8419 посетителей онлайн

Военные действия в Венесуэле завершены, Мадуро уже под стражей в США, - Рубио

мадуро и трамп

Военная операция США в отношении Венесуэлы завершена. Лидер страны Николас Мадуро задержан, в настоящее время он находится под контролем американских властей.

Об этом госсекретарь США Марко Рубио сообщил американскому сенатору Майку Ли, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на РБК-Украина.

Мадуро уже арестовали

"Только что поговорил с Марко Рубио. Он сообщил мне, что Николаса Мадуро арестовали американские военнослужащие для суда по уголовным обвинениям в США", - написал Майк Ли в соцсети Х.

По словам Рубио, военные действия были направлены на защиту тех, кто выполнял ордер на арест.

Госсекретарь также не ожидает дальнейших военных действий в Венесуэле, ведь Мадуро находится под стражей в США. Захват лидера Венесуэлы был главной целью операции.

О том, что Мадуро предстанет перед правосудием за свои преступления, заявил также заместитель госсекретаря США Кристофер Ландау.

"Новый рассвет для Венесуэлы! Тиран ушел. Теперь он наконец предстанет перед правосудием за свои преступления", - отметил он.

Что предшествовало?

Утром 3 января в столице Венесуэлы Каракасе прогремели мощные взрывы.

Журналистка издания CBS News Дженнифер Джейкобс в Twitter написала: "Президент Трамп отдал приказ нанести удары по объектам внутри Венесуэлы, в частности по военным объектам, сообщили американские чиновники, поскольку администрация рано в субботу усилила свою кампанию против режима президента Николаса Мадуро".

Топ комментарии
+56
одному геостратегу поводили по губам его же "за 3 дня" и показали как работают профи
показать весь комментарий
03.01.2026 13:22 Ответить
+47
не факт что даже покупать пришлось, скорее договорились и они будут на хороших должностях с новой властью. Просто мадура идиот довел богатейшую страну до гиперинфляции и полного пидеца поэтому достал всех до такой степени что сдать его готовы были все
показать весь комментарий
03.01.2026 13:27 Ответить
+32
Захопити керівника другої держави без санкції ООН і цим гордититись? Та Трамп нічим не відрізняється від путіна ! Такий самий мерзотник...
показать весь комментарий
03.01.2026 13:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Та от якраз тепер Китаю є над чим рєпу чухати.

Бо на черзі, скоріше за все, Іран. Вісь руйнується поки Китай рятує Роісю.

США на розливі світової нафти - це страшний сон Сі та *****.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:38 Ответить
Вони амермканські авіаносні групи будуть засобами виробництва зупиняти?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:40 Ответить
А чому це повинно когось хвилювати?

Є Індія, яка з задоволенням прийме прапор Світової фабрики.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:50 Ответить
Ну російське та китайське ППО в Ірані загасив Ізраїль, а не США.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:53 Ответить
Навіщо домовдятися, коли можна просто винести к ****?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:55 Ответить
Те, що робить ***** - це якийсь кривавий ананізм, а не війна.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:58 Ответить
Тепер тільки разом з морською піхотою США. 😁
показать весь комментарий
03.01.2026 14:00 Ответить
Тим не менше, зуби Ірану не США вибили, а Ізраїль.

А США після цього комфорто відбомбилися, як на навчаннях.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:04 Ответить
1. Ніхто не казав, що це гра в одні ворота.
2. У США є багаторічний досвід військових операцій з використанням "довгої руки", а у Китая нуль.
3. 3 АУГ США і 3 АУГ сяоляо з гівна, гілок та того, що від совка перепало - це трохи різні АУГ.
4. Гіперзвукові ракети роісі та Китаю - це такий же міф, як їх літаки 5 покоління.
5. Японія, Австралія, Південна Корея, Філіпіни не в іншому вимірі знаходяться.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:12 Ответить
Цього більше ніж достатньо. Бази на Філіпінах, в Австралії, в Японії, Південній Кореї плюс 2-3 АУГ - це практично домінування у регіоні.

Таким чином, це не питання повної перемоги, а підвищення ціни вторгнення до такого рівня, що краще не починати.

Сі - не *****. Навряд він готовий поставити на карту все.
Зберігати напругу так.
Ломанутися на рубілово по повній - ні.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:19 Ответить
Самсунг, наприклад, вже переніс виробництво в Індію.
Лінь та барижність заважають але війна, кров та смерть все розставлять на свої місця.
Як тільки підуть у США труни з хлопцями, а на міста полетять китайські ракети - одразу і айфони якось на друге місце підуть, і тесли почнуть збирати не у Китаї.
показать весь комментарий
04.01.2026 01:26 Ответить
А ***** напрягся чи ні?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:47 Ответить
В США 10 АУГ , у Китая уже 3(и все нацелены на Тайвань в отличии от США). Ну и тысячи ПКР, включая гипер. До США не близко, материк рядом(от Тайваня). В общем спорно.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:59 Ответить
Япония заявила(как и Австралия), шо предоставит США базы и не более. Ну, возможно, я шо-то пропустил. Не факт, шо Трамп на помощь сподобится.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:11 Ответить
Непосредственно участвовать в войне и предоставить базы не одно и тоже. Белорусский дуче подтверждение(из свежего).
показать весь комментарий
03.01.2026 15:54 Ответить
Егеж круті хлопці.. як нема в Мадури тої ,, ядреної бомби,, 🥴
показать весь комментарий
03.01.2026 13:44 Ответить
Мерзотник захопив мерзотника. До речі, захопленного мерзотника, розшукує Міжнародний кримінальний суд
показать весь комментарий
03.01.2026 13:46 Ответить
Керівник Панами, на призвісько "Ананас"
показать весь комментарий
03.01.2026 13:53 Ответить
Такой пердимонокль могли бы совершить и в кацапстане , если б захотели , ведь и ордер на арест ***** есть и доказано , что он военный преступник , НО …
Желания нет !, ведь это ж лучший друг траМпона , да и Венесуэла без ядерки, на неё можно …
показать весь комментарий
03.01.2026 13:39 Ответить
Отличается только тем , что траМпон не захватывал территорию Венесуэлы, ***** захватывает Украинские земли . А так да, это две старые мрази ! 😡
показать весь комментарий
03.01.2026 14:16 Ответить
Разница только в том , что траМпон венесуэльские земли не захватывал, вывез только маДуру, а ***** захватывает и оккупирует территорию Украины .
показать весь комментарий
03.01.2026 14:49 Ответить
Якість подвійні стандарти у трампа, а з пуйлом так слабо зробити?
показать весь комментарий
03.01.2026 15:02 Ответить
Китай - сама древня цивилізація в світі і вони дуже багато дали для людства. А в військовому плані їм хвастатись, починаючи після Чінгіз-хана нема чим. Ну хіба-що внутрішні китайські розборки. В остання їх війна з Воетнамом, нагадує кацапські орди, навала нескінчанних дикунів, які після окупації забирали все, навідь вживану жіночу білизну. А потім, коли отримали від вьєтнамців по зубам, швиденько відступили, кукурікаючи про перемогу. Очевидно, така доля всіх комуняцьких режимів, напасти, убивати і грабувати, а коли отримали в рило - тікати і кукурікати про історичну перемогу.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:47 Ответить
Ну ясний перець. Сама древня цивилізація - рускі. Самі визначні історики з лапотної орди писали таке : на території Рима існувало племя етрусків. Спочатку вони заснували Рим і його імперію, а потім щось не поділили і ємігрували на північний схід Европи в північно-східні болота. Там вони обжилися, частина слова від етрусків забулася, ет забувся і вони почали називати себе рускими. І з тих пір ,десь 3-4 тищі років том появилась країна, в якій жили рускі.
показать весь комментарий
03.01.2026 19:37 Ответить
І де вони наразі? Ти ще про про Месапотамію напиши, Жора. Не потрібно так перейматись, сходи в місцеві краєзнавчі музеїмузеї, і там навідь ти побачиш, які були країни в Південній Америкі. А цивілізації, які 10-22 тищ років були? Любий хлопчику, я писав про існуючі в нас час країни. Єгипет і Рим не враховуються, це зовсім інші країни в наш час. Так що Жора, типа під американським прапором, вчи ******* історію, і серед всіх країн китайська цивілізація сама найстарша.
показать весь комментарий
04.01.2026 08:08 Ответить
Так що, любі хлопчики і дівчатка, візьміть шкільний підручник по історії західного видавництва, там все є.
показать весь комментарий
04.01.2026 08:10 Ответить
Мадуро навіть гірший за Чавеса був.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:59 Ответить
Бімба би його не врятувала.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:01 Ответить
Ну, кацарські ПЗРК типу "Игла" точно є. Може і пара стінгерів завялялас.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:04 Ответить
Спірно. Тайвань не бананова республіка. Озброєний до зубів.

В по друге, не не вигідно Сі починати пряму війну в Тайвань.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:06 Ответить
Пончик існуе, тому що поки вигідний Китаю.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:46 Ответить
Просто Мадуро за роки правління встиг заїхати просто всіх.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:47 Ответить
Це і є спецоперація.А наші деякі казали.що США там може поразки зазнати.Де ж то ппо було?В них воно то офіційно є.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:33 Ответить
Самодур простий хлопець з народу і водієм маршруткуи,наче працював.І навіть має єврейське походження.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:44 Ответить
Я і казав,що США там легко переможе і арештує Мадуро.В них не було і немає цілей розбомбити Венесуелу.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:46 Ответить
Там удари були.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:48 Ответить
Удари йшли точно в ціль і куди їм потрібно.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:51 Ответить
Аналогія з Україною нажаль.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:21 Ответить
Там і серйозне ппо було.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:22 Ответить
Ну так.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:26 Ответить
показать весь комментарий
03.01.2026 14:35 Ответить
Не збивали стільки ракет.
показать весь комментарий
03.01.2026 19:50 Ответить
Тайваню навряд. А от Китаю можливо
показать весь комментарий
03.01.2026 14:04 Ответить
Так у Кіма одні тільки глисти, а у Мадури і нафта, і ще багато чого.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:13 Ответить
Якби хтось вчив історію і бачив як порушується міжнародне право кожен рік, то може б не роззброювався і не розкрадав все всі ці роки і ми б не опинилися в тій ситуації, в якій опинилися. Як казав один швейцарський генерал: "Швейцарія - нейтральна країна, однак її нейтральність визначається силою швейцарської армії".
показать весь комментарий
03.01.2026 14:22 Ответить
Це вже як у Китая вийде. Пам'ятаю, всі минулого року казали, що американці нас продали ***** за Сирію. Ну тепер мабуть і за Венесуелу, а потім і за Іран. В потім може і рашка розпадеться.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:27 Ответить
В дронах вони відстають, так. Однак традиційні війська там достатньо розвинуті, всі служать і мають якусь хоча б піхотну підготовку, і головне - мають мотивацію захищати свою Швейцарію. Ну а військові начальники в Європі ******* прибіднятися, щоб вибивати фінансування.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:33 Ответить
Залежить від того, які там в Китаї специ. Американці сотню років працювали на те, щоб так проводити операції. І зовсім нещодавно в них були і невдалі такі вторгнення. Китай там з ким останній раз воював? З В'єтнамом?
показать весь комментарий
03.01.2026 14:48 Ответить
Ніякі китайці не самі древні, хай не брешуть.

показать весь комментарий
03.01.2026 17:25 Ответить
Ви підручники з історії зкурили? срср напало на польщу..підтримало гітлерівську німеччину у 1939, парад на красній площі, пакт про ненапад...а ще Фінляндію срср кошмарив у Зимову війну.
показать весь комментарий
05.01.2026 02:16 Ответить
Ще й дружину й якихось посадовців.
показать весь комментарий
05.01.2026 02:25 Ответить
Постане перед правосуддям за злочини. А з путлєром арктику розроблятимуть...
показать весь комментарий
03.01.2026 13:35 Ответить
Там підготовка велась, удари ракетами. Могли подавити зародки ППО.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:59 Ответить
Насправді такі суперечки доволі теоретичні. Можливий різний розвиток подій.
На першому етапі спад, потім стабілізація, потім нормалізація, потім підйом.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:03 Ответить
1-2 амерські АУГ десь там близько. Крім того, у тому регіоні купа амерських баз.
Японія заявила, що буде підтримувати Тайвань. Може статися "ефект доміно" серед сусідів Китаю.
Амери втрутяться потім - добивати.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:05 Ответить
Ці розмови ведуться вже 2500 років.
Зараз амери можуть казати "роССіянам можна, а нам ніззя ??". І так безкінечно.

Крім того, амерських військ у Венесуелі немає. Тобто буквально - зараз вже немає !!
показать весь комментарий
03.01.2026 14:09 Ответить
То нащо людство чапало 5000 років ... Повертаємося до обміну мушлями ??

Щодо фондових спекуляцій з Вами згоден. От якби спекуляцію прикрили, може трохи ноликів збавили.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:12 Ответить
***** ще і очі не протерло. Операція 5 годин і все - амерських військ там немає. Шикардос !!
показать весь комментарий
03.01.2026 14:15 Ответить
Це операція спецслужб - Трумп погоджував і дозволяв.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:16 Ответить
То де окупація ? Амерських військ на території Венесуели немає.
Крім того, на фото бійці ДЕА.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:19 Ответить
Це потім. Наразі швидко так не вийде.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:23 Ответить
мадам ви спецом ставите воза попереду коня ?
З початку ... якого початку ?? У 2014 р. РФ напала на нас. Нє ?
показать весь комментарий
03.01.2026 14:25 Ответить
хм ... Недавно командувач ГШ швейц. армії визнав, що у ******** умовах у них немає шансів. Недайбох ...
показать весь комментарий
03.01.2026 14:27 Ответить
Китай заявляє і показує свої наміри вже з 1975 року, мабуть.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:29 Ответить
І що ? Законна ціль, насправді. Домовлялися ? З ким, ******? Так він сам усі домовленості і договори порушив.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:31 Ответить
Як версія. Але якщо Амери будуть контролювати венесуел. нафту, ***** чим крити ?
Крім того, що значить здав Україну ? Зброя продається, інформація надається, санкції проти РФ введені тощо.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:34 Ответить
амерські бази там є з 1946 р.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:50 Ответить
Ломанутися на рубілово по повній - ні.

Показують, що китайці вже готують "зелених чоловічків" - громадянські суда. Тобто, перевдягненний "мирняк" буде штурмувати береги Тайваню. Крим - 2.0.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:53 Ответить
HARDDie

Боюсь, що тромб за Венесуелу віддав ***** Україну.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:55 Ответить
BOITAN NICOLAE

З іншого боку, тепер США отримають контроль над венесуельською нафтою
показать весь комментарий
03.01.2026 20:30 Ответить
Окупа́ція (від лат. occupatio - загарбання) - зайняття збройними силами однієї частини держави або всієї території іншої держави без отримання суверенних прав на неї.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:31 Ответить
Дякую за ґрунтовне роз"яснення.

Тобто, рашистам можна, а амерам не можна ?
Те, що міжнародне право "лягло", вже зрозуміли усі. Тепер діє право сили - тобто, назріває велика війна.

Але ж мова йшла про вправи рашистів, яких ви, чомусь, вигороджуєте. Чому, незрозуміло.

Стокгольмський синдром ?

Це ви де зараз, у Естонії ?

Так, усе заплуталось, але ж, хоча б, не амери нас ********, і допомагають таки.
показать весь комментарий
04.01.2026 12:46 Ответить
Перл-Харбор ??
показать весь комментарий
04.01.2026 12:47 Ответить
Будемо сподіватися. Але ж, якщо попливуть тисячі цивільних суден "з бажанням і гаслами об"єднатися з родичами з Тайваню" ... бохйогознає, чи вистачить мужності тайваньським прикордонникам і військам масово ці цілі знищувати ?

Але найбільша небезпека, здається, це "Гоміндан" у Тайвані. У них 35 чи 45 % голосів і вони погоджуються притулитися до "великого Китаю".
показать весь комментарий
04.01.2026 13:04 Ответить
Наталья Истомина

Будь- яке руйнування міжнародного права і цого розмивання, дає більше можливостей агресору виправдовувати свої агресивні дії.

Дехто мабуть ж... сів на кактус !
Агресор вже 18 років порушує міжнародне право. Ви там в Естонії цього не знали ?
Чувіха ...
показать весь комментарий
05.01.2026 19:50 Ответить
Чувіха, Трумп саме тому заявляє про Гренландію, що Світ проковтнув агресії РФ з 2008 р.
Це у часі після 1991 р.

Ти постійно відмазуєш рашистів. Чому б це ?

Гарант міжнародного права - ООН та інші міжнародні правові організації.
Наразі усе у глибокому занепаді. Менше з тим, ООН покищо не розпустили. Є шанс на реформування.
Після війни, мабуть.

З найкращими побажаннями, нічого особистого, чувіха ... 🎅
показать весь комментарий
07.01.2026 21:48 Ответить
Що і потребувало виявити - перейшла на образи.
показать весь комментарий
08.01.2026 19:17 Ответить
👼
показать весь комментарий
09.01.2026 19:22 Ответить
Це плювок путіну в пику. Червону доріжку не дарма послали на Алясці, а путя не прорахував ситуацію. Початок кінця...
показать весь комментарий
03.01.2026 18:35 Ответить
Каракас за 3 часа😁
показать весь комментарий
03.01.2026 15:19 Ответить
Корисні ідіоти і російські радіють..
А тепер пу точно таким же чином буде заявляти, "США порушують міжнародне право, а нам, що неможна?"
показать весь комментарий
03.01.2026 14:02 Ответить
Тайваню, то правда, але ж і пу карло тепер із посмішкою буде заявляти, " США можна порушувати міжнародне право, а нам чому нельзя"?..
показать весь комментарий
03.01.2026 14:04 Ответить
Ти із категогрії " корисні ідіоти", чи яка інша?
Якщо " корисний", є спроба втокмачити щось.
Будь- яке руйнування міжнародного права і цого розмивання, дає більше можливостей агресору виправдовувати свої агресивні дії. І Україну це цікавить у першу чергу.
Одним із величезних факторів допомоги як моральної, так і військової і грошової з боку Європи, є факт порушення роісією міжнародного права, що вилилося у окупації України з 2014- го і широкомаштабної агресії у 2022- му.
Якщо міжнародне право вже не діє, то і путін нічого не порушував, що і буде аргументом роісії на всіх перемовинах.
Читай, якщо не зрозумієш, звернись до розумного за розлумаченням.
показать весь комментарий
03.01.2026 16:36 Ответить
Ти з дуба на кактус головою навернувся? Де написано про " вигороджуєте рф"?
Чувак, тобі ж сказано було- принеси текст до розумного, щоб тобі довго і нудноо розтлумачував, про всі зазрози які виникають із зникненням міжнародного права.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:04 Ответить
Чувак, ти набридаєш своїм дитячим розумінням справи.
Зараз має значення, що США, як гарант по факту міжнародного права починає розмивати це право.
Завтра, США, під приводом шізоїда Трампа влізуть у Гренландію( право сильного), зруйнувавши НАТО..

Потім Китай почне вторгення на Тайвань( США ж самі показали приклад руйнації права, тепер всім можна все).

І Путін застосує ядерну зброю можливо, спершу навіть не в Україні, а наприклад в океані, і ніяких претензій- міжнародне право самі США руйнують.
І так по спіралі..

Це навіть підліток, що книжки читає зрозуміє.
показать весь комментарий
05.01.2026 20:13 Ответить
Вася ти з водокачки. Або вусата особь молодшого ппідліткового віку. Одинаковий рівень IQ.
показать весь комментарий
07.01.2026 23:15 Ответить
Рівень твого IQ, у зрілому віці не дозволяє замомовчувати про такий феномен.
показать весь комментарий
08.01.2026 20:15 Ответить
Нуйло Хаступний?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:39 Ответить
Захопити керівника другої держави без санкції ООН і цим гордититись? Та Трамп нічим не відрізняється від путіна ! Такий самий мерзотник...
показать весь комментарий
03.01.2026 13:25 Ответить
***** саме прилітало до США, його можна було арештувати.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:39 Ответить
Що значить Можуть, якщо Хочуть. Так б допомогли і нам…
показать весь комментарий
03.01.2026 14:51 Ответить
Ви трохи плутаєте можливости Венесуели і Росії. Мʼяко кажучи.
показать весь комментарий
03.01.2026 16:01 Ответить
Вдарити по Росії вони можуть, але Росія може вдарити у відповідь, на відміну від Венесуели. Американці не такі ідіоти щоб лізти туди де можна обпіктися.
показать весь комментарий
03.01.2026 16:04 Ответить
Місцеві дурники радіють з того, що американськім агресорам вдалось провести спецоперацію за 3 дні.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:33 Ответить
Та ніби і пуйло не дворянин.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:20 Ответить
Розвідка там не при ділах. Чому рашисти везли парадну форму? Бо осел з самого початку підписав капітуляцію, та й не втік тому, що готувався зустрічати "братушек".
Але наперекір цим планам Армія вперлася і вистояла і продовжує стояти не завдяки, а наперекір зеленому зраднику, завдяки союзникам, волонтерам і патріотам-донаторам.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:51 Ответить
Якби у США народ їв летючих мишей і горбатився за безцінь з ранку до вечора, то вони навіть китай обігнали б у всьому
показать весь комментарий
03.01.2026 13:54 Ответить
Гібридно захопив за допомогою фсб-спецоперацій владу в Україні і Америці. Цього замало?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:57 Ответить
Страница 3 из 4