9623 відвідувача онлайн
9 448 237

Заклики до зниження мобілізаційного віку не мають сенсу, коли військове обладнання не надходить вчасно, - радник президента Литвин

Військовий квиток

Закликати Україну знижувати мобілізаційний недоцільно, коли обіцяна війскова допомога не надходить на фронт вчасно.

Про це в соцмережі Х написав радник президента з питань комунікацій Дмитро Литвин, передає Цензор.НЕТ.

"Заклики щодо зниження мобілізаційного віку в Україні не мають сенсу, коли ми бачимо, що раніше оголошене військове обладнання не надходить вчасно", - зазначив він.

Та додав, що Партнери мають повний доступ до даних і можуть порівняти обіцянки з реальними поставками.

"Не можна очікувати, що Україна компенсує затримки в логістиці чи нерішучість у підтримці молодих хлопців на передовій", - резюмував Литвин.

Раніше повідомлялось, що адміністрація чинного президента США Джо Байдена закликає Україну негайно збільшити чисельність збройних сил шляхом призову більшої кількості бійців і перегляду мобілізаційного законодавства, щоб дозволити призов до армії осіб віком від 18 років.

Топ коментарі
+25
А як щодо закликів припинити мародерити і вимкнути Зєлємарафон?
показати весь коментар
28.11.2024 00:02 Відповісти
+24
Боневтік вже відійшо від справ і за нього прибиральники виступають?
показати весь коментар
27.11.2024 23:59 Відповісти
+14
То цей педофіл тепер ще й спец у питаннях кадрового поповнення армії?

У нас фронт тріщить саме через нестачу бійців та дебільне цивільне та військове керування, а не через брак озброєнь.
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Ну так. Всі хто каже, що молодь треба зберегти, це рашисти. Ну звісно, це ж рашистам потрібно, щоб у України було майбутнє, да?
показати весь коментар
28.11.2024 00:50 Відповісти
Яке майбутнє коли не буде кому за нього воювати? Що за маячня?🤦
показати весь коментар
28.11.2024 01:05 Відповісти
Яке нах майбутнє, якщо у ньому залишається жити лише старі пердуни?
показати весь коментар
28.11.2024 10:42 Відповісти
Якщо сили не рівні, допомогу Байден обмежує, тому що це "ескалація", та докерувався до "склади пусті", проте просить гроші у Конгреса

То навіть Трамп не зможе допомогти, при "пустих складах"

Треба вирішити, що є первинне люди чи територія.
Люди володіють територіею, чи навпаки
Втрата людей автоматично веде до втрати територій
Якщо люди будуть збережені, то з часом території можна повернути

Або сподіватись, що інші країни почнуть суттєво допомагати не тільки зброєю, а й військами.
Тоді можливий варіант військової перемоги, з виходом на кордони 91 року,
проте без припинення обстрілів.

Чи будє захід вкладати при цьому гроші, та інвестувати в країну котра під постійними обстрілами, з недостатком енергії, та робочої сили?
Чи залишиться молодь жити в таких умовах під обстрілами - це також питання...
показати весь коментар
28.11.2024 02:02 Відповісти
Трамп зможе допомогти тільки при його бажанні. буде у нього таке бажання, то склади вмить наповняться і не будуть пусті. до того ж, ти вживаєш "склади пусті" сам не розуміючи суті цього виразу. вони пусті не тому, що там залишок озброєнь 0, а тому, що нижче граничного рівня не можуть передати зброю із тих складів. і щоб виключити балачки про пусті склади, потрібно виділяти кошти і нарощувати виробництво зброї і ***********. для виробництва зброї і *********** потрібно, щоб Конгрес виділив кошти, а не блокував півроку запит Байдена на виділення коштів. так що досить вже тут критикувати Байдена, вже можеш переключатися на критику Трампа. зараз буде видно якої ложечкою Трамп буде надавати Україні допомогу, чайною чи столовою. і чи взагалі буде її надавати. бо як сказав Нейлон Муск "не ОК" на черговий запит Байдена виділити Україні допомогу 24 лярди (16 з яких піде на виробництво зброї і ***********, щоб поповнити склади), то надії на те, що Трамп буде надавати Україні допомогу хоча би на рівні Байдена практично немає..
показати весь коментар
28.11.2024 08:07 Відповісти
Згідно звітів про replenishment складів
15.01.2024 - 18млрд в роботі з 25.9млрд
26.04.2024 - 19.1млрд в роботі з 45.8млрд
08.08.2024 - 21млрд в роботі з 45,8млрд
16.10.2024 - 25.1млрд в роботі з 45.8млрд

Тобто в січні було 7.9млрд на поповнення складів
Були "воплі" дайте гроші на PDA, ми відразу все передамо
Про "пусті склади" ніхто не згадував

Гроші дали в квітні, 7.8млрд на PDA, та 13+млрд на поповнення складів.

З січня по 16.10.2024 надано PDA на сумму 3.6млрд
Поповнення складів відбулось на 25.1-18 = 7.1млрд

Різниця майже в 2 рази на користь поповнення складів.
проте "нижче граничного рівня не можуть передати зброю із тих складів"

"і щоб виключити балачки про пусті склади, потрібно виділяти кошти і нарощувати виробництво зброї і ***********. для виробництва зброї і *********** потрібно, щоб Конгрес виділив кошти, а не блокував півроку запит Байдена на виділення коштів."
Так станом на січень 2024 було 7,9млрд на поповнення
станом на листопад 2024 невикористана сума на поповнення зросла до 20.7млрд

"на черговий запит Байдена виділити Україні допомогу 24 лярди"
З яких 16млрд взагалі не стосуються України.
Зараз не використано 20.7млрд на поповнення складів, стане 36,7млрд
При цьому не використаний PDA менше 9млрд
Як це допоможе?

Що ще повинен зробити Конгрес?
показати весь коментар
28.11.2024 09:00 Відповісти
готуй свою критику на адресу Трампа.
показати весь коментар
28.11.2024 09:05 Відповісти
Побачимо в травні 2025, який буде стан

Навіть якщо віддасть залишок 9млрд до того часу, то це буде плюс
показати весь коментар
28.11.2024 09:23 Відповісти
а якщо не віддасть залишок? якщо після вступу на посаду, Трамп взагалі скасує той остаток суми і припинить її скерування на допомогу Україні? що тоді будеш тут писати? навряд чи ти насмілишся критикувати Трампа навіть якщо він взагалі заморозить допомогу Україні..
показати весь коментар
28.11.2024 11:13 Відповісти
А якщо Байден скасує, що тоді?
показати весь коментар
28.11.2024 11:21 Відповісти
Байден не скасує. він може не встигнути видати залишки цієї проголосованої ще у квітні допомоги. Тим більше, що Байден запросив у Конгресу вчора ще додатковий пакет допомоги для України на 25-й рік... тож тут твій випад у сторону Байдена вупше недоречний. то ти будеш критикувати Трампа, який зараз заборонить Конгресу виділити додатковий пакет допомоги для України у 24 лярди? чи будеш за це йому аплодувати? тут все просто. один дзвінок спікеру Джонсону, щоб той не ставив на голосування цей закон на 24 лярди і той не поставить... і чи будеш ти критикувати Трампа, який вступивши на посаду заморозить той остаток суми, яку адміністрація Байдена не встигне надати Україні? не виляй, а прямо відповідай. будеш критикувати Трампа?
показати весь коментар
28.11.2024 11:30 Відповісти
Якщо "Трамп взагалі скасує той остаток суми"
то чому Байден не може так само поступити?

"Байден запросив у Конгресу вчора ще додатковий пакет допомоги для України на 25-й рік"
що це за видумка, що це саме пакет допомоги на 25-й рік

Там 8млрд на USAI
та 16млрд на поповнення складів

Зараз USAI має залишок без контрактів 11.5млрд
Чим допоможуть додаткові 8млрд саме в 2025 році?
З темпами заключення контрактів, 11.5млрд вистачить на 2025 рік

На поповнення складів, зараз є 20.7млрд
Як допоможуть 16млрд, якщо залишок права PDA 8.7млрд?

І до чого тут взагалі 16млрд до України?
показати весь коментар
28.11.2024 11:51 Відповісти
чому Байден так не може поступити? та тому що Байден робив запит, щоб ті суми виділити. тут робить запит, щоб виділили суму, а тут бере і скасовує її. ну це ж брєд собачий... а от Трамп скасувати може, бо такого запиту на виділення цих сум він не робив. та й говорив не раз, що якщо заїде в Білий дім, то припинить допомогу Україні... тож повторюю питання: будеш критикувати Трампа, якщо він скасує допомогу Україні? чи будеш йому за це плескати. чітко відповідай.
показати весь коментар
28.11.2024 12:05 Відповісти
Бред
Це мати на початку 2024 року повноваження на PDA, та на поповнення складів котрі обіцяні проте без контрактів
просити нові гроші, отримати їх, не використати до дедлайна
пообіцяти використати до нового дедлайна
а тепер казати, що не встигнемо

використайте все, просіть нові, просіть стільки скільки реально зможете використати

начебто попросили 7,8млрд менше ніж в 2022 та 2023 роках
і все рівно використати не мають змогу
хоча стверджували тільки дайте, ми все використаємо
показати весь коментар
28.11.2024 12:30 Відповісти
ти відповідь конкретну. будеш критикувати Трампа, якщо той припинить допомогу Україні чи не будеш?
показати весь коментар
28.11.2024 12:47 Відповісти
Достойні громадяни не хочуть жити поряд з цим литвином педофілом в першу чергу. І з такими як він. Це не майбутнє оці литвини. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 05:41 Відповісти
Це вже не проблеми США чи Заходу, а проблеми людей, які займаються оптимізацією наших ресурсів, тобто владної зелені. США чи Захід не ведуть війну за своє існування, і допомогу виділяють відповідно до свої можливостей і розрахунків. Якщо хочется просто сидіти, натискати кнопки і всіх перемагати супер-зброєю - то потрібно було будувати іншу армію і іншу країну всі 33 роки незалежності.
показати весь коментар
28.11.2024 01:30 Відповісти
Ну тут хочеш чи не хочеш вірити але партнери тупо закликають воювати до посліднього Українця тоді коли в наявності ф-16 десь 5 екземплярів. Кацапи фронт контролюють і х*ярять все КАБами і спокійно хоч і з втратами але захоплюють території плюс лояльний до кацапів рижий х******** вже вот вот в білому домі. Чим воювати?? паляницею? кацапи вже озвіріли вщент і х*й на захід ложили тому і свої орешніки запускати по Дніпру для них як не х*й делать...а ви 18-ти річних на фронт без прикриття в воздусі чи засобів проти КАБів посилайте тоді все що залишется це Оксанки які вже остаточно всі скіпнуть закордон і будуть заробляти на хліб чим мать родила...а від України залишаться лише спогади. Все дякувати Зе, Єрмаку, Кучмі і наріду якій погодився щоб влада в свій час віддала ЯЗ і всю стратегічну зброю
показати весь коментар
28.11.2024 01:36 Відповісти
Навіть якби у України була ядерна зброя, то і тоді вона не використала би її. Це ж зрозуміло.
показати весь коментар
28.11.2024 01:41 Відповісти
Якби була б, то допомога була б іншою - щоб не було сенсу застосовувати

США суттєво допомоги Ізраїлю коли постало питання застосування яз.
навіть коли европа на той час відмовилась заправляти літаки та кораблі, котрі везли зброю

зараз питання хто крутіший, а хто слабак
добре хоч не послухали Байдена, щоб "керівництво країни втекло"

постійні погрози яз, та слабка реакція світу,
в кінці кінців приведуть до того, навіщо продавати умовний газ та нафту
будемо продавати страх
платіть, або застосуємо яз

поки це працює...
просто оплата поки йде не грошима...
показати весь коментар
28.11.2024 02:15 Відповісти
Та чому ви говорите, що не допомагають Україні? А більше 70% бюджету України звідки? Я взагалі дивуюсь, що допомагають цьому кодлу злодіїв та брехунів.
показати весь коментар
28.11.2024 05:03 Відповісти
Гроші та зброя - різні речі
Зараз за гроші мало хто хоче та може продати зброю
показати весь коментар
28.11.2024 11:52 Відповісти
Можливо ви праві, що ніхто не хоче продати зброї Україні, а не виникає питання чому. Та тому, що українська лада дискредитувала себе в очах Заходу: вічні наїзди "ви повинні нам це і це, ви не робите цього і цього, а зброя стара, давай Томагавк (ми їх продамо кацапії, покупець уже є)". Ще до війни Захід передав Javelins Україні. Що ці ракети робили в Яворові на Львіщині, а не на Київщині. Київ обороняли старими РПГ та Стугнами (яких були одиниці). Та ці Javelins готувались для продажу, от тільки не вспіли, бо кацапи прийшли швидше. А яйця п 17 гривень, а мільярди на "будівництво" доріг в прифронтових зонах під час війни. Ви що, думаєте Захід цього не бачить. Захід зробив ставку на правильну країну (Україну) тільки нажаль на неправильну владу, за що тепер і жалкує от і так поводиться.
показати весь коментар
28.11.2024 15:49 Відповісти
"Южная Корея отказала Украине в продаже оружия

Важно понимать, что Украина хотела именно купить оружие, а не получить бесплатно. Но все равно мы получили отказ."

Был лендлиз предложенный республиканцами, который как раз предлагал оружие - но его похоронил Байден и демократы...
Условия были супер - возврат остатков и расчеты через 50 лет

Сейчас деньги есть, оружия нет, и никто не продает...
показати весь коментар
28.11.2024 12:48 Відповісти
Корея тримає зброю для себе. Це розумно. Проте Україна успішно нищила та продавала свою. Та, навіть, зараз під час війни в Цензорі була стаття, що Україна в 2023 продала надлишки зброї (не знаю суму, чи кілька мілліардів, чи сотень тисяч мілліонів. це суті не міняє). НАДЛИШКИ ЗБРОЇ. Ви це реально?
показати весь коментар
28.11.2024 15:56 Відповісти
Польші вони продали зброю.
Тут все таки більше страх перед наслідками

Не знаю, що продавали в 2023

Умовно деякі види зброї, котра виробляеться можуть продавати, щоб більше зробити за виручені кошти
Наприклад тіж морські дрони, можна виробляти на продаж
показати весь коментар
28.11.2024 16:13 Відповісти
Хто "вони" що продали Польщі зброю? Кацапія, Бразилія? Країни НАТО продали зброю другій країні НАТО. Це нормально. Це один блок і всі вони один за одного (принаймі на папері ). Україна член НАТО? А свої морські дрони Укрїна продає кому? Кранам, які перепродують ці дрони кацапії. Скільки було шуму, що Україна знищить кацапький флот. Знищила? Кацапи вже розрбили РЕБ проти цих дронів (отримавши оригінал дронів від "покупців українських морських дронів") і вартість цих дронів нульова. А забрали кацапи флот з Криму, щоби ракетами їх не турбували.
показати весь коментар
28.11.2024 16:28 Відповісти
15млрд евро
У рамках найбільшої у своїй історії експортної військової угоди Південна Корея погодилася продати Польщі близько 1000 танків K2, а також 648 самохідних гаубиць та 48 винищувачів FA-50, при цьому уряди Сеула та Варшави висловили надію на подальшу співпрацю у сфері безпеки.

Порівняємо
50 країн рамштайму, за майже 3 роки
737 танків, "вінегрет" з 9 видів
336 самохідних гаубиць також "вінегрет" з 9 видів
55 літаків, 3 вида: Міг29, Су24, Ф16

Кількісно майже в 2 рази більше, все одного типу, та нове,
і всього за 15млрд

Офіційно тільки США, кажуть про 61млрд обіцянок
The United States has committed more than $61.3 billion in security assistance to Ukraine since
the beginning of the Biden Administration, including approximately $60.7 billion since the
beginning of Russia's unprovoked and brutal invasion on February 24, 2022.

проте
31 танк
18 самохідних гаубиць
0 літаків
показати весь коментар
28.11.2024 17:10 Відповісти
Ну от ви й самі навели яскравий приклад довіри українській владі. Ніхто у світі не довіряє Україні. НІХТО.
показати весь коментар
28.11.2024 17:22 Відповісти
Посліднього!? Це від послід?
показати весь коментар
28.11.2024 10:44 Відповісти
*воздусі, скіпнуть, вот вот - це не якій мові?
показати весь коментар
28.11.2024 10:46 Відповісти
Якщо тобі не зрозуміло то проходи мимо мовознавець навіщо в коменти срати?
показати весь коментар
28.11.2024 21:03 Відповісти
А чого ти ображаєшся!? Тобі має бути соромно, що такий неграмотний.
показати весь коментар
28.11.2024 21:11 Відповісти
Знаєте чому ізраїльтяни живуть і перемагають, а ми в ср...ці? Тому що життя кожного єврея то надцінність для них.
А я тут почитала, мамо рідна, зборисько людоїдів. До своїх. До своєї молоді. Ніхто навіть не хоче шукати якісь варіанти, як зберегти людей, як захиститися, не залишивши за собою суцільне кладовище. Ор до небес про одне, як більше мобілізувати, як мобілізувати помолодше. Що це дасть, який в цьому сенс, усім начхати. Затулити дірки на фронті хоч кимось, а що буде , та хоч трава не рости.
показати весь коментар
28.11.2024 02:11 Відповісти
Замінувати аес і примусити нато ввести війська. Але ці коментарі витирають а мене банять. Сша хоче щоб я помер мовчки на втіху моцкві.
показати весь коментар
28.11.2024 02:48 Відповісти
США хоче, щоб ти воював за свою країну, а не сидів у Німеччині і щоб за тебе тут воювали німці чи інші солдати з блоку НАТО...
показати весь коментар
28.11.2024 08:19 Відповісти
В армії Ізраїля воюють люди з 18 до 40 років. Тому армія Ізраїля і перемагає.
показати весь коментар
28.11.2024 03:18 Відповісти
Ні. Армія Ізраїлю перемагає тому, що технічно вона озброєна на порядки краще, ніж араби. На порядки.
І тому, що варто лише арабам заїкнутися про ракетний обстріл, як США гоне свій чудовий флот, щоб прикрити землю обетованну.
показати весь коментар
28.11.2024 03:26 Відповісти
Всі ваші дописи тут зводяться до одного, що Україна має капітулювати.
Бо молодь не має служити в армії, зброї *********** в нас не має, ітд...
У вас одні рашистські методички.
показати весь коментар
28.11.2024 03:34 Відповісти
Ну звичайно. У мене рашистські методики.
А у таких як ви, хто аж з штанів вистрибує, щоб поскорше 18-25 кинути проти кацапських зеків методички правильні.
Немає молоді, немає й країни. Нету тела, нету дела. Украинский вопрос наконец будет решен бистро и кардинально.
Та й то, хіба можно союзників, таких поважних зайнятих людей турбувати такими дрібницями, як знищення населення України у неравній, очевидно програшній бійні.
А то ще розсердяться, грошей не дадуть.
показати весь коментар
28.11.2024 04:11 Відповісти
По кабаках молодь до 25 років тусується і більше нічого не робить.
Країна програє війну, знищується, такими темпами взагалі скоро припинить існування... а молодь тримати як резерв для рашистів?
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
Це нахабна та відверта брехня. Ви що разом з усіма з 18-25 по всіх кабаках вештаїтесь?
показати весь коментар
28.11.2024 09:42 Відповісти
Та жаба давить. Хотів би повештатись та вже всьо 😀
показати весь коментар
28.11.2024 21:21 Відповісти
Тобто "14 бригад без зброї" це не правда?
Буде 20-30 бригад без зброї - щось зміниться?

Вагомість зброї можна порівняти з операціею "буря в пустелі",
там теж коаліція країн була, не така потужна як зараз 50+ країн рамштайну
проти не такої потужної армії іраку, як зараз проти російської

Що в підсумку вийшло:
- за 3-4 місяці, отримали мандат оон
зараз навіть засудити не можуть
- за цей час підготували війська, зібравши
4000+танків
3700 гармат
2000 літаків

зараз 50+ країн рамштайну, майже за 3 роки зібрали
737 танків в 5+ разів менше
749 гармат в 5+ разів менше
55 літаків в 40 разів менше

якщо порівняти з втратами росії,
теж в рази більше втрат ніж поставки
9450 танків
20800 гармат
369 літаків

з "правильним" військовим розкладом, "буря в пустелі" завершилась менше ніж за місяць

а якщо би пригнали тільки війська 600тис,
з 31 танком,
21 хаймарсом
0 літаками
2 патріотами

то результат був би розгром за тиждень
показати весь коментар
28.11.2024 09:47 Відповісти
Хай тебе менше їбе де молодь вештається, і п'є щось чи ні. Молодий організм хоче випити й погуляти і ніяке чмо не буде вказувати, що їм робити, сам коли був молодим, мабуть, сидів як монах десь у печері? Молодь тримати для рашистів... не хай підуть і подохнуть щоб кацапам не дістались. Де ви такі дебіли тільки береретесь!? Молодь спокійно виїде з країни і ніяких кацапів не чекатиме, а от бойові старі пердуни можуть обв'язатись гранатами та піти підірвати кацапський танк, а не сидіти в інтернеті та посилати молодь на забій замість себе.
показати весь коментар
28.11.2024 21:20 Відповісти
У нас сьогодні армія людей похилого віку, в середньому далеко за 45 років. Це абсурд, коли інсультники та інфарктники намагаються воювати, а молоді та здорові сидять у тилу. Завжди і скрізь, у всіх війнах до діючої армії брали молодь, насамперед від 18 до 25 років, потім - до 35 років, а старших 45 років або не брали в армію взагалі, або з них формували народне ополчення. У нас усе з точністю до навпаки. Така армія воює м"яко кажучи неєффективно... І якщо ми вже говоримо про те, що ми продовжуємо боротьбу за власне існування… .Треба мобілізовувати 18-20 річних - в чому проблема? Студенти? І що, студенти не мають воювати? Мають. Не підходять? Підходять. Не вміють, не готові, не народжені для війни? Ніхто не вміє, не готовий, не народжений для війни. Питання в підході до підготовки.. До того ж наприклад у нас є багато курсантів військових училищ, які закінчують навчання у 22 роки. Вони ж не чекають до 25 років, а йдуть, керують взводами, ротами, деякі й батальйонами. Можуть же і воюють і у 22 роки....Тут пані Ксена писала про запровадження контрактноі служби. Але вона в Украіні вже давно запроваджена. По контракту крім спеціальності, люди можуть обрати і термін військової служби. Молодь віком від 18 до 25 років може підписати контракт на 1 рік. Проте, для інших охочих мінімальний строк служби - 3 роки. Також контракт можна підписати і на п'ять років, і до кінця воєнного стану. Багато тут також пишуть і про необхідність сбереження молоді як генфонду. для майбутнього Украіни... Так. згоден. Але ті хто про це пише мають розуміти і те, що якщо не буде кому воювати і фронт обвалиться , то русня захопить Украіну, і тоді вже не буде ніякого майбутнього як і самоі Украіни....І я повторюсь, що ми продовжуємо боротьбу за власне існування…Це реальність. Вона дуже жорстока. І треба визнати, що вона така є. І в нас є 2 варіанти: Або ми знаходимо мобілізаціонний ресурс у вигляді зниження мобілізаційного віку, і отримуємо шанс вистояти і виграти цю кляту війну, або ми бережемо молодь і отримуємо потенційно високий ризик іі програти. І тоді та молодь яку ми зараз берегли від украінських окопів, буде пізніше сидіти вже в россійських де небудь під Варшавою або Вільнусом..... Що саме так і буде можете не сумніватись, Для цього достатньо подивитись за кого зараз воює молодь с захоплених росією Чечні, Донбасу, Криму та навіть вже с окупованих Запоріжськоі та Херсонськоі областей.....Тут або воюєш зараз у своій арміі за свою краіну. або пізніше будеш воювати в чужій арміі, за чужу краіну. Без варіантів. Як би боляче не було це усвідомити, Так що вибір за нами самими....... P.S Передбачаючи що в мене полетять чиісь капці, відразу хочу прояснити що пишу не з окопів. За кордоном почав працювати ще в далеких 80-х. Один з моіх синів у діючий арміі. Так що ця тема мені теж боляча, і багато чого коштує......
показати весь коментар
28.11.2024 02:38 Відповісти
Та такими методами, як Україна воює (сидять в окопах і чекають коли до них прилетить) немає значення стан здоровя (все одно нічого не робиш, тільки чекаєш прильоту)
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
Послухайте, пане Нельсоне, ви хоч розумієте, що маніпулюєте? Причому маніпуляція ця людоїдська і якраз і призведе до катастрофи в Україні?
Перше. Середній вік українського війська, 40+. Це далеко не інфарктники. Це чоловіки у розквіті чоловічої сили. І навіть вони очевидно і наявно не можуть зупинити навалу наявними засобами ведення війни. То за якою логікою ви доводите, що юнаки 18-25 років зупинять добре озброєну, переважаючу чисельністю КОНТРАКТНУ, а значить мотивовану, зеківську, а значить цинічну та жорстоку російську армію?
Ось поясніть мені, як невелика, до речі, чисельно українська молодь, без літаків, без можливості збивати каби, без достатньої кількості ракет та ******** техніки зупинить тих, кого не зупинили дорослі чоловіки? За рахунок чого? Чим і як вони будуть зупиняти кацапів?
Давайте чесно. Мова ж не йде про те, щоб зупинити кацапів учорашньою дітворою. Мова йде про те, що дітвору легше мобілізувати. Вона ось, уся як на долоні. В аудиторіях, або вдома за пропискою. Юні до того ж наївні, їми легше управляти, їх легше, пробачте, надурити. Їми врешті решт найлегше заткнути діри на фронті, які вже стали критичними.
Мова не йде не про справедливість, не про якусь перемогу, яку можуть принести ось лише тільки 18-25. Мова про те, щоб потягнути час. Просто потягнути час. Навіщо, я не знаю. Але точно знаю, що це будуть Крути-2. Свідомі Крути-2.
показати весь коментар
28.11.2024 03:18 Відповісти
Призивний вік у армію з 18 років у всьому світі.
показати весь коментар
28.11.2024 03:20 Відповісти
Мені вже 40+. Молодь 20 років набагато краще за мене воює. Це з практики. В нормальній армії не може бути 50+. А 40+ це вже скоріш обмежено придатні. Це чисто по фізичним нормативам. Відкрийте любі совкові і не совкові нормативи і там все сказане. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 05:56 Відповісти
ну да, пусть 50+ воюют....
Да они из окопа вылезут только приняв 3-4 таблетки!

У нас одна из самых пожилых армий.

18-40 - самый оптимальный подбор воинов.
показати весь коментар
28.11.2024 08:30 Відповісти
вибори треба проводити єлектронно, по банк ид, як і інші референдуми, як у швейцарії
щоб видно було хто за кого голосував
наголосував зелю - йди на війну
вважаю справедливо
показати весь коментар
28.11.2024 03:29 Відповісти
То хто ж тоді свідомий? Порошенко чи бубочки? Електорат бубочки це домовиться десь посередині. Якраз по Дніпра. Чого вони мають воювати? Коли йшли на вибори вони саме це мали на увазі. Їх лише 13 млн. А де інші якоби свідомі? Може на фронт пішли.? Ну хоча б половина з тих? Ні. Воює 1-5 відсотків. Інші тіпа литвинів нічим тим 5 відсоткам допомагати не збираються. Як ніколи і не збирались. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:02 Відповісти
*****?
вони наголосували хай відчувають наслідки
decision -> consequences
показати весь коментар
28.11.2024 06:52 Відповісти
Звичайно 95 відсотків населення весь тягар війни переклали на 5 відсотків. Все просто. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 08:50 Відповісти
Я про солдат кажу. Загальна кількість зайнятий бойовими діями не більша 5 відсотків від усього населення. Галімі цивільні навіть не здатні замінити тих 5 відсотків. От в чому річ. Лише постійно триндіти. Отака якість тих гомінід. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 09:33 Відповісти
Так вони голосували за капітуляцію. Що не зрозумілого.? І вже капітулюють. Наслідки не для них, а для інших 27 мільйонів. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 08:49 Відповісти
13 мільйонів виборців бубочки. Список тих кого знаю дуже, дуже великий. Так що немає сенсу всіх писати. Відкрийте концерти бубочки і подивіться хто там його прихильник. Не здивуюся що і сам порошенко голосував за зеленського. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 09:29 Відповісти
Хто голосував за порошенка каже щоб ішли на війну ті, хто голосував за бубочек, а ті, хто голосував за бубочек, кажуть хай ідуть на війну ті, хто голосував за порошенка. Що робити тим, хто голосував за Кошулинського? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 08:54 Відповісти
Призовний вік у 18 років в армії усього світу у МИРНИЙ час.
І на строкову службу.
Я у розпачі. Брехня згубить мою країну. Просто жах.
Замість того, щоб волати на увесь світ, що Україна гине. Що ми потребуємо негайної допомоги і заступництва, суцільна брехня і людожерство. До своїх же. У мене сльози льються від безсилля.
показати весь коментар
28.11.2024 03:31 Відповісти
Не бреши, рашист.
Тоді вже сто раз казали, що з 18 років призивають на всі війни а не тільки в мирний час.
Друга світова війна.
Британія.
На фронт брали з 18 до 40 років.
Аналогічно німецька армія.
В'єтнамська війна.
США брали на війну з 19 років до 40 років.
І так у всіх війнах в історії людства.
показати весь коментар
28.11.2024 03:38 Відповісти
раніше й дівчат заміж у 13 брали
ви не з таких?
воювати у 18 років? я себе припам'ятав у 18 - дитина, ще з дому тільки виїхала...
показати весь коментар
28.11.2024 06:56 Відповісти
Дитина виїхала і хай міняє мене в окопі. Все ок. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 08:55 Відповісти
не соромно? та дитина навіть не голосувала за зе
не вірю що ти солдат
показати весь коментар
28.11.2024 10:36 Відповісти
Навіть жорстка радянська влада мобілізовувала з 21 року. І якраз саме цю армію 20-ти річних було наухеаль розгромлено німцями у 1941, а втрати невозвратние склали 60 відсотків.
А середній вік тієї совармії, яка воювала в 1942-44 рр склав 37-43 роки. І це якраз і є найефективніший вік для військових дій. І саме ця армія сорокарічних здолала вермахт.
Так, у 1944, щоб прискорити просування , Сталін призивав навіть не з 18, а з 17, а подекуди з 16. Але ці мобілізовані переважно були в тилу, через їх низьку ефективність. І лише згодом воювали зокрема з УПА.
показати весь коментар
28.11.2024 07:21 Відповісти
В 20 років саме нормальна ефективність. Відкрийте медичні енциклопедії там все про гомінід сказано. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 08:57 Відповісти
ти троль сраний
показати весь коментар
28.11.2024 10:37 Відповісти
«

В стратегическом смысле ни одна другая внешнеполитическая проблема не заслуживает вашего внимания или времени больше, чем проблема советского ядерного потенциала после распада страны. Ситуация, напоминающая югославский сценарий при наличии 30 тысяч ядерных боеголовок, представляет невероятную опасность для американского народа. Люди это знают и спросят с нас, если мы не отреагируем адекватно

Джеймс Бейкергосударственный секретарь США»

А ЗАРАЗ невероятную опасность для американского народа ВЖЕ ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ 18 річні українці ???? Бо ЯО з Україні віддали раше . А тепер раша потребує і життя молоді України ???
показати весь коментар
28.11.2024 07:31 Відповісти
Що стосується США, то саме через примусову мобілізацію на війну у В'єтнам там почалися протести таких масштабів і накалу, що уряд був вимушений перейти на призов за контрактом. Та власне і війну амери програли тому, що суспільство стало дибки і навідріз відмовилося мобілізуватися за примусом.
І з тих пір там жоден чиновник рота боїться відкрити на рахунок примусової мобілізації американців. Бо винесуть вперед ногами одразу ж.
показати весь коментар
28.11.2024 07:35 Відповісти
Не робіть взагалі ніяких мобілізацій. Я відійду на інший берег Дніпра та й все. І перестаньте верещати про втрачені населені пункти. За вас ваші домівки я обороняти не збираюся. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 09:00 Відповісти
В минулому сторіччі, так. А у середньовіччя так взагалі, навчали з 6 років, брали до війська як оруженосцем з 12.
А за часів царату лби забривали холопам на 25 років.
Ми якого майбутнього для України хочему й прагнемо?
Країни, де найвища цінність людина чи країна, де життя людини не варте сухої дохлої мухи?
І чого вас так рве на просту і очевидну думку, що зупинити агресію країни, вп'ятеро більшої за Україну та на порядки багатшої, м'ясом, тим більше дітворою , ми не зможемо. НЕ зможемо. Вже не можемо.
Ми не вистоїмо без суттєвого збільшення допомоги і без професійної контрактної армії. Це факт. Очевидний.
А чого прагнете ви? Загнати молодь в окопи, я зрозуміла. Щоби що?
показати весь коментар
28.11.2024 04:21 Відповісти
Щоби така молодь як оцей литвин мене поміняла. Я ще в розквіті сил і можу вам також все те саме робити як і ваша молодь. Які там функції у вас для вашої молоді? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:06 Відповісти
Ідіотизм якийсь. Масове божевілля.
Ну загоните ви в окопи 18-25 річних. Ось сидять вони там. Навпроти пруть зеки. Їх в рази більше, ніж цих юних хлопаків. Каби. Ракети.
І що? Що далі. Ну переб'ють 18-25. Це ж в наявних обставинах лише питання часу, причому не надто довгого.
Що далі?
Кого ви будете мобілізовувати далі? 14-17? Мотивуючи тим, що ось у другу світову Німеччина ж призивала.
Це якийсь жах. Просто масове безумство.
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
Масове самогубство в Україні відбулось у 2019 при голосуванні за блазня.Більшість з них молодь-жертви відосіків,соц.сетей.І по друге в новині від "цензора" знов силлаються на "неназвані істочнікі".Ця потвора літвін знову маніпулює.Запам'ятайте-зброя сама по собі не стріляє.
показати весь коментар
28.11.2024 05:16 Відповісти
Щодо масового самогубства - факт. Щодо молоді. - не факт. Тоді була рекордно низька явка на виборах. На вибори в Україні,як показує досвід, ходять справно тільки пенсіонери, видресирувані совком, та усілякі дегенерати. На виборчі дільниці у 2019 році прийшло менше половини виборців і 73 відсотки від них і сотворили те, що маємо
показати весь коментар
28.11.2024 06:12 Відповісти
ті хто не прийшов навіть гірші за виборців зе
показати весь коментар
28.11.2024 06:59 Відповісти
Так, але це вже інше питання
показати весь коментар
28.11.2024 08:21 Відповісти
Молодь поміняє мене в окопах. Що не зрозумілого? Я прийду на гражданку. А отой прийде сюди. Яке таке самогубство? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:09 Відповісти
В окопах вас повинен був вже давно замінити вмотивований контрактник, а не 20 річний сопляк студент. Бо студента вбьють через тиждень. І вас повернуть в окопи просто бусифікувавши прямо на порозі будинку.
І якщо ви цього не розумієте, то так і згнієте в тих окопах.
показати весь коментар
28.11.2024 08:12 Відповісти
Якраз і не згнию. А прийде отой студент. І ви разом з ним. Якщо він вам такий дорогий. В 65 ст. немає різниці чоловік чи жінка. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 09:02 Відповісти
Проте бойові старі підріоти на проперджених диванах будуть у безпеці стогати від задоволення, що є за чий рахунок виїхати в рай. Саме ті хто не піде воювати верещать про призов дітей аби лиш їхня срака була в безпеці.
показати весь коментар
28.11.2024 21:31 Відповісти
Бляха-муха ці америкоси-піндоси знаву вставляють палки в колесо українського маховика перемоги
показати весь коментар
28.11.2024 04:54 Відповісти
Советник президента Литвин - дурак, хоть и советник (уж извините за грубость). С чего он взял, что вновь призванных надо немедленно вооружить и бросить на фронт? Их следует обучить и не спеша отправлять на пополнение частей и подразделений; на замену л/с, который уже 2 года безвылазно в окопах сидит (им отдохнуть надо или нет?); на использование л/с в тыловых районах (мало кто себе представляет сколько работы в прифронтовом тылу). Есть еще куча мест, где требуется милитаризированная рабочая сила.
Откуда у тов. Литвина такая дурь в голове? Ответ очень простой: за всю свою жизнь тов. Литвин ничего тяжелее шариковой ручки в руках не держал; никогда ни каким "живым", практическим делом не занимался (балабольство, при всем моём уважении к жанру, именуемому "художественный свист", я практическим делом назвать не могу); о реальной жизни знает немногим больше "выпускницы смольного института". Видимо, именно за эти свои качества, тов. Литвин и стал советником.
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
Все так і буде. Правда щось читаєш некрологи, і виходить так - мобілізували в жовтні - загинув вже в кінці листопада, мобілізували в червні - загинув в серпні. Але ніхто піхоту відразу не кидає в бій після мінімальної підготовки, то всьо російське ІПСО.
показати весь коментар
28.11.2024 05:47 Відповісти
Я воюю з 15 року. В чому проблема. Обмежено придатних треба міняти. Тобто хворих на здорових. Що не зрозуміло? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:11 Відповісти
Во всех войнах в истории человечества, в том числе и тех, что велись в 2000ых годах в армию в первую очередь набирали мужчин от 18-20 постепенно увеличивая возраст призыва до 30-35, максимум 40 лет... И только в одной стране решили сделать ровно наоборот... (с)
показати весь коментар
28.11.2024 05:17 Відповісти
Це брехня. 20-річними воював совок в Афгані. І чим це закінчилося? 18 -25 річним намагалися воювати американці у Вьетнамі і розгромно програли.
Середній вік вояків СССР у другу світову складав 37-43 років. І це була найефективніша армія за усю історію совка
показати весь коментар
28.11.2024 07:45 Відповісти
Брехня від вас іде. Хочете воювати тоді нікому ніяких броней і поблажок. А ви цивільні побачили що є купка добровольців от за рахунок їх життів і хочете собі рай на землі зробити. Вам начхати на сім'ї солдатів. Ви думаєте за власні шкури. Тому і вигадуєте галімі теорії капітуляції. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 09:06 Відповісти
Сторінка 2 з 3