7473 відвідувача онлайн

Україна має зробити все можливе, щоб дрони не потрапляли до Фінляндії, - прем’єр Орпо

орпо

Прем’єр Фінляндії Петтері Орпо заявив, що уряд країни вживає всіх необхідних заходів для запобігання новим інцидентам із безпілотниками. Він також розповів про комунікацію з Україною щодо недопущення залітання БпЛА на територію Фінляндії. 

Про це повідомляє Yle, передає Цензор.НЕТ.

Фінляндія звернулася до України 

Орпо запевнив, що виявлення дронів не залежить виключно від спостережень громадян, хоча їх і знаходили в лісі.

"Усі відомості, отримані розвідкою від органів влади, будуть ретельно перевірені", - сказав прем'єр Фінляндії.

За його словами, уряд зараз вживає необхідних заходів, щоб уникнути нових інцидентів із дронами.

"Ми повідомили, що Україна повинна зробити все в межах своїх військових операцій, щоб дрони не потрапляли до Фінляндії" – заявив Орпо.

  • Нагадаємо, що на південному сході Фінляндії в суботу, 11 квітня, знайшли ще один безпілотник з вибуховою частиною. Дрон уже підірвали.

Що передувало

Топ коментарі
+17
Русні те саме сказати - ні?
показати весь коментар
12.04.2026 18:01 Відповісти
+14
висувати претензії до кацапів завжди ссикотно.
показати весь коментар
12.04.2026 18:23 Відповісти
+9
Тиць - ******* бабин Гриць - то збивайте нах!
показати весь коментар
12.04.2026 18:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Русні те саме сказати - ні?
показати весь коментар
12.04.2026 18:01 Відповісти
висувати претензії до кацапів завжди ссикотно.
показати весь коментар
12.04.2026 18:23 Відповісти
Навіть після курвська.
показати весь коментар
12.04.2026 18:23 Відповісти
що там Курськ... теперешні фіни про свій Суомуссалмі давно забули.
показати весь коментар
12.04.2026 18:35 Відповісти
Курвськ показал, що русня не така вже й грізна, як себе малює.
Ну і діпстрайки, які вона регулярно ловить - теж.
Але "образ сили" досі ще міцний.
Ето жє... цєлая россія, ну как жє можно ідті напєрєкор такому мощному мєдвєдю? Надо іскать компромісс, то єсть удовлєтворять трєбованія с мінімально возможним для сєбя ущєрбом.
показати весь коментар
12.04.2026 18:39 Відповісти
фінам якось *****, що там той Курськ показав.
показати весь коментар
12.04.2026 18:46 Відповісти
Тоді й далі будуть вмовляти, щоб українці якось так зробили свої дрони, аби вони на територію Фінляндії, попри руснявий РЕБ, не залітали. Бо без дії руснявого РЕБ дрони прилетять туди, куди їм треба на території росії.
показати весь коментар
12.04.2026 18:49 Відповісти
вмовляти не будуть. Будуть вимагати щоб "Україна зробила все можливе, щоб дрони не потрапляли до Фінляндії" Джерело: https://censor.net/ua/n3610123
показати весь коментар
12.04.2026 18:55 Відповісти
І що саме? Підрив за GPS-координатами? Так русня прохаває швидко і почне спуфити так, щоб перетин не-кордону кацапстана бортовий комп'ютер сприймав як перетин кордону ЄС.
показати весь коментар
12.04.2026 19:00 Відповісти
премєрів не цікавлять ні якісь там техніяні тонкощі, ні взагалі першопричини потрапляння дронів на теріторію Фінляндії.
показати весь коментар
12.04.2026 19:06 Відповісти
Ну, ми, звісно, зробимо що можемо, але результат - не гарантуємо.
За гарантією - до крЄмля. Якщо він припинить війну і забере своїх підарів з України, наші дрони одразу ж припинять потрапляти до Фінляндії.
показати весь коментар
12.04.2026 19:08 Відповісти
орпів наші старання не цікавлять, А щодо питань до кремля, то я вам вже тут прокоментував.
показати весь коментар
12.04.2026 19:20 Відповісти
А що було в тому Курську?
показати весь коментар
12.04.2026 18:41 Відповісти
Судячи з вашого запитання, правільним отвєтом буде "сирок по пріказу агєнта Буратіно унічтожіл западную тєхніку і лучшіє соєдінєнія ВСУ, чтоби помочь путіну оккупіровать Донбасс".
показати весь коментар
12.04.2026 18:47 Відповісти
Та ні, я раді правди, Курськом тут не пахло, Коренєво стало фортецею а взагалі це називається Суджанською авантюрою. Живу недалеко і довелося бачити скільки в одну сторону пішло тільки техніки а ще і особовий склад був. Вам же с Одєси краще ж видно через призму зеленої пропаганди, у населення Сумщини запитали б про позитивні наслідки цього. Тільки лінія фронту збільшилась на 560 км а про винищення області так то таке нікому не потрібне.
показати весь коментар
12.04.2026 19:03 Відповісти
Ну, що і треба було довести.
Так, заради цікавості, покажіть мені ті 560 км нової лінії фронту на території України.
Бо крити Північ чєрєз лєнточку і лазити ДРГ русня почала десь через місяць після втечі з-під Києва.
показати весь коментар
12.04.2026 19:06 Відповісти
Не дивись на все через призму зеленої пропаганди. Які тут ДРГ, тут орками тільки захоплено сіл до трьох десятків а ще більше розбито в сірій зоні яку вони успішно розширяють з кордону вглиб нашої території. Просто порівняно зі сходом не такі активні бойові дії бо ми їм не дуже потрібні а потрібна буферна пуста зона, щоб повтору Суджі не було. Хоч це зрозуміло одєсіту. І не треба в мою адресу писати всіляку ахінею, досить річної давнини про касетний ********* Іскандера - М по Сумам, в цю п'ятницю тут Клименко таки написав правду - осколково-фугасний ********* що я зразу і казав і пояснював але куди там мені до розумних зелених.
показати весь коментар
12.04.2026 19:26 Відповісти
До курвська все тихо-мирно було, ані ДРГ, ані обстрілів?
показати весь коментар
12.04.2026 19:29 Відповісти
Я ж не про Курськ, я ж про Суджу а це дві великі різниці. Зараз ФРОНТ а до Суджі були в окремих місцях ДРГ і обстріли були максимум з мінометів самих ближніх сіл. По Сумам кілька прильотів до серпня 24 року, в містечку, де зараз живу, один приліт по телеретранслятору за два з половиною роки. А зараз що, дрони всіх типів зграями, залізниця ділянками працює, до Харкова немає зовсім нічого.
В Сумах дві квартири, мені вони непотрібні, з мене тут однієї досить поки не розіб'ють але прильоти там були за 50 і 150 метрів. Це я до того що тоді люди могли якось жити а після суджі вже пів-Сум виїхало. Орків же хтось здержує, і ці бригади не лишні були б на більш гарячих ділянках, про це не кажуть, все про схід і південь. Живем тут так , як КАБами почнуть то значить будуть зносити містечко, пора буде вшиватися.
показати весь коментар
12.04.2026 19:59 Відповісти
Ви, певно, вірите в те, що удари по українській енергетиці були спричинені виключно підривом кримського мосту.
показати весь коментар
12.04.2026 20:01 Відповісти
Я написав так як тут було і є. А що, той міст не працює, чи там перила побили? Віра в щось - це не моє, можно просто почитати історію про дєла цих орків всю їхню дорогу і відпадуть всі питання про якісь причини їхньої такої поведінки. Вони просто такі психологічні уроди , мені півроку там було досить з головою для розуміння цього.
показати весь коментар
12.04.2026 20:34 Відповісти
Я спитав про конкретну подію.
русня заявила, що обстріли української енергетики - це отвєтка за мост.
Ви вірите в те, що не підірви ми міст, досі були б зі світлом?
показати весь коментар
12.04.2026 20:43 Відповісти
Я не читаю русні і я конкретно відповів що вірити в щось -це не моє. І конкретно пояснив НА ВСІ ТАКІ ВИПАДКИ що щоб вони не казали але роблять вони СВОЄ. Зрозуміло? ? Чи знову повторюється історія з ***********, по три рази одне те саме пояснювати?
показати весь коментар
12.04.2026 20:59 Відповісти
Якщо вони завжди роблять своє, то чого ви там вище звинувачуєте курвську (ладно, нехай суджанську) операцію у поточному винищенні та окупації Сумської і Чернігівської областей?
показати весь коментар
12.04.2026 21:08 Відповісти
Так вони до НАШОЇ операції і не робили такого, я ж написав вище чи знову читаєте тільки себе. Так, досить з мене, колись який небудь Клименко знову скаже те саме що і я але не скоро бо це неприємна правда. Все.
показати весь коментар
12.04.2026 21:26 Відповісти
Ні, не все.
До підриву кримського мосту вони теж енергетику не чіпали.
Після - почали.
Висновок, за вашою логікою: не треба було міст чіпати - були б зі світлом.
Продовжуємо логіку.
Надо било виполнять мінскіє соглашєнія - сво би нє било.
Нє надо било на майданє скакать - войни би нє било вообщє.
показати весь коментар
12.04.2026 21:38 Відповісти
Дивна ви людина. З ваших дописів виходить що якби Україна не робила спротив то й війна б закінчилась. Вігніше й не почалась би.
показати весь коментар
12.04.2026 20:19 Відповісти
ПО ЖИТТЮ, а не по моїх дописах, виходить що в результаті авантюрної непродуманої операції яка закінчилась розгромом угрупування лінія фронту збільшилась 560 км і зараз тут знаходяться частини які б застосовувалися на інших ділянках. Ви вважаєте це спротивом? Що це дало позитивного? А як, наприклад, у світі дивилися на війну до Суджі? рф почала війну з Україною! А після Суджі, та там взаємні розбірки!
показати весь коментар
12.04.2026 20:50 Відповісти
По твоєму, якщо та країна яка обороняється від нападу починає військові операції на території нападника то вона переходить у стан ,,проста какіх та разборак"? На кого працюємо, чиї наративи тут напихуєм?
показати весь коментар
12.04.2026 22:14 Відповісти
Просто в якій небудь Бразилії , і не тільки, не дуже знають про цю війну але орки їх просвітять після таких речей. І це буде краще для України в світі? Ви думаєте чи тільки ярлики розвішуєте, коли правда не подобається.
показати весь коментар
12.04.2026 22:23 Відповісти
такую попробуй не испугайся
показати весь коментар
12.04.2026 19:47 Відповісти
Та да.
показати весь коментар
12.04.2026 20:03 Відповісти
коня на скаку остановит, в горящую избу войдёт
показати весь коментар
12.04.2026 21:11 Відповісти
цесарки гарно справляються з колорадськими жуками.
показати весь коментар
12.04.2026 22:15 Відповісти
Україна робить все можливе шоб на фінів не напали то то не рахується.
показати весь коментар
12.04.2026 19:52 Відповісти
Погано робить, он бойові БПЛА на Фінляндію падають.
показати весь коментар
12.04.2026 19:54 Відповісти
Тиць - ******* бабин Гриць - то збивайте нах!
показати весь коментар
12.04.2026 18:01 Відповісти
кацапи РЕБом влупили тай полетіли хер зна куди
показати весь коментар
12.04.2026 18:06 Відповісти
Тут он прав. Простите великодушно.
показати весь коментар
12.04.2026 18:03 Відповісти
якби це було так просто, то спершу ми б потурбувались щоб рашистські безпілотники не потрапляли в наших дітей
показати весь коментар
12.04.2026 18:25 Відповісти
Финны и не говорят , шо "просто". Просят(очень выдержанно и вежливо) сделать все возможное.
показати весь коментар
12.04.2026 18:32 Відповісти
а що ти там промичиш як дрон з України впаде на голову комусь з біженців з України. І спрацює! А їх там десь 50 - 60 000. Я особисто скажу - так вам і треба, ***** тікати. Кому написано той ніде не сховається
показати весь коментар
12.04.2026 19:06 Відповісти
Ну тогда сходите к психиатру, может поможет.
показати весь коментар
12.04.2026 19:45 Відповісти
Пора вводити 5-ту статтю!
показати весь коментар
12.04.2026 18:04 Відповісти
А якщо це будуть кацапські дрони? Вони теж мають зробити все можливе?
показати весь коментар
12.04.2026 18:07 Відповісти
Кацапсячим дронам немає потреби там літати, а нам треба добиратись до *********** луги *башити порт загрузки танкерів.
показати весь коментар
12.04.2026 18:31 Відповісти
Кацапячі дрони можуть літати де завгодно. Он, не так давно залітали до Польщі, Литви та Румунії. У Бельгії біля військової бази крутилися. У Норвегії навколо аеропорту кружляли.
показати весь коментар
12.04.2026 18:40 Відповісти
Розвіддрони та дрони з вибухівкуою то різні речі.
показати весь коментар
12.04.2026 18:43 Відповісти
А хіба до Польщі не залітав шлюхєд з бойовою частиною?

https://www.nta.ua/u_polshhi_vpav_ta_vibuxnuv_rosiiskii_saxed_vlada_pripuskaje_shho_dron_priletiv_iz_bilorusi_76279
показати весь коментар
12.04.2026 18:57 Відповісти
Ну залітав. Більше ж не залітає...
показати весь коментар
12.04.2026 19:01 Відповісти
Так само й про цей можна сказати. Ну залітав...
показати весь коментар
12.04.2026 19:01 Відповісти
Розумієш, в нас альтернативи немає добратись до луги. Тільки через Балтійські країни (або Польщу але це далеко облітати) , потім Фінляндію. Тому треба якось домовлятись...
показати весь коментар
12.04.2026 19:06 Відповісти
Я ж не про це. Вони нам ніби викочують пред'яву: а не припиніть залітати до нас. Так, ніби у нас немає війни, а ми просто так розважаємося. Мають же ж розуміти, що помилки неминучі. На дрони активно тисне ворожий РЕБ, їх можуть пошкодити МВГ, у них може закінчитися пальне. Тобто це відбувається не через нас.
показати весь коментар
12.04.2026 19:10 Відповісти
Кацапня тепер через бульбондію на Волинь та Львівщину залітає.
показати весь коментар
12.04.2026 19:03 Відповісти
Різні речі. Там їхній союзник, з території якого вони до України вдерлися. Буде бульбенфюрер їм такі пред'яви кидати? Не думаю... У нього там навіть їхні ретранляторні станції стоять.
показати весь коментар
12.04.2026 19:11 Відповісти
Так я ж про це й кажу. Що у нас немає альтернативи крім домовлятися. А ***** дійсно, що у бульбофюрера нічого запитувати не буде і пред'яву він йому ніяку не висуне бо це одна із провінцій *****стану.
показати весь коментар
12.04.2026 19:34 Відповісти
Ми ж не проти. Але є речі, які ми просто не можемо контролювати. І їм треба це усвідомлювати...
показати весь коментар
12.04.2026 19:36 Відповісти
А самі себе здатні захистити? Рано чи пізно доведеться! Українці не безкінечні, єврокуколди, ви що думали як в НАТО вступили то автоматично під захистом стали? НАТО не навчене ******** війни виходить
показати весь коментар
12.04.2026 18:08 Відповісти
Радянсько-фінська війна (Зимова війна) 1939-1940 років виявилася для СРСР значно важчою та кровопролитнішою, ніж очікувало радянське керівництво. Офіційні цифри тривалий час замовчувалися або занижувалися, проте ******* історики наводять більш детальні дані.
Ось основні категорії втрат СРСР:

Людські втрати
Число загиблих радянських солдатів у кілька разів перевищувало втрати фінської сторони. Згідно з найбільш авторитетними дослідженнями (зокрема, за даними історика Григорія Кривошеєва):
Безповоротні втрати: Близько 126,875 осіб (сюди входять загиблі в бою, померли від ран у госпіталях, зниклі безвісти та ті, що не повернулися з полону).
Санітарні втрати: Понад 264,900 осіб (поранені, контужені, захворілі та ті, що отримали серйозні обмороження).
Загальні втрати: Складають близько 391,800 осіб.
Для порівняння, фінська армія втратила близько 26,000 осіб загиблими та близько 43,000 пораненими.
показати весь коментар
12.04.2026 18:22 Відповісти
тих фінів вже давно нема. Зараз нові фіни живуть своє благополучне життя, тому їх не цікавлять причини, через які у їх бік летять чиїсь дрони.
показати весь коментар
12.04.2026 18:28 Відповісти
Може вони завжди такими були. Ніхто ніколи не згадує ганебні поразки і капітуляцію фінів в 1944-му році.
показати весь коментар
12.04.2026 18:57 Відповісти
ні, не звжди. Були і Суомуссалмі, і Коллаа... з таким же успіхом можно сказати " ніхто ніколи не згадує перемоги фінів"
показати весь коментар
12.04.2026 19:15 Відповісти
Якщо він так каже, що Україна "повинна", - то нам не все відомо.
показати весь коментар
12.04.2026 18:11 Відповісти
Кожна країна повинна захищати себе сама, українці захищають свою країну а ви якось самі свою
показати весь коментар
12.04.2026 18:12 Відповісти
Тоді в Фінланд будут "потрапляти дрони" ***** й їх буде на порядок більше й вони будуть там не по оказії , а по плану !!!
показати весь коментар
12.04.2026 18:14 Відповісти
Коли москальські дрони потраплятимуть,то тоді почішаєтеся,а так кілька штук українських просто тримають вас в тонусі)
показати весь коментар
12.04.2026 18:18 Відповісти
дайте нам ще два-три роки, і ми зробимо все можливе щоб дрони не потрапляли до Фінляндії. Але це не точно. Можливо нам знадобиться п'ять років.
показати весь коментар
12.04.2026 18:20 Відповісти
забирайте ,в нас ще є
показати весь коментар
12.04.2026 18:21 Відповісти
щоб дрони не падали в Фінляндії додаткові українські оператори дронів мать коректувати політ з Фінляндії .
показати весь коментар
12.04.2026 18:21 Відповісти
Які ж фіни - сміливі та потужні ! Як жертва веде оборону як може, так їй одразу зауваження "обороняйтесь якось подалі від нас".

Як параша пускає дрони розвідники, порушує ********* морські кордони, літаками порушує повітряний простір фінів, будує бази на кордоні з Фінляндією. То 0 реакції.

І що , що параша готується до третьої світової. А от український дрончик, що збився з курсу, це харам
показати весь коментар
12.04.2026 18:23 Відповісти
Шо це за поц черговий? *****,ну звідки береться вся ця тупа шваль?🤦
показати весь коментар
12.04.2026 18:28 Відповісти
дивно, але він правоцентрист... соратник наших "Європейська Солідарність" в Європі... одна політична сила в Європарламенті - Європейська народна партія.
показати весь коментар
12.04.2026 18:36 Відповісти
Я вважаю, що Україна зробить все можливе для безпеки Фінляндії. Але гарантувати непотрапляння *********** на її територію - на всі 100% не зможе, нема такої фізичної можливості. Бо це - війна, яка розв'язана не Україною, а нашим спільним з фінами сусідом-імперією. І саме ця касапська імперія та її війна - першоочергова причина. Саме їм потрібно висувати претензії.
До речі, фіни також воювали з цією імперією, мають це знати як отченаш. Фіни також свого часу були в її складі... ледве-ледве з величезними втратами вирвались з її кігтів...

ЗІ: але я не буду здивований, якщо наше МЗС ім.Зелі цього не розтвкмачить прем'єру Фінлянтії і не нагадає цього факту народу Суомі...
показати весь коментар
12.04.2026 18:32 Відповісти
То чекайте фіни на кацапські дрони, тоді що будете заявляти?
показати весь коментар
12.04.2026 19:05 Відповісти
Здулися союзнічки, чи такими ніколи і не були?
показати весь коментар
12.04.2026 19:36 Відповісти
Треба по них тепер обов'язково дронами та iпануть.
показати весь коментар
12.04.2026 20:03 Відповісти
о почалося ниття єуропейських транвеститів. щоб на вас бистріше кацапи напли за вашу бздикливість та зробили ленінградською обл.
показати весь коментар
12.04.2026 20:14 Відповісти
Сбивать бы учились. Может и пригодится. А может и очень скоро пригодится. Почти тысяча км границы с утырками как никак. Тогда слово ,возможное, станет иначе звучать.
показати весь коментар
12.04.2026 20:29 Відповісти
Побачим
показати весь коментар
12.04.2026 21:13 Відповісти
ОРПО СІЯРТО !?)
показати весь коментар
12.04.2026 23:41 Відповісти