7145 посетителей онлайн

Крупнейший демографический кризис: рождаемость в Украине упала до критического уровня, - CNN

демография,дети,рождаемость,украина

Накануне четвертой годовщины полномасштабной войны демографическая ситуация в Украине стремительно ухудшается.

Об этом пишет CNN, материал которого цитирует Цензор.НЕТ.

По оценкам экспертов, война, массовая эмиграция и потери на фронте привели к одному из самых глубоких демографических кризисов в мире. Рождаемость продолжает падать, а все больше семей откладывают решение о пополнении семьи. 

"Это катастрофа. Ни одна страна не может существовать без людей. Даже до войны плотность населения Украины была низкой и очень неравномерно распределенной", - подчеркнула директор Института демографии НАН Украины Элла Либанова.

По ее словам, с начала войны Украина потеряла около 10 миллионов человек. Речь идет о погибших, вынужденных переселенцах и жителях оккупированных территорий.

Истории войны и материнства

В материале рассказывается история военнослужащей Елены Белозерской, которая из-за войны отложила рождение ребенка. После лет службы врачи оценили ее шансы забеременеть как минимальные.

"Солдаты живут одним днем. Они ничего не планируют на будущее", - рассказала она журналистам в Киеве.

Женщина решилась на процедуру экстракорпорального оплодотворения накануне полномасштабного вторжения. Эмбрион хранился в криобанке во время ее службы на фронте. В 46 лет она родила сына.

Отдельно в материале упоминается история Ирины Ивановой, муж которой - пилот F-16 Павел Иванов - погиб в бою в 2025 году. Дочь родилась уже после его смерти.

Что говорят врачи

Директор клиники репродуктивной медицины Валерий Зукин отмечает, что война оказывает разрушительное влияние на репродуктивное здоровье. По его словам, возросло количество осложнений беременности и хромосомных аномалий.

Репродуктолог Алла Бараненко также фиксирует снижение качества яйцеклеток и спермы. Медики связывают это со стрессом, условиями жизни и последствиями боевых действий.

По данным журналистов, уровень рождаемости в Украине упал ниже одного ребенка на женщину. Для сравнения, в странах Европы этот показатель составляет около 1,4, в США - 1,6.

В то же время около шести миллионов украинцев, преимущественно женщины и дети, остаются за границей. Эксперты предупреждают, что чем дольше длится война, тем менее вероятно их возвращение. Массовая миграция усугубляет проблему оттока квалифицированных кадров и старения населения.

Топ комментарии
+53
показать весь комментарий
23.02.2026 00:17 Ответить
+33
Відбувається ніщо інше як геноцид, українського народу
показать весь комментарий
23.02.2026 00:56 Ответить
+28
У Зеленского еще в сериале был план оставить Украину без людей. Зеленский - это главный враг народа. путин то понятно враг, но Зеленский управляя Украиной враг Украины. он еще хуже открытых врагов.
показать весь комментарий
23.02.2026 01:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
показать весь комментарий
23.02.2026 06:16 Ответить
Ото мін'єтність Чернишова в усьому винна. А хто весь цей кагал притягнов за собою до влади, ми всі добре знаємо.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:25 Ответить
Життя паразитів обмежується життям тих,на кому вони паразитують.Їх не буде - і для паразитів два виходи - або помирати,або самим ставати об"єктом для інших майбутніх паразитів.Які теж появляться не відразу і то буде черговим золотим віком людства...А закінчиться все апокаліпсисом,війною між першими і другими,надто мала різниця між ними...
показать весь комментарий
23.02.2026 13:03 Ответить
Це пердомога!
Як казали відбиті патріоти "ми воюємо щоб нашим дітям та онукам не довелось".
Ну що ж, ця проблема по-троху вирішується, щоб патріоти не хвилювались.
Тільки не тим методом, який їм сподобається...
показать весь комментарий
23.02.2026 13:45 Ответить
Там по вкрай в 2 рази вище, проти 0,8 в Україні.

За даними сайту worldometers.info, в 2026 році сумарний коефіцієнт народжуваності (кількість живонароджених на жінку) в Росії складе 1,5.
показать весь комментарий
23.02.2026 05:53 Ответить
у них посередня народжуваність на рівні 1,5 на жінку і досить хороша міграція з країн колишнього Совка.
У теорії їх навіть більше, просто багато живуть без громадянства.
показать весь комментарий
23.02.2026 05:57 Ответить
Вважається, що нормальний рівень відтворення вище 2.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:31 Ответить
Що б не зменшувалося населення, потрібно 2.
У них при 1,5 і досить непоганих показниках міграції, населення практично тримається на одному рівні
При 2, їм не потрібні будуть мігранти. Тільки і всього.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:48 Ответить
Це вже друге питання.
Питання економіки, що б жити ще краще їм потрібно більше людей.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:52 Ответить
Так це вже перемога, чі ще ні?
показать весь комментарий
23.02.2026 06:48 Ответить
Це мабуть тому, що у нас безпекою і не пахне, а ціни перевищують європейські при зарплатах у 300 доларів, а на житло ви собі і за життя не заробите коли у вас будуть діти(((
показать весь комментарий
23.02.2026 07:01 Ответить
***** війну почав. Далі його аполегети на всі голоси волають що лише ***** може війну припинити. Це брехня і пропаганда. Гітлер теж почав війну і ту війну зупинили лише після повного розгрому "рейху" та смерті диктатора.
показать весь комментарий
23.02.2026 02:54 Ответить
Вважаю що народження дитини протягом війни це прикра випадковість. Дочкам кажу "чим би дитя не бавилось аби не завагітніло". Народжувати тут і зараз не бачу жодного сенсу. Більш того народжувати після війни в умовах розрухи, дикого оподаткування і гарантованої бідності в корумпованій державі вибір вкрай поганий. Після закінчення війни нас чекає неоколоніалізм - надвисока вартість кредитів, найдешевша робоча сила, надвисоке оподаткування на відновлення держави та армії протягом як мінімум 30 років. І після років рабської примусоваї праці і життя в розгромленій країні мої дочки невідворотно залишаться бідним. Весь фінансовий тягар народження і виховання нащадків ляже на них. В будь який момент може знову розпочатись війна якща ********* не буде остаточно розгромлено. А це означає можливу втрату життя членів родини. Ну і навіщо таке потрібно? Що можна планувати поряд з фашистською кацапнею зовні і корумпованими жидами при владі всередині країни? Це означає жити одним днем. Ніякого планування, ніяких планів, постійна тривога і невизначеність. Корупція лише зростатиме і з країни почнуть тікати масово. Поки що я не бачу жодних, підкреслюю, жодних реальних ознак боротьби з корупцією. Корупція вже призвела до війни і знову призведе до війни... Якби ми знали що почнеться війна ми б не народжували дітей в Україні. Ніколи. Ми б просто сюди не повернулися. Мої батьки попереджали що війна з кацапами невідворотна. Тепер я повереджаю свої дочок і благаю не народжувати дітей для війни і бідності. Народжуватине варто для щастя, а не плодити голодранців...
показать весь комментарий
23.02.2026 03:21 Ответить
В ********** за різними оцінкам від 80 (в 2011, дані кацапських ЗАГС) до 89 (2014 за рівнем споживання основних товарів та послуг) мільйонів голодранців. Міфи про 140 мільйонів повна брехня.
показать весь комментарий
23.02.2026 03:25 Ответить
Кацапи воюють найманцями і рабами. У нас інша ситуація, інша країна і зовсім інші цінності.
показать весь комментарий
23.02.2026 05:09 Ответить
"Муххамєдов і Ахмєдов" звезуть в ментально близький їм *********. В Україні майбутнього у Ісламу немає. Жінки. Жодна українка не буде бездушною тварюкою, згідно Корану та хадісів, яка миє ноги мусульманину з IQ 85 jlbybwm. А от алкодегенеративна кацапка, яку "раз в нєдєлю ставят раком даби нє забивала что она скотина" буде.
показать весь комментарий
23.02.2026 05:15 Ответить
Зараз третє тисячоліття. Війна ведеться в семи вимірах. "Фронтів" багато і на всіх ********* виснажується і програє. ******** світ діє інакше ніж світ 20-го століття. Психіку "пересічних" бережуть. ЗМІ не показують жорстоких сцен. І правильно роблять. Але за мішурою "дипломатичних зусиль" на шиї *********у затягується зашморг. Ми, наприклад, дуже зацікавлені в тому щоб агонія кацапської помийки проходила тихо, непомітно і тонула в гамірному потоці різнопланової балаканини. ***** вже перетворився на "головний біль" і джерело фатальних проблем для всіх своїх спільників. Іран скоро розмажуть, Китай несе колосальні економічні втрати і щойно пережив спробу державного перевороту в звязку з економічним крахом - заводи та фабрики закриваються бо нема замовлень і нової технічної документації. В 2025 експорт з Тайваня до США вже перевищив експорт з Китаю. "Китайське чудо" скінчилось. Так, Європа бюрократична і довго розкачується, але коли рішення остаточно приймається то діють швидко. Вже є підстави сподіватись що до кінця 2026 Трамп і Сі отримають свої "імпічменти", а до кінця 2027 року в Україні не буде жодного кацапського окупанта. Далі ізоляція *********у і вони самі собі влаштують пекло на землі. Вони завжди відтягуються на своїх після отримання люлєй від чужих. Холопи...
показать весь комментарий
23.02.2026 07:17 Ответить
Незважаючи на війну наша купівельна спроможність в рази вища ніж та яка у нас була за совка. Бідність, як ви самі вказуєте, відносне поняття і пізнається в порівнянні з добробутом сусідів далеких і близьких.
показать весь комментарий
23.02.2026 07:25 Ответить
Для народження дітей потрібно повернутив країну жінок. Всю нашу історію жінки під час всіх війн залишались в країні народжували від переможців, алеі виховували українців. Зєлєнскій вигнав з України жінок і створив ряд умов для дискредитації українських чоловіків поразками. Жінки не повертаються до лузерів. Тільки до переможців. Не буде перемоги - не буде повернення жінок з дітьми.
показать весь комментарий
23.02.2026 07:36 Ответить
До речі, Україна за совка займала перше місце в СРСР за кількістю міжнаціональних шлюбів - стабільно від 34 до 37%. Тож в українцях чужої крові намішано о-го-го. Алі всіх виховували українки. А зараз вперше в історії жінок вигнали за кордо разом з дітьми...
показать весь комментарий
23.02.2026 07:41 Ответить
Так. І не просто "прожектую", а доклав всіх можливих зусиль щоб повністю заблокувати вплив патріархальних релігій в своїй родині. З раннього дитинства моїм дочкам було показано на прикладах в що перетворює жінку Іслам і наскільки убогими та інтелектуально обмеженими є представники інших традиційних патріархальних релігій. Виховав своїх дітей атеїстами і вони, до речі, взагалі не дивляться телевізор, а читають книжки.
показать весь комментарий
23.02.2026 22:04 Ответить
Найгіршою формою проституції є проституція сімейна - "я живу зтобою, а ти маєш платити за секс". Ви своїх так виховуєте (вже виховали)?
показать весь комментарий
23.02.2026 22:08 Ответить
Так можна, але де ж ту зброю взяти? Її просто немає в ЄС. Потрібно виготовляти, а це займає час і потребує збільшення військових бюджетів за рахунок соціальних виплат.
показать весь комментарий
23.02.2026 22:23 Ответить
Навіть якщо віна зупиниться,катастрофа залишиться.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:11 Ответить
Умные люди говорят-бойтесь своих желаний, они имеют свойство исполняться. Половина Израиля говорит по-русски, вдруг когда-то и вы там окажетесь, или ваши дети. А у нас уже в каждом крупном городе на Рождество хануки стоят, самая большая минора и синагога-в Днепре, правящий класс, "элита", олигархи, все из обрезанных. Банки, СМИ, правительство,всё в их руках.Все влиятельные политологи-они, родимые! Скоро вся Украина превратится в Умань.Так что, вам нужно только стырить здесь 100 млн баксов и кордон для вас будет открыт. А там вас примут с распростёртыми объятиями, даже с вашей фамилией.
показать весь комментарий
23.02.2026 20:51 Ответить
Если какой-то урка меня ограбил, это не значит, что мои вещи теперь его собственность. Ахметов украл уголь у народа Украины. Этот уголь принадлежит не ему. Хотя, да, сейчас-ему. И попробуй докажи теперь, что он просто украл его у нас. А без ресурсов жить, конечно, тяжело! Но мы же как-то живём? Хотя, да, сейчас не живём, а выживаем. А вот насчёт климата спорить не буду, как говорил Паратов, кто-то любит арбуз, а кто-то-свиной хрящик.
показать весь комментарий
23.02.2026 21:02 Ответить
Для меня, как в песне- "у природы нет плохой погоды".Даже такая зима не проблема-оделся потеплее, надел ледоступы, если дорожки не посыпаны и пошёл гулять или работать. Холод у нас не лютый, вполне сносный, как и жара. Но больше всего я страдаю от нашего государства, вернее от этого шобла у власти, которое меня всячески гнобит и издевается надо мной. Тут никакие ледоступы не помогут.Просто нужно бежать отсюда, если есть возможность. А если нету, сцепить зубы и ждать, пока оно само убежит.
показать весь комментарий
23.02.2026 23:31 Ответить
Ні, що Ви. Ніякої мирної угоди. Конче треба повоювати ще років-3-5. Краще 10, як вважають деякі лідери думок.
І тоді все наладиться і владнається само по собі. В тому числі і демографія.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:45 Ответить
Про план залишити в Україні максимум 10 - 15 мільйонів було відомо ще на початку 90-х. І спочатку 90-х він і втілюється. Зе лише отримав завдання його прискорити і успішно виконує.
показать весь комментарий
23.02.2026 08:04 Ответить
Цитата:
"За даними Державної служби статистики України, в період між 2013 та 2023 роками більше 15 тисяч українок вийшло заміж за іноземців, серед яких турки займають значну частку".
показать весь комментарий
23.02.2026 08:23 Ответить
І не закордонні теж...
показать весь комментарий
23.02.2026 09:18 Ответить
Читай коментарі нижче. Там тобі все розказали.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:24 Ответить
Падение рождаемости во время войны - это абсолютно закономерный и прогнозируемый процесс.
А вот бэбибум был бы признаком социальной приобретенной олигофрении.
показать весь комментарий
23.02.2026 03:29 Ответить
У цьому зоопарку тварини не розмножуються ))))
показать весь комментарий
23.02.2026 05:51 Ответить
Терміново, терміново приєднуватись до росії: там державою створені найкращі у світі умови для народження (не сильно допомагає, але то таке).
Для апологетів тези "треба негайно зупинити війну у будь-який спосіб": негайно зупинити війну можна лише в один спосіб - виконати всі вимоги росії. Інших способів на обрії не видно.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:01 Ответить
І контрацептив - вірний товариш.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:02 Ответить
Ну, Ватикан - це взагалі умовна країна, адміністративна одиниця, не національна.
У Японії, Гонконга і Південної Кореї проблема через високий рівень розвитку і урбанізації, що обумовлює також високий рівень індивідуалізму, і тому неготовності/небажання створювати родину, не кажучи вже про заведення дітей.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:06 Ответить
Є, але на інші ***** не згодне.
А якщо не згодне, то і війну не припинить.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:39 Ответить
Партнерство - не шлюб.
показать весь комментарий
23.02.2026 01:16 Ответить
На росію вже давно назапрошували. І індусів, і африканців, і своїх "чурок" вистачає. Тільки ***** чомусь закликає кожну свиноматку по вісім тушок на рило виробляти.
показать весь комментарий
23.02.2026 01:28 Ответить
Про демографію ***** треба було думати на початку першого терміну, і тоді замість істерики про вісім тушок на п'ятак мав би стабільне поповнення рядів РОА плюс зростання популяції, одночасно, як в Афганістані.
показать весь комментарий
23.02.2026 01:39 Ответить
Чого ж тоді ***** істерить про вісім підсвинків на матку?
Все ж добре.
показать весь комментарий
23.02.2026 08:32 Ответить
Так, її можна припинити, давши Україні купу зброї.
Реалістично?
показать весь комментарий
23.02.2026 08:43 Ответить
Так зараз у них 1.5. Нащо по вісім народжувати? Достатньо по три.
Або щось таки не так з цифрою 1.5.
https://www.worldometers.info/world-population/russia-population/
Вони вже давно в мінусах, не дивлячись на 1.5.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:34 Ответить
***** цю тему з народжуваністю ще до 14-го товкло, а щось здебільшого в мінуси йде. Навіть скрєпи не допомагають, і мусліми - теж, яких там вже чимало, особливо у мацквабадє.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:50 Ответить
В Індії 1.5 мільярди. Добре всі живуть, що аж на росію заробити їздять?
показать весь комментарий
23.02.2026 09:53 Ответить
На росії - скрєпи в усі поля, але населення чомусь скорочується.
показать весь комментарий
23.02.2026 10:40 Ответить
Та швидше б вже припинили його, бо завтра п'ятий рік піде, як "припиняють".
показать весь комментарий
23.02.2026 11:55 Ответить
Там на державному рівні з цим борються. Пропаганду чайлдфрі заборонили.
показать весь комментарий
23.02.2026 12:22 Ответить
Цікаво, скільки з тих жінок, яких "відмовили", підуть "до стоматологів"?
А скільки, після прийняття закону, підуть "до стоматологів" без усіляких попадєй.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:03 Ответить
Я вже мав довгу розмову з подібним персонажем.
Все звелось до "обєспєчьтє і гарантіруйтє мнє статус патріарха, ілі ідітє всє *****!"
показать весь комментарий
23.02.2026 13:49 Ответить
А я думав, чоловік сам має здобути авторитет.
По-вашому виходить все та ж лівачня: обєспєчьтє нам права, а то ми самі нє можєм [справіться с бабамі].
показать весь комментарий
23.02.2026 16:05 Ответить
Це інтерв'ю якогось чиновника дивився
Ну, якщо чиновника, то точно правда. Не стане ж муж государствєнний брехати.
показать весь комментарий
23.02.2026 16:59 Ответить
Темнота-друг молодежи(с чем сейчас без проблем). Никакого уважения к традициям.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:01 Ответить
Нi.
показать весь комментарий
23.02.2026 10:19 Ответить
Ну,не скажіть.Я знаю вже декілька сімей,які оперативно народили 2 і 3 дитину за останні роки.І все,є відстрочка!
показать весь комментарий
23.02.2026 08:47 Ответить
Звичайно що добре
показать весь комментарий
23.02.2026 14:27 Ответить
Цю катастрофу обрала хохлятська більшість, а гинуть українці. Хохлам, правда, теж дістається, бо їх виловлюють, тих, які не здриснули у Європу та не сховалися у мами під спідницю. Що стосується ЗСУ, так армія, як і українці, воює на два фронти, з кацапами і з мародерами в тилу, яких, у свою чергу, підтримує хохлятська більшість. І це якесь диво, що армія ще тримається, але боюсь, що ця витримка не безкінечна. Та ще при такому "верховному головнокомандуючому".
показать весь комментарий
23.02.2026 07:33 Ответить
Недостатня допомога? А може їм шкода міндічів, щоб ті не підірвалися, тягаючи торби з мільйонами, які потім відправляють у дві дружні до України країни - до москви та до Ізраїлю? Доки у кріслі президента сидить міндіч - мародер, і навкруги нього такі ж міндічі, які вже розпухли, як і головний міндіч, від крові українців, Україна не має морального права вимагати від Заходу хоч якоїсь допомоги. Бо там знають і бачать, куди та допомога йде. І оті казки, що Україна начебто захищає Європу - то "разговори в пользу бєдних". І оте хамло, яке займає крісло президента, робить усе, щоб та допомога скорочувалася. А Україну на вимирання обрік Захід...
показать весь комментарий
23.02.2026 08:22 Ответить
Дякую процвітаючому матріархату і фемінізму, до чого вони довели цей український народ. У хлопців і так нестерпне життя в Україні, а вони і так продовжують бути що для держави, що для дівчат расхідним матеріалом, блін. Замість того, щоб захищати мужські права і якості, суспільство десятиліттями втовкмачувало: «чоловік має бути сильним, мовчати, платити, воювати, помирати, а якщо щось не так - сам винен, токсичний, патріархальний тощо».
А тепер подивіться на результат: сумарний коефіцієнт народжуваності в 2025-му впав до ~0.9-1.0 дитини на жінку (деякі джерела кажуть навіть нижче 0.9, нижче за будь-яку нормальну країну). Це не просто «низько» - це катастрофа, одна з найгірших у світі. Народжується 168-170 тисяч дітей на рік, а помирає 480-500 тисяч. Один живий - троє в могилу. І це не тільки війна винна, хоча вона добила все остаточно.
Жінки масово не хочуть народжувати, бо:
немає стабільності (війна, ракети, блекаути),
економіка - дно, зарплати смішні,
а головне - культура останніх 20-30 років: «спочатку кар'єра, потім подорожі, потім котик, а діти - десь після 35, якщо взагалі».
А хлопці? Хлопці бачать: навіщо мені старатися, будувати сім'ю, якщо мене все одно вважатимуть гаманцем, спонсором, потенційним насильником чи «не таким феміністом»? Якщо розлучення - то заберуть дітей, квартиру, половину зарплати, а я ще й аліменти плати, бо суди в 99% випадків на боці матері. То краще сидіти в мамкі, грати в танчики, бухати чи їхати за кордон, де хоч поважають чоловіків трохи більше.
В результаті маємо:
мільйони молодих чоловіків або на фронті, або в еміграції, або в депресії,
мільйони жінок, які «не знайшли нормального» (тобто такого, хто буде ідеальним за всіма пунктами фем-стандартів),
і країну, яка через 20-30 років може стати просто старою територією з кількома містами і купою сіл-привидів.
Це не «природний процес». Це результат багаторічної політики, де мужське винищували морально й фізично, а жіноче переконували, що сім'я - це кайдани. Фемінізм у пострадянському виконанні дав не рівність, а гіперкомпенсацію: «ми вас століттями пригнічували - тепер ви нам усім винні».
От і маємо: народ без майбутнього. Бо без дітей немає народу. А без чоловіків, яких поважають і за яких хочеться народжувати - немає дітей.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:05 Ответить
В що в цьому поганого? Он Мандич з Притулою теж дякуючи діткам мають відстрочку від мобілізації....
показать весь комментарий
23.02.2026 09:19 Ответить
Какие дети сейчас? Война, нищета, разруха. Какие дети. Мы люди, а не микробы. В говне не размножаемся.
показать весь комментарий
23.02.2026 10:33 Ответить
Шара скінчилась?😅
Шара для жінок тільки почалась. Зараз у жінки багато привілеїв та чоловічого інтересу у Інтернеті. Можно онліфанщіцею заробляти більше ніж десяток звичайних чоловіків. Зараз жінка тупо вареник демонструє на камеру, та скірдує бабло вагонами, тож їй чоловік нах не потрібен😳
показать весь комментарий
07.04.2026 03:01 Ответить
Ничего, скоро в Украину завезут Муххамедов и Ахмедов и рождаемость очень резко возрастает, ведь они плодятся как кролики.
показать весь комментарий
23.02.2026 04:20 Ответить
Перед тим як писати, то краще б подивилися на факти. По перше ту палестину закидають їжею і трохи є ресурси, але дуже багато дітей помирає і про них ніхто не знає і там відлік не ведуть. Дале ви хочете жити як в палестині? ******* ЛЮДИНА це не тварина і один німець приносить набагато більше користі і роботи, ніж 100 палестинців безграмотних.

На рахунок дітей, у вас знайомі якісь, а є ЗАКОН який каже, що для влаштування дітей в садочок чи школу треба мати прописку, а краще житло. Я влаштовував дитину в Житомирі, то треба була прописка ну або в приватне іди, потім переїхав в Київ, і там взагалі сказали копію ПРАВА ВЛАСНОСТІ, бо типу школа перевантажена і тільки місцеві.

На дитину в мене йде грошей більше, ніж на мене і дружину разом взятих, один тільки похід до лікаря чого вартий, також дитині треба нормальна і різні їжа, щоб нормально сформувалися органи і система (запчастини треба), а ще треба одяг і іграшки, і я дитину не балую, але виростити ЛЮДИНУ то треба ГРОШІ.

Я дитина 90-х, то я на барахолках купив собі іграшки в 35років, які колись не могли купити мені батьки, щоб погасити дитину ображену і стало легше.

Діти не тварини, і за бідність потім вони дякую не скажуть, не просто там потім там в тій палестині бандитизм, беззаконня, вбивства і т.д.

Не просто так в совку у містах людям з дитиною давали житло хоч якесь, не всім, але давали, переселення, розширення, багато завдяки цьому і тримали житло і потім приватизували після розвалу.

І те що ви написали, бо діти це велика витрата в сімейному бюджеті, і народження дитини більшість людей в Україні заганяє у бідність, по собі знаю, повезло ухватити побиту під ремонт квартиру за дешевше, це і врятувало, а як з дитиною по арендах - то це є жах.
показать весь комментарий
23.02.2026 12:34 Ответить
І ще, я маю знайомі родини, де багато дітей, то в одній родині було 5 дітей, з яких 1 загинув, 1 попав в секту і поїхав кукухою, 2 наче нормально і то везіння, одна не благополучна, і того ККД менше 50%.

Бідність і виживання породжує злобу, ненависть і бандитизм і палестина, яку ви вказали топу приклад.

Ну і якби палестину не закидали їжею, то вони б там вимерли вже давно, чому про це не говорите?

Аааа, не зручна історія.

Скільки в палестині знаходять дітей, які загинули, які просто як непотріб були викинуті?

Ще раз якби палестину не спонсорували, то вони б вимерли з голоду вже дуже давно. Вони нічого не виробляють окрім як тероризувати інших.
показать весь комментарий
24.02.2026 01:17 Ответить
Не засипайте зраду, раші до війни було від сили 80 лямів, там самі приблизно не формально рахували. Це як в України кричать про 45 лямів, а самі 4 рази переносили перепис, щоб не спалити масштаби вимирання. Оцим свойной дід бункерний і рашу прирік на вимирання, там і без того не краща ситуація, а зараз як і в Україні там патова ситуація, там молодь "мала на увазі" бункерне лайно і вони також бачать і ціни і все інше куди все там котиться.
показать весь комментарий
24.02.2026 01:23 Ответить
Так Мілованов завезе 10 мільйонів трудових мігрантів. Це поперше. ЛБГТ браки легалізують. Це подруге. Та й рідна влада так дрючить наріт в усі дірки, що якось воно буде.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:35 Ответить
"Нас 52 мільйони" казали на початку 90-х, навіть до війни населення зменшувалось якимись неймовірними темпами, наступний перепис населення 48 мільйонів і це в 2001 році, тобто мінус три мільйони.
показать весь комментарий
23.02.2026 10:13 Ответить
Victor
Дані Чучмівського перепису 2001 року нічого, окрім сміху, викликати не можуть.
показать весь комментарий
23.02.2026 10:05 Ответить
Так закон " Про посилення відповідальности за несплату аліментів" (липень 2018 року) з якою метою приймався?! Тож-то!
показать весь комментарий
23.02.2026 10:20 Ответить
Mart ОК, добре. А як ви тоді прокоментуєте , народжуваність у наших палестинських друзів . Чому вони множаться як кролі .??? Побутови незручності ,це все фігня, або ви живете егоїстом , або народжуєте дітей , . Так це важко, але можливо. Усі мої друзі ,у кого є 3-4 дитини, були як ви кажете ніщеброди . А зараз усе добре. А як щоб слухалися поради , с початку дом ,машина , дача , . То все це б було, крім дітей. З суспільством щось не так , не ,з грошима .
показать весь комментарий
23.02.2026 10:10 Ответить
В Судані конфлікт вже під 1.5 мільйона вбив, а населення зросло в 1.5 рази з 2008. Треба в жінок відбирати освіту і права на голосування і розпорядження майном.
показать весь комментарий
23.02.2026 08:29 Ответить
Війна одна з причин, причому не головна.
Головна - антисімейне, античоловіче законодавство. Зараз спроби побудувати сім'ю і стати батьком неухильно караються, діти - заручники для доступу до чоловічого майна. За час існування кривавого фемінізму чоловіки усвідомили, що шлюб і батьківство гірше криміналу, бо караються тяжче.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:49 Ответить
Чотири разового ухилянта боневтік бонепіду зе із його потужними гнидами менеджерами будуть згадувати як тих хто знищив цвіт нації. Слава ВСУ і Герою України Валерію Залужному!!!
показать весь комментарий
23.02.2026 08:59 Ответить
Чий це був план?
показать весь комментарий
23.02.2026 08:42 Ответить
Тобі скільки до смерті лишилося?
показать весь комментарий
23.02.2026 08:43 Ответить
Ненормальні ми...нєрусскіє...
показать весь комментарий
23.02.2026 08:55 Ответить
У 2001 рокі кількість українців в Україні була більшою, ніж у 1986. Читай останній перепис.
показать весь комментарий
23.02.2026 09:17 Ответить
На які дані ти посилаєшся?
показать весь комментарий
23.02.2026 11:13 Ответить
Країни з найнижчим рівнем народжуваності включають:
Ватикан: 4,63 народження на 1000 осіб.
Гонконг: 5,43 народження на 1000 осіб.
Південна Корея: 5,62 народження на 1000 осіб.
Україна: 5,75 народження на 1000 осіб.
Сан-Марино: 5,92 народження на 1000 осіб.
Японія: 6,65 народження на 1000 осіб.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:03 Ответить
Країною з найвищим рівнем народжуваності є Нігер, де в середньому народжується 46,6 дітей на 1 000 жителів.
До інших країн з високим рівнем народжуваності належать Ангола та Малі.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:09 Ответить
Воно й недивно, поки йде війна, ніяка народжуваність навіть і близько не буде перевершувати смертність, в більш спокійні роки ще до Криму , деінде народжуваність перевищувала смертність але тільки трошки, тим більше ніхто не хоче народжувати в такій нестабільній обстановці.
показать весь комментарий
23.02.2026 00:07 Ответить
Нічого, бангладешці все виправлять!
показать весь комментарий
23.02.2026 00:40 Ответить
Я у поїзді з циганами їхав... Гарна жіночка, симпатична років 30... І 9 діточок з нею. Українську розуміє, російською трохи балакає, питає яке місце у мене бо "читать не знаю"...
Сказав їй мадярською що красива вона і діти гарнюні... Так защебктала, я не зрозумів... А вона пояснила що мадярску вона добре знає, і читає нею, а от кирилицю не знає.
Там же цигани (будівельники хлопці) кажуть нам ТЦК не страшно, і 25 нема і троє дітей є!
показать весь комментарий
23.02.2026 12:51 Ответить
Не 09... У мене 0,6 вийшло...
Метод: кількість народжених(точно від сайту держстату). Середня тривалість жіночого життя (дерстат) і кількість наявних бібів (невідома, оціночна)
показать весь комментарий
23.02.2026 12:54 Ответить
Фмемок придумали у кінці 19ст. Щоб сповільнити ріст населення і підняти добробут фабрикантів.

Що робити..? Жінкам які дітей не народили, або чиї діти за кордоном скасувати пенцію!
Навчання старшим 16 державним коштом тільки тим хто має уже дітей.
показать весь комментарий
23.02.2026 12:59 Ответить
Там експеримент зробили у одній області... Аборт тільки після бесіди з попадею що має більше 5дітей. Результат 500 жінок від аборту відмовили. Зараз хочуть законодавчо на усю росію.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:02 Ответить
Страница 1 из 2