7898 посетителей онлайн

Во Львове застрелили Андрея Парубия: появилось видео убийства

Появилось видео момента убийства бывшего спикера Верховной Рады и действующего Народного депутата Украины VI-IX созывов Андрея Парубия. На кадрах в частности зафиксировано, как нападающий следит за народным избранником, после чего следует за ним, открывает огонь и быстро покидает место происшествия.

Как сообщает Цензор.НЕТ, во Львове сейчас объявлена спецоперация "Сирена". Под процессуальным руководством Львовской областной прокуратуры начато досудебное расследование по факту умышленного убийства бывшего Председателя Верховной Рады Андрея Парубия.

Топ комментарии
+42
Больше 30 лет стране, а патриотов убивает как во времена СССР и царской России.
показать весь комментарий
30.08.2025 14:57 Ответить
+37
ТАТАРОВ рулить за вказівками КРЕМЛЯ
показать весь комментарий
30.08.2025 15:01 Ответить
+26
Всі ми чудово розуміємо, що маршрут Парабія, час проходження, де живе він, в які магазини ходить, ітд...
На це потрібен час на слідкування за ним.
І не один день!

Але СБУ, мєнти, ітд... навіть нічого підозрілого не бачили.
Бо зайняті кришуванням корупції зелених гнид та бусифікацією.
От вам і вся ефективність СБУ чи мєнтів.
Їх всіх можна спокійно на фронт відправляти, толку з них в тилу ніякого для людей, для держави

І взагалі, хіба по закону, не повинна бути охорона перших осіб держави, навіть які вже пішли з посади?
показать весь комментарий
30.08.2025 15:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Чому у Парубія не було броньованого джипа як у Стерненка, і СБУ не супроводжувало Парубія як Стерненка,чи це інше?
показать весь комментарий
30.08.2025 15:25 Ответить
Брехня. Бо будь-якого кілера, можна було б знешкодити- будь там, на місці, цивільний зі зброєю. А цього, якраз, і немає. І кожен кілер, кожен злочинець знає, що може вільно розгулювати містом і робити що хоче. Бо ж поліцію до кожного не приставиш охороняти, та й це не її функція - функція поліції: обмалювати крейдою тіло загиблого та скласти протокол. Все. Ну, справу порушити, слідство провести - а там вже, як пощастить/ не пощастить. Ну а якщо поліція покриває злочинців (от не було такого - і знову) - то й шукати годі когось - хіба що "призначать злодієм" якогось "тєрпілу". І при тому, саме поліція - перші, хто виступає проти законного конституційного права громадян на самозахист, проти права громадян на вільне володіння та носіння зброї. А самі, поліцейські, при тому - торгують "наградняком" - на десятки, якщо вже не сотні тисяч одиниць. Давно, навіть, вже кримінальні "авторитети" з нагородною зброєю від поліції ходять, а законосдухняним громадянам - "не можна". Оце ваша "поліція".
показать весь комментарий
30.08.2025 16:04 Ответить
Ви ніколи не знаєте - на кого ви натрапите наступної миті. Не знає цього і кілер, не знає цього будь-який злодій. Але, якби зброя була в громадян, то будь-який кілер знав би, що вже точно не зможе так легко, гарантовано та безкарно чинити злочини серед вулиці, де будь-який громадянин може бути озброєний і пристрелити його.
Ось це і є основний фактор стримування для злочинців - не поліція, а саме озброєні громадяни. Будь-хто з громадян.
Це і є основний стримуючий фактор та найдієвіший засіб превенції злочинів. Не "помсти", як ви тут нижче виразились, відверто зманіпулювавши, а саме - превенції (при тому, однак, світова практика також знає безліч випадків, також, коли озброєні громадяни знешкоджували вбивць, злодіїв, в момент коли злодії саме скоювали свої злочини). І про це свідчить абсолютно вся статистика, по всіх абсолютно країнах, де громадянам було дозволено максимально вільне володіння на носіння вогнепальної зброї.
Ви ж, відверто маніпулюєте, намагаючись довести нам тут, наче зброя в громадян "нічого не вирішує", чим відверто захишаєте, позицію, вигідну саме вбивцям, злодіям та коруморваним право(п)охоронним органам - чим не менш відверто показуєте, на чієму, насправді, ви боці, та чиї інтереси насправді ви захищаєте.
показать весь комментарий
31.08.2025 00:25 Ответить
Вирахувано було ,навіть відеокамери знав де знаходяться
показать весь комментарий
30.08.2025 15:00 Ответить
Можливо навіть реальний кур'єр Глово.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:03 Ответить
Знаєте всіх кур'єрів? Зінченко теж був студентом у цивільному житті.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:29 Ответить
Не знаю жодного кур'єра Глово у Львові, тож про це ви знаєте краще.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:57 Ответить
Навіть якщо ви знаєте, як зібрати усіх львівських кур'єрів в одному приміщенні, це ще не означає, що ви мислите логічно.
показать весь комментарий
30.08.2025 21:21 Ответить
Я ні, бо не цікавлюсь кур'єрами. Думаю, що і ви в деталях цього не знаєте, якщо там не працювали. А от за це я не поручуся.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:52 Ответить
Мені простіше, я його відшию. А от якщо якийсь кур'єр зацікавиться вами?
показать весь комментарий
30.08.2025 23:52 Ответить
Мені таке не видають. Хіба колись в наступному житті дадуть наградного, але ж тягати кіло заліза, таке собі.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:50 Ответить
А у Вас є вороги? І вони можуть Вас відсліжувати. Уявіть. Дрижіть. І ніхто навіть не підозріває. До всіх мєнтів не приставиш. І кому зараз заважав Парубій? Про нього ні слова не чутно було. Тут якась мутка, а не політика.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:16 Ответить
Як на мене, то бувший голова ВР уже абсолютно нікому не потрібний. Якщо він не займався якоюсь діяльністю - політикою, бізнесом, митницею, аферами і т.д. Ми поки про Парубія абсолютно нічого не знаємо.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:31 Ответить
Вічна світла памʼять…. Був то справжній Українець. Був вбитий як Герої України Бандера, Петлюра, Шухевич ….
показать весь комментарий
31.08.2025 12:06 Ответить
а до чого тут ТЦК? Чи так в руцьких темниках прописано, у будь який новини базікати про ТЦК?
показать весь комментарий
30.08.2025 15:05 Ответить
Запускайте по вбивці "Фламінго". ....Горіть в пеклі колективні міндічі.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:57 Ответить
Тобі б легше стало коли б Стерненко застрелили? Взагалі мозок клинить? Скільки Стерненко робить для фронту? … Краще запитай чому проросійські депутати такі як Бужанський чи Бойко мають охорону?
показать весь комментарий
30.08.2025 21:13 Ответить
Він був ДІЮЧИМ, депутатом ВР України!
Вбивство ПОЛІТИЧНЕ, але "зєльониє чмоні" будуть усе оббрехивати і волати про кримінальні розбірки...
******* почала ФІЗИЧНО ЗНИЩУВАТИ ОПОЗИЦІЮ.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:14 Ответить
СБУ, мєнти, прокуратура зайняті переслідуванням опозиції, вигадуванням судових справ, тому їм ніколи займатись буденними справами, типу захисту українців...
показать весь комментарий
30.08.2025 15:18 Ответить
Як раз всі патріоти добре знали і цінували хто такий п.Парубій. А для ворога як рашистського так внутрішнього було відомо, що він крім всього був потужним організатором масових протестів, недарма був комендантом Майдану! Готуються до виборів?
показать весь комментарий
30.08.2025 21:22 Ответить
я громадянин не хочу носити зброю і не хочу щоб бидло навкруги мене лазило зі стволами, - хочу щоб якісно виконувала свою роботу поліція і все було нашпиговано камерами
показать весь комментарий
31.08.2025 15:06 Ответить
Тупые кацапы не знают что все эти катаклизмы которые вы описали только болтовня в интернете.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:22 Ответить
Якщо вбивство політичне, то за ним стирчать вуха ФСБ.
Мета - спровокувати виступи радикально налаштованої частини населення проти "антиукраїнської" влади, яка ніби-то повʼязана з організаторами/замовниками цього вбивства,
поглиблення політичного розколу українського суспільства, послаблення обороноспроможності ЗСУ. Не виключений також звʼязок цього вбивства з майбутніми російсько-білоруськими "навчаннями" "Захід-2025", які починаються орієнтовно 12 вересня.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:14 Ответить
"...Тє, кто вижіл в катаклізмє, прєбивают в пєсімізмє..." (с)
показать весь комментарий
30.08.2025 17:01 Ответить
Помиляєшся. Спробуй прийти на поховання і голосно повторити там цю свою заяву
показать весь комментарий
30.08.2025 17:05 Ответить
ЦІлком правильний висновок. Притомний грабіжник або *******, який достеменно знає, що громадянин має законне право прихованого носіння та імовірно має при собі КСЗ, не стане ризикувати власним здоровʼям і шукатиме жертву серед гарантовано неозброєних.
З озброєною людиною поводяться ввічливо і намагаються не провокувати її на застосування зброї. Що стосується розстрілів, влаштованих кілерами, психопатами або порушниками правил поводження з КСЗ, то кількість цих інцидентів можна поступово мінімізувати. Так само, як і ДТП, де люди гинуть та травмуються через порушення ПДР. Ніхто ж не забороняє автотранспорт через те, що порушники ПДР вбивають та калічать в Україні тисячі людей і майже мільйон у світі щорічно.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:31 Ответить
Отримаєш переконливі докази своєї помилки.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:35 Ответить
Ти ж писав "Через 2 дні всі забудуть"? Чи вже не такий впевнений?
показать весь комментарий
30.08.2025 17:57 Ответить
Про 2 дні все ще впевнений, чи вже ні? Я писав про мету ФСБ, якщо вбивство політичне.
Перечитай мій коментар уважніше. Не вдається правильно зрозуміти? Спробуй тренувати розуміння читанням чогось нескладного, доступного для твоїх поточних розумових здібностей відслідковувати причинно-наслідкові звʼязки.
Отже, нагадую ще раз: "Якщо вбивство політичне, то за ним стирчать вуха ФСБ.
Мета - спровокувати виступи радикально налаштованої частини населення..."
Звернув увагу? Спровокувати виступи - мета ФСБ. Якщо виступів немає, то що?
Мета ФСБ не досягнута. Коли почнуться? Запитуй в свого куратора.
показать весь комментарий
30.08.2025 19:00 Ответить
А кухонні ножі? Сокири? Дуже поширенні знаряддя побутових вбивств в Україні. Може заборонити в Україні ці небезпечні для життя людей інструменти?
показать весь комментарий
30.08.2025 21:07 Ответить
А хто вам пропонує роздавати КСЗ "всім підряд"?
Спробуйте отримати дозвіл хоча б на мисливську зброю, і ви зрозумієте, що процедура його законного отримання зовсім не проста і дещо схожа на процедуру отримання прав водія, плюс вимога не мати проблем із законом. І це мабуть правильна стратегія. Ніхто не роздає зброю всім підряд. Із легальною КСЗ, придбаною для самозахисту, вочевидь треба вміти поводитися так, щоб вона виконувала корисну функцію захисту, зупинення нападу, а не вбивства нападника.
показать весь комментарий
31.08.2025 00:40 Ответить
показать весь комментарий
31.08.2025 00:42 Ответить
Больше 30 лет стране, а патриотов убивает как во времена СССР и царской России.
показать весь комментарий
30.08.2025 14:57 Ответить
Это и до Татарова было.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:03 Ответить
Закон про короткоствол не поможет. Такие вещи решаются тем, что не позволяют киллерам разгуливать на свободе заранее. Это не какой-то случайный чел, а вполне конкретный убийца.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:21 Ответить
Это уже на вред Украине. В Украине стало на один проукраинский голос меньше, а остальные хорошенько задумываются стоит ли им быть патриотами или нет.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:33 Ответить
Да ничего бы ему не было. Не выдумывай.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:55 Ответить
Оружие не поможет в данном случае. Это как лучшее решение против маньяка - арестовать маньяка.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:46 Ответить
Та люди просто не успеют среагировать. Даже если бы все вокруг ходили с огнестрелом наготове. Выстрелил и уехал. Это дело пары минут.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:47 Ответить
Ну вот пару дней назад парень пошел в церковь и убил кучу детей и ранил их. США страна где постоянно происходят массовые расстрелы. Оружие этому никак не помогает.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:53 Ответить
Если ты хочешь чтобы не убивали, то ты будешь отслеживать потенциального убийцу. А не ждать когда же он убьет, чтобы ему героически мстить.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:54 Ответить
Ты полностью прав. Оттого решение не в огнестреле, а чтобы убийцы не разгуливали по городам.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:08 Ответить
Ты писал что в США не убивают - вот убивают.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:15 Ответить
Я как бы за ограничение автомобилей. По этой причине. Так что ты мимо.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:50 Ответить
Автомобилем убить легче чем ножом. Оттого людям которые нарушают права, водят пьяными и прочее водить нужно запрещать. Потому что если человек нарушил права и его отпустили, то следующий раз он убьет. Потому что машина легко убьет человека.

Та же логика с оружием. Оружие легко убивает. Оттого его нельзя раздавать всем подряд.
показать весь комментарий
30.08.2025 23:19 Ответить
Да легко. Купил пистолет и пошел грабить магазин или прохожих. В США большинство убийств
это ограбления с огнестрелом. В фильмах это постоянно показывают.
показать весь комментарий
30.08.2025 23:20 Ответить
Представь себе, что за нарушение использования оружием у тебя могут отобрать на него право. Как это происходит с водительскими правами.
показать весь комментарий
31.08.2025 03:56 Ответить
Злодей может вполне рассчитать время пока никто не среагирует. Это не высшая математика. Никакого сдерживания нет. Единственное что дает огнестрел это то что если человек начнет стрелять, то раньше или позже его пристрелят.
показать весь комментарий
31.08.2025 03:57 Ответить
ще один "тєлєграмний зінченко".
показать весь комментарий
30.08.2025 14:58 Ответить
курєри "Глово" заробляють на доставці, а не спалюючи релейні шафи і військові автівки.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:17 Ответить
курєри заробляють на своїх елетробайках та скутерах, та і кур'єрів "Глово" у Львові можно зібрати у одній кімнаті. Тому хай шукають того, хто продавав сумку "Глово", щоб вийти на того, хто купив. А ******** російським тєлєграмом повно не тільки серед студентів.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:53 Ответить
дл логічного мислення не обов'язково мати знайомого кур'єра "Глово".
показать весь комментарий
30.08.2025 20:35 Ответить
як в офісі "Глово" зібрати всіх кур'єрів у одному приміщенні, знає кожний. Ну, окрім безнадійно тупих.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:32 Ответить
нинішньою владою йому було відмовлено в охороні, бо він з опозиційної партії. Все ж логічно, вони мріють, щоб опозиція просто зникла.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:50 Ответить
якщо ви не цікаветесь кур'єрами, то це не значить, що одного дня якійсь кур'єр не зацікавиться вами. Життя бентежне.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:59 Ответить
я ношу відшиватель для кур'єрів. А ви добрим словом?
показать весь комментарий
31.08.2025 01:26 Ответить
560 грамів. Краще все життя носити меч, навіть якщо він тобі не згодиться, ніж завчасно і тупо закінчити життя, не зробивши все можливе для його збереження.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:58 Ответить
Зачистка електорального поля! Можливо руками старшого брата.
показать весь комментарий
30.08.2025 18:22 Ответить
Цей вбивця, як і вбивця Ірини Дмитрівни Фаріон за версією нєбітова, також "абсолютно проукраїнський"?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:10 Ответить
може як з Бабченком? не знищили, а вміло, жорстко дали кацапам лососнути тунця? і це ще дронами не почали херачитись. я би на місці кацапів.... ну, добре що я не патрушев чи Глиноусов(пітух-богопоклонник, міністр нападу)

Хто би здивувався, якби побачив що Зеля з Ємраком дивляться це відео і захлинаються(не від сліз, а від ржання і шампанського)? Ніхто? А чо ж рейтинг у Зейла - 60%? мазохізм? знищують логіку, оті зе-генерати(((
показать весь комментарий
31.08.2025 07:42 Ответить
Хто б це не був, це було, є і буде використано на шкоду Україні.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:32 Ответить
зєлєнсько-підєрмачно-татаровські мусора, ви усі під підозрою, гниди дороговалютні...
показать весь комментарий
30.08.2025 16:05 Ответить
"шмайсер-вальтер" - у кожну хату Українця, а хто проти доступної-легальної зброї - той подєльник кацапів, ру-бльовий холоп *****, як татаров та дермак..
показать весь комментарий
30.08.2025 16:09 Ответить
Ухилянту завжди ТЦК ввижається!
показать весь комментарий
30.08.2025 15:46 Ответить
А хто знімає ?І для чого?Камера рухається,хтось знав , що буде?
показать весь комментарий
30.08.2025 22:32 Ответить
Почитав твої пости... Ти що реально не розумієш, що більш меньш тренованому кілеру взагалі пофіг, є зброя в жертви чи ні?
І до речі - вот тобі розкладка по використанню зброї в США в 2019 році:

За даними Gun Violence Archive (GVA), у 2019 році було зафіксовано:

39 707 смертей, пов'язаних із вогнепальною зброєю, з них:

23 941 - самогубства

14 861 - вбивства

3 554 - випадкові поранення

417 - випадки оборони (self-defense) - тобто тільки трішки більше 1% припадають на самооборону, а 9% звичайний **********.
показать весь комментарий
31.08.2025 01:03 Ответить
Вот іще цікава статистика 📊 Порівняння міст США: статус зброї vs злочинність (2019)

🏙️ Місто📍 Штат🔫 Статус володіння/носіння зброї🚨 Злочинів на 10 000 осіб
Нью-ЙоркНью-Йорк❌ Суворе регулювання, дозвіл обов'язковий~30
Лос-АнджелесКаліфорнія❌ Суворе регулювання, дозвіл обов'язковий~35
Сан-ФранцискоКаліфорнія❌ Суворе регулювання, дозвіл обов'язковий~32
СіетлВашингтон⚠️ Дозвіл на приховане носіння~36
АтлантаДжорджія✅ Вільне носіння, дозвіл не потрібен~42
ЧикагоІллінойс⚠️ Приховане носіння - з ліцензією~40
ХьюстонТехас⚠️ У 2019 - дозвіл на приховане носіння~38
Нью-ОрлеанЛуїзіана✅ Вільне носіння без дозволу~48
АльбукеркеНью-Мексико✅ Відкрите носіння без дозволу~137
СтоктонКаліфорнія❌ Суворе регулювання~141
Сент-ЛуїсМіссурі✅ Вільне носіння~181
Саут-БерлінгтонВермонт✅ Вільне носіння~6
Порт-Сент-ЛусіФлорида⚠️ Приховане носіння - з дозволом~9
Як легко можна побачити статус володіння зброєю НІЯК не впливає на рівень злочинності. Діють зовсім інші чинники. Наприклад у Нью-Йорку найбільша кількість поліцейських
показать весь комментарий
31.08.2025 01:07 Ответить
Всі ми чудово розуміємо, що маршрут Парабія, час проходження, де живе він, в які магазини ходить, ітд...
На це потрібен час на слідкування за ним.
І не один день!

Але СБУ, мєнти, ітд... навіть нічого підозрілого не бачили.
Бо зайняті кришуванням корупції зелених гнид та бусифікацією.
От вам і вся ефективність СБУ чи мєнтів.
Їх всіх можна спокійно на фронт відправляти, толку з них в тилу ніякого для людей, для держави

І взагалі, хіба по закону, не повинна бути охорона перших осіб держави, навіть які вже пішли з посади?
показать весь комментарий
30.08.2025 15:07 Ответить
Парубій був головою ВР.
Бувших голів ВР одиниці.
І їм згідно законодавства , має бути забезпечена державна охорона , так само як і бувшим президентам.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:21 Ответить
А хтось бачив зєрмаків, хламідій,стефанчуків і решту зеленої погані що йдуть пішки містом до магазину?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:23 Ответить
Можна,но не в цьому випадку.Буде зроблено все щоб справу похоронити.Надіюсь виїзди з Львова перекрили і Авто і ЖД вокзали контролюють?Скорше всього що ні,бо вся поліця зараз на пару з ТЦК ,,робить оповіщення серед населення про мобілізацію,,.Вже скільки вбивств і замахів було,але закон на право захисту свогожиття з короткостволу ,,не на часі,,.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:14 Ответить
Ще й як допоможе.Він буде знати що ствол не тільки в нього но і бабці що годує котів і в дівчини 25 років з каляскою,і в діда що крутить старе ,,Жигулі,, в дворі.При любому такому замаху розробляється і план відходу.Но при такій кількості стволів він би вже лежав коло під'їзду з сотнею куль в собі.І при такій ситуації прийдеться кілеру більше платити бо дурня буде знайти важко.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:53 Ответить
http://zbroya.info/uk/blog/3475_pravda-chi-vigadka-pro-zbroiove-zakonodavstvo-avstraliyi/ У 1996 році уряд Австралії заборонив володіння багатьма видами вогнепальної зброї.Кількість озброєних пограбувань за вісім років дії закону виросло на 59 відсотків. У Сіднеї після роззброєння населення урядом злочинці буквально відкрили сезон полювання на громадян - кількість озброєних грабежів зросла за рік на 160%

http://zbroya.info/uk/blog/6291_tsikava-statistika-pro-volodinnia-zbroieiu-v-ssha/ У США, у тих штатах, де дозволено скритне носіння зброї, загальний рівень злочинності менший на 22%, рівень вбивств - на 33%, грабежів - на 37%, тяжких тілесних ушкоджень - на 14% порівняно з тими штатами, де такого дозволу немає!
показать весь комментарий
30.08.2025 15:59 Ответить
Ти москаль або мент.Бо нормальної людини не буде жодних мотивів забороняти українцю захищатись.Яка різниця коли українець захищає себе на вулиці і в окопі?Велика різниця.Щоб українець був в окопі вигідно державі бо він захищає її,а на вулиці державі не вигідно щоб він себе захищав бо тоді прийдеться розігнати або скоротити силовий апарат.А його ж розганяти неохота коли є бажання красти і узурпувати владу.Кого тоді кинеш проти народу?-----Інколи держава прямо зобов'язує громадян мати зброю в певних випадках, як зробила Норвегія на островах архіпелагу Шпіцберген через небезпеку піддатися нападу з боку полярних ведмедів, і http://zbroya.info/uk/blog/6815_mistechko-u-shtati-aidakho-daie-zrozumiti-vsim-shcho-v-nomu-nemaie-zon-vilnikh-vid-zbroyi/ мерія міста Кеннесо в штаті Джорджія (США), через зростання злочинності. У штаті Вісконсіс (США) також існує обов'язок громадян мати зброю для самооборони. Відсутність у громадянина зброї породжує у цьому штаті обов'язок сплати відповідного податку «на захист». При цьому презумується, що громадянин сам повинен себе захищати. Якщо він перекладає цю функцію на штат - він зобов'язаний сплачувати відповідний податок, розмір якого достатньо високий.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:09 Ответить
Тебе спочатку вбють,а потім приїде поліція і обмалює крейдою тебе на замлі.І саме найгірше що у тебе не буде жодних шансів себе захистити.Добре що камери поставили всьоди-твоя родина побачить твою безглузду негероїчну смерть.-----

3. В США постійно розстрілюють в школах, університетах, на вулицях…

Ті, випадки вчинення гучних злочинів, які висвітлюються в наших ЗМІ, що пов'язаних із загибеллю багатьох людей в країнах, де існує вільний обіг зброї, фактично вчиняються за допомогою тих видів вогнепальної зброї, яка перебуває офіційно на руках і громадян України. Як правило це довгоствольна неавтоматична нарізна зброя. Якщо визначити коефіцієнт використання в злочинній діяльності легальної зброї в країнах, де її обіг і скрите носіння дозволені законом, то з'ясується, що цей показник буде нижче, ніж в країнах, де цей обіг і носіння заборонені.

Вибірковий аналіз таких діянь у США свідчить, що в більшості випадків це вчиняли люди або психічнохворі, або такі, що перебувають у стресовому стані. Також умовою, що полегшувала вчинення цих злочинів часто було порушення порядку їх зберігання власниками зброї.

І ще одне - в абсолютній більшості таких випадків вони відбувались або в країнах де існує заборона на носіння короткоствольної зброї (Брейвік, Норвегія), http://zbroya.info/uk/blog/6963_gun-free-zone-iak-zaproshennia-do-rozboiu/ або в місцях вільних від носіння зброї (навчальних закладах в США, штатах де її носіння обмежено) ТОБТО ТАМ, ДЕ ЗЛОЧИНЕЦЬ БУВ АБСОЛЮТНО ВПЕВНЕНИЙ, ЩО НЕ ОТРИМАЄ АДЕКВАТНОГО СПРОТИВУ.

4. Нам це не потрібно - нас захищає поліція.

Цей довід спростовувати простіше всього. Рівень довіри до міліції (поліція ще не народилась, як така) в суспільстві, на жаль перебуває нижче будь-якої критики і ледь дотягує до 3%! Звичайно на реальний захист у цьому випадку розраховувати надзвичайно важко.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:20 Ответить
Що тобі зрозуміло?Те що я знаю що дозвіл на носіння зброї є в південних штататах?Думаю що ні,тобі ніхрена не зрозуміло.Хто в Україні проти зброї-влада,менти,ждуни і кацаби.Ти до кого себе відносиш?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:24 Ответить
Що тобі було зрозуміло в попередньому пості?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:27 Ответить
Стецько-іди пропукайся,геній-криміналіст.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:32 Ответить
Огляд від ШІ

Вільне володіння та носіння вогнепальної зброї без отримання дозволу гарантується в штатах, які приймають закон про "конституційне право на зброю" (constitutional carry) або "вільне носіння" (permitless carry). До таких штатів належать Вайомінг, Айдахо, Монтана, Мен та Аляска. У цих штатах громадяни можуть приховано або відкрито носити зброю без отримання ліцензії, за умови дотримання вікових обмежень та відсутності судимостей.

Штати з ліберальною системою видачі ліцензій:

Більшість штатів (близько 34) мають ліберальну систему видачі ліцензій на носіння зброї, де влада зобов'язана видати ліцензію законослухняним громадянам.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:42 Ответить
Є Конституція США-(https://www.youtube.com/shorts/-f3Wznvmkq0)Але це для тебе надто важко буде зрозуміти що там написано.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:44 Ответить
Після того як він вбє 50 чоловік.Геніально!!!!
показать весь комментарий
30.08.2025 16:51 Ответить
Я бачу що тобі просто дуже вигідно щоб на вулицях вбивали.А чому тобі така ситуація підходить?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:52 Ответить
https://www.facebook.com/volodymyr.viatrovych?__cft__[0]=AZWPZ6yM3bhJ7RozCCH4wOU_R-j9SoW9-4JNaUNH7nO_yE91DOeRZfLJDe9wGvaymC5_3zAInYTljSyOcPL-LpB2pvRqtpLQXfJ5d7oEJcK2zkk4VYRBawSldHtP4wypx17N9UjOO7kEiJJkwWwdeRIfFqKinNhTG4yHKlbmCqJ_9u-***********-9sL5knm4&__tn__=-UC%2CP-R Volodymyr Viatrovych

https://www.facebook.com/volodymyr.viatrovych/posts/pfbid0rBRh7xLBcqWmRJFN5q5M1n5nd9XXVf5GJuCindpc5odFm27Cher7xvwicusY4HGWl?__cft__[0]=AZWPZ6yM3bhJ7RozCCH4wOU_R-j9SoW9-4JNaUNH7nO_yE91DOeRZfLJDe9wGvaymC5_3zAInYTljSyOcPL-LpB2pvRqtpLQXfJ5d7oEJcK2zkk4VYRBawSldHtP4wypx17N9UjOO7kEiJJkwWwdeRIfFqKinNhTG4yHKlbmCqJ_9u-***********-9sL5knm4&__tn__=%2CO%2CP-R 1 год ·

7 листопада 1997 у Львові. Комуністи вирішили продемонструвати силу свого реваншу, пройшовши маршем через найбільш бандерівське місто. Влада «розводила руками», міліція була на їх боці. Зупинити шабаш взялися молоді націоналісти міста. Один з них особливо виділявся - високого зросту, в довгому за тодішньою модою плащі. Він майже літав поміж своїми побратимами, організовуючи спротив. Саме таким я нині пригадую Андрія Парубія - витягнутим вгору і окриленим, завжди у гущі подій і завжди трохи над натовпом. Він вмів вести за собою.

Вічна тобі памʼять, Друже.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:54 Ответить
Наші силовики просто генії висліжувати кілерів,тільки Парубію не пофортило?ДУРНЮ-як ти не можеш зрозуміти що сталось?Коли вбивають колишнього голову Верховної Ради,тоді моє і твоє життя як родавити колорадського жука на городі.Цим було показано що якщо ми з Парубієм це зробили,то з тобою зробим що захочем-розберем тебе на органи,підкинимо наркотитки,або просто вбємо і ви нам нічого не зробите.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:05 Ответить
Тобі не дивно що вбивства роблять там де людям заборонено проносити зброю-церква,школа,університет?Тому ці хворі і йдуть туди де їм не буде опору.Ти хоть раз чув що придурок заскочив в Форт-Нокс і вбивав там безнаказано поки не приїхала поліція?Чому вони не хочуть показати свою браваду в Форт-Ноксі.Ось тобі статистика,яку чомусь наше МВС яке проти короткостволу цього не розказує-(https://www.youtube.com/watch?v=vWELTLVnpNU)
показать весь комментарий
30.08.2025 17:12 Ответить
Ти хочеш видьоргнути окремі факти з тисячі вдалих спроб захисту і привести це як аргумент.Це щось на подобі-,,Багатими можуть стати усі хто захоче,,Але чи усі стануть коли захочуть-Ось тобі статистика по США за 2019 рік по застосуванню ЗАРЕЄСТРОВАНОЇ зброї-2 500 000 за рік,в день 6 850.Де 2 469 000 це проти злочинців,а 31 000 використана для злочинів.Можна тут зманіпулювати як маніпулює наше доблесне МВС-Нам зброя у населення непотрібна,бо в США навіть зареєстровану зброю використовують для злочинів.Але промовчати про 2 469 000 випадків проти злочинців.Правда,з цифрами цікавіше,це не словоблудіє, де можеш говорити багато,але так і не сказавши нічого суттєвого.Тож далі цифри-В США 1.2 мільйона патрульних,якщо ти любитель фантастики і припускаєш що поліція на місці злочину зявиться за секунду то виходить що вони не врятують 2 469 000-1 200 000=1 269 000 злочинах.І я думаю що в такій кількості випадках багато маньяків закінчить своє життя.А скільки ти там їх назвав 2 чи 3.Ну,ти і сипеш аргументами,нічого дорікнути.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:32 Ответить
Кацабу слова не давали.Росия встає з колен,а ти тут херньою займаєшся.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:34 Ответить
Помагите,помагите, кричав до перехожих кацаб Дорофеев Сергей коли його штрикали ножом коло бару.,,Нехай тобі наша поліція і спецназ допомогає,вони нам не дали право на самозахист,сказали платіть податки-а ми вам допоможемо.Ти тримайся,ми ж на ножа не підемо з голими руками,ми позвонинили на 102 і десять хвилин пояснювали ситуацію-на кого напали,хто напав,якою зброєю,як виглядає ніж.,,-відповіли співчутливі громадяни.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:42 Ответить
А давай заборонемо автомобілі,від них загинуло в 2024 році 3202 людини,а від вогнепальної зброї всього 183 людини.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:47 Ответить
Нам скажуть на другий день-нажаль по гарячих слідах злочин розкрити не вдалось.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:49 Ответить
Я думаю що настала твоя черга контраргументів з цифрами,замість того щоб ставити під сумнів мої дані.Пропоную тобі почати з таких слів-З твоєю аргументацією не погоджуюсь тому що у мене такі то цифри американської статистики за 2019 рік...Все решта буде розцінено як демагогію щоб відволікти від основної теми-Скільки нас ще вбють поки ми надіємось на шість ефективних менеджерів.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:55 Ответить
Ти кацаб Дорофеев Сергей?Ні? Тоді чого ти переживаєш за кацаба що його його ж олігофрени заріжуть.Тут Парубія пристрелили а за якогось там Дорофеева переживаєш.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:59 Ответить
О дякую що нагадали за цю справу.Але я вас запевняю що ви не знаєте всіх нюансів цього вбивства.В тому то і справа що кіллер спочатку стріляв в озброєного охоронця,його знешкодив а потім взявся за охороняємого.І не допомогло що в жертви був надітий бронежилет.А якщо уявити що зброю мав би не тільки охоронець а і жертва.Починає стріляти по охоронцю,і опа,СЮРПРАЙС.Але ніззя МеВеСи нам говорить,злочинність виросте.До речі таку ж тактику вибрали при спробі вбити Стерненка,ця жіночка теж спочатку стріляла по охоронцях.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:03 Ответить
Не заборонять.Бо кухонні інструменти не посягають на монополію держави чинити силовий примус проти народу.От якби кухонний торець міг на рівних змагатись з вогнепальною зброєю державних силових структур то б заборонили не думаючи.І що б під це протягли?-Ми за сімейні цінності і проти домашнього насилля в сімях.Тому ми оголошуєм місячник здачі кухонних топорців.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:10 Ответить
хто про що, а пес про своє - про блохи ТЦК

.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:26 Ответить
до нього ТЦКашники по ночах приходять і в койкє у ві сні насілують

.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:53 Ответить
Страница 1 из 2