10587 посетителей онлайн

Украина втянулась в войну и превратила свою территорию в законную цель для Ирана, - глава комитета по национальной безопасности Азизи

Иран вызвал послов ЕС из-за поддержки протестов

Председатель парламентского комитета по национальной безопасности Ирана Эбрахим Азизи предупредил Украину о возможных ударах из-за якобы оказанной ею поддержки Израилю с помощью дронов.

Об этом он пишет в соцсети Х, сообщает Цензор.НЕТ

Угрозы со стороны Ирана

"Оказывая дронную поддержку израильскому режиму, Украина фактически втянулась в войну и, в соответствии со статьей 51 Устава Организации Объединенных Наций, превратила всю свою территорию в законную цель для Ирана", — отметил он.

Что предшествовало?

  • Напомним, 13 марта американский президент Дональд Трамп заявил, что ему больше не нужна помощь Украины в защите от иранских дронов, потому что война с Тегераном "скоро завершится".
  • Также он признал, что Россия может "немного" помогать Ирану, который атакует базы США на Ближнем Востоке, хотя ранее отвергал это.
Топ комментарии
+71
Тобто передачу шахедів кацапам, вони нічого не порушували
показать весь комментарий
14.03.2026 14:15 Ответить
+68
Іран ніколи публічно не розголошував, що надає кацапам зброю. А наш наркоман патякає про якусь дію, ще навіть нічого не зробивши. Ідіот - це невиліковне.
показать весь комментарий
14.03.2026 14:22 Ответить
+49
завдяки нашому безмозкому керівництву, кожен виступ за сценарієм 95 кварталу приносить нових ворогів. правду кажуть що іноді краще жувати
показать весь комментарий
14.03.2026 14:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 4
Корничук підтвердив, що такий запит було направлено, зазначивши, що через обмеження в розкладі розмова ще не відбулася, і що він сподівається, що вона відбудеться на початку цього тижня.
показать весь комментарий
14.03.2026 21:48 Ответить
За твоєю логікою Азербайджан вже мав оголосити путлеру війну. Але він чогось не поспішає.
показать весь комментарий
14.03.2026 21:48 Ответить
Так тоді перси чотири роки втягнуті у війну та є законною ціллю для України. З моменту наглого збиття пасажирського літака.
показать весь комментарий
14.03.2026 21:49 Ответить
дякую, щось не помітив
показать весь комментарий
14.03.2026 21:49 Ответить
Самі зрозуміли, що написали? "...хто поставляє зброю кацапам, явно не хоче нам добра, а хоче нас поховати..." Зброю постачає Іран із 2022 року.
показать весь комментарий
14.03.2026 21:50 Ответить
Будь ласка... У мене, просто, "професійна" пам"ять - пам'ятаю багато фактів, які прочитав, на протязі тривалих відрізків часу...
показать весь комментарий
14.03.2026 21:52 Ответить
Нащо Азербайджану воювати із паРАшею? "Збирач земель рюских" Путлер, а не Алієв.
показать весь комментарий
14.03.2026 21:53 Ответить
Ці срані іранські мавпи забули що давно воюють на боці росісі
показать весь комментарий
14.03.2026 21:54 Ответить
Тобто Ви спиділи, Ви не знаєте. Віллі Вільний

Хто ж таке розповідає
показать весь комментарий
14.03.2026 21:55 Ответить
Можуть відповісти піськограю масковських саун буде їхньою законною ціллю
показать весь комментарий
14.03.2026 21:58 Ответить
Я тебя спросил каких, тугой?
показать весь комментарий
14.03.2026 22:00 Ответить
Увімкнув "непонятку"? Зрозуміло. Пруфів немає.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:07 Ответить
Звичайно, треба було нам першими оголосити їм війну.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:10 Ответить
Житель столиці з першого дня повномасштабки не чекав мобілізації, а пішов сам до військомату і певний час провів на сході. Тож відчув не тільки збиття ракет та шахедів у столиці, а й прильоти на нулі. Ще раз повторюю-не перекручуйте. Я казав про сьогодняшні прильоти десятків ракет по найбільш заселеному на даний час місту України, яке є стратегічною ціллю *****.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:11 Ответить
Іранці запускали по Україні перші Шахеди, поки кацапи не навчились це робити самі. Українці керують дронами-перехоплювачами Шахедів поки не навчаться ними керувати військові запросившої держави. В чому тут різниця?
показать весь комментарий
14.03.2026 22:20 Ответить
Іран вже де-факто воює проти нас на боці рашистів - постачає їм зброю та технології для обстрилів мирних міст на території України, збиває наші гражданськи борти, відправляє військових інструкторів.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:32 Ответить
Секретар Ради національної безпеки й оборони України Олексій Данілов підтвердив загибель іранських інструкторів, які допомагали Росії в окупованому Криму керувати https://www.radiosvoboda.org/a/news-iran-rosiia-partiia-droniv/32110698.html дронами Shahed-136.

«Вас не має бути там, де вас не повинно бути. Вони були на нашій території. Ми їх сюди не запрошували, і якщо вони співпрацюють із терористами та беруть участь у знищенні нашого народу, ми повинні їх убити», - заявив Данілов в інтерв'ю британській газеті https://www.theguardian.com/world/2022/nov/24/iranian-military-advisers-killed-aiding-moscow-in-crimea-kyiv The Guardian.

За його словами, будь-яка іранська військова присутність на окупованих Росією територіях розглядатиметься Україною як законна ціль.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:34 Ответить
Паша Ппх, он же Паша Пашап.
Про те, що я "вищаю, що офіуери не мають воювати" - це вам теж мама сказала?
показать весь комментарий
14.03.2026 22:35 Ответить
Ніколи Ізраїль цього не зробить. А кацапам євреї як лизали зади, так і будуть продовжувати, хоч кацапня і дає як мінімум розвідані для ударів
показать весь комментарий
14.03.2026 22:37 Ответить
Ці оральні воїни передали кацапам шахеди, які тут вбили тисячі людей. І за протидією проти яких Ізраїль (і не тільки він), звертається саме до нас.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:40 Ответить
Формально так. Але навчання були спільні із паРашею, керували начаннями рашистські генерали, зброя була рашистська. Тому цей прикрий випадок так швидко "зам'яли". Ми взяли на себе провину, Ізраїль не здіймав занадто галас щоб, як кажуть, за підсумками розслідування не вийти на самих себе паРашу.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:40 Ответить
То ви мені спочатку покажіть, де я "вищав" про офіцерів, які не мають воювати.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:42 Ответить
ты точно тугой на обе половины.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:42 Ответить
Законное право на підставі чого? Шо якісь військові кудись поїхали? Іранські керівники ще по 40 незайманих обіцяють. Кажуть, що це законно.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:44 Ответить
Да, уж накуй исраилю чьи-то дроны, он своими снабдил козломордию.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:46 Ответить
Звичайно, як ви собі й думали.
Бо ті слова ви теж придумали і мені "заднім числом" приписали.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:46 Ответить
"...потеряв 25% страны..." - піздеж, "...украинцы готовы воевать ... против израиля..." - піздеж. Москалю ти піздіж кожного разу коли відкриваєш рота.
показать весь комментарий
14.03.2026 22:47 Ответить
Скажу навіть більше -- кого за звичай відправляють : людей , яких требо відправити на відпочинок !!! Тут не усіх є уявлення , що боєць на передку дуже втомленний від постійного полювання на нього , бо "дронник" це найбільш "смачна ціль" . А на Близькому сході це відпочинок від такого полювання . Плюс тепло й море ...
показать весь комментарий
14.03.2026 23:11 Ответить
На вряд чи Україна перша в черзі на іранську ядерку...
показать весь комментарий
14.03.2026 23:14 Ответить
Дідуля , ти відстав від життя на років 10 а в певних питаннях й на років 25...
У лютому 2022 року , нагадаю , прем"ером Ізраїлю був Бенет , а Бібі був в опозиції . В 2014 - пруф у студію , коли це Ізраїль визнав суверінетет московитів над Кримом ?!!
Був літак до Сімферополя , а після 2014 його відмінили
показать весь комментарий
14.03.2026 23:32 Ответить
Пруфффф !!!
показать весь комментарий
14.03.2026 23:47 Ответить
Розумнику , чуєшь - відкрию тебе великий секрет полішенеля ...
Знаєшь яка там черга на таке відрядження-відпочинок ?! Від стадіона ім. Лобановського до Бесарабки !!!
показать весь комментарий
14.03.2026 23:55 Ответить
Трампу не потрібна, а деяким країнам Перської затоки, які потерпають від іранських дронів, не отримали від США надійної ППО, мабуть потрібна, і вони шукають, як захиститися, як ще посилити свое ППО/ПРО.
В нас є недозавантажені виробничі потужності, і, якщо наші засоби ППО готові купувати, то слід завантажити підприємства, експортувати, заробляти валюту, яка потрібна Україні.
Це не "втручання у справи Близького Сходу", а допомога оборонною зброєю потерпаючим від ударів шахедів країнам, на відміну від постачання Іраном шахедів рашистам, які є зброєю нападу та терору.
Зрозуміло, що держзамовлення для воюючої України повинні виконуватися вчасно і в повному обсязі, згідно укладених контрактів. В першу чергу.
показать весь комментарий
15.03.2026 00:28 Ответить
Сумнівний розрахунок чи гуманізм, ми - "стара" країна, у нас дефіцит робітничих кадрів, бо молодь робітниками працювати не хоче, а пенсіонери вже не можуть, щоб завантажити ті виробничі потужності масовим серійним виробництвом випуском продукції для замовників з інших країн, про які дехто згадує, оскільки, мовляв, у нас потужності недозавантажені.
І зрештою, країни Перської затоки декларують офіційний нейтралітет щодо війни Х-уйла проти України та при цьому зберігають чудові дипломатичні і торговельні стосунки з Московщиною. Нам що, потрібно більше від усіх?
показать весь комментарий
15.03.2026 00:48 Ответить
яким чином Україна надавала допомогу Ізраїлю, міндічами цукерманами, та двушками на мацкву? а якщо без жартів, то з якого перепугу Україна їм мала щось надавати, якщо Ізраїль союзник рашки??
показать весь комментарий
15.03.2026 01:12 Ответить
Різниця в тому, що нам слід забезпечити свою оборону, коли кожен день іде просування ворога в наші села і містечка! А там страждають наші люди, наші воїни. Нам не до допомоги воюючим ІЗР., США і іншим. Треба ЄС теж запитати, чи згодні вони, бо їх допомога нам іде, а не комусь. У війнах теж потрібна визначеність, а не хаос, який на руку тільки нечисті. У хаосі легко всім всіх перебити і зруйнувати. Хай нам пришлють своїх на допомогу, заодно і навчаться. А Іран велика держава, має ресурси, комусь не вистачає, щоб ще й вона по Україні колошматила?! Ворог чатує, будьмо обережні.
показать весь комментарий
15.03.2026 01:48 Ответить
до М.Р. Мова про те, що ми самі в пеклі війни і корупції, наші звільнення розбитих територій важкі. Раша дає перевагу новим територіям, де ще можна пограбувати, вивезти молодь. ЄС в напрузі, допомагає нам з мігрантами, всім, чим може, сама терміново має озброюватись. Чи вона потерпить, що ми щось наліво віддамо?! Хтось у нас про це думає? Хаос, який закручується в світі - на руку нечисті. Хай українців починає виручати наш природній розум і християнська віра-правда.
показать весь комментарий
15.03.2026 02:09 Ответить
смердючі перси знов щось попутали! Це вони втягнулись у війну в Україні і тепер розгрібають!!! Ось їх недобог старий пердун-маразматик ********* вже ЗДОХ! АХАХАХАХАХ!!!
здох, як смердючий пес за то що передав пукіну шахеди, які вбили купу людей в Україні😡
показать весь комментарий
15.03.2026 03:33 Ответить
Християнська віра-правда? Допомогати нужденим та страждаючим це і є християнська віра-правда. Ми допомогаємо ДОСВІДОМ ЗАХИСТУ від ШАХЕДІВ сусідам схибнутих хайменістів, навіть не Ізраілю. 20-30 спеціалистів не зроблять у нас "погоди" у війні з паРашею, але зможуть навчити інших там, де доси "ні в зуб ногою" - ще раз: У ЗАХИСТІ від ШАХЕДІВ. Може у відповідь ці країни теж свого часу допоможуть нам.
показать весь комментарий
15.03.2026 05:42 Ответить
цікаво а чому зельц з алібабою не зробили таку саму заяву коли нам на голови ***** почав запускати шахеди від аятоли ***** . це та ж сама стаття оон де в радбезі сидять тварі ***** і розказують про ..мальчіка в трусіках..
показать весь комментарий
15.03.2026 06:57 Ответить
а якщо азюзі послати кілограм 10 сала і кілограм 10 копченой почеревини . може передумає
показать весь комментарий
15.03.2026 07:00 Ответить
Все що треба знати про передісторію і про друзів, ворогів і бариг. А вона така огидна, тому й цитую на кацапській:

Россия приобретала израильские беспилотники и лицензии на их производство в прошлом, но прямое военно-техническое сотрудничество было свернуто, и в настоящее время Израиль не поставляет дроны или военную помощь России.

Ключевые моменты:

Историческое сотрудничество: В 2010 году Россия закупила у Израиля комплектующие для беспилотников и лицензию на их производство. Эти поставки осуществлялись в рамках контрактов на сумму около 400 миллионов долларов.
Текущая политика Израиля: В отличие от многих западных стран, Израиль поддерживает отношения с Кремлем, но отказался вводить санкции против России и отверг призывы к оказанию военной помощи Украине.
Использование лицензий: Несмотря на отсутствие новых поставок, в июле 2023 года сообщалось, что Россия может продолжать производство беспилотников на основе ранее приобретенных израильских лицензий. Однако посол Израиля в Украине заявлял, что не владеет информацией, была ли отозвана лицензия, и последний раз Иерусалим сотрудничал в этой сфере в 2010 году.
Текущая ситуация с дронами в России: Основное производство дронов для использования в конфликте в Украине в настоящее время сосредоточено на российской версии иранских БПЛА «Shahed-136» под названием «Герань-2».

І жодного дрона для України!
показать весь комментарий
15.03.2026 07:55 Ответить
Нехай та чорножопа пи*да з'їсть свій тюрбан і ви*бе ішака.
показать весь комментарий
15.03.2026 08:18 Ответить
Як такий бувалий житель то чого він ниє.
показать весь комментарий
15.03.2026 08:29 Ответить
Главное что б от этого была выгода Украины ракеты и оружие , или мы за спасибо врагов поимели себе сейчас
показать весь комментарий
15.03.2026 09:07 Ответить
Перс - фірс - Демон, Людожер
показать весь комментарий
15.03.2026 10:40 Ответить
Не підписувати капітуляцію Дирану, а ловити їх для катувань. Хай Аримане моляться, может поможет.
показать весь комментарий
15.03.2026 10:43 Ответить
Бабуля, ти мені мізки не пудри, а погугли голосування за резолюцій ООН - Ізраїль навіть не серед тих країн, що утримувались засуджувати військову інтервенцію рашки, а постійно голосує проти. Колорадські жуки 2018-й
показать весь комментарий
15.03.2026 11:35 Ответить
Ты лучше переживай, что бы росия не вдарила ядеркой. У неё точно есть.
показать весь комментарий
15.03.2026 12:26 Ответить
Украинцы, придётся вам и по Ирану поработать трохи.
показать весь комментарий
15.03.2026 12:27 Ответить
За спасибо?! Ты посчитал, сколько за 4 года тебе перечислили?!
показать весь комментарий
15.03.2026 12:34 Ответить
Нам більше від усіх потрібно, щоб рашисти назвжди забралися геть з України, заплатили справедливу ціну за свої злочини і заповіли своїм нащадкам ніколи не повертати зброю проти України.
Нам може бути економічно вигідно допомагати заможним країнам Близького Сходу, якщо вони самі до нас звертаються по допомогу. Під час війни (через зміну структури виробництва, збільшення частки саме військового виробництва), забезпечення військових потреб країни та експорт зброї стають найбільшою складовою ВВП. Країні потрібні гроші від експорту зброї. Потрібно навчитися не тільки витрачати, але і заробляти гроші від продажу зброї. Релоковані українські підприємства мабуть використовують робочу силу тих, хто виїхав за кордон, та й всередині України, за необхідністю можна підготувати заміну пенсіонерам добре мотивованою молоддю - навчання, високі технології, гідна оплата праці та соцпакети, карʼєрне зростання.
Автоматизація, роботизація виробництва, як відомо, зменшує потребу в робочий силі.
У перспективі західна цивілізація готує заміну робітників на мільйони роботів-андроїдів (гуманоїдів), когнітивну компетенцію людей підсилить ШІ, а фізичні вади похилого віку скомпенсує "фізичний інтелект".
показать весь комментарий
15.03.2026 12:54 Ответить
Якщо ти думаєшь , що хтось й десь розбираєтся де колорадськи стрічки , а де тупо вшанувати пам"ять загиблих ...
В Ізраїлі ходи ветеранів відбуваються з 1949 року ... Тобто на порядок ранійше за московію
показать весь комментарий
15.03.2026 13:17 Ответить
Местные уже озвучили зачем и почему - тому шо иранские шахеды нам тут на голову летят.
показать весь комментарий
15.03.2026 13:23 Ответить
Не все повністю контролюється ВПС Ізраїля, на жаль. Іранські дрони продовжують тероризувати країни Перської затоки.
США та Ізраїлю не вдалося забезпечити підсилення ППО цих країн до рівня, достатнього для ефективного захисту від повітряних ударів іранських шахедів (модернізованих рашистами за досвідом війни з Україною).
Пошук додаткових, доведено ефективних засобів ППО - нормальна реакція країн, які опинилися під ударами дронів все ще недобитого терористичного режиму аятол. А найбільший практичний досвід ефективної боротьби з шахедами/геранями мають не США та Ізраїль, а сили оборони України.
показать весь комментарий
15.03.2026 13:30 Ответить
I бусифікацію мабуть доведеться посилити.
показать весь комментарий
15.03.2026 13:30 Ответить
Ізраїлю потрібно було звертатися до досвіту ЗСУ йще до 07.10.2023 , коли за кілька годин Цахаль втратив стільки "Меркав" скільки не було за майбутні 2 роки вуличних боїв у Газі . Зараз - головна перевага доствіту ЗСУ -- це височенна пропорція між ціною антидрона й його ефективністтю + особиста чудова моторика українських дроновиків . Це вже талант , а ні тільки досвіт !!!
показать весь комментарий
15.03.2026 13:40 Ответить
Угу-угу. І голосуючи в ООН проти засудження рашистської геноцидної агресії, нетаньяхи теж не знали і не чули, що українські міста щодня піддаються ракетно-бомбовим атакам. І після всього паскуда безсовістна Нетаньягу ініціював розмову із Зеленським щодо протидії іранським дронам Джерело: https://censor.net/ua/n3605284
показать весь комментарий
15.03.2026 13:51 Ответить
Голосування Ізраїля й США в ганебній конторі ООН є абсолютно синхронізованне . По Україно-московський війні таких голосувань було десятки . Майже усі вони жодного сенсу не мають ... Особливо "гнівні осуждамси" . Ась по цілостності України Ізраїль ніколи не потрапляв в список ізгоїв .. з 10 разів 8 за . 1 утримався , 1 проти -- через солідарність з США при Трампоні . Коли в України білье 140 країн "за" , то один голос жодного зачення не має .
показать весь комментарий
15.03.2026 14:05 Ответить
Так, в силах оборони України дійсно є таланти - пілоти, які особисто знищили фпв-дронами близько тисячі окупантів, і так, - співвідношення між середньою ціною українського дрона - перехоплювача Гераней і ціною ураженої Герані близько 10 раз. Запізніла реакція вищого командування є типовою для всіх армій. Наш колишній міністр оборони, сидячі в тилу, далеко від ЛБЗ, презирливо називав фпв-дрони "весільними", не маючи жодної уяви про їх реальні бойові можливості. Як наслідок, виробництво та прийняття на озброєння фпв-дронів, їх бойове застосування в ЗСУ штучно стримувалось. І лише зусилля волонтерів та всенародні пожертвування, забезпечили насичення ЗСУ цим видом зброї попри спротив міністра оборони та його радників. Таких жорстких умов еволюції цієї зброї мабуть не бачили ні в Ізраїлі, ні в США, ні будь де ще. Тому наш досвід - особливий, тому собівартість українських дронів найнижча, у порівнянні з будь якими іншими при співставних ТТХ та бойовій ефективності. Наприклад, дуже непоганий Merops має собівартість близько $15К, при середній ціні українського дрона- перехоплювача, близько $1,5K.
Наш досвід - це і організація, і навчання командирів, операторів та персоналу, і R&D, і ефективна тактика, і, дуже важливо, - реальні, а не учбові повітряні війни з надзвичайно сильним та небезпечним ворогом.
показать весь комментарий
15.03.2026 14:46 Ответить
Ганебною контора ООН стала через ганебну позицію Ізраїлю в т.ч. Так це ганебно, що США багато років блокують в ООН резолюції проти Ізраїлю за геноцид палестинців. Ганебно, що США конфронтують рішення МКС ООН на арешт міжнародного злочинця Нетаньяху. Ганебною контору робить присутність ганебних членів.
показать весь комментарий
15.03.2026 14:50 Ответить
Якби в Зе була б хоч крапля мудрості, чи принаймні мудрий радник, то президент України мав би публічно сказати те, що говорять наші розумні вороги : "Ми за дипломатичне вирішення конфлікту". Але в нас керує ображений нарцис, для якого власне его важливіше за інтереси країни і життя українців.
показать весь комментарий
15.03.2026 14:59 Ответить
чи підзабули, що відповідав ізраїль на прохання України про допомогу зброєю в 2022? Угу(
показать весь комментарий
15.03.2026 16:29 Ответить
виробництву бракує коштів, а ОАЄ, Оман, Сауд.Аравія, Кувейт здатні платити наперед.. і це обоюдновигідно, боремось проти спільного ворога
тому тр і розлютився, бо це проти його друщяки пу буде працювати на роки ...
показать весь комментарий
15.03.2026 16:36 Ответить
Французів тоді також необхідно згадати які постачали всю електроніку до орківських винищувачів, спочатку офіційно до 2014 року а потім до 2024 неофіційно через казахів.
показать весь комментарий
15.03.2026 16:43 Ответить
"геноцид пластелінців" ... - вигадка "Старой площаді" й Любянки з 1963 . Бо до 1963 року жодних "пластелінців" не існувала в контексті арабов . Штучно зтворенне об"єднання ...
Факт чекинг -- в Кнессеті 2 арабські партії . 40% лікарів (високооблачуванних) це араби . 80% аптек - це родини арабів . А в Газі еврей , чи відкритий гей не проживе й 5 годин ...

Головна ганьба оон це -- жодної резолюції по мулам Персії , жодної резолюції по талібам (за ланцюги на жіночих ногах) , жодної резолюції по асадам . Жодної резолюції по "ГЕНОЦИДУ КУРДІВ" - від Ердогана , від Асадів , від Садама й аятулл - й курди це не штучний народ , справжній - з мовою , етносом и давньою історією . Салах Дін був курдом ...
Але найбільш стара ганьба з 1949 перед тими , кого ти назвав "пластелцями" . Єдине об"єднання людей , які отримали статус біженця на усі покоління . На відміну від їх німці прожили в Східній Прусії більше 1000 років . Це є центр саме німецької культури ... З депортацією німців пов"язанне до 1 млн. випадків згвалтуваня де до 20% це діти . До 500 тисяч вбивств й розтрілів . А ні німців , а ні японців те ублюдське об"єдннення людожерів (оон) біженцями не визнали . Ось спитай себе, чому маленький Ізраїль прийняв чорношкірих християн з Дарфуру , а ця убюдина гутеріш -- жодного слова . Чому в ЕС приймають ісламістів з Пакістану , Афганістану , Лівану , а братів по вірі -- християн й справжніх біженців -- то неха вони в Ізраїлі живуть . оон головною ганьбою є принцип надання статуса біженця без перевірки , без отримання доказів (факту переслідування) 800 тисячам арабам на 10 поколінь . Найбільше лицемірство , що 80% сповідують ідеала неонацистів , й щоб створити іудеям геморой 80 років то оон знущаєтся на кожними пересічним арабам (нібито "біженцем") . Бо саме оон виховує з них соціальних паразитів , фанатів тероризму . Типовий комуняцький підхід -- деклатаривна турбота про усіх й штучне знущання на кожним . Обіцяння того , що ніколи не відбудеться ...
показать весь комментарий
15.03.2026 17:24 Ответить
Я назвав палестинцями? Шльома, шо ти куриш? Палестинцями від грецької назви Палестина з початку 19-го століття, під час Британського управління і десь до 60-х років називали все населення території між Йорданом і Середземним морем включаючи арабів і євреїв. Назва збереглась за арабами після створення (до речі штучного створення ), бо лише вони в більшості залишились корінним народом, а більшість євреїв станом на момент проголошення держави Ізраїль були не корінними жителями, а іноземцями, мігрувавшими (причому більшість прибула нелегально) на територію Палестини. Ти хоча б почитай, що на цю тему ваші Гольда Меїр казала і що Нетаньяху писав (здається книга "Місце під сонцем" називається). Ганьба для ООН це шо визнали державу проголошену нелегальними мігрантами на чужій землі, в чужій країні.
показать весь комментарий
15.03.2026 19:55 Ответить
Де ти ниття побачив ?
показать весь комментарий
15.03.2026 22:31 Ответить
не позорься
показать весь комментарий
15.03.2026 22:41 Ответить
ну тупие. Передадуть більше зброї кацапам, + теракти в Україні
показать весь комментарий
16.03.2026 01:53 Ответить
Діабло приховується в деталях .
1. Палестина аж ніяк не може буть грецького походження , бо перше цю назву ввів римський (чуєшь "телегтуал" -- римський імператор Віспасіан в 130 н.е. Назв було 3 Палестина пріма , Палестина секунда й Палестина терца ... Прімаю рахувалась Сирія й Ліван , Секунда - це Іудея , Ізраїль й Іорданія . Терца : Сінай , Газа й Негев .
2. Це відбулося як наслідок повстання Бар-Когба разом з вигнанням іудеїв й християн (Рома тоді не уявляла різницю) . Ніяких британців в 19 столітті в т.з. Палестині не було ... Але від Сулеймана Пишного аж 1918 року (500 років) це було володіння тюркскої дінастії Османів ... Й Назва Палестина була забута ... хоча 180 років тут панували франкськи лицарі й королівство їх мало назву Іерусалимским . Це фігурує й в архіології , манускриптах й вердиктах . Іерусалим -- 100% арамійського походження назва . У арабів це Аль-Кудс ... До речі 1\3 імен у христіан будь якої конфесії є чи абсолотно фонетично іудейського походження (як Яків, Йосип, Бенжамін, Тамара, Захар , Адам , Даніель , Рафаель . Чи переробленні : Іоан, Іван, Джон , Жан -- (Йоханан) , Марія (Мір"ям) . Й ці імена фігурують в кількох джерелах й пов"язанні саме з Ізраїлем й Юудеїю . А аж ніяк не з арабами . Ось й виходить - атрефакти іудейської присутності починаються з 9 ст. до нашої ери (найдений камень - де написанно на івріті (кожний школяр прочте) : "мелах Давід" - тобто - цар Давід . А цитати з "Іудейської війни" Йосепа Флавія український історик Толочко знайшов в описанні взяття Київа Бату Ханом . Тобто й в 12 віці поважали хроністи Й. Флавія як зразкового хроніста початку нашої ери . Присутність Османів - це мечеть Омара . Але за межами Іерусалима - арабського періоду атефактів майже 0 . Бо аж до початку 19 століття ніяких стаціонарних аулів в Палестині не було ... Бо й в турецьких архівах нема документів й арабських назв . Є фіксація що з 15 століття до 20 в Іерусалимі завжди була присутня іудейська громада . Так не більшість . Але ж й в Египті копти не є більшістю . Хоча будь який антрополог скаже , що саме копти в Єгипті є нащадками фараонів тупо по ДНА .
Так що "про коріння" в Палестині не тобі писать , бо ту теріторію требо бачити , требо розуміти , скільки тут природних джерел води - що оцінити - по міркам 18 століття більше 20 тисяч цей клаптик землі не прогодував би . В 19 столітті - до 50 тисяч . Й це світчать релігійний турист М.Гоголь й репортер й мандрівник Марк Твен . Вони чекали побачити бурхливе біблейське життя , а перед очами було цитую : "я проскакав від Іерусалима до Хайфи 90 міль й не побачив жодної живої душі" . "Трудно вообразіть , что каких-то 2 тісячі лет назад тут кіпела жизнь ... а сейчас суховей гоняет по соланчакам верблюжие колючки" . Знаменита гора Кармель де й зароджувався орден "кармелиток" була лиса -- її вівці зіжрали (дерн) а потім зимові шторми й селі змили дерева . Їх відновили вже в часи Ізраїлю .

Член соцінтерну Голда Меїр -- її марксисткі погляди мене мало хвилюють . Вона для мене не авторітетна ...
3. Рінниця між нами , що ви висмоктуєте з пальця якусь маячню "зі стелі", а я цитую джерела й спираюсь на статистку , архіологію й історичні документи .

4. На рахунок "що є легальним" , а що ні . 1945 році нацисткі судді істерили мовляв вони усе чинили по закону , по нюрембергському закона .
Якщо спиратися на декларацію Бальфура , то Ізраїль повинен був створитися йще в 1918 році ...
Те ж ОУН чинила самосуд над Пирацьким - це було "легально" . Легальним тоді у Жечі була т.з. "Пасіфікація" . Але з точки зору 99% українців ОУН діяв справедливо й законно по відношенню до тих , кому обіцяли автономію, а встановили - полонізацію !!!
показать весь комментарий
16.03.2026 02:02 Ответить
" не знаєте, що сьогодні вночі відчували кияни і мешканці області." Бідні кияни а всюди ж тихо по країні.
показать весь комментарий
16.03.2026 08:11 Ответить
Дивна реакція у тебе на правду...
показать весь комментарий
16.03.2026 09:59 Ответить
Легко, попізже.
показать весь комментарий
16.03.2026 16:59 Ответить
Это пока, остальное кацапы и их израильские друзья позатерали -
https://kanaldim.tv/ru/izrail-zapreshhaet-peredavat-bpla-orlan-10-na-vooruzhenie-ukraine-perepelicza/
показать весь комментарий
16.03.2026 17:21 Ответить
Ланцет Зала
показать весь комментарий
16.03.2026 17:55 Ответить
Еврейский бпла ХЕРО
показать весь комментарий
16.03.2026 18:17 Ответить
Посол Израиля в Украине Михаэль Бродский признался, что страна-агрессор Россия по-прежнему производит беспилотники по израильской лицензии. Это происходит на Уральском заводе гражданской авиации в Екатеринбурге.К тому же он не знает, отзовет ли страна такую договоренность, достигнутую еще с 2010 года. Об этом дипломат сказал в интервью изданию https://zn.ua/ukr/WORLD/posol-izrajilju-v-ukrajini-mikhael-brodskij-izrajil-uzhe-desjatki-rokiv-rozrakhovuje-vikljuchno-na-sebe-vpevnenij-ukrajina-prijde-do-toho-zh-samoho.html ZN.UA.
показать весь комментарий
16.03.2026 20:02 Ответить
На закусь -
Посол Израиля в Украине Михаэль Бродский признался, что страна-агрессор Россия по-прежнему производит беспилотники по израильской лицензии. Это происходит на Уральском заводе гражданской авиации в Екатеринбурге.

К тому же он не знает, отзовет ли страна такую договоренность, достигнутую еще с 2010 года. Об этом дипломат сказал в интервью изданию https://zn.ua/ukr/WORLD/posol-izrajilju-v-ukrajini-mikhael-brodskij-izrajil-uzhe-desjatki-rokiv-rozrakhovuje-vikljuchno-na-sebe-vpevnenij-ukrajina-prijde-do-toho-zh-samoho.html ZN.UA.
показать весь комментарий
16.03.2026 20:16 Ответить
Страница 4 из 4