7856 відвідувачів онлайн
9 473 237

Заклики до зниження мобілізаційного віку не мають сенсу, коли військове обладнання не надходить вчасно, - радник президента Литвин

Військовий квиток

Закликати Україну знижувати мобілізаційний недоцільно, коли обіцяна війскова допомога не надходить на фронт вчасно.

Про це в соцмережі Х написав радник президента з питань комунікацій Дмитро Литвин, передає Цензор.НЕТ.

"Заклики щодо зниження мобілізаційного віку в Україні не мають сенсу, коли ми бачимо, що раніше оголошене військове обладнання не надходить вчасно", - зазначив він.

Та додав, що Партнери мають повний доступ до даних і можуть порівняти обіцянки з реальними поставками.

"Не можна очікувати, що Україна компенсує затримки в логістиці чи нерішучість у підтримці молодих хлопців на передовій", - резюмував Литвин.

Раніше повідомлялось, що адміністрація чинного президента США Джо Байдена закликає Україну негайно збільшити чисельність збройних сил шляхом призову більшої кількості бійців і перегляду мобілізаційного законодавства, щоб дозволити призов до армії осіб віком від 18 років.

Топ коментарі
+25
А як щодо закликів припинити мародерити і вимкнути Зєлємарафон?
показати весь коментар
28.11.2024 00:02 Відповісти
+24
Боневтік вже відійшо від справ і за нього прибиральники виступають?
показати весь коментар
27.11.2024 23:59 Відповісти
+14
То цей педофіл тепер ще й спец у питаннях кадрового поповнення армії?

У нас фронт тріщить саме через нестачу бійців та дебільне цивільне та військове керування, а не через брак озброєнь.
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Дерзкий ответ. Но наверно в Белом доме не знают кто такой Литвин, и даже вряд ли читают Зеленского.
показати весь коментар
28.11.2024 07:41 Відповісти
Завинили ‼️

Как вспомнил бывший заместитель министра иностранных дел Украины Александр Чалый, на его памяти позиции Соединенных Штатов и России по украинскому вопросу редко совпадали, однако вопрос ядерного оружия стал исключением: «Это был первый и чуть ли не единственный случай, когда США и Россия выступали единым фронтом. Причем лидером в давлении на Украину были именно Соединенные Штаты. Россия играла вторым номером».
показати весь коментар
28.11.2024 07:39 Відповісти
Що стосується США, то саме через примусову мобілізацію на війну у В'єтнам там почалися протести таких масштабів і накалу, що уряд був вимушений перейти на призов за контрактом. Та власне і війну амери програли тому, що суспільство стало дибки і навідріз відмовилося мобілізуватися за примусом.
І з тих пір там жоден чиновник рота боїться відкрити на рахунок примусової мобілізації американців. Бо винесуть вперед ногами одразу ж.
показати весь коментар
28.11.2024 07:35 Відповісти
«

В стратегическом смысле ни одна другая внешнеполитическая проблема не заслуживает вашего внимания или времени больше, чем проблема советского ядерного потенциала после распада страны. Ситуация, напоминающая югославский сценарий при наличии 30 тысяч ядерных боеголовок, представляет невероятную опасность для американского народа. Люди это знают и спросят с нас, если мы не отреагируем адекватно

Джеймс Бейкергосударственный секретарь США»

А ЗАРАЗ невероятную опасность для американского народа ВЖЕ ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ 18 річні українці ???? Бо ЯО з Україні віддали раше . А тепер раша потребує і життя молоді України ???
показати весь коментар
28.11.2024 07:31 Відповісти
Навіть жорстка радянська влада мобілізовувала з 21 року. І якраз саме цю армію 20-ти річних було наухеаль розгромлено німцями у 1941, а втрати невозвратние склали 60 відсотків.
А середній вік тієї совармії, яка воювала в 1942-44 рр склав 37-43 роки. І це якраз і є найефективніший вік для військових дій. І саме ця армія сорокарічних здолала вермахт.
Так, у 1944, щоб прискорити просування , Сталін призивав навіть не з 18, а з 17, а подекуди з 16. Але ці мобілізовані переважно були в тилу, через їх низьку ефективність. І лише згодом воювали зокрема з УПА.
показати весь коментар
28.11.2024 07:21 Відповісти
«После распада СССР на территории Украины остался огромный ядерный арсенал: 176 шахтных пусковых установок с межконтинентальными баллистическими ракетами СС-19 и СС-24, около двух тысяч стратегических ядерных боеголовок, около двух с половиной тысяч единиц тактического ядерного оружия, а также 44 стратегических бомбардировщика, способных нести ядерное оружие.

В 1991 году Украина стала третьей по количеству боеголовок - после России и США - ядерной державой

Оказавшийся на ее территории советский арсенал превосходил ядерные запасы Великобритании Франции и Китая вместе взятых.

Но ни США, ни Россия не собиралась создавать из Украины новую ядерную сверхдержаву.

А ТЕПЕР ВІДДАЙ ЇМ ГЕНОФОНД УКРАЇНЦІВ НА ЗНИЩЕННЯ ⁉️⁉️⁉️
показати весь коментар
28.11.2024 07:17 Відповісти
Як то неякісні міни?
Оцей Литвин, виплювок з ригівського шобла, краще би помовкував
показати весь коментар
28.11.2024 07:15 Відповісти
коли трамп прийме присягу то він зєльця-єрмака питати не буде як байден чого вам на фронті не вистачає --- він зробить дзвінок ***** і скаже сідай на переговори якщо ні то дам зєльцю все що він попросить потім позвонить зєльцю і скаже сідай на переговори якщо ні то хрен тобі від сша . не отримаєш ні одного снаряда . а все що ми отримуємо це 85 відсотків штати нам дають
показати весь коментар
28.11.2024 07:09 Відповісти
Пропоную арештувати усе майно Кучми і Кравчука і усіх хто приймав участь у ядерному розоруженіі України і ці гроши відправити на виробництво зброї
показати весь коментар
28.11.2024 07:05 Відповісти
«Программа Нанна - Лугара» и ядерное разоружение Украины

Alternate title: THE NUNN-LUGAR PROGRAM AND NUCLEAR DISARMAMENT OF UKRAINE
https://www.proquest.com/docview/2430103451?sourcetype=Scholarly%20Journals
показати весь коментар
28.11.2024 07:02 Відповісти
НЕХАЙ США СПОЧАТКУ ВИПОЛНЯТЬ СВОЇ ОБІЦЯНКИ В БУДАПЕШТІ , А ПОТІМ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ ГОНЯТЬ НА СМЕРТЬ ‼️‼️‼️
»Данная статья посвящена изучению процесса ядерного разоружения Украины в рамках «программы Нанна - Лугара» в первой половине 1990-х годов. Реконструкция данного процесса дает возможность выявить особенности ликвидации ядерного оружия на Украине и показать ее безальтернативность. На основе новейших рассекреченных документов исполнительной власти США, нормативных и правовых актов, мемуаров и т. д. в исследовании показаны причины объединения усилий Москвы и Вашингтона в деле превращения Украины в «безъядерную державу». Так, США исходили из угрозы расползания ядерных материалов и безопасности их уничтожения в РФ. В России считали, что Киев технически не в состоянии решить задачу ликвидации боеголовок, а кроме того, может попытаться взять их на вооружение своей армии. Особое внимание в статье уделено противоречиям внутри украинской политической элиты. Так, «проядерная» группировка настаивала на собственности Украины на боеголовки, а «антиядерная» группа полагала, что их сохранение приведет к изоляции страны. Также в статье анализируется роль президента Л. Кравчука, которая отличалась крайней противоречивостью. Наконец, в статье анализируются причины, позволившие изменить баланс политических сил на Украине в пользу сторонников «антиядерной» позиции, что дало возможность президенту подтвердить свои международные обязательства и инициировать начало процесса ядерного разоружения страны
показати весь коментар
28.11.2024 07:00 Відповісти
ті хто не прийшов навіть гірші за виборців зе
показати весь коментар
28.11.2024 06:59 Відповісти
раніше й дівчат заміж у 13 брали
ви не з таких?
воювати у 18 років? я себе припам'ятав у 18 - дитина, ще з дому тільки виїхала...
показати весь коментар
28.11.2024 06:56 Відповісти
А ось і друга серія!
Спочатку "США тиснуть...", тепер "но вовчік хароший!".
Час змінювати афтарскій цех кагалу95- надто в них все просто.
показати весь коментар
28.11.2024 06:53 Відповісти
*****?
вони наголосували хай відчувають наслідки
decision -> consequences
показати весь коментар
28.11.2024 06:52 Відповісти
«адміністрація США вважає«

нехай администрація Україну захищає , бо забрала в України ЯО, допомогла порізати стратегичні літаки А ЗАРАЗ ВИМАГАЕ МАЛЬЦОВ НА ФРОНТ ВІДПРАВЛЯТИ
показати весь коментар
28.11.2024 06:48 Відповісти
вот і ще один головний держзрадник після зеленського виплив.
показати весь коментар
28.11.2024 06:38 Відповісти
нецелованих хлопчиків... шось запахло кацапською підараснею
показати весь коментар
28.11.2024 06:34 Відповісти
Правильно. 30 річний син випер 55 річного батька . Нормальний розклад в головах. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:24 Відповісти
Київ живе як раніше. А є ще відсоток, який живе набагато краще ніж до 22 року. Якщо у вас в Києві щось не виходить, то це ваші особисті проблеми. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:20 Відповісти
Так обладнання хоче з заходу. Бо якби обладнання було своє, то він не мав би своєї нерухомості, а зарплата була би продовольчим пайком. А так бюджет роздається оцим литвинам, для того щоб потім оці литвини клянчили допомогу з заходу. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:15 Відповісти
Щодо масового самогубства - факт. Щодо молоді. - не факт. Тоді була рекордно низька явка на виборах. На вибори в Україні,як показує досвід, ходять справно тільки пенсіонери, видресирувані совком, та усілякі дегенерати. На виборчі дільниці у 2019 році прийшло менше половини виборців і 73 відсотки від них і сотворили те, що маємо
показати весь коментар
28.11.2024 06:12 Відповісти
Я воюю з 15 року. В чому проблема. Обмежено придатних треба міняти. Тобто хворих на здорових. Що не зрозуміло? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:11 Відповісти
Молодь поміняє мене в окопах. Що не зрозумілого? Я прийду на гражданку. А отой прийде сюди. Яке таке самогубство? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:09 Відповісти
Щоби така молодь як оцей литвин мене поміняла. Я ще в розквіті сил і можу вам також все те саме робити як і ваша молодь. Які там функції у вас для вашої молоді? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:06 Відповісти
То хто ж тоді свідомий? Порошенко чи бубочки? Електорат бубочки це домовиться десь посередині. Якраз по Дніпра. Чого вони мають воювати? Коли йшли на вибори вони саме це мали на увазі. Їх лише 13 млн. А де інші якоби свідомі? Може на фронт пішли.? Ну хоча б половина з тих? Ні. Воює 1-5 відсотків. Інші тіпа литвинів нічим тим 5 відсоткам допомагати не збираються. Як ніколи і не збирались. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:02 Відповісти
Мені вже 40+. Молодь 20 років набагато краще за мене воює. Це з практики. В нормальній армії не може бути 50+. А 40+ це вже скоріш обмежено придатні. Це чисто по фізичним нормативам. Відкрийте любі совкові і не совкові нормативи і там все сказане. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 05:56 Відповісти
Ва фсьом вінаватый Парашэнка! Ва фсьом вінаваты амєріканцы!
показати весь коментар
28.11.2024 05:51 Відповісти
Все так і буде. Правда щось читаєш некрологи, і виходить так - мобілізували в жовтні - загинув вже в кінці листопада, мобілізували в червні - загинув в серпні. Але ніхто піхоту відразу не кидає в бій після мінімальної підготовки, то всьо російське ІПСО.
показати весь коментар
28.11.2024 05:47 Відповісти
Обладнання? Звідки? З Заходу?
А чим вони перед нами завинили?
Чи вони боржники наші?
Чи слухали і звертали увагу на їх поради. Так від кого ви чекаєте обладнання? Пане спічрайтер?
показати весь коментар
28.11.2024 05:45 Відповісти
Достойні громадяни не хочуть жити поряд з цим литвином педофілом в першу чергу. І з такими як він. Це не майбутнє оці литвини. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 05:41 Відповісти
Хто такі українці? Хомо сапієнс? Чи те що хтось хоче вважати що це хомо сапієнс. За кожного гомінід хто якоби стверджує що він українець наприклад я не вважаю що його життя для мене має значення. Наприклад життя цього литвина для мене не має ніякої користі і ніякого значення. Якщо для вас те що говорить цей педофіл злочинець має значення, то це ваша особиста з ним якість. Певно також сумнівна. Жити поряд з педофілом і вважати його цінністю бо оте гівно вважає себе тіпа українцем це повна шизофренія. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 05:37 Відповісти
Во всех войнах в истории человечества, в том числе и тех, что велись в 2000ых годах в армию в первую очередь набирали мужчин от 18-20 постепенно увеличивая возраст призыва до 30-35, максимум 40 лет... И только в одной стране решили сделать ровно наоборот... (с)
показати весь коментар
28.11.2024 05:17 Відповісти
Масове самогубство в Україні відбулось у 2019 при голосуванні за блазня.Більшість з них молодь-жертви відосіків,соц.сетей.І по друге в новині від "цензора" знов силлаються на "неназвані істочнікі".Ця потвора літвін знову маніпулює.Запам'ятайте-зброя сама по собі не стріляє.
показати весь коментар
28.11.2024 05:16 Відповісти
Та чому ви говорите, що не допомагають Україні? А більше 70% бюджету України звідки? Я взагалі дивуюсь, що допомагають цьому кодлу злодіїв та брехунів.
показати весь коментар
28.11.2024 05:03 Відповісти
Советник президента Литвин - дурак, хоть и советник (уж извините за грубость). С чего он взял, что вновь призванных надо немедленно вооружить и бросить на фронт? Их следует обучить и не спеша отправлять на пополнение частей и подразделений; на замену л/с, который уже 2 года безвылазно в окопах сидит (им отдохнуть надо или нет?); на использование л/с в тыловых районах (мало кто себе представляет сколько работы в прифронтовом тылу). Есть еще куча мест, где требуется милитаризированная рабочая сила.
Откуда у тов. Литвина такая дурь в голове? Ответ очень простой: за всю свою жизнь тов. Литвин ничего тяжелее шариковой ручки в руках не держал; никогда ни каким "живым", практическим делом не занимался (балабольство, при всем моём уважении к жанру, именуемому "художественный свист", я практическим делом назвать не могу); о реальной жизни знает немногим больше "выпускницы смольного института". Видимо, именно за эти свои качества, тов. Литвин и стал советником.
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
Та такими методами, як Україна воює (сидять в окопах і чекають коли до них прилетить) немає значення стан здоровя (все одно нічого не робиш, тільки чекаєш прильоту)
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
Бляха-муха ці америкоси-піндоси знаву вставляють палки в колесо українського маховика перемоги
показати весь коментар
28.11.2024 04:54 Відповісти
По кабаках молодь до 25 років тусується і більше нічого не робить.
Країна програє війну, знищується, такими темпами взагалі скоро припинить існування... а молодь тримати як резерв для рашистів?
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
Ідіотизм якийсь. Масове божевілля.
Ну загоните ви в окопи 18-25 річних. Ось сидять вони там. Навпроти пруть зеки. Їх в рази більше, ніж цих юних хлопаків. Каби. Ракети.
І що? Що далі. Ну переб'ють 18-25. Це ж в наявних обставинах лише питання часу, причому не надто довгого.
Що далі?
Кого ви будете мобілізовувати далі? 14-17? Мотивуючи тим, що ось у другу світову Німеччина ж призивала.
Це якийсь жах. Просто масове безумство.
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
В минулому сторіччі, так. А у середньовіччя так взагалі, навчали з 6 років, брали до війська як оруженосцем з 12.
А за часів царату лби забривали холопам на 25 років.
Ми якого майбутнього для України хочему й прагнемо?
Країни, де найвища цінність людина чи країна, де життя людини не варте сухої дохлої мухи?
І чого вас так рве на просту і очевидну думку, що зупинити агресію країни, вп'ятеро більшої за Україну та на порядки багатшої, м'ясом, тим більше дітворою , ми не зможемо. НЕ зможемо. Вже не можемо.
Ми не вистоїмо без суттєвого збільшення допомоги і без професійної контрактної армії. Це факт. Очевидний.
А чого прагнете ви? Загнати молодь в окопи, я зрозуміла. Щоби що?
показати весь коментар
28.11.2024 04:21 Відповісти
Ну звичайно. У мене рашистські методики.
А у таких як ви, хто аж з штанів вистрибує, щоб поскорше 18-25 кинути проти кацапських зеків методички правильні.
Немає молоді, немає й країни. Нету тела, нету дела. Украинский вопрос наконец будет решен бистро и кардинально.
Та й то, хіба можно союзників, таких поважних зайнятих людей турбувати такими дрібницями, як знищення населення України у неравній, очевидно програшній бійні.
А то ще розсердяться, грошей не дадуть.
показати весь коментар
28.11.2024 04:11 Відповісти
Я розумію ваш біль. У мене чоловік воював і старший був мобілізований. Залишили там здоров'я. Чоловік ледь ходе. Ноги в окопах покрутило так, що фактично інвалід. У сина жовч тече в шлунок безперестанку, бо пошкоджений проток.
Але ви неправі, закликаючи пустити на м'ясо молодь, щоб зберегти тих, хто зараз на фронті.
Думати потрібно як зберегти саме людей, а не території. А для цього потрібно змінювати підхід до війни.
Очевидно, що самі ми не устоїмо. Це вже настільки очевидно, що брехати про нашу незламність це вже злочин.
Україна потребує допомоги у рази більшої, ніж наявна. Україна потребує реальних, дієвих засобів захисту. Україна зможе воювати роками лише якщо створить контрактну армію та залучить контрактників з інших країн.
Ніяких інших способів вистояти немає.
А вимагати послати на смерть дітвору, щоб врятувати героїв, які вже воюють, це не про справедливість. Це втягування нас у драчку, кому жити, а кого поженуть вмирати.
А це кінець України як такої.
показати весь коментар
28.11.2024 03:56 Відповісти
Не бреши, рашист.
Тоді вже сто раз казали, що з 18 років призивають на всі війни а не тільки в мирний час.
Друга світова війна.
Британія.
На фронт брали з 18 до 40 років.
Аналогічно німецька армія.
В'єтнамська війна.
США брали на війну з 19 років до 40 років.
І так у всіх війнах в історії людства.
показати весь коментар
28.11.2024 03:38 Відповісти
Всі ваші дописи тут зводяться до одного, що Україна має капітулювати.
Бо молодь не має служити в армії, зброї *********** в нас не має, ітд...
У вас одні рашистські методички.
показати весь коментар
28.11.2024 03:34 Відповісти
Призовний вік у 18 років в армії усього світу у МИРНИЙ час.
І на строкову службу.
Я у розпачі. Брехня згубить мою країну. Просто жах.
Замість того, щоб волати на увесь світ, що Україна гине. Що ми потребуємо негайної допомоги і заступництва, суцільна брехня і людожерство. До своїх же. У мене сльози льються від безсилля.
показати весь коментар
28.11.2024 03:31 Відповісти
вибори треба проводити єлектронно, по банк ид, як і інші референдуми, як у швейцарії
щоб видно було хто за кого голосував
наголосував зелю - йди на війну
вважаю справедливо
показати весь коментар
28.11.2024 03:29 Відповісти
у 19 вибрали дегенератів, тож так вони й керують, як вміють
показати весь коментар
28.11.2024 03:28 Відповісти
Ні. Армія Ізраїлю перемагає тому, що технічно вона озброєна на порядки краще, ніж араби. На порядки.
І тому, що варто лише арабам заїкнутися про ракетний обстріл, як США гоне свій чудовий флот, щоб прикрити землю обетованну.
показати весь коментар
28.11.2024 03:26 Відповісти
передавайте йому респект
показати весь коментар
28.11.2024 03:25 Відповісти
по статистиці на розлучення подяють переважно жінки
показати весь коментар
28.11.2024 03:22 Відповісти
Призивний вік у армію з 18 років у всьому світі.
показати весь коментар
28.11.2024 03:20 Відповісти
Послухайте, пане Нельсоне, ви хоч розумієте, що маніпулюєте? Причому маніпуляція ця людоїдська і якраз і призведе до катастрофи в Україні?
Перше. Середній вік українського війська, 40+. Це далеко не інфарктники. Це чоловіки у розквіті чоловічої сили. І навіть вони очевидно і наявно не можуть зупинити навалу наявними засобами ведення війни. То за якою логікою ви доводите, що юнаки 18-25 років зупинять добре озброєну, переважаючу чисельністю КОНТРАКТНУ, а значить мотивовану, зеківську, а значить цинічну та жорстоку російську армію?
Ось поясніть мені, як невелика, до речі, чисельно українська молодь, без літаків, без можливості збивати каби, без достатньої кількості ракет та ******** техніки зупинить тих, кого не зупинили дорослі чоловіки? За рахунок чого? Чим і як вони будуть зупиняти кацапів?
Давайте чесно. Мова ж не йде про те, щоб зупинити кацапів учорашньою дітворою. Мова йде про те, що дітвору легше мобілізувати. Вона ось, уся як на долоні. В аудиторіях, або вдома за пропискою. Юні до того ж наївні, їми легше управляти, їх легше, пробачте, надурити. Їми врешті решт найлегше заткнути діри на фронті, які вже стали критичними.
Мова не йде не про справедливість, не про якусь перемогу, яку можуть принести ось лише тільки 18-25. Мова про те, щоб потягнути час. Просто потягнути час. Навіщо, я не знаю. Але точно знаю, що це будуть Крути-2. Свідомі Крути-2.
показати весь коментар
28.11.2024 03:18 Відповісти
В армії Ізраїля воюють люди з 18 до 40 років. Тому армія Ізраїля і перемагає.
показати весь коментар
28.11.2024 03:18 Відповісти
Схоже, що ви не вмієте читати. Мій син воює в Україні з 2022 року. Вдалого вам дня на дивані, розумниця!
показати весь коментар
28.11.2024 02:54 Відповісти
Замінувати аес і примусити нато ввести війська. Але ці коментарі витирають а мене банять. Сша хоче щоб я помер мовчки на втіху моцкві.
показати весь коментар
28.11.2024 02:48 Відповісти
У нас сьогодні армія людей похилого віку, в середньому далеко за 45 років. Це абсурд, коли інсультники та інфарктники намагаються воювати, а молоді та здорові сидять у тилу. Завжди і скрізь, у всіх війнах до діючої армії брали молодь, насамперед від 18 до 25 років, потім - до 35 років, а старших 45 років або не брали в армію взагалі, або з них формували народне ополчення. У нас усе з точністю до навпаки. Така армія воює м"яко кажучи неєффективно... І якщо ми вже говоримо про те, що ми продовжуємо боротьбу за власне існування… .Треба мобілізовувати 18-20 річних - в чому проблема? Студенти? І що, студенти не мають воювати? Мають. Не підходять? Підходять. Не вміють, не готові, не народжені для війни? Ніхто не вміє, не готовий, не народжений для війни. Питання в підході до підготовки.. До того ж наприклад у нас є багато курсантів військових училищ, які закінчують навчання у 22 роки. Вони ж не чекають до 25 років, а йдуть, керують взводами, ротами, деякі й батальйонами. Можуть же і воюють і у 22 роки....Тут пані Ксена писала про запровадження контрактноі служби. Але вона в Украіні вже давно запроваджена. По контракту крім спеціальності, люди можуть обрати і термін військової служби. Молодь віком від 18 до 25 років може підписати контракт на 1 рік. Проте, для інших охочих мінімальний строк служби - 3 роки. Також контракт можна підписати і на п'ять років, і до кінця воєнного стану. Багато тут також пишуть і про необхідність сбереження молоді як генфонду. для майбутнього Украіни... Так. згоден. Але ті хто про це пише мають розуміти і те, що якщо не буде кому воювати і фронт обвалиться , то русня захопить Украіну, і тоді вже не буде ніякого майбутнього як і самоі Украіни....І я повторюсь, що ми продовжуємо боротьбу за власне існування…Це реальність. Вона дуже жорстока. І треба визнати, що вона така є. І в нас є 2 варіанти: Або ми знаходимо мобілізаціонний ресурс у вигляді зниження мобілізаційного віку, і отримуємо шанс вистояти і виграти цю кляту війну, або ми бережемо молодь і отримуємо потенційно високий ризик іі програти. І тоді та молодь яку ми зараз берегли від украінських окопів, буде пізніше сидіти вже в россійських де небудь під Варшавою або Вільнусом..... Що саме так і буде можете не сумніватись, Для цього достатньо подивитись за кого зараз воює молодь с захоплених росією Чечні, Донбасу, Криму та навіть вже с окупованих Запоріжськоі та Херсонськоі областей.....Тут або воюєш зараз у своій арміі за свою краіну. або пізніше будеш воювати в чужій арміі, за чужу краіну. Без варіантів. Як би боляче не було це усвідомити, Так що вибір за нами самими....... P.S Передбачаючи що в мене полетять чиісь капці, відразу хочу прояснити що пишу не з окопів. За кордоном почав працювати ще в далеких 80-х. Один з моіх синів у діючий арміі. Так що ця тема мені теж боляча, і багато чого коштує......
показати весь коментар
28.11.2024 02:38 Відповісти
це дійсно нове. А vpn в свою чергу робить дива.

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.11.2024
показати весь коментар
28.11.2024 02:21 Відповісти
Якби була б, то допомога була б іншою - щоб не було сенсу застосовувати

США суттєво допомоги Ізраїлю коли постало питання застосування яз.
навіть коли европа на той час відмовилась заправляти літаки та кораблі, котрі везли зброю

зараз питання хто крутіший, а хто слабак
добре хоч не послухали Байдена, щоб "керівництво країни втекло"

постійні погрози яз, та слабка реакція світу,
в кінці кінців приведуть до того, навіщо продавати умовний газ та нафту
будемо продавати страх
платіть, або застосуємо яз

поки це працює...
просто оплата поки йде не грошима...
показати весь коментар
28.11.2024 02:15 Відповісти
Ой вибачте, що тут не всі хочуть бути героями і не всі бажають вмерти за ідею. В штатах воно напевно зовсім по іншому, там кожен готовий вмерти заради порятунку планети - суцільний голівуд
показати весь коментар
28.11.2024 02:12 Відповісти
Знаєте чому ізраїльтяни живуть і перемагають, а ми в ср...ці? Тому що життя кожного єврея то надцінність для них.
А я тут почитала, мамо рідна, зборисько людоїдів. До своїх. До своєї молоді. Ніхто навіть не хоче шукати якісь варіанти, як зберегти людей, як захиститися, не залишивши за собою суцільне кладовище. Ор до небес про одне, як більше мобілізувати, як мобілізувати помолодше. Що це дасть, який в цьому сенс, усім начхати. Затулити дірки на фронті хоч кимось, а що буде , та хоч трава не рости.
показати весь коментар
28.11.2024 02:11 Відповісти
Якщо сили не рівні, допомогу Байден обмежує, тому що це "ескалація", та докерувався до "склади пусті", проте просить гроші у Конгреса

То навіть Трамп не зможе допомогти, при "пустих складах"

Треба вирішити, що є первинне люди чи територія.
Люди володіють територіею, чи навпаки
Втрата людей автоматично веде до втрати територій
Якщо люди будуть збережені, то з часом території можна повернути

Або сподіватись, що інші країни почнуть суттєво допомагати не тільки зброєю, а й військами.
Тоді можливий варіант військової перемоги, з виходом на кордони 91 року,
проте без припинення обстрілів.

Чи будє захід вкладати при цьому гроші, та інвестувати в країну котра під постійними обстрілами, з недостатком енергії, та робочої сили?
Чи залишиться молодь жити в таких умовах під обстрілами - це також питання...
показати весь коментар
28.11.2024 02:02 Відповісти
В ваших словах вся суть сьогодення. Грошей мало і їх шкода.
Зате українські безплатні хлопи ще є і їх якраз не шкода.
Ось чому ми опинилися у такій ср...ці. бо своїх співвітчизників нам не шкода. Нам шкода свої гаманці.

Так, контрактна армія це дуже дорого. Так не треба було маладецкі брехать які ми незламні та неймовірні надлюди. Ось тільки дайте кілька сотень танків та гармат, і ми раху в асфальт закатаємо. Не закатаємо. Ми звичайні люди. Наші чоловіки смертні. Нас мало, фізично мало. Ми погано озброєні. У нас велика територія, і мало людей щоб її захистити. Ми бажаємо її захистити. Дуже. Але без суттєвої допомоги, і без контрактної армії в першу чергу, без допомоги контрактниками з інших країн ми не взмозі це зробити.
Це потрібно було чесно сказати союзникам ще на початку 2023. І це потрібно доносити союзникам зараз. І ставити питання руба. Або реальна допомога, в тому числі грошима на контрактну армію. Або, хлопці, ми будемо домовлятися з іншими.
Бо життя українців мають значення. Життя українців понад усе.
показати весь коментар
28.11.2024 02:01 Відповісти
Я вам розповіла що мені син сказав про Київ на початку цього року.
Як там зараз справи я не знаю.
показати весь коментар
28.11.2024 01:56 Відповісти
Даремно ви так. Це неправда, що Київ живе як раніше. Київ НАМАГАЄТЬСЯ жити як раніше. Люди ходять у ті ж кафе, щоб була іллюзія нормального життя. Для чого? Щоб не поїхати дахом.
Насправді, більшість людей в депресіях або неврозах. Роботи все менше, у тій же сфері обслуговування. Платять теж менше, ніж ще рік тому. Якщо рік тому було важко, наприклад, знайти в кафе прсудомийницею, то зараз кількість тих же посудомийниць вже значно переважає вакансії.
Я живу в малосімейці. Чоловіків майже не залишилось. Багато жінок почало пити. І це вже стає проблемою. Багато знайомих ще не старих людей померло.
Ті, хто закликає позакривати кафе та заклади розваг, театри та кіно, самі не розуміють, що верзуть. Давайте закриємо людям останні віддушини. Зробимо міста сірими та похмурими. І най Україна перетвориться на величезний психіатричний диспансер.

Я знаю, що на фронті пекло. І саме тому хлопці повинні приїжджати у живі міста. А не міста примари.
показати весь коментар
28.11.2024 01:45 Відповісти
Навіть якби у України була ядерна зброя, то і тоді вона не використала би її. Це ж зрозуміло.
показати весь коментар
28.11.2024 01:41 Відповісти
Ну тут хочеш чи не хочеш вірити але партнери тупо закликають воювати до посліднього Українця тоді коли в наявності ф-16 десь 5 екземплярів. Кацапи фронт контролюють і х*ярять все КАБами і спокійно хоч і з втратами але захоплюють території плюс лояльний до кацапів рижий х******** вже вот вот в білому домі. Чим воювати?? паляницею? кацапи вже озвіріли вщент і х*й на захід ложили тому і свої орешніки запускати по Дніпру для них як не х*й делать...а ви 18-ти річних на фронт без прикриття в воздусі чи засобів проти КАБів посилайте тоді все що залишется це Оксанки які вже остаточно всі скіпнуть закордон і будуть заробляти на хліб чим мать родила...а від України залишаться лише спогади. Все дякувати Зе, Єрмаку, Кучмі і наріду якій погодився щоб влада в свій час віддала ЯЗ і всю стратегічну зброю
показати весь коментар
28.11.2024 01:36 Відповісти
Це вже не проблеми США чи Заходу, а проблеми людей, які займаються оптимізацією наших ресурсів, тобто владної зелені. США чи Захід не ведуть війну за своє існування, і допомогу виділяють відповідно до свої можливостей і розрахунків. Якщо хочется просто сидіти, натискати кнопки і всіх перемагати супер-зброєю - то потрібно було будувати іншу армію і іншу країну всі 33 роки незалежності.
показати весь коментар
28.11.2024 01:30 Відповісти
А де тебе свиснули, і хто і де тебе доробляв, дурнику ти Зебільний? Знову вилізло сюди своє лайно кидати на вентілятор?, Залізь назад у свою нору і ганьбися......
показати весь коментар
28.11.2024 01:21 Відповісти
Та зрозуміло навіщо цих клоунів випускають..
показати весь коментар
28.11.2024 01:20 Відповісти
ви доросла жінка? чи дитячого віку? контрактна армія - то дуже дорого. У нас грошей на патрони немає. А ви про контрактну армію. За чий рахунок банкет буде? спустіться на землю.
показати весь коментар
28.11.2024 01:18 Відповісти
забудьте за союзників. Вони одягли памперси і моляться, щоб путін зїв Україну і на тому задовольнився. Більше їх нічого не цікавить. Ні ви, ні я, ні наші діти.
показати весь коментар
28.11.2024 01:14 Відповісти
Це щось нове.

Взагалі то "атєчєствєнная" війна, коли вітчизну захищають всі здатні це робити.
показати весь коментар
28.11.2024 01:14 Відповісти
Кулеба зізнався, що американці говорили йому ще в Жовтні 2021 року:"Рuйте окопи, вивозіть дітей із країни."
Своїх дітей вони вивезли, а інші діти їх не цікавлять.
Мій син також воює з перших тижнів війни, незважаючи на американське громадянство.
І у нього був шок коли на початку 2024 року він був у Києві 2 тижні.
Переповнені нічні клуби, концерти Єдиного кварталу та Ліги сміху, ресторани із прекрасно одягненими людьми.
Він тоді мені написав, що відчув себе зайвим на землі Києва.
показати весь коментар
28.11.2024 01:13 Відповісти
Всі.
показати весь коментар
28.11.2024 01:07 Відповісти
Прийдуть корейці і з'їдять всіх, як собак.

показати весь коментар
28.11.2024 01:06 Відповісти
Яке майбутнє коли не буде кому за нього воювати? Що за маячня?🤦
показати весь коментар
28.11.2024 01:05 Відповісти
Мій чоловік воював саме у 55. І я вважаю це абсолютно природним, бажання дорослого чоловіка захистити своїх дітей.
А от у ваших словах абсолютно прозоро читається бажання сховатися за спинами 18-25 юнаків. Просто аж випирає.
показати весь коментар
28.11.2024 00:53 Відповісти
Ну так. Всі хто каже, що молодь треба зберегти, це рашисти. Ну звісно, це ж рашистам потрібно, щоб у України було майбутнє, да?
показати весь коментар
28.11.2024 00:50 Відповісти
https://x.com/UaArtem



https://x.com/UaArtem

https://x.com/UaArtem https://x.com/UaArtem





https://x.com/UaArtem

Пухнастий українобот



https://x.com/UaArtem

@UaArtem

·

https://x.com/UaArtem/status/1861847115200102415 3h

Підори публікують напівпорожні укріпи ЗСУ під Курахово, які будували 2 роки, але через дефіцит людей втратили всі за кілька тижнів. (С)

https://x.com/UaArtem/status/1861847115200102415/photo/1



показати весь коментар
28.11.2024 00:49 Відповісти
Почніть зі свого сина та онука. Що задарма язиком плести.
показати весь коментар
28.11.2024 00:47 Відповісти
Прийдуть москалі і мобілізують з 18 років, як це роблять в окупованому Крыму,Донбасі та інших окупованих територіях України.
Ти цього прагнеш, рашистаа?
показати весь коментар
28.11.2024 00:44 Відповісти
Важко втриматися від матюків. А якщо згрести в окопи, 18-25 річних, під каби, проти обкурених зеків, то русня злякається і побіжить аж до Москви? Де ви беретеся такі, альтернативно обдаровані?
В мене чоловік майже три роки в окопах. Фактично, ноги там залишив. В мене старший був мобілізований.
Коли ви нарешті зрозумієте, що Україна маленька за населенням країна? Що вибити тут молодь, це пару років для ручні. І все, не треба більше воювати з Україною, бо українське питання буде закрито за відсутності українців.
І не мобілізації фактично учорашніх підлітків треба вимагати, а реальної, дорослої допомоги від союзників
Не втримаємося ми самі. НЕ втримаємося. Досить дурні про незламність та потужність. Ми смертні і нас мало. І без дієвої, в тому числі, без допомоги у залученні десятків тисяч контрактників професіоналів, ми не вистоїмо.
А молодь, у найгіршому розвитку подій, потрібно вивозити за кордон. Сплановано і з допомогою держави. Ну це у найнайгіршому варіанті.
показати весь коментар
28.11.2024 00:43 Відповісти
А тепер слідкуйте за руками. США вимагають навести лад з мобілізацією, щоб стабілізувати фронт, зелень це подає, як "вимагають знизити призивний вік до 18!", суспільство в шоці від таких дій "партнерів", Зєльц героїчно відкидає таку "вимогу", лад в мобілізації не наводить, фронти далі просідають, становище на майбутніх переговорах ( а вони вже факт) нижче плінтуса, отже - приймаються усі умови паРаші. Агет Козир відкорковує шампанське.
показати весь коментар
28.11.2024 00:40 Відповісти
А чому ти ригаєш щось проти тих хто каже що діди по 55 воювати замість 20-річних не повинні бо це ідіотія, а не проти Зибіла якій просрав мобілізацію а тепер за нього ************* якийсь ухилянт з лицем педофіла і мізками дегенерата?
показати весь коментар
28.11.2024 00:37 Відповісти
Всі гниди вже на роісії, катають звідти літєратурні вкиди
показати весь коментар
28.11.2024 00:34 Відповісти
Ой патко, мій патко, співала російська лисиця
показати весь коментар
28.11.2024 00:33 Відповісти
Сторінка 2 з 3