9231 відвідувач онлайн
9 469 237

Заклики до зниження мобілізаційного віку не мають сенсу, коли військове обладнання не надходить вчасно, - радник президента Литвин

Військовий квиток

Закликати Україну знижувати мобілізаційний недоцільно, коли обіцяна війскова допомога не надходить на фронт вчасно.

Про це в соцмережі Х написав радник президента з питань комунікацій Дмитро Литвин, передає Цензор.НЕТ.

"Заклики щодо зниження мобілізаційного віку в Україні не мають сенсу, коли ми бачимо, що раніше оголошене військове обладнання не надходить вчасно", - зазначив він.

Та додав, що Партнери мають повний доступ до даних і можуть порівняти обіцянки з реальними поставками.

"Не можна очікувати, що Україна компенсує затримки в логістиці чи нерішучість у підтримці молодих хлопців на передовій", - резюмував Литвин.

Раніше повідомлялось, що адміністрація чинного президента США Джо Байдена закликає Україну негайно збільшити чисельність збройних сил шляхом призову більшої кількості бійців і перегляду мобілізаційного законодавства, щоб дозволити призов до армії осіб віком від 18 років.

Топ коментарі
+25
А як щодо закликів припинити мародерити і вимкнути Зєлємарафон?
показати весь коментар
28.11.2024 00:02 Відповісти
+24
Боневтік вже відійшо від справ і за нього прибиральники виступають?
показати весь коментар
27.11.2024 23:59 Відповісти
+14
То цей педофіл тепер ще й спец у питаннях кадрового поповнення армії?

У нас фронт тріщить саме через нестачу бійців та дебільне цивільне та військове керування, а не через брак озброєнь.
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Я про солдат кажу. Загальна кількість зайнятий бойовими діями не більша 5 відсотків від усього населення. Галімі цивільні навіть не здатні замінити тих 5 відсотків. От в чому річ. Лише постійно триндіти. Отака якість тих гомінід. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 09:33 Відповісти
дамочко, викиньте із своїх дописів слово "союзники". немає у нас союзників. союзники - це ті, хто воює разом з нами проти нашого ворога... а такого немає у нас. і дуже і дуже малоймовірно, що буде. у нас не союзники, а партнери. партнери, які не хочуть воювати і вмирати за Україну. вони тільки хочуть, щоб війна не наближалася до їхніх кордонів. тому і допомагають нам зброєю. стане їм невигідно нам допомагати зброєю, то тоді вони будуть намагатися заморозити цю війну. про це відкрито говорять в адміністрації Трампа, про це думають в адміністрації Байдена, але не наважуються говорити про це відкрито.
показати весь коментар
28.11.2024 07:46 Відповісти
Трамп зможе допомогти тільки при його бажанні. буде у нього таке бажання, то склади вмить наповняться і не будуть пусті. до того ж, ти вживаєш "склади пусті" сам не розуміючи суті цього виразу. вони пусті не тому, що там залишок озброєнь 0, а тому, що нижче граничного рівня не можуть передати зброю із тих складів. і щоб виключити балачки про пусті склади, потрібно виділяти кошти і нарощувати виробництво зброї і ***********. для виробництва зброї і *********** потрібно, щоб Конгрес виділив кошти, а не блокував півроку запит Байдена на виділення коштів. так що досить вже тут критикувати Байдена, вже можеш переключатися на критику Трампа. зараз буде видно якої ложечкою Трамп буде надавати Україні допомогу, чайною чи столовою. і чи взагалі буде її надавати. бо як сказав Нейлон Муск "не ОК" на черговий запит Байдена виділити Україні допомогу 24 лярди (16 з яких піде на виробництво зброї і ***********, щоб поповнити склади), то надії на те, що Трамп буде надавати Україні допомогу хоча би на рівні Байдена практично немає..
показати весь коментар
28.11.2024 08:07 Відповісти
США хоче, щоб ти воював за свою країну, а не сидів у Німеччині і щоб за тебе тут воювали німці чи інші солдати з блоку НАТО...
показати весь коментар
28.11.2024 08:19 Відповісти
готуй свою критику на адресу Трампа.
показати весь коментар
28.11.2024 09:05 Відповісти
а якщо не віддасть залишок? якщо після вступу на посаду, Трамп взагалі скасує той остаток суми і припинить її скерування на допомогу Україні? що тоді будеш тут писати? навряд чи ти насмілишся критикувати Трампа навіть якщо він взагалі заморозить допомогу Україні..
показати весь коментар
28.11.2024 11:13 Відповісти
Байден не скасує. він може не встигнути видати залишки цієї проголосованої ще у квітні допомоги. Тим більше, що Байден запросив у Конгресу вчора ще додатковий пакет допомоги для України на 25-й рік... тож тут твій випад у сторону Байдена вупше недоречний. то ти будеш критикувати Трампа, який зараз заборонить Конгресу виділити додатковий пакет допомоги для України у 24 лярди? чи будеш за це йому аплодувати? тут все просто. один дзвінок спікеру Джонсону, щоб той не ставив на голосування цей закон на 24 лярди і той не поставить... і чи будеш ти критикувати Трампа, який вступивши на посаду заморозить той остаток суми, яку адміністрація Байдена не встигне надати Україні? не виляй, а прямо відповідай. будеш критикувати Трампа?
показати весь коментар
28.11.2024 11:30 Відповісти
чому Байден так не може поступити? та тому що Байден робив запит, щоб ті суми виділити. тут робить запит, щоб виділили суму, а тут бере і скасовує її. ну це ж брєд собачий... а от Трамп скасувати може, бо такого запиту на виділення цих сум він не робив. та й говорив не раз, що якщо заїде в Білий дім, то припинить допомогу Україні... тож повторюю питання: будеш критикувати Трампа, якщо він скасує допомогу Україні? чи будеш йому за це плескати. чітко відповідай.
показати весь коментар
28.11.2024 12:05 Відповісти
ти відповідь конкретну. будеш критикувати Трампа, якщо той припинить допомогу Україні чи не будеш?
показати весь коментар
28.11.2024 12:47 Відповісти
Ой вибачте, що тут не всі хочуть бути героями і не всі бажають вмерти за ідею. В штатах воно напевно зовсім по іншому, там кожен готовий вмерти заради порятунку планети - суцільний голівуд
показати весь коментар
28.11.2024 02:12 Відповісти
Якщо сили не рівні, допомогу Байден обмежує, тому що це "ескалація", та докерувався до "склади пусті", проте просить гроші у Конгреса

То навіть Трамп не зможе допомогти, при "пустих складах"

Треба вирішити, що є первинне люди чи територія.
Люди володіють територіею, чи навпаки
Втрата людей автоматично веде до втрати територій
Якщо люди будуть збережені, то з часом території можна повернути

Або сподіватись, що інші країни почнуть суттєво допомагати не тільки зброєю, а й військами.
Тоді можливий варіант військової перемоги, з виходом на кордони 91 року,
проте без припинення обстрілів.

Чи будє захід вкладати при цьому гроші, та інвестувати в країну котра під постійними обстрілами, з недостатком енергії, та робочої сили?
Чи залишиться молодь жити в таких умовах під обстрілами - це також питання...
показати весь коментар
28.11.2024 02:02 Відповісти
Якби була б, то допомога була б іншою - щоб не було сенсу застосовувати

США суттєво допомоги Ізраїлю коли постало питання застосування яз.
навіть коли европа на той час відмовилась заправляти літаки та кораблі, котрі везли зброю

зараз питання хто крутіший, а хто слабак
добре хоч не послухали Байдена, щоб "керівництво країни втекло"

постійні погрози яз, та слабка реакція світу,
в кінці кінців приведуть до того, навіщо продавати умовний газ та нафту
будемо продавати страх
платіть, або застосуємо яз

поки це працює...
просто оплата поки йде не грошима...
показати весь коментар
28.11.2024 02:15 Відповісти
Згідно звітів про replenishment складів
15.01.2024 - 18млрд в роботі з 25.9млрд
26.04.2024 - 19.1млрд в роботі з 45.8млрд
08.08.2024 - 21млрд в роботі з 45,8млрд
16.10.2024 - 25.1млрд в роботі з 45.8млрд

Тобто в січні було 7.9млрд на поповнення складів
Були "воплі" дайте гроші на PDA, ми відразу все передамо
Про "пусті склади" ніхто не згадував

Гроші дали в квітні, 7.8млрд на PDA, та 13+млрд на поповнення складів.

З січня по 16.10.2024 надано PDA на сумму 3.6млрд
Поповнення складів відбулось на 25.1-18 = 7.1млрд

Різниця майже в 2 рази на користь поповнення складів.
проте "нижче граничного рівня не можуть передати зброю із тих складів"

"і щоб виключити балачки про пусті склади, потрібно виділяти кошти і нарощувати виробництво зброї і ***********. для виробництва зброї і *********** потрібно, щоб Конгрес виділив кошти, а не блокував півроку запит Байдена на виділення коштів."
Так станом на січень 2024 було 7,9млрд на поповнення
станом на листопад 2024 невикористана сума на поповнення зросла до 20.7млрд

"на черговий запит Байдена виділити Україні допомогу 24 лярди"
З яких 16млрд взагалі не стосуються України.
Зараз не використано 20.7млрд на поповнення складів, стане 36,7млрд
При цьому не використаний PDA менше 9млрд
Як це допоможе?

Що ще повинен зробити Конгрес?
показати весь коментар
28.11.2024 09:00 Відповісти
Побачимо в травні 2025, який буде стан

Навіть якщо віддасть залишок 9млрд до того часу, то це буде плюс
показати весь коментар
28.11.2024 09:23 Відповісти
Тобто "14 бригад без зброї" це не правда?
Буде 20-30 бригад без зброї - щось зміниться?

Вагомість зброї можна порівняти з операціею "буря в пустелі",
там теж коаліція країн була, не така потужна як зараз 50+ країн рамштайну
проти не такої потужної армії іраку, як зараз проти російської

Що в підсумку вийшло:
- за 3-4 місяці, отримали мандат оон
зараз навіть засудити не можуть
- за цей час підготували війська, зібравши
4000+танків
3700 гармат
2000 літаків

зараз 50+ країн рамштайну, майже за 3 роки зібрали
737 танків в 5+ разів менше
749 гармат в 5+ разів менше
55 літаків в 40 разів менше

якщо порівняти з втратами росії,
теж в рази більше втрат ніж поставки
9450 танків
20800 гармат
369 літаків

з "правильним" військовим розкладом, "буря в пустелі" завершилась менше ніж за місяць

а якщо би пригнали тільки війська 600тис,
з 31 танком,
21 хаймарсом
0 літаками
2 патріотами

то результат був би розгром за тиждень
показати весь коментар
28.11.2024 09:47 Відповісти
А якщо Байден скасує, що тоді?
показати весь коментар
28.11.2024 11:21 Відповісти
Якщо "Трамп взагалі скасує той остаток суми"
то чому Байден не може так само поступити?

"Байден запросив у Конгресу вчора ще додатковий пакет допомоги для України на 25-й рік"
що це за видумка, що це саме пакет допомоги на 25-й рік

Там 8млрд на USAI
та 16млрд на поповнення складів

Зараз USAI має залишок без контрактів 11.5млрд
Чим допоможуть додаткові 8млрд саме в 2025 році?
З темпами заключення контрактів, 11.5млрд вистачить на 2025 рік

На поповнення складів, зараз є 20.7млрд
Як допоможуть 16млрд, якщо залишок права PDA 8.7млрд?

І до чого тут взагалі 16млрд до України?
показати весь коментар
28.11.2024 11:51 Відповісти
Гроші та зброя - різні речі
Зараз за гроші мало хто хоче та може продати зброю
показати весь коментар
28.11.2024 11:52 Відповісти
Бред
Це мати на початку 2024 року повноваження на PDA, та на поповнення складів котрі обіцяні проте без контрактів
просити нові гроші, отримати їх, не використати до дедлайна
пообіцяти використати до нового дедлайна
а тепер казати, що не встигнемо

використайте все, просіть нові, просіть стільки скільки реально зможете використати

начебто попросили 7,8млрд менше ніж в 2022 та 2023 роках
і все рівно використати не мають змогу
хоча стверджували тільки дайте, ми все використаємо
показати весь коментар
28.11.2024 12:30 Відповісти
"Южная Корея отказала Украине в продаже оружия

Важно понимать, что Украина хотела именно купить оружие, а не получить бесплатно. Но все равно мы получили отказ."

Был лендлиз предложенный республиканцами, который как раз предлагал оружие - но его похоронил Байден и демократы...
Условия были супер - возврат остатков и расчеты через 50 лет

Сейчас деньги есть, оружия нет, и никто не продает...
показати весь коментар
28.11.2024 12:48 Відповісти
Польші вони продали зброю.
Тут все таки більше страх перед наслідками

Не знаю, що продавали в 2023

Умовно деякі види зброї, котра виробляеться можуть продавати, щоб більше зробити за виручені кошти
Наприклад тіж морські дрони, можна виробляти на продаж
показати весь коментар
28.11.2024 16:13 Відповісти
15млрд евро
У рамках найбільшої у своїй історії експортної військової угоди Південна Корея погодилася продати Польщі близько 1000 танків K2, а також 648 самохідних гаубиць та 48 винищувачів FA-50, при цьому уряди Сеула та Варшави висловили надію на подальшу співпрацю у сфері безпеки.

Порівняємо
50 країн рамштайму, за майже 3 роки
737 танків, "вінегрет" з 9 видів
336 самохідних гаубиць також "вінегрет" з 9 видів
55 літаків, 3 вида: Міг29, Су24, Ф16

Кількісно майже в 2 рази більше, все одного типу, та нове,
і всього за 15млрд

Офіційно тільки США, кажуть про 61млрд обіцянок
The United States has committed more than $61.3 billion in security assistance to Ukraine since
the beginning of the Biden Administration, including approximately $60.7 billion since the
beginning of Russia's unprovoked and brutal invasion on February 24, 2022.

проте
31 танк
18 самохідних гаубиць
0 літаків
показати весь коментар
28.11.2024 17:10 Відповісти
А ось і друга серія!
Спочатку "США тиснуть...", тепер "но вовчік хароший!".
Час змінювати афтарскій цех кагалу95- надто в них все просто.
показати весь коментар
28.11.2024 06:53 Відповісти
А як щодо закликів припинити мародерити і вимкнути Зєлємарафон?
показати весь коментар
28.11.2024 00:02 Відповісти
це дійсно нове. А vpn в свою чергу робить дива.

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.11.2024
показати весь коментар
28.11.2024 02:21 Відповісти
А діти у 26 років нехай за твоїх 25-річних воюють? Чи як?
показати весь коментар
28.11.2024 00:29 Відповісти
https://x.com/UaArtem



https://x.com/UaArtem

https://x.com/UaArtem https://x.com/UaArtem





https://x.com/UaArtem

Пухнастий українобот



https://x.com/UaArtem

@UaArtem

·

https://x.com/UaArtem/status/1861847115200102415 3h

Підори публікують напівпорожні укріпи ЗСУ під Курахово, які будували 2 роки, але через дефіцит людей втратили всі за кілька тижнів. (С)

https://x.com/UaArtem/status/1861847115200102415/photo/1



показати весь коментар
28.11.2024 00:49 Відповісти
Квартальщики економлять на зарплаті, більше зможуть вкрасти.

Oцінки української сторони вказують, що потрібно близько 160 тисяч додаткових військових, але адміністрація США вважає, що потреба України в особовому складі вища. Нині понад один мільйон українців служать у війську, включно з Національною гвардією та іншими підрозділами.
показати весь коментар
28.11.2024 00:08 Відповісти
Якщо не відправляти людей нафронт то русня прийде і вб'є твоїх дітей і онуків яких ти ховаєш. Ти хочеш цього? Чи це надто складна багатокроківочка щоб на третій рік війни її збагнути?
показати весь коментар
28.11.2024 00:23 Відповісти
50 кабів на позицію... При тому що на весь фронт в день трохи більше сотні...
Наступного разу передай куратору щоб не присилали сюди клінічних дегенератів, це все-таки Цензор.нет, а не Новасті.Мейл.Сру
показати весь коментар
28.11.2024 00:28 Відповісти
А чому ти ригаєш щось проти тих хто каже що діди по 55 воювати замість 20-річних не повинні бо це ідіотія, а не проти Зибіла якій просрав мобілізацію а тепер за нього ************* якийсь ухилянт з лицем педофіла і мізками дегенерата?
показати весь коментар
28.11.2024 00:37 Відповісти
55 річні діди "ховаються" за спинами 25-річних?
жіночко, у вас в голові повний кисіль.
В мене в підрозділі були ті діди 50+. Крім одного екс-спортсмена - це просто ходячий будинок престарілих, ефективність в складних умовах майже від'ємна
показати весь коментар
23.12.2024 15:58 Відповісти
"Коли ви нарешті зрозумієте, що Україна маленька за населенням країна? Що вибити тут молодь, це пару років для ручні."

жіночко не несіть прутні. ЗЕбіли саме на таких як ви недалеких і розраховують. За 3 роки війни безповоротні втрати вбитими на рівні 100тисяч. Для країни в 40 мільйонів - це не про геноцид нації чи про геноцид чоловіків чи молоді. В обидві світові війни Укрїна втрачала на ДВА ПОРЯДКИ більше людей. По 6-10 мільйонів. Тобто в СТО разів більше. Можете собі уявити ці цифри? І тим не менш геноциду не трапилось і вимирання також. Я розумію що вам болить за молодих людей що ви співчуваєте і все таке - але ваша тотальне нерозуміння і нерозуміння таких як ви призводить до того що ми толеруємо дику ідіотію замість мобілізації - через що в нас недостатньо людей на фронті. А чим менше там людей тим.. БІЛЬШЕ їх вмирає - тому що нема ким міняти, нема ким підсилювати і т.д.

Резюме таке - підтримуючи розумово відсталі гасла про "збереження молоді" ви фактично вбиваєте ще більше українців, як в ЗСУ так і тих чиї села і міста захоплює в вбиває русня.
показати весь коментар
23.12.2024 16:07 Відповісти
Бляха-муха ці америкоси-піндоси знаву вставляють палки в колесо українського маховика перемоги
показати весь коментар
28.11.2024 04:54 Відповісти
Та такими методами, як Україна воює (сидять в окопах і чекають коли до них прилетить) немає значення стан здоровя (все одно нічого не робиш, тільки чекаєш прильоту)
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
Та чому ви говорите, що не допомагають Україні? А більше 70% бюджету України звідки? Я взагалі дивуюсь, що допомагають цьому кодлу злодіїв та брехунів.
показати весь коментар
28.11.2024 05:03 Відповісти
Можливо ви праві, що ніхто не хоче продати зброї Україні, а не виникає питання чому. Та тому, що українська лада дискредитувала себе в очах Заходу: вічні наїзди "ви повинні нам це і це, ви не робите цього і цього, а зброя стара, давай Томагавк (ми їх продамо кацапії, покупець уже є)". Ще до війни Захід передав Javelins Україні. Що ці ракети робили в Яворові на Львіщині, а не на Київщині. Київ обороняли старими РПГ та Стугнами (яких були одиниці). Та ці Javelins готувались для продажу, от тільки не вспіли, бо кацапи прийшли швидше. А яйця п 17 гривень, а мільярди на "будівництво" доріг в прифронтових зонах під час війни. Ви що, думаєте Захід цього не бачить. Захід зробив ставку на правильну країну (Україну) тільки нажаль на неправильну владу, за що тепер і жалкує от і так поводиться.
показати весь коментар
28.11.2024 15:49 Відповісти
Корея тримає зброю для себе. Це розумно. Проте Україна успішно нищила та продавала свою. Та, навіть, зараз під час війни в Цензорі була стаття, що Україна в 2023 продала надлишки зброї (не знаю суму, чи кілька мілліардів, чи сотень тисяч мілліонів. це суті не міняє). НАДЛИШКИ ЗБРОЇ. Ви це реально?
показати весь коментар
28.11.2024 15:56 Відповісти
Хто "вони" що продали Польщі зброю? Кацапія, Бразилія? Країни НАТО продали зброю другій країні НАТО. Це нормально. Це один блок і всі вони один за одного (принаймі на папері ). Україна член НАТО? А свої морські дрони Укрїна продає кому? Кранам, які перепродують ці дрони кацапії. Скільки було шуму, що Україна знищить кацапький флот. Знищила? Кацапи вже розрбили РЕБ проти цих дронів (отримавши оригінал дронів від "покупців українських морських дронів") і вартість цих дронів нульова. А забрали кацапи флот з Криму, щоби ракетами їх не турбували.
показати весь коментар
28.11.2024 16:28 Відповісти
Ну от ви й самі навели яскравий приклад довіри українській владі. Ніхто у світі не довіряє Україні. НІХТО.
показати весь коментар
28.11.2024 17:22 Відповісти
показати весь коментар
28.11.2024 00:04 Відповісти
Советник президента Литвин - дурак, хоть и советник (уж извините за грубость). С чего он взял, что вновь призванных надо немедленно вооружить и бросить на фронт? Их следует обучить и не спеша отправлять на пополнение частей и подразделений; на замену л/с, который уже 2 года безвылазно в окопах сидит (им отдохнуть надо или нет?); на использование л/с в тыловых районах (мало кто себе представляет сколько работы в прифронтовом тылу). Есть еще куча мест, где требуется милитаризированная рабочая сила.
Откуда у тов. Литвина такая дурь в голове? Ответ очень простой: за всю свою жизнь тов. Литвин ничего тяжелее шариковой ручки в руках не держал; никогда ни каким "живым", практическим делом не занимался (балабольство, при всем моём уважении к жанру, именуемому "художественный свист", я практическим делом назвать не могу); о реальной жизни знает немногим больше "выпускницы смольного института". Видимо, именно за эти свои качества, тов. Литвин и стал советником.
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
ну да, пусть 50+ воюют....
Да они из окопа вылезут только приняв 3-4 таблетки!

У нас одна из самых пожилых армий.

18-40 - самый оптимальный подбор воинов.
показати весь коментар
28.11.2024 08:30 Відповісти
Прийдуть корейці і з'їдять всіх, як собак.

показати весь коментар
28.11.2024 01:06 Відповісти
Літвін , а ти не хочеш запитати не США , а прихильників твоєї помилки 2019
Де вони всі ? Чому свій вибір не захищають ?
Ну добре тоді простіше
Коли ти і твоє ЗеШапіто - перестануть марадерити та спрямують кошти на зброю?
показати весь коментар
28.11.2024 00:11 Відповісти
У мене донька офіцер, зять на тому фронті з першого дня. Рідний брат мобілізований.
А Зелені Уроди тримають свій ядерний єлекторат, яким поржать, пожрать і посра..ть глибоко в тилу, для забезпечення наповненості нічних клубів, качалок, " зажігаєм па жізні", поки інші ахищають їх можливість розважатися. Не буде цього.Зелені Уроди або самі підуть в ліс, або люди будуть призвані на допомогу тим, хто сьогодні в окопах.
показати весь коментар
28.11.2024 00:24 Відповісти
Ну дуже по Зебільські. Назло " паганім меріканцям" проср...м Україну.
показати весь коментар
28.11.2024 00:25 Відповісти
Ви хоч іколи методички змінюйте, майже три роки свою ваньку- встаньку на ріні лади переспівуєта по одному ж тупрму сценарію.." от у меня сусід розказував..."
показати весь коментар
28.11.2024 00:28 Відповісти
А де білий платочок дівся, нє впєчатліла, нє впєчатліла
показати весь коментар
28.11.2024 00:32 Відповісти
Ой патко, мій патко, співала російська лисиця
показати весь коментар
28.11.2024 00:33 Відповісти
Всі гниди вже на роісії, катають звідти літєратурні вкиди
показати весь коментар
28.11.2024 00:34 Відповісти
Та зрозуміло навіщо цих клоунів випускають..
показати весь коментар
28.11.2024 01:20 Відповісти
Це які " способи"? Віддати україну як ресурс і м'ясо на війну із " праклятай НАТАЙ"?
А ХУ-ху, не хо- хо?
показати весь коментар
28.11.2024 11:16 Відповісти
Обладнання? Звідки? З Заходу?
А чим вони перед нами завинили?
Чи вони боржники наші?
Чи слухали і звертали увагу на їх поради. Так від кого ви чекаєте обладнання? Пане спічрайтер?
показати весь коментар
28.11.2024 05:45 Відповісти
Це було майже 30 років , згадала бабця , як дівкою була.
показати весь коментар
28.11.2024 10:18 Відповісти
Прийдуть москалі і мобілізують з 18 років, як це роблять в окупованому Крыму,Донбасі та інших окупованих територіях України.
Ти цього прагнеш, рашистаа?
показати весь коментар
28.11.2024 00:44 Відповісти
В армії Ізраїля воюють люди з 18 до 40 років. Тому армія Ізраїля і перемагає.
показати весь коментар
28.11.2024 03:18 Відповісти
Призивний вік у армію з 18 років у всьому світі.
показати весь коментар
28.11.2024 03:20 Відповісти
Всі ваші дописи тут зводяться до одного, що Україна має капітулювати.
Бо молодь не має служити в армії, зброї *********** в нас не має, ітд...
У вас одні рашистські методички.
показати весь коментар
28.11.2024 03:34 Відповісти
Не бреши, рашист.
Тоді вже сто раз казали, що з 18 років призивають на всі війни а не тільки в мирний час.
Друга світова війна.
Британія.
На фронт брали з 18 до 40 років.
Аналогічно німецька армія.
В'єтнамська війна.
США брали на війну з 19 років до 40 років.
І так у всіх війнах в історії людства.
показати весь коментар
28.11.2024 03:38 Відповісти
По кабаках молодь до 25 років тусується і більше нічого не робить.
Країна програє війну, знищується, такими темпами взагалі скоро припинить існування... а молодь тримати як резерв для рашистів?
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
То цей педофіл тепер ще й спец у питаннях кадрового поповнення армії?

У нас фронт тріщить саме через нестачу бійців та дебільне цивільне та військове керування, а не через брак озброєнь.
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Відповідь педофілу Литвину:

Ситуація дуже критична":
ЗСУ на Покровському напрямку не вистачає піхоти, щоб битися і протриматися деякий час, - CNN
показати весь коментар
28.11.2024 00:11 Відповісти
У небажання Блазня знижувати мобілізаційний вік є просте пояснення:
РЕЙТИНГ!!!

Воно також, як і *****, сциться, що мобілізація обнулить його популярність навіть серед зовсім кончених дебілів.

А фронт, війна - то таке...
показати весь коментар
28.11.2024 00:16 Відповісти
Сперму у морозильник, мамине сонечко у м'ясорубку.

І генофонд збережений, і воювати є ким.
показати весь коментар
28.11.2024 00:19 Відповісти
Дурна справа не складна.
З цим спринцовка впорається.
показати весь коментар
28.11.2024 00:22 Відповісти
Це щось нове.

Взагалі то "атєчєствєнная" війна, коли вітчизну захищають всі здатні це робити.
показати весь коментар
28.11.2024 01:14 Відповісти
Дуже хотілося б побачити декларації про доходи та сплачені податки "невойовничих" підарасів, щоб оцінити їхню неперевершену цінність для держави.
показати весь коментар
28.11.2024 10:31 Відповісти
Може вілповідь у той же декларації.

Тому якось так. Обтікай і виконуй обов'язок.
показати весь коментар
28.11.2024 16:05 Відповісти
Ти дівчатам свій прутеньок тільки не показуй. 😁

А щодо поцілунків - то до ТЦК чи провідників до Тиси.
Ломати сцикливих підарасів чи разводити на гроші - то не моя робота.
показати весь коментар
28.11.2024 17:21 Відповісти
То ти бурятів чекаєш, відсос. 😁

А я й гадаю, чого тебе курву так українська армія лякає...
показати весь коментар
28.11.2024 23:08 Відповісти
Давай трошки висновків щодо тебе зробимо:
- тупий малоліток;
- з малозабезпеченої родини;
- сексуально закопплексований, що може бути викликано перенесеним у дитинстві сексуальним насильством;
- слабкий фізично та морально, тому самостверджуєшся в інтернеті.

Тобі реально в армію не можна. Тебе там навіть парамедикині будуть лякати та ображати.
показати весь коментар
28.11.2024 23:12 Відповісти
Все так і буде. Правда щось читаєш некрологи, і виходить так - мобілізували в жовтні - загинув вже в кінці листопада, мобілізували в червні - загинув в серпні. Але ніхто піхоту відразу не кидає в бій після мінімальної підготовки, то всьо російське ІПСО.
показати весь коментар
28.11.2024 05:47 Відповісти
по статистиці на розлучення подяють переважно жінки
показати весь коментар
28.11.2024 03:22 Відповісти
передавайте йому респект
показати весь коментар
28.11.2024 03:25 Відповісти
у 19 вибрали дегенератів, тож так вони й керують, як вміють
показати весь коментар
28.11.2024 03:28 Відповісти
вибори треба проводити єлектронно, по банк ид, як і інші референдуми, як у швейцарії
щоб видно було хто за кого голосував
наголосував зелю - йди на війну
вважаю справедливо
показати весь коментар
28.11.2024 03:29 Відповісти
нецелованих хлопчиків... шось запахло кацапською підараснею
показати весь коментар
28.11.2024 06:34 Відповісти
*****?
вони наголосували хай відчувають наслідки
decision -> consequences
показати весь коментар
28.11.2024 06:52 Відповісти
раніше й дівчат заміж у 13 брали
ви не з таких?
воювати у 18 років? я себе припам'ятав у 18 - дитина, ще з дому тільки виїхала...
показати весь коментар
28.11.2024 06:56 Відповісти
ті хто не прийшов навіть гірші за виборців зе
показати весь коментар
28.11.2024 06:59 Відповісти
не соромно? та дитина навіть не голосувала за зе
не вірю що ти солдат
показати весь коментар
28.11.2024 10:36 Відповісти
ти троль сраний
показати весь коментар
28.11.2024 10:37 Відповісти
Абсолютно вірно. Діти і молодь до 25 років наш недоторканий генофонд. Щоб не сталося ми повинні його зберегти.
Інакше ця війна не має сенсу. Україна має воювати не за території, а за майбутнє для українців. І союзники повинні це зрозуміти.
Життя наших дітей понад усе. Бо не буде молоді, не буде й України.
показати весь коментар
28.11.2024 00:14 Відповісти
Ну то відправте в окопи ваших онуків та дітей. Покажіть приклад. Чи ви одинак, який любить виключно котиків? А на людей вам начхати?
показати весь коментар
28.11.2024 00:17 Відповісти
Сторінка 2 з 3