11170 посетителей онлайн

США предлагают Украине 15-летние гарантии безопасности с возможностью продления, - Зеленский

Встреча Зеленского и Трампа 17 октября

Президент Украины Владимир Зеленский сообщил, что США предложили Украине пакет гарантий безопасности сроком на 15 лет с возможностью продления.

Об этом глава государства сказал в комментарии Axios, сообщает Цензор.НЕТ.

Гарантии безопасности сроком на 15 лет 

Комментируя вопрос гарантий безопасности, Зеленский сказал:

"Я думаю, что мы готовы с этими документами, хотя есть некоторые технические моменты, которые нужно обсудить дополнительно".

В частности, одним из таких аспектов является срок действия соглашения. США предложили 15-летний пакт, который можно продлить, пишет Axios.

"Я думаю, что нам нужно больше, чем 15 лет", – сказал Зеленский, добавив, что будет считать это "большим успехом", если Трамп согласится с этим во время их встречи.

Он добавил, что и США, и Украина намерены вынести эти гарантии на ратификацию в свои законодательные органы.

Что предшествовало

  • Ранее чиновник офиса президента Франции рассказал, что гарантии безопасности для Украины, которые страны-партнеры планируют финализировать на заседании "Коалиции желающих" в Париже в январе 2026 года, предусматривают три уровня защиты.
  • Также сообщалось, что американская сторона готова передать на ратификацию в Сенат документ с гарантиями безопасности для Украины в случае завершения полномасштабного вторжения России.
Топ комментарии
+40
американські "гарантії" - фуфло, тільки відновлення ядерної зброї гарантує мир і процвітання
показать весь комментарий
26.12.2025 23:31 Ответить
+39
В дупу Трампону нехай засунуть ці гарантії.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:28 Ответить
+25
Зеленський дурить українців, як колись це зробив Кучма, коли повірив США, росії і Великій Британії в захисті і визнанню суверенітету України, віддаючи тисячі одиниць ядерної зброї росії. Захистили?
показать весь комментарий
26.12.2025 23:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
В дупу Трампону нехай засунуть ці гарантії.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:28 Ответить
І зелі теж. Кончені пі...ри.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:38 Ответить
мудрий Ходжа-Насредин пропонував 25-річні гарантії

бо саме за цей час або падішах-буйло, або Осел мали здохнути.

.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:00 Ответить
Так та не так , він пропонував не гарантії , а отримання фінансування під довгочасові гарантії . У нашій ситуації за цей час мають здохнути українці , усі до одного , а після цього проблема сама по собі зникне .
показать весь комментарий
27.12.2025 03:07 Ответить
А зеленський з стефанчуком, зрадив Укранські НАДРА для США, теж на 15 років???
показать весь комментарий
27.12.2025 00:14 Ответить
Не нервуйся так - зраджені надра вже під контролем отсосії , тому отримуй німецьку соціалку спокійно аж поки не скасують .
показать весь комментарий
27.12.2025 03:10 Ответить
американські "гарантії" - фуфло, тільки відновлення ядерної зброї гарантує мир і процвітання
показать весь комментарий
26.12.2025 23:31 Ответить
казки хохлів-запроданців та русні, ти хто є?

франція, сша, ізраїль, пакистан, індія, китай голодують і під санкціями?
показать весь комментарий
26.12.2025 23:52 Ответить
ізраїль не в тому клубі, просто всім пофіг

>Тобі нагадати яке процвітання прийшло в КНДР через її ядерні програми?

може, справа в комунізмі?
показать весь комментарий
26.12.2025 23:57 Ответить
двері ядерного клубу відкривають.... НОГОЮ !

старі члени клубу роблять вигляд що не помічають нового члена, бо той може застосувати свіжеобструганий ядерний дубець.

досі було якось так.

.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:04 Ответить
мрія дібіла. допомогла хоч комусь ядерка після Хіросми? ні. навіть расі до сраки ядерка. Коли **** навіть недерних ракет за 4 роки немає нормальних, **** толку з ядерки? Неядерккою бахнути ж можна хоч завтра по кремлю? чи ні? отож, ідіоти
показать весь комментарий
27.12.2025 00:07 Ответить
ЯО допомогла:

рашці,
північній кореї,
допоможе ірану, як тільки він її створить

.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:52 Ответить
Яким чином ЯО допомогла північній Кореї та тому самому Ірану, тим більше що в Ірану її нема.
показать весь комментарий
27.12.2025 02:00 Ответить
до півн.кореї ніхто не чіпляється, а рудий навіть вважає пончика великою людтною, на відміну від ЗЄлі

відчуйте різницю

.
показать весь комментарий
27.12.2025 05:33 Ответить
Північне Корея вся в санкціях і світовий ізгой. Не чіпляються до неї тому що це ручний песик Китаю. Причому ЯО вони створили в 2005 по оф.заяві. Тобто до них ніхто не чіплявся навіть до створення ЯО з моменту закінчення корейської війни.
показать весь комментарий
27.12.2025 09:21 Ответить
>допомогла хоч комусь ядерка після Хіросми?

індії, пакистану, китаю, ізраїлю - допомогла уникнути повномасштабних війн
показать весь комментарий
27.12.2025 12:25 Ответить
Ядерна зброя - це дуже високотехнологічна річ. Отримати її можна тільки якщо ти сам є наддержавою з величезним науковим потенціалом або маєш таких покровителів (але це не скасовує необхідності мати дуже високий науковий потенціал). Нам ніхто не буде допомагати з ЯО, ні Китай, ні Індія, ні США

Тож заспокойтеся, ********, то ********. Це як з втратою невинності на п'яну голову, тільки заспокоїтися і якось жити далі.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:13 Ответить
це ви про півн. корею ?

.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:53 Ответить
У тому числі. КНДР нам теж не допомагатиме
показать весь комментарий
27.12.2025 01:11 Ответить
ой біда, біда !

.
показать весь комментарий
27.12.2025 01:38 Ответить
Там головну роботу зробили кацапи.
показать весь комментарий
27.12.2025 01:59 Ответить
Нормально все , та ЯЗ і нах нічого не вирішує , але одна проблема - якось до купи не тулиться північна корея і термін "наддержава" . Текст написано на емоціях ((
показать весь комментарий
27.12.2025 02:39 Ответить
Нормально тулитися, якщо читати коментар повністю
показать весь комментарий
27.12.2025 03:44 Ответить
брудна ядерка може бути створена в Україні буквально за декілька тижнів!
і брудна ядерка в рази страшніша за повноцінну ядерку, тому що після удару нею радіаційного забруднення не так вже і легко позбутись. Порівняй результати брудної ядерки (Чорнобиль, де по сьогодні неможливо жити) з простою ядеркою (хіросіма і нагасакі, де сьогодні люди без проблем живуть)....

але жидо-масони разом з жидо-кацапи не для того привели до корита зеленого жида, щоб він ядеркою лупив по сатанинському кремлю....
показать весь комментарий
27.12.2025 04:20 Ответить
Надивилися кацапських пропагандистів про «брудну ядерну зброю»?

Ну скиньте в якесь місце 100 кг урану з бомбою, засмітіть радіацією кілометрову зону і що? З Чорнобилем взагалі ніякого порівняння не може бути, щоб таке сталося, треба Чорнобиль і повторити - це щоб ядерна реакція була, тонни ядерного палива і протягом довгого часу
показать весь комментарий
27.12.2025 05:32 Ответить
казки, імплозивна яз на плутонії-239 дуже проста штукенція
показать весь комментарий
27.12.2025 12:27 Ответить
Потім ту ногу будуть діставати проктологи з твоеї дупи. Ібо *****.
показать весь комментарий
27.12.2025 02:01 Ответить
хто проти ядерки - то московити! Iзраiль з ядеркою, Пакистан з ядеркою, всi з ядерками, Україна без ядерки - в Аду. Краще з ядеркою, навiть пiд санкцiями, у чому сумнiваюся - бо Україна боронить ЕС. Україна з ядеркою стане потужною країною. Головне москальску нечисть перебити у 3-х гiлках влади.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:00 Ответить
Краще з ядеркою, навiть пiд санкцiями
=============

Та невже, припиниться будь-яка допомога від ЄС і США, додатково введуть санкції, йде війна і все це заради світлої мрії, що років через 15 освоїмо ядерну боєголовку (тільки не зрозуміло як)
показать весь комментарий
27.12.2025 00:06 Ответить
нічого не зупиниться! німці пам'ятають берлінську стіну, яку Росія побудувала одного чудового ранку прямо по центру Берліна. Польща пам'ятає комуняк і як вона була васалом Москви виборола незалежнiсть. Вони розуміють загрозу, що ця чума повернеться і буде ще сильнішою і загрожуватиме вже їм у їхніх же країнах - тупорилими п'яними росіянами з автоматами та на танках. Танки всі пам'ятають в Угорщині та Чехословаччині. Ніхто не відмовиться допомагати Україні, тому що Україна це по-перше єдина перешкода, а по-друге Україна потужна країна і якщо Україна буде за РФ, то Україна посилить Росію вдвічі. А їм це нахер не треба! Санкції та інша локшина - це повна нісенітниця Кремлівських фабрик ФСБ з психологічних операцій і для тих, хто взагалі не розуміється на процесах. Якщо Україна буде з РФ, то у України буде ЯЗброя - нацiлена на Вашингтон i Лондон i Париж i т.д. А якщо буде ЯЗ за Заходу, то це буде захист Заходу проти Китаю, який 1000 ядерних боеголовок зараз робить, та проти осi зла. У них у всiх ЯЗ. Заходу з Україною теж всiм треба ядерно озброїтись! Проблема у владi не надiйнiй - яка вся ФСБ з орг злочиннiстью - якi ворують i грошi вiдмивають у РФ та Iзаiлi - цукермани з ОПЗЖ. Мафию треба знищити. Ткачу з СХЕМ - дати мандат народа на знищення в 3 гiлках влади гнид, та олiгархiв. Ахметова головне знищити! Та всiх iнших хай Ткач знищить. Дати йому владу без суда арештовувати i саджати тварюк. Щоб вони гнили до кiнця своїх днiв за все страждання Українського народу.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:44 Ответить
Блін, дитячі суперечки хто крутіший людина-павук чи бетмен. Коментувати не буду
показать весь комментарий
27.12.2025 01:00 Ответить
Це все херня ! Прошу прокоментувати ув'язку північної кореї з терміном "наддержава". У чому саме полягає наддержавність цього жалюгідного клаптика суші на якому мільйони голодуючих ідіотів терплять тирана ?
показать весь комментарий
27.12.2025 02:44 Ответить
Мені коментувати ваші слова, що КНДР наддержава?
показать весь комментарий
27.12.2025 03:45 Ответить
Мої не потрібно , свої прокоментуйте :"Ядерна зброя - це дуже високотехнологічна річ. Отримати її можна тільки якщо ти сам є наддержавою з величезним науковим потенціалом або маєш таких покровителів (але це не скасовує необхідності мати дуже високий науковий потенціал)" .
показать весь комментарий
27.12.2025 11:43 Ответить
нам на додаток до F-16 , Mirage 2000. ще б і ядерне озброєння, тоді б кацапи
добряче й зачухалися. Так, а з проклятої ворожої нам паРаши з її фашистського
лігва кремля постійно звучить жахливе виття кривавих злочинців )(уйла те,
що Будапештський меморандум не має для них фашистів окупантів юридично
зобов'язуючих положень. Але якщо так то тоді і Україна юридично не повинна
виконувати ті положення по меморандуму? Тепер ясно що після тимчасової
окупації російськими фашистами суверенної української землі вже вкрай назріла
необхідність про те, що Україна має залишити Договір про нерозповсюдження
ядерної зброї ( ДНЯЗ ) та повернути собі статус Великої Ядерної Держави. !
100 % юридична можливість вийти з ДНЯЗ тепер існує, адже у тексті закону
про приєднання України до ДНЯЗ від 1996 року навіть є пряме посилання на
статтю 10 пункт 2,що передбачає механізм виходу з ДНЯЗ при тому, коли
будуть порушені найвищі інтереси України, порушення такі як зараз. Але
с такою нашою не зовсім патріотичною владою - капітулянтів навряд
чи це можливо!
показать весь комментарий
27.12.2025 03:02 Ответить
допомога від європейських країн не зупиниться, їм вигідно, щоб ми стримували русню

>що років через 15 освоїмо ядерну боєголовку

на це потрібен один рік
показать весь комментарий
27.12.2025 12:28 Ответить
пакистан здобув свою яз коли всім можливо крім індії на це було пофіг, ви хоч розумієте що збагатити уран чи плутоній до стану збройового не можна в одну мить цей процес займає кілька років якщо не буде проблем з фінансуванням, а у нас он охмадит все ніяк не достроять здається))
показать весь комментарий
27.12.2025 04:47 Ответить
Не від нації все залежить а від людини
А в тебе вже сформований нацизм ,не приняття......
показать весь комментарий
27.12.2025 04:57 Ответить
Пізно пити боржомі
Про це треба було думати, коли ядерну зброю просто так злили. Там як мінімум можна було вимагати і вступ до НАТО, і до ЄС. І всі б на це погодилися. І навіщо було всю ЯО прибирати і не залишити 300-400... Стратеги за борги по сраному газу кацапам віддавали, а борги виникли тому що самі і крали, зараз ті хто крали шановні бізнесмени

А з іншого боку, коли відкрито до Криму приїжджали такі питараси як лужков із затуліним і відкрито на мітингах волали про те, як повернути все в зад, та в Одесі баби труселями махали "не пустимо натовські кораблі на навчання", то про яку єдину стратегію могло йти мова

Та про яку єдину стратегію навіть зараз може йти мова, якщо четвертий рік війна і ні нормальної мобілізації, ні якоїсь рівності всіх перед ворогом. Крадіжки на липових укріпленнях та інше як повсякденне явище
показать весь комментарий
26.12.2025 23:54 Ответить
"ні якоїсь рівності всіх перед ворогом"......Для ворога ми всі рівні , він не вибирає по кому стріляти , просто у панів більше коштів та можливостей від тих обстрілів ухилятися . Може варто було написати : " ніякої рівності усіх перед законом " , щоб " як куля в лоб , то куля в лоб не тільки смердам могла прилетіти , а і автору афоризму коли він у руках мав автомата , а не платинову кредитку десь у Європі ?
показать весь комментарий
27.12.2025 02:52 Ответить
навіть нещасні 10! українських ядерних боєголовок заставили би кацапів 100! раз подумати перед тим як нападати і.... вони би засцяли нападати!
показать весь комментарий
27.12.2025 04:22 Ответить
Ну то не треба було в 1992 році вивозити все тактичне ЯЗ в Кацаплянію. Тепер що, соплі жувати? Все одно, як в казино просрати купу грошей, а потім сидіти і думати, а що б за них можна було купити.
показать весь комментарий
27.12.2025 05:34 Ответить
лох , і шо ти робитимеш із тією ядерною зброєю?! мрія ідіота, називається.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:04 Ответить
лох той, у кого нема ЯЗ!
показать весь комментарий
27.12.2025 01:47 Ответить
Німці - лохи ))))))
показать весь комментарий
27.12.2025 02:54 Ответить
на території Німеччини розміщені американські ядерні боєголовки в рамках програми НАТО "Спільне ядерне забезпечення', що дозволяє Бундесверу (німецькій армії) у разі потреби використовувати їх на своїх літаках для доставки до мети, хоча коди активації знаходяться у США, що є частиною "ядерної парасольки" США над країною.
показать весь комментарий
27.12.2025 04:03 Ответить
"що дозволяє Бундесверу (німецькій армії) у разі потреби використовувати їх на своїх літаках для доставки до мети, хоча коди активації знаходяться у США " ....... хто власник і " за чєй счєт вєсь етот банкєт "? (( Як на мене , то лох той хто свято вірить у "непорочний захист" ядерної зброї , точно як у 2019 сцявся на "непорочного зєльоного мальчіка із народа ". І про ядерну парасольку ..... держава яка відмовляється від захисту "союзників " конвенційними засобами застосує для їхнього захисту ядерку щоб отримати удар у відповідь по своїй території ?????? Ви вірите у будапештський меморандум ?
показать весь комментарий
27.12.2025 11:54 Ответить
І куди ти її будеш застосовувати,
Люди думайте не шльопайте язиками аби як
показать весь комментарий
27.12.2025 05:02 Ответить
>лох

а ти в нас маленьке британське бидло, так?

>і шо ти робитимеш із тією ядерною зброєю?!

використовувати на перемовинах в першу чергу
показать весь комментарий
27.12.2025 12:30 Ответить
ти ше і тупий лох.
показать весь комментарий
27.12.2025 20:33 Ответить
Перепрошую шановний, але Ви, як і багато інших, просто не уявляєте що таке повний цикл виробництва збагаченого урану (до стану збройового)!
- видобуток (процес відносно не дорогий, але сам по собі нічого не значущий). Сировина урану - це звичайний граніт. А от далі починаються труднощі;
- збагачення (шалено дорогий, дуже технологічний і енергоємкий процес), якого в Україні ніколи не було. Вся уранова сировина з підприємства "Восток-Руда" (м. Жовті Води) вивозилась і збагачувалась в РФ. Ви не уявляєте масштаб збагачувальної фабрики, на який працює ОКРЕМА електростанція;
- обладнання для створення ядерних зарядів. Нам його ніхто не дасть і самі головні партнери від нас відвернуться. І у нас немає часу займатись промисловим шпіонажем.
Це шлях до погіршення відносин, ізоляції і відкриття для Раші шляху до знищення країни.
Так, керівництво КНДР викрутило з країни і свого народу всі соки, щоб створити ядерну зброю.
Ви, особисто, готові жерти траву і отримувати один стандартний костюм та пару черевиків на рік?
І це при тому, що з КНДР ніхто не воює і навіть не дуже перешкоджає їх наркоторгівлі та хакерству з метою крадіжки грошей.
показать весь комментарий
27.12.2025 08:19 Ответить
>Перепрошую шановний, але Ви, як і багато інших, просто не уявляєте що таке повний цикл виробництва збагаченого урану (до стану збройового)!

нам не треба збагачувати уран до HEU, наша ядерна зброя буде використовувати плутоній-239

>Ви, особисто, готові жерти траву і отримувати один стандартний костюм та пару черевиків на рік?

так
показать весь комментарий
27.12.2025 12:31 Ответить
Зеленський дурить українців, як колись це зробив Кучма, коли повірив США, росії і Великій Британії в захисті і визнанню суверенітету України, віддаючи тисячі одиниць ядерної зброї росії. Захистили?
показать весь комментарий
26.12.2025 23:31 Ответить
Написати лише для того, щоб написати? Тактичні ядерні боєголовки, які самі могли запускати, вивезли до кацапляндії ще в 1992 році, а Кучма виступав за збереження стратегічних. Потім, звичайно ж, додавили, але спочатку виступав проти.
показать весь комментарий
27.12.2025 01:17 Ответить
Тактичні віддав комуніст Кравчук навіть без згоди парламенту і віддав б стратегічні але його зупинили.

Щодо неможливості нами запуску сс18 то пізд...ш всю електроніку робили в Харькові до неї і взагалі російські ракети до 14 року обслуговував Південмаш
показать весь комментарий
27.12.2025 02:40 Ответить
Нагадай но мені скільки ми за роки незалежності власних космічних запусків провели і чому так багато , а потім сядь та подумай за який хрін ти б у тримував ті "стратегічні " . Ядерна зброя , як виявилося , не банка з консервованими огірками ( та й ті на третій рік викидай ) , он бачив як "вдало" кацапи свою балістику запускають . Думаєш у тебе це б краще вийшло ? Тільки у тебе немає Байконуру та плесецьку , де збираєшся чудити ????
показать весь комментарий
27.12.2025 03:02 Ответить
Ракети СС18 ті що орки вивезли від нас після ремонтів на Південмаші, до цього часу на чергуванні, та ракета досконала і пройшла багато випробувань.

Орки розробляють оєрішнік тому що у амерів уже ПРО а у них немає. Якщо ти не в темі то краще промовчи і не пиши дурню яку блогери напридумали.
показать весь комментарий
27.12.2025 18:18 Ответить
Тематику недорізаний ! СС 18 розрахована для запуску мінімум на 5500 км . Куди ти її , ідіоте , плануєш запускати ? А фраза : " Орки розробляють оєрішнік" , який виготовили іще у совку , показує який ти знавець у ракетобудуванні ))
показать весь комментарий
27.12.2025 18:40 Ответить
Ти просто клоун якому дали клавіатуру, хоча б ШІ використай якщо своїх мозгів немає. Суть не в ракеті а в БЧ. термін в неї 50 років.
показать весь комментарий
27.12.2025 18:42 Ответить
Друге якщо розтягнеш по карті то це східна промисловість орків, порти до Китаю під ураженням, примінення їй би знайшлось.
показать весь комментарий
27.12.2025 18:44 Ответить
Я скористався ШІ , він мені сказав що ти - дибіл ! Пшов н#х , ідіот !
показать весь комментарий
27.12.2025 18:52 Ответить
І шо, за 15 років ми встигнемо відновити ЯЗ? З такими керунами, як зелені - нереалістично. Тим патче, що треба клепати багато.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:33 Ответить
на створення яз нам треба біля року.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:36 Ответить
Точно. Пара роликів з YouTube, підписка на чатгпт про і кілька наборів інструментів за 2.000 грн на Temu.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:57 Ответить
ні, реактори ЧАЕС (РБМК), PUREX, плутоній-239, трошки берилію та імплозивна схема.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:01 Ответить
У Ірану цього добра вистачає, досі епутся
І, враховуючи як у нас "бережно" ставилися і ставляться до вчених, то науковий потенціал у них буде більшим

Ну і знову ж таки додайте сюди санкції, скасування допомоги, проблеми з АЕС, а також війну, яка тільки буде наростати.
показать весь комментарий
27.12.2025 00:33 Ответить
іран може вже давно має яз, але працює над термоядерними бч, це дійсно більш складна тема
показать весь комментарий
27.12.2025 12:33 Ответить
20-30, і це в кращому випадку.
показать весь комментарий
27.12.2025 02:03 Ответить
Дякуемо не треба, до побачення.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:34 Ответить
Треба два пакети. Бо у Трампа один раз не рахується.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:42 Ответить
Вже є десятирічні - підписані Байденом рік тому.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:43 Ответить
одні спєци зібрались по ЯЗ , мабуть вже НУШ закінчили. 👀
показать весь комментарий
26.12.2025 23:44 Ответить
хочеш вижити - підеш вчити підручник по ядерній фізиці та фізиці реакторів
показать весь комментарий
26.12.2025 23:46 Ответить
Кожен, хто переглянув перші три серії "Чорнобиль" на Netflix, автоматично вважається кандидатом наук у галузі ядерної фізики.
Хто додивився до кінця - повним фахівцем.
показать весь комментарий
27.12.2025 20:55 Ответить
Так вони вже дали безстрокові в Будапешті, навіщо знадобилися ще одні і на 15 років, і за що ти тоді віддав їм копалини , геній ти ******** дипломатії ?
показать весь комментарий
26.12.2025 23:44 Ответить
А ти дурню, повірив рижому старому дурню? Да Тромб завтра скаже що нічого не казав і не обіцяв. А хоча б і обіцяв так гарантії це ж не допомога. Той же Ізраїль має не тільки гарантії а союзник сша, а Тромб сказав якщо Ізраїль не підпише угоду з терористами то більше не отримає зброї. А Україною взагалі жопу витре на наступний день
показать весь комментарий
26.12.2025 23:44 Ответить
Вже був "Будапештський меморандум"...
показать весь комментарий
26.12.2025 23:45 Ответить
Україна і сша вже підписували гарантії безпеки.

Двостороння безпекова угода між Україною та Сполученими Штатами Америки - міжнародна угода, укладена 13 червня 2024 року між Україною та Сполученими Штатами Америки про гарантії безпеки Україні, яка передбачає, широкий спектр військової допомоги з боку США.

Після чого Тромб як тільки прийшов до влади викинув цей папірець в мусорне відро а всі згадки видалив з усіх американських сайтів
показать весь комментарий
26.12.2025 23:48 Ответить
от коли підеш і вивчиш, тоді і напишеш, і не будеш виглядати невігласом.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:49 Ответить
вже вивчив, тому і пишу про необхідність (і можливість) створення яз.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:51 Ответить
це одразу видко - на створення яз нам треба біля року. 🤣
показать весь комментарий
26.12.2025 23:54 Ответить
так, бо РБМК досить дофіга плутонію-239 генерують, нам треба лише використати PUREX для виділення його з палива.
показать весь комментарий
26.12.2025 23:58 Ответить
😂 В Україні більше не працюють реактори типу РБМК (Реактор Большой Мощности Канальный) - вони всі були на Чорнобильській АЕС, де 4-й блок цілеспрямовано було зруйновано ще в 1986 саме через можливість побічного отримання збройового, не дофіга хоча і брудного, Pu-239. а інші зупинено саме з тієї ж причини що і перший зруйновано. нині діюча атомна енергетика України базується лише на реакторах типу ВВЕР.
не повторюй чужих дурниць, ти і своїх маєш вдосталь.
показать весь комментарий
28.12.2025 00:44 Ответить
>В Україні більше не працюють реактори типу РБМК

але можуть працювати, фундаментальних проблем для їх використання не існує

> можливість побічного отримання збройового, не дофіга хоча і брудного, Pu-239

один такий реактор за 300 днів генерує 335кг плутонію, який повністю підходить для ядерної зброї.
показать весь комментарий
31.12.2025 13:28 Ответить
коли пацієнт Evgeniy Marushchak вперто хизується своїм невіглаством і бездарністю, то це є ознака діагнозу - генетична параноїдальна шизофренія, як і у всіх твоїх родичів кассапердонців.
воно не лікується і хворим не визнається.
мої співчуття.
Бувай.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:02 Ответить
0 аргументів, лише переходи на особистість (ad hominem), ти дуже слабенький хохол-запроданець
показать весь комментарий
01.01.2026 14:20 Ответить
дякую, вчергове підтвердив діагноз.
ніяких переходів на особистості не було. аргументи було приведено в коментах, які на твоє
)(уйлокассапське прохання адміни видалили.
ПНХ стукач )(уйлаШнурок Evgeniy Marushchak.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:42 Ответить
шизофренік? я ніколи не скаржився адмінам, навіть коли різні бидлани писали образи
показать весь комментарий
01.01.2026 14:48 Ответить
Шо за клоунада?
показать весь комментарий
26.12.2025 23:49 Ответить
Два балаболи!!!
показать весь комментарий
26.12.2025 23:51 Ответить
Страница 1 из 2