8716 посетителей онлайн

Зеленский опровергает заявление Рубио: Украина может получить гарантии безопасности от США после выхода с Донбасса

Зеленский о заявлении Рубио

Украина сможет получить гарантии безопасности от США не до прекращения огня, а после того, как украинские войска выйдут с Донбасса.

Как сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Интерфакс-Украина, об этом заявил президент Украины Владимир Зеленский во время видеоконференции с журналистами в субботу.

Меньшая часть айсберга

"Большую часть айсберга не видно, но поверьте, я показал меньшую часть. Я говорю абсолютно откровенно… Можно по-разному относиться к этому, но все сигналы, которые были на протяжении всего переговорного процесса, говорят о том, и это не только мой анализ, это звучит абсолютно правильно, что мы сможем получить гарантии безопасности от США не до прекращения огня, не до окончания войны, а после того, как наши войска выйдут с Донбасса", — отметил президент.

Чего хочет Украина

Зеленский напомнил, что Украина хочет подписать гарантии безопасности до окончания войны, а также пакет по восстановлению. Эти гарантии будут действовать после голосования Конгресса, а Конгресс будет голосовать уже после окончания войны.

Условие окончания войны

"Но, тем не менее, нам сказали, что вопрос не в том, когда это вступает в силу, а вопрос в том, когда эти гарантии нам даются. Гарантии нам даются именно после того, как мы выйдем с Донбасса. И это условие на сегодняшний день окончания войны", - добавил президент.

Он подчеркнул, что риски того, что Россия снова начнет агрессию, достаточно высоки, поэтому Украине необходимы гарантии безопасности.

США не давят на Украину

В то же время Зеленский опроверг информацию о том, что якобы США давят на Украину.

"Просто, возможно, это воспринялось так, будто американцы якобы давят, чтобы мы ушли, и только тогда дадут гарантию. Но я не говорю, что они на нас давят. И никогда этого не говорил. Ни публично, ни иным образом", - сказал он.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+37
Він шо, колекціонує ті гарантії... Вже стількі всього напідписував за останні роки. Чи то про особисті гарантії мова?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:34 Ответить
+33
До чого ти неук довів переговорний процес з корупціонером умеровим ?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:42 Ответить
+26
Вихід з Донбасу - це пряме запрошення кацапів на Харків, Херсон, Дніпро...😡😡😡😡😡
показать весь комментарий
28.03.2026 18:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Він шо, колекціонує ті гарантії... Вже стількі всього напідписував за останні роки. Чи то про особисті гарантії мова?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:34 Ответить
Нарід, мабуть, не зовсім розуміє, що "вихід з Донбасу", про що весь час торочить шановний пан президент-- це фактично відмова України від своєї території назавжди.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:00 Ответить
Ні, це ти не розумієш і тому дуже помиляєшся. Вихід з Криму чи Донбасу не дорівнює відмові від нього.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:28 Ответить
Вихід з Криму чи Донбасу (як і любий в и х і д ЗСУ з любих територій) означає втрату цих територій назавжди. Росія нічого назад не віддасть. А будемо чи не будемо ми від них відмовлятись - то їм (як і всім) = до сраки.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:39 Ответить
А скільки в нас залишилося того Донбасу? Тоді виходить, що ми і так його втратили. Чи ви думаєте, що ми його маємо відвоювати до закінчення війни? Я не за те, щоб ми віддали цей клаптик, що залишився. Алеа Донбасс вже на 90% за росіянами і за вашими словами ми його ніколи не повернемо.
показать весь комментарий
28.03.2026 22:11 Ответить
Вихід з Донбасу - це пряме запрошення кацапів на Харків, Херсон, Дніпро...😡😡😡😡😡
показать весь комментарий
28.03.2026 18:39 Ответить
В бикувати на американців це пряма можливість втратити підтримку і допомогу..
показать весь комментарий
28.03.2026 22:13 Ответить
по факту - зрада
показать весь комментарий
28.03.2026 20:19 Ответить
не шановний , як можно шанувати , того , хто постійно бреше , на весь Світ ! нехай бреше, своїй скумбрії по8 гр , а не мілліонам українців , яким , зламав долі не підготовкою до війни , " я не вірю, что рускіе будут воевать , они тоже люди" за три дні до вторгення , а , що робили ті не люді , в Криму і на Донбасі , в Донецькому аєропорту , зелений блазень , ти " типа не веріл ?😀тоді , якого біса вивіз всіх , своїх родичів , і попередив подельників , які вивозили мільярди кешу ????Це не призедент , а " троянський кобель " , наобіцяв путлеру здати , ******** партнерів , впихує , незаконний референдум , щоб всі були винні , а воно , ще царювало безкінечно
показать весь комментарий
28.03.2026 20:18 Ответить
От ви фантазер...
показать весь комментарий
28.03.2026 20:30 Ответить
Пуйло скажений на пару з Вовою *********** проводять зачистку території України від населення під нуль для заселення... Ну, кого будуть заселяти ті , хто руками Пуйла і його партнера по бізнесу Вови ********** знищує українців здогадатися неважко.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:33 Ответить
А чому, його називають, вершник Апокаліпсісу?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:38 Ответить
Коли це віслюк вершником став?)
показать весь комментарий
28.03.2026 18:22 Ответить
ти маєш на увазі Путю?
показать весь комментарий
28.03.2026 19:22 Ответить
Мені здається, що він плутається у свідченнях!
І з його попередніх заяв (та і в цій чорт ного зламає), і зі слів несамовитого недоумка трампа однозначно випливало, що американці тиснуть та ще й як!
показать весь комментарий
28.03.2026 17:40 Ответить
Зеленмькому треба постійно говорити про сдачу Донбасу, бо він так привчає слухачів до думки про сдачу Донбасу.
І робить це вже давно.
Пасєрєдінщік патамушта.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:54 Ответить
Сам дурак.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:40 Ответить
Там принц саудівської Аравії повинен дупу трампові цілувати, а ви тут про якісь "гарантії" від Омерики🤣
показать весь комментарий
28.03.2026 17:41 Ответить
А всі трампівські холуї навіть по Близькому Сході озвучують різні причини та кінцеву мету операціїї в Ірані. Трампу абсолютно пофіг, що Кушнер та Вітьков кажуть про Україну те, про що Рубіо взагалі не знає, або знає щось інше. Кушнер з Вітьком в Женеві домовились з оманським посередником у той же час, коли Трамп надавав наказ атакувати. Чому Зеленський думає, що Конгрес після війни підпише гарантії, про гарантії всі забудуть відразу як виведемо війська з Донбасу.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:41 Ответить
До чого ти неук довів переговорний процес з корупціонером умеровим ?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:42 Ответить
Ці хламідійні кловани-ларьочники не винні. Винні ті, хто їх обрав. Чомусь згадалося вєсєльє сусідів, коли Зєля виграв вибори. Там був цілий баль. А я зараз щоранку вставляю шпильки в ті зелені дупи. Сичать, але сказати нічого. Складається таке враження, що зрозуміли.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:56 Ответить
не зрозуміли, проста абідна.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:54 Ответить
Так це і є його мета аби при владі залишитись...кручу верчу запутать хочу...шахрай звичайний
показать весь комментарий
28.03.2026 21:45 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=o5NH2yKhl1M
показать весь комментарий
28.03.2026 17:44 Ответить
Перечитав кілька разів і ще більш заплутався...
показать весь комментарий
28.03.2026 17:46 Ответить
Так для того ж все і робиться !
показать весь комментарий
28.03.2026 17:56 Ответить
Аналогічно. Якийсь потік хворої свідомості.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:03 Ответить
https://youtu.be/QHCt3FuhrSg?t=1279 ось тут Накі трохи розжував цю словісну *****.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:54 Ответить
рубіо кака!
зу!гундос цяця!

зе!гніда, насри всім за комір і буде україні щастя!

тобто, всі розуміють, що зелені дегенерати мародери будуть срати всім союзникам, аби війна йшла якомога довше?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:48 Ответить
З огляду на те, яка ******* засіла у Білому Домі - приходиться вірити Зе.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:49 Ответить
а з огляду на те, яка ******* засіла на банковій?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:23 Ответить
На Банковій теж ******* моцна.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:39 Ответить
Логіка зебуїна: в білому домі сидить Трамп, тому я буду вірити зе.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:30 Ответить
Та я ж наче порохобот...
показать весь комментарий
28.03.2026 18:40 Ответить
Кажіть вже чесно - не буде ніяких гарантій безпеки від США . Про які гарантії може йти мова - амери , за нас , будуть з кацапами воювати ?
показать весь комментарий
28.03.2026 17:54 Ответить
Аналогия- "Конюх" на парт собрании перечит "секретарю Обкома кПсс"!
показать весь комментарий
28.03.2026 17:55 Ответить
Від США ніяких гарантій не буде - вони Іран не можуть приструнити а тут неадекватна ядерна держава
показать весь комментарий
28.03.2026 17:59 Ответить
США сегодня дадут гарантии, а завтра заберут назад.
И что вы сделаете америкосам?
Ничего.
Эти гарантии в исполнении США, как парню пообещать жениться. Только дай (только выйди из Донбасса)
показать весь комментарий
28.03.2026 18:00 Ответить
Ну да-а-а ... США : Утром стулья,вечером деньги. Украина: Нет, вечером стулья, утром деньги.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:00 Ответить
Достойно відповів ЗЕ - Рубіо хоче відмитися слідом за Королем обсираючи Україну ... не вийшло!
показать весь комментарий
28.03.2026 18:01 Ответить
😂
показать весь комментарий
28.03.2026 18:32 Ответить
США - ненадійний партнер. Трамп скомпрометував себе, США, міжнародне право. Короче тьху
показать весь комментарий
28.03.2026 18:05 Ответить
ну ясно

мета Оманської Гниди остаточно порвати стосунки з США

пуйло у захваті від агента Буратіно
показать весь комментарий
28.03.2026 18:06 Ответить
Пишіть угоди або наміри або пропозиції на папері і тоді буде видно хто триндить. Бо цей пздж вже давно всім надоїв.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:12 Ответить
Вийде з Донбасу, не вийде - ніяких гарантій все одно не буде. Це лохотрон від Трампа.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:16 Ответить
саме час бикувати

показать весь комментарий
28.03.2026 18:19 Ответить
От дебіли обрали - чи алкаші, чи наркомани - шо вони кажуть - ніхріна не зрозумів і було не цікаво. А раніше хоч цікаво було. Цікаво було - скіки ж зеленский буде красти - вже ясно - безмежно і неосяжно. І шо класно - жоден державний орган не проводить рослідувань йього діяльності. Супер. Бо вони теж у цей час крадуть. Дупа якась, а не країна.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:25 Ответить
Це замкнуте коло (кругова порука): жоден державний орган не заважає йому красти, бо він дає (не заважає) красти всім державним і недержавним органам. Лишень він краде вагонами, а вони кишенями (крохоборять). І всім добре.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:43 Ответить
Классно придумал! А 2019 ты и тебе подобные весело и по приколу голосуют за эту власть, а когда понимаете, что ваш выбор был неправильным, то бегом обвинять в этом страну начинаете! Украина разве виновата, что народец живет в телевизоре и верит картинкам на столбах?!
показать весь комментарий
28.03.2026 18:45 Ответить
Він хотів отримати гарантії, показати їх лохторату як свою видатну перемогу...і далі продовжувати війну "до останнього".
показать весь комментарий
28.03.2026 18:33 Ответить
ні , ойму важливіше , виконати оманськи біцянки , бо знає, що може ковтнути " новічка" , у ойго кумира *****, "длинние рукі "Не дарма ж воно, перед кадиркіним на колінах вибачалось, перед українцями ні разу , за криваві " шашлики" за " свиноферму "міндіч-цукерманів
показать весь комментарий
28.03.2026 20:29 Ответить
Зеленский хочет капитулировать?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:40 Ответить
Які гарантії може дати Америка, яка вже здулась в Ірані. Амери не можуть власні бази в арабських країнах захистити від іранських озброєнь. То що може гарантувати Америка, якщо Рашка набагато сильніша за Іран? Тим більше, які гарантії може дати аферист і шулер? Згортайте ці танці з бубнами навколо рижого педофіла.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:42 Ответить
Більшу частину айсбергу не видно, але повірте, я показав меншу частину. Я говорю абсолютно відверто… Можна по-різному ставитися до цього, але всі сигнали, які були впродовж всього перемовного процесу, говорять про те, і не тільки це мій аналіз, це звучить абсолютно правильно

Хто-небудь, перекладіть з "лідерського" цей набір слів...
показать весь комментарий
28.03.2026 18:44 Ответить
Наш Лідор вивчив нове слово - айсберг. Решта слів для акустичного ефекту💩
показать весь комментарий
28.03.2026 19:07 Ответить
" правільно" - цє означає в ойго голові " треба відходити" , щоб виконати оманський кейс Воно обдолбане , як завжди " в мощей голове , я войну вжє закончил" це було до 2022 р
показать весь комментарий
28.03.2026 20:32 Ответить
Лабіринти логіки.
показать весь комментарий
28.03.2026 22:20 Ответить
Як уже замучили ці популісти-дилетанти від політики. Політику треба вибудовувати на зустрічах і перемовинах, а не бикувати один одному в інтерв'ю та у відосиках... Чому у такий важкий час на чолі держави такі неадекватні керівники?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:48 Ответить
тому , що мудрий , нарід 73% , хотел " хоть поржать , побухать , " дагавариться пасередіне"
показать весь комментарий
28.03.2026 20:35 Ответить
верю тока украинскому президенту- иудею
показать весь комментарий
28.03.2026 18:48 Ответить
Цього ішака вже вигнали з Білого дому за брехню, ішак напрошується на вигнання з переговорів
показать весь комментарий
28.03.2026 19:06 Ответить
Тут все просто. Америка начебто надасть гарантії безпеки лише після підписання мирної угоди з Пуйлом. Пуйло вимагає віддати Донбас, а без цього не буде угоди і не буде гарантії. Що не ясно? США наполягають на "мирної угоді", яка фактично вимагає територіальні поступки. Рубіо займається словоблудством, тому що США зараз на боці Московії, але прямо про це не можуть сказати, бо американський виборець в більшості підтримує Україну.

.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:07 Ответить
то , якого біса зейло бреше , що США вимагають подарувати Донбас , потім весьПівдень, Запоріжжя , Одесу , ………… поступово Київ
показать весь комментарий
28.03.2026 20:38 Ответить
З Трампом Україна гарантії безпеки від США отримати не зможе ні у разі виходу з Донбасу, ні в якому іншому випадку. Бо Трамп. Хоче дає гарантії, хоче - забирає, якщо в дупу не поцілують.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:10 Ответить
Здавалосяб що заважає дати гарантії безпеки якщо вони звісно є. А в тому то і справа що не здатна ******* трампівська Америка гарантувати безпеку, тобто захищати Україну.І послати нах ми їх не можемо бо вони все таки продають нам зброю.
Отакі от піфагорові штани
показать весь комментарий
28.03.2026 19:13 Ответить
Вчора США спіймали за болючу точку, і вони як вуж на сковорідці почали виправдовуватися, теж як рашисти у власній брехливості та підмінную понять як і видурили в Україні ЯЗ на гарантії безпеки для нашого майбутнього агресора, так й зараз хочуть провернути вже відпрацьовану стару схему !
показать весь комментарий
28.03.2026 19:19 Ответить
Президент України Володимир Зеленський заявив, що США пов'язали свою пропозицію щодо гарантій безпеки з умовою, що Київ віддасть весь Донбас Росії.

Державний секретар США Марко Рубіо назвав брехнею твердження президента України Володимира Зеленського про те, що Вашингтон готовий надати гарантії безпеки в обмін на вихід ЗСУ з Донбасу.

Два суперечливі твердження. Якщо розглянути обидва твердження як версії.

Злочин як і брехня/дезінформація, або як дипломатичний прийом мают мати МОТИВ і МЕТУ*
Яка мета і мотиви кожного з них: Зеленського і Рубіо від США.

Кремль нав'язав Трампу Київ віддасть весь Донбас Росії.

Примітка
*Мотив і мета є факультативними ознаками суб'єктивної сторони злочину, що розкривають психологічні причини та спрямованість дій особи. Мотив - це внутрішнє спонукання (чому вчинено: помста, користь), а мета - уявлення про бажаний результат (до чого прагнули).
показать весь комментарий
28.03.2026 19:22 Ответить
Вірити в гарантії США це все-рівно,що вірити в гарантії її цнотливості у проститутки з 20-ти річним досвідом роботи...Амери вже в 1994 році давали гарантії дурню Кучмі! До речі,чому Кучму не допитують про обставини відмови від ЯЗ?
показать весь комментарий
28.03.2026 19:24 Ответить
Справа не в тому виконають чи ні. Змусять Зеленського прийняти гарантії які ні хріна не варті. Типу введемо санкції на 10 років. Це стало ясно вже на початку переговорів.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:39 Ответить
Та пошли наз этого Рубио и назови его брехуном. А потом попроси гарантий и денех на відновлення. Ото паржем все.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:49 Ответить
@ ( в перекладі):
Слова Рубіо зачепили за живе - "Не брехня, а вершина айсберга." Те, про що можна розказати.
Бо у вас волосся стане дибки від нахабства і зради адміністрації Трампа, яка вже повністю співає разом із російською стороною.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:53 Ответить
Що тут обговорювати, якщо Рубіо сказав гарантії безпеки після підписання мирної угоди з рашкою, не буде миру не буде гарантій, те що кацапи ставлять умову мирна угода в обмін на вихід з Донбасу також нікому не є секретом. Що тут головне що на війну більше грошей не буде США говорять прямо, європа заувальовано прикриваючись орбаном, останні і раді щоб українці воювали з рашкою, але грошики потім може. Чому кацапи вперлися в Донбас тому що це єдина територія України де більш менш населення ще лояльне русні, хоча можу помилятися, але такі мої думки.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:56 Ответить
Також: плацдарм, укріплення, вихід на Дніпропетровщину та на Харківщину..
показать весь комментарий
28.03.2026 20:46 Ответить
Ай молодець, всвдив кубiноса по самi гланди. Зараз Рубiо просто забов`язан заорати що нiяких гарантiй до повного мира на умовах рашки.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:02 Ответить
Ще Зеленський заявляв, що ніякої війни не буде, будуть шашлики.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:16 Ответить
Я смотрю, тут многие работают под дурачков. Что неясно? США готовы дать гарантии только после окончания войны, а ...уйло говорит, что он остановит боевые действия только при одном условии - если ВСУ уйдут с Донбасса. То есть, сначала сдача Донбасса, потом подписывается какой-то документ о прекращение боевых действий и только потом вступят (?) гарантии от США. Другими словами, Штаты и Зеленский говорят об одном и том же, но формулировка Зеленского раздражает Трампа. А по сути, Зеленский сказал так, как оно есть на самом деле.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:18 Ответить
Ось бачите...
Вже давно все обговорюється, як цілком можливе..
📈
Вікно Овертона.... потрошку зсувається зсувається...
показать весь комментарий
28.03.2026 20:37 Ответить
А завтра скаже /// юзік і міндіч Герої України. Або цілуйте холопи дупу мамаріму і скумбрію По Вісім
показать весь комментарий
28.03.2026 20:41 Ответить
урсятина головного мозку
показать весь комментарий
28.03.2026 20:47 Ответить
Прикро, але я не вірю нашому президенту, я аірю Рубіо. Президент за 7 років постійно брехав і обіцяв, довіри до нього нуль.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:55 Ответить
Володя, Белый Дом захватили кремлёвские ублюдки. Посылай нахрен трампа венса рубио орбана виткова. Это всё одна путинская банда бандитов. Держись за Европу и всё будет Украина!
показать весь комментарий
28.03.2026 20:56 Ответить
Там брехун, тут брехун і нам, звичайним людям потрібно вибирати хто менше набрехав. Ми точно таких людей вибирали?
показать весь комментарий
28.03.2026 22:12 Ответить
«О, я, я! Кемска волост! О, я, я! Кемска волост!»
«Да ты что, сукин сын, самозванец, казённые земли разбазариваешь?!»
показать весь комментарий
28.03.2026 22:26 Ответить