5730 посетителей онлайн

Первая украинская КАБ готова к боевому применению, - Федоров. ВИДЕО

Первая украинская КАБ готова к боевому применению.

Об этом сообщил в Telegram-канале министр обороны Михаил Федоров, сообщает Цензор.НЕТ.

Кто создал первую украинскую управляемую авиабомбу?

"Продолжаем развивать украинские high tech-решения для фронта. Участник Brave1 создал первую украинскую управляемую авиационную бомбу, которая уже прошла необходимые испытания и готова к боевому применению", - отметил он

Подробнее о разработке

По словам Федорова, разработка длилась 17 месяцев. Украинская КАБ имеет уникальную конструкцию и создана с учетом реалий современной войны. Это не копия западных или советских решений, а собственная разработка украинских инженеров для эффективного поражения укреплений, командных пунктов и других целей врага на десятки километров вглубь после запуска.

Технические характеристики

Боевая часть - 250 кг.

Минобороны уже закупило первую экспериментальную партию. Сейчас пилоты отрабатывают боевые сценарии и адаптируют применение нового средства в реальных условиях войны.

"Украина переходит от импорта отдельных решений к созданию собственного high-tech-оружия, которое системно укрепляет Силы обороны и дает технологическое преимущество на поле боя. Вскоре украинские КАБы будут работать по целям врага. Масштабируем решения, которые увеличивают дальность и точность поражения и меняют правила современной войны", — резюмирует министр обороны.

Топ комментарии
+37
як і тисячі щомісячних фламіндічей........
показать весь комментарий
18.05.2026 11:15 Ответить
+31
Перша готова. Друга - наступного року...
показать весь комментарий
18.05.2026 11:28 Ответить
+20
ну нарешті на п'ятий рік війни ! тепер питання до кількості .
показать весь комментарий
18.05.2026 11:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
НЕ інтегровані в корпус. Не інтегровані. Складається КАБ: 1 - з бойової частини - болванки із ВВ - або старої бомби (цилиндрична болванка із скругленою передньою та заднею частинами) без задньой частини - заднього обтикача із оперінням - так, так це з'ємна частина - або нової бойової частини МАЛОГО діаметру - схожої на подовженний снаряд для гармати, 2 - навісного обладнення: 2.1. передній обтикач (в т.ч. з оптикою, електроникою, контактним взривником або такий що забезпечую пробивання), 2.2 - складних крил з елементами кріплення як до бойової частини так до літака, 2.3 - задньої З'ЄМНОЇ частини з електроникою, антенами, плоскостями керування, безконтактним (замідленої дії) взривником, можливо двигуном). КАБ - це "конструктор" в основі якого або "стара" бомба або "нова" бойова частина МАЛОГО ДИАМЕТРУ під розміщення в СТИСЛИХ ВІДСІКАХ стелс літаків, в яких великий відсік знижує непомітність. ПРосто в бомбах малого діаметру - місця підєднання передної, задньої частини та крил менш помітні - тому що одразу проєктувались під це.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:04 Ответить
НЕ повторюю. Просто у нас поки немає "довгої" руки "зняти" літаки параші з КАБами безпосередньо в повітрі. І недостатньо кінетичних перехоплювачів для захисту всіх летовищ від балістики А у підарів така "рука" теоретично була. Тому ми і "розчищали" простір для наших носіїв заздологідь. Що опосередковано вказує на те, що ми не передчасно проголосили про власний КАБ в цьому відео.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:11 Ответить
Це називається і собі і людям
показать весь комментарий
18.05.2026 18:18 Ответить
Щодо точності - тут тільки на меЖі максимальнОї дальності бомба малого діаметра має перевагу. Тому що хоча і летить КАБ по дузі (парабоЛі), падає на ціль все рівно вертикально з певної висоти (тобто є "запас" на компенсацію гіршої аеродинамики).
показать весь комментарий
18.05.2026 18:18 Ответить
НЕ можуть. Просто фізично не можуть рознести бетон. А вот "підловити" літак з алюмію та людиною - це нажаль реально. Я не пропагандон москальський, я просто рОзмовляю "про напрямки робот"...
показать весь комментарий
18.05.2026 18:21 Ответить
Теоретично КАБами може "кидатись" все що швидко літає...
показать весь комментарий
18.05.2026 18:23 Ответить
КАжучи про бетон - мав на увазі усі полоси та укриття на всех летовищах в країні, без можливості відновлення в реальні терміни, а не сам матеріал звичайно.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:26 Ответить
.. ну у нас не так багато аеродромів...щоб мати велику розвинуту інфраструктуру. Звичайна балістична ракета може вивести смугу на достатньо великий термін....тим більше бетонну. І звичайним засипанням і асфальтуванням її не відновиш. І аеродроми на пальцях можна перелічити. І недостатньо кінетичних перехоплювачів для захисту всіх летовищ від балістики..... То Ви самі собі суперечите. Не вистачає перехоплювачів... то не можуть смердячі...)))
А от якраз підловити літак з людиною...значно тяжче..ніж влупити по нерухомому...з відомими координатами..і поціновувачами рашки навкруги. Але то таке. У мене є принцип..Свій... Не нав*язую. Не лізу у теми.. де нічого не знаю..і тим більше не розумію.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:13 Ответить
...теоретично і атомні бомби можна було б кидати з Ан-2... ))) Якщо систему активації...туди вперти...))) Так і з КАБами... Це не просто швиргонути бомбу ..яка полетить донизу... Це система...яку не всунути на кожний літак. Невеличкий приклад. Звичайний Прицільно-навігаційний комплекс з винищувача наприклад F-16...який по розмірам невеликий....чому не всунути у чеський Л-39...і спокійнісенько виявляти шахеди і їх збивати? А тому ..що це КОМПЛЕКС...а не просто радар і льотчик. Так і тут . Запуск КАБ..це система.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:22 Ответить
Ви помиляєтесь.

Сперечатись далі з людиною, в якої очевидні когнітивні порушення і яка не здатна зайти в вікіпедію та подивитись, як виглядають КАБ-и, а як бомби ФАБ з МПК - просто нецікаво. Бо ви просто не слухаєте ніяких аргументів, продовжуєте верзти відверту маячню.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:30 Ответить
Згоден абсолютно.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:35 Ответить
Я вас згадав. Це у вас деменція, тому ви не здатні в фразі "...знищено та пошкоджено" прочитати далі слова-тригера (для вас тригера) <знищено>.

Ну і звісно, хєр зна, що людина ( Микола Ріднік ), яка не здатна подивитись в інтернетах різницю між КАБ та МПК, мала на увазі під фразою "прикрити носії". Бо єдиними способами їх "прикриттям" в процесі скидання МПК/КАБ-ів є відстань від ЛБЗ та ешелоноване ППО, що не дозволяє використовувати далекобійні ЗРК та ракети "повітря-повітря". В України ситуація рівно точно така ж. Українські носії JDAM/GBU дуже обережно наближаються до ЛБЗ. Бо збити можуть. З С-300, звичайної "Ігли" або ракетою "повітря-повітря" з "випадкового" винищувача на чергуванні...

Тож можна сказати - захист носіїв у повітрі в України та засрашки однаково добрий. А от захист носіїв на землі - у України не те щоб кращій. Просто у засрашки немає засобів для якісного полювання за "носіями" - А-50 повибиті, загоризонтні РЛС теж регулярно та активно знищуються, агентурні засоби якось не дуже, схоже, працюють, супутникове угруповування засрашки працює епізодично, а кєтайці оперативних супутникових даних, очевидно, не дають...
показать весь комментарий
18.05.2026 19:40 Ответить
Залізно правило - коли немає аргументів - переходь на особистість. Нагадую: КАБ - керована авіаційна бомба. Крапка. Незалежно від конструкції та року виготовлення. Ще додам посилання - там є інформативна анімація: https://osmp.ngo/collection/ukr-%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0-gbu-39-%D0%B2%D1%96%D0%B7%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD/
показать весь комментарий
18.05.2026 19:41 Ответить
Аеродромів - достатньо. Більше ніж комплесів Петріот, тому парашенці не можуть всі знищити (тоді на Харків, Дніпро та Одесу не лишиться), а ми всі прікрити від балістики.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:45 Ответить
Цитата з вашого джерела: "...у GBU-39 корпус бомби та система наведення об'єднані в єдиний модуль ще на етапі виробництва".

Дякую, що підтвердили: я правий, і GBU це не МПК, а КАБ. Доповню: аналогом МПК в термінології США є JDAM.

Також дякую, що підтвердили: у вас дислексія і ви не здатні навіть свої джерела уважно читати.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:47 Ответить
Ага. Тому вони нас "кошмарять" КАБами регулярно (або Харківяни та Запоріжці брешуть), а у нас одиничні акції.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:51 Ответить
... Якщо враховувати мою деменцію... то Ви ..як здорова людина зможете мені навести дані по слову пошкоджено.!! ?? По знищеним..я і сам ..навіть враховуючі хворобу маю інформацію. А от по пошкодженим...звідки у **здорової** людини дані? Бо пошкодженням може бути і три дірочки у фюзеляжі Су-34....чи Ту-95МС...))) Тоді я з великою достовірністью може Вас порадувати... Наступного разу, коли будете демонструвати свій діагноз.... ( самі знаєте який)... то запросто можете збільшити свої цифри пошкоджених разів у десять. І цифра буде достеменна.
і надалі..)))
А от захист носіїв на землі - у України не те щоб кращій. Просто у засрашки немає засобів для якісного полювання за "носіями" - А-50 повибиті, загоризонтні РЛС теж регулярно та активно знищуються, ... я..як деменціозник хочу запитати у ( згадав Вас) розумовообмеженного....як зв*язати захист носіїв на землі з А-50 та загоризонтними РЛС,,?
А так значна частина Вашого допису достатньо професійна і розумна. Виявляється бувають і тверезі періоди!!!)))
показать весь комментарий
18.05.2026 20:00 Ответить
.. аеродромів і десятка не набереться... Це так... аби заспокоїти Вас і не перераховувати того..що є.... А Ви вважаєте..що смердячим краще гатити по містам... де їм нічого не загрожує...ніж по аеродромам? Невже смердячі до того дурні...що так роблять?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:06 Ответить
Читати Ви не вмієте, в статті написано: корпус бомби (перший компонент) та система наведення (другий компонет) об'єднані в єдиний модуль ще на етапі виробництва (тобто зібрані на заводі) - нічого дивного це новий вироб - під F-22 та F-35 в першу чергу, Ви же стверджували: "крилами/електронікою тощо, що інтегровані в КОРПУС виробу". Ще раз, для любітелів лаятись, бомба GBU‑38 - одна з багатьох КАБів, а не єдиний КАБ, тому що КАБ - Керована авіаційна бомба. "Хоча префікс «GBU» є складовою позначень низки інших керованих бомб - зокрема GBU‑31, GBU‑32 та GBU‑38, - GBU‑39 не має прямого конструктивного чи функціонального зв'язку з іншими моделями, що перебувають на озброєнні США." Менше сідіть на рашкованских військово-пропагандоских сайтах.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:11 Ответить
Спочатку війни регулярно гатили по аеродромам (Вас, Хме, Ант і т.д). У нас навіть людину, справжнього патріота намагались засудити за удар по нашому аеродрому. В полосу ще треба попасти, тут "цілком таємні технології" совка трохи того...
показать весь комментарий
18.05.2026 20:17 Ответить
... ну по хм..і ан зараз ніхто і не гатить..як і бор..жул..бо там НІЧОГО нема..))) Гатять..і майже постійно по тим де є... І по смугам влучали... і по стоянкам..і нажаль по літакам. От мене тільки дивує. Авіація... це моя професія... і не наземна... А Ви мені розповідаєте про те... про що і близько не знаєте. Я ж Вам вже натякав!!! У мене є принцип..Свій... Не нав*язую. Не лізу у теми.. де нічого не знаю..і тим більше не розумію. От цікаво. Якщо тут будуть розбирати тему абортів у макак...Ви не вступите у діскусію?...Бо так ..як Ви намагаєтеся мені довести те... про що і гадки не маєте..і фантазуєте... то і там Ви станене спеціалістом.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:40 Ответить
Ви помилилися, прочитайте ще раз - від слова паРаша. Я за ПОПа голосував якщо що.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:54 Ответить
Чим зараз керуєте?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:57 Ответить
Цікавий міністр оборони - те про що треба мовчати, він афішує. Аби не виявилось лише показухою, як ракета фламіндічь
показать весь комментарий
18.05.2026 21:45 Ответить
Забагато пафосу!
показать весь комментарий
18.05.2026 22:42 Ответить
Не подобається русні така новина.
КАБи ж мають бути їх монополією, їх ексклюзивним оружієм побєди.
показать весь комментарий
19.05.2026 00:07 Ответить
Страница 2 из 2