Суд избирает меру пресечения подозреваемому в убийстве военнослужащего ТЦК Бондаренко во Львове. ВИДЕО

Франковский районный суд Львова рассматривает меру пресечения для 30-летнего Григория Кедрука, которого подозревают в убийстве военнослужащего РТЦК и СП Юрия Бондаренко.

Об этом из зала суда сообщила корреспондент hromadske, передает Цензор.НЕТ.

Подозреваемый заявил журналистам, что в день инцидента он, по его словам, предоставил все документы и не находился в розыске, а представители ТЦК якобы применили силу.

"Меня остановили для проверки документов, я предоставил документы. Говорю: проверяйте по базе. Вызвал адвоката, жду. Приехал автобус, открыли дверь, сразу я получил по лицу. Меня опрыскали баллончиком. Следующее, что я помню - меня 3-4 сотрудника в форме бьют. Полиция ничего не делает. Следующее, что я помню, как открываю дверь дома и пытаюсь смыть слезоточивый газ с лица", - сказал Кедрук.

Подозреваемый подтвердил, что нож, найденный на месте инцидента, принадлежит ему. На вопрос, именно ли он нанес ранение военному ТЦК, ответил: "Судя по всему, да".

Кедруку объявили подозрения по ч. 2 ст. 121 УК (умышленное тяжкое телесное повреждение, повлекшее смерть потерпевшего) и ч. 3 ст. 350 УК (умышленное тяжкое телесное повреждение, причиненное в связи с выполнением служебных обязанностей, повлекшее смерть потерпевшего).

Что предшествовало?

Вечером 3 декабря во Львове во время проверки документов был смертельно ранен военнослужащего Галицко-Франковского РТЦК и СП.

Гражданин, который отказался представиться и вел себя агрессивно, нанес ножевой удар военнослужащему Юрию Бондаренко, повредив аорту. Пострадавший был доставлен в больницу, где, несмотря на усилия медиков, от критической кровопотери умер. Еще один солдат получил удар по голове.

Топ комментарии
+42
от тільки він вбив захисника України, а не москаля. Гірше за кацапських вошей тільки такі гніди, як він і ти
показать весь комментарий
05.12.2025 11:53 Ответить
+32
Боді - камери вже відмінили?
показать весь комментарий
05.12.2025 11:50 Ответить
+24
Ось і цікаві підробиці починаються, чекаємо на записи з бодікамер
показать весь комментарий
05.12.2025 11:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
от тільки він вбив захисника України, а не москаля. Гірше за кацапських вошей тільки такі гніди, як він і ти
показать весь комментарий
05.12.2025 11:53 Ответить
Боді - камери вже відмінили?
показать весь комментарий
05.12.2025 11:50 Ответить
Ось і цікаві підробиці починаються, чекаємо на записи з бодікамер
показать весь комментарий
05.12.2025 11:52 Ответить
Мутна історія, затягнули в бус, побили, в морду балончиком, після цього одного вбиив ножем, четверо розкидав, знепритовнів, оклигав вдома...

Кгм, дуже цікава історія
показать весь комментарий
05.12.2025 11:55 Ответить
Не потрібно винаходити велосипед. Все придумано, тільки виконувати потрібно. ЗАПИСИ. Закон зобов'язує. Якщо хлопець нападник - пожиттєве. Якщо підтвердиться груповий напад - но вибачте.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:14 Ответить
Я не був свідком події, не знаю чи працювали боді камери у тцкашників і поліцейського, який має право перевіряти документи, а не зграя невідомих людей в камуфляжі та балаклавах. Тому все з'ясує слідство. Якби я був на місці подіх, то коли з під'їхавшого бусика вискакує організована злочинна группа і без пояснень вчиняє проти мене насильницькі діх, то згідно Закону я маю праву на самозахист, всіми можливими способами. Тому хто прав, а зто винен тільки запис з бодикамер, а не свідчення присутніх тцкашників і поліціянтів, які є заінтересованими особами в данному випадку!
показать весь комментарий
05.12.2025 12:37 Ответить
Сумно що у всіх бідах в тебе винні ухилянти. Якщо є чим - подумай кому вигідно щоб військові ненавиділи своїх цивільних???
Звісно спалили склади з ракетами - винні ухилянти
Чонгар розмінували, мости не підірвали - винні ухилянти
Не підготували країну за 11 місяців до вторгнення - винні ухилянти
Продовжуй в тому ж дусі!
показать весь комментарий
05.12.2025 12:28 Ответить
Не знаю, як кому, особисто зі свого досвіду, скажу з 2022 року їжджу іноді по Україні, по різних містах ну і звісно натрапляю на ТЦКшників чи спільні блокпости та патрулі з поліцаями і жодного разу мені не нахамили. Завжди чемно представлялися і чемно просили документи і бажали щасливої дороги ( побачивши бронь) і знаю історії купи ідіотів, які ховаються як звірі і сидять у дома, на таке кажу, в як же далі, якщо війна буде йти років двадцять і більше
показать весь комментарий
05.12.2025 12:24 Ответить
Тут нет героя. Здесь дикая трагедия. Гражданин Украины убил гражданина Украины. И виновен только один-Зеленский. Который создал ситуацию, Когда началась война. Который позволил своему кагалу растащить Украину. Который сейчас обосранный сидит, и лихорадочно собирает манатки. Он-то ********. А мы останемся здесь. В этой кровавой каше.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:24 Ответить
Адвокат вже підказав як брехати....
показать весь комментарий
05.12.2025 12:04 Ответить
Всі захисники України на фронті.Розкажу історію свого знайомого який пройшов ,,оповіщення і перевірку документів,,.Сам він бувший військовий який знаходиться вдома в Хмельницьку через травму коліна.Отримав він її на півдні України,коли пересувався в бронеавто Козак.Їхали вони вночі без світла і водій був без ПНБ,на зустріч їм рухався військовий транспорт також без світла і ПНБ.Він сидів на задньому сидінні і в результаті сильного удару по енерції вдарився коліном в спинку переднього сидіння.Як результат-розбита в хлам колінна чашка.Пройшов багато операцій і реабілітації.Не комісовують,тримають в підвішаному стані.Сиділи ТЦК в засаді на парковці коло магазину в Хмельницьку.Взнали по номеру авто особу,і коли сідав в авто-підійшли з за спини і вирубали ударом в потилицю.Воїна який воював ще в АТО,і отримав поранення вже в 2022 році.Прийшов в себе в бусі і на те що не встиг оформити документи і просрочив всього день не реагували.Після деякого перебування в ТЦК відпустили,але неприємний осад в нього залишився.Через те що міг загинути не раз-така подяка від державної системи.Львівянина підтримую,він діяв згідно 28 ст.Конституції України на яку державна система срати хотіла.Але йому ця держава говорить про якийсь там Конституційний обовязок.І він чомусь тільки завжди односторонній.Всі вимоги держави до громадянина не дійсні після слів однієї особи про ,,Конституцію на паузі,,Конституцію України писали справжні правники,а не сьогоднішні пахермахери,сексологині,весільні фотографи.Права громадян описує ст.64 Конституції де перечислені статті що діють під час військового стану.Це зроблено для того щоб держава під час військового стану не перетворилась на тиранію.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:58 Ответить
Спамим бота, який захищає кацапьскі наративи
показать весь комментарий
05.12.2025 12:00 Ответить
Богдан Свереденко - ви агент ворога?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:00 Ответить
То зніми з себе бронь і сам йди. Там все сам зрозумієш.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:56 Ответить
Юрій Бондаренко (23.09.1988 - 04.12.2025). Уродженець міста Харків

Був учасником Антитерористичної операції у складі 16‑ї окремої механізованої бригади Збройних Сил України.

Нагороджений відзнакою Начальника Генерального Штабу Збройних Сил України «Учасник АТО», медалями «Захисникам вітчизни» та «Ветеран війни».

Так - старий ветеран. Вік не має різниці. До речі - я теж старий ветеран.
А ти чмо диванне. "Schmuck vulgaris"
показать весь комментарий
05.12.2025 12:39 Ответить
Там можуть виявитися незручні кадри. Як наприклад у Харкові...
Чим би закінчився конфлікт, якби не випадковий запис, зроблений сторонньою людиною?
показать весь комментарий
05.12.2025 14:01 Ответить
А у Вас є сумніви, що хлопець бреше?
показать весь комментарий
05.12.2025 11:58 Ответить
Це поки що його слова і не більше того.
Він може розказати історію проте, як він стояв біля паркану і ножичком чистив апельсин, а потерпілий, проходячи мимо нього, послизнувся і спиною впав прямісінько на вістря ножичка, .... і так 17 разів підряд.
Поки що це версія звинуваченого, а далі слідство розплутає цю справу. Будемо надіятись.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:02 Ответить
Сцмклмвість ухилянтів видно вже по тому що під судом немає не те що натовпу- жодної людинки з плакатом ;НІ мобілізації-ТАК капітуляції!;
показать весь комментарий
05.12.2025 12:12 Ответить
А чим ти кращий від ухилянтів те що бронь маєш? так само ухилянт тільки узаконений))) Як мене це вимахує, ти морального права не маєш когось засуджувати, мають тільки ті хто пройшов ЛБЗ.

Люди бувають різні, армія то зріз суспільства. Всяке буває особливо, коли попадаєш на колишніх правоохоронців вечером.

Але у даному випадку поліцейський мав бути з бодікамерою, вже як мінімум службова недбалість, а обвинувачений уже мав мотив тому що носив з собою саморобний ніж, тобто це вже не афект, який намір маєш при виготовленні такого ножа і носінню з собою.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:18 Ответить
Як на мене - все просто. Представники тцк не мають права затримувати буть кого, тому у группі оповіщення обов'язково пристуній поліцейський. Процес оповіщення обов1язково записується на бодікамеру.

Якщо у группі оповіщення не було поліцейського, і процес на бодікамеру не записувався, то було не оповіщення, а злочинна діяльність групи осіб. А оскільки учасники інциденту були знайомі ще до інциденту, підозрюю, що то було просто зведення якихось власних рахунків під приводом оповіщення.
Цікаво, чи був обвинувачений знайомий з дружинами когось із групи тцк, і чи мав з котроюсь із них статеві стосунки.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:38 Ответить
Військові не мають права обмежувати права громадян (сатття17 Конституціїї) . Якщо це були військові , то вони вони -злочинці, якщо якийсь не військові - то це ряжені аферисти , яки теж -злочинці. Хлопець рятував своє життя від нападу , він має на це повне право - стаття 27 Конституції, стаття 36 Крим.Кодексу України. Нехаай ці "військові" не порушують права громадян.
показать весь комментарий
05.12.2025 20:00 Ответить
"Мене зупинили для перевірки документів, я надав документи. Кажу: перевіряйте по базі. Викликав адвоката, чекаю. Приїхав бус, відкрили двері, одразу я отримав в обличчя. Мене запшикали балончиком. Наступне, що я пам'ятаю - з мене знімають штани і я відчуваю твердий предмет в анусі. Поліція нічого не робить. Наступне, що я пам'ятаю, як відкриваю двері додому і намагаюся змити сльозогінний газ з обличчя", - сказав Кедрук. Джерело: https://censor.net/ua/v3588812
показать весь комментарий
05.12.2025 12:02 Ответить
Значить адвокат скаже відстоювати версію "стану афекту" від раптовості й неочікуваності силових дій ТЦКшників.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:07 Ответить
Я з Сум, був на Донбасі, Харківщині. Я злочинець?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:10 Ответить
.. не зеленський винен! Винен нарід..який вибирав кравчуків..кучм..януковичей... Нарід і страждає...по по іншому не буде. Нарід отримує те...що хотів. І тільки нарід дозволяє себе грабувати і вбивати. Втече зелений..нарід вибере подібного ... Волосся дибки..коли чути в президенти...Арестовича...Притулу..Буданова...А скільки хворих на голову підтримують зелену паскуду...((( То про яку провину зеленого тут мова..!!!???
показать весь комментарий
05.12.2025 12:46 Ответить
Довічне підарасу!!!!!
показать весь комментарий
05.12.2025 12:53 Ответить
Влада держави саботує виробництво зброї(мільйон дронів,3000 балістики)розкрадає гроші,наживаяється а потім тікає до Ізраїлю.Але от громадянин має бути жертовним.Я все розумію дуже прекрасно,для РФ наявність корупції в Україні дуже важливий чинник що послаблює обороноздатність країни.Але вибачте,громадяни не мають засобів побороти корупцію,бо держава забрала в громадян засоби силового примусу в обмін на те що їм буде гарантована безпека.Але як завжди-податки збираються і розкрадаються,а відповідальність за безпеку як завжди перекладається на плечі громадян.Бо це най нижча ланка в державному харчовому ланцюгу.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:11 Ответить
Лінія захисту можливо схоче дотримуватись версії "самооборони".
Однак, визнання затриманим на цьому засіданні того факту, що він вже зустрічався з тими військовослужбовцями ТЦК і знав їх в обличчя, підмиває цю версію, оскільки вже не можна стверджувати про раптовий напад на себе й жорстоке побиття зі сторони невідомих осіб, які не представились і не мали на собі боді-камер.
показать весь комментарий
05.12.2025 11:59 Ответить
А Харків що, не Україна?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:00 Ответить
Ти не син стюардесь дЕрьмака Свириденко?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:05 Ответить
Умышленное убийство при отягчающих остоятельствах. Это на высшую меру наказания тянет.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:14 Ответить
А вже пояснили як під час "перевірки документів" ніж опинився всередині буса?
показать весь комментарий
05.12.2025 13:40 Ответить
Це залежить від того, що насправді трапилося. Якщо не на користь ТЦК та поліцаїв, то відеофайли випадково "зіпсуються".
показать весь комментарий
05.12.2025 13:43 Ответить
Ти такий же ухилянт як і всі решта, просто ховаєшся за законом, от коли підеш у військо то тоді будеш мати якесь моральне право.

Особливо смішно чути таке від тих хто закордон втік, або відкупили своїх дітей чи самі відкупились.
показать весь комментарий
05.12.2025 14:04 Ответить
svojak70 - це не хлопець, це засранець-вбивця.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:12 Ответить
Так наче ж бодікамери уже обовʼязкові, нє?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:17 Ответить
Треба змусити захід ввести війська. За 4 роки це можна було зробити а не терпіти єрмака і зебіла.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:28 Ответить
Це зумисне вбивство. Саме так це слід розглядати.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:02 Ответить
Хамло, воно й в Африці хамло...
показать весь комментарий
05.12.2025 13:04 Ответить
Якщо ТЦК покаже відео, питань не буде.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:09 Ответить
Львів якась окрема Україна, естонцю?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:14 Ответить
Бреше, як зєля!
показать весь комментарий
05.12.2025 12:15 Ответить
Що автоматично надає йоиу право різати всіх, особливо адвокатів ухилянтів.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:18 Ответить
Воював би. Якщо ти вже в ЗСУ- чекаи кацапів не варто. Ти і твоя сім'я підлягають знищенню, після окупації просто повбивають.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:19 Ответить
Я не з таких.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:20 Ответить
Це тобі скабєєва сказала?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:26 Ответить
очевидно, це те, що ти дбб і нічого більше.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:32 Ответить
Ну-ну...
показать весь комментарий
05.12.2025 12:34 Ответить
Дядя і ти тут?От чомусь я знав, що тебе знайду з піною в роті захищаючим державний репресивний апарат що до громадян чоловічої статі що прямо забороняє 24 ст.Конституції України.Хлопця підтримую,він замість держави виконав 28 ст.Конституції.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:03 Ответить
Десь ви маєтє рацію. Але відповідальність, карну, та прокльони народу з Zе знимати не варто.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:05 Ответить
Так, Ви точно підмітили цей момент. На який, до-речі, одразу ж звернула увагу суддя: це питання щодо ножа.
Якщо ти носиш із собою ніж, то внутрішньо десятки, в може й сотню разів програвав у голові сценарії його застосування. Особливо на це акцентує місце удару - пахова артерія, що гарантує смерть від швидкої, впродовж 5-10 хвилин, критичної втрати крові.
Тож, таки йдеться про умисне кримінальне правопорушення.
Стан афекту міг ще сприйматись, якщо б зловмисник через якісь незаконні дії, зокрема фізичне насильство щодо себе влучив би у насильників випадковим предметом, наприклад ключами від хати, уламком скла чи ще чимось колючо-ріжучим.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:09 Ответить
Євген Кошовий також не ховається (мабуть бронь) та платить податки.
А вам вже теж орден дали, як Кошовому?
показать весь комментарий
05.12.2025 13:54 Ответить
лигарь, а ти її читало, і що там написано? а коли прочитало, то зрозуміло?
показать весь комментарий
05.12.2025 14:06 Ответить
ну по-перше від героя до покидька дорога досить коротка, згадайте надю савченко,
а по-друге навряд чи ветеран встиг представитись, тож вбивали його не як ветерана, для Григорія Кедрука він був одним із невідомих людей, які спричиняли проти нього протиправні дії (зі слів самого Кедрука)
показать весь комментарий
06.12.2025 12:40 Ответить
Загиблий - харків'янин.
показать весь комментарий
05.12.2025 11:55 Ответить
Ти розумієш щоб було якби він отримав гвинтівку?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:15 Ответить
створюйте,
показать весь комментарий
05.12.2025 12:18 Ответить
Ні, це майбутній ССО-шник
показать весь комментарий
05.12.2025 12:23 Ответить
Це робиться спеціально.Їх кидають по всій Україні для того щоб не могли помститись по місцю проживання.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:24 Ответить
Ви хоч почитайте, скіко років загиблому.... "Старого воїна-ветерана...." Фляга свистить добряче
показать весь комментарий
05.12.2025 12:29 Ответить
Цього поки ще не скажуть вголос (а дехто взагалі то й скаже), але в свідомості багатьох українців люди вже поділені на людей (до яких можна застосовувати закони, правила моралі і смерть яких є трагедією й злочином) і на недолюдків, смерть чи каліцтво яких взагалі не є великою проблемою і не варто на цьому зосереджуватися. Все це в цілому дуже нагадує одну ідеологію однієї європейської країни у ХХ сторіччі.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:33 Ответить
Усякі бувають. Мене одного разу у місті зупинив патруль, поліцейський і 2 тцк, усі троє накурені в гівно. Втікли, навіть документи не перевіривши, як тільки я телефон дістав, щоб зафільмувати таке чудо.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:36 Ответить
Ні це виконання 28 ст.Конституції.Відео з бодікамер побачимо?
показать весь комментарий
05.12.2025 13:04 Ответить
Це було би справедливо.
показать весь комментарий
05.12.2025 13:11 Ответить
брешеш лигарь
показать весь комментарий
05.12.2025 14:07 Ответить
До скоморохів жодного відношення не мав і не маю, на відміну від Кошового працюю у стратегічній галузі і на відміну від Кошового лінія фронту проходить у двадцяти кілометрах від мого Запоріжжя.. так що порівняння не коректне
показать весь комментарий
05.12.2025 14:14 Ответить
Яна Зінкевич (Yana Zinkevych)https://www.facebook.com/yana.hospitallers
"Хочеться вірити, що Верховний Головнокомандувач у вечірньому зверненні прокоментує трагедію, яка сталася у Львові.

Бо те, що у Львові зарізали військовослужбовця, ветерана АТО, - абсолютно не те саме, що «смертельно поранили працівника ТЦК», як це подала більшість медіа.

До журналістів і редакторів у мене претензій немає - їхня робота підбирати точні формулювання. Але не всі вміють бути професіоналами. Чомусь ніхто прямо не написав: у Львові зарізали військового.

А от до Президента в мене є конкретний запит. Саме він має пояснити своїм виборцям і всім, кому з цим вибором довелося змиритися, що це не просто особиста трагедія родини загиблого. Це трагедія державного масштабу.

УХИЛЯНТ ВБИВ ВІЙСЬКОВОГО.

І про цей розкол у суспільстві потрібно говорити вголос, а не робити вигляд, що міжусобиці.

Пане Президенте, ви маєте пояснити народу України просту річ:

вбивати свою армію, аби тільки самому не бути вбитим ворогом на фронті - означає допомагати ворогу прийти й убити всю вашу сім'ю, перед тим зґвалтувавши і старих, і дітей. Звірствам ворога немає межі. Все, що вони роблять з нашими бранцями у підвалах, вони принесуть у кожну українську хату.

Хто, як не Президент, має пояснити суспільству, хто такі ТЦК у країні, яка тримається за свою державність останніми силами?

Володимире Олександровичу, ви маєте висловити не лише співчуття родині загиблого, а й запевнити все військо, що їм безпечно повертатися в тил. Ви маєте запевнити кожного, хто носить із собою перцевий балончик «на випадок зустрічі з ТЦК», що на нього чекає найсуворіше покарання."
показать весь комментарий
05.12.2025 15:04 Ответить
Ти навіть не осознаєш, який ти мудило. В твоїй області вже вороги, ти б мав перший брати автомат і захищати своє місто, а ти скциш сховався за бронню і ще втираєш тут якесь лайно.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:00 Ответить
От ще одна інформація з культурної столиці України-https://censor.net/ua/news/3588888/u-lvovi-viyiskovomu-ttsk-povidomyly-pidozru-za-pobyttya-cholovika
показать весь комментарий
05.12.2025 17:03 Ответить
А Ви добровільно, на контракт до ЗСУ пійдіть!
Зніміть бронь, вмовте лікарів на "придатність" та на Покровськ на "нуль"! Що, афедрон жим-жим?! Так отож, товариш політрук!
Сидіть та не пи...лікайте!
показать весь комментарий
05.12.2025 21:05 Ответить
а в якому це всесвіті 37 років вважається "старим"?

по всьому заходу України тепер там таких "ветеранів" сидять ВАГОНАМИ по райцентрах! тільки і шукають, якого би "селюка" зловити і відправити на забій кацапам....
ну і "ветерани" воювати, звичайно ж, не будуть! на війні і вбити можуть....
для чого воювати проти озброєних кацапів, які переважають українську армію буквально у всьому, якщо в рази легше зловити десь на заході України безправного селюка і відправити замість себе на забій!!!!
показать весь комментарий
06.12.2025 00:43 Ответить
До вчорашнього на власні очі не бачив як пакують в бус. увімкають аварійку і пакують. за одно на всяк випадок запакували хлопця аутиста з района який просто дебіл і рішив пройти через тцкунов: між їх бусом і парканом. далі я його вже не побачив. тобто зразу + 2 надіюсь випустять. Я хоч і броньований в ту ****** лізти не став - пішов обхідними шляхами. через провулок. да і мені було важко. всетаки пятниця. тяжолі сумки з їдлом на вихідні
показать весь комментарий
06.12.2025 07:28 Ответить
Ніхто нікого не захищає. Почитай фейсбук і зрозумієш на чийому боці правда
показать весь комментарий
06.12.2025 07:30 Ответить
Сиди у Латвії і не варнякай, щур і сцикун. На відміну від тебе, я не втік, а чесно працюю у важкий час у своїй країні, лінія фронту за 20 кілометрів біля мого міста. Приїжджай в Україну і йди на фронт ухилянт
показать весь комментарий
06.12.2025 08:19 Ответить
Ахаха. Багато таких бронованих тут хейтили інших, а потім випадково втрачали бронювання і самі залягали. У вас просто "папірець" є і ви за ним просто ховаєтесь, як і прокурори-інваліди, депутати, судді, поліція і т.д.

Могли б просто написати як ЧОЛОВІК: так у мене бронь і я не у війську.

Але ви легко можете звільнитися і тоді побачите всю вашу велич і як вас швидко загребуть.

Не треба тут кидати, що я краще в тилу, податки і т.д. В першу чергу ви не на фронті, бо бронь и працюєте ви виключно заради БРОНІ - ВСЕ. Інші хоч не прикриваються, а так і пишуть ПРАВДУ, що пішов на роботу з бронею, щоб не забрали.
показать весь комментарий
06.12.2025 12:40 Ответить
і ще дати підозру поліцейським за бездіяльність
показать весь комментарий
06.12.2025 12:42 Ответить
Страница 1 из 2