14750 посетителей онлайн

Россияне показали видео из захваченного командно-наблюдательного пункта в Гуляйполе. Силы обороны будут проводить расследование

РФ заявила о захвате штаба в Гуляйполе

Российские военные заявили о захвате штаба одного из батальонов территориальной обороны в Гуляйполе в Запорожской области. В Силах обороны юга проведут расследование по этому факту.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на hromadske , видео якобы захваченного штаба распространили в Telegram-каналах. В свою очередь, спикер Сил обороны юга Владислав Волошин отреагировал на эту информацию.

Что известно?

Как заявили россияне, они захватили командно-наблюдательный пункт (КНП) 102 бригады территориальной обороны. Оккупанты показали оставленные ноутбуки, незапароленный смартфон, печати и другие вещи. По словам россиян, штаб располагался в центре Гуляйполя.

Собеседник издания, который держит оборону на направлении, подтвердил, что россияне показали настоящий пункт управления, который принадлежал 1 батальону 106 бригады. Ранее это был 75 батальон в составе 102 бригады.

Личный состав отошел

Военный отметил, что в штабе находилось более 10 бойцов. Когда россияне подошли, украинские военные вступили в стрелковый бой.

"Высшее командование не давало добро выходить пунктам управления батальонов вовремя из Гуляйполя и, соответственно, пункт управления попал под контакт противника и личный состав, который находился в штабе, отходил и оставил все как есть", - рассказал офицер.

Он добавил, что 1 батальон 106 бригады, отступив со своих позиций, оголил фланг 2 батальона 102 бригады и позволил противнику зайти со стороны села Марфополь и северо-восточной стороны Гуляйполя.

Будет проведено детальное расследование

По словам спикера Сил обороны юга Владислава Волошина, представители соответствующих органов проведут детальное расследование по возможному факту захвата штаба.

"Оно должно установить причины и предпосылки возникновения подобного факта и вообще, имел ли он место. Только после него будет обнародована информация", - пояснил Волошин.

Кроме того, он отметил, что правоохранительными органами будет возбуждено производство.

"По результатам расследования будет дана оценка действиям каждого должностного лица, причастного к данным событиям. Никто и ничего не будет скрывать", - подчеркнул спикер.

Что предшествовало?

Ранее сообщалось, что российские войска пытаются прорваться в центр Гуляйполя, на окраине города заводят группы для закрепления.

Топ комментарии
+40
Докерувались...
показать весь комментарий
25.12.2025 22:54 Ответить
+40
кацапи вже виклали підтвердження в фейсбуці , які ще треба підтвердження ? ніхто навіть не додумався підпалити штаб .
показать весь комментарий
25.12.2025 23:00 Ответить
+39
Да при чем тут мобилизованные и бусифицированные. Чтобы собрать всю ценную аппаратуру и уничтожить\сжечь все что нельзя забрать - нужно 15 минут. Если этого не сделали - это значит что те кто там находился просто сбежали бросив все. И вот их то нужно действительно ловить и сажать на 20 лет. Невозможно представить ситуацию чтобы командование подразделения не знало что уже в десятках метров от них враг и нужно отходить - нет, они убежали заранее, хотя имели кучу времени чтобы хотя бы уничтожить то что бросают.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
За словами речника Сил оборони півдня Владислава Волошина, представники відповідних органів проведуть детальне розслідування за можливим фактом захоплення штабу.

"[Воно] має встановити причини й передумови виникнення подібного факту і взагалі, чи мав він місце. Лише після нього буде оприлюднена інформація", - пояснив Волошин.

Зрозуміло, це все ІПСО. І взагалі відео створено ШІ...
показать весь комментарий
25.12.2025 22:54 Ответить
кацапи вже виклали підтвердження в фейсбуці , які ще треба підтвердження ? ніхто навіть не додумався підпалити штаб .
показать весь комментарий
25.12.2025 23:00 Ответить
Якщо відбувалося усе швидко ?
показать весь комментарий
25.12.2025 23:06 Ответить
щоб підпалити потрібно 2-3 хвилини , розлити бензин з генератора і запалити .
показать весь комментарий
25.12.2025 23:13 Ответить
В бойовиках та серіалах показують саме так, можна навіть швидше. Чи можна ще кнопку детонатора у руці натиснути, сховавшись десь за декількома стінами чи з сусідньої вулиці.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:38 Ответить
там навіть гранату ніхто не кинув , щоб зіпсувати обладнання !
показать весь комментарий
25.12.2025 23:41 Ответить
В штаб зазвичай з собою гранати не тягають, окрім табельної зброї, але ж то таке. Дійсно-не за сценарієм усе вийшло. От у інеті цілком зрозуміло, що треба було б робити.
показать весь комментарий
26.12.2025 00:00 Ответить
не сміши ! в штабі не було жодної гранати ! не було генератора . не було запальнички . а табельна зброя була в машині .
показать весь комментарий
26.12.2025 00:15 Ответить
Ти хоч уявляєш собі що таке звичайна граната ? Ти думаєш, що як в бойовиках-стовп вогню і усе випалено ? Ф-1 чи РГД-5 - це осколкові гранати, для ураження живої сили. Ти думаєш, що кожен осколок потрапив би точно у ціль, у кожну річ-телефон, жорсткі диски ноутбуків, печатку, тощо ?
показать весь комментарий
26.12.2025 10:19 Ответить
в мене складається враження , що це ти втік з того штабу , а тепер захищаєш цей штаб ! ти бачиш відео ? якщо не бачив передивись тоді поспілкуємось .
показать весь комментарий
26.12.2025 10:57 Ответить
А у мене враження, що це ти втік, бо знаєш як краще було б зробити.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:05 Ответить
У генератор точно би потрапила граната...ну і пожежа далі...
Як в перши дні остатки нерозмінованих мостів герої підривали?!
показать весь комментарий
26.12.2025 13:17 Ответить
зазвичай з собою зброю та гранати не тягають, вони лежать вдома на подарок
показать весь комментарий
26.12.2025 10:33 Ответить
От цікаво ... я вибачаюсь з дивану ... а охорона у штаба батальйону має бути ??
показать весь комментарий
26.12.2025 08:47 Ответить
звісно має бути , але вони всі пішли добровольцями в тцк !
показать весь комментарий
26.12.2025 10:04 Ответить
Вологодський, тобі ще довго на чергування тут грушіи колотити?
показать весь комментарий
26.12.2025 20:41 Ответить
їбанута наташа іде на *** !
показать весь комментарий
26.12.2025 23:17 Ответить
Має. Але коли на ЛБЗ настає ж0па, то всі резерви можуть бути кинуті в бій.
показать весь комментарий
26.12.2025 10:05 Ответить
Цього паркетного вояку волошина ,вже давно пора відправити на "нуль" а то вже всіх дістав своєю пропагандистською брехнею.
показать весь комментарий
26.12.2025 13:04 Ответить
Докерувались...
показать весь комментарий
25.12.2025 22:54 Ответить
доЗЄлєнились....
допро-сирськирались

не було наказу штабу відходити....

.
показать весь комментарий
26.12.2025 01:47 Ответить
де Слуга урода - там бардак та розвал !

Гуляйполе захищала 102 бригада ТРО
З грудня 2023 року очолив командування 102 бригади ТРО полковник Шуляк, який у 2020 році балотувався до Львівської міської ради від партії «Слуга народу».

"росіяни показали справжній пункт управління, який належав 1 батальйону 106 бригади. Раніше це був 75 батальйон у складі 102 бригади. Джерело: https://censor.net/ua/n3592417

попереднє повідомлення на Цензорі: Є ризик втрати Гуляйполя на Запоріжжі через саботаж деяких офіцерів 102 бригади ТрО Джерело: https://ce nsor.net/ua/n3591456

.
показать весь комментарий
26.12.2025 03:43 Ответить
а де не Слуга урода - там ми вже за уралом !!!
покажіть на карті
які бригади ТРО з полковником ..... у новосібірську
показать весь комментарий
26.12.2025 10:38 Ответить
Та повно вже НЕ совкових генералів, а фронт сипеться швидше чим при "совкових".
показать весь комментарий
26.12.2025 09:49 Ответить
Бачив в Стерненка....жах...
показать весь комментарий
25.12.2025 23:00 Ответить
Хенерал ніколи не буде відповідати. Верховний Головнокомандуючи тим паче.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:05 Ответить
Зеленський про фронт: Ситуація контролюється українськими захисниками

Ситуація на передовій контролюється українськими військовими. На Покровському та Гуляйпільському напрямках без змін.

Джерело: https://censor.net/ua/n3591877
показать весь комментарий
25.12.2025 23:05 Ответить
Чотирикратний Верховний вже запостив вечірній відосик - все під контролем, йому паліса доповів
показать весь комментарий
25.12.2025 23:09 Ответить


незапаролені смартфони ... ?
показать весь комментарий
25.12.2025 23:05 Ответить
а что вы хотели от тро ? азов,93ка, 79 бригада, 38 бригада и т.д теряет позиции, а тут какое то тро
показать весь комментарий
25.12.2025 23:11 Ответить
Завтра такое чмо как ты заставят воевать за оккупантов и побежишь как миленький ибо те тцкашники не чета украинским окажутся
показать весь комментарий
26.12.2025 00:39 Ответить
Война есть война! Взорвать скорее было нечем или жалко. Подпалить это канистра бензину минимум. Врядли было под рукой. Заминировать заранее---нужны спецы. Искать теперь стрелочника? Нашли---дальше что? Он миндич по Израилю шляется, ананасы ест, дули показывает в нашу сторону---ну и ?
показать весь комментарий
25.12.2025 23:12 Ответить
Вірно. Нагородити за мужність. І по два ананаса.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:22 Ответить
Не було гранати жодної? А бензин там завжди є, бо інакше без генераторів ті ноутбуки не працюватимуть. Просто довбограї...
показать весь комментарий
25.12.2025 23:47 Ответить
Є простіший спосіб підпалу спирт
показать весь комментарий
26.12.2025 00:19 Ответить
при штабі батальону існує комендантський взвод, себто, взвод охорони

мабуть "домоблізувався" ЗЄля, що людей в Війську вже зовсім немає

при Залужному ми кацапські штаби захоплювали

.
показать весь комментарий
26.12.2025 01:52 Ответить
"при штабі батальону ІСНУЄ комендантський взвод" - от накуя цю єресь писати? Комендантський взвод - позаштатна структура. Із штатних сержантів комбатом призначався позаштатний комендант штабу і з рот йому надавалися бійці. Це існувало коли батальйони були "окремими" і мали номер в/ч. Після корпусної реформи кожен комбат викручується як може. А при відсутності комплекту особового складу ...
показать весь комментарий
26.12.2025 10:14 Ответить
Можна вдарити ножем по ноутбуку в місце розташування диска - 1 секунда, відновлення неможливо.
показать весь комментарий
26.12.2025 02:03 Ответить
І взагалі - ноутбук не важкий - якщо через нього йде керування і комунікація - його можна схопити і забрати з собою навіть коли драпаєш. Бо фактично тепер це втрата керування батальоном.
показать весь комментарий
26.12.2025 10:15 Ответить
Гундосий забив на армію. Він хоче в очі плєшивому знову дивитися. На ділянці фронту 20 км 200 бійців знаходиться, є участки.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:14 Ответить
Ті, що ховаються то не мужики. По пєрхоть підзалу..а.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:22 Ответить
А ти яка перхоть, перхоть **********? Лупа по українськи взагалі то, москворотий.
показать весь комментарий
26.12.2025 00:51 Ответить
>Під дулами кулеметів збирати мужиків на вулицях і кидати на фронт?

нащо кулемети, у поліції є автоматична зброя

а щоб з навчальних центрів не тікали, потрібна військова поліція.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:25 Ответить
військової поліції достатньо
показать весь комментарий
25.12.2025 23:36 Ответить
а ще кацапи математикою користуються, от жах
показать весь комментарий
25.12.2025 23:43 Ответить
руснявою говіркою не можна користуватися задля національної ідентичності, це ж мова расово неповноцінних азіатів з московських боліт.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:52 Ответить
кек, розпакування кацапа під укрпроксі
показать весь комментарий
25.12.2025 23:58 Ответить
>А я люблю раздражать нацистов и расистов, потому что у меня к вам презрение как к дохлой скотине.

що таке, скіни побили, бо цілувався з кавказцями? скажи "чєчня круто"
показать весь комментарий
26.12.2025 00:04 Ответить
Почему это чмо он с ними в одном ряду .Потому что воюет против них да
показать весь комментарий
26.12.2025 00:42 Ответить
Насправді пу махровий шовінізм= особа форма рашизму... то вам туди треба... там нальють
показать весь комментарий
26.12.2025 13:23 Ответить
Ви добродію Evgeniy класно взбісили "українську гнидну" консерву Про Рок.
показать весь комментарий
26.12.2025 00:43 Ответить
та він цілий ящик кацапських ухилянтських консерів підірвав

.
показать весь комментарий
26.12.2025 01:56 Ответить
Дебіл , навіть з тими поліцаями які там стоять тікають, накривають типа френдлі фаєр і все , нема поліції розпад фронту не за горами, і винуватий в цьому точно не ухилянти в нікчемне зелене чмо яке не змогло зробити якісну мобілізацію.
показать весь комментарий
26.12.2025 00:53 Ответить
А ти що пропонуєш? "братушек зустрічати"? Вони не питатимуть - в дупу тобі пляшку засунуть і погонять у м`ясний штурм на Польщю.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:48 Ответить
Права то ти качати пробуєш,а про існування обовязків чув щось ? Виходить,досі тебе держава влаштовувала така,як була,свободи вистачало.А коли мова зайшла про обовязки-тут уже свободи замало стало.
показать весь комментарий
26.12.2025 00:48 Ответить
Крім податків ще є цілий ряд обовязків,що покладає Конституція на кожного громадянина.Ти ж пробуєш дитячими "відмазками" виправдати свою хитрожопість і невігластво.Саме тому тупорилі кацапи напали на нас,бо надіялись,що тобіподібних гнид у нас значно більше,аніж виявилось.
показать весь комментарий
26.12.2025 09:19 Ответить
Про Рок як у Європи буде підгорати тебе німецькі поліцаї в першу чергу запакують - не ї же йти воювати з кацапами

.
показать весь комментарий
26.12.2025 01:59 Ответить
Про Рок

... Його тцкунів ...

25.12.2025 23:19


Дурня і провокація - ТЦК це утворення МО України.
показать весь комментарий
26.12.2025 08:40 Ответить
Сирський та МО довели ЗСУ до такого стану що такі події не виключені й надалі..але всі зараз зайняті " мирними переговорами"..тож все інше-" дрібниці" .☹️
показать весь комментарий
25.12.2025 23:16 Ответить
Навпаки. "Мирними переговорами" займаються, бо розуміють до чого все йде.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:22 Ответить
і головнокомандувач, вибачаюсь, ВЕРХОВНИЙ головнокомандувач
показать весь комментарий
26.12.2025 00:05 Ответить
ОПа всім керує. 5-6 дефективних менеджерів.
показать весь комментарий
26.12.2025 10:42 Ответить
... мирними переговорами, підготовкою до референдуму і виборів"
показать весь комментарий
26.12.2025 10:54 Ответить
Знову буде винний генерал Муженко?
показать весь комментарий
25.12.2025 23:17 Ответить
Пора вже запам'ятати, що винний в усьому - Порошенко.
показать весь комментарий
26.12.2025 12:22 Ответить
Не здивуюсь, коли вони ще "командувати" звідти почнуть нашими підрозділами
показать весь комментарий
25.12.2025 23:18 Ответить
😯
показать весь комментарий
25.12.2025 23:24 Ответить
Наші ніколи не визнають прой**бів, на жаль, це ненавчені совкові лампасні дебіли
показать весь комментарий
25.12.2025 23:20 Ответить
Так, як би вчасно визнали втрату, доповіли би наверх і "накрили" би всім чим можно цей КП, проблем було б менше... Але, "кар'єра"/ позитивні доповіді - важливіші... І їм не важливо, які втрати будуть, через їх недбалість...
показать весь комментарий
25.12.2025 23:28 Ответить
які ненавчені совкові лампасні дебіли в штабі батальону ?

альо, Муженко вже давно в запасі

.
показать весь комментарий
26.12.2025 02:05 Ответить
Прикро...
показать весь комментарий
25.12.2025 23:20 Ответить
де були військові з ТЦК та заброньовані поліцаї, що навіть штаб обороняти нікому ?
показать весь комментарий
25.12.2025 23:22 Ответить
Ну як де.. А то Ви не знаєте. Десять бійців ловлять одного наркошу в той час як десять командирів тікають зі штабу в кальсонах покидавши все.
Поки того наркошу відкачають та відправлять на фронт захищати той штаб- то він вже не встигне.
Що й вийшло.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:32 Ответить
Який президент така і мобілізація...воно нічого не здатне робити нормально.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:23 Ответить
Маячня. Тоді умови проживання були інші, війна інша. Зараз за кордоном війни немає. Можна хоч в Японію, США чи ВБ, та таж Польща, там війни нема. Як тільки застосуєте це, доведеться збільшувати охорону західних кордонів в десятки разів. А це вже крах.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:51 Ответить
Мы сейчас не так уж и далеко от этого. Просто у нас нет тех миллионов что были у Сталина. Нужны не только несколько миллионов чтобы гнать на фронт, но ещё почти столько же чтобы охранять первых. У Сталина с этим проблем не было. У ***** их тоже пока не предвидится. У нас так не получиться.
показать весь комментарий
25.12.2025 23:54 Ответить
Страница 1 из 2