12929 посетителей онлайн

Полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования. ВИДЕО

Глава МВД Игорь Клименко поручил главе Национальной полиции Украины Ивану Выговскому провести служебное расследование действий полицейских во время теракта в Киеве и предоставить всю информацию в ГБР. 

Об этом он сообщил в Telegram-канале, информирует Цензор.НЕТ.

Реакция Клименко на действия отдельных полицейских

"Служить и защищать" — не просто лозунг. Он должен быть подкреплен соответствующими профессиональными действиями. Особенно — в критические моменты, когда от этого зависят жизни людей. Результаты и решения служебного расследования в кратчайшие сроки будут обнародованы Национальной полицией", — отметил он.

Что предшествовало?

Стоит отметить, что сейчас в телеграм-каналах распространяется видео, на котором запечатлено, как двое полицейских, услышав выстрелы, убегают, оставив без помощи пострадавшего человека.

Стрельба в Киеве

  • Напомним, что 18 апреля в Голосеевском районе Киева неизвестный открыл стрельбу по людям. После чего он ворвался в супермаркет и взял заложников.
  • Его ликвидировали во время задержания.
  • По последним данным, известно о 6 погибших и более 10 пострадавших.
  • Начато расследование по статье о террористическом акте.
Топ комментарии
+86
Досі ніхто не провів розслідування як менти тікали з міст 24.02.2022. Жодного розслідування!
показать весь комментарий
19.04.2026 09:36 Ответить
+79
Це не бабусь з петрушкою біля метро щемити
показать весь комментарий
19.04.2026 09:22 Ответить
+67
Героїчні сцикуни.
показать весь комментарий
19.04.2026 09:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Какую задачу поставили - такую и выполняют. Опять же - риск разный. Ухилянта спаковать или устроить перестрелку с террористом - разные последствия. Понимать же надо. "Но как пожар - так хоть увольняйся" (с)
показать весь комментарий
19.04.2026 10:59 Ответить
Ну так и есть, полицейские просто в безопасное место и переместились. Все желающие просто должны были перемещаться вместе с ними. Получается правило - в случае какого то шухера беги в том же направлении куда бежит полицейский - там точно безопасно.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:01 Ответить
Питання короткостволу для самозахисту та змін відповідного законодавства вже завно перезріла.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:02 Ответить
Видите, вы сами описали почему полиции нельзя на фронт. Бегать могут, носить оружие могут - а вот применять - не могут. Потому и на фронт им нельзя.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:03 Ответить
А клименко що робить у поліції?
Теж захоаався від війни ?
показать весь комментарий
19.04.2026 11:06 Ответить
Потужні👍
показать весь комментарий
19.04.2026 11:07 Ответить
так вони і там втечуть, який сенс?
показать весь комментарий
19.04.2026 11:09 Ответить
Вы какой то странный,если не сказать большего...То есть,по вашим словам,полицейским нужно поставить задачу по ликвидации бегающего по улице тела с оружием??? У них айкью отрицательное что ли?? Вы зачем полицию унижаете,своими такими дописами..А зачем скажите полиция тогда вообще нужна,если она выполняет только карательный,надзирательный,создающий проблемы на ровном месте орган нарушающий при этом конституцию по пакованию "ухилянтов" как вы выразились,но не выполняющая прямую функцию по защите пересічного...Да,последствия конечно разные...по упаковке водителя Миколы 55 лет-последствия отсутствуют как таковые,бо він "скотинка безправна",а тут и бошку могли отстрелить...полиция на такое "не подписывалась"... Вы это серьезно что ли написали,или то была ирония??
показать весь комментарий
19.04.2026 11:17 Ответить
Вся ця шобла мусорні потрібна лише для одного - у випадку масових протестів для захисту дорогоцінних тушок зелених глистів від народного гніву.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:19 Ответить
Не премію, а медалі. За легку атлетику - біг з бар'єрами у вигляді лежачих цивільних. А от учасника бойових лій - тут не підходить, таке дають за допомогу ТЦК в бусифікації.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:19 Ответить
На "чнрвону" зону.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:23 Ответить
Правильно. Коли стали стріляти, стало небезпечно і поліцейські просто перемістилися у безпечне місце. Безпечно в тилу - на фронті їх немає і пікуй що так у законі написано.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:24 Ответить
На фото тренування поліцейських на стадіоні. Що не так ?
Естафета. Паличка у кадр не попала.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:28 Ответить
Поставив лайк. Але ж мабуть не бабуся буде відстрілюватися.

До речі. Який ствол був у придурка ?
показать весь комментарий
19.04.2026 11:30 Ответить
Ці уроди тільки ловити разом із розбійниками беззахисних громадян здатні, виконуючи роль окупантів.
Отаку "державу" вимагають захищати і віддавати їй все, наче вона має якусь цінність. Але вона ніколи тебе не захистить.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:35 Ответить
На протязі всієї історії людства одним з найважчих злочинів з точки зору рабовласника/феодала була наявність зброї у раба/кріпака, оскільки це підриває базове право панівного класу на придушення волі класу підневільного. Звісно, рабовласники завжди прикриватимуть це різноманітним пропагандонським блювотинням, створюючи у раба ілюзію свободи вибору, однак суті питання це не міняє
показать весь комментарий
19.04.2026 11:36 Ответить
Схоже зелена влада даремно розраховує на таких рятівників.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:38 Ответить
Не было иронии. Был сарказм. Ирония осталась в 2019.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:48 Ответить
Карабін під пістолетний патрон.
показать весь комментарий
19.04.2026 11:58 Ответить
Чого їм боятися. Картонок, які організував Єрмак, імітуючи демократію?
показать весь комментарий
19.04.2026 12:03 Ответить
Два урода ухилянта,тупо отримали погони щоб виписувати штрафи і кошмарити бізнес,ніякого захисту від такої поліції в людей немає,80% таких мусорів по всій країні і тільки 20% реальні захисники,але вони на фронті а в тилу одиниці.Походу якщо б цей мужих не підбіг до дитити і не сказав тікай вона теж була б мертва.Питання хто врятував майбутнє?Звичайний чувак який собою прикрив пацана,а двоє *****..в з зброєю втікли,це те саме що було під час окупації,і є зараз- військові звичайні люди захищають майбутнє і от таких уродів в тилу, як тих два ухилянта зрадника!!!
показать весь комментарий
19.04.2026 12:05 Ответить
Вчора ще за таке банили та уси проплачени боти сензора нападали всім гуртом на того хто говорив про поліцейських правду, але сьогодні шльондри вже всі перевзулися в повітрі і хаять поліцейських аж гай шумить.
показать весь комментарий
19.04.2026 12:07 Ответить
Чекаємо відео від Корчиньського де він розповість про те, що ухилянти і інша наволоч дискредитує Владу своїми відосиками.
показать весь комментарий
19.04.2026 12:12 Ответить
У кого вимагае? У себе?
показать весь комментарий
19.04.2026 12:14 Ответить
Все мусора одинаковые. Только и могут что толпой бусифицировать одного, а как выстрелы слышат - валят подальше. Они ж необучены.
показать весь комментарий
19.04.2026 12:17 Ответить
таких на фронт брати не можна, тільки в адміністрацію до Зеленського
показать весь комментарий
19.04.2026 12:27 Ответить
Русинова грохнуть не побоялись.
показать весь комментарий
19.04.2026 12:45 Ответить
Балабльство.Бери дозвіл і купи.
показать весь комментарий
19.04.2026 12:57 Ответить
Кал Тек. Значить мені не здалося.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:00 Ответить
Так,корисна.Може знадобитися один раз у житті,а її в тебе не буде.Війна 13-й рік в Україні,а лохи купляють дорогі лахи,телефони,авто і т.д.замість купить зброю і навчитись користуватись.А всі хто тут пише що їм щось заважає танцювать,навіть не пробували вивчить питання.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:09 Ответить
усім
показать весь комментарий
19.04.2026 13:12 Ответить
ще раніше у 14- му....
показать весь комментарий
19.04.2026 13:16 Ответить
Вигідно комусь на патрульних всі проблеми системи повісити. Міністр має перший бути у списку службового розслідування.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:17 Ответить
Частково погоджуся. І цілком можливо, власник навіть не встигне застосувати те що у нього в сейфі. Отак марно протримати зброю у сейфі все життя і не скористатися нею...
показать весь комментарий
19.04.2026 13:17 Ответить
Нажаль моральних виродків, які прийшли заробляти в МВС не обслуговуючи, не захищаючи людей, багато.
Судити треба як посібників вбивства.

(Мій товариш, досвід і освіта якого нікому не потрібні, як пенсіонер та старший офіцер МВС, добровільно мобілізований сержантом ЗСУ... УБД... каже, що таких треба каструвати)
показать весь комментарий
19.04.2026 13:20 Ответить
Цікаво , а що могли ці конкретні два поліцейські з пістолетами зробити проти карабіна в руках неадеквата? Збільшити на дві особи число жертв за свій рахунок? Питання до Клименка, як міністра МВС про повну втрату професійності його підлеглими. Поліція абсолютно не вміє професійно реагувати на злочинні дії.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:33 Ответить
Бо як шо вони потраплять в окупацію - їм світить кримінальна стаття, ну або вмерти.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:34 Ответить
Це як у анекдоті про пожежника - все добре і зарплата і відпустка і тренажерний зал і басейн безкоштовно, але як пожежа, то хоч звільняйся. Тут так само все добре - і бронь і гроші з "ухилянтів" можна брати, а от як починається стрільба, то треба тікати подалі.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:38 Ответить
В житті все можливо.Але якщо ти не зробив те що міг,то відповідальність на тобі.Я ще влітку 22,коли отримав перші бойові на них жінка купила машину дров,генератор,павербанки,бензин.Перші 2 так і лежать в сараї.Обходились.Так само і зброя.Краще б не знадобилась,але як припече,під рукою.З нею спокійніше.А ціна питання,$500.Нехай буде в хазяйстві...
показать весь комментарий
19.04.2026 13:39 Ответить
Мусорня зазвичай по отг стоїть на перехрестях з камерами Фіксуючи рух транспорту на дотримання вимог ПДД світлових сигналів - поворот на головній дорозі . Стріляти та охороняти вони ж цьому ненавчені. Навчені брати хабарі з пяних водів - джек пот
показать весь комментарий
19.04.2026 13:47 Ответить
Це вже вкотре поліція крупно обсирається , але начальничок і далі не звільнений.
Зелені покидьки зіпсували ВСЕ
показать весь комментарий
19.04.2026 13:49 Ответить
То треба забути про свої посадові обов'язки та втекти?
показать весь комментарий
19.04.2026 13:55 Ответить
Основні види дозволеної цивільної зброї:

Мисливська гладкоствольна зброя:Дозволено з 21 року.Мисливська нарізна зброя: Дозволено з 25 років.Пневматична зброя: Калібром понад 4,5 мм і швидкістю польоту кулі понад 100 м/с (потребує дозволу). Пневматику калібром менше 4,5 мм можна придбати з 18 років без дозволу.Травматична зброя: Пристрої для відстрілу гумових куль. Дозволено окремим категоріям (журналісти, народні дружинники, учасники бойових дій).Холодна зброя та охолощена зброя: Для придбання холодної зброї потрібен дозвіл.Газові пістолети та балончики: Дозволено з 18 років.
Ну такі собі варіанти. Ще б ляпачку для мух додали у список дозволеної зброї.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:56 Ответить
Довго думала?Яка світить кримінальна стаття?Вмерти від страху ?Навіть перехід на бік ворога може залишитись непомітним.Скільки кримінальних справ і покарань по Криму?
показать весь комментарий
19.04.2026 13:56 Ответить
Так буде незавжди.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:01 Ответить
Так значить їх так навчають. Маневрах відходу в тил
показать весь комментарий
19.04.2026 14:04 Ответить
орли авакова, блд
показать весь комментарий
19.04.2026 14:06 Ответить
Так, карабін Kel-Tec SUB-2000 калібру 9×21 мм
показать весь комментарий
19.04.2026 14:08 Ответить
Просто непотріб, який завжди тікає і отримує більше ЗСУ...
показать весь комментарий
19.04.2026 14:12 Ответить
Справді ганебний вчинок поліцейських!
Але перш ніж керівництву і суспільству розбиратися з вчинком цих конкретних осіб.
Давайте поглянемо і згадаємо на інші події в яких поліцейські при затримані злочинців "перевищили свої дії і "уявні злочинці" загинули чи постраждали, а поліцейських потім тягали по судах!
Згадалось вбивство пасажира бмв, що тікало годину по Києву (поліцейського 5 років судили..)
Затримання пяних суддів і прокурорів, після яких поліцейського теж посадять (недавній кейс на заході країни (бо прокурор друг генпрокурора))
Прикладів вдосталь.
Відповідно поліцейський і думає, а на..й воно мені треба ті проблеми!
В Америці, поліцейський побачивши щось схоже на зброю в "збудженоїі" людини вбиває її!
Питання до суспільства, яких ми хочемо поліцейських?
На фоні проблем із ТЦК в тому числі...
Відповідь неоднозначна!
показать весь комментарий
19.04.2026 14:23 Ответить
Какое руководство - такая и полиция.
Если не дай Бог русские подойдут к Киеву, то руководство полиции сдрыснет из страны быстрее, чем те двое на видео.
Точно так же бросив жителей Киева.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:43 Ответить
То же самое в Луганске и Донецке.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:45 Ответить
Який міністр, така й поліція.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:45 Ответить
Браво
показать весь комментарий
19.04.2026 15:22 Ответить
Тому вони в тилу, займаються людоловством і відправляють замість себе
показать весь комментарий
19.04.2026 15:23 Ответить
А як тоді "ухілєсов" пакувати? Це ж висока ймовірність кулю зловити
показать весь комментарий
19.04.2026 15:24 Ответить
Супер
показать весь комментарий
19.04.2026 15:26 Ответить
Причому разом із західноукраїнським заряд-загіном, що на кордоні стоїть
показать весь комментарий
19.04.2026 15:28 Ответить
Згоден, що є й такі, що дійсно воюють і навіть є і в поліції нормальні, але їх такий мізер, що взагалом це не помітно бо це "система" і тому така реакція від людей! А "систему", будь-яку, дуже важко знести! Навіть в ЗСУ є таке, що краще тут навіть "поки що" не згадувати, а то закидають "блазнями" тай поки що рано писати про подібні речі! Хто в темі той зрозуміє" - "грьобаний совок" ще невикорінений і продовжує псувати все!
показать весь комментарий
19.04.2026 15:28 Ответить
Для історії це не новина. А ще "мєнти" у всіх країнах - це люди які вважають себе особливою кастою "недоторканих", бо вони ніде не змогли торкнутися, тобто зачепитися в будь-якій цивільній сфері, тому й організували собі як "служити будь-кому і захищати"))) абияк.
Такі ж цифри можна навести по Другій Світовій війні. Скільки колишніх ментів та чекістів СРСР не евакуювалося, а лишалося і йшло на службу німецькій окупаційній владі. Те саме по Франції.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:28 Ответить
Абсолютно вірно. Взяти хоч би для прикладу так звану міліцію в Локотській республіці зразка 1941-1943 років.
У Локотській республіці (колабораційному утворенні під німецькою окупацією в 1941-1943 роках) формування, що виконували функції правопорядку, спочатку називалися народною міліцією і набиралися вони попервах з міліціонерів-зрадників СРСР, а згодом переросли у велике збройне формування - Російську визвольну народну армію (РОНА). Вже до кінця 1942 року «міліція Камінського» налічувала близько 10 тисяч осіб.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:59 Ответить
Потрібно також службове розслідування проти лікаря який видав довідку хворій на голову людині. Необхідно щоб лікарі, які видають довідки на зброю, заповнювали декларацію на майно та кошти бо я впевнений що вбивця купив собі довідку у лікаря і ніяких тестів не проходив
показать весь комментарий
19.04.2026 16:14 Ответить
А нафіга йти в поліцію? Не знав, що це поа'язано з небезпекою? Не знав чим поліція має займатися? Думав по кущам сидіти і в авто стергти тих кого иожна подоїти чи "продати"?
показать весь комментарий
19.04.2026 16:25 Ответить
***** вигадувати якісь нові правила коли лунають постріли або якийсь уйобок приспустивши скло випердолюється перед поліцейським . записує цю ***** на відеореєстратор і потім викладає в ютюб ---- да там в сша бувають гагдони патрульні . бувають зупинки недоречні . але попробуй **** так поводити себе з патрульним в сша який вийшов з машини і хоче перевірити твоі документи ----- у нас повинен бути ЗАКОН . зупинили тебе опусти скло руки на кермі . при потребі покажи всі документи . крапка . а далі щасливой дороги . і всі проблеми ----
показать весь комментарий
19.04.2026 16:31 Ответить
Тю, є ще варіант героя посмертно, за виконання обов'язку, ні?
Чи не посмертно, але героя, який разом з підрозділом організував опір/евакуацію/знищення важливих активів щоб не дісталися ворогу.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:05 Ответить
А я вимагаю відставку Клименка.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:05 Ответить
Не пишіть лайно з-за кордону чи під VPN. Тут же не Цензорі були випадки, коли поліцейські вбивали нападників і їм нічого, так суд був і виправдали. А от коли поліцейські на пару з тцк буквально вбивали людей, то справи більшість так і не дійшли до суду. Ну і після відео зрозуміло для чого поліцейські, бо пакувати беззбройних то одне, а от коли вже є зброя, то розбіглися ******* лайно.

Був випадок, коли мажор розбив і зламав поліцейській носа, і напарник цієї поліцейської відкрив вогонь, то поліцейського виправдали. І якщо пошукати, то випадків вистачає і коли все нормально, то поліцію виправдовують.

Там одна поліцейська дитину на переході збила на смерть, бо напевно спішили пакувати когось, і то її відмазують як можуть.

Так що не пишіть лайно під прапорцем іншої країни.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:28 Ответить
Якби поліцейський застрелив стрілка, то його б посадили. Це вже було. Така потужна рехформа.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:29 Ответить
Нажаль це вже було 2014 і 2022 ... Була наа група цивільних на блокпості біля Києва, бували загородження і допомагали ЗСУ, я бачив як кадирівці згоріли в Бучі на Вокзальній, то "мєнти" в перші дні потікали, жодного не було, тільки ТРО ходили, щоб не було мародерства, нажаль загинули декілька.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:32 Ответить
Так окрім лікаря вагон інших дозволів, не все так просто і не треба перекладати все на одного.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:33 Ответить
Не правда і не пишіть лайна, тут же на Цензорі були випадки і поліцейських виправдовували, якщо вони діяли як треба. Одна збила дитину на переході насмерть, і то її досі не посадили, слідчі дії, і відмажуть і таких випадків також багато.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:35 Ответить
Абсолютно з вами НЕПОГОДЖУЮСЯ Бо деякі дівчата і жінки дають і дадутьі деколькам чоловікам фору Це доказано і в ЗСУ ,які воюють і в структурах МВС Непотрібно всіх під один гребінець .
показать весь комментарий
19.04.2026 18:55 Ответить
Заберіть одну роботу в поліції---ідіть самі без повісток на фронт Ну в крайньому разі---небикуйте,а по першій вимозі поліції надайте їм свої документи І тоді буде паритет А то все робиться навпаки.
показать весь комментарий
19.04.2026 19:00 Ответить
Я про перший випадок застосування зброї. Патрульний Олійник скільки був під слідством? У них немає ініціативи - він радше зателефонує керівництву для ухвалення рішення, ніж відкриє кобуру. Це ж на відео видно.
показать весь комментарий
19.04.2026 19:00 Ответить
поліцію поставили в такі рамки,що вони бояться навіть витягнути пістолет з кобури ,бо будеш від цього лайна рік відмазуватись А деяких і посадили--десятки випадків Особливо коли це було законно ,але проти прокурорів,суддей.високих чинуш Да і суспільство в цьому допомагає А тепер хочемо,щоб вони стріляли,да іще і влюдних місцях,що дійсно заборонено.
показать весь комментарий
19.04.2026 19:05 Ответить
Морди !!!
показать весь комментарий
19.04.2026 19:25 Ответить
Включи мозок. Що могли зробити поліцейські, озброєні пістолетами проти карабіна в руках неадеквата. Збільшити на двох осіб список жертв? В таких випадках діє добре озброєний "Корд".
показать весь комментарий
19.04.2026 19:59 Ответить
Балаболко, у такому випадку я включив би свій бойовий досвід.
Заліг, відкотився б під прикриття дерева, машини, бордюру... одночасно дістаючи зброю...
А! Зрозумів. Ти з «героїчних сцикунів». Мусорок, однозначно...
показать весь комментарий
19.04.2026 20:08 Ответить
отправят на бусификацию...
показать весь комментарий
19.04.2026 20:22 Ответить
З відео виходить, що цивільний чоловік прикрив собою дитину. Якби не він то постріл був би саме в неї. Поліцейський повинен був прибрати дитину з сектору обстрілу разом з собою. Прибрав тільки себе. Сподіваюсь компетентні люди розберуться. Цивільний мабуть герой.
показать весь комментарий
19.04.2026 20:39 Ответить
Ти б відкотився до Бєніной матері. Ти зовсім, безнадійно тупий? Нахер тобі діставати пістолет проти карабіна? Ти чемпіон світу зі стрільби з пістолета? А про свій бойовий досвід розповідай таким самим лохам, як і ти. Рембо недороблений.
показать весь комментарий
19.04.2026 21:12 Ответить
Сиди у свої Бесарабії і не квакай, жабенятко-сцикунятко.
А якщо ти під прапорцем, то підозрюю 100% що ти мусорок, який приперся сюди відмазувати таких семе мусорків-сцикунів.
Так, мусорочок?
показать весь комментарий
19.04.2026 21:34 Ответить
Треба почати з 2014 року, це був початок, коли кідар гіркін з шоблой та купкою наркоманів захопили декілька міст на сході,та події в Криму, не отримавши ніякого спротиву.
показать весь комментарий
19.04.2026 22:07 Ответить
Обідня перерва.
показать весь комментарий
19.04.2026 22:09 Ответить
Вони могли його застрелити з двох позицій.
показать весь комментарий
19.04.2026 22:11 Ответить
а що могли ці конкретні два поліцейські з пістолетами зробити проти карабіна в руках неадеквата?
Перше-прибрати розгубленого підлітка з лінії вогню та сховати його за деревом,яке справа у кадрі,самим за ним сховатись.
Друге-пострілами з пістолетів відбити бажання рухатись в їхню сторону,злодій почав би шукати більш безпечний участок.
Трете-там чекати допомогу,спостерігаючи місцевість.
показать весь комментарий
19.04.2026 22:41 Ответить
Що за хворі фантазії? По вашому, усім іншим світить почесна грамота?
показать весь комментарий
20.04.2026 07:00 Ответить
Я правильно розумію, якщо військовий кидає свою позицію або просто уходить з частини та відмовляється виконувати свої обов'язки то це СЗЧ, за яке він отримає від п'яти до десяти років, навіть якщо ніхто не загинув. Якщо ці поліцейські втекли, то вони також покинули свою "позицію", не виконали свої обов'язки, порушили присягу, де чітко сказано що вони повинні захищати народ України. Відповідно вони також здійснили СЗЧ, в результаті якого загинули люди. Тому вони повинні отримати тюремний строк мінімум п'ять років. Логічно?
показать весь комментарий
20.04.2026 07:31 Ответить
Але практика показує інше. Ті хто залишалися виконувати обовʼязки , наприклад працівники виконавчих установ , всіх звинуватили в тому , що перейшли на бік ворога. Така в нас реальність.
показать весь комментарий
20.04.2026 08:17 Ответить
Мозок увімкни , як шо ван є .
показать весь комментарий
20.04.2026 08:18 Ответить
Я слова не сказав що треба залишитися для ворога!
показать весь комментарий
20.04.2026 08:28 Ответить
Страница 2 из 2