10778 посетителей онлайн

Раскрыта масштабная схема подделки "удостоверений" силовых структур для уклонистов, - СБУ. ФОТОрепортаж

Главное управление внутренней безопасности и следователи СБУ нейтрализовали схему массового изготовления и продажи "документов", которые имитировали удостоверения силовых структур Украины, в том числе "удостоверения Службы безопасности Украины", и предназначались для использования с целью уклонения от мобилизации.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр СБУ.

Задержан организатор махинации

По результатам комплексных мероприятий в Киеве задержан организатор махинации. Им оказался бывший военнослужащий одного из ведомств Сил безопасности и обороны нашего государства.

Как установило расследование, к нелегальному бизнесу он привлек еще 18 сообщников. Вместе они построили организованную иерархическую структуру с четким распределением функционала и обязанностей. Свою деятельность они вели в арендованных офисах по всей Украине, где установили оргтехнику для серийного изготовления документов.

Расценки

Как отмечается, стоимость таких "услуг" составляла от 3 до 5 тысяч долларов США, в зависимости от срочности заказа.

По материалам дела, фигуранты вносили данные клиентов в бланки поддельных удостоверений и вставляли их фото по образцу подлинных документов.

"Готовую "продукцию" фигуранты сбывали заказчикам через почтовые отправления под видом полиграфической продукции или во время личных встреч", - говорится в сообщении.

Как пояснили в СБУ, приобретая такие "документы", военнообязанные надеялись использовать их для уклонения от мобилизации.

Во время обысков в домах и офисах фигурантов изъяты смартфоны, компьютерная техника, поддельные штампы и печати госучреждений и боевые средства поражения. Кроме того, у злоумышленников изъято около ста "удостоверений" СБУ, других военизированных и правоохранительных формирований, а также фиктивные приказы, справки и пророссийские агитационные листовки.

подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов
подделка документов для уклонистов

Подозрение

В настоящее время организатору махинации сообщено о подозрении по ч. 1 ст. 114-1 Уголовного кодекса Украины (препятствование законной деятельности ВСУ и других военных формирований в особый период).

Злоумышленник находится под стражей. Ему грозит до 8 лет тюрьмы. Продолжается расследование для привлечения к ответственности всех фигурантов.

Топ комментарии
+9
Ну тоді посвідчення мусорів це виходить теж ухилянтські?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:43 Ответить
+8
"Ухилянт" - визначення?
Ждя мене ухилянт це особа яка давала присягу на вірність українському народу (мєнти, війькові, прокурори, судді, різні депутати), а всі інші це просто цивільні люди які нікому нічого не винні.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:39 Ответить
+7
Головне управління внутрішньої безпеки та слідчі СБУ хапнули аферистів, яких самі кришували, як кол-центри. І організатором оборудки був колишній військовослужбовець одного з відомств Сил безпеки та оборони нашої держави. А КОЛИШНІМ він став у день затримання?
показать весь комментарий
09.03.2026 12:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А посвідчення номерні?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:37 Ответить
І зброя номерна. Але карабін симонова без штика це легальна зброя і інша схоже теж не бойова.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:21 Ответить
Банановим і Єрмаком не такі ксіви ліпилися, татаров з керівниками і кадровиками СБУ, ГПУ, КСУ, ДБР, ДПСУ і УДО з МВС, це добре знають!!!
показать весь комментарий
09.03.2026 15:06 Ответить
"Ухилянт" - визначення?
Ждя мене ухилянт це особа яка давала присягу на вірність українському народу (мєнти, війькові, прокурори, судді, різні депутати), а всі інші це просто цивільні люди які нікому нічого не винні.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:39 Ответить
то, що як давали, і що там написано? а про Конституційний обов'язок захищати ти чуло, там всіх військовозоюов'язаних стосується, чи тобі хтось винен, а ти ні?
показать весь комментарий
09.03.2026 12:24 Ответить
Тобто звичайні люди повинні захищати тих хто для цього був навчений і давав присягу.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:58 Ответить
де таке написано?
показать весь комментарий
09.03.2026 13:14 Ответить
Як заявив Ігор Клименко, його орли досі "не навчені".
Мабуть, це один з оснивних критеріїв відбору на службу - вроджена нездатність навчатися.
показать весь комментарий
09.03.2026 13:15 Ответить
Якщо не отримував паспорт, відмовився раніше до 2014 року від громадянства - то не винен, і накше в момент отримання паспорта - ти погодився і став винен. Право обирати, бути обраним до різних виборчих органів - передбачає обов'язок ... Ніхто в 16 років не примушує отримувати паспорт, ніхто в 18 років не заставляє залишатись в країні і користуватись правами, раз скористувався (за замовчуванням були вибори хочь якогось рівня - ти скористався і т.д. і т.п.). В контексті кадрові військові, судді, прокурори, депутати, сбушники, хапуги на монопольних та тіньовиї схемаї винні більше - це так.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:27 Ответить
цікаве питання, Мурзик Васильович, будемо полемізувати (с)

З одного боку - так. З іншого - відносини мають бути взаємними. От, наприклад, я обіцяв кохати свою дружину до смерті. А она мене зрадила. Усі обіцянки скасовані, я більш їй нічого не винен. Так? (приклад вигаданий, у мене все добре з дружиною)

Чи вот інший приклад. У 2019ому мудрий нарід обрав керувати державою людину, котра взагалі непридатна для цього. Я розумію, що не бажаю бути частиною цього та їду шукати краще життя десь за океан (я чисто гіпотетично, я залишився). Чи винен я щось при цьому державі, мудрому наріду та найпотужнішому керівництву? Бо вийти з громадянства не вийде - так, в мене кум живе у Німеччині вже років 20, давно має громадянство місцеве, але вийти з українського - дулю з маком, президент ці укази не підписує (і це загальна практика, попередники робили те ж саме)
показать весь комментарий
09.03.2026 13:13 Ответить
Ні, Мурчик Васильович, навіть якщо твої сусіди когось обрали, бо їх більше, це не значить, що ти не відповідаеш за них, ти з ними погодився бо живеш поруч, не виїхав раніше, ні? бо було зручно, а тепер не зручно, і у всьому сусіди в тебе винні, бо ти сами Мурчик Васильович вумний, це все кляті сусіди когось обрали, все вони, а ти самий гарний із всіх сусідів, правда не зрозуміло чому ти Мурчик Васильович не виїхав коли була можливість, може це ти винен, а не сусіди? В тебе кум втік, бо йому було так зручно, а ти Мурчику ні, в бо тебе зв'язав мудрий нарід, і заставив пасивно спостергати в на вибори? заставив не виїжджати з України коли правила московська банда януковоща, бо подобалось? А тепер хтось винен, і дивно, що путлер в тебе ні дочого, в тебе мудрій нарід бомбіт і бамбас і міста України і себе, може ти таких сусідів з такою позицією заслуговуеш Мурчик Васильович.
показать весь комментарий
09.03.2026 13:32 Ответить
Держава примушує отримувати паспорт, тут немає місця для "погодився".
показать весь комментарий
09.03.2026 13:20 Ответить
не примушує, до отримання можна виїхати, і ніколи не повертатись, ніхто не заставляє під дулом автомата залишатись до 16 - 18 років в Україні, виїжджай і не отримуй, якщо батьки не вивезли до цього - то це до них претензії
показать весь комментарий
09.03.2026 13:22 Ответить
Ви знаєте, в УРСР я якось до такого не додумався, коли мені було 16-18
показать весь комментарий
09.03.2026 13:27 Ответить
можна було залишитись особою без громадянства з паспортом срср і громадянством урср, переїхати до іншої країни, колишнього срср і т.д. і т.п., в 18 людина має право приймати рішення за себе, а може і не приймати, тоді приймають за неї, якщо 18 було в срср, то в 30, 40, 50 в Україні, можна було не погоджуватись отримувати паспорт і бут, повторюсь, особою без громадянства, таких було дуже багато, ось вони і мають право щось казати, а той хто поставив підпис отримуючи паспорт, отримав і права і обов'язки, як скористався правами то справ кожного (бо воно було, за права можна було боротись і т.д. і т.п., організувати зміни у 90, як поляки у 80-ті на чолі з Валенсою), а ось за об'язки спитають інші.
показать весь комментарий
09.03.2026 13:46 Ответить
"особою без громадянства з паспортом срср і громадянством урср"
Вас складно зрозуміти.
показать весь комментарий
09.03.2026 13:53 Ответить
тобто Вам складно зрозуміти як обирати самому, а не плити за течією, а коли течія стає не красивою кричати, що хотів плисти в іншому напрямку бо н...ли? в будь-якому разі, підпис під дулом автомату у паспорті громадянина Україна ставити ніхто не заставляв, можна було відмовитись, бо деякі відмовились, і виїхли, хтось навіть в нацистську рф, але вибір вони робили самі, Ви зробили вибір отримати права і обов'язки громадянина України, зворотної дороги не має... можно лише тікати з витікаючими...
показать весь комментарий
09.03.2026 13:58 Ответить
Так, тоді, в 16 років, мені було складно передбачити, що років через 30-40, вже в зовсім іншій державі, на Конституцію і на мої права покладуть великий болт.
показать весь комментарий
09.03.2026 14:06 Ответить
Значить, Ви можете повернути все нажите непосильним трудом... і все, а ні не все так просто, Ви користувались правами, криво, неправильно, неактивно- це Ваші проблеми, тепер прийшов час платити, ще в 96-му коли писалась Конституція всі кричали, це не тільки права, а і обов'язки, але багато Ви, я так розумію з них, вирішили прочитати, те що подобається, а що не подобаєтьс не читати, як дрібний шрифт в кредитній угоді, право отримати гроші у борг завтра це добре, а коли прийшов час віддавати борг, починаємо кричати, що банк грабує. Не беріть кредит, але Ви вже взяли, прийшов час віддавати, віддасте (те що було, і те що було прописано дрібним шрифтом, але не хотілось читати), міняйте громадянство є країни які можуть взяти у громадянство, правда відразу скажу - там буде в рази гірше (це той дрібний текст який не хочеться читати).
показать весь комментарий
09.03.2026 14:24 Ответить
А ви впевнені, що я тими правами скористався? Я ніколи не жив у борг і ніколи нічого не отримував від держави. Так склалося життя. Лікувався завжди за власний рахунок, тому що чекати допомоги від держави - то краще здохнути. Також я регулярно та вчасно платив податки, які йшли в тому числі й на утримання міліції/поліції та військових. А зараз я мушу йти захищати цих 40-50-річних "пенсіонерів" та їхні сім'ї? Поясніть, на якому етапі у мене виникли такі обов'язки? Зараз на спецобліку перебувають кілька сотень тисяч таких "пенсіонерів", котрі якщо й підуть на службу, то це буде або ТЦК або інша тилова посада.
показать весь комментарий
09.03.2026 14:42 Ответить
В тому то і суть права, можно скористатись, а можна ні, але якщо воно було, апріорі рахується що скористались, якщо Ви не скористались кредитом, Вам дозволять без процентів його повернути в Банк, якщо взяли - значить зкористувались. У ОРД, є права підрозділів які здійснюють ОРД, так от яащо підрозділ не скористався якимось правом - значить не вжив всіх необхідних заходів в інтересах забезпечення існуючої системи правопорядку. Не можна в борг мати громадянство, з моменту його отримання є права, якими можна користуватись або ні, і борг у вигляді обов'язку можуть запитати, а можуть ні - бо 20 років не питали, а тепер запитали. Ви ж не хотіли нічого міняти в кінці 90-х, чогось чекали, бо так було зручно, зручно закінчилось, Ви шукаєте привід і розказуєте, що не скористались Правами, а чому не скористались? Бо чекали, що хтось скористається? Щодо пенсіонерів в 40-50 років, так от це маніпуляція, бо також можна сказати, бо можна взяти окремих осіб і вказати: ось 40-50 річні пенсіонери на передовій (анприклад зазраз корупціонер Дейнека очолює підрозділ на передовій, він же пенсіонер у 40-50), а мобілізовані у 25-55 років у тилах та ТЦК, але і це не вірно, бо є і ті там і ті там. Миж по одному лікарю із ВЛК - некажемов, що всі лікарі корупціонери? По одному бізнісмену, який дає хабарі не кажемо, що всі бізнесмени хабарники? Ми по одному електрику жеку, який за гроші когось підключає, а іншого який не платить відключає, не кажемо, що всі електрики покидьки? Сьогодні на відео цензор появилось багато новин до яких причетні пенсіонери 40-50, про яких Ви кажете в тилу. А пожежник, пенсіонет у 40-50 років якій рятує людей відразу після удару російських терористів - теж в тилу??? А бойовий льотчик, яких збиває дрон з гармати на ризикованій дистанції В ТИЛУ, теж в тилу? А чесний поліцейський (нехай їх не багато), який 2 роки був на передовій в поліцейських бригадах, а зараз із-за поранення патрулює в Києві, він в тилу чи ні? А прикордонник, пенсіонер в 40-50 років, який служить на кордоні з рф на СПшках в Сумській, Харківській чи Чернігівській областях, які не входять в зону де постійні бойові дії, але де постійно ризик заходу ДРГ, артобстрілів, ударів дронів, де на нього по 10 діб забувають, бо замінити нікім, бо є десь, так сталось забезпечені (з якого дива в корумпованій державі комусь абсолютно чесно вдалось себе забезпечити) і які нічого нікому нічого не винні. ТАк от, ці герої, пенсіонери в 40-50 років, також нікому не винні, бо вони жебракували по 25 років, поки хтось міг забезпечити себе сам, а теперь шукає крайнього, і той хто не бажає виконувати свій обов'язок не має права перекладати свої проблеми на себе, бо люди на яких Ви посилаєтесь, також нічого нікому не винні, бо їм забули заплатити за те, що вони вже зробили.
показать весь комментарий
09.03.2026 15:21 Ответить
що буде тим, хто скористався такими "посвідченнями"? і тим, хто намалював їх?
Це просто ЖАХ!
показать весь комментарий
09.03.2026 11:43 Ответить
що буде тим хто малював, написано в статті, якщо ти б ти прочитала, то знала б. А тим, що користується, може буле кримінал, а в загальному мобілізація
показать весь комментарий
09.03.2026 12:26 Ответить
Ну тоді посвідчення мусорів це виходить теж ухилянтські?
показать весь комментарий
09.03.2026 11:43 Ответить
якщо про СБУ - то може і так, бо від них толку ноль, чоловік 200 з них ЦСО А воює інші роблять такі схематози (на фото ВБ УСБУ - не просто так), це ж хтось кришував, давав бланки та інше...
показать весь комментарий
09.03.2026 12:31 Ответить
Вийшли самі на себе
показать весь комментарий
09.03.2026 11:54 Ответить
Громадяни, остерігайтеся підробок!
показать весь комментарий
09.03.2026 11:56 Ответить
При перевірці документів, якщо це робитимуть, як роблять це поліцейські зараз, коли на вулиці зупиняють, встановити факт підробки можна ж одразу.
показать весь комментарий
09.03.2026 11:57 Ответить
Подібне посвідчення - це "кукла", пугач, разводняк для проведення диверсійних дій...
Як же аусвайс для ухиляння - він не спрацює.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:23 Ответить
ну чому, зупинили типа перевірка документів, показав посвідченння і якщо якісь дилетанти чи переляки, то пішов далі, а якщо розумніші, то перевірять ВОД і там може бути халепа.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:29 Ответить
Після такого - точно перевірять.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:32 Ответить
мєлько, робіть посвідки прєзідєнтофф
показать весь комментарий
09.03.2026 11:59 Ответить
тим більш, що у нас всі президенти, але є ще куми, друзі, які президентніші за інших.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:30 Ответить
а у Золкінда теж таке посвідчення ?
показать весь комментарий
09.03.2026 12:08 Ответить
Головне управління внутрішньої безпеки та слідчі СБУ хапнули аферистів, яких самі кришували, як кол-центри. І організатором оборудки був колишній військовослужбовець одного з відомств Сил безпеки та оборони нашої держави. А КОЛИШНІМ він став у день затримання?
показать весь комментарий
09.03.2026 12:08 Ответить
Ну то цап відбувайло.
Дадуть 2 роки умовно з виплатою відступних, харчових а згодом і житлових на закордоні, по закінченню умовного терміна.
показать весь комментарий
09.03.2026 12:14 Ответить
Они в базе были ? Сейчас обычный военный билет проверяется за секунду по коду
показать весь комментарий
09.03.2026 14:43 Ответить