10487 посетителей онлайн

В Украине разработали дрон "Батяр", похожий на российско-иранский "Шахед". ФОТО

Украинская компания DeepStrikeTech разработала новый многоцелевой ударный дрон "Батяр", способный преодолевать расстояние более 800 км. Визуально БпЛА похож на российско-иранский "Шахед".

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на "Милитарный".

Отмечается, что изначально "Батяр" разрабатывался как дрон-камикадзе для глубоких ударов, однако со временем его возможности были расширены.

Беспилотник можно использовать как фальшивую цель, бомбардировщик или фронтовой дрон-камикадзе - в зависимости от установленной нагрузки и программного обеспечения.

Дрон Батяр создали в Украине.

60-килограммовый беспилотник с бензиновым двигателем в версии для дальнобойных операций несет боевую часть массой 18 кг.

Одной из целей разработки было создание легкого беспилотника, который запускается с катапульты или из автомобиля - без подготовленных площадок или специального оборудования.

Это делает дрон максимально мобильным и пригодным для боевых условий.

В компании заявляют, что "Батяр" способен удерживать заданный курс даже в случае повреждений, в том числе при пикировании на цель.

Внешне "Батяр" похож на российско-иранский "Шахед", однако сходство - только визуальное.

Аэродинамические характеристики дрона были самостоятельно просчитаны украинскими инженерами с использованием западной технической документации.

Дрон Батяр создали в Украине.

Топ комментарии
+25
18 кг? Потужно! Це вам не 90 кацапських..
показать весь комментарий
23.05.2025 21:53 Ответить
+20
Буде літати разом з Паляницею, Пеклом, Трембітою та довгим Нептуном
показать весь комментарий
23.05.2025 21:54 Ответить
+18
Зразу? Кацапи запускають шахеди з 2022 року, а Україна до сих пір "тестує" гірший за ТТХ аналог.
показать весь комментарий
23.05.2025 21:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Якщо ви мене особисто запитуєте то я і даю мою особисту думку.
Всьому виною те що ви досі не почали допомагати.
показать весь комментарий
25.05.2025 03:47 Ответить
сходив задонатив, дякую шо нагадав
показать весь комментарий
25.05.2025 00:45 Ответить
так, я здогадуюсь. а от поясніть 13- річному, чому у роки 2-ї світової війни на розробку і будівництво танка уходило від 6 міс до 2-х років, літака від 1 до 3 років, артилерії від 1 до 3 років. і це при тому, шо не було інтернета, станків чпу, ШІ та інших ніштяків
показать весь комментарий
24.05.2025 21:59 Ответить
основне завдання - пошкодження радарів сухопутних і морських ППО, так як такий розмір апарату важко або зовсім не пеленгується.
показать весь комментарий
24.05.2025 18:20 Ответить
Так, супер, і не треба казати, що бойова частина мала, її завжди можна збільшити, до того ж, це може бути навіть перевагою-чим менший дрон, тим важче його збити та більше потенційно можна наробити, а якщо їх ще й роєм навчити літати-буде взагалі супер, ох розквітнуть українські "Барвінки" на лаптєсрандії!
показать весь комментарий
24.05.2025 18:07 Ответить
і вам того ж, накопичуте ще смішних аргументів.
показать весь комментарий
24.05.2025 16:19 Ответить
Смайлики і цитати з мультику - єдина доречна відповідь на згадані вами "технічні аргументи" у вигляді "прямолінійних дверей" та "аналогії з гранатою Ф-1, привʼязаною до літака F-35", яка мене "не покоробила", але я, на вашу думку, "раптово вирішив"... Ви, схоже, знервовані, налаштовані занадто агресивно, і мабуть вам краще заспокоїтись, відпочити. Гарного дня.
показать весь комментарий
24.05.2025 15:28 Ответить
технічні аргументи закінчились, давате ще цитати з мультиків. І смаликів побільше.
показать весь комментарий
24.05.2025 14:59 Ответить
Дякую за розуміння. Не перейматиметеся, він ******.
показать весь комментарий
24.05.2025 14:13 Ответить
Ніхто не зрозумів головного! Ідіотизм - то зробити кулю до АКМ, яка наводиться по GPS і має функцію розпізнавання обличчя.
Так і з Батярем - якщо вже робити таке наведення, то хоча б як мінімум 500 кг. вибухівки щоб несло. Щоб такий БПЛА не призводив до пожежі на бензозаправці, як від кинутого недопалка, а хоча б знищив півцеху гідролізу чи перегонну колонну на якомусь НПЗ.
Бо наші виробники плодять бойових керованих мух, замість бойових драконів.
Західні союзники вже зрозуміли безглуздя снарядів Єкскалібур у ********* конфлікту як в Україні.
показать весь комментарий
24.05.2025 14:06 Ответить
Оманський договорняк не передбачав виробництво в Україні ракет.
показать весь комментарий
24.05.2025 13:45 Ответить
Добре, що вибачились
" ...Ета хорошо, Гєна, что ви такой зєлєний і плоскій! Ви лєжітє на газонє, і вас нє відно!..." (с)
показать весь комментарий
24.05.2025 13:40 Ответить
ви прямолінійні як двері вибачаюсь. Тобто аналогія с гранатою Ф-1 привязаною до літака F-35 вас не покоробила, але ви вирішили раптово ********* до мене.
показать весь комментарий
24.05.2025 13:28 Ответить
Прочитайте уважніше коментар, погугліть The Telegraph "про бузину і Київ".
Мова у статті йде якраз про зневажливо згадані вами у коментарі, дещо схожі на "півтонні GBU", досить точні керовані плануючі платформи з авіабомбами 500-3000 кГ, які зараз на фронті ,на думку наших і закордонних військових матимуть більше значення для сталого просуванні рашистів, ніж ворожі FPV та артилерія.
показать весь комментарий
24.05.2025 12:11 Ответить
звісно, вони змінюються і удосконалюються, але нових систем позиціонування і наведення на ціль у Tomahawk поки що не добавили.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:59 Ответить
Це загально відомі абревіатури - назви підсистем. Але їх ******* ТТХ , особливості виконання, алгоритми роботи, відповідне ПЗ, мабуть є інформацією з обмеженим доступом, яка мені не відома
показать весь комментарий
24.05.2025 11:55 Ответить
це так, але цей планер не здатен виконувати агресивні маневри.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:55 Ответить
не зрозумів, яке до обговорювання проблем точності дронів має окопування і артилерія. Підозрюю, що далі у цій статті повинно бути про бузину і Київ.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:52 Ответить
Стійкість планера необхідна ЛА для агресивних маневрів не менше, ніж його аеродинамічні властивості.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:50 Ответить
Тактика ворога "потрійний задушуючий захват", на думку військових наших партнерів, зараз чи не найбільша проблема, яка обумовлює поступове стале просування ворога. Погугліть відповідну статтю в The Telegraph.
"Ось тут і виникає справді складна дилема, на яку насправді немає відповіді. Окопування і всі ці захисні заходи відмінно підходять для зниження втрат від артилерії або FPV, однак плануючі бомби зруйнують ці зміцнення і поховають людей", - коментує тактику " потрійного задушуючого захвату", яку зараз застосовують рашисти проти ЗСУ, науковий співробітник з сухопутних війн у Королівському університеті оборонних досліджень (RUSI).
показать весь комментарий
24.05.2025 11:44 Ответить
у Tomahawk поки що нічого не помінялось - система супутникової навігації NAVSTAR +TERCOM+ DSMAC.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:40 Ответить
механічна міцність планера до його аеродинмічних якостей не має ніякого аідношення. Але конструкторів Dornier ваши компліменти щодо маневрнності цього планера потішили би. Звісно, якби вони були живі.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:33 Ответить
Тільки мабуть з суттєвим уточненням: копією не "вищеназваних дронів", а зменшеную масо-габаритную копією їх планеру дельта-крило. Конструктивні особливості, механічна стійкість планера Батяра нам з вами невідома.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:16 Ответить
Мабуть ми не знаємо достеменно, яка зараз електроніка в ******** модифікаціях Томагавків.
Але розвʼязання проблеми навігації в умовах подавлення чи спуфінгу ворогом GPS шляхом використання у Батярі добре відомих серійних засобів DSMAG цілком обгрунтоване, хоча мабуть і не дешеве.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:07 Ответить
так, тому що "Батяр" з точки зору аеродинаміки є копією вищеназваних дронів з усіма їх перевагами і вадами.
показать весь комментарий
24.05.2025 11:05 Ответить
Ми обговорюємо планер типу дельта-крило. Аеродинамічні можливості його маневрування для ухилу від атак зенітними дронами-інтерцепторами. Я зрозумів ваші коментарі так, що ви
заперечуєте можливість агресивного маневру ухилення нашого ударного бпла "Батяр" від атаки дрону-інтерцептору саме через характерні аеродинамічні властивості планера типу дельта-крило? Причина - аеродинаміка планеру чи щось інше?
показать весь комментарий
24.05.2025 10:49 Ответить
годі думати, що держава США нам надасть якусь, як ви кажете, "електроніку з Томагавку". Ніколи. цього не буде. Ми можемо тільки самі напрацювати свою DSMAC, що ми зараз і робимо при допомозі компанії Vermeer. Просто ви далеко, і у вас інші проблеми, тому ви не в курсах. Таке буває.
показать весь комментарий
24.05.2025 10:34 Ответить
я заперечую маневреність планера тіпа "шахед", тому не треба мені приписувати ще щось, чого я не стверджував. І ці характерні властивості шахедоподібних дронів відома ще з 90-х років по іх "предках" - німецькому DAR, південноафриканському Kentron ARD-10, а пізніше і ізраільському IAI Harpy.
показать весь комментарий
24.05.2025 10:24 Ответить
Дотепно Але мова йде не про шахедогерані, які поки що не помічені у повітряній акробатиці, а про аеродинамічні можливості певних агресивних маневрів бпла з дельта-крилом, які ви заперечуєте.
показать весь комментарий
24.05.2025 10:05 Ответить
Російські шахеди важко збити, бо вони почали робити нову тактику. Дрон летить на максимальній висоті, але над цілью входить у штопор і каменем падає на ціль. Треба в них повчитись
показать весь комментарий
24.05.2025 10:04 Ответить
Чомусь одразу пригадав дрони Розенблата...
Там мільйони пішли псу під хвіст (тобто, по кишеням).
Лише аванс від МОУ склав 650 млн.
показать весь комментарий
24.05.2025 09:58 Ответить
Наступний - Курвий Син і полетить в кремль до пукана.
показать весь комментарий
24.05.2025 09:50 Ответить
Перестань пердіти в калюжу.
показать весь комментарий
24.05.2025 09:50 Ответить
Не пи...ди.
показать весь комментарий
24.05.2025 09:20 Ответить
ідіотізм - це коли півтонна GBU. прив'язана до літака F-35 не попадає у визначену ціль, і на радість російській пропаганді захєрачить у житловий квартал мухосранська.
показать весь комментарий
24.05.2025 08:12 Ответить
18кг заряду на 800км,це як телушку по мандушке гладити🤣🤣🤣
показать весь комментарий
24.05.2025 08:04 Ответить
Ідіотизм - привязати гранату Ф-1 до літака F-35! І виправдатися - хоч і дорого зате точність висока!
показать весь комментарий
24.05.2025 07:53 Ответить
Це ідіотизм - ставити електроніку Томагавка на дитячу модель Шахеда!
показать весь комментарий
24.05.2025 07:49 Ответить
Вікна у багатоповерхівках розбивати - саме воно
показать весь комментарий
24.05.2025 06:45 Ответить
Як що не так? Нога ж вже прострілена!
показать весь комментарий
24.05.2025 05:46 Ответить
тобто ти не спростовуєш свою працю в ольгіно. Ну правильно, бо це ж очевидно.
Набігло вас взимку, свіжовилуплених.
показать весь комментарий
24.05.2025 05:17 Ответить
В чому провокація, недоумок? В тому, що ти морозиш відверту х*рню?
показать весь комментарий
24.05.2025 05:11 Ответить
а що мені хотіти? я таких як ти ольгінських провокаторів ще десять років тому на Цензорі достатньо бачив. Купи собі VPN "Україна преміум", то хоч не будеш тут виглядати як кацапський ***** на зарплаті.
показать весь комментарий
24.05.2025 05:06 Ответить
Як хочеш. Продовжуй і далі виправдовувати своїх зелених незграб, не здатних скопіювати, навіть, найпростішого.
показать весь комментарий
24.05.2025 05:01 Ответить
правий берег Темзи?? ну да, вірю.
показать весь комментарий
24.05.2025 05:00 Ответить
То приїдь до нас, на правий берег. Побачиш особисто "50 метрів лівіше".
показать весь комментарий
24.05.2025 04:58 Ответить
я на Троєщині, а от ти *** тебе знає де, судячи по прапорцю. Може в якомусь Ольгіно.
показать весь комментарий
24.05.2025 04:51 Ответить
Ще раз: ти не в Києві? Тоді, краще, помовч.
показать весь комментарий
24.05.2025 04:44 Ответить
а що це, як не зброя терору? і до чого тут зелені ідіоти?
А попасти точно дроном у таку ціль, як Київ, зовсім не складно. Куди би не прилетів - буде боляче, або взагалі трагічно.
показать весь комментарий
24.05.2025 04:42 Ответить
Не ригай х**ню про "зброю терору" і "50 метрів лівіше", виправдовуючи криворуких зелених ідіотів. Зараз пів Києва бачить, що вони наробили.
показать весь комментарий
24.05.2025 04:37 Ответить
Хто до нас з Шахедом прийде, той від Шахеда і загине.

Саїд, підпалюй
показать весь комментарий
24.05.2025 04:25 Ответить
до чого ви порівнюєте КР з шахедом? що це мені повинно довести?? З таким же успіхом можете порівняти дрон з балістикою або гвинтівку з мінометом.
показать весь комментарий
24.05.2025 04:18 Ответить
Бачу, що і Ви не зрозуміли хід моїх думок.
Може Вам допоможе перегляд ТТХ ракети Taurus, які Україна хоче отримати від Німеччини? Особливо якщо Ви звернете увагу на масу її боєвої частини.
І задайтесь питанням - що в неї такого особливого, окрім високої точності.
показать весь комментарий
24.05.2025 04:10 Ответить
нажаль, ви так нічого не зрозуміли.
І да, так не думають високі військові чини, так думають розробники зброї. І ще раз - шахедів у нас не буде, бо це не точна примітивна зброя, яка у своїй більшості годиться для терору населення. А на великі тихохідні дрони ніколи не будуть встановлювати ні DSMAC, ні TERCOM, ні інші аналогічні системи наведення, бо це тільки збільшить вартість такого дрона до вартості ******** КР, і враховуючи відсоток дронів, які долітають до цілей на відстані 500 і більше кілометрів у глибину рф, то нам ніякого бюджету не вистачить на такі витрати.
показать весь комментарий
24.05.2025 03:54 Ответить
А сколько интересно стоит китайский Sunflower 200 Kamikaze?

https://ru.militarydrones.org.cn/sunflower-200-kamikaze-drone-p00770p1.html
показать весь комментарий
24.05.2025 03:31 Ответить
Допоки високі військові чини будуть думати саме так, як Ви, доти ми не зможемо руйнувати їхні оборонні заводи! Бо не всі підприємства можно зруйнувати високоточним влучанням - Ви самі навели факти, коли підприємства розташовані на великій площі!
І саме тому нам потрібні різноманітні засоби ураження, в залежності від того, яку ціль нам потрібно зруйнувати.
І тут не ідеться про "Терористичну зброю", тут мова іде про адекватність засобів ураження відповідно до цілі, і мети!
показать весь комментарий
24.05.2025 03:24 Ответить
а ще я думаю що коли цій мерзоті нарешті показали "смак" того що воно наробило на власній шкірці, то інші мерзоти це побачили.
показать весь комментарий
24.05.2025 03:19 Ответить
Перепрошую.
Бо повинен подякувати.
показать весь комментарий
24.05.2025 03:01 Ответить
ви маєте повне право вважати, що шахед здатен нєвєбєнно маневрувати. та виконувати "бочки" та інші фігури вищого пілотажу. Можливо навіть впевненість у таких спроможностях шахедів буде сприяти внутрішньому виправданню, що саме через це іх важко збивати. Я тут не стану вам заперечувати.
показать весь комментарий
24.05.2025 02:35 Ответить
щоб вразити ціль - треба попасти точно, а не на 50 метрів лівіше. Тому дрон повинен "вміти" влучити точно у колону АВТ, яка має діаметр 6 метрів, а не ухуярити на 50 метрів лівіше. Бо тоді навіть 90 кг б\ч не завдадуть шкоди тій колоні. Теж саме стосується і виробництв. Щоб завдати критичної шкоди виробничому процесу виготовлення капсулів-детонаторів, то дрон повинен попасти в одну конкретну невеличку будівлю із загальної кількості у півсотні будівель, які розкидані на площі пару сотень гектарів. Це я зараз про конкретний об'єкт. Тому краще це буде невеликий дрон, але з системою DSMAC, яка забезпечить таку точність. А ******* по такому підприємству аналогами шахедів за 200 тис.$ собівартістю за штуку у сподіванні що один кудись влучить - то дурне діло. Другий випадок - уявіть собі цех розміром 100х200 метрів, де виробляють шахеди. В яку частину споруди треба влучити, щоб завдати максимальної шкоди? А поряд стоїть точно такий же за розміром цех. А це загальна площа 7,5 гектарів. А за останні півроку там добудували ще шість цехів загальною площею 8-9 гектарів. В данному випадку може допомогти тільки наявність певних розвідданних і високоточний дрон, який влучить у певну частину будівлі, а не на впаде десь на теріторію.
А якщо це бетонна споруда, то тут може допомогти тільки КР з проникаючою функцією, і такою ж системою наведення DSMAC. як і у високоточного дрона. А виробляти дрони з системою наведення "авось куда пападьот" у нас не будуть, бо це не ефективно, і просто марна витрата коштів.
показать весь комментарий
24.05.2025 02:11 Ответить
Подивимось.
А в теорії дельта-крило перевершує літаюче крило в агресивних маневрах з різкими розворотами та швидкими змінами висоти завдяки вихровій аеродинаміці та стійкості до звалювання. Однак літаюче крило ефективніше для тривалих, енергоефективних маневрів завдяки вищій аеродинамічній якості та кращому збереженню енергії. Вибір залежить від мети: дельта-крило - для акробатики та маневреності, літаюче крило - для тривалого планування та стабільності.
показать весь комментарий
24.05.2025 01:46 Ответить
суперкам може. Герань - ні. Зовсім інша аеродинаміка.
показать весь комментарий
24.05.2025 01:35 Ответить
А нам, нам Вашу думку, не треба вражати військові цілі, включно із заводами, і їх обладнанням, конструкторськими бюро, виробництвами? Для цього 20 кг вибухівки занадто мало, особливо якщо це бетонна споруда!
Так що не треба розповідати про "Зброю терору" - нею може стати навіть звичайний олівец. Питання в руках і головах, які цю зброю направляють!
показать весь комментарий
24.05.2025 01:32 Ответить
Я бачив поширені відео деяких маневрів ухилу БпЛА Суперкам (схема - літаюче крило). Це були у більшості комбіновані маневри повороту з різким зниженням. Цього маневру виявлялось остатньо для вдалого ухилу від атаки дрону- інтерцептору. Завдяки вихровій аеродинаміці та низькому видовженню дельта-крило забезпечує високу маневреність при розворотах, особливо на великих кутах крену (до 60-80°). Воно стійке до звалювання, що дозволяє виконувати різкі повороти з мінімальним радіусом.
показать весь комментарий
24.05.2025 01:26 Ответить
Просто неправильний вислів, ви ж розумієте що він мав на увазі дальнольоти з важкою БЧ, а ви кажете про FPVшки. Ударних БПЛА валом, але сильно програємо по кількості дронів 500+ км. дальності польоту. Чому саме такий перекос, питання.
показать весь комментарий
24.05.2025 01:24 Ответить
таких самих, як російські - їх і не буде, бо вони являють собою звичайну зброю терору, на відміну від їхніх "предків" - німецьких DAR, південноафриканських Kentron ARD-10 та ізраільських IAI Harpy. Неточність росіських гєранєй через недосконалу систему наведення росіяни (а раніше іранці) намагаються компенсувати розмірами дрона і відповідно великою б\ч. Якщо встановити на гєрань пристойну DSMAC, то собівартість такого дрона зразу виросте з 190 тис.$ до 600+, а з урахуванням труднощів доступу до певних компонентів через санкції, то можливо і дорожче. Тому гєрані так і залишаться у росіян зброєю терору, яка повинна на інеріалці влучити приблизно в межах населеного пункту.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:55 Ответить
Це добре, що ******* час від часу нагадують про себе. З'ясувалося, що для них не існує різниці між ударним дроном і дроном-камікадзе.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:52 Ответить
Нужны все подробности. Спросите Портнова. Он вам точно скажет.

https://docs.wixstatic.com/ugd/080718_72757fc9a6e04cdca0175598bf554da3.pdf
показать весь комментарий
24.05.2025 00:49 Ответить
Буду вдячний, якщо Ви розкажете, чому за три роки в нас нема таких самих дронів.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:25 Ответить
Ім*я брате, ім*я того хто поставив підписі печатку.
Я авжеж перепрошую, та навіть при всій поломаній судовій системі України він не міг поставити свій підпис, б о Україна ще має дуже сильну систему бьюрократії. І ніхто б не міг це затвердити без підпису і печатки судді, або прокурора чи хз якогось там слідчого.
Тому ім*я брате ім*я!
показать весь комментарий
24.05.2025 00:22 Ответить
*****,"шахед" несе 90 кг вибухівки а не 18 кг щоб вікна бити. Невже так важко за три роки взяти і скопіювати ?Розробили вони ...аби тільки гроші пиляти.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:16 Ответить
це ви про "Міраж2000", а не про дрончик з ДВЗ, у якого основний маневр - плаский поворот.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:15 Ответить
щодо трампа - помітив. А щодо копіювання - не помітив, бо цей концепт планера хто тільки не копіював с самого початку 90-х. Особливого там нічого нема, тому шахедоподібні дрони виробляли\імпортували багато країн.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:11 Ответить
шо вже не так зі Стерненком?
показать весь комментарий
24.05.2025 00:11 Ответить
Планер з дельтоподібним крилом має високу маневреність і стійкість під час виконання комбінованих маневрів за курсом і висотою. Він ефективний для різких розворотів, спірального набору висоти або зниження, але обмежений у дальності планування через низьку аеродинамічну якість.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:08 Ответить
саме так. Якщо встановити на такий дрон гарну DSMAC, то він зразу стане у рази дорожчий, тому дуже прикро, якщо через його невелику швидкість і достатню теплову сигнатуру його зібють.
показать весь комментарий
24.05.2025 00:04 Ответить
Он не судья, но дело, открытое СБУ при Порохе, решил закрыть именно он. И что-то я не помню чтобы Портнов был в Украине со времен бегства Яныка и по канун инаугурации Зеленского. Наверное он тогда не ту систему купил?
показать весь комментарий
24.05.2025 00:03 Ответить
шахед - це зброя терору, нашо його копіювати. У дрона для діпстрайків головне - система наведення, щоб він точно попадав у ціль, а не за 50 метрів від цілі. Тому на дрон треба встановлювати DSMAC, а не систему "куда пападьот", яка у шахеда компенсується вагою бойової частини. А копіюють його вже тридцять пять років по всьому світу, просто начинка у всіх різна, різні двигуни, тому різна вага і розміри.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:59 Ответить
Барвінок
показать весь комментарий
23.05.2025 23:56 Ответить
Мій допис, якщо не помітили - сарказм.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:53 Ответить
Григорій Григоровиче- а ви знаєте що таке є економія якщо і час тисне і грошенятка краще витрати ти на те що впливає на БПЛА при бойових завданнях, а не на те що дозволяє досліднецькому борту успішно здійснити посадку для подальших дослідів (поламавши лише одну стару совкову лижу).
Чи ви просто Гриша 13 років від народження?
показать весь комментарий
23.05.2025 23:49 Ответить
Конструкція саме такого планера з дельтоподібним крилом дозволяє безпілотнику виконувати плоскі розвороти і не може забезпечити складні маневри. Це специфіка аеродинаміки такої конструкції.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:49 Ответить
бакан не суддя щоб закрити судову справу.
Може тому що портнов, пекло йому назавжди і вовіки віків, купив і всю судову систему тотально?
Ніт?
показать весь комментарий
23.05.2025 23:44 Ответить
нашо освоювати, купляють готовий Hirth або Simonini.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:41 Ответить
тоді ВАРЬЯТ краще
показать весь комментарий
23.05.2025 23:35 Ответить
Тогда почему Баканов закрыл уголовное дело за госизмену в конце лета 2019 года?
показать весь комментарий
23.05.2025 23:33 Ответить
стою на асфальті
у лижі обутий...
показать весь комментарий
23.05.2025 23:33 Ответить
Попадеш у пекло до кабзона - розпросиш своїх родичів там, як у ЗСУ "немає" ударних БПЛА на фронті. 70% кацапні відправляються до пекла саме після зустрічі з ударними БПЛА.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:30 Ответить
наскіко я розумію, зробити планер, вліпити туди двигло і бенза на 1000-1500 та +50 кг бімби- не проблема. а проблема в керуванні, захисті від реб, орієнтації на місцевості
показать весь комментарий
23.05.2025 23:29 Ответить
цій концепції планера вже 50 років. Особливого там нічого нема. За ці 50 років мінялась тільки начинка, удосконалювались актуатори, двигуни і відповідно розміри дрона.

трамп неосвічений невіглас, який невзмозі прочитати півсторінки технічного тексту, тому його думка з будь-якого приводу нічого не вартує.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:25 Ответить
а потім південноафриканський, потім ізраільський, і аж потім іранський.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:12 Ответить
там особливо вдалого нічого нема. Концепт такого планера для дрона з дельтоподібним крилом відомий ще з кінця 80-х років. За цей час змінювалась тільки начинка, двигуни і розміри дронів.
показать весь комментарий
23.05.2025 23:10 Ответить
я не заперечую якщо ви лисий і тупий кацапський поц підете спатки)
показать весь комментарий
23.05.2025 22:56 Ответить
І скільки така ляля буде коштувати? Стерненкові вже нараховуємо на спец рахунок чи ні
показать весь комментарий
23.05.2025 22:56 Ответить
Страница 1 из 2