8538 посетителей онлайн

Украина должна сделать все возможное, чтобы дроны не попадали в Финляндию, - премьер Орпо

орпо

Премьер-министр Финляндии Петтери Орпо заявил, что правительство страны принимает все необходимые меры для предотвращения новых инцидентов с беспилотниками. Он также рассказал о взаимодействии с Украиной по вопросу недопущения пролета БПЛА на территорию Финляндии. 

Об этом сообщает Yle, передает Цензор.НЕТ.

Финляндия обратилась к Украине 

Орпо заверил, что обнаружение дронов не зависит исключительно от наблюдений граждан, хотя их и находили в лесу.

"Все сведения, полученные разведкой от органов власти, будут тщательно проверены", — сказал премьер Финляндии.

По его словам, правительство сейчас принимает необходимые меры, чтобы избежать новых инцидентов с дронами.

"Мы сообщили, что Украина должна сделать все в рамках своих военных операций, чтобы дроны не попадали в Финляндию", — заявил Орпо.

  • Напомним, что на юго-востоке Финляндии в субботу, 11 апреля, нашли еще один беспилотник с взрывной частью. Дрон уже подорвали.

Что предшествовало

  • Напомним, что 29 марта несколько беспилотников нарушили воздушное пространство Финляндии, а затем упали.
  • Премьер-министр Финляндии Петтери Орпо заявил, что дроны, упавшие на территории страны днем 29 марта, вероятно, были украинскими.
  • Позже президент Финляндии Александр Стубб подтвердил, что один из дронов, упавший на территории страны, действительно имеет украинское происхождение, однако подчеркнул, что беспилотник не представлял военной угрозы для страны.
  • В свою очередь в МИД Украины сообщили, что Украина находится в контакте с Финляндией по поводу инцидентов с дронами.
Топ комментарии
+17
Русні те саме сказати - ні?
показать весь комментарий
12.04.2026 18:01 Ответить
+14
висувати претензії до кацапів завжди ссикотно.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:23 Ответить
+9
Тиць - ******* бабин Гриць - то збивайте нах!
показать весь комментарий
12.04.2026 18:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Русні те саме сказати - ні?
показать весь комментарий
12.04.2026 18:01 Ответить
висувати претензії до кацапів завжди ссикотно.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:23 Ответить
Навіть після курвська.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:23 Ответить
що там Курськ... теперешні фіни про свій Суомуссалмі давно забули.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:35 Ответить
Курвськ показал, що русня не така вже й грізна, як себе малює.
Ну і діпстрайки, які вона регулярно ловить - теж.
Але "образ сили" досі ще міцний.
Ето жє... цєлая россія, ну как жє можно ідті напєрєкор такому мощному мєдвєдю? Надо іскать компромісс, то єсть удовлєтворять трєбованія с мінімально возможним для сєбя ущєрбом.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:39 Ответить
фінам якось *****, що там той Курськ показав.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:46 Ответить
Тоді й далі будуть вмовляти, щоб українці якось так зробили свої дрони, аби вони на територію Фінляндії, попри руснявий РЕБ, не залітали. Бо без дії руснявого РЕБ дрони прилетять туди, куди їм треба на території росії.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:49 Ответить
вмовляти не будуть. Будуть вимагати щоб "Україна зробила все можливе, щоб дрони не потрапляли до Фінляндії" Джерело: https://censor.net/ua/n3610123
показать весь комментарий
12.04.2026 18:55 Ответить
І що саме? Підрив за GPS-координатами? Так русня прохаває швидко і почне спуфити так, щоб перетин не-кордону кацапстана бортовий комп'ютер сприймав як перетин кордону ЄС.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:00 Ответить
премєрів не цікавлять ні якісь там техніяні тонкощі, ні взагалі першопричини потрапляння дронів на теріторію Фінляндії.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:06 Ответить
Ну, ми, звісно, зробимо що можемо, але результат - не гарантуємо.
За гарантією - до крЄмля. Якщо він припинить війну і забере своїх підарів з України, наші дрони одразу ж припинять потрапляти до Фінляндії.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:08 Ответить
орпів наші старання не цікавлять, А щодо питань до кремля, то я вам вже тут прокоментував.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:20 Ответить
А що було в тому Курську?
показать весь комментарий
12.04.2026 18:41 Ответить
Судячи з вашого запитання, правільним отвєтом буде "сирок по пріказу агєнта Буратіно унічтожіл западную тєхніку і лучшіє соєдінєнія ВСУ, чтоби помочь путіну оккупіровать Донбасс".
показать весь комментарий
12.04.2026 18:47 Ответить
Та ні, я раді правди, Курськом тут не пахло, Коренєво стало фортецею а взагалі це називається Суджанською авантюрою. Живу недалеко і довелося бачити скільки в одну сторону пішло тільки техніки а ще і особовий склад був. Вам же с Одєси краще ж видно через призму зеленої пропаганди, у населення Сумщини запитали б про позитивні наслідки цього. Тільки лінія фронту збільшилась на 560 км а про винищення області так то таке нікому не потрібне.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:03 Ответить
Ну, що і треба було довести.
Так, заради цікавості, покажіть мені ті 560 км нової лінії фронту на території України.
Бо крити Північ чєрєз лєнточку і лазити ДРГ русня почала десь через місяць після втечі з-під Києва.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:06 Ответить
Не дивись на все через призму зеленої пропаганди. Які тут ДРГ, тут орками тільки захоплено сіл до трьох десятків а ще більше розбито в сірій зоні яку вони успішно розширяють з кордону вглиб нашої території. Просто порівняно зі сходом не такі активні бойові дії бо ми їм не дуже потрібні а потрібна буферна пуста зона, щоб повтору Суджі не було. Хоч це зрозуміло одєсіту. І не треба в мою адресу писати всіляку ахінею, досить річної давнини про касетний ********* Іскандера - М по Сумам, в цю п'ятницю тут Клименко таки написав правду - осколково-фугасний ********* що я зразу і казав і пояснював але куди там мені до розумних зелених.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:26 Ответить
До курвська все тихо-мирно було, ані ДРГ, ані обстрілів?
показать весь комментарий
12.04.2026 19:29 Ответить
Я ж не про Курськ, я ж про Суджу а це дві великі різниці. Зараз ФРОНТ а до Суджі були в окремих місцях ДРГ і обстріли були максимум з мінометів самих ближніх сіл. По Сумам кілька прильотів до серпня 24 року, в містечку, де зараз живу, один приліт по телеретранслятору за два з половиною роки. А зараз що, дрони всіх типів зграями, залізниця ділянками працює, до Харкова немає зовсім нічого.
В Сумах дві квартири, мені вони непотрібні, з мене тут однієї досить поки не розіб'ють але прильоти там були за 50 і 150 метрів. Це я до того що тоді люди могли якось жити а після суджі вже пів-Сум виїхало. Орків же хтось здержує, і ці бригади не лишні були б на більш гарячих ділянках, про це не кажуть, все про схід і південь. Живем тут так , як КАБами почнуть то значить будуть зносити містечко, пора буде вшиватися.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:59 Ответить
Ви, певно, вірите в те, що удари по українській енергетиці були спричинені виключно підривом кримського мосту.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:01 Ответить
Я написав так як тут було і є. А що, той міст не працює, чи там перила побили? Віра в щось - це не моє, можно просто почитати історію про дєла цих орків всю їхню дорогу і відпадуть всі питання про якісь причини їхньої такої поведінки. Вони просто такі психологічні уроди , мені півроку там було досить з головою для розуміння цього.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:34 Ответить
Я спитав про конкретну подію.
русня заявила, що обстріли української енергетики - це отвєтка за мост.
Ви вірите в те, що не підірви ми міст, досі були б зі світлом?
показать весь комментарий
12.04.2026 20:43 Ответить
Я не читаю русні і я конкретно відповів що вірити в щось -це не моє. І конкретно пояснив НА ВСІ ТАКІ ВИПАДКИ що щоб вони не казали але роблять вони СВОЄ. Зрозуміло? ? Чи знову повторюється історія з ***********, по три рази одне те саме пояснювати?
показать весь комментарий
12.04.2026 20:59 Ответить
Якщо вони завжди роблять своє, то чого ви там вище звинувачуєте курвську (ладно, нехай суджанську) операцію у поточному винищенні та окупації Сумської і Чернігівської областей?
показать весь комментарий
12.04.2026 21:08 Ответить
Так вони до НАШОЇ операції і не робили такого, я ж написав вище чи знову читаєте тільки себе. Так, досить з мене, колись який небудь Клименко знову скаже те саме що і я але не скоро бо це неприємна правда. Все.
показать весь комментарий
12.04.2026 21:26 Ответить
Ні, не все.
До підриву кримського мосту вони теж енергетику не чіпали.
Після - почали.
Висновок, за вашою логікою: не треба було міст чіпати - були б зі світлом.
Продовжуємо логіку.
Надо било виполнять мінскіє соглашєнія - сво би нє било.
Нє надо било на майданє скакать - войни би нє било вообщє.
показать весь комментарий
12.04.2026 21:38 Ответить
Дивна ви людина. З ваших дописів виходить що якби Україна не робила спротив то й війна б закінчилась. Вігніше й не почалась би.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:19 Ответить
ПО ЖИТТЮ, а не по моїх дописах, виходить що в результаті авантюрної непродуманої операції яка закінчилась розгромом угрупування лінія фронту збільшилась 560 км і зараз тут знаходяться частини які б застосовувалися на інших ділянках. Ви вважаєте це спротивом? Що це дало позитивного? А як, наприклад, у світі дивилися на війну до Суджі? рф почала війну з Україною! А після Суджі, та там взаємні розбірки!
показать весь комментарий
12.04.2026 20:50 Ответить
По твоєму, якщо та країна яка обороняється від нападу починає військові операції на території нападника то вона переходить у стан ,,проста какіх та разборак"? На кого працюємо, чиї наративи тут напихуєм?
показать весь комментарий
12.04.2026 22:14 Ответить
Просто в якій небудь Бразилії , і не тільки, не дуже знають про цю війну але орки їх просвітять після таких речей. І це буде краще для України в світі? Ви думаєте чи тільки ярлики розвішуєте, коли правда не подобається.
показать весь комментарий
12.04.2026 22:23 Ответить
такую попробуй не испугайся
показать весь комментарий
12.04.2026 19:47 Ответить
Та да.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:03 Ответить
коня на скаку остановит, в горящую избу войдёт
показать весь комментарий
12.04.2026 21:11 Ответить
цесарки гарно справляються з колорадськими жуками.
показать весь комментарий
12.04.2026 22:15 Ответить
Україна робить все можливе шоб на фінів не напали то то не рахується.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:52 Ответить
Погано робить, он бойові БПЛА на Фінляндію падають.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:54 Ответить
Тиць - ******* бабин Гриць - то збивайте нах!
показать весь комментарий
12.04.2026 18:01 Ответить
кацапи РЕБом влупили тай полетіли хер зна куди
показать весь комментарий
12.04.2026 18:06 Ответить
Тут он прав. Простите великодушно.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:03 Ответить
якби це було так просто, то спершу ми б потурбувались щоб рашистські безпілотники не потрапляли в наших дітей
показать весь комментарий
12.04.2026 18:25 Ответить
Финны и не говорят , шо "просто". Просят(очень выдержанно и вежливо) сделать все возможное.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:32 Ответить
а що ти там промичиш як дрон з України впаде на голову комусь з біженців з України. І спрацює! А їх там десь 50 - 60 000. Я особисто скажу - так вам і треба, ***** тікати. Кому написано той ніде не сховається
показать весь комментарий
12.04.2026 19:06 Ответить
Ну тогда сходите к психиатру, может поможет.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:45 Ответить
Пора вводити 5-ту статтю!
показать весь комментарий
12.04.2026 18:04 Ответить
А якщо це будуть кацапські дрони? Вони теж мають зробити все можливе?
показать весь комментарий
12.04.2026 18:07 Ответить
Кацапсячим дронам немає потреби там літати, а нам треба добиратись до *********** луги *башити порт загрузки танкерів.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:31 Ответить
Кацапячі дрони можуть літати де завгодно. Он, не так давно залітали до Польщі, Литви та Румунії. У Бельгії біля військової бази крутилися. У Норвегії навколо аеропорту кружляли.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:40 Ответить
Розвіддрони та дрони з вибухівкуою то різні речі.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:43 Ответить
А хіба до Польщі не залітав шлюхєд з бойовою частиною?

https://www.nta.ua/u_polshhi_vpav_ta_vibuxnuv_rosiiskii_saxed_vlada_pripuskaje_shho_dron_priletiv_iz_bilorusi_76279
показать весь комментарий
12.04.2026 18:57 Ответить
Ну залітав. Більше ж не залітає...
показать весь комментарий
12.04.2026 19:01 Ответить
Так само й про цей можна сказати. Ну залітав...
показать весь комментарий
12.04.2026 19:01 Ответить
Розумієш, в нас альтернативи немає добратись до луги. Тільки через Балтійські країни (або Польщу але це далеко облітати) , потім Фінляндію. Тому треба якось домовлятись...
показать весь комментарий
12.04.2026 19:06 Ответить
Я ж не про це. Вони нам ніби викочують пред'яву: а не припиніть залітати до нас. Так, ніби у нас немає війни, а ми просто так розважаємося. Мають же ж розуміти, що помилки неминучі. На дрони активно тисне ворожий РЕБ, їх можуть пошкодити МВГ, у них може закінчитися пальне. Тобто це відбувається не через нас.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:10 Ответить
Кацапня тепер через бульбондію на Волинь та Львівщину залітає.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:03 Ответить
Різні речі. Там їхній союзник, з території якого вони до України вдерлися. Буде бульбенфюрер їм такі пред'яви кидати? Не думаю... У нього там навіть їхні ретранляторні станції стоять.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:11 Ответить
Так я ж про це й кажу. Що у нас немає альтернативи крім домовлятися. А ***** дійсно, що у бульбофюрера нічого запитувати не буде і пред'яву він йому ніяку не висуне бо це одна із провінцій *****стану.
показать весь комментарий
12.04.2026 19:34 Ответить
Ми ж не проти. Але є речі, які ми просто не можемо контролювати. І їм треба це усвідомлювати...
показать весь комментарий
12.04.2026 19:36 Ответить
А самі себе здатні захистити? Рано чи пізно доведеться! Українці не безкінечні, єврокуколди, ви що думали як в НАТО вступили то автоматично під захистом стали? НАТО не навчене ******** війни виходить
показать весь комментарий
12.04.2026 18:08 Ответить
Радянсько-фінська війна (Зимова війна) 1939-1940 років виявилася для СРСР значно важчою та кровопролитнішою, ніж очікувало радянське керівництво. Офіційні цифри тривалий час замовчувалися або занижувалися, проте ******* історики наводять більш детальні дані.
Ось основні категорії втрат СРСР:

Людські втрати
Число загиблих радянських солдатів у кілька разів перевищувало втрати фінської сторони. Згідно з найбільш авторитетними дослідженнями (зокрема, за даними історика Григорія Кривошеєва):
Безповоротні втрати: Близько 126,875 осіб (сюди входять загиблі в бою, померли від ран у госпіталях, зниклі безвісти та ті, що не повернулися з полону).
Санітарні втрати: Понад 264,900 осіб (поранені, контужені, захворілі та ті, що отримали серйозні обмороження).
Загальні втрати: Складають близько 391,800 осіб.
Для порівняння, фінська армія втратила близько 26,000 осіб загиблими та близько 43,000 пораненими.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:22 Ответить
тих фінів вже давно нема. Зараз нові фіни живуть своє благополучне життя, тому їх не цікавлять причини, через які у їх бік летять чиїсь дрони.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:28 Ответить
Може вони завжди такими були. Ніхто ніколи не згадує ганебні поразки і капітуляцію фінів в 1944-му році.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:57 Ответить
ні, не звжди. Були і Суомуссалмі, і Коллаа... з таким же успіхом можно сказати " ніхто ніколи не згадує перемоги фінів"
показать весь комментарий
12.04.2026 19:15 Ответить
Якщо він так каже, що Україна "повинна", - то нам не все відомо.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:11 Ответить
Кожна країна повинна захищати себе сама, українці захищають свою країну а ви якось самі свою
показать весь комментарий
12.04.2026 18:12 Ответить
Тоді в Фінланд будут "потрапляти дрони" ***** й їх буде на порядок більше й вони будуть там не по оказії , а по плану !!!
показать весь комментарий
12.04.2026 18:14 Ответить
Коли москальські дрони потраплятимуть,то тоді почішаєтеся,а так кілька штук українських просто тримають вас в тонусі)
показать весь комментарий
12.04.2026 18:18 Ответить
дайте нам ще два-три роки, і ми зробимо все можливе щоб дрони не потрапляли до Фінляндії. Але це не точно. Можливо нам знадобиться п'ять років.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:20 Ответить
забирайте ,в нас ще є
показать весь комментарий
12.04.2026 18:21 Ответить
щоб дрони не падали в Фінляндії додаткові українські оператори дронів мать коректувати політ з Фінляндії .
показать весь комментарий
12.04.2026 18:21 Ответить
Які ж фіни - сміливі та потужні ! Як жертва веде оборону як може, так їй одразу зауваження "обороняйтесь якось подалі від нас".

Як параша пускає дрони розвідники, порушує ********* морські кордони, літаками порушує повітряний простір фінів, будує бази на кордоні з Фінляндією. То 0 реакції.

І що , що параша готується до третьої світової. А от український дрончик, що збився з курсу, це харам
показать весь комментарий
12.04.2026 18:23 Ответить
Шо це за поц черговий? *****,ну звідки береться вся ця тупа шваль?🤦
показать весь комментарий
12.04.2026 18:28 Ответить
дивно, але він правоцентрист... соратник наших "Європейська Солідарність" в Європі... одна політична сила в Європарламенті - Європейська народна партія.
показать весь комментарий
12.04.2026 18:36 Ответить
Я вважаю, що Україна зробить все можливе для безпеки Фінляндії. Але гарантувати непотрапляння *********** на її територію - на всі 100% не зможе, нема такої фізичної можливості. Бо це - війна, яка розв'язана не Україною, а нашим спільним з фінами сусідом-імперією. І саме ця касапська імперія та її війна - першоочергова причина. Саме їм потрібно висувати претензії.
До речі, фіни також воювали з цією імперією, мають це знати як отченаш. Фіни також свого часу були в її складі... ледве-ледве з величезними втратами вирвались з її кігтів...

ЗІ: але я не буду здивований, якщо наше МЗС ім.Зелі цього не розтвкмачить прем'єру Фінлянтії і не нагадає цього факту народу Суомі...
показать весь комментарий
12.04.2026 18:32 Ответить
То чекайте фіни на кацапські дрони, тоді що будете заявляти?
показать весь комментарий
12.04.2026 19:05 Ответить
Здулися союзнічки, чи такими ніколи і не були?
показать весь комментарий
12.04.2026 19:36 Ответить
Треба по них тепер обов'язково дронами та iпануть.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:03 Ответить
о почалося ниття єуропейських транвеститів. щоб на вас бистріше кацапи напли за вашу бздикливість та зробили ленінградською обл.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:14 Ответить
Сбивать бы учились. Может и пригодится. А может и очень скоро пригодится. Почти тысяча км границы с утырками как никак. Тогда слово ,возможное, станет иначе звучать.
показать весь комментарий
12.04.2026 20:29 Ответить
Побачим
показать весь комментарий
12.04.2026 21:13 Ответить
ОРПО СІЯРТО !?)
показать весь комментарий
12.04.2026 23:41 Ответить