11262 посетителя онлайн

Нападение на автомобиль военных ТЦК на Волыни: группа гражданских силой забрала военнообязанного, которого везли в терцентр

На Волыни группа гражданских на автомобиле напала на ТЦК

В воскресенье, 8 марта, вблизи населенного пункта Озеро на Волыни группа оповещения, которая выполняла служебное задание по доставке военнообязанного в ТЦК, подверглась нападению со стороны группы гражданских лиц.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сообщение Волынского областного ТЦК и СП в соцсети Facebook.

Детали инцидента

Как рассказали в терцентре, около семи гражданских автомобилей догнали служебный автомобиль ТЦК и начали намеренно блокировать его движение, совершая опасные маневры и подрезая транспортное средство.

В результате таких действий служебный автомобиль съехал в кювет.

"После этого группа лиц применила силу к военнослужащим, разбила стекло автомобиля и силой освободила военнообязанного, которого доставляли в ТЦК", - отметили в ТЦК.

Пострадали военные 

В результате нападения один военнослужащий получил травму головы, еще один военнослужащий имеет ссадину на предплечье и лице, поскольку нападавшие разбили переднее пассажирское стекло автомобиля.

Отмечается, что состояние военнослужащих стабильное.

В ТЦК рассказали, что лицо, которое незаконно освободили во время нападения, является жителем города Запорожье и подлежит призыву на военную службу.

"Информация передана в правоохранительные органы. Устанавливаются все лица и автомобили, причастные к организации и осуществлению нападения", - говорится в заявлении ТЦК.

Топ комментарии
+49
А як "група оповіщення" затримала громадянина без поліції?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:31 Ответить
+35
"У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу "- а особа была законно лишена свободы по решению суда? Отбить незаконно задержанного человека у лиц, которые на это не имеют права и полномочий это незаконно освободить? Новояз, блин. Мистер Оруэлл походу заглядывал в будущее, и писал "1984" с Украины.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:49 Ответить
+32
Коли цивільного викрадає тцк то це нормально, в рамках закону, коли навпаки то "караул , ображають наших працівників соціального захисту!" Головне не переплутайте.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Так може стоїть розпустити ТЦК адже вони ж проти мира - капітуляції
України? А тоді, з такою мобілізацією незабаром прийдуть російські
фашисти окупанти. Отоді у нас буде окупаційний комісаріат суб'єкта
росії який дуже швидко введе (сталінські закони вороги народа ! ) та і
налагодить мобілізацію українців, але вже в свою окупаційну кацапську
армію. Щоб вони масово мільйонами вмирали за прокляту московську
орду. Що вже було і не раз раніше нашій кривавій історії України.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:03 Ответить
'створення Закону про мобілізацію'

А чому цього не було зроблено, ніколи не задумувались? Адже наразі блазень має всі можливості не лише прийняти будь-який Закон, але і змінити Конституцію. Чого ж цього не робиться?

Відповідь проста. Верхівка хоче дистанціюватися від людської крівці та воєнних злочинів проти цивільного населення. Все спихнути на тупоголових виконавців. Типу всі воєнні злочини проти цивільного населення - це 'перегіби на мєстах', а ми всі в білому.

Тому ніяких профільних законів не буде, а тупоголовим виконавцям в цій історії призначено стати стрілочниками. Після того як вони зроблять свою брудну роботу, їх утилізують. В історії це вже було безліч раз.

І мені буде смішно коли поліція і тцк-шники з 'груп оповіщення' будуть наввипередки здаватьб один одного рятуючи власні нікчемні шкури. Ці часи ще попереду.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:05 Ответить
Дуже цікава логіка. Хтось десь порушує Закон, отже державним озброєним органам також можна порушувати Закон.

То це виходить як? В кого автомат більшого калібру і хто влучніше стріляє, той і є Закон? Так скоро докотимось до публічних розстрілів і того що групи оповіщення будуть гвалтувать жінок прямо на вулицях.

З такою логікою ми далеко зайдемо шановний. Це безвідповідальна логіка.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:11 Ответить
Стрілячі, мотивуйте людей справедливістю, неможливо зашмагати весь народ
показать весь комментарий
09.03.2026 10:12 Ответить
То мільйони людей посадити? А де стільки тюрем взяти? Концтабори відкривати? Ото буде Європа? А не пробували для початку мобілізувати тих, хто давав присягу, боротися з корупцією, а не очолювати її, люструвати суддів і прокурорів, тих, хто втік, хоча б позбавити звань? У всьому як завжди винні і всім винні найбеззахисніші.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:14 Ответить
Чому ТЦК не постріляло биків-ухилянтів?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:17 Ответить
Самі себе вони мобілізовувати не будуть. Вже всі жирні посади в тилу заповнені блатними мобілізованими.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:18 Ответить
А чому ти не воюєш? А забронювався і хочеш розв'язати громадянську війну, позловтішатись і втекти закордон як вже більшість таких як ти, он половина фупа вже закордоном. І всі за те, щоб воювати до останньої краплі крові. Чужої крові
показать весь комментарий
09.03.2026 10:23 Ответить
Це вже не дзвіночки, це вже дзвін, що ця влада коїть, несправедливість вже через край, навіщо лупцюють людей, навіщо вбили Сахарука, Сопіна, Танчика викинули з 5-го поверху, чому вбивці не сидять, корупція шалена, суди і прокурори не працюють, точніше, на свій карман, президент очолює корупцію, синки повтікали і нікому нічого не винні, навіть звань їх не позбавляють, тільки ще й множинне громадянство, не можна весь народ зашмагати батогом, чому не воюють хоча б частково силовики, хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, чому їх стає з кожним днем все більше в тилу, чому з з молодих відставників в ЗСУ тільки кожен 40-й, чому офіцери кажуть, що можуть тільки командувати, ф більшість числиться в запасі, хоча коли ж його задіювати, я якби так сказали в Чорнобиль, що нехай пісок грібуть салаги, то, напевно, сиділи б, чому тилові частини забиті блатнии, а при цьому хапають доходяг, епілептиків, вчора буквально писали про це, наркоманів, алкашів, нездатних воювати? Яка мета цього дійства? дуже не схоже, що перемога! І до чого вони хочуть довести ситуацію. Люди вже киплять, особливо хворі, які вчасно не оформили документи з різних причин, в кого хворі батьки, аде теж не можуть це оформити через корупцію, і т.д, які бачать всю цю несправедливість. а це мільйони людей. В мене тільки декілька знайомих, яким вже тра до психіатра, вже ненавидять всіх, а декількх схопили - і це люди з пороком серця, епілепсією (бо було мало припадків), гіпертонією, алкоголізмом і т.д., а як почули того дикого, що хоче ще й садити до вїязниці за адмін правопорушення не оновлення даних чи непроходження комісії (знову ж ті дані за 2 місяці всі мали срочно оформити і навіть псіхічно хворі, всі мають встановити резерв і купити для цього крути смартфон, от тільки мовчок, чому тцкшники втратили всі дані про людей, куди вони їх діли, і чому самим бігти навіть без повістки мали тільки обмежено придатні, що за політика), хоче кинути у тюрму більше 2 млн. людей, це вже концтабір тра відкривати буде, так от як почули, то кажуть, готові його розірвати того дикого. Ще й сам не воює, все відвоювався давно, а люди в окопах по 4 роки сидять і навіть до хворих батьків їх не відпускають, мають кинути батьків і вмерти за зєлю з міндичами, а ті, що втекли, все, нікому теж нічого не винні, тільки хто тут всім і у всьому винні до гроба
показать весь комментарий
09.03.2026 10:26 Ответить
Ще раз уважно прочитайте коментар в одне речення, який ви прокоментувати своїм коментарем-запитаням. Ключові слова для розуміння: "по закону", "виходять по закінченню строку".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:35 Ответить
Камери видали і вже давно, а зброю і не забирали. Які ще маєте супергеніальні поради?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:37 Ответить
За Конституцією, взагалі, не можуть бути використані проти власного народу.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:39 Ответить
Какие нах цивильни,семь машин устроили бардак на дороге с подрезаниями и нападением и ни одна патрульная полицаев не заметила и не нашла по горячим следам,это явно хорошо организованная банда из бывших, имеющие соответсвующие навыки, либо действующих левоохоронцев под крышей таких же контор.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:40 Ответить
Абсолютно з Вами погоджуюсь. Але щоб отримати позитивний результат потрібно боротись з причинами проблеми, а не наслідками. Поки що борються з наслідками. По факту і не борються, а імітують. Тому гарантовано вас ніхто не поміняє.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:41 Ответить
Сподобалась думка:

Знаєте що найгірше на мою суб'єктивну думку в оцій повальній мобілізації?

Що ще вчорашній гній, котрий крав, бив дружину, бухав, втікав, ховався, боявся, скиглив, в одному місці мав захист України, але все ж таки був мобілізований, вже завтра одягнувши піксель, вирівняється в правах зі мною і з тими, хто добровільно пішов на війну за покликом совісті і честі..

Ось так
показать весь комментарий
09.03.2026 10:41 Ответить
Зніміть рожеві окуляри
показать весь комментарий
09.03.2026 10:43 Ответить
"запарєбрікавих ухилянтів" - це про Австрію?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:46 Ответить
Погоджуюсь на 100%. Але внесу важливе уточнення: як довго ця неефективна мобілізація буде поставляти демотивованих і неповноцінних солдатів до війська, тобто коли закінчиться незаброньований і невідмазаний ресурс? Що буде далі? Є дилетансьські експертні прогнози, що такого безправного мобресурсу ще пів-мільйона лишилось.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:47 Ответить
Родичі і близькі друзі,так званного ухилянта,можуть бути військові,чи ні?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:48 Ответить
Мало хто повертається, особливо якщо це людина, яка ніде не служила, ніколи не тримала зброї, боялась, ще й має хвороби. Он як про наркоманів розповідали, яких нахапали у Скелю, хто дійшов до фронту. з першого завдання з 8 повернулись 2, решту записали у зниклих безвісти.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:48 Ответить
Які нові підходи можна придумати щоб заманити людину, яка категорично не хоче вмирати, йти вмирати? На оркостані з таким контингентом набагато все краще. По суті там воюють добровольці.Але вже і там такі дебіли закінчються.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:50 Ответить
Офіс простих рішень.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:50 Ответить
Тоді група оповіщення буде потрапляти в засаду, не доїхавши до села..... А потім каральні експедиції проводити?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:51 Ответить
А молоді відставники он крутять гудзики, що вони або виключені, або в запасі. Хоча в 24-му мали знов стати на облік, і який зараз запас, коли ж його задіювати
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Але це поки що. А потім , коли запахне смаженим, швиденько знайдуться кого можна мобілізувати. Я маю на увазі мільйони заброньованих. І сотні тисяч з т. з. "білими білетами".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Звідки така ненависть? Адже, у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) служать більшість бійців, які раніше брали участь у бойових діях. Понад 90% військовослужбовців ТЦК та СП мають реальний бойовий досвід. Багато з них були переведені
до ТЦК після отримання поранень, контузій або каліцтва...що за станом здоров'я не дозволяють
їм продовжувати службу на передовій.
А переведення обмежено придатних бійців до тилових підрозділів, зокрема ТЦК, є офіційною політикою ЗСУ для збереження досвідчених кадрів, які вже не можуть виконувати штурмові завдання, але буде від них велика поміч в тилу .
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Та ні, солдате. Отут я щось починаю дуже сумніватись, що ти воюєш. Починаєш нести явну пропагандиську муйню.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:54 Ответить
Алгоритм правильний. Навіть цифри схожі на реальні. Крім 250-350 вбитих в місяць. Навіть любімий прєзідєнт говорив про втрати щонайменше втричі вищі.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:59 Ответить
Х.з. Напевно, від безкарності. Гниль з душі вилазить. Це неправда про 90%, останній раз вже говорили 50, а реально набагато менше, бо ті посади грошей коштують. Обмежено придатних у Скелю відправляють, он почитайте на мотильку схопили в Харкові 57 наркоманів і у Скелю хто дійшов до фронту. Всі були на ЗПТ і обмежено придатні.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:01 Ответить
Не так давно,військовий був застрелив представника тцк,на заправці.А перед тим,просив відпустити затриманого,в застреленого представника тцк.Було таке,чи ні?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:02 Ответить
А як так сталось, що ви з бойової і легендарної бригади ТРО попали в типову частину? Я так розумію з 2023 року?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:04 Ответить
Співвідношення, пане. Диявол криється в дрібницях ( в даному випадку в цифрах).
показать весь комментарий
09.03.2026 11:07 Ответить
Погодьтесь, ну малоймовірно щоб аж 8 військовослужбовців відбивали незаконно викраденого громадянина.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:09 Ответить
Як пафосно. Пару чєлів в балаклавах і пікселі на тонованому бусіку з євробляхою, чи "лєвими" номерами - Сили Оборони.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:14 Ответить
Нормальний вихід один - повернення владі реальної легітимності через відновлення в суспільстві справедливості. Має бути правосуддя, закон та т.і. Зе на це добровільно не піде.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:17 Ответить
Читаю новину то ТЦК це прям бійці що приймали участь у спецоперації…
показать весь комментарий
09.03.2026 11:20 Ответить
Коротше кажучи, типовий "я рвався у тцк але мене не взяли тому що кривий косий і тп, але якщо шо я готовий в бій!😂😂клоун
показать весь комментарий
09.03.2026 11:22 Ответить
Там взагалі може жодного і не було.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:22 Ответить
Ні, там мабуть все прострочене + сметана, он сидить на унітазі і мене одночасно у різні місця
показать весь комментарий
09.03.2026 11:25 Ответить
Я от читаю і думаю а навіщо нам той уран? У нас люди захищати батьківщину не хочуть і краще звалять. Ми на армію міром скидаємось а держава краде де тільки може. Не потрібен уран, потрібно позбутись ворів та будувати нормальну країну де є справедливість, мета, перспектива, ефективність та адекватність і звідки мільйонами не втікають
показать весь комментарий
09.03.2026 11:26 Ответить
Маємо "потужного" гаранта Конституції на троні
показать весь комментарий
09.03.2026 11:27 Ответить
Я не один раз казав, давай таких стрілюнів як ти особисто на лбз дамо гвинтівку і стріляй собі в кацапів скільки хочеш!
показать весь комментарий
09.03.2026 11:27 Ответить
Молодці.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:30 Ответить
Чому і ХТО ставить військовим задачу бути "групою оповіщення" ?!
ЧОМУ "група оповіщення" це військові, а не органи поліції і влади?!
Це шлях до громадських конфліктів, порушень законодавства. Це створює проблеми в захисті держави (питання мотивації безусловно важливі, але в даному випадку ми розглядаємо тільки питання "оповіщення").
ЧОМУ ВИЩІ ОРГАНИ ВЛАДИ ЦЬОГО НЕ РОЗУМІЮТЬ. Це важливо. А може так це спеціально кимось організовано... Може варто донести цю думку до нашого ПРЕЗИДЕНТА? Як це зробити?...
показать весь комментарий
09.03.2026 11:32 Ответить
В нас Конституція призупинена, сказав найвеличніший лідер **********, воно працює в обидва боки.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:35 Ответить
ви обидва праві. Все це через ворувату та зрадницьку владу.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:13 Ответить
Перетворили мобілізацію у вирок.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:13 Ответить
7 машин гналось. Це якісь або бурштинові, або контрабандні чувачки. Слабовики спочатку сприяли створенню цих банд, а тепер не можуть нічого зробити.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:21 Ответить
Публікує чувак з німецьким прапорцем))
показать весь комментарий
09.03.2026 12:24 Ответить
Не перегинайте палку .Вам слово "військовозабов'язаний" розтулмачити?Це людина,яка забов'язана з'явитися у воєнкомат.У кожної людини є права і обов'язки.Чи ви як великий Зе- я нікому нічого не винен.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:25 Ответить
Що саме? Є затверджений порядок мобілізації, і порушувати його не має права, ні президент ні якесь тцк, тим більш затримувати силоміць.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:34 Ответить
Чувак, а скоріше чувирло, це ти. А дід своє відвоював, та ще й як. Ось та сцикопіхота.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:36 Ответить
Усіх фігурантів з обох сторін - в буцегарню! Правих тут нема, всі порушили закон...
показать весь комментарий
09.03.2026 13:04 Ответить
Якже було хріново при Порошенко та Мінських домовленостях - кордони відкриті, війна заблокована майже під луганськом та донецьком, заводи впк працювали у три зміни сім днів на тиждень, чотирижди ухилянт спокіно їздив до москви і там навкав на Україну - єто не руские наступают, єто українці отодвигают свои граници в глубь.
показать весь комментарий
09.03.2026 13:16 Ответить
Який він нах актор розмовного жанру!?Він просто читач з суфлера,бо розмовний жанр у нього це потік випадкових фраз і повна нестиковка початку і кінця речення.Скоріше нюхомор звичайний.
показать весь комментарий
09.03.2026 14:04 Ответить
Тому такий сміливий?
показать весь комментарий
09.03.2026 14:29 Ответить
Було,але не так я ти пишеш.Військового з тцк застрелив не військовий,а наче то ветеран війни.І з ветерана перетворився на вбивцю.А тепер просто подивимось на результат.Один військовий загинув,вбивці дадуть довічне за умисне вбивство.Ухилянт все одно був мобілізований,якщо не пришили співучасть.І ще один момент.Якби тцкшник застрелив нападника,ви б тут верещали як свині.Людолови стріляють цивільних,гвалт,рятуйте.
показать весь комментарий
09.03.2026 15:33 Ответить
Такою як ви сцикопіхотою ніколи! не був. Фу, від вас бридко.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:08 Ответить
Кацапам вірити - себе не поважати.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:13 Ответить
Ветеран і був військовим.Нехай навіть і колишнім.Відео так і тоді не показали,хоча на азс камери є завжди.Тцкашники почнуть стріляти,то отримають потім відповідь.На дію,завжди є протидія.Тцкашники не мають права,навіть пальцем зачепити і все.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:14 Ответить
нафронтник піздун пабєдун, ти коли з Австрії повернешься захищати країну, клятий ухилєс?
показать весь комментарий
09.03.2026 17:36 Ответить
який дємбєль, ти на війну пішов чи дл мамки на обід, не знав що війна надовго? раніше при совкє служили і по 10+ років і нічого
показать весь комментарий
09.03.2026 17:47 Ответить
брат, сват, кум, мамка. Сидить строчить на цензорі гнівні пости ухилєсам замість відповідати за себе та піти допомогати рідним захищати країну!
показать весь комментарий
09.03.2026 17:49 Ответить
гетьманцев одобояет)
показать весь комментарий
09.03.2026 17:57 Ответить
розкажи коли в совку по 5 років воювали?
показать весь комментарий
09.03.2026 18:01 Ответить
це тому, що кріпаків сором"язливо називають ухилянтами
показать весь комментарий
09.03.2026 18:39 Ответить
У нас ветеранів більше мільйона.Всі дуже різні.Я знаю таких,які у війську 5-й рік,а на позиціях жодного разу не були і війни не бачили.Статус ветерана,не індульгенція.Був ветеран-став вбивця.Кому цей ідіот зробив краще?Кому допоміг?Тобто ти виправдовуєш вбивства,але тільки до того часу поки якийсь п'яний ветеран тебе не завалить,привід,бо ти сидів як пацюк у тилу,поки він воював.
показать весь комментарий
09.03.2026 18:48 Ответить
У застреланого тцкшника була зброя.Якби пристрелив нападника,то був би правий на 200%.Я пару місяців чергував на блоку в Сумській коло кордону.Ніхто навіть не думав бикувать,всі були чемні, включно з місцевими крутеликами і поліцією.Пристрелили б на місці за напад на військових.
показать весь комментарий
09.03.2026 18:57 Ответить
а шож ты чмо сдриснуло из Украины? боися?)))
показать весь комментарий
09.03.2026 19:11 Ответить
Тцкашники чому постійно бикують?Людину *******,значить людина має право захищатися.Якщо тцкашник нападавє,значить має нести відповідальність.Тцкашники лон вбимли в Дніпрі чоловіка.Яке вони мають право це робити?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:16 Ответить
Ти виправдовуєш свавілля тцк?На насильство буде відпорвідь насильством і це не виправдовування.
показать весь комментарий
09.03.2026 19:18 Ответить
так ты же не все 5 лет на лбз?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:49 Ответить
А ти скільки років на ЛБЗ ? Чи ти у станка пятий рік в 2 зміни?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:57 Ответить
Свавілля не підтримую.Ні зі сторони тцк,ні з боку ухилянтів.Якби і перші і другі дотримувались закону,то було б краще всім.Тільки не забувай,тцк і ухилянти це один і той самий народ.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:16 Ответить
Маніяки,також один той самий народ.А термін ухилянти,ОП розкрутив.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:32 Ответить
А термін-тцкун і людолови розкрутили кацапи.Наші ждуни підхопили,разом з ухилянтами.Я б таким у паспорт штамп ставив.Не подобається ухилянт,нехай буде сцикун. Чесні люди тцк не бояться.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:43 Ответить
Я кажу тцкашник.Всі модуть бут и сциекунамиюВ полони ж здаюиться.Так що це дурня.ТЦК самі не чесніюПонабиоали туди розтатуйованих бандитів,які по фенгі розмоваляють і масках бігають,бо самі сцикуни по факту.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:47 Ответить
Комбат вважав що 2-х пілотів БПЛА на батальйон буде достатньо.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:07 Ответить
Не важко здогадатись що буде. Будуть знімати бронь. Дадуть підсрачника мєнтам і ВСП щоб активніше шукали СЗЧ. Посилять відповідальність за відкос.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:09 Ответить
По закону мають сидіти якщо злодії і служити якщо статевий орган виріс назовні а не в середину.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:10 Ответить
Так їх все одно мобілізували. Тільки через бусік і пізно - коли старі бригади сточувались через нестачу ОС.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:15 Ответить
Страница 3 из 4