12701 посетитель онлайн

Нападение на автомобиль военных ТЦК на Волыни: группа гражданских силой забрала военнообязанного, которого везли в терцентр

На Волыни группа гражданских на автомобиле напала на ТЦК

В воскресенье, 8 марта, вблизи населенного пункта Озеро на Волыни группа оповещения, которая выполняла служебное задание по доставке военнообязанного в ТЦК, подверглась нападению со стороны группы гражданских лиц.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сообщение Волынского областного ТЦК и СП в соцсети Facebook.

Детали инцидента

Как рассказали в терцентре, около семи гражданских автомобилей догнали служебный автомобиль ТЦК и начали намеренно блокировать его движение, совершая опасные маневры и подрезая транспортное средство.

В результате таких действий служебный автомобиль съехал в кювет.

"После этого группа лиц применила силу к военнослужащим, разбила стекло автомобиля и силой освободила военнообязанного, которого доставляли в ТЦК", - отметили в ТЦК.

Пострадали военные 

В результате нападения один военнослужащий получил травму головы, еще один военнослужащий имеет ссадину на предплечье и лице, поскольку нападавшие разбили переднее пассажирское стекло автомобиля.

Отмечается, что состояние военнослужащих стабильное.

В ТЦК рассказали, что лицо, которое незаконно освободили во время нападения, является жителем города Запорожье и подлежит призыву на военную службу.

"Информация передана в правоохранительные органы. Устанавливаются все лица и автомобили, причастные к организации и осуществлению нападения", - говорится в заявлении ТЦК.

Топ комментарии
+49
А як "група оповіщення" затримала громадянина без поліції?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:31 Ответить
+35
"У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу "- а особа была законно лишена свободы по решению суда? Отбить незаконно задержанного человека у лиц, которые на это не имеют права и полномочий это незаконно освободить? Новояз, блин. Мистер Оруэлл походу заглядывал в будущее, и писал "1984" с Украины.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:49 Ответить
+32
Коли цивільного викрадає тцк то це нормально, в рамках закону, коли навпаки то "караул , ображають наших працівників соціального захисту!" Головне не переплутайте.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
А як "група оповіщення" затримала громадянина без поліції?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:31 Ответить
"У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу "- а особа была законно лишена свободы по решению суда? Отбить незаконно задержанного человека у лиц, которые на это не имеют права и полномочий это незаконно освободить? Новояз, блин. Мистер Оруэлл походу заглядывал в будущее, и писал "1984" с Украины.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:49 Ответить
Коли цивільного викрадає тцк то це нормально, в рамках закону, коли навпаки то "караул , ображають наших працівників соціального захисту!" Головне не переплутайте.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
група оповіщення, яка виконувала службове завдання з доставлення військовозобов'язаного до ТЦК Джерело: https://censor.net/ua/n3604206
- так група оповіщення , чи група доставки ?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:47 Ответить
Бєспрєдел працює в обидва боки !
Тож не дивно , що таких випадків дедалі більшає - там , де нема закону - немає і злочину !
показать весь комментарий
08.03.2026 23:07 Ответить
Ти хворий?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
А військовозобов'язаний - це вже як зек, якого доставляють під конвоєм і можуть "незаконно звільнити"?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:38 Ответить
Граждан Украины приравнивать в правах к эмигрантам США это круто. Гений мысли. "Совок", походу, передаётся генетически-от отца к сыну.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:53 Ответить
Давай тобі дамо зброю, але передчасно направимо тебе на лбз там і покажеш свою лють на кацапах!
показать весь комментарий
08.03.2026 22:58 Ответить
коли за тебе ухилєса 5-й рік воюють інші це нормально. Коли пропонують воювати тобі - це караул, ******** свободи лішают
показать весь комментарий
08.03.2026 22:59 Ответить
Почитайте законодавство, хто може затримувати громадян і у яких випадках і за яких умов і куди транспортувати.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:10 Ответить
А кордівці що суперсолдати?А може тут військові підрізали бусик тцк і визволили чоловіка?Ви ж не знаєте,що і як.Нехай покажуть відео з бодікамер,як саме чоловік,опинився в цьому бусику тцк.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:21 Ответить
Просто так вийшло...
показать весь комментарий
08.03.2026 22:38 Ответить
Він не міг створити, він актор розмовного жанру! І організувати він не міг, бо він не державник, а поц з Кр.рогу. Тому виходить українці самі себе покарали.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:44 Ответить
Те, що ви пропонуєте - не законно і не конституційно. Група оповіщення - це група оповіщенння, а не грвюупа затримання і доставки громадян до будь-чого, включаючи навіть адресу проживання. Затримання (обмеження прав) і доставка до відділку поліції здійснюється поліцією, або іншими правоохоронними органами у випадках, прописаних у законодавстві.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:07 Ответить
Замкнене коло - для війни потрібні люди , а мобілізація може бути лише за умови мотивації людей йти на війну . Питання мотивації владою вперто ігнорується , то ж - маєм те , що маєм . І далі буде тільки гірше ...
показать весь комментарий
08.03.2026 23:15 Ответить
Вони , певно , все не так зрозуміли - ця "група цивільних осіб" , певно , також хотіла аби їх "оповістили" - але в бусік всі не влізли ... от і виникла штовханина
показать весь комментарий
08.03.2026 22:56 Ответить
Вони оповістили громадянина і вже хотіли їхати назад, а він каже - ну чекайте, я тепер знаю що треба йти на фронт, підвезіть мене зразу ж на влк (труси, шкарпетки, медичні документи й воду жінка потім завезе, а пройти комісію я хочу просто зараз). Вони йому кажуть - сідайте, що ж, всі ми люди, підвеземо. І поїхали. І тут на них скоїли розбійний напад.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:53 Ответить
При Залужному якраз і почалася бусифікація.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:16 Ответить
"Бусифікований" тут не допоможе - половина з них втече ще з учебки , решта - підуть в СЗЧ вже з частин ...
показать весь комментарий
08.03.2026 23:20 Ответить
Де там бронювання силовиків та клоунів
? Чи поліція та дупутати не громадяни України?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:48 Ответить
зебіл міг за 3-4 роки створити ядерку, і зараз був би мир, а не бусифікація

натомість, цей дегенерат витратив дорогоцінний час на гешефти

показать весь комментарий
08.03.2026 22:34 Ответить
Згідно Закону функції тцк це ведення реєстру військовозобов'язаних і вручення повісток.

Все інше - поза Законом.

Яким чином 'група тцк' могла 'доставляти військовозобов'язаного'? Це що - конвой, а військовозобов'язані зеки?

Вся ця група оповіщення виходить повинна отримати тюремний термін за перевищення службових зобов'язань та незаконне позбавлення волі людини.
показать весь комментарий
09.03.2026 06:40 Ответить
Дайте вже ТЦК зброю! Це дії, що підривають мобілізацію. Дозволити стріляти на ураження!
показать весь комментарий
08.03.2026 22:53 Ответить
Та яка там вже мотивація на п'ятому році. Мотивовані давно пішли, інші теж зробили вибір. Тепер тільки й лишається бусами виловлювати, хто грошей не має відкупитися.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:40 Ответить
Такого буде напевно більше.А якщо почати стріляти,то стане ще гірше.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:58 Ответить
"Позбавлення волі" і справді прикольний новояз. Тобто когось можна на 5 років "позбавити волі" а тебе бусінку мамчину - нізя.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:29 Ответить
Малко...пігулки просрочені?!
показать весь комментарий
09.03.2026 04:05 Ответить
Я розумію, що мобілізація необхідна, навіть проти бажання більшості. Але коли відлов ухилянтів сором'язливо називають "оповіщенням", а за інформацію в Телеграм-каналі про місцезнаходження цих "груп оповіщення" дають реальні терміни позбавлення волі - це неправильно.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:20 Ответить
В Україні корупція найбільша у світі. Чи не краще корупціонерів та ворюг мобілізовувати на нуль? Навіть якщо здохнуть, то Україна тільки чище стане. А корупціонерів де хоч побачить можна. Вони сидять при владі, вони в судах, прокуратурах, ТЦК, поліції, ВЛК, в учбових закладах, вони захопили все та ******** людей. Чи може комусь подобається Україна, де нема правди?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:41 Ответить
Так з іншої стороно зразу ж з*являться стволи, і тоді війна, а тільки вже громадянська. Ти синок думай головою а не нижнім місцем.
показать весь комментарий
09.03.2026 05:28 Ответить
По номерам машин швидко знайдуть власників.Приїде КОРД,покладе мордою в калюжу.Далі суд,тюрьма.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:59 Ответить
Ти воюєш?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:31 Ответить
Кожному хочеться підписати контракт на мільйон і сидіти таблички в екселі заповнювати, от і лізуть як скажені.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:58 Ответить
Як тільки надумаю, зразу наздожену автомобіль ТЦК і попрошуся. А поки що візьміть когось 24-річного - кажуть що молодь краще розуміється в технологіях.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:12 Ответить
Куда дели предыдущих айтишников?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:14 Ответить
Дурик не думай что откосишь.Когда фронт рухнет и кацапы чюда прорвутся они с тобой мразь царемонится не будут и их методы мобилизации похуже украинского тцк окажутся и знаешь я уже почти мечтаю чтобы так случилось, а то вы скоты слишком быстро уже Бучу позабыли . Но ничего вам с таким отношением еще чуть-чуть и ее напомнят
показать весь комментарий
08.03.2026 23:59 Ответить
Отож ьо! Мала їхати патрулька з проблисковими маячками. Впевнений - на поліцейське авто в русі нападати б не наважилися, бо в такому випадку цілком законним і виправданим було б застосування зброї. Сходе, "група оповішення" їхала навмання, на "авось", без повістки і боді-камер і головне - без супроводу поліції. Завжди нанолошую, що примусовий привід аовинна робити поліція. Треба повернутися у законне русло. Вже абсолютно всім окрім влади видно, що ситуація скочується до силового протистояння людей у формі і цивільних. І це не на користь чтіфуості країни у цей момент історії.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Який президент така і мобілізація, на жаль, на щось більш прогресивне чи ******* придумати, воно не здатне
показать весь комментарий
08.03.2026 22:56 Ответить
Цього мало - потрібні підстави і ордер. 😊 Взагалі-то я - законослухняний і поважаю тих, хто діє в межах закону і власних поановпжень, тому сам прийду. 😊
показать весь комментарий
08.03.2026 23:13 Ответить
От тільки не треба тут казок !
Всі посади в тилу , в штабах , в прифронтовій зоні , вже давно зайняті "мазаними" і ніхто , просто так , туди не потрапить !
показать весь комментарий
08.03.2026 23:37 Ответить
Як одразу набігло по мережі ********* запарєбрікавих ухилянтів, щоб гадити лайном проти Мобілізації в Україні та здачі без Захисту території України, убивцям московітам!!!!
****** працює, своїми ждунами!!
показать весь комментарий
08.03.2026 23:39 Ответить
Это ты быдло их ждешь .Это видно по твоих гнилых постах.Но то что я написал очень скоро может повторится мрази просто продолжайте в том же духе
показать весь комментарий
09.03.2026 00:26 Ответить
Ти навіть не уявляєш, що одержиш взамін.
показать весь комментарий
09.03.2026 05:29 Ответить
Усі можуть, як недавно казав Золкін)
показать весь комментарий
08.03.2026 23:01 Ответить
Тобто ***** не мобілізовувати людей чи що? Чому я маю 13ий рік ********* як проклятий, а чорт сидить вдома і морозиться? Чи *** обов'язок захисту країни для обраних? Не хочете тцк? Йдіть добровольцями як в 14 і в 22. Але зараз лиш залишились підори, які будуть вити на камеру і нишком махати ножем чи чимось іншим і кричати про людоловів! Як ми маємо тримати фронт? Бійці вибувають, така реальність. І да почніть курва мені розказувати про поліцію і тд. Так от, поліцейські підрозділи також виконують завдання в бойових зонах. Поїхали далі - синки депутатів і проча шушваль, тут мови нема, є питання до цієї сторони. Але знову ж, то що, кинемо все і будемо сидіти на сраці? І ще десяток ухилянтських відмазок, можете мені довго втирати чому у вас штани обісрані, чесно, зараз вже просто все одно. І так, я цілком підтримую дії тцк, сам туди мало не потрапив після поранення.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:13 Ответить
чудовий план, але чужинець Зеленський вже "заклав" надра України хижим кредиторам...
показать весь комментарий
08.03.2026 23:52 Ответить
Ніхто
показать весь комментарий
09.03.2026 00:09 Ответить
"Ти повірив цій владі та пішов"
мені насрати на цю владу, я бажаю їй сісти повним складом і бажав цього задовго до 22 року.

"ти чомусь визвірився не на неї, а на простих громадян"

Ти чомусь раптом вирішив що моє законне бажання справедливого і рівного розподілення обов'язків між усіма громадянами - це "визвіряння" ?

"тобі ніхто нічого не винен. "

Це ти так свого лідОра мені зацитував? Так от запам'ятай - ви обидва помиляєтесь і то дуже сильно.
показать весь комментарий
09.03.2026 00:26 Ответить
30 000 (приблизно) мобілізованих щомісяця множимо на 48 місяців повномасштабного = майже 1.5 млн ... в ЗСУ зараз десь 800 000 (з них половина по тилам сидить , але то таке ...) а де ж решта 700 000 ділась ?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:30 Ответить
Он рухнет из-за подрбной падали вроде тебя ,которую мой брат и родственники третий год как прикрывает на фронте особо не жалуясь на то что тяжело и умереть могут и которая я это вижу к кацапам в услужение переметнется и его же сдаст им или вообще в спину выстрелит
показать весь комментарий
09.03.2026 00:35 Ответить
'створення Закону про мобілізацію'

А чому цього не було зроблено, ніколи не задумувались? Адже наразі блазень має всі можливості не лише прийняти будь-який Закон, але і змінити Конституцію. Чого ж цього не робиться?

Відповідь проста. Верхівка хоче дистанціюватися від людської крівці та воєнних злочинів проти цивільного населення. Все спихнути на тупоголових виконавців. Типу всі воєнні злочини проти цивільного населення - це 'перегіби на мєстах', а ми всі в білому.

Тому ніяких профільних законів не буде, а тупоголовим виконавцям в цій історії призначено стати стрілочниками. Після того як вони зроблять свою брудну роботу, їх утилізують. В історії це вже було безліч раз.

І мені буде смішно коли поліція і тцк-шники з 'груп оповіщення' будуть наввипередки здаватьб один одного рятуючи власні нікчемні шкури. Ці часи ще попереду.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:05 Ответить
Як ви вважаєте, якщо українці такі легковажні і йдуть на повідку у "пейсатих" чи заслуговують вони мати найкращі землі Європи?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:55 Ответить
Мобілізовувати. Але змінити підходи. Якщо ви йдетк дорогою і перечіпляєтесь за перешкоду, падаючи і рощбиваючи лоба, ви настуаного разу приберете/обійдете перешкоду, або підете іншою дорогою. Інакше ви не лише дурень, а й самогубець.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:22 Ответить
З ******** України один в один списані також "Пригоди бравого солдата Швейка"
показать весь комментарий
08.03.2026 23:31 Ответить
Тоді все дуже сумно для українців, бо для "обслуговування" землі достатньо буде максимум 3-4 млн. деіндустріалізація(процес зниження частки промисловості (заводів, фабрик) у загальному обсязі економіки країни) тому підтвердження.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:32 Ответить
Фантазія в тебе розгулялась на всю котушку.Військові напали на тцк щоб відбить ухилянта. Я скоріше повірю що ухилянта відбили бандюки,бо він їм винен багато грошей.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:34 Ответить
Уже нікого хапати і хапають всіх підряд...чого в 22 році такого не було?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:20 Ответить
Залужний просив 500 тисяч мобілізованих, коли зебіл відмовляв. По ітогу все одно гребуть але всіх підряд і клоунськими методами.
показать весь комментарий
09.03.2026 00:29 Ответить
Ага. Зрозуміло. На Західній Україні живе бидло...
Західна Україна ще з 1939-го року знає, що ви, кацапи, - це нація генетичних садистів.
показать весь комментарий
09.03.2026 03:29 Ответить
З такою мобілізацію скоро прийдуть кацапи - окупанти і військові комісаріати, ось тоді
вони миттєво і налагодять мобілізацію по сталінськи. Та тільки вже в свою окупаційну
москальську орду. А в них правила прості це не ТЦК найменші підозри на опір у воєнний
час, розстріл на місці. Кілька сотень ухилянтів застрелять, а решта так вони і самі та
ще і бігом прибіжуть до військ-комісаріатів щоб спасти свою шкуру та масово мільйонами
гинути за окупаційну кацапську армію.
показать весь комментарий
09.03.2026 03:59 Ответить
То мільйони людей посадити? А де стільки тюрем взяти? Концтабори відкривати? Ото буде Європа? А не пробували для початку мобілізувати тих, хто давав присягу, боротися з корупцією, а не очолювати її, люструвати суддів і прокурорів, тих, хто втік, хоча б позбавити звань? У всьому як завжди винні і всім винні найбеззахисніші.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:14 Ответить
Це все через недостатню підготовку - можливо раніше мали досвід тільки з міським полюванням на травоїдну дичину, а тут таке. Потрібна зовсім інша стратегія, інші підходи... Простіше знову повернутися в місто й чатувати біля магазинів, ще ж не така критична ситуація з кормовою базою.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:32 Ответить
Квіточки потроху дозрівають... Не беруся судити за цей випадок, але кожен другий вкраїнчик спить і бачить себе на місці тих, хто його ловить...
показать весь комментарий
08.03.2026 22:36 Ответить
отож пора вже видати камери і зброю тцк, щоб цього не повторювалось
показать весь комментарий
08.03.2026 22:51 Ответить
У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу, є жителем міста Запоріжжя та підлягає призову на військову службу.
===================================
цікаво знати що то за житель Запоріжжя такий що за ним аж 7 авто посіпак приїхало.Теж з самого Запоріжжя примчали?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:07 Ответить
От власне - поліцейський!
показать весь комментарий
08.03.2026 23:19 Ответить
А де написано , що це заборонено ?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:33 Ответить
Я "позбавлений волі" скоро як 4-й рік.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:56 Ответить
Навіть якби мене забусярили - а це не так бо йшов в 2022 - що це мало би змінювати? Тих кого забусярили треба доукомплектовувати так само як добровольців. А в нормальній країні їх би мали уже відпускати на дємбєль.
показать весь комментарий
09.03.2026 00:02 Ответить
Я так вважаю зовсім не раптом а на підставі законів і Конституції України.
І звісно що МЕНІ ти не винен - та є такий суб'єкт як народ України. І от йому ти таки винен і то багацько на 5-й рік війни.
показать весь комментарий
09.03.2026 00:39 Ответить
Вирішує закон. І не зважаючи на твоє хамство, виконувати тобі його все одно доведеться.
показать весь комментарий
09.03.2026 00:44 Ответить
Підтримаю - ухилеси знахабніли. Нарешті пора відстрелювати їм яйця.
показать весь комментарий
09.03.2026 01:32 Ответить
Так вы же все попрятались по щелям) как вам повестку вручить?
Пока гражданские не соблюдают закон , на тцк не хер пенять
показать весь комментарий
09.03.2026 10:01 Ответить
А чому ти не воюєш? А забронювався і хочеш розв'язати громадянську війну, позловтішатись і втекти закордон як вже більшість таких як ти, он половина фупа вже закордоном. І всі за те, щоб воювати до останньої краплі крові. Чужої крові
показать весь комментарий
09.03.2026 10:23 Ответить
"запарєбрікавих ухилянтів" - це про Австрію?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:46 Ответить
Страница 1 из 4