11841 посетитель онлайн

Россия не будет наносить удары по Раде и Офису Президента, поскольку это не "центры принятия решений", - генерал РФ Картаполов

Будет ли РФ наносить удары по Раде и Офису Президента: в Госдуме ответили

В российской Госдуме заявили, что РФ не будет нападать на Верховную Раду и Офис президента, поскольку это не "центры принятия решений".

Об этом в интервью российским СМИ заявил председатель Комитета Государственной Думы РФ по вопросам обороны Андрей Картаполов.

Подробности

По его словам, Верховная Рада не является "центром принятия решений".

"Депутаты же не контролируют войска и не определяют, куда и когда наносить удары. То же самое можно сказать и об Офисе Президента Украины. Мы все понимаем, что Зеленский там не появляется. Он сидит в бункере, а в офисе у него два охранника и пять уборщиц. Есть ли смысл тратить дорогие боеприпасы на по сути пустое место?" - пояснил депутат страны-оккупанта.

Что такое "центры принятия решений" по версии РФ?

Картаполов заявил, что под центрами принятия решений подразумеваются углубленные и "защищенные пункты управления Вооруженных Сил Украины, родов войск, объединений, возможно, других силовых структур и, в частности, структур госуправления".

"Но нужно понимать, что они не в центре Киева. Это скрытые, хорошо укрепленные пункты", - добавил он.

Что предшествовало?

  • Напомним, накануне в Министерстве иностранных дел РФ заявили, что планируют новые удары по Киеву, и призвали иностранцев и дипломатов покинуть столицу Украины.
  • Под ударом, мол, окажутся "места проектирования, производства, программирования и подготовки к применению БПЛА, используемых "киевским режимом" при содействии специалистов НАТО".

  • В России утверждают, что обстрел Киева произойдет якобы из-за атаки на колледж и общежитие в Старобельске Луганской области 22 мая. Путин заявил, что в результате атаки погибли 6 человек, еще 15, по его словам, пропали без вести.
  • Вечером 25 мая министр иностранных дел РФ Сергей Лавров поговорил по телефону с государственным секретарем США Марко Рубио и озвучил ему новые угрозы о "системных ударах" России по Киеву.
Топ комментарии
+15
5 поверхівка в Львові - ось центр
5 поверхівка в Харкові
5 поверхівка в Краматорську

А взагалі байдуже про що вони говорять - вони брешуть завжди сотні років
показать весь комментарий
26.05.2026 15:51 Ответить
+12
Бережуть найвеличнішого як тільки можуть!))
показать весь комментарий
26.05.2026 15:54 Ответить
+10
"Кацапу вірить - себе не поважать..."
показать весь комментарий
26.05.2026 15:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
П@да Ермаку).
показать весь комментарий
26.05.2026 15:47 Ответить
Як в Омані наказали зеленському з єрмаком, так вони з кабміндічами і гадять в Україні з 2020 року!!! Які там «центри прийнятті рішень», оте збіговисько абрахамія з моноШоблою у ВРУ, чи писульки/заслуховування СРАТЬєхів на ШОУ - Ставка більше, чем шламбауми з єрмаком і татаровим?!?!
показать весь комментарий
26.05.2026 15:55 Ответить
Тільки зє гадить ще з2003.
показать весь комментарий
26.05.2026 18:44 Ответить
Та ні , от він і вовочка як раз у безпеці, от по династії, конча заспі ні разу за чотири роки війни і не прилітало, співпадіння?не думаю..
показать весь комментарий
26.05.2026 15:56 Ответить
Ее, ні! Пі₴да Вероніке "феншуй"...
показать весь комментарий
26.05.2026 16:10 Ответить
Я нещодавно писав, що ймовірно феншуй переховувалася в гаражах і тому туди прилетів горішних)
показать весь комментарий
26.05.2026 16:45 Ответить
По цим структурам Центри прийняття рішень в Кремлі.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:48 Ответить
Будь-яка дитина знає, що всі важливі справи вирішують дядьки за гаражами.
показать весь комментарий
26.05.2026 18:13 Ответить
"Кацапу вірить - себе не поважать..."
показать весь комментарий
26.05.2026 15:48 Ответить
Ага, Квадрат я житлові будинки якраз такі центри
показать весь комментарий
26.05.2026 15:48 Ответить
Та нє, центри прийняття рішень в гаражах БЦ, туди цілий Какашнік прилетів.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:52 Ответить
Можливо там переховувалася феншуй...
показать весь комментарий
26.05.2026 16:46 Ответить
китайці зранку шикнули на кацапів щоб ті вгамувалися.
їх можна зрозуміти - китайське посольство знаходиться на Грушевського, в кількох сотнях метрів від Ради.
ото буде скандал якщо "високоточні" кацапські ракети чи хєрєшнік знесуть амбасаду Великого жовтопикого Хазяїна.

до речі, ви тепер зрозуміли чому кацапи НЕ б'ють хєрєшніком по Києву ?
бо він як той матрос Желєзняк -
"Он шел на Одессу,
А вышел к Херсону,
Матрос и герой Железнк..."
показать весь комментарий
26.05.2026 16:14 Ответить
правильно, запускайте орешник по Вашингтону, там центр принятия решений по вашей версии. Желательно попасть в новенький бальный зал Трампушки, тогда точно Донбасс отдадут
показать весь комментарий
26.05.2026 15:49 Ответить
Бо там поруч посольство Китаю?
показать весь комментарий
26.05.2026 15:50 Ответить
+💯 !

а "хєрєшнік" літає в стилі "п'яної обізьяни"

.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:17 Ответить
Херешнік (кедр) виробляли ще за часів Хрущова,ним він показував "куськіну мать" .
показать весь комментарий
26.05.2026 18:41 Ответить
5 поверхівка в Львові - ось центр
5 поверхівка в Харкові
5 поверхівка в Краматорську

А взагалі байдуже про що вони говорять - вони брешуть завжди сотні років
показать весь комментарий
26.05.2026 15:51 Ответить
Однозначно.
Проблема в том, что с Зе не будет ни победы, ни перемирия - будет просто медленное но уверенное стачивание украинской нации. На русских пох.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:54 Ответить
Напишу те, що видаліть і за що забанять! Так от при пороху, Україна вже була би або колонією рашки, або областями без згадки слова Україна!
показать весь комментарий
26.05.2026 17:07 Ответить
Геннадій Курячий Мозок !!! Чого свій нік скоротив?
показать весь комментарий
26.05.2026 17:27 Ответить
Ні...не видалять і не забанять..люди мають право знати д@вбо@бів...
показать весь комментарий
26.05.2026 18:12 Ответить
Довбойби,це ви порохогниди,які вірте затятому брехуну і зраднику!
показать весь комментарий
26.05.2026 21:21 Ответить
курячий - ти що - ку-ку?
показать весь комментарий
26.05.2026 18:50 Ответить
а пологові, лікарні, панельки, трц і базари - це центри?
показать весь комментарий
26.05.2026 15:51 Ответить
Ну не будуть же вони піддавати ризику свій найкращий актив.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:52 Ответить
Влучили,мабуть випадково,у "центр прийнятя рішень" с золотим унітазом, (будинок з помешканями Міндича,зєлі, Шефіра) коли там НЕ БУЛО тих,хто приймає рішеня.
Ну так співпало!
показать весь комментарий
26.05.2026 18:37 Ответить
Ага. Всем известно что центры принятия решений - в многоэтажках и гаражах.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:52 Ответить
Кацап, а раніше ОХМАДИТ приміром це цент прийняття рішень був?
показать весь комментарий
26.05.2026 15:54 Ответить
Похер на кукурікання кацапні. Де дзеркальна відповідь,клован?
показать весь комментарий
26.05.2026 15:54 Ответить
Бережуть найвеличнішого як тільки можуть!))
показать весь комментарий
26.05.2026 15:54 Ответить
"центром рєшеній" була знищена "високоточною" рузькою ракетою дев'ятиповерхівка на Харківському. найближчий стратегічний об'єкт - Дарницький вокзал, знаходиться приблизно в двох кілометрах від неї.

кацапські курви, горіти вам в пеклі !

.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:56 Ответить
Центр прийняття рішень - це гаражний кооператив в Білій Церкві. Всі найважливіші рішення приймались саме там. Якби тільки знали підари, яка часом бувала там геополітика, вони б були ошелешені. Чомусь їхнє феесБЕ не допрацьовує.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:57 Ответить
Куди прилетить (бо точність у кацапських подєлій ніяка) там і будуть "центри ухвалення рішень" 🤔
показать весь комментарий
26.05.2026 15:59 Ответить
Пам'ятаю, як в Афганістані захопили сладі зі зброєю. Я взяв стару гвинтівку, ще з розтрубом на кінці ствола, калібр як у ДШК і що б не ганьбитись кажу зараз потраплю у ту тріщину на стіні, а вся стіна була в тріщинах. Після пострілу кажу, дивись точно попав. Так і тут куди ракета не прилетіла то точно туди куди планували
показать весь комментарий
26.05.2026 17:10 Ответить
Всё проще, они просто не могут попасть)))
показать весь комментарий
26.05.2026 16:01 Ответить
Думаю центр, це квартира слюсара дяді Вови, яку нещодавно розгатили.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:02 Ответить
Дивись, підрило ********, щоб отвєтка не заїбала!
показать весь комментарий
26.05.2026 16:05 Ответить
Картаполов, не пали окончательно ценных агентов }{уйла в центре Киева.
Они и так навсегда спалены ещё с 2019 года для всех, у кого есть мозги.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:05 Ответить
У російській Держдумі розповіли, що РФ не атакуватиме Верховну Раду та Офіс Президента оскільки це є "центри ухвалення рішень". ,які є потрібними для рашистської 3,14дерації, "зегавару" теж не можуть відстежити так само.як США відстежили вождя іранських чалмоносців, або рашисти героя срср Дудаєва, який очолив спротив народу Ічкерії проти рашистів ,РАШИСТСЬКІ КРОВОПИВЦІ БУДУТЬ ЗНИЩУВАТИ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД .ТА СТОЛИЦЮ УКРАЇНИ.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:06 Ответить
Палять невідомого Вову
показать весь комментарий
26.05.2026 16:07 Ответить
Шо, і по династії не стрілятимуть?
показать весь комментарий
26.05.2026 16:18 Ответить
Помню, помню, в начале войны по болотам бродили полудурки и пели, По центру принятия решений, на Вашингтон... а вообще и без того тупорылые кацапы отупели окончательно и похоже бесповоротно...
показать весь комментарий
26.05.2026 16:07 Ответить
підар гарно потролив гівнодєпукаков і клоуна роялісьтя
показать весь комментарий
26.05.2026 16:08 Ответить
❗️Посилки з AliExpress і Temu не (!) будуть дорожчати - Рада не підтримала скасування пільг на посилки вартістю до 150 євро
показать весь комментарий
26.05.2026 16:11 Ответить
Будете бити по мирному населенню - отакі центри
показать весь комментарий
26.05.2026 16:14 Ответить
в нас на кухні приймають рішення
показать весь комментарий
26.05.2026 16:16 Ответить
Просто нагадаю, що в авторитарних державах депутати ніяких ключових рішень не приймають, зокрема і в рашці.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:22 Ответить
Так і у нас рішення приймають в ОП, а СН та КМ тільки сраками **********.
Це щось останнім часом на фоні Міндічгейту почало ламатися...
показать весь комментарий
26.05.2026 17:22 Ответить
Ну у України ще є можливість вибратися з цієї прірви і стати повноцінною вільною демократією. Треба тільки уникнути грузинського сценарію, щоб народ замість "абинеПорошенко" не обрав "абиневійну".
показать весь комментарий
26.05.2026 19:31 Ответить
От тільки на касі у чеку -7 років та сотні тисяч життів.
показать весь комментарий
26.05.2026 19:35 Ответить
Та більше значно буде і того і іншого. Але така ціна свободи і демократії.
показать весь комментарий
26.05.2026 20:47 Ответить
У нас же кожен президент, спробуй вгадати де сьогодні приймаються рішення, от і луплять куди попало.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:25 Ответить
Кубло агентури і диверсантів москалям завжди на помочі?
показать весь комментарий
26.05.2026 16:29 Ответить
Подождите, сейчас угадаю - Вашингтон?!
показать весь комментарий
26.05.2026 16:34 Ответить
не Сан Тропе
показать весь комментарий
26.05.2026 16:43 Ответить
Росія битиме по лікарням, дитячим садкам, житловим масивам.
Президент і депутати недоторканні!
показать весь комментарий
26.05.2026 16:54 Ответить
бо там свої люди сидять, кончезаспа теж недоторкана
показать весь комментарий
26.05.2026 17:01 Ответить
Сциконули, що прилетить по кремлю...
показать весь комментарий
26.05.2026 16:54 Ответить
По перше ці структури справді жодних позитивних рішень для України не приймають, тому ви їх і бережете. А по-друге ху...стан вважає, що ракети надточні якщо просто в місто потрапляють. Якщо би могли б у якусь військову стрктуру попасти, то вже давно попали.

Справжні тварюки ху....лостана.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:55 Ответить
Я думаю вова з вовою спокійно розмовляють майже кожен день, обговорюють куди вони будуть бити і двушки на москву в який момент відправляти.
показать весь комментарий
26.05.2026 17:02 Ответить
А от житлові будинки, лікарні та дитячі садки - це самі справжні центри прийняття рішень за версією кацапні.
показать весь комментарий
26.05.2026 17:19 Ответить
По логіці каzапні, центри ухвалення рішень це гаражі, лікарні та житлові будинки де мешкають мирні люди.
показать весь комментарий
26.05.2026 17:47 Ответить
Якщо кацап сказав, що не буде бити по Верховній Раді і ОП, то точно вдарить. Тут питання попаде, чи ні. Якби в кацапам було декілька мільйонів ракет і пускових для них, то він би знищив не тільки всі будинки в Києві, в навіть собачі будки. Просто кацап не може цього зробити.
показать весь комментарий
26.05.2026 17:48 Ответить
правильно.бо рада і ОП - центри виконання наказів з кремля.
показать весь комментарий
26.05.2026 17:59 Ответить
точно знаю в кремле дроны собирают
показать весь комментарий
26.05.2026 18:04 Ответить
А може просто розташоване поруч посольство КНР заважає?
Лячно випадково господарів зачепити!
показать весь комментарий
26.05.2026 18:28 Ответить
Картавый половой!
показать весь комментарий
26.05.2026 20:38 Ответить
Ішак - неймовірна цінність для кацапні. Тож, таке зізнання цілком логічне.
показать весь комментарий
26.05.2026 21:30 Ответить