16963 посетителя онлайн
15 153 82

Пошел в СОЧ и подстрекал на это бойцов: Командир из 155 бригады задержан на Ривненщине, - ГБР. ФОТО

Правоохранители задержали и сообщили о подозрении командиру одной из рот 155 отдельной механизированной бригады "Анна Киевская", который не только сам самовольно оставил часть, но и подстрекал на это своих подчиненных военных.

Об этом сообщает пресс-служба ГБР, передает Цензор.НЕТ.

Установлено, что старший лейтенант, командовавший одной из рот в 155 бригаде, в конце прошлого года не выполнил приказ о передаче роты в оперативное подчинение другого подразделения. Вместо этого он приказал своим бойцам бежать без оружия и сам самовольно покинул место несения службы.

Командир роты был задержан сегодня, 8 января, в Ривненской области.

ДБР затримало командира однієї з рот 155 бригади Анна Київська

Отмечается, что его доставили в Киев. Здесь ему сообщили о подозрении в самовольном оставлении места несения службы и отказе выполнить приказ (ч. 4 ст. 402, ч. 5 ст. 407 Уголовного кодекса Украины).

Санкция статей предусматривает наказание в виде до 10 лет лишения свободы.

Суд избрал подозреваемому меру пресечения в виде содержания под стражей с альтернативой внесения залога.

ДБР затримало командира однієї з рот 155 бригади Анна Київська

Ситуация в 155 бригаде

Напомним, 1 января 2025 года главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов изложил ряд фактов об обстоятельствах формирования и функционирования 155-й механизированной бригады "Анна Киевская", которая вступила в бой под Покровском и несет там значительные потери.

По его словам, 155 бригада столкнулась с рядом проблем: перед первым боем ее самовольно оставили 1700 военных, командира бригады уволили сразу после боя, а один из руководителей формирования бригады умер от сердечного приступа.

Бутусов провел длительное расследование для того, чтобы выяснить, что именно привело к значительным потерям среди личного состава бригады и техники и массовому СОЧ.

В октябре 155-я бригада выехала на обучение во Францию. Туда направили 1924 военнослужащих, из них опыт военной службы более года был только у 51, опыт до года - у 459 военнослужащих, а большинство, 1414, были только зачислены на службу и служили менее 2 месяцев, около 150 человек были направлены во Францию даже без прохождения БЗВП. Во Франции сбежали около 50 военных бригады.

Главный редактор Цензор.НЕТ сообщает и о том, что бригаду не обеспечили необходимым вооружением. В частности ни одного дрона для выполнения боевых задач бригада от государства не получила. Также, по данным Бутусова, полностью отсутствовали средства РЭБ. Бригаду обеспечивали волонтеры.

Кроме того, все 120 мм минометные мины производства предприятия Минстратегпрома, которые выдали бригаде, оказались бракованными.

2 января стало известно, что ГБР начало расследование относительно массового СОЧ в 155-й бригаде "Анна Киевская" после появления соответствующих публикаций в СМИ. В свою очередь, в Министерстве обороны Франции не комментировали информацию о том, что подготовленная вооруженными силами Франции 155-я бригада Анна Киевская стала объектом расследования в Украине.

Также в начале января стало известно о результатах заседания Ставки Верховного Главнокомандующего в отношении 155-й ОМБр "Анна Киевская".

5 января главнокомандующий ВСУ Александр Сырский пообещал нарастить способности 155-й бригады и признал, что есть проблемы, требующие решения.

Главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов заявил, что формирование новых бригад без их обеспечения является грубой ошибкой, которая дорого стоит для страны.

Топ комментарии
+29
"не виконав наказ щодо передачі роти в оперативне підпорядкування іншого підрозділу"

тобто "Анну" хотіли тупо роздербанити, а нам потужно серуть у вуха про те як вони там виконують бойові завдання і все в них тіп-топ, тільки кляті блогери та інші активісти заважають
показать весь комментарий
08.01.2025 16:21
+24
От і пішли реальні результати розслідувань та доповідей Потужному - перший цап-відбувайло знайдений! Ще пару піймати і проблема вирішена. Все як заведено в чиновників.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:22
+21
Якщо наказали піти і і померти без набоїв і підтримки, то мав рацію. Не захотів відповідати за даремні жертви заради хотєлок зелі знищити націю. Нехай 95 квартал посилає без підтримки штурмувати орків. Про їх завдання не пишуть, щось скривають.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:23
Комментировать
Сортировать:
Ти про 4 разового верховного матюкливого ухилянта? Я маю на увазі оце бидло, яке матюкалося на фоні українського прапора https://www.youtube.com/watch?v=qKlIgFkdUJ8
показать весь комментарий
08.01.2025 16:24 Ответить
"не виконав наказ щодо передачі роти в оперативне підпорядкування іншого підрозділу"

тобто "Анну" хотіли тупо роздербанити, а нам потужно серуть у вуха про те як вони там виконують бойові завдання і все в них тіп-топ, тільки кляті блогери та інші активісти заважають
показать весь комментарий
08.01.2025 16:21 Ответить
От і пішли реальні результати розслідувань та доповідей Потужному - перший цап-відбувайло знайдений! Ще пару піймати і проблема вирішена. Все як заведено в чиновників.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:22 Ответить
До речі, варто його допитати і про непридатні міни - може це він їх зіпсував? Убити 2 зайця одним пострілом - одмазати не лише тих хто організовував 155-ту, а і Сметаніна? А там можна і до питання розмінування Чонгару дійти.....
показать весь комментарий
08.01.2025 16:25 Ответить
По інших ресурсах вже на Бутусова бочку катять..
показать весь комментарий
08.01.2025 16:36 Ответить
Хто ще відповідальний за непридатні міни ?
Міністр стратегічної промисловості Сметанін, який продовжує безсоромно та безкарно постачати на фронт браковані міни. Как би так ... но є одне но ...


Є такі Військові представники (ВП) на заводі де виготовляють МІНИ , іноді Представництва замовника (ПЗ) - військові підрозділи при військових відомствах, що створюються для контролю якості та приймання військової продукції на підприємствах, в організаціях та установах незалежно від відомчої підпорядкованості та форм власності, що здійснюють на користь оборони країн розробку , випробування, виробництво, постачання та утилізацію продукції військового призначення, як безпосередньо, і у порядку кооперації.

Якщо Ви бачили хоч одного Військового представника (у них звання від майора до підполковника у віці 45-65 років) - простіше кантора така - ОТК - на пункті підготовки молодого бійця??? або на фронті ??? обо покаренного за цю провину ???

Я НІ
А ВИ ???

А чиї там підписи прийомки стоять ???

Читай виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, поводження з небезпечними відходами.
питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах військового стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова КМУ № 314), зокрема, встановлено на період військового стану зупинити протягом термінів звернення за отриманням публічних послуг, визначених законодавством.
Дякую
показать весь комментарий
08.01.2025 17:30 Ответить
Пішов у сзч і

- розмінував чонгар
- не евакуював людей
- втратив території
- не зберіг життя людей
- підписав стамбул
- розвалив державні інституції
- винищив патріотизм
- задавив свободу слова
- зруйнував демократію
....
клятий командир роти
показать весь комментарий
08.01.2025 16:55 Ответить
Ще розплодив корупцію
показать весь комментарий
08.01.2025 16:56 Ответить
4 рази..
показать весь комментарий
08.01.2025 17:23 Ответить
Якщо наказали піти і і померти без набоїв і підтримки, то мав рацію. Не захотів відповідати за даремні жертви заради хотєлок зелі знищити націю. Нехай 95 квартал посилає без підтримки штурмувати орків. Про їх завдання не пишуть, щось скривають.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:23 Ответить
Ну то пиши доповідну та відмовляйся виконувати наказ, якщо є аргументи а не просто залишай позиції.
Я так зрозумів це так званий приданий підрозділ, якщо він залишив позиції, то зв'язку у сусідів з ним ніякого і це по спорченому телефону могли і не передати, та хтось міг попасти в оточення з сусідів або понести втрати.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:28 Ответить
100%, чомусь всі за дезертирів сильно переживають а на тих хто наказ виконує пох.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:35 Ответить
Згоден!, у них, секти!, " ті що сидять по підвалах", "ті що тонуть у Тисі ,,", " ті що біжать по горах і там вмирають,,", це всі -- "герої", їх тут виправдовують, переживають за їхні права свободи, а те, що на фронті, ці Херої створюють ******* проблеми, то тут це нікому не цікаво, хай "********" воюють, а цих! цих чіпати не можна. Україна виходить--погана!!,( яка ********* тупа логіка!, кацапи тут правлять бал!(,
показать весь комментарий
08.01.2025 16:57 Ответить
Не всі.
Тут є плотна група мальчіков-зайчіков які чітко працюють по всіх темах пов'язаних з мобілізацією. І більше їх нічого не цікавить - така особливість...
показать весь комментарий
08.01.2025 16:59 Ответить
Правдиво ти себе охарактеризував.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:42 Ответить
Раніше дивувало а тепер просто бісить, коли люди в капцях з дивана, керуючись суто цивільними поняттями, починають розповідати різні нісенітниці.
Люди-и-и!!! Є цивільне життя, в якому є закони, традиції, моральні норми, емоції та інше.
А є військова служба, де все регламентується тільки Статутом.
Тільки не треба дурних питань, типу "...а ти сам з окопу пишеш". Мені 59-ть. і декілька разів мене зупиняв патруль ТЦК. Я їх не зацікавив. А треба буде, піду не сумнівайтесь.
Але до теми.
Прикривати дезертирів тим, що в них немає того чи іншого, це сіяти панічні настрої і зраду це і є те, чого хоче ворог.
Так, є військовослужбовці, і так, вони потрапили до війська в лиху годину - війна. Хтось народився, прожив життя, помер так і не відчувши на собі війни. А комусь випала доля.
І, якщо ти військовослужбовець, то повинен виконувати накази, а не влаштовувати балаканину, якісь солдатські комітети, голосування типу "...нам цей отаман не любий".
І цей ротний повинен був доповісти згідно Статуту по вертикалі, і виконувати накази, а не піддаватися тваринному страху і підбивати на зраду підлеглих. Згадайте Іловайськ.
Війна - завжди насилля, завжди жорстка вертикаль, яка не має в собі нічого людяного. Але, доведено віками, що інакше не можна. Бо страх смерті можна перемогти лише страхом невідворотної смерті.
Ми часто сміємося над жорстокістю кацапських командирів, але це не смішно. Якби вони опускались до умовлянь, як хочуть "пропхнути" деякі наші хайпожери, то їхні підрозділи вже розбіглися б. Чи думаєте корейці такі упороті генетично? Звичайно ні. Але вони знають, що їх зрада це вірна смерть. А ще і смерть родичів за принципом "трьох поколінь". Вибору нема.
А ми все шукаємо причини, то командир поганий, то наколінників немає...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:01 Ответить
Міг не писати скільки тобі років, і так зрозуміло, що найбільш безстрашні і безкомпромісні воїни - ті, хто воювати не буде.

А в оце - "А треба буде, піду не сумнівайтесь", ніхто не вірить. Ну от, судячи з твоїх слів, зараз треба, але ти тут. То навіщо брехати і вдавати героїзм?
показать весь комментарий
08.01.2025 17:36 Ответить
В 2014 йому теж було 59 і все щось заважало?
Зі мною воювали і 59 річні, і інваліди, і які були зняті з обліку. Хто хотів йшов на початку війни до військомат і навіть були батьки з синами.
А отакі *********, які знають як треба служити і сидять обісцяні і розповідають іншим хай закриють рот, або йдуть до ТЦК.
показать весь комментарий
08.01.2025 19:09 Ответить
Стосовно Іловайська. Ті, хто виконав наказ, склав зброю і сподівався проскочити "зеленим коридором" - залишились в полях навіки. А ті, хто не повірив у байки командування, що "все домовлено, нас пропустять", не склали зброю і пішли напролом. І як результат, таки вирвалися із оточення, практично без втрат, ще й намолотили підарів, зібрали трофеї та полонених, яких обміняли потім на наших.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:38 Ответить
Журналіст Шапошніков був в колоні, те що ви розповідаєте не вірно. Орки тоді не давали нашим коридору і по рації, чітко було чути, що дозволу немає, але тодішній командувач, дав команду прориватись з боєм, а сам розвернув своє авто і втік в іншу сторону.

Ті хто був в початку колони, вони не мали ніяких шансів, щось скласти чи кудась ломитись, їх просто ростріляли із птурів і танків частина, яка встигла розвернутись і розсосередитись комусь повезло прорватись але більшості ні.
показать весь комментарий
08.01.2025 20:48 Ответить
Хто за ту зраду був покараний? Ніхто, там всі свої, кремльовські.
показать весь комментарий
09.01.2025 13:32 Ответить
Цікаво, чому такі випадки в українській армії ми називаємо СЗЧ, а в рашистській - дезертирством?
показать весь комментарий
08.01.2025 16:26 Ответить
Тому, що кацапи сподіваються захопити ще більше землі в Україні, а наш наріт мирний, ситий і любить ходити в тцк з адвокатами ...
показать весь комментарий
08.01.2025 16:30 Ответить
А ви як в тцк ходите, чи воїн-пенсіонер з дивану?
показать весь комментарий
08.01.2025 17:40 Ответить
Вас не правилно інформували, бо рашистів Є:

1. Чем отличается СОЧ и дезертирство в армии РФ?

При самовольном оставлении части военнослужащий имеет намерение временно уклониться от прохождения службы. Дезертир же возвращаться не планирует.

А це ті діяння, але в ЗСУ:

Яка різниця між СЗЧ та дезертирством?

СЗЧ - це коли військовий покидає місце служби без дозволу командира або поважних причин. Але якщо у нього є намір ухилитися від служби, то це вже дезертирство.
18 лист. 2024 р.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:56 Ответить
"передачі роти в оперативне підпорядкування іншого підрозділу."

Горе-генерали продовжують тактику створення хаосу в управлінні, передаючи підрозділи одних бригад іншим і заводячи на одну позицію бійців кількох різних підрозділах.
За подібні речі тих генералів потрібно розстрілювати! Бо це свідомий саботаж!
показать весь комментарий
08.01.2025 16:27 Ответить
Безвідповідальність, не буде нічого цьому старлею за зраду і дезертирство, а генералам тим паче, і така система всіх влаштовує. А бусіфікований свинопас ніколи воїном не стане, воїнів треба виховувати поколіннями, створювати династії. Очевидні речі, а нікому діла немає, навкруги суцільне шапіто...
показать весь комментарий
08.01.2025 16:45 Ответить
Ті генерали є неприхованими ворожими диверсантами на владних посадах як кулініч баканаф наумов сівковіч та ін. поки що при владі в Україні, керують знищенням України разом з кацапами навпроти
показать весь комментарий
09.01.2025 13:38 Ответить
Так...той же Содоль україномовних називає "бандерами" і спеціально знекровлював наші підрозділи. А його тілько відсторонили і навіть не посадили! А Содоля поставив і прикривав кацап Сирський...
показать весь комментарий
09.01.2025 13:48 Ответить
Та херня, тьотка в мантіх з суду його виправдає... До Рівного кацапам ще рік повзти, часу повно...
показать весь комментарий
08.01.2025 16:27 Ответить
А тобі було б легше якби його рота без РЕБів, без БПЛА і при повному покуізмі командування (їх хотіли зробити приданими) полягла там, можливо зупинивши собою кацапів на день чи два?
Я вважаю що командир молодець, а якщо в нас ще залишились незалежні ЗМІ а не зелені сраколизні локшинорозвішувальні помийки - їм варто було б максимально висвітлити ситуацію і дати людині пояснити свій вчинок.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:31 Ответить
Ну так померли інші, яким кацапи зайшли в тил, дякуючи цій "людині".
Ті що не драпанули.
Ск, пдц...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:05 Ответить
які інші померли? звідки інфа? навіщо ці дурні фантазії? по тексту ясно що він залишив розполагу а не позиції (тому це сзч а не дезертирство) - тобто командування ще навіть не встигло віддати їм наказ на зайняття позицій, але офіцер зрозумів що справа гнила.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:24 Ответить
завтра всі ці проСирські будуть ще вам розповідати що наказ на зайняття позицій дається прямо у приміщенні тцк - теж повірите в таку хуцпу?
Допоки ми не почуємо прізвищ тих хто залишив бригаду без забезпечення (але при цьому давав її підрозділам бойові накази) хоча б в якості фігурантів кримінальних справ для початку - це буде продовжуватись. І я ніколи не буду засуджувати офіцерів які відмовились виконувати злочинні накази.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:28 Ответить
так це лейтенант винен в просуванні кацапів? 200 мудрих генералів (чи скільки їх там) відважно керують, а невдячні зольдати нем хочуть помирати...
показать весь комментарий
08.01.2025 16:27 Ответить
ЗА ЭТО ОТВЕЧАЕТ ЛИЧНО СЫРСКИЙ ПЕРЕД ЗЕЛЕНСКИМ А ЗЕЛЕНСКИЙ ПЕРЕД НАРОДОМ !!! ЗНАЧИТ НЕОБХОДИМО СУДИТЬ И СЫРСКОГО И ЗЕЛЕНСКОГО !)
показать весь комментарий
08.01.2025 16:30 Ответить
мне бы хотелось узнать суть приказа и оценку готовности подразделения к выполнению задачи,и главное соотношение сил и средств???может корень зла в штабе который в глубоком тылу из совковых учебиков по заветам жукова играет в солдатиков?!
показать весь комментарий
08.01.2025 16:33 Ответить
Якось не дуже з «Анною»виходить, тут таке, як пароплав назвеш так він й попливе …
показать весь комментарий
08.01.2025 16:35 Ответить
Чим Вам вона не вгодила?
показать весь комментарий
08.01.2025 16:37 Ответить
Тре було назвати "Ленкою", або "скумбрія по8 ", тоді питань було б менше.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:46 Ответить
Ви в курсі хто така Анна Київська?
показать весь комментарий
08.01.2025 17:21 Ответить
Так, в курсі.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:41 Ответить
Маю великі сумніви. Інакше б із зеленою скумбрією не порівнювали. Або ви кацап.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:46 Ответить
Зате з вами ніяких сумнівів- просто тупість.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:58 Ответить
Ну так. Але хто така Анна Київська - мізків відповісти не вистачає
показать весь комментарий
08.01.2025 18:09 Ответить
Людина бачила - жодного бетонного укріплення, жодна міна не стріляє, жодного дрончика та бпла - а людей кидають на м'ясо в ім'я зеленского та йього шляхів. Він життя зберіг військовим. Треба гнилу, зелену, рибину на сміттепереробний заводік. Катастрофі за катастрофою. Військо зневірене та розбігається.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:37 Ответить
Ти сам це все бачив?
показать весь комментарий
08.01.2025 16:41 Ответить
Шо саме бачив?
показать весь комментарий
08.01.2025 16:41 Ответить
Бацив як кацапи, на мопедах і дирявих буханках та жигулях, штурмують наші позиції в лоба, подивись, це цікаво...
показать весь комментарий
08.01.2025 16:49 Ответить
То ти за те шоб військові ЗСУ йшли у штикові атаки та гинули десятками тисяч - вже і так по 40% особового складу залашилось завдяки мудрилам з 19 року.
показать весь комментарий
08.01.2025 16:55 Ответить
Ні, я про те що слабкі нації завжди програють і зникають, це закон життя.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:00 Ответить
в сильних націях кричать не "Впірьод!!!", а "За мною!"
показать весь комментарий
08.01.2025 17:27 Ответить
Про то і кажу.
показать весь комментарий
08.01.2025 18:00 Ответить
сильні нації народжують сильних лідерів, які і кричать "За мною!"

а деякі нації вибирають своїми лідерами скунсів, які кричать "Впірьод!"
показать весь комментарий
08.01.2025 18:08 Ответить
№2. Про то і кажу.
показать весь комментарий
08.01.2025 18:10 Ответить
Я ніколи і не думав, шо українці сильна нація - ну, як і у всьому світі - 25-28% - є движучою силою( в Україні вони вже закінчились) - а залишок то так - біобаласт та поржать.
показать весь комментарий
08.01.2025 19:19 Ответить
Якщо повториться 1919, то буде і 32,33,37,39-45 роки, все повториться. Слабих бʼють поки не стануть сильними, чи поки не здохнуть.
показать весь комментарий
08.01.2025 19:40 Ответить
Там ще з Січі почалось - половина козаків пішла до шведського короля, а половина пішла служити катерині 2, та войювали проти Турції на боці московії.
показать весь комментарий
08.01.2025 20:03 Ответить
Та багато таких прикладів, І при Хмельницькому, і при Виговському, все як під копірку. І зараз знову, коли треба обʼєднатися і дати бій, гризня і чвари. А прийдуть московити, і всіх обʼєднають, поставлять щільненько до стінок, та в петлях повісять купами…
показать весь комментарий
08.01.2025 20:17 Ответить
Бо московія вже тоді купувала козацьку старшину - коли голосували до кого звернутись за допомогою проти султана - або до Польскої корони, або до московії - та перевагою у декілька голосів(куплених московитами) звернулись до нашої трагедії. Доля чи якасьхерня.
показать весь комментарий
08.01.2025 20:41 Ответить
Хватить слухати казки, кацапи спочатку обробляють авіабомбами, потім в них працює артилерія, а лише потім вони йдуть на штурм, тому зараз мають успіхи, а казки, що ми воюємо з мобіками вже закінчились, вже під Солєдаром, кацапня була набагато підготовлена краще ніж у 2022 році.
показать весь комментарий
08.01.2025 18:45 Ответить
Тобто або воюй без зброї, або 10 років, - потужно!
показать весь комментарий
08.01.2025 17:01 Ответить
Так ще й Макрону підісрав.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:02 Ответить
головне, що Верховне - вааааще нє прі дєлах...
ця галаслива моська тільки гавкає на людей, мітить територію та гадить скрізь, де не побуває, ховається та морозиться в складних ситуаціях.. а винні усі інші та ще й прибирають за нею...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:08 Ответить
Бізде..знайшли через кого пізде...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:10 Ответить
То лице нашої риго-зеленої влади! І не потрібно звинувачувати людей! Бо люди риго-зеленим тваринам не винні!
показать весь комментарий
08.01.2025 17:16 Ответить
Хєрасе комроти!!!! Там дівізію хочуть скласти... Комдів " палковнєг Васін"... Віддайте Бредлі, Абрамси, Ховки та Лєо до АЗОВу. Додайте їм же АМХ, МІРАЖей, АРЧЕРів, мін патронів, людей.... У ІІІ-тю, Холодному Яру, К2, Маґурі, 5-ій.. ВИБАЧТЕ, КОГО НЕ НАЗВАВ!!! Ви самі знайдете побратимів, 3-4 ударних можна створити...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:20 Ответить
Та нє, Зєля із Сирським ще 150 нових бригад хочуть зробити. Така концепція. Що там у голові - ХЗ...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:33 Ответить
Вони зараз намагаються вирішити, хто ж це таке придумав, формувати нові бригади з свинопасів і озброювати їх західною зброєю, в тей час коли старі бригади, без поповнення, роками, на мотолигах і УАЗах воюють...
показать весь комментарий
08.01.2025 17:58 Ответить
не зовсім зрозуміло, як Державне бюро ухилянтів може вести справи проти військових.
все дбр - це 100% ухилянти, які пречудову звалили з Києва на захід України на початку повномасштабного вторгнення.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:33 Ответить
Ось цей старлей і є причиною здачі територій. Добре законспірувався.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:39 Ответить
Після війни він вийде з в'язниці і буде реабілітований. А от всі ці генерали - м'сники сядуть на довго.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:45 Ответить
Ніхто не сяде. Ба більше, будуть героями і писатимуть стотомні книжки, як щеленський.
показать весь комментарий
08.01.2025 17:47 Ответить
Це добре, що сказав лишити зброю. А якби повів на Київ?
показать весь комментарий
08.01.2025 19:14 Ответить
На нари верховного ішака! Це все результати бездільності ішака.
показать весь комментарий
08.01.2025 21:27 Ответить
Відсидить кілька років, вийде по амністії. Хай в нього все буде добре.
показать весь комментарий
08.01.2025 21:31 Ответить