11262 посетителя онлайн

Нападение на автомобиль военных ТЦК на Волыни: группа гражданских силой забрала военнообязанного, которого везли в терцентр

На Волыни группа гражданских на автомобиле напала на ТЦК

В воскресенье, 8 марта, вблизи населенного пункта Озеро на Волыни группа оповещения, которая выполняла служебное задание по доставке военнообязанного в ТЦК, подверглась нападению со стороны группы гражданских лиц.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сообщение Волынского областного ТЦК и СП в соцсети Facebook.

Детали инцидента

Как рассказали в терцентре, около семи гражданских автомобилей догнали служебный автомобиль ТЦК и начали намеренно блокировать его движение, совершая опасные маневры и подрезая транспортное средство.

В результате таких действий служебный автомобиль съехал в кювет.

"После этого группа лиц применила силу к военнослужащим, разбила стекло автомобиля и силой освободила военнообязанного, которого доставляли в ТЦК", - отметили в ТЦК.

Пострадали военные 

В результате нападения один военнослужащий получил травму головы, еще один военнослужащий имеет ссадину на предплечье и лице, поскольку нападавшие разбили переднее пассажирское стекло автомобиля.

Отмечается, что состояние военнослужащих стабильное.

В ТЦК рассказали, что лицо, которое незаконно освободили во время нападения, является жителем города Запорожье и подлежит призыву на военную службу.

"Информация передана в правоохранительные органы. Устанавливаются все лица и автомобили, причастные к организации и осуществлению нападения", - говорится в заявлении ТЦК.

Топ комментарии
+49
А як "група оповіщення" затримала громадянина без поліції?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:31 Ответить
+35
"У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу "- а особа была законно лишена свободы по решению суда? Отбить незаконно задержанного человека у лиц, которые на это не имеют права и полномочий это незаконно освободить? Новояз, блин. Мистер Оруэлл походу заглядывал в будущее, и писал "1984" с Украины.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:49 Ответить
+32
Коли цивільного викрадає тцк то це нормально, в рамках закону, коли навпаки то "караул , ображають наших працівників соціального захисту!" Головне не переплутайте.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
договір про нерозповсюдження ядерної зброї дає право на вихід з нього, якщо були погрози застосування ядерної зброї з боку ядерної країни, і якщо це необхідно для захисту національних інтересів.

то чому (і головне, що?) трампон утюжив би? реактори не можна бомбити, бо ми в центрі європи, і це засмітить і рашку, і ЄС.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:56 Ответить
воно може й так, але креслення є, тому відновлення є проблемою, яку можна вирішити
показать весь комментарий
08.03.2026 23:04 Ответить
Ти сюди як пишеш? Голубами записку в комп'ютерний клуб передаєш чи берестяні грамоти на знайомому сісадміну заносиш щоб він передрукував?
Якщо ні, то мінімальні знання ПК в тебе вже є. Давай ПІБ, дату народження, скан військового/приписного і наша частина тебе залюбки візьме.
Айтішників з бойових частин не може витягти а тебе візьме - от такий парадокс, це країна рай для ухилесів. Користуйся поки можеш.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:05 Ответить
Грона гніву будуть папізже, причому кожна сторона, вдаючи з себе розіп'яту жертву "ф трусіках", творитиме чорні діла...
показать весь комментарий
08.03.2026 23:08 Ответить
Нікуда ні дєлі - скільки нас було стільки й є за мінусом коміснувшихся. А проєктів багато.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:20 Ответить
Зараз можна знайти будь-яку посаду. В тилу, на нулі, на фронті, в прифронтовій зоні. Але не йдуть. Бо більшість вирішила пересидіти. Ну а **** ні - зебілократія ж ловить дірявим сачком, а на крайняк можна відкупитись прямо в бусіку (якщо повезе) або в тцк.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:28 Ответить
Трампон це вже не переляканий Салліван, якому начхати на дотримання міжнародних правил завдаванням ударів по ядерних об'єктах (в підтвердження сьогоднішня атака по Ірану) тим паче на "улюблену" його Європу...
показать весь комментарий
08.03.2026 23:29 Ответить
яке ще креслення, любий школярякий не штани протирає в класі знає як створити ядерну бомбу, проблема не в кресленнях чи інструкціях, а у відповідних матеріалах, фінансуванні, протидії клубу ядерних країн, а також часі. Збагачувати уран у центрифугах потрібно кілька років, нарощуюючи поступово процент зброєвого урану так хоп за побажанням за день/місяць ти зброєвий уран не збагатиш, тому тільки дилетанти можуть розказувати зараз про стрворення ЯЗ.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:30 Ответить
Я не проти, MAGNOX буде достатньо легко збудувати, і він може працювати на природному урані.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:33 Ответить
Не ## би лям баксів при мобілізації і 200999 щомісяця
показать весь комментарий
08.03.2026 23:45 Ответить
Друже, ну перестань. Ти сам в ЗСУ? Я пишу про свою частину - про те що нам всім доводять і як воно є.
Якби було "нікуди не потрапить" то не було би таких проблем з нестачею особового складу.
А секрет нестачі в тому що в певний момент зайобуються всі, навіть тилові - і шукають приводи звалити. А хто шукає той завжди знайде.

І якби в нас була нормальна країна а не зебіляндія - то цей процес просто би узаконили і після 2-3 років на фронті і хай навіть 4-5 років в тилу - всі йшли би на дємбєль а на зміну їм ішли нові.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:52 Ответить
"ті хто дійсно служать таке врядчи лили,бо ті хто сам в аду рекламу не роблять"

так я ж тебе не сватаю в своє перше місце служби - славетну бригаду ТРО.

Та ти й сам міг би попитати і тобі розказали би що на тих же БПЛашників беруть нормально, як і на водіїв чи механів якщо знаєш справу.
Мій друг взагалі пішов на фармацевта батальйону. Сам взнав, сам подався. Звісно має відповідну освіту.
Ну а в нас з точки зору безпеки взагалі ташкент.

але це ж за умови що тобі це реалбно цікаво - піти взнати які є вакансіє в кого, попитати знайомих, ще когось хто має досвід.
А я знаю що більшість не збиралась і нікуди не піди. Тож оці страждання від ТЦК це і є маржа зебільного режиму на можливість ухилятись.

замість "служити будуть всі" - "служити будуть кого спіймають, але якщо добре сховатись то якось пропетляєте"
показать весь комментарий
09.03.2026 00:20 Ответить
Неужели
показать весь комментарий
09.03.2026 00:21 Ответить
Вы уверены? Что они есть ? Что не вывезены на росию? Что не украдены? Что не уничтожены ? Что не разбомлены в каком то неприметном архиве
показать весь комментарий
09.03.2026 00:54 Ответить
Проблема у тому, що як раз реформовані... От тільки в наслідок реформи, всіх більш менш кваліфікованих спеціалістів замінили на неуків, які про ту мобілізацію жодної книжки за все своє життя не прочитали...
показать весь комментарий
09.03.2026 01:01 Ответить
Никто не будет поотиводействовать .Уже все страны соседи раши начиная с Польши и заканчивая скандинавскими заговорили о создании своего яо в виду ненадежности сша при трампе как основного своего союзника , предоставляющего им ядерный зонтик и просят Францию им в этом посодействовать с новым ядерным зонтиком на первых порах . Макрон кстати не против. Нелоху тоже надо вслед за Польшей его об этом просить для начала
показать весь комментарий
09.03.2026 01:23 Ответить
Ох и заливает 28 зныклых безвести.Может в сзч подались и не отсвечивают особо
показать весь комментарий
09.03.2026 01:27 Ответить
Тому що гівняча конституція, якщо її можна ставити на паузи. Ха ха ха.
показать весь комментарий
09.03.2026 04:50 Ответить
Ще раз уважно прочитайте коментар в одне речення, який ви прокоментувати своїм коментарем-запитаням. Ключові слова для розуміння: "по закону", "виходять по закінченню строку".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:35 Ответить
Камери видали і вже давно, а зброю і не забирали. Які ще маєте супергеніальні поради?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:37 Ответить
Абсолютно з Вами погоджуюсь. Але щоб отримати позитивний результат потрібно боротись з причинами проблеми, а не наслідками. Поки що борються з наслідками. По факту і не борються, а імітують. Тому гарантовано вас ніхто не поміняє.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:41 Ответить
Погоджуюсь на 100%. Але внесу важливе уточнення: як довго ця неефективна мобілізація буде поставляти демотивованих і неповноцінних солдатів до війська, тобто коли закінчиться незаброньований і невідмазаний ресурс? Що буде далі? Є дилетансьські експертні прогнози, що такого безправного мобресурсу ще пів-мільйона лишилось.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:47 Ответить
Які нові підходи можна придумати щоб заманити людину, яка категорично не хоче вмирати, йти вмирати? На оркостані з таким контингентом набагато все краще. По суті там воюють добровольці.Але вже і там такі дебіли закінчються.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:50 Ответить
А молоді відставники он крутять гудзики, що вони або виключені, або в запасі. Хоча в 24-му мали знов стати на облік, і який зараз запас, коли ж його задіювати
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Але це поки що. А потім , коли запахне смаженим, швиденько знайдуться кого можна мобілізувати. Я маю на увазі мільйони заброньованих. І сотні тисяч з т. з. "білими білетами".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Та ні, солдате. Отут я щось починаю дуже сумніватись, що ти воюєш. Починаєш нести явну пропагандиську муйню.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:54 Ответить
Алгоритм правильний. Навіть цифри схожі на реальні. Крім 250-350 вбитих в місяць. Навіть любімий прєзідєнт говорив про втрати щонайменше втричі вищі.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:59 Ответить
Х.з. Напевно, від безкарності. Гниль з душі вилазить. Це неправда про 90%, останній раз вже говорили 50, а реально набагато менше, бо ті посади грошей коштують. Обмежено придатних у Скелю відправляють, он почитайте на мотильку схопили в Харкові 57 наркоманів і у Скелю хто дійшов до фронту. Всі були на ЗПТ і обмежено придатні.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:01 Ответить
Погодьтесь, ну малоймовірно щоб аж 8 військовослужбовців відбивали незаконно викраденого громадянина.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:09 Ответить
Нормальний вихід один - повернення владі реальної легітимності через відновлення в суспільстві справедливості. Має бути правосуддя, закон та т.і. Зе на це добровільно не піде.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:17 Ответить
Читаю новину то ТЦК це прям бійці що приймали участь у спецоперації…
показать весь комментарий
09.03.2026 11:20 Ответить
Там взагалі може жодного і не було.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:22 Ответить
Я от читаю і думаю а навіщо нам той уран? У нас люди захищати батьківщину не хочуть і краще звалять. Ми на армію міром скидаємось а держава краде де тільки може. Не потрібен уран, потрібно позбутись ворів та будувати нормальну країну де є справедливість, мета, перспектива, ефективність та адекватність і звідки мільйонами не втікають
показать весь комментарий
09.03.2026 11:26 Ответить
Молодці.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:30 Ответить
Чому і ХТО ставить військовим задачу бути "групою оповіщення" ?!
ЧОМУ "група оповіщення" це військові, а не органи поліції і влади?!
Це шлях до громадських конфліктів, порушень законодавства. Це створює проблеми в захисті держави (питання мотивації безусловно важливі, але в даному випадку ми розглядаємо тільки питання "оповіщення").
ЧОМУ ВИЩІ ОРГАНИ ВЛАДИ ЦЬОГО НЕ РОЗУМІЮТЬ. Це важливо. А може так це спеціально кимось організовано... Може варто донести цю думку до нашого ПРЕЗИДЕНТА? Як це зробити?...
показать весь комментарий
09.03.2026 11:32 Ответить
ви обидва праві. Все це через ворувату та зрадницьку владу.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:13 Ответить
Чувак, а скоріше чувирло, це ти. А дід своє відвоював, та ще й як. Ось та сцикопіхота.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:36 Ответить
Усіх фігурантів з обох сторін - в буцегарню! Правих тут нема, всі порушили закон...
показать весь комментарий
09.03.2026 13:04 Ответить
Було,але не так я ти пишеш.Військового з тцк застрелив не військовий,а наче то ветеран війни.І з ветерана перетворився на вбивцю.А тепер просто подивимось на результат.Один військовий загинув,вбивці дадуть довічне за умисне вбивство.Ухилянт все одно був мобілізований,якщо не пришили співучасть.І ще один момент.Якби тцкшник застрелив нападника,ви б тут верещали як свині.Людолови стріляють цивільних,гвалт,рятуйте.
показать весь комментарий
09.03.2026 15:33 Ответить
Такою як ви сцикопіхотою ніколи! не був. Фу, від вас бридко.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:08 Ответить
Кацапам вірити - себе не поважати.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:13 Ответить
нафронтник піздун пабєдун, ти коли з Австрії повернешься захищати країну, клятий ухилєс?
показать весь комментарий
09.03.2026 17:36 Ответить
який дємбєль, ти на війну пішов чи дл мамки на обід, не знав що війна надовго? раніше при совкє служили і по 10+ років і нічого
показать весь комментарий
09.03.2026 17:47 Ответить
брат, сват, кум, мамка. Сидить строчить на цензорі гнівні пости ухилєсам замість відповідати за себе та піти допомогати рідним захищати країну!
показать весь комментарий
09.03.2026 17:49 Ответить
гетьманцев одобояет)
показать весь комментарий
09.03.2026 17:57 Ответить
розкажи коли в совку по 5 років воювали?
показать весь комментарий
09.03.2026 18:01 Ответить
У нас ветеранів більше мільйона.Всі дуже різні.Я знаю таких,які у війську 5-й рік,а на позиціях жодного разу не були і війни не бачили.Статус ветерана,не індульгенція.Був ветеран-став вбивця.Кому цей ідіот зробив краще?Кому допоміг?Тобто ти виправдовуєш вбивства,але тільки до того часу поки якийсь п'яний ветеран тебе не завалить,привід,бо ти сидів як пацюк у тилу,поки він воював.
показать весь комментарий
09.03.2026 18:48 Ответить
У застреланого тцкшника була зброя.Якби пристрелив нападника,то був би правий на 200%.Я пару місяців чергував на блоку в Сумській коло кордону.Ніхто навіть не думав бикувать,всі були чемні, включно з місцевими крутеликами і поліцією.Пристрелили б на місці за напад на військових.
показать весь комментарий
09.03.2026 18:57 Ответить
Тцкашники чому постійно бикують?Людину *******,значить людина має право захищатися.Якщо тцкашник нападавє,значить має нести відповідальність.Тцкашники лон вбимли в Дніпрі чоловіка.Яке вони мають право це робити?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:16 Ответить
Ти виправдовуєш свавілля тцк?На насильство буде відпорвідь насильством і це не виправдовування.
показать весь комментарий
09.03.2026 19:18 Ответить
так ты же не все 5 лет на лбз?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:49 Ответить
А ти скільки років на ЛБЗ ? Чи ти у станка пятий рік в 2 зміни?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:57 Ответить
Свавілля не підтримую.Ні зі сторони тцк,ні з боку ухилянтів.Якби і перші і другі дотримувались закону,то було б краще всім.Тільки не забувай,тцк і ухилянти це один і той самий народ.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:16 Ответить
Маніяки,також один той самий народ.А термін ухилянти,ОП розкрутив.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:32 Ответить
А термін-тцкун і людолови розкрутили кацапи.Наші ждуни підхопили,разом з ухилянтами.Я б таким у паспорт штамп ставив.Не подобається ухилянт,нехай буде сцикун. Чесні люди тцк не бояться.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:43 Ответить
Я кажу тцкашник.Всі модуть бут и сциекунамиюВ полони ж здаюиться.Так що це дурня.ТЦК самі не чесніюПонабиоали туди розтатуйованих бандитів,які по фенгі розмоваляють і масках бігають,бо самі сцикуни по факту.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:47 Ответить
Комбат вважав що 2-х пілотів БПЛА на батальйон буде достатньо.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:07 Ответить
Не важко здогадатись що буде. Будуть знімати бронь. Дадуть підсрачника мєнтам і ВСП щоб активніше шукали СЗЧ. Посилять відповідальність за відкос.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:09 Ответить
По закону мають сидіти якщо злодії і служити якщо статевий орган виріс назовні а не в середину.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:10 Ответить
Так їх все одно мобілізували. Тільки через бусік і пізно - коли старі бригади сточувались через нестачу ОС.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:15 Ответить
з якого боку лбз? що ти несеш взагалі, ухилятіна дурнувата.
показать весь комментарий
10.03.2026 03:16 Ответить
Ага, я цикопіхота, але з України не втікала. А "сміливий" пенс, аж до Німеччини забіг.
показать весь комментарий
10.03.2026 07:16 Ответить
Почни з себе. Ти не воюєш бо ти зцикло і ублюдок маманькін. І тільки шукаєш хто має і хто винен. І керуєш тиловими частинами, стратег унітазний. Йди, ховайся під ціцьки своєї садівниці що квітку виростила, гнида ухілесна.
показать весь комментарий
10.03.2026 07:31 Ответить
))) зцикуни-ухилянти возьмут зброю??? Розкажи анекдот покраще. А хто в возьме з задоволенням йому кулю в голову. Навіть якщо він сусід в під'їзді. Смерть ухилянтам!!!
показать весь комментарий
10.03.2026 07:38 Ответить
Сцикопіхотна, по перше я втікав не від війни, тоді її і близько не було, а від РПЦ яке мене "заказало" бандюкам і це було років 28 тому. По друге я поляк хоч і виріс в Україні, але воювати, як би і був не старим, за сцикопіхоту яка допустила до влади ЗЕлену погань, ніколи б не пішов. Просрали країну, маєте те що маєте. ЗСУ допомагаю чим можу, а сцикопіхтним шавкам, зась.
показать весь комментарий
10.03.2026 08:50 Ответить
Сточувались через дурні накази.Скільки не візьми особового скаладу,то не вистачить.І люди тікають масово.
показать весь комментарий
10.03.2026 10:00 Ответить
"Яким чином 'група тцк' могла 'доставляти військовозобов'язаного'?" - підкажіть, будь ласка, яким Законом України - оце регламентується? Чи це не порушення ст. 17 Конституції України?
показать весь комментарий
10.03.2026 11:40 Ответить
Дотепно, але не по суті. Думаю, що ви зрозуміли, але відповідати не хочете. Тому що доведеться визнати незаконність дій працівників ТЦК, а також кричущу безправність вістковослужбовців ЗСУ.
показать весь комментарий
10.03.2026 12:20 Ответить
Ласкаво просимо в кндр. Дякуйте, що поки що лайт-версія. Абсолютно робоча версія. І єдино можлива. Примус і покарання.
показать весь комментарий
10.03.2026 12:23 Ответить
Ця відповідь була б абсолютно реалістична, якби з операторів ви попали в штурмовики. А так схоже на блат.
показать весь комментарий
10.03.2026 12:25 Ответить
Ти не зрозумів. Комбат вважав що двох пілотів буде достатньо. Тому потенційний третій далі сидів в махрі. Третім був я.
показать весь комментарий
10.03.2026 20:02 Ответить
Кожна країна у великій війні це кндр. Навіть США під час В'єтнаму.
показать весь комментарий
10.03.2026 20:03 Ответить
Страница 1 из 4