8151 відвідувач онлайн
12 621 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 4
Ізраїль має на увазі американську ядерну зброю.
Він вважає її своєю.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Він її ніколи і не мав.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
Так у нас одні кловани.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
Звичайно, це ізраїльська зброя. Її у США стаорили євреї. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
Знову ядерний срач!
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 13:40 Відповісти
Так нащо пишеш відверту брехню тоді?
показати весь коментар
06.02.2025 13:48 Відповісти
Цю угоду обговорювали тут безліч разів. І у кожного своє бачення і прочитання усіх речень документу. Не будемо повторювати.
показати весь коментар
06.02.2025 13:52 Відповісти
4. …підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Ради Безпеки ООН з надання допомоги Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з використанням ядерної зброї.

Тепер до Микол нарешті дійшло? Ні? То читати ще раз поки не дійде.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
Це тому що по факту питання тобі сказати абсолютно нічого.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
по какой шкале мерять **** США Британцев Франции Китая умыкнуть 668 боеголовок ЯО и вместо дать даже не бусы стеклянные-- а промокашку???
показати весь коментар
06.02.2025 13:56 Відповісти
Наївний ти, Денис...Фантазер.
показати весь коментар
06.02.2025 13:57 Відповісти
Невже? А як же казочки місцевих воювак до останнього, що після Україні 200% буде Європа аж до Лісабону, га? Чи вже концепція одразу змінилась?
До речі, ніяк ЯЗ не знімає загрозу знищення, навпаки дійсно робить його тотальним. Бо у випадку удару 1 боєголовкою Україною назад прилетить 100.
показати весь коментар
06.02.2025 13:59 Відповісти
Проте як і щодо попередніх рішень українського парламенту, яким чином має Україна рухатися до без'ядерного статусу та які повинна отримати гарантії своєї національної безпеки президент (кравчук) усі застереження Верховної Ради і цього разу повністю проігнорував.

Натомість вже 14 січня 1994 року Кравчук разом з президентами США Клінтоном та РФ Єльциним підписав у Москві так звану Тристоронню заяву та Додаток до неї, якими фактично було дезавуйовано усі принципові рішення Верховної Ради України. А саме - президент Кравчук погодився з російською пропозицією не знищувати ядерні боєголовки та ще й під міжнародним контролем, як того вимагали рішення парламенту, а передати їх до РФ. Причому не 42%, як було визначено ратифікаційною Постановою Верховної Ради, а всі 100%, та ще й у рекордні терміни - упродовж семи років.
показати весь коментар
06.02.2025 14:04 Відповісти
Для недолугих вкраїнчиків, свідків Будапештського меморандуму які не вміють читати, вникнути в суть справи, слухають балакающих голів "експердів" з телевізора і самі нічого ніколи не перевіряють особисто, вибирають клованів або Юль вважають що їм всі все винні, та вірять у чудеса і Святого Миколая. Пояснюю - в Меморандумі сказано про ЯДЕРНИЙ **** УДАР нашій території. Мова йдеться про "стане жертвою акту агресії з використанням ядерної зброї.". З ВИКОРИТАННЯМ ЯДЕРНОЇ млять. І поки ***** не вжарив ядеркою можете вгомонитися зі своїм Меморандумом. А ще краще підійти до дзеркала і спитати у того кого там побачте "чому я всі 30 років проплигав під Сердючку та пробухав замість того щоби будувати країну?".
показати весь коментар
06.02.2025 14:10 Відповісти
Ти впевнений що трампон і потім не витре цією ганчіркою сраку?
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Ну да,каждому АК-47! Детский сад.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
Ірану сильно допомогли кацапи. Це по перше...
показати весь коментар
06.02.2025 14:16 Відповісти
Лише відірвані від реальності вкраїнчики, які досі чомусь не утямлюють місце яке займає Вкраїна в світі могли думати, що хтось дозволить створити ядерну зброю. Чи взагалі повернути.
Україна то ніякий не другий Ізраїль якщо що, як би кому не хотілось. Аналогій 0.
показати весь коментар
06.02.2025 14:18 Відповісти
що ти верзеш? Перед тим як щось ляпати язиком, треба мати хоч якусь базу! США не тримає ядерної зброї в Ізраїлі! У Ізраїля вона власна, створена в самому Ізраїлі (хоча Ізраїль і не визнає наявність, але й не заперечує), в Ізраїлі на всю працюють ядерні центри.

Питаннями ядерної програми Ізраїлю займається створена в https://uk.wikipedia.org/wiki/1952 1952 році Ізраїльська атомна енергетична комісія (ІАЕК).

З початку https://uk.wikipedia.org/wiki/1960-%D1%82%D1%96 1960-х років діють https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%C2%AB%D0%9D%D0%B0%D1%85%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%C2%BB&action=edit&redlink=1 Ядерний дослідницький центр «Нахаль Сорек» та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D1%83_%D0%94%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96 Ядерний дослідницький центр у Димоніhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-3 [3].
Реактор потужністю 26 МВт було введено в дію у https://uk.wikipedia.org/wiki/1963 1963 році з допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F Франції і модернізовано в 1970-ті роки. Після збільшення його потужності до 75-150 МВт виробництво плутонію могло зрости з 7-8 кг подільного плутонію на рік до 20-40 кг. Установка для перероблення опроміненого палива була створена приблизно в 1960 році також за сприяння французької фірми. На ній можна отримувати від 15 до 40 кг подільного плутонію на рікhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-autogenerated1-2 [2].
До чого тут США?
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
Ідіот, як тільки з України злетить ракета з ЯО. Кацапи миттеао запустять їх у відповідь ще до того як наша досягне цілі.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Нарешті хоч хтось сказав чисту правду. Шансів на створення української ядерної зброї рівний нулю. Іде дебілам у вишиванках і казочками - "Ядерна зброя захистить нас від кацапів" хоч кіл на голові стругай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:24 Відповісти
OH RLY?

А пластівець Келлоґ не подумав, що за такої "сміливої" позиції так званого західного світу, ядерна зброя в Україні може з'явитися Made in China?
показати весь коментар
06.02.2025 14:32 Відповісти
Наивные сказки. Во первых, важно не наличие ЯО а количество. Когда у двух стран примерно равное количество боеголовок, это ещё можно про что то говорить. Когда у тебя одна-три а у врага 5000 то свои три боеголовки ты можешь себе в очко засунуть.

"Согласись что яо все таки убойный аргумент."

Ага, на новый карибский кризис и вечную жизнь в ожидании увидит утром грибок.

"На пара тройка боеголовок сможет существенно ограничить аппетиты раши"
Сколько можно говорить, ЯО никак не помогает от конвенционального оружия. НИКАК. Вообще.

"Ну а насчет нулевых шансов ,что скажешь тогда про иран или северную корею"
У Ирана его нет. А КНДР получила помощь от кацапов. Самостоятельно бы она ничего не сложила.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
Тоді нас просто кацапи роздеруть разом з америкосами. Поділять так, як поділили Польщу (Річ Посполиту) в 1772-1793 рр.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Якщо підходити до питання повернення Украіною ЯЗ тверезо і без ємоцій, то треба визнати що мистер Келлог таки правий....На сьогоднішній момент це, по перше недоцільно, а по друге і нереально... Якщо говорити про два види так званих класичних ядерних бомб, так званих ядерних зарядів - це плутоній і уран. Плутоній взагалі складніше - там треба використовувати реактори, в нас вони всі під контролем МАГАТЕ, ми - не Іран, ми не ховаємо ядерні об'єкти. Далі, ми не виготовляємо власного ядерного палива, у нас немає технології реалізованої збагачення уранової руди. І виготовити-це одне, але потрібні також і засоби доставки, потрібни носіі цієі зброі.А в нас немає підводних човнів, стратегічних ТУшок та власних супутників. Та найголовніше - це довго і аж надто дорого. До прикладу - ізраїльські спецслужби з'ясували, що Іран, розпочавши ядерну програму на початку 90-х років, за 20 років зумів зробити лише 5 ядерних боєголовок, вартість яких експерти оцінюють від 100 до 150 мільярдів доларів.
Тому виготовляти "ядерку" - не на папері, а для реального стримування - ми, якби й хотіли, то навіть у найближчій перспективі просто не змогли б. А зважаючи на те, що Україна не збирається порушувати міжнародні договори, бо негайно будуть запроваджені санкціі і ми перетворимось на краіну ізгоя, то єдиний правильний вихід - якнайшвидше доєднання до НАТО, клубу колективної безпеки, де найміцніші економіки як один з елементів стримування мають ті-таки ядерні арсенали. І для цього треба не бикувати і займатися політичним шантажем і звинуваченнями, а робити кропотливу і сплановану дипломатичну працю, на яку наш найкращий випусник відомоі Криворозьскоі Академіі Міжнародних Відносен абсолютно не здатен. Бо він не розуміє також ,що краіни власники ЯЗ -це як закритий єлітний клуб, з якого було легко вийти, але повернутись назад майже неможливо......
показати весь коментар
06.02.2025 14:59 Відповісти
Якщо не ядерка, то пропонуйте інший механізм!
Просто підписи - нічого не вартують!
Навіть іноземні війська на території Укарїни - можуть відступити та віддати території!
Довіри немає нікому!
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
вся тактична яз була вивезена на кацапію задовго до 94, вчіть історію для загального розвитку.
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
Перші графітові реактори на природньому урані прості і дешеві, Україні під силу максимум рік,
просто Гундосу нічого не треба крім "дай"
показати весь коментар
06.02.2025 15:13 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:17 Відповісти
Та хто вас буде запитувати! Зробимо тіхо, та ******* по мАсковських болотах тіхо. Хоча тіхо не вийде.
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
В 94 був лише задокументований процес, який почався після того, як американці остаточно зрозуміли, що Україна виходить з СРСР. І для загального розвитку це треба знати розумнику
показати весь коментар
06.02.2025 15:26 Відповісти
Якраз так там і написано. Інакше з кожним окремо заключався б свій "меморандум".
показати весь коментар
06.02.2025 15:31 Відповісти
Да США навіть не скривають що вони передали Ізраїлю декілька ядерних бомб, на основі яких Ізраїль і розробляв свою ядерну програму.
показати весь коментар
06.02.2025 15:40 Відповісти
Ну за нас це точно ніхто не підписував, а вот пістолет до віска приставили!
показати весь коментар
06.02.2025 15:42 Відповісти
"Ядерний клуб" тут просто термін який вжито щоб не перечисляти всіх підписантів.
І в цій угоді є тільки дві сторони - Україна як та хто віддає ЯЗ і підписанти-гаранти які гарантують їй суверенітет і цілісність в обмін на це. Не кожен окремо а всі разом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:49 Відповісти
почитай мемуари голди меїр. або, хоча б подивись кіно "голда".
рожеві окуляри про сша, в особі кіссінджера, злетять у мить.
ізраїль був саме в такій ситуації як україна.
питання існування.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Так, тому що після виходу України з СРСР американці вирішили, що вся стратегічна зброя повинна і надалі залишатись під керівництвом Москви. Всі ядерні боеголовки, стратегічні ракети дальністю 500+км, а також стратегічні бомбардувальники Ту 95, Ту 160 та Ту 22 повинні бути або вивезені до росії або утилізовані на території України, Білорусі та Казахстану
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
ми і так не могли нею користуватись, бо всі коди активації надходили з "центру" на параші.
пора вже забути про ту яз, здали за буси, комуняки яких мудрий нарід вибрав керувати країною після Незалежності, замість того щоб виторгувати вступ до НАТО..
Але от ця от риторика кацапів-ботів опе що у всьому винні погані шатати, бо бачте силою примусили здати яз, вже задовбала. Так наче люди не жили у 90 і не бачили стан війська, де банально не було що їсти, та нарід на повному серьозі думає що знайшлись би гроші на утримання такої наддорогої зброї.
Краще спитай у всіх міністрів оборони де поділась сухопутна армія, та авіація яка могла легко протистояти силам нато в європі...
показати весь коментар
06.02.2025 16:07 Відповісти
Ви глибоко не в темі.
показати весь коментар
06.02.2025 16:14 Відповісти
Есть масса мест это не проблема вообще.
показати весь коментар
06.02.2025 16:16 Відповісти
Калоніям ядерку не можна давати.
А всі, хто винен у здачі ядерної зброї, спокійно доживають свій вік, і плювали на Україну.
США поставила Зебланов на своє місце у параші))
Так буде і з НАТО і ЄС, лохотрон одним словом.
показати весь коментар
06.02.2025 16:17 Відповісти
Ти забіг наперед, ми кажемо про теперішній час!
Саме формулювання такої угоди це неповага до кордонів України та власного підпису.
Що значить впрягатися - війська посилати - так, не повинні, але і так формулювати угоди - теж не повинні!
Навіщо тоді там взагалі той перший і третій пункти!
показати весь коментар
06.02.2025 16:38 Відповісти
кацапа, достатньо, що воно є у таких як ви, кончених.
показати весь коментар
06.02.2025 16:51 Відповісти
до чого тут "передали, щоб зробив свою", коли Вася Быколог каже що в Ізраїлі власної ЯЗ немає? Французи вважай взагалі ядерну програму "передали", мова ж про інше йде...
показати весь коментар
06.02.2025 17:06 Відповісти
По перше почитайте в неті скільки треба часу для збагачення урана для ЯЗ, якщо почати зараз, це років 20, щоб не писати всяку дурню
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Прикинь , рік тому нам не дозволяли по кацапії бити навіть чимось власним , а тепер зняли любі заборони на їхнє ( правда аби іще його давали вдосталь ) . Те саме буде "по факту" і з ядеркою якщо вистоїмо ! Ну а щодо копалин , то тобі не однаково чи ними розпоряджатиметься житель Рів'єри Аметов , чи житель Маямі Рокфелер , зарплата гірника від того не зміниться , а вивізні мита швидше американець заплатить чим колишній українець ((
показати весь коментар
06.02.2025 17:38 Відповісти
Так вони тільки ми успішно атакували зразу тормозили поставки, вони ще надіються приручіти медведя, а ми це способ.
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
Чому, Україна в межах своїх міжнародно визнаних кордонів має право застосовувати ЯЗ будь-де, а по Раші звісно тільки у відповідь. Почитайте свого Кьослера лейтенанта армії США що на навчаннях в 50х "ядерні гриби" штурмував. Ядерка робить війну не лінійною, тобто чим більше в тебе на квадратний кілометр техніки і людей тим більше просто їх згорить.
Все зміниться, кацапи змушені будуть або піти або згоріти разом з нами.
показати весь коментар
06.02.2025 17:51 Відповісти
Абсолютно вірно. Це кацапо-тролі, які формують думку, що Україна ні за яких обставин не може навіть думати про власну ЯЗ. Вони цього дуже бояться, бо тоді УКРАЇНА БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ БУДЕ ЖЕРТВОЮ !
показати весь коментар
06.02.2025 17:59 Відповісти
Ну я ж не винен , що у тебе , ідіота , таке оточення , та і сам ти при своїй деменції думку сформулювати нездатний ! Не пиши , придурку те що ти нашкрябав : "ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз" , ніхто тебе не зачіпатиме , бо ти як лайно , краще обминути , не звернувши уваги , аніж зачепити ((
показати весь коментар
06.02.2025 18:11 Відповісти
Наскількі відомо Україна і не намагається отримати ЯЗ, тому що знищувала її не за ради війни, а за ради миру, вона тільки нагадує учасникам тих подій, що згідно угоди під назвою Будапештський меморандум Україна знищила 2 тис. ядерних боєголовок бувшого СРСР разом з ракетами і шахтами націлених на Захід надавши їм послугу з безпеки в тому числі 1,4 тис. на США , виконавши свої обовязки вчасно і в повному обсязі чого не скажеш за гарантів, які допомагають в не в повному обсязі і невчасно.
показати весь коментар
06.02.2025 18:18 Відповісти
А вам напевно при це розказали всі троє разом : і сліпий, і глухий, і дурний., 😊 І ви наревне вважаєте себе надзвичайно розумною. Нє? 😊
показати весь коментар
06.02.2025 18:39 Відповісти
А можно просто взять и сделать безо всяких отговорок .Если уж у ирана ,руководимого религиозными фанатиками,живущими по средневековым законам получилось сделать яо то у нас имеющих когда то это яо и знающих как его сделать получится еще быстрее
показати весь коментар
06.02.2025 19:04 Відповісти
кацап, не нуди, заманав
зробимо ми ЯЗ, ми все можемо, якщо захочемо дуже
показати весь коментар
06.02.2025 19:10 Відповісти
Трамп биконув проти всього світу, пере%ався з усіма, навіть з Англією. Коли через півроку-рік весь світ згуртується, щоб створити йому проблеми, у України з'явится вікно можливості реалізувати ядерну програму. Але починати організаційні роботи треба негайно. Хто цим вікном скористається, той стане наступним президентом.
показати весь коментар
06.02.2025 19:17 Відповісти
Мені в ті часи було трішки більше , тому погоджуся з першою частиною . Щодо знижки на газ - трішки не погоджуся , а про борги взагалі посперечаюся , бо ті борги кацапи з повітря намалювали , саме тому і встановили станції обліку газу , яких до того не було від слова зовсім , а до лічильників кацапи скільки хотіли , скільки і писали про його перекачану кількість , при цьому безупину гавкотіли як українці газ крадуть у них .
показати весь коментар
06.02.2025 19:30 Відповісти
Ну если кацап українською мовою пишет что Украина не получит ядерное оружие , значит очень этого бояться! Надо делать!
показати весь коментар
06.02.2025 20:19 Відповісти
польща проводить досліди зі збройовим ураном, і ЩО ?
напевно вже має декілька зарядів, і ЩО ?
тільки тупі **** барани в Україні топлять проти ЯЗ
показати весь коментар
07.02.2025 11:49 Відповісти
Чем Келих наполнить, то оттуда и выльется
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
Допустим я вернув атомне озброєння,воно в мене є,куди я сьогодні,зараз їм стрельну
Це безглузде самоввпевнене шльопання язиком
Тільки любе озброєння в кожному домі і ніяка зараза не полізе сюди
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Зачем нам назад старые ракеты, которые давно уже сгнили у рашистов на складе?

Если бы мы решили иметь своё, то сделали бы новое, вопрос в другом, зачем оно нам, чтобы пугать мир, как это делает кровавый путлер?

Украина должна выступить с инициативой об уничтожении всего оружия массового поражения, вот что нужно делать, чтобы наступил мир на всей Земле!!!
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
А Ізраїль не здавав свою ядерку.
показати весь коментар
06.02.2025 13:34 Відповісти
Воно то так, та тільки трішечки не так.
показати весь коментар
06.02.2025 13:35 Відповісти
Вона путілізована.
показати весь коментар
06.02.2025 13:37 Відповісти
ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
До чого тут ракети? Справа в ЯЗ, а не в засобах доставки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Щоб зробити, потрібно випробовувати. Де?
показати весь коментар
06.02.2025 13:42 Відповісти
Нічого що США визнали Україну як державу ще наприкінці 91 року? Економічний тиск був, точніше не скільки тиск, а більше відсутність допомоги.
показати весь коментар
06.02.2025 13:43 Відповісти
Я вмію користуватися пошуком. Мені не потрібні твої лінки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:45 Відповісти
Я представляю, что было бы с миром, если бы ядерное оружие было у таких, как вы.
показати весь коментар
06.02.2025 13:46 Відповісти
Чим би допогла в даній війні ядерна зброя??Можливо при наявності ядерки люди були б розумніші і голосували по іншому??Тупе стадо,яке волає про ядерку,воно й не дивно після виборів клоуна
показати весь коментар
06.02.2025 13:46 Відповісти
Смішно - не смішно - а так воно і є.
Не дарма трампон підбурює євреїв захоплювати чужі землі та
проводити холокост та депортацію. Арсенали США повність відкриті для одноплемінників.
показати весь коментар
06.02.2025 13:49 Відповісти
Я фантазую? Тоді роззуй ввічки і читай ще раз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:58 Відповісти
Штати не скликали Радбез ООН з питання агресії кацапів України?
Чи штати, цитую не домагатися негайних дій з боку Ради
Безпеки Організації Об'єднаних Націй з метою надання допомоги
Україні ? Вимагали й не раз. Ще щось?
показати весь коментар
06.02.2025 14:02 Відповісти
Брехня,есть варианты.
показати весь коментар
06.02.2025 14:09 Відповісти
Якого біса він звертає увагу на марення дуету.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Не огризайся, собацюра. Я з тобою як з людиною спілкувався, а ти ногу кусаєш.
Україна може думати, що має право на що завгодно, але скоріш за все ії роз'їбуть ще превентивно. Та ще й не тільки рашка, а й західні "союзники" разом.
Але якщо допустити фантастичний варіант втілення твоїх фантазій, то по Україні полетать ракети на кожне місто і знищать взагалі все населення.
Чи захоче хтось бити по великим містам росії, розуміючи ці наслідки? Це утопія і не міняє нічого принципійно так само як із конвенційною війною. Україну буде огрібати ще більше, що так, що так.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Звісно закінчена дискусія. Бо порушили той меморандум виключно кацапи.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
Ти не рівняй тоді і зараз.
показати весь коментар
06.02.2025 14:18 Відповісти
КНДР допомогли кацапи.
показати весь коментар
06.02.2025 14:19 Відповісти
Це все на що ти здатно, собацюра? ХАМАСу ніхто ЯЗ створити не дозволив, отже і таким злим на весь світ собакам не дозволить. Може колись затямиш, але то навряд чи. Розум в тебе теж як в собаки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Так и у нас те наработки советские и схемы ,которые кацапы аятоллам передали тоже есть как и специалисты .Я же написал
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
А тоталітаризм це сила? Де вам ідіотів беруть?
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
Як мале дитя... Ти дійсно вважаєш що ЯЗ що була на території України у 94 році керувалась із Києва, минаючи москву? Україна її використати не могла. Єдине що могла, так це не дати її використати кацапам.
показати весь коментар
06.02.2025 14:36 Відповісти
Ух ти ) Ок на "ти". Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси.

Явно забув свою інструкцію - Перед тим я щось писати "ьумблєр трбеа переключити".))))

Хоча з іншого боку - судяи з того. що ти безім"яний - ти можеш бути тролем від кацапі - провокатором.
Н атому і погодимся. )))))))))))))))))). хз би длом спілкуватись не має бажання Не цікаво!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Я вже написав. ЯЗ аж ніяк не знижує вірогідність померти і не підвищує безпеку.
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Ясень пінь шо цього ніколи не станется.

При розумній владі дійсно патріотів країни, тишком спробували б зробит і якщо б якимось магічним чином це вдалося,потім сказали"у нас нема ядерної зброї,але якщо потрібно ми її застосуємо"©
показати весь коментар
06.02.2025 14:46 Відповісти
Все угрозы параши, это дешёвые понты. И это понимают все.
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
О Господи ,, Зеля лише потролив русню , а тут вже - панєслось .!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
Все советские наработки остались в Москве. А Украине ядерные боеголовки не разрабатывались.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Це треба було робити ще в 1992 році. Зараз вже пізно...
показати весь коментар
06.02.2025 14:49 Відповісти
"Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси"

Їх все влаштовує. Але живуть вони гірше ніж там де "слабка толерантність".
показати весь коментар
06.02.2025 14:52 Відповісти
де було дві сторони - Україна та "ядерний клуб" брехня.

Коли так, то в документі пишеться десь таке; Україна з одного боку, та США, рф та Британія з іншого...
показати весь коментар
06.02.2025 14:53 Відповісти
ага, тумблер перключився. ДОбре тепер треба іще подивитись про що суперечка.))))0 Про сили чи про якість життя )))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
Сторінка 2 з 4