12555 посетителей онлайн

Нападение на автомобиль военных ТЦК на Волыни: группа гражданских силой забрала военнообязанного, которого везли в терцентр

На Волыни группа гражданских на автомобиле напала на ТЦК

В воскресенье, 8 марта, вблизи населенного пункта Озеро на Волыни группа оповещения, которая выполняла служебное задание по доставке военнообязанного в ТЦК, подверглась нападению со стороны группы гражданских лиц.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сообщение Волынского областного ТЦК и СП в соцсети Facebook.

Детали инцидента

Как рассказали в терцентре, около семи гражданских автомобилей догнали служебный автомобиль ТЦК и начали намеренно блокировать его движение, совершая опасные маневры и подрезая транспортное средство.

В результате таких действий служебный автомобиль съехал в кювет.

"После этого группа лиц применила силу к военнослужащим, разбила стекло автомобиля и силой освободила военнообязанного, которого доставляли в ТЦК", - отметили в ТЦК.

Пострадали военные 

В результате нападения один военнослужащий получил травму головы, еще один военнослужащий имеет ссадину на предплечье и лице, поскольку нападавшие разбили переднее пассажирское стекло автомобиля.

Отмечается, что состояние военнослужащих стабильное.

В ТЦК рассказали, что лицо, которое незаконно освободили во время нападения, является жителем города Запорожье и подлежит призыву на военную службу.

"Информация передана в правоохранительные органы. Устанавливаются все лица и автомобили, причастные к организации и осуществлению нападения", - говорится в заявлении ТЦК.

Топ комментарии
+49
А як "група оповіщення" затримала громадянина без поліції?
показать весь комментарий
08.03.2026 22:31 Ответить
+35
"У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу "- а особа была законно лишена свободы по решению суда? Отбить незаконно задержанного человека у лиц, которые на это не имеют права и полномочий это незаконно освободить? Новояз, блин. Мистер Оруэлл походу заглядывал в будущее, и писал "1984" с Украины.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:49 Ответить
+32
Коли цивільного викрадає тцк то це нормально, в рамках закону, коли навпаки то "караул , ображають наших працівників соціального захисту!" Головне не переплутайте.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Х.з. Напевно, від безкарності. Гниль з душі вилазить. Це неправда про 90%, останній раз вже говорили 50, а реально набагато менше, бо ті посади грошей коштують. Обмежено придатних у Скелю відправляють, он почитайте на мотильку схопили в Харкові 57 наркоманів і у Скелю хто дійшов до фронту. Всі були на ЗПТ і обмежено придатні.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:01 Ответить
Самі себе вони мобілізовувати не будуть. Вже всі жирні посади в тилу заповнені блатними мобілізованими.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:18 Ответить
Ще раз уважно прочитайте коментар в одне речення, який ви прокоментувати своїм коментарем-запитаням. Ключові слова для розуміння: "по закону", "виходять по закінченню строку".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:35 Ответить
Камери видали і вже давно, а зброю і не забирали. Які ще маєте супергеніальні поради?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:37 Ответить
Абсолютно з Вами погоджуюсь. Але щоб отримати позитивний результат потрібно боротись з причинами проблеми, а не наслідками. Поки що борються з наслідками. По факту і не борються, а імітують. Тому гарантовано вас ніхто не поміняє.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:41 Ответить
Погоджуюсь на 100%. Але внесу важливе уточнення: як довго ця неефективна мобілізація буде поставляти демотивованих і неповноцінних солдатів до війська, тобто коли закінчиться незаброньований і невідмазаний ресурс? Що буде далі? Є дилетансьські експертні прогнози, що такого безправного мобресурсу ще пів-мільйона лишилось.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:47 Ответить
Які нові підходи можна придумати щоб заманити людину, яка категорично не хоче вмирати, йти вмирати? На оркостані з таким контингентом набагато все краще. По суті там воюють добровольці.Але вже і там такі дебіли закінчються.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:50 Ответить
Але це поки що. А потім , коли запахне смаженим, швиденько знайдуться кого можна мобілізувати. Я маю на увазі мільйони заброньованих. І сотні тисяч з т. з. "білими білетами".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Та ні, солдате. Отут я щось починаю дуже сумніватись, що ти воюєш. Починаєш нести явну пропагандиську муйню.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:54 Ответить
Алгоритм правильний. Навіть цифри схожі на реальні. Крім 250-350 вбитих в місяць. Навіть любімий прєзідєнт говорив про втрати щонайменше втричі вищі.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:59 Ответить
А як так сталось, що ви з бойової і легендарної бригади ТРО попали в типову частину? Я так розумію з 2023 року?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:04 Ответить
Співвідношення, пане. Диявол криється в дрібницях ( в даному випадку в цифрах).
показать весь комментарий
09.03.2026 11:07 Ответить
Погодьтесь, ну малоймовірно щоб аж 8 військовослужбовців відбивали незаконно викраденого громадянина.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:09 Ответить
Як пафосно. Пару чєлів в балаклавах і пікселі на тонованому бусіку з євробляхою, чи "лєвими" номерами - Сили Оборони.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:14 Ответить
Дотепно, але не по суті. Думаю, що ви зрозуміли, але відповідати не хочете. Тому що доведеться визнати незаконність дій працівників ТЦК, а також кричущу безправність вістковослужбовців ЗСУ.
показать весь комментарий
10.03.2026 12:20 Ответить
Ласкаво просимо в кндр. Дякуйте, що поки що лайт-версія. Абсолютно робоча версія. І єдино можлива. Примус і покарання.
показать весь комментарий
10.03.2026 12:23 Ответить
Ця відповідь була б абсолютно реалістична, якби з операторів ви попали в штурмовики. А так схоже на блат.
показать весь комментарий
10.03.2026 12:25 Ответить
І що цим ви мені хочете довести, заперечити, чи підтримати? Не розумію.
показать весь комментарий
11.03.2026 01:27 Ответить
Тоді група оповіщення буде потрапляти в засаду, не доїхавши до села..... А потім каральні експедиції проводити?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:51 Ответить
З такою мобілізацію скоро прийдуть кацапи - окупанти і військові комісаріати, ось тоді
вони миттєво і налагодять мобілізацію по сталінськи. Та тільки вже в свою окупаційну
москальську орду. А в них правила прості це не ТЦК найменші підозри на опір у воєнний
час, розстріл на місці. Кілька сотень ухилянтів застрелять, а решта так вони і самі та
ще і бігом прибіжуть до військ-комісаріатів щоб спасти свою шкуру та масово мільйонами
гинути за окупаційну кацапську армію.
показать весь комментарий
09.03.2026 03:59 Ответить
Так може стоїть розпустити ТЦК адже вони ж проти мира - капітуляції
України? А тоді, з такою мобілізацією незабаром прийдуть російські
фашисти окупанти. Отоді у нас буде окупаційний комісаріат суб'єкта
росії який дуже швидко введе (сталінські закони вороги народа ! ) та і
налагодить мобілізацію українців, але вже в свою окупаційну кацапську
армію. Щоб вони масово мільйонами вмирали за прокляту московську
орду. Що вже було і не раз раніше нашій кривавій історії України.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:03 Ответить
Звідки така ненависть? Адже, у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) служать більшість бійців, які раніше брали участь у бойових діях. Понад 90% військовослужбовців ТЦК та СП мають реальний бойовий досвід. Багато з них були переведені
до ТЦК після отримання поранень, контузій або каліцтва...що за станом здоров'я не дозволяють
їм продовжувати службу на передовій.
А переведення обмежено придатних бійців до тилових підрозділів, зокрема ТЦК, є офіційною політикою ЗСУ для збереження досвідчених кадрів, які вже не можуть виконувати штурмові завдання, але буде від них велика поміч в тилу .
показать весь комментарий
09.03.2026 10:53 Ответить
Проблема у тому, що як раз реформовані... От тільки в наслідок реформи, всіх більш менш кваліфікованих спеціалістів замінили на неуків, які про ту мобілізацію жодної книжки за все своє життя не прочитали...
показать весь комментарий
09.03.2026 01:01 Ответить
Ти воюєш?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:31 Ответить
За тобою приїдуть з поліцією
показать весь комментарий
08.03.2026 22:58 Ответить
В нас Конституція призупинена, сказав найвеличніший лідер **********, воно працює в обидва боки.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:35 Ответить
Почни з себе. Ти не воюєш бо ти зцикло і ублюдок маманькін. І тільки шукаєш хто має і хто винен. І керуєш тиловими частинами, стратег унітазний. Йди, ховайся під ціцьки своєї садівниці що квітку виростила, гнида ухілесна.
показать весь комментарий
10.03.2026 07:31 Ответить
))) зцикуни-ухилянти возьмут зброю??? Розкажи анекдот покраще. А хто в возьме з задоволенням йому кулю в голову. Навіть якщо він сусід в під'їзді. Смерть ухилянтам!!!
показать весь комментарий
10.03.2026 07:38 Ответить
Коли цивільного викрадає тцк то це нормально, в рамках закону, коли навпаки то "караул , ображають наших працівників соціального захисту!" Головне не переплутайте.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Який президент така і мобілізація, на жаль, на щось більш прогресивне чи ******* придумати, воно не здатне
показать весь комментарий
08.03.2026 22:56 Ответить
Давай тобі дамо зброю, але передчасно направимо тебе на лбз там і покажеш свою лють на кацапах!
показать весь комментарий
08.03.2026 22:58 Ответить
При залужному була децентралізація в підрозділах вони самі вирішували на які завдання цим чи ні по силі чи ні а не гнали зараз всіх через генштаб..але прийшов сирок і все перевернув з ніг на голову.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:03 Ответить
Уже нікого хапати і хапають всіх підряд...чого в 22 році такого не було?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:20 Ответить
Коротше кажучи, типовий "я рвався у тцк але мене не взяли тому що кривий косий і тп, але якщо шо я готовий в бій!😂😂клоун
показать весь комментарий
09.03.2026 11:22 Ответить
Ні, там мабуть все прострочене + сметана, он сидить на унітазі і мене одночасно у різні місця
показать весь комментарий
09.03.2026 11:25 Ответить
Я не один раз казав, давай таких стрілюнів як ти особисто на лбз дамо гвинтівку і стріляй собі в кацапів скільки хочеш!
показать весь комментарий
09.03.2026 11:27 Ответить
Закон чи бандитизм?
показать весь комментарий
09.03.2026 08:34 Ответить
Так з іншої стороно зразу ж з*являться стволи, і тоді війна, а тільки вже громадянська. Ти синок думай головою а не нижнім місцем.
показать весь комментарий
09.03.2026 05:28 Ответить
Ти навіть не уявляєш, що одержиш взамін.
показать весь комментарий
09.03.2026 05:29 Ответить
отож пора вже видати камери і зброю тцк, щоб цього не повторювалось
показать весь комментарий
08.03.2026 22:51 Ответить
Тобто ***** не мобілізовувати людей чи що? Чому я маю 13ий рік ********* як проклятий, а чорт сидить вдома і морозиться? Чи *** обов'язок захисту країни для обраних? Не хочете тцк? Йдіть добровольцями як в 14 і в 22. Але зараз лиш залишились підори, які будуть вити на камеру і нишком махати ножем чи чимось іншим і кричати про людоловів! Як ми маємо тримати фронт? Бійці вибувають, така реальність. І да почніть курва мені розказувати про поліцію і тд. Так от, поліцейські підрозділи також виконують завдання в бойових зонах. Поїхали далі - синки депутатів і проча шушваль, тут мови нема, є питання до цієї сторони. Але знову ж, то що, кинемо все і будемо сидіти на сраці? І ще десяток ухилянтських відмазок, можете мені довго втирати чому у вас штани обісрані, чесно, зараз вже просто все одно. І так, я цілком підтримую дії тцк, сам туди мало не потрапив після поранення.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:13 Ответить
тобто хто ж тоді має то робити?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:58 Ответить
плюс 1 до копілки відмазок ухилянтів, продовжуйте. хто замінить мене і моїх хлопців?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:00 Ответить
Як завжди, гнилі душею шукають хто за них буде робити важку роботу. А про ваш клінічний випадок я вже написав вище. Ну а ще родича згадувати - а ви рідкісна гнида пане.
показать весь комментарий
09.03.2026 07:55 Ответить
У ТЦК розповіли, що особа, яку незаконно звільнили під час нападу, є жителем міста Запоріжжя та підлягає призову на військову службу.
===================================
цікаво знати що то за житель Запоріжжя такий що за ним аж 7 авто посіпак приїхало.Теж з самого Запоріжжя примчали?
показать весь комментарий
08.03.2026 23:07 Ответить
Отож ьо! Мала їхати патрулька з проблисковими маячками. Впевнений - на поліцейське авто в русі нападати б не наважилися, бо в такому випадку цілком законним і виправданим було б застосування зброї. Сходе, "група оповішення" їхала навмання, на "авось", без повістки і боді-камер і головне - без супроводу поліції. Завжди нанолошую, що примусовий привід аовинна робити поліція. Треба повернутися у законне русло. Вже абсолютно всім окрім влади видно, що ситуація скочується до силового протистояння людей у формі і цивільних. І це не на користь чтіфуості країни у цей момент історії.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:54 Ответить
Це і не дивно оскільки аферисти і брехуни внутрідержавного рівня роблять це постійно і навіть не дуже хитро і не дуже тонко.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:57 Ответить
Звичайно! Адже ніхто краще від них раду цим землям не дасть, тим паче ті, хио начебто хоче їх забрати. Просто дехто хоче забирати алоди цієї землі у тих, хто їх яирощує, задурно, але то вже інша історія. Бариґа не буде працювати на землі. Не вірте бабЮліі. 😊
показать весь комментарий
08.03.2026 23:00 Ответить
Те, що ви пропонуєте - не законно і не конституційно. Група оповіщення - це група оповіщенння, а не грвюупа затримання і доставки громадян до будь-чого, включаючи навіть адресу проживання. Затримання (обмеження прав) і доставка до відділку поліції здійснюється поліцією, або іншими правоохоронними органами у випадках, прописаних у законодавстві.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:07 Ответить
Почитайте законодавство, хто може затримувати громадян і у яких випадках і за яких умов і куди транспортувати.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:10 Ответить
Оце і жахає.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:11 Ответить
Цього мало - потрібні підстави і ордер. 😊 Взагалі-то я - законослухняний і поважаю тих, хто діє в межах закону і власних поановпжень, тому сам прийду. 😊
показать весь комментарий
08.03.2026 23:13 Ответить
От власне - поліцейський!
показать весь комментарий
08.03.2026 23:19 Ответить
Мобілізовувати. Але змінити підходи. Якщо ви йдетк дорогою і перечіпляєтесь за перешкоду, падаючи і рощбиваючи лоба, ви настуаного разу приберете/обійдете перешкоду, або підете іншою дорогою. Інакше ви не лише дурень, а й самогубець.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:22 Ответить
7 машин гналось. Це якісь або бурштинові, або контрабандні чувачки. Слабовики спочатку сприяли створенню цих банд, а тепер не можуть нічого зробити.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:21 Ответить
Публікує чувак з німецьким прапорцем))
показать весь комментарий
09.03.2026 12:24 Ответить
Дайте вже ТЦК зброю! Це дії, що підривають мобілізацію. Дозволити стріляти на ураження!
показать весь комментарий
08.03.2026 22:53 Ответить
Який він нах актор розмовного жанру!?Він просто читач з суфлера,бо розмовний жанр у нього це потік випадкових фраз і повна нестиковка початку і кінця речення.Скоріше нюхомор звичайний.
показать весь комментарий
09.03.2026 14:04 Ответить
Все б це могло бути, але там є співробітники-наглядачі МАГАТЕ (виганяти їх, зразу буде підозра і моментальна реакція), та й трампон без вагань вже разом з ху*лом утюжив з остервенінням б Україну...
показать весь комментарий
08.03.2026 22:52 Ответить
Трампон це вже не переляканий Салліван, якому начхати на дотримання міжнародних правил завдаванням ударів по ядерних об'єктах (в підтвердження сьогоднішня атака по Ірану) тим паче на "улюблену" його Європу...
показать весь комментарий
08.03.2026 23:29 Ответить
Збільшити податки для цивільних і все буде. В чому проблема? Ха ха ха.
показать весь комментарий
09.03.2026 04:46 Ответить
Тому що гівняча конституція, якщо її можна ставити на паузи. Ха ха ха.
показать весь комментарий
09.03.2026 04:50 Ответить
показать весь комментарий
09.03.2026 09:16 Ответить
Чувак, а скоріше чувирло, це ти. А дід своє відвоював, та ще й як. Ось та сцикопіхота.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:36 Ответить
Такою як ви сцикопіхотою ніколи! не був. Фу, від вас бридко.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:08 Ответить
Сцикопіхотна, по перше я втікав не від війни, тоді її і близько не було, а від РПЦ яке мене "заказало" бандюкам і це було років 28 тому. По друге я поляк хоч і виріс в Україні, але воювати, як би і був не старим, за сцикопіхоту яка допустила до влади ЗЕлену погань, ніколи б не пішов. Просрали країну, маєте те що маєте. ЗСУ допомагаю чим можу, а сцикопіхтним шавкам, зась.
показать весь комментарий
10.03.2026 08:50 Ответить
Такого буде напевно більше.А якщо почати стріляти,то стане ще гірше.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:58 Ответить
При Залужному якраз і почалася бусифікація.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:16 Ответить
А кордівці що суперсолдати?А може тут військові підрізали бусик тцк і визволили чоловіка?Ви ж не знаєте,що і як.Нехай покажуть відео з бодікамер,як саме чоловік,опинився в цьому бусику тцк.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:21 Ответить
Потрібно будувати новий реактор і станцію,щоб наробляти плутоній.Відновлювати,те що закрилось 25 років,це нереально вже.Воно не підтримувалось в належному стані.Бо станція під розборку.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:30 Ответить
Так він вілосики записував і підтримував ініціативи слуг.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:57 Ответить
Чим їх забезпечити тоді було? Що вони мали їсти,в що одягнутися? Яка зброя? На 500 тисяч,має бути кілька тисяч лише танків.Чи це мали бути піхотинці з калашами?
показать весь комментарий
09.03.2026 03:16 Ответить
Родичі і близькі друзі,так званного ухилянта,можуть бути військові,чи ні?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:48 Ответить
Офіс простих рішень.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:50 Ответить
Не так давно,військовий був застрелив представника тцк,на заправці.А перед тим,просив відпустити затриманого,в застреленого представника тцк.Було таке,чи ні?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:02 Ответить
Там взагалі може жодного і не було.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:22 Ответить
Ветеран і був військовим.Нехай навіть і колишнім.Відео так і тоді не показали,хоча на азс камери є завжди.Тцкашники почнуть стріляти,то отримають потім відповідь.На дію,завжди є протидія.Тцкашники не мають права,навіть пальцем зачепити і все.
показать весь комментарий
09.03.2026 17:14 Ответить
Тцкашники чому постійно бикують?Людину *******,значить людина має право захищатися.Якщо тцкашник нападавє,значить має нести відповідальність.Тцкашники лон вбимли в Дніпрі чоловіка.Яке вони мають право це робити?
показать весь комментарий
09.03.2026 19:16 Ответить
Ти виправдовуєш свавілля тцк?На насильство буде відпорвідь насильством і це не виправдовування.
показать весь комментарий
09.03.2026 19:18 Ответить
Маніяки,також один той самий народ.А термін ухилянти,ОП розкрутив.
показать весь комментарий
09.03.2026 20:32 Ответить
Страница 2 из 4