10394 посетителя онлайн

Украина должна юридически признать однополые браки для вступления в ЕС, - Еврокомиссия

европарламент,лгбт

Европейская комиссия ответила на обращение ОО "Точка опоры" и объединения "Украинские ЛГБТК+ военные и ветераны за равные права" по поводу законопроекта № 14394 — проекта нового Гражданского кодекса Украины, который может нарушать права ЛГБТИК-сообщества.

Об этом сообщил ресурс "Гендер в деталях", информирует Цензор.НЕТ.

Что в законопроекте Гражданского кодекса?

Украинская сторона направила обращение в Европейскую комиссию о несоответствии проекта нового Гражданского кодекса Украины евроинтеграционным обязательствам государства.

Речь идет о законопроекте № 14394, который, по оценке правозащитников, сужает возможности правовой защиты для однополых пар. В частности, документ предусматривает признание "фактического семейного союза" исключительно для разнополых партнеров. То есть однополые пары могут потерять единственный имеющийся механизм частичного юридического признания своих отношений.

Кроме того, проект предлагает автоматическую недействительность брака с человеком, сменившим пол, без четкого определения момента такой смены. Правозащитники отмечают, что это может поставить под сомнение даже те браки, которые были заключены законно после официальной смены гендерного маркера в документах. Также это противоречит решению ЕСПЧ об устранении дискриминационных требований в отношении юридического признания гендера.

Ответ ЕК

Еврокомиссия поблагодарила украинских правозащитников за предоставленную информацию и подчеркнула важность соблюдения стандартов ЕС в сфере прав человека

  • В документе указано, что в процессе вступления в ЕС правовая база Украины должна соответствовать acquis ЕС и стандартам, закрепленным в Хартии основных прав. В частности, речь идет об уважении к частной и семейной жизни и запрете дискриминации по любому признаку, включая признак сексуальной ориентации или гендерной идентичности.
  • Так, в соответствии с Дорожной картой по верховенству права, на пути квступлению в ЕСУкраина должна принять закон, который обеспечит юридическое признание и защиту однополых пар, согласно решению Европейского суда по правам человека по делу "Маймулахin и Маркив против Украины".

В Еврокомиссии заверили, что будут внимательно следить за выполнением этого обязательства, а также поднимать вопрос о влиянии нового проекта Гражданского кодекса на права представителей ЛГБТК+ во время регулярных мониторинговых встреч и официального диалога с украинскими властями.

Что этому предшествовало

  • Напомним, спикер Верховной Рады Руслан Стефанчук 22 января сообщил о регистрации новой редакции Гражданского кодекса Украины. Законопроект получил номер 14394. Его подписали 138 депутатов, большинство из которых принадлежат к фракции "Слуга народа".
  • Он также заявил, что снижения брачного возраста до 14 лет, о чем ранее сообщали в сети, не будет.
  • Правозащитные организации отмечают, что новая редакция Гражданского кодекса противоречит европейским стандартам и подрывает заявленный курс Украины на правовую гармонизацию с ЕС.
Топ комментарии
+42
Зеленскій і Єрмак згодні.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:13 Ответить
+30
Нічого не почалося.Так влада діє,промиває мізки людям.Ніби це приоритетне завдання Євросоюзу.Основні вимоги нічого спільного не мають з одностатевими шлюбами
показать весь комментарий
19.02.2026 19:23 Ответить
+24
11 країн Євросоюзу з 27 не визнають одностатеві шлюби, а Україна, раптом, повинна?
показать весь комментарий
19.02.2026 19:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Зеленскій і Єрмак згодні.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:13 Ответить
Нічого не почалося.Так влада діє,промиває мізки людям.Ніби це приоритетне завдання Євросоюзу.Основні вимоги нічого спільного не мають з одностатевими шлюбами
показать весь комментарий
19.02.2026 19:23 Ответить
11 країн Євросоюзу з 27 не визнають одностатеві шлюби, а Україна, раптом, повинна?
показать весь комментарий
19.02.2026 19:23 Ответить
це першочергова задача країни що знаходиться в екзистенціальній війні .. АГІНІЬ!
показать весь комментарий
19.02.2026 19:15 Ответить
Пресинг України по всьому полі - кацапи давлять - Орбани насідають - ЛГБТК теж не зівають - заходять ззаді
показать весь комментарий
19.02.2026 19:17 Ответить
Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія, Болгарія, Чехія, Латвія, Литва, Хорватія, Італія - якось пропетляли...
показать весь комментарий
19.02.2026 19:21 Ответить
ми легко визнаєм нашу владу підарасами!
показать весь комментарий
19.02.2026 19:22 Ответить
в сраку таку європу!!!!
показать весь комментарий
19.02.2026 19:17 Ответить
А потім ще ЄС запропонує грошей щоб Україна "прихистила" у себе біженців з Африки.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:15 Ответить
нарешті дійшли до справді важливих справ
показать весь комментарий
19.02.2026 19:29 Ответить
Декілька країн Євросоюзу на національному рівні не визнають і не реєструють одностатеві шлюби, часто закріплюючи в конституції визначення шлюбу як спілки чоловіка та жінки. До них належать Польща, Латвія, Литва, Болгарія, Румунія, Словаччина та Угорщина. П.С. Ніякого ЕС нам не світить, тількі зря дупа буде боліти.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:21 Ответить
Цим вони займались з початку 2000-х. Проблема виявилась в тому що паразщитичні негри і мусліми хотіли в Європу на все готове. Ніхто не хотів в Україну працювати або вчитись, бо наша корупція нічим від африканської не відрізняється, а це означає вічну бідність. Тому проекти створення центрів для африканських муслімів (для переселення їх з Європи в Україну) якось затихли - гроші розікрали, а вже збудовані центри перепрофілювали. Якщо завозити в Україну мусульман, наприклад з Сирії, нам *******, а якщо чорних мусульман то ******* буде епічним і наступить набагато швише - плодяться як таргани...
показать весь комментарий
19.02.2026 19:47 Ответить
Воюємо за свою землю, за дітей, жінок та батьків. Щоб кацапсяча погань не топтала нашу землю.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:58 Ответить
«Україна повинна юридично визнати одностатеві шлюби для вступу в ЄС»

Не бачу у цьому нічого поганого
показать весь комментарий
19.02.2026 19:17 Ответить
О, почалося
показать весь комментарий
19.02.2026 19:14 Ответить
В опі вже є солодка парочка твекс
показать весь комментарий
19.02.2026 19:29 Ответить
Єврокомісія не бачить, що в них в ЄС робиться. Там третина країн цього не визнають, а Україна повинна??!! Лицеміри і лицедії.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:29 Ответить
Страшно навіть уявити, чого.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:30 Ответить
Чого тут розкукарікались? Яке ваше діло хто з ким спить ,і хто на кому одружується? Ну захотят геї чи лесбіянки розписатись,вам то яке діло? Чи вони після розписі підуть в сраку ї...ати всіх на вулиці. Ні,я не думаю. Так що панове заспокойтеся, краще думайте як більше вбити болотних підарасів.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:37 Ответить
Как вы ******* со своими подарасами, ******* в жопу, то чё об этом кричать и выходить с плакатами?!
показать весь комментарий
19.02.2026 19:48 Ответить
у нас і так перевищена плотність під@рів на кв.м,краще б відкрили очі на той жах та беззаконня до прав,свобод особистої честі Людини в Україні
показать весь комментарий
19.02.2026 19:49 Ответить
навіщо нам той союз.
люди хочуть жити як в Європі, а для цього не обов,язково туди вступати
показать весь комментарий
19.02.2026 20:17 Ответить
Домінуючою релігією в Бангладеш є іслам, який згідно з Конституцією має статус державної релігії. За даними останнього національного перепису населення 2022 року та оцінками на 2024-2025 роки, мусульман в Бангладеш (91,04%), а християн 0,61%. Тідьки повний, сферичний ідіот може ввозити в Україну робочу силу з Бангладеш.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:27 Ответить
Одностатеві сексуальні стосунки це не природньо, особисто я таке не підтримую. Це моя особисте переконання. Я на вулиці про це не кричу і не ходжу з плакатом, що я проти одностатевих шлюбів. То нехай тоді і ті хто любить одностатеві сексуальні стосунки теж не ходять з плакатами та парадами. Повинен бути паритет. А коли вони виходять на вулицю та проводять шумні паради, на це дивляться діти та задають батькам незручні запитання то це теж не нормально. Паритет повинен бути. Хід дуиок зрозумілий?
показать весь комментарий
19.02.2026 20:47 Ответить
Ні, не зрозумілий. Гетеросексуальним людям, от як ти чи я, не потрібно публічно виборювати свої базові права, бо вони і так в нас вже є. Ніхто і так не буде чіплятися до чоловіка та жінки, що йдуть тримаючись за руки, цілуються в публічному місці і тд. Я вже не кажу про більш складні юридичні моменти типу шлюбу чи всиновлення дітей. Тому паритету якрах наразі не існує. А якщо не звертати увагу громадськості на проблеми, то і вирішувати їх нікто і ніколи не буде. За такою самою логікою, чорношкірим в США чи жінкам загалом теж не треба було публічно боротися за рівні права, і так же все було ок, вірно? І відповідати на незручні питання дітей - це один з обов'язків нормальних батьків, що хочуть виростити розумну та впевнену у собі людину. Ну і наостанок, одностатеві стосунки - це цілком природньо, людина - не єдиний вид тварин, у яких існує таке явище.
ПС: так, ти маєш право на особисту думку і позицію, навіть на несприйняття. Але все це доволі сильно ******* дуже знайомими скрєпамі.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:03 Ответить
Мене це не переконало. Я вважаю, що якщо природа і обидила когось то це питання до неї, а не до суспільства. Цю проблему не треба нав'язувати, а намагатись її виправляти, а якщо не виправляється то неси свій хрест і не нав'язуй його іншим.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:19 Ответить
Мусульмани вірять що у жінки немає душі, а кацапи що "бабу раз в нєдєлю нужно ставить раком даби не забивала что она скотина". Християни "подарували" жінці душу в 12 столітті. До кацапів і мусьман ці новини ще не дійшли...
показать весь комментарий
19.02.2026 22:11 Ответить
Нічого поганого не бачу. Якщо це вимога взяти нас до ЄС, то хай собі женяться хлопці/дівчата, вони теж люди і мають право бути щасливими в шлюбі. Не бачу проблеми
показать весь комментарий
19.02.2026 22:23 Ответить
ЛГБТ вЄздьЄ у нас дорога, пЄдікам вЄздьЄ у нас пАчоЙОт!
показать весь комментарий
19.02.2026 19:55 Ответить
Наші воїни підарасами називають росіян через те, що вони розмовляють підарською мовою.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:02 Ответить
Ні, не норм. Є країни які теж не визнають одностатеві шлюби, тим не менше вони визнані цивілізованим світом як демократичні, незалежні та заможні.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:11 Ответить
А яка ще може бути більша мотивація ніж захищати свою землю та сім'ю?
показать весь комментарий
19.02.2026 20:49 Ответить
Який геніальний висновок, та ще й вузькощелепною, все як треба. Обов'язково повідомлю про це дружину.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:21 Ответить
Проблема в тому, що "збереження інтситути сім'Ї" без кардинального покращення економічного та безпекового становища взагалі не дасть підвищення народжуваності та поліпшення демографії. До того ж, легалізація прав ЛГБТ-спільноти не має жодного відношення до "збереження інтситуту сім'Ї". Але який сенс тобі це більш детально пояснювати, коли ти одразу починаєш розкидуватися гомофобськими та праворадикальними штампами? От чесно, ти ж не хочеш і не будеш слухати жодних аргументів. Тому й марнувати час я на це не збираюся, удачі тобі.
показать весь комментарий
19.02.2026 22:33 Ответить
Це прорив
показать весь комментарий
19.02.2026 19:19 Ответить
Клавдій
Мій Привиде, ніякої ***** не робим ми. Ко всєм жидомасонам іспитуєм злобу і ненавість і каждий день національні гімни на балалайці хором ісполняєм. Бояться нас жиди та басурмани, престіж крєпчаєт, мощно возрастаєт дєнь ото дня процент жиров у маслі. Довольні хами, ситі в них *****. Гораздо мєньшє стало підорасів, ******* всі вони як папа Карло на хімії в Черкасах. Лєсбіянки--усі на Соловках.
Входить Гамлєт. Він в сраку п'яний. В одній руці у нього дрючок, а в другій--шампанське.
Привид
Дивись, мій сину, це--жидомасони. Ти ******** дрючком їх по печінці, потом мєнє доложиш. Шо не ясно?
Гамлєт
Папаша, всьо буде в лучшем відє, не хвилюйтесь.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:26 Ответить
А поляки наприклад невизнали і в ЄС.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:04 Ответить
Я бачу шо ти вже виїхав?
показать весь комментарий
19.02.2026 20:08 Ответить
Европа, ты лучше дай нам ракеты к Пэтриот.
Пусть даже раскрашенные в цвета ЛГБТ.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:09 Ответить
Ні кого не цікавить війна, корупція, низький рівень життя...головне дозволити підерам довбитись в очко посеред біла дня на вулиці
показать весь комментарий
19.02.2026 20:35 Ответить
Ну, напрклад, більш цивілізоване суспільство, де розуміння, прийняття, рівність, справделивість та інші важливі цінності - це реальність, а не пустий звук.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:15 Ответить
Може спершу треба допомогти війну закінчити і вже тоді щось висувати (засовувати). Отямитесь, фактично йде третя світова війна! Орда на вашому порозі.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:27 Ответить
Дивно, а і Польщі нема такого закону. Мало того - в Конституції вказано, шо «шлюб - це відносини чоловіка і жінки». Цікаво, і в ЄС і нічо
показать весь комментарий
19.02.2026 21:34 Ответить
Збираєшся у тайожний сАйюз ? Кадирівці тепе поганому не навчать..))
показать весь комментарий
19.02.2026 22:22 Ответить
Так саме ці болотні підараси й підхопили цю "зраду"..
показать весь комментарий
19.02.2026 22:26 Ответить
ти справді повірив в першочерговість задачі?
показать весь комментарий
19.02.2026 19:24 Ответить
Та будь ти україномовним гетером,-тебе ніхто нікуди не примушує.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:32 Ответить
Ми і так визнали для початку такі права даішникам, можемо й надалі продовжувати.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:38 Ответить
Хотілося з цього питання послухати Порошенка, Яценюка, Турчинова та інших героїв майдану.
І як нам все це пояснювати нашим дітям.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:39 Ответить
Цікаво, якщо в нас у суспільстві така люта гомофобія, неприйняття рівноправ'я абсолютно всіх людей і русняві скрєпи нам, судячу з усього, набагато ближчі, то за що ж воюємо?
показать весь комментарий
19.02.2026 19:54 Ответить
Всього лиш?))Що ж ви,суки,4 роки мовчали)
показать весь комментарий
19.02.2026 20:00 Ответить
Так мабуть і для вступу у НАТО це було єдиною умовою...
показать весь комментарий
19.02.2026 20:05 Ответить
Так везуть вже потрохи з Бангладеш.Заявили що то трудові мігранти,а українці мають воювати.В нас народжуваність втричі менша за смертність.Це ж катастрофа взагалі вже.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:07 Ответить
Твої діти давно в курсі, якщо їм більше 7-9.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:24 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:29 Ответить
мені просто цікаво як ви зробили такі висновки
показать весь комментарий
19.02.2026 20:45 Ответить
сім'я може і переїхати, нащо воювати?

особисто я вважаю, що лише етнічний націоналізм може дати відповідь на це питання, але багатьом пофіг.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:53 Ответить
это все насмешки, танцы с ******** признаем, а в ес и не подумают взять
показать весь комментарий
19.02.2026 20:53 Ответить
всі люди і нації різні між собою і неможливо всім нав'язувати одні і тіж правила для співіснування . Ідуть вони дном моря ті шоколадні зайці .
показать весь комментарий
19.02.2026 21:02 Ответить
ну, так трапилось, що влада належить підорасам...
показать весь комментарий
19.02.2026 21:06 Ответить
А у Обрана,як із цим ділом ситуація, Угорщина наче ж у Євросоюзі?
показать весь комментарий
19.02.2026 21:08 Ответить
бо поляки не ідіоти, на відміну від єврохохлів, які за обіцянку дешевого їдла готові сісти на пляшку.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:42 Ответить
Україна це християнська країна. Одна із небагатьох, де хоч якось дотримуються хоч якихось християнських засад. У нас ніхто не б'є тих же лгбт. А хочуть виховувати дітей, нехай народять і тоді виховують. ЛГБТ це не просто збочення, це відхилення. Як думаєте, кого виховають два збоченця? - правильно, третього збоченця.
Нехай живуть, працюють, і сидять тихо, і ніхто їх права не порушуватиме. А те, що вони хочуть більше прав,аніж мають інші люди, то забагато вони хочуть.
У тій же Європі Польща, Румунія, Угорщина, стараються берегти сімейні цінності, і ніхто їх звідти не виганяє. Так що потрібно зберегти острівець порядності, з якого нас хочуть вибити клієнти Епштейна.
Побійтесь Бога!
показать весь комментарий
20.02.2026 08:55 Ответить
Україна бере від кожної сторони тільки найкраще:
-від кацапії - кальянний реп, рускі єзік і АУЕ
-від Європи - ЛГБТЖ і мігрантів
показать весь комментарий
20.02.2026 11:26 Ответить
Cамое время зараз дозволити офіційно в очко один з одним долбиться.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:23 Ответить
Пора долучатися до європейських цінностей.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:25 Ответить
...серйозно, це все, що заважає і таке головне? ***** ЄС!!!!
показать весь комментарий
19.02.2026 19:25 Ответить
0.8 дитини на жінку!!!!!!!!!! треба 2.1 щоб збереглось хоча б 25 млн
показать весь комментарий
19.02.2026 19:32 Ответить
та *****...приймаємо , все одне маємо-те що маємо...)))
показать весь комментарий
19.02.2026 19:41 Ответить
Не потрібен, і єс, і лгбтмап+ гомосяо
показать весь комментарий
19.02.2026 19:47 Ответить
Ну хоч би зараз для рашистської пропаганди не підмахували цими одностатевими шлюбами. Є ж інші більш важливі вимоги.
показать весь комментарий
19.02.2026 19:53 Ответить
То виходить, що ми не хочемо бути кращими за них? Бути такими ж огидними - це норм?
показать весь комментарий
19.02.2026 20:00 Ответить
Воюємо за те, щоб ніхто не вказував як жити на своїй землі. І цій війні понад тисячу років. Якщо на пальцях.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:05 Ответить
А головне, що з таким підходом ми й самі поступово перетворимося на таких самих кацапів, бо саме цінності впливають на культуру та мислення.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:05 Ответить
Європі до наших традиційних цінностей ще рости та й рости!
показать весь комментарий
19.02.2026 20:07 Ответить
ЛГБТК+абревіатура,вже на багато довша.Вже ревльно там психічно хворі.Нехай їм віддадуть все керування,в тому числі ядерною зброєю.Он недавно один трансгендер влаштував стрілянину,потім інший.Там ще є ті,до кого потрібно в множині звертатися.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:10 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:24 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:27 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:33 Ответить
От наші жіеночки тоді сповна отримають.Бачив як бангладешівець жінку виховував.Я навіть знають історії,як наші жіночки виїхали в ісламські країни,потім тікали псячими стежками.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:33 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:36 Ответить
ЄС, як і НАТО, знайде будь-яку підставу щоб не приймати Україну. Забудьте ці казочки про вступ. Ніхто там нас не чекає та не чекав, їм Україна потрібна лише як таран проти рашки.
показать весь комментарий
19.02.2026 20:42 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:46 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2026 20:51 Ответить
Клавдій
Мій Привиде, ніякої ***** не робим ми. Ко всєм жидомасонам іспитуєм злобу і ненавість і каждий день національні гімни на балалайці хором ісполняєм. Бояться нас жиди та басурмани, престіж крєпчаєт, мощно возрастаєт дєнь ото дня процент жиров у маслі. Довольні хами, ситі в них *****. Гораздо мєньшє стало підорасів, ******* всі вони як папа Карло на хімії в Черкасах. Лєсбіянки--усі на Соловках.
Входить Гамлєт. Він в сраку п'яний. В одній руці у нього дрючок, а в другій--шампанське.
Привид
Дивись, мій сину, це--жидомасони. Ти ******** дрючком їх по печінці, потом мєнє доложиш. Шо не ясно?
Гамлєт
Папаша, всьо буде в лучшем відє, не хвилюйтесь.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:01 Ответить
задовбали збоченці.
геть всіх їх до йіпштейна в файли.
показать весь комментарий
19.02.2026 21:53 Ответить
Які тобі ще діти? Отаким ватним москаликам треба потрійний кондом надягати...
показать весь комментарий
19.02.2026 22:28 Ответить
що, підгоріла дупка, бо правду про таких як ти шукачів халяви написав?
показать весь комментарий
19.02.2026 22:54 Ответить
Це просто ще одна тема для бла бла бла, як єврокомісія може щось вимагати в України, якщо навіть далеко не у всіх країнах ЕС визнані такі шлюби.
показать весь комментарий
20.02.2026 11:22 Ответить
это взгляды нормального человека который хочет сохранить популяцию своего вида и нации. Если для вас это что-то странное то это уже проблемы в вашей голове, мне на них фиолетово. Удачи с мусульманами и индусами в Лондоне жить, всег благ
показать весь комментарий
20.02.2026 12:07 Ответить
Давайте как с Донбассом. Сначала в ЕС а потом уже....)
показать весь комментарий
19.02.2026 19:28 Ответить
Якшо інші проблєми вже порішали, і залишилась тільки проблєма одностатевих браків, то *****. Приймайте
показать весь комментарий
19.02.2026 19:29 Ответить
ЄС, як вужі на розпеченій сковорідці, вигадують всяку куйнюб лиш би Україну відфутболити подальше і на довший час....
показать весь комментарий
19.02.2026 19:37 Ответить
Нехай їб, ой нехай спить хто з ким хоче, мені всерівно
показать весь комментарий
19.02.2026 19:40 Ответить
Страница 1 из 2