12695 посетителей онлайн

США не требуют от Украины выйти из Донбасса в обмен на гарантии безопасности. Это ложь Зеленского, — Рубио

Зеленский и Рубио

Государственный секретарь США Марко Рубио назвал ложью заявление президента Украины Владимира Зеленского о том, что Вашингтон готов предоставить гарантии безопасности в обмен на вывод ВСУ из Донбасса.

Об этом чиновник заявил во время общения с журналистами, сообщает Цензор.НЕТ.

Ответ Рубио Зеленскому

Рубио спросили, говорят ли США лидеру Украины Зеленскому о том, что гарантии безопасности зависят от вывода войск ВСУ из Донбасса.

"Это ложь. Я видел, как он это сказал, и обидно, что он так говорит, потому что он знает, что это не так. Ему говорили совсем другое. Ему объяснили очевидную вещь: гарантии безопасности не начнут действовать, пока не закончится война. Иначе это будет означать, что ты [тот, кто является гарантом безопасности] автоматически втянешься в войну. Это не было связано с тем, что он [Зеленский] должен отдать территории. Я не знаю, почему он говорит такие вещи. Это просто неправда", — ответил чиновник.

Что предшествовало?

  • Президент Украины Владимир Зеленский сообщил Reuters, что США связали свое предложение о гарантиях безопасности с условием, что Киев отдаст весь Донбасс России.
Топ комментарии
+52
А ще точніше - правда в тому , що амери не збираються (не можуть і не хочуть) нам давати жодних гарантій безпеки !
Про це надо чітко казати , а не вірити в казки
показать весь комментарий
27.03.2026 20:00 Ответить
+50
очевидну річ: гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна. Джерело: https://censor.net/ua/n3607539
- ну правильно - а кацапи кажуть , що війна можливо припиниться , якщо Україна вийде з Донбасу ... Тобто - те ж саме тільки іншими словами .
показать весь комментарий
27.03.2026 19:55 Ответить
+37
"США не вимагають від України вийти з Донбасу в обмін на гарантії безпеки. Це брехня Зеленського, - Рубіо".
Не лише...
А і його численних ботів.
показать весь комментарий
27.03.2026 19:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
А ще точніше - правда в тому , що амери не збираються (не можуть і не хочуть) нам давати жодних гарантій безпеки !
Про це надо чітко казати , а не вірити в казки
показать весь комментарий
27.03.2026 20:00 Ответить
очевидну річ: гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна. Джерело: https://censor.net/ua/n3607539
- ну правильно - а кацапи кажуть , що війна можливо припиниться , якщо Україна вийде з Донбасу ... Тобто - те ж саме тільки іншими словами .
показать весь комментарий
27.03.2026 19:55 Ответить
"США не вимагають від України вийти з Донбасу в обмін на гарантії безпеки. Це брехня Зеленського, - Рубіо".
Не лише...
А і його численних ботів.
показать весь комментарий
27.03.2026 19:54 Ответить
Это рубио свистит. Рыжый подx#йловник трампон постоянно давит на Украину, чтобы та отдала Донбасс и тогда "война завершится и будут гарантии безопасности от США". Наглая и при этом тупейшая разводка от x#йловских агентов.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:01 Ответить
Рубіо такий самий брехливий підар як і бубачка. А зважаючи на оцей весь надутий ореол США -то ще гірший.
показать весь комментарий
27.03.2026 19:58 Ответить
Зеля звісно брехло ще те, але в цьому випадку Рубіо не менше. Трампопо публічно звинувачував Зелю в набажанні підписати узгоджену "в духе Анкоріджа" з узкіми угоду.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:00 Ответить
який би там Зеленський не був, але Рубіо бреше сам. Вимоги віддати Донбас без бою ідуть з москви, а американці "всього лиш" змушують прийняти ці умови, фактично вимагаючи те саме.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:01 Ответить
В Штатах термін президента навіть 4 роки.
Там,хоч не хоч,в вибори "по расписанию".
В нас найвеличніший гріхами і бідами відбув свій термін п'ять років,а наступні 2 роки- протерміновані і хапається за кожну соломинку,щоб "удержаться при власти".
Так,що мимо...
показать весь комментарий
27.03.2026 20:07 Ответить
Мимо? Ну-ну ... У Трампа осенью может быть не до шуток. Он такими темпами может и Сенат просрать.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:14 Ответить
Гарантії США після мирної угоди, а мир - після виходу ЗСУ з Донбасу, бо так хоче путлер - партнер Трампа. Так де тут брехня? Рубіо звичайний пристосуванець та цинічний брехун.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:06 Ответить
Всі *******. І Рубіо, у завеликих штіблетах - те ж.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:07 Ответить
В цій ситуації я скоріш повірю Зеленському, ніж Рубіо )
показать весь комментарий
27.03.2026 21:07 Ответить
Нікому віри немає, одні піздуні.
показать весь комментарий
27.03.2026 19:58 Ответить
Якщо зєля ******* то це ще не значить ніби сраколиз рижого ******* говорить правду.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:08 Ответить
Зеленський ще те брехло, але ми ж добре знаємо, що лиса кремлядь вимагає Донбас, а руда *лядь допомагає йому додавлювати Україну, тільки не хоче робити це відкрито.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:11 Ответить
А я більше вірю Зелі, що саме такі вимоги Трамп ставить.
Хоча - вони обоє рябоє ще ті брехуни.
Але ж Вітьков про вимоги виводу ЗСУ з Донбасу заявляв!
показать весь комментарий
27.03.2026 20:40 Ответить
"Це брехня..." сказав представник адміністрації того, хто бреше кожен раз, як відкриває свого рота.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:28 Ответить
Зейло бреше завжди , як тільки відкриває рота Що , мало вам було , брехні про " вагнергейт",кривавих шашликів , зірваної Перемоги з затягуванням і зривом контрнаступу , обміну терріторіями ( курська афера) , татаров убивали чеченців, найпотужніших 5-6 менеджерів ,, які всі виявились мародерами ……… Воно , пообіцяло ***** пів України " дагаваримся паасередіне" не знало , як впарити , перекинув на США , А як воно брехало , що европейці не готувались до війни , а сам з Гути , Буковелі не вилазив , роздаючи накази терміново розміновувати і відводити війська з Півдня
показать весь комментарий
27.03.2026 22:36 Ответить
Нашому хоч не забракло віслючих мізків скласти два і два з трампівських вимог, а в трампістів мракобісся вже підкорку розчинило на×ер - словесний пронос обмежений лише швидкістю звуку у повітрі.
показать весь комментарий
27.03.2026 19:59 Ответить
Звісно, що зеленський ще те брехло, але тоді що насправді вимагають США?
Як раз про вимогу виходу він швидше всього говорить правду!
показать весь комментарий
27.03.2026 20:01 Ответить
Тю , здивував, так зеленський і брехня це вже синоніми.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:05 Ответить
Звісно що брехня. Ми навіть якби і з Києва вийшли - то обісрані будапештські партнери ніяких гарантій нам все одно не дадуть. Ми це і так знаєом, Срубліо, міг би так не напружуватись.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:07 Ответить
А яка користь Зелі брехати про це? Чи ми не знаємо тупого трампа і його команду підорів? Так Зеля брехун, але не в цьому питанні. бо саме рудий гандон наполягав на територіальних поступках свому другу Вальоді?
показать весь комментарий
27.03.2026 20:10 Ответить
Всі притомні, свідомі і адекватні люди давно зрозуміли ЦІНУ ГАРАНТІЙ БЕЗПЕКИ ВІД США. А зомбі і далі лізуть на ГРАБЛІ.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:11 Ответить
Не буває , безвіхідних сітуацій! Вождь , виявився " троянським кобелем " наприклад, Янукович, зібрав монатки з мільярдним кешем і здриснув , мало , чого трапляеться з людиною , сердцевий напад , або передоз ……… То й , що , цілій Державі , пропадати ? Призначається уряд національного порятунку з виконуючим обов'язки президентом , наприклад генералом Залужним , премьером Порошенко , міністром оборони Марусі Звіробій ……… СБУ - Романом Червінським
показать весь комментарий
27.03.2026 22:28 Ответить
А что за документ подписала власть с пиндосами за полезные ископаемые? Или там только гарантия личной безопасности?!
показать весь комментарий
27.03.2026 20:23 Ответить
Ситуація стає геть смішною на фоні того, що гарантії сша нічого не вартують. Запитайте Катар і Саудівську Аравію.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:32 Ответить
В политике врут все и почти всегда. Вопрос в том, что это если ещё не черная метка зепоцу от амеров, то очень близко. Когда про президента другой страны чиновник такие прямолинейные комментарии выдает, значит на отношениях с этой страной поставлен крест. По крайней мере нынешним составом правительства. Про ***** или Си они себе такого не позволяют.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:10 Ответить
Єдиний раз , коли ЗЕленський сказав правду - то коли 19 квітня 2019 на стадіоні він, дивлячись для маскування на Папєрєдніка, сказав - "Я - ваш ВИРОК!" ... с тих часів ВІН успішно виконує свою обіцянку для України та її населення, у тому числі для тих бовдурів, що радісно проголосували за цей ВИРОК для самих себе, своїх дітей і онуків.
показать весь комментарий
27.03.2026 23:28 Ответить
А трамп і його приспішники суцільна правда?
показать весь комментарий
27.03.2026 20:14 Ответить
А где я хоть слово сказал в поддержку рыжего дегенерата? Я давно говорю что два самовлюбленных дегенерата: Зеля и Трамп - стоят один одного. Самое страшное то, что в трехсторонних переговорах и Зеля, и Трамп, и ***** решают исключительно свои личные проблемы, а на свои страны им насрать.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:33 Ответить
Ось зараз ботва набіжить, будуть захищати його чотириразового брехливого оманського ухилянта.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:06 Ответить
ЗАКІНЧИТИ ВІЙНУ МІЖ УКРАЇНОЮ І 3,14ДЕРАЦІЄЮ ЗА 24 ГОДИНИ- ЦЕ ОКУЄННА БРЕХНЯ США В ЛИЦІ РАШИСТСЬКОГО АГЕНТА "КРАСНОВА"
показать весь комментарий
27.03.2026 20:47 Ответить
Ти або український прапор забери, або на українській мові пиши (не переношу манкуртів більше ніж москалів)
А на рахунок "висеру" Радіо, то варто вже і зрозуміти, що Америка трампа на Україну плювала з великої вишки і все що їм треба це "мир" звичайно ж за рахунок капітуляції України (хто б сумнівався). Америка трампа в стороні росії. Велика крапка.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:11 Ответить
Рубио тоже не внушает доверия. Он говорит то что ему скажут. Он ещё хуже трапма, скорей всего. Слава Украине!
показать весь комментарий
27.03.2026 21:17 Ответить
Ішак, вчергове, обісрався. Це чмо свідомо бреше, аби виставитисебе "героєм-патріотом" в очах своїх любителів ( бидла безмозглого).
показать весь комментарий
27.03.2026 21:18 Ответить
США бомбят Иран по просьбе Израиля, цель Ирана -уничтожить Израиль, иранцы это говорят прямым текстом. Поэтому промедление в этом вопросе смерти подобно. Поэтому и бомбят. Украине ЯО нужно в целях защиты, а не нападения.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:29 Ответить
Там не віра робить вплив,а рос. і зепропаганда,або хто як на ню дається.
Д.Тимчук.2019:

«Зеленський - це проєкт кремля, це реванш Антимайдану. Незабаром в українських державних органах з'являться представники ФСБ та ГРУ МО росії, які візьмуть у свої руки основні важелі впливу на ситуацію в країні.
Особливо це стосується інформаційної сфери, і їхньою метою стане викривлення дійсности такою мірою, що антимайданівці назвуться патріотами, а всіх незгодних із диктаторськими методами Зеленського звинуватить у роботі на путіна і росію».

Але,навіть Тимчук не передбачав,наскільки "вони" підуть далеко,що навіть європ.лідерів,президента Штатів "звинуватять у роботі на путіна і росію».
показать весь комментарий
27.03.2026 22:00 Ответить
Якщо є школа криворагульної дипломатії, то чому б не бути школі дипломатів "Мар-а-Лаго"?
показать весь комментарий
27.03.2026 20:01 Ответить
Тут ему нет смысла. Они и без этого Зелю за крашенки держат.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:24 Ответить
Зеленскому це ж потрібно в щось завернути. От і звалює на кого може.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:48 Ответить
Я, грішним ділом, думав, що це тільки у нас, в Україні тупе бидло, якому пейсаті постійно їздили по вухам, вибрало блазня-ідіота, який на той час був здатен тільки морду корчити зі сцени. Але я помилився. В демократичній державі, яка була зразком для всьго світу такого тупого бидла виявилося в десятки, а то і в сотні разів більше, і американці вибрали брехливого старого пирдуна, хворіючиго старечою деменцією. І від цього старого рудого блазня Донні страждає весь світ.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:02 Ответить
Хто не вірить Рубіо або Трампу - той КАЗЁЛ, а хто вірить Зеленському також.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:37 Ответить
Хватить нести хєрню в маси з всякими гарантіями, найкращі гарантії безпеки - це гарантії ЗСУ, все інше це просто брєд, не буде ні від жодної країни ніяких гарантій безпеки!
показать весь комментарий
27.03.2026 22:25 Ответить
Трампісти в т.ч. рубіо чітко кажуть - гарантії тільки тоді, коли закінчиться війна а для того щоб закінчилась війна потрібно Зеленському підписати угоду з ****** в якій головна вимога - вихід наших військ з Донбаса. І ці гниди амераканські *******, що прямо не вимагають віддати Донбас? ****** піндоські
показать весь комментарий
27.03.2026 22:40 Ответить
Зеленський звичайно ще той п*здун але щоб вірити нинішній адміністрації трампа яка тілько то і робе що х*йлу підіграє по всім напрямкам то треба буду особливим блазнем
показать весь комментарий
27.03.2026 22:42 Ответить
показать весь комментарий
27.03.2026 19:56 Ответить
американцы когда вы уже уберете этого хера от власти? Он же банкрот с протянутой рукой, ну комон вы таких щелкали всю историю на раз. Он не только вас но и нас уже ****** всех
показать весь комментарий
27.03.2026 20:01 Ответить
ОМАНСЬКИЙ ВОЯЖ
показать весь комментарий
27.03.2026 20:02 Ответить
Ні,блазні рудого,вимагали. Янкі допомагають капам з кожної щілини. Суки , обічмосковськими повіями.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:28 Ответить
а шо коїться в Україні? Війна звісно. А хто на кого напав? А хто записав Донбасс в констітуцію параші? Чи може ЗАЕС не пропанув ***** трамбону для спільного керування? вистачить чи ще пригадати?
показать весь комментарий
27.03.2026 20:38 Ответить
Пубио говорит от имени красного агента. Слава Украине!
показать весь комментарий
27.03.2026 21:19 Ответить
Ага звісно. Держдеп США на чолі з Рубіо не вимагав. Але держдеп і не бере участі в перемовинах. А от Кушнер та Віткоф ще й як вимагали. Тому в цій історії я схиляюся до версії Зеленського.
показать весь комментарий
27.03.2026 22:29 Ответить
Держдеп США на чолі з Рубіо звісно нічого не вимагав і не буде вимагати, бо вони участі в переговорах не беруть. Віткоф та Кушнер ще й як вимагали і вимагають і це підтверджують їхні численні заяви для ЗМІ. Часом завуальовані, а часом прямі як дошка. Всі політики прибріхують. Часом більше часом менше. Зеленський та Рубіо звісно теж. Трамп взагалі рекордсмен з брехні.
показать весь комментарий
27.03.2026 22:36 Ответить
Щось Рубіо забрехався.
США за підсумками переговорів у Берліні зберегли вимоги до України, щоб її війська вийшли з неокупованої частини Донецької області в обмін гарантії безпеки за зразком 5-ї статті НАТО, https://www.telegraph.co.uk/world-news/2025/12/15/germany-witkoff-and-kushner-far-from-ideal-negotiators/ повідомляє газета The Telegraphз посиланням на джерела.
Новина від 16.12.2025. Цікаво в якій комі перебував Ель Рубіо весь цей час.
показать весь комментарий
27.03.2026 23:38 Ответить
Ви вже розбериться хто з вас краще бреше, чи Трамп, чи його "лутший друг" *****, чи найпотужніший боневтік "*********************"..
показать весь комментарий
27.03.2026 20:09 Ответить
Ось результат некомпетентності зе: його підловили, і навіть щур рубіо дозволяє на весь світ називати президента дружньої країни - брехуном.

Я вірю, що не існує стенограми чи документа, де штати прямо б заявили що Донбас = гарантії сша.

Але відкинувши всі формальності, це ж навіть не секрет полішинеля, що сша вимагають виконати умови пітуна, в обмін на обіцянку-цяцянку.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:11 Ответить
Но почему то я больше верю Рубио...Не знаю почему...
показать весь комментарий
27.03.2026 20:20 Ответить
Может бить,а может не бить:америка не впаде від того.
А через того,хто хоче "удержаться у власти"- великий ризик того,що може впасти країна,коли народ вдруге ступить на одні ті самі граблі-проголосує ще раз по приколу.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:31 Ответить
А брехня Рубiо це ехо брехнi Трампа.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:51 Ответить
У Израиля есть минимум 50-60 ядерных зарядов, благодаря Америке и американскому корыту из которого он ест вот уже 77 лет. Это больше чем достаточно что бы отомстить за себя. Кстати-- большинство американцев Израиль со своими потребностями и ( temper tantrum?) психозами (?)задолбал уже и без войны. Трамп живой труп если он своих военных вместо евреев на мясо отправит.
показать весь комментарий
27.03.2026 22:14 Ответить
"Якого біса вибори, якщо йде війна на території України".
Де ти прочитав про вибори під час війни,белка ти со свистом і vpn-ом.
А ось,під час перемиря,після укладення мирної угоди, повинні вони відбутись,а найвеличніший то на третьому місці в опитуваннях...
показать весь комментарий
27.03.2026 22:22 Ответить
Зе не політик. Своїм тупим висером він намагається підняти свій рейтинг "патужного патріота", але остаточно руйнує довіру до себе та України з боку республіканців. Питання лише одне: він це робить із вродженої глупоти чи спеціально на шкоду нашій державі.
показать весь комментарий
27.03.2026 22:23 Ответить
Пряму мову досить важко спотворити. Достатньо подивитись відео з висловлюваннями Тампа та його власні дописи. А користуючись своїм службовим становищем Трамп та його близьке оточення так заробило на біржових коливаннях, що ніякому крадію і не снилось. А де ви чули щоб Зеля називав Трампа рудим бабуїном?
показать весь комментарий
28.03.2026 01:41 Ответить
Погоджуюся з кожним словом. І це був би порятунок України. В іншому випадку ми постійно рятуємо одного брехуна- антимайданівця та його мародеру шоблу.
показать весь комментарий
28.03.2026 05:56 Ответить
О це так поворот - підозра в брехні чи уже брехня???
показать весь комментарий
27.03.2026 20:02 Ответить
Була така собі біблійна притча про вічного жида, так там була правда.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:15 Ответить
И шо, Рыжий ни разу не говорил про проблему территорий??
показать весь комментарий
27.03.2026 20:27 Ответить
Користь, щоб не завершувати війну, поки іде війна, владі Зеленського ніщо не загрожує, і наші, так звані, європейські партнери, будуть закривати глаза, що буде коїться в Україні, бо вважатимуть, це необхідним злом, для стримання рашки.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:28 Ответить
Ну возможно что у Трампа нельзя спросить "А почему Рубио с чемоданом бабла сейчас живет в Тель-Авиве"...Хотя конечно Трамп еще тот кондом.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:05 Ответить
Трамплін сам це казав..Що рубіо що вся команда дуріків з Білого дому -
про відхід з Донбасу...
показать весь комментарий
27.03.2026 21:11 Ответить
Иран сейчас бомбят. И в первую очередь, за его попытки создать ядерное оружие. Думаете, США в этом вопросе может сделать для Украины исключение?
показать весь комментарий
27.03.2026 21:19 Ответить
Чітко і ясно.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:23 Ответить
Для Зеленського збрехати - як пукнути...
показать весь комментарий
27.03.2026 22:25 Ответить
Як я казав раніше, вам США скажуть коли буде треба тікати в Європу чи Туреччину щоби бути у безпеці. Гарантовано. Це і є гарантії безпеки.

А якщо хтось думає що гарантія безпеки це війна с майбутнім агресором, то спитайте себе навіщо таке щастя Америці потрібно?
показать весь комментарий
27.03.2026 22:29 Ответить
Не переоцінюйте трампа. Людина з обмеженими розумовими здібностями з деменцією не може принести користі кому б то не було!
показать весь комментарий
27.03.2026 22:31 Ответить
На жаль, якщо притиснемо ********* - вони ******* по нас ядеркою тактичною і ніхто нічим нам не допоможе. Тільки наявність у нас ядерки буде стримувати кацапів. Тому всі інші гарантії - *****
показать весь комментарий
27.03.2026 22:42 Ответить
А ось і брехня від Рубіо, який нажаль виявися політичним проститутом.
показать весь комментарий
27.03.2026 23:32 Ответить
Ну це вже за рамками...тільки немовлята про це не чули( що трамп вимагає від України),а ще виявляється й Рубіо не чув
показать весь комментарий
28.03.2026 03:08 Ответить
Так. Ось гарантії Рубіо- порізати українські літаки . треба йому це нагадати , бо в них памʼять яку курки
показать весь комментарий
28.03.2026 03:44 Ответить
Ну дивиться, давайте по-чесному: у природі взагалі не існує ніяких гарантій безпеки, які б могли нам дати США - їх немає там від слова ,,зовсім''. Треба нарешті зняти рожеві окуляри й зрозуміти, що єдина реальна гарантія, яка могла б нас влаштувати, - це обіцянка Штатів вступити у війну на нашому боці у разі нового нападу рашки. Але ж давайте бути реалістами: це пряма дорога до обміну ядерними ударами, а на це ніхто не піде - ні Вашингтон, ні москва. Це ж очевидно! Так про які такі гарантіі безпеки взагалі йде мова ?! Вони зі своєю 5-ю статтею НАТО досі ніяк не можуть розібратися і потайки мріють, як би від неї відхреститися, а ми наївно чекаємо, що вони за Україну підуть воювати і підставляти під ракети свої міста.... Ага, щас.....Те, що зараз Марко Рубіо чи інші політики кажуть, ніби вони не тиснуть на Зеленського - це така дипломатична гра в ,,хитрих лисиць''. Звісно, офіційних заяв чи ультиматумів ніхто не виставляє, бо так це не працює. Вони просто неофіційно натякають, ************ і створюють такі умови, що ти ніби сам приходиш до ,,потрібного'' рішення. А раз на папері нічого немає, і офіційних заяв немає- то наче й не було ніякого тиску - зручна позиція, щоб не виглядати зрадниками. Їхня логіка проста: закінчуйте цю війну будь-якою ціною, а як ви там домовитеся з рашкою - то вже нібито ваші внутрішні проблеми і ваші рішення, але давайте вже закінчуйте... США просто закривають очі на те, що вимоги агресора незмінні і не прийнятні, їм головне - загасити пожежу у себе під носом, а те, що ці ,,домовленості'' можуть бути міною сповільненої дії для нас, їх нібито не цікавить.....
показать весь комментарий
28.03.2026 04:04 Ответить
Ось такі будуть і гарантії безпеки від цих уродів... Нічого не чули і нічого не бачили.. Як і будапештська фількіна грамота...
Рубіо як і Трамплін епштейновічь дурака включив.. Весь світ чув про цю вимогу пиз..юка трампліна і неодноразово...
показать весь комментарий
28.03.2026 06:31 Ответить
Рубио: "... гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна"
-----------------------------------------------------------------------------------------
А война по заявлениям россии закончится (по крайней мере так обещает), когда Украина выведет свои войска со всего Донбасса.
Так где Зеленский соврал?

А теперь представьте такой фантастический вариант.
Война закончилась, когда от Украины осталась только Львовская область.
И вот только после этого США дают гарантии Украины в рамках Львовщины.
И еще будут заявлять, а что такое? Мол мы (США) выполнили свои обещания в полном объеме.
Даем гарантии безопасности той территории Украины, которая сформировалась по окончании войны.
Для США важен ФАКТ окончание войны и только потом предоставление гарантий безопасности той территории Украины, которая сформируется на момент окончания войны.
А какой будет тогда территория Украины - США до лампочки.
показать весь комментарий
28.03.2026 09:39 Ответить
Ага, можна вірити тільки Чубчику
показать весь комментарий
27.03.2026 20:19 Ответить
Гарантій не буде - Рубіо
показать весь комментарий
27.03.2026 20:20 Ответить
Да им обоим веры мало. Ну рыжий пес тот еще маразматик, на одну и ту же тему в один день может набрехать противоположные вещи
показать весь комментарий
27.03.2026 20:24 Ответить
Зятьок і Вітьок повпреди Рудого, вони маленького кубінця не ставлять до відома.
Та взагалі. Байден перетинав з Окурком поза Госдепом, через Саллівена. Рудий тягне ковдру сам. А навіщо? Бо де Госдеп там І протоколи, паперові носії, можуть спитати.
показать весь комментарий
27.03.2026 20:49 Ответить
Після цієї заяви Рубіо, Генеральна прокуратура має відкрити справу на Зеленського за держзраду. Бо саме Зелнський просуває ідею про сдачу територій нібито під тиском США.
показать весь комментарий
27.03.2026 21:03 Ответить
Страница 1 из 3