7996 відвідувачів онлайн
12 622 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 4
а ізраїль?
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Ізраїль має на увазі американську ядерну зброю.
Він вважає її своєю.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
звідки ця конспірологія ? вони ж просто кажуть нема, але якщо знадобиться відповідь то використаем. І ніякої зайвої болтовні як от буратіно.
показати весь коментар
06.02.2025 13:37 Відповісти
Звичайно, це ізраїльська зброя. Її у США стаорили євреї. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
Смішно - не смішно - а так воно і є.
Не дарма трампон підбурює євреїв захоплювати чужі землі та
проводити холокост та депортацію. Арсенали США повність відкриті для одноплемінників.
показати весь коментар
06.02.2025 13:49 Відповісти
що ти верзеш? Перед тим як щось ляпати язиком, треба мати хоч якусь базу! США не тримає ядерної зброї в Ізраїлі! У Ізраїля вона власна, створена в самому Ізраїлі (хоча Ізраїль і не визнає наявність, але й не заперечує), в Ізраїлі на всю працюють ядерні центри.

Питаннями ядерної програми Ізраїлю займається створена в https://uk.wikipedia.org/wiki/1952 1952 році Ізраїльська атомна енергетична комісія (ІАЕК).

З початку https://uk.wikipedia.org/wiki/1960-%D1%82%D1%96 1960-х років діють https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%C2%AB%D0%9D%D0%B0%D1%85%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%C2%BB&action=edit&redlink=1 Ядерний дослідницький центр «Нахаль Сорек» та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D1%83_%D0%94%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96 Ядерний дослідницький центр у Димоніhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-3 [3].
Реактор потужністю 26 МВт було введено в дію у https://uk.wikipedia.org/wiki/1963 1963 році з допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F Франції і модернізовано в 1970-ті роки. Після збільшення його потужності до 75-150 МВт виробництво плутонію могло зрости з 7-8 кг подільного плутонію на рік до 20-40 кг. Установка для перероблення опроміненого палива була створена приблизно в 1960 році також за сприяння французької фірми. На ній можна отримувати від 15 до 40 кг подільного плутонію на рікhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-autogenerated1-2 [2].
До чого тут США?
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
Да США навіть не скривають що вони передали Ізраїлю декілька ядерних бомб, на основі яких Ізраїль і розробляв свою ядерну програму.
показати весь коментар
06.02.2025 15:40 Відповісти
до чого тут "передали, щоб зробив свою", коли Вася Быколог каже що в Ізраїлі власної ЯЗ немає? Французи вважай взагалі ядерну програму "передали", мова ж про інше йде...
показати весь коментар
06.02.2025 17:06 Відповісти
Трішки не так : Ізраїль має на увазі США , ну а ядерну зброю - власну .
показати весь коментар
06.02.2025 17:27 Відповісти
по какой шкале мерять **** США Британцев Франции Китая умыкнуть 668 боеголовок ЯО и вместо дать даже не бусы стеклянные-- а промокашку???
показати весь коментар
06.02.2025 13:56 Відповісти
По шкалі жадності і любові до халяви. Нагадаю, начюсильно Я З ніхто не забирав. За цю зброю навіть платили. Кацапським газом. Вірніше, списували борги. Газ був зі знижкою і я добре пам'ятаю, як більшість раділо. І зовсім не пам'ятаю чомусь протестів.
показати весь коментар
06.02.2025 14:03 Відповісти
маячня. Повна
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
Скільки вам років, шановна? 😊 Мені в ті часи було 25. Тому пишу те, що бачив.
показати весь коментар
06.02.2025 17:47 Відповісти
отже сліпий був або тупий. Або не бачив, або не розумів побачене.
показати весь коментар
06.02.2025 18:01 Відповісти
А вам напевно при це розказали всі троє разом : і сліпий, і глухий, і дурний., 😊 І ви наревне вважаєте себе надзвичайно розумною. Нє? 😊
показати весь коментар
06.02.2025 18:39 Відповісти
наревне, наревне
показати весь коментар
07.02.2025 00:05 Відповісти
У вас всі пальці цілі? У мене на жаль ні. Тому на відміну від вас я не кепкую у таких випадках.
показати весь коментар
07.02.2025 09:16 Відповісти
ви кепкуєте гірше
показати весь коментар
07.02.2025 16:23 Відповісти
Мені в ті часи було трішки більше , тому погоджуся з першою частиною . Щодо знижки на газ - трішки не погоджуся , а про борги взагалі посперечаюся , бо ті борги кацапи з повітря намалювали , саме тому і встановили станції обліку газу , яких до того не було від слова зовсім , а до лічильників кацапи скільки хотіли , скільки і писали про його перекачану кількість , при цьому безупину гавкотіли як українці газ крадуть у них .
показати весь коментар
06.02.2025 19:30 Відповісти
Все це так. Ось, що кчже Вікіпедія:"2 червня 1996 Україна офіційно втратила ядерний статус. В 1999 році 8 літаків Ту-160 та 3 літаки Ту-95МС Україна обміняла за борг Росії за газ". Тому борги таки були. А ще тоді Україна не пішла шляхом Прибалтики і не погидилась на ринкову ціну на газ. Прибалти потерпіли, але вирвалися з газоваої кабали. А виборці України раз пораз вибирали у владу Кравчука, Кучму, Симоненка, а Чорговола, який міг повести іршим шляхом - ігнорували. Дешевий газ перевпжив здоровий глузд.
показати весь коментар
06.02.2025 20:11 Відповісти
Все трішки не так по тій причині, що борги за газ нагромадили комерційні структури , а гопники із парашії виставили претензії державі Україна . Згадай як не так давно був період коли через суд у декого відбирали газ з комерційної структури на державну щоб покрити заборгованість , а потім зелені "шлюшки" віддавали кошти з бюджету тому гівнюку , а до цього випадку ( у ті часи про які ти мову ведеш) взагалі просто держава виступала цапом відбувайлом за комерційні угоди приватників. Щодо ринкових цін ...... згадай як біла юля похерила підписаний на десять років контракт , який став невигідним кацапам по тій причині , що зросли світові ціни на вуглеводні . Про літаки.... так не тільки літаки , а іще і крилаті ракети , а іще ядерну зброю на сотні мільярдів доларів за три кацапських срубля віддали , я ж цього не заперечую . Якби віддавали кацапам по справедливій ціні , то вони нам і досі були б винні при всіх наших закупівлях.
показати весь коментар
06.02.2025 21:06 Відповісти
Та ні, все так. Населення завжди голосувало за тих червоних директорів - бойків, фірташів, богуслаєвих, ахметових, чи їхніх ставлеників януковочів з шуфричами. Так що винні всі, навіть ми з вами, що не пояснювали посполитим, що дешевого газу нема і що це ціна нашої безпеки. А навіть тепер я знаю людей, які волають про хорошого януковоча, при якому був дешевий газ, особливо коли отримують платіжки.
показати весь коментар
06.02.2025 22:46 Відповісти
Це діло часу якщо Україна встоїть. А от телепать язиком дурнику зеленському про це неможно, бо вони і так бажають здать Україну а ця фраза підлівае масло в огонь хоча зеленський теж може цього бажать тому і ляпае.
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
А Ізраїль не здавав свою ядерку.
показати весь коментар
06.02.2025 13:34 Відповісти
Він її ніколи і не мав.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
США дозволили і допомогли
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
почитай мемуари голди меїр. або, хоча б подивись кіно "голда".
рожеві окуляри про сша, в особі кіссінджера, злетять у мить.
ізраїль був саме в такій ситуації як україна.
питання існування.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Ну і що там у мемуарах - що Ізраїль не має ЯЗ ?
показати весь коментар
06.02.2025 17:31 Відповісти
як же я втомився спілкуватися з імбецилами!

"Во-первых, у нас ядерного оружия нет, а во-вторых, если потребуется, то мы его применим." - Голда Меир
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
Ну я ж не винен , що у тебе , ідіота , таке оточення , та і сам ти при своїй деменції думку сформулювати нездатний ! Не пиши , придурку те що ти нашкрябав : "ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз" , ніхто тебе не зачіпатиме , бо ти як лайно , краще обминути , не звернувши уваги , аніж зачепити ((
показати весь коментар
06.02.2025 18:11 Відповісти
та, зачипай зачипай.
показати весь коментар
06.02.2025 18:16 Відповісти
Що , сумно як не смердиш ? (( Краще засихай , більше толку !
показати весь коментар
06.02.2025 18:19 Відповісти
якось, грубо нерозбірливо калякаєш.
шмурдяк якийсь бухаєш?
показати весь коментар
06.02.2025 18:22 Відповісти
О , дивися , ти підсохнув трішки , вже і смерда від тебе поменшало (( Так тримати .
показати весь коментар
06.02.2025 18:36 Відповісти
зрозуміло, бухаєш.
не буду заважати.
показати весь коментар
06.02.2025 18:40 Відповісти
Сохни .
показати весь коментар
06.02.2025 18:46 Відповісти
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
Ясно. То годуємо кацапського звіра за рахунок України?
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
яку для цього вони ж і розоружили ні стида ні совісті ублюдки
показати весь коментар
06.02.2025 13:25 Відповісти
келих шо ты мелешь?
показати весь коментар
06.02.2025 13:22 Відповісти
Він сказав те, що є по факту. Ніхто нам не дозволить тепер ядерку робити... Більше того, тепер нашими корисними копалинами будуть розпоряджатися іноземці, і нам будуть вказувати, які закони розробляти і приймати. Точніше, вже вказують.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
Прикинь , рік тому нам не дозволяли по кацапії бити навіть чимось власним , а тепер зняли любі заборони на їхнє ( правда аби іще його давали вдосталь ) . Те саме буде "по факту" і з ядеркою якщо вистоїмо ! Ну а щодо копалин , то тобі не однаково чи ними розпоряджатиметься житель Рів'єри Аметов , чи житель Маямі Рокфелер , зарплата гірника від того не зміниться , а вивізні мита швидше американець заплатить чим колишній українець ((
показати весь коментар
06.02.2025 17:38 Відповісти
хто він такий щоб нам указувати за ядерку
ми суверенна держава
чи вони теж хочуть з нами воювати? 😁
показати весь коментар
06.02.2025 18:58 Відповісти
Та дійсно пофіг, хто там розпоряджається надрами, які за Конституцією належать народу України... Суверенітет така штука: сьогодні є, завтра нема)
А "хлопки" безпілотниками по нафтових заводах російського прикордоння і повернення ядерної зброї - це трохи різні речі - приблизно як поїздка в Трускавець і політ в космос
показати весь коментар
07.02.2025 09:47 Відповісти
Дивлюся, ти спеціаліст з поїздок до Трускавця (( Шлунок лікуєш , чи на навчання возять ? Зелідор тебе назвав #всімипрезидентом , то як там з надрами , у тебе дозвіл на їхню розробку скільки разів брали ? Може ти не в курсі після Трускавця що те , що у нас в Конституції написано, не завжди відповідає реаліям життя , бо якби відповідало , то кожен дозвіл на розробку надр потрібно було б через референдум проводити або хоча б через ВР . Ну і вишня на торт - розпоряджання і користування трішки різні речі Тепер стосовно твого "хлопка" ...... хлопає твій кацапський пердак від думки що наступний дрон прилетить не на НПЗ , а у твою трущобу , щодо ядерки , то перечитай мій перший коментар
показати весь коментар
07.02.2025 11:28 Відповісти
Проблема подібних вам "усвідомлених патріотів" у тому, що вірите в якісь вундерваффе, які раптово перевернуть хід подій на війні в нашу користь -чи то ядерку, чи сотню ф-16, томагавки, раптове членство в НАТО і т. д... А ще думаєте, що США буде максимально посилювати Україну, щоб "звалити режим путіна і розвалити рашку"
Ще років так зо два повірите, оглянетесь - а країни вже може і не бути... Треба нарешті всім українцям тверезіти на 3-му році війни
показати весь коментар
07.02.2025 15:25 Відповісти
Проблема подібних тобі неусвідомлених ідіотів у тому що вірите у власну геніальність і прозорливість аж до того, що від власної віри на радощах починаєте під себе ходити (( Не вирішуй за мене що я думаю , я якось без тебе це зроблю, ну а якщо цікаво , то запитай. Хоча що ти можеш запитати , тролю кацапський ((
показати весь коментар
07.02.2025 17:07 Відповісти
Я особисто ще в квітні 2022 року зрозумів, що ми покотимося в безодню. Рівно тоді, коли відмовилися від підписання мирного договору і взяли курс на продовження бійні.
А такі наївні дурники, як ви, можете і далі вірувати у "перемогу на кордонах 91-го і розвал рашки". Але це рівно до тих пір, поки система не перемолотить вас в якійсь черговій лісопосадці, або не змусить прийняти статус біженця десь у Канаді...
показати весь коментар
07.02.2025 18:25 Відповісти
Бувай , тролю !
показати весь коментар
07.02.2025 19:17 Відповісти
Об этом я и говорю! Нельзя продавать землю! Сейчас земля на вес золота, она может вытянуть Украину из бедности. И в тоже время можно продать то, что мы не используем - те же урановые рудники. У Украины за 34 года не дошли руки до них, а вот США хочет. Ну что же - это более чем возможно. Отдать им рудники, там они будут делать Уран и вооружать нас. И мы покажем путлеру кузькину мать!
показати весь коментар
10.02.2025 12:24 Відповісти
А навіщо тоді забирали даючи пустопорожні обіцянки?
показати весь коментар
06.02.2025 13:22 Відповісти
А навіщо віддавали - історія за 500 років нічому українців не навчила? Уявляю як би вмовляли США Ізраїль віддати ядерку в аналогічній ситуації, і куди б вони пішли з такою пропозицією...
показати весь коментар
06.02.2025 13:26 Відповісти
Для *малюків* - Грозило невизнання України самостійною державою та повна ізоляція.
показати весь коментар
06.02.2025 13:34 Відповісти
Нічого що США визнали Україну як державу ще наприкінці 91 року? Економічний тиск був, точніше не скільки тиск, а більше відсутність допомоги.
показати весь коментар
06.02.2025 13:43 Відповісти
так, але задовго до того, а саме у липні 90-го року, Верховна Рада УРСР проголосувала за Декларацію про державний суверенітет України, в якій чітко прописала, що Україна буде безядерною державою.
показати весь коментар
06.02.2025 15:18 Відповісти
Не зовсім так. Там прописано про НАМІР стати в майбутньому без'ядерною. До речі, теж саме там прописано щодо військових блоків.
показати весь коментар
06.02.2025 15:28 Відповісти
ну так намір це і дорожня карта до цієї мети. хіба не так?
показати весь коментар
06.02.2025 15:47 Відповісти
Так, але не зобов'язання.
показати весь коментар
06.02.2025 16:25 Відповісти
Деклара́ція про́ держа́вний сувереніте́т Украї́ни, дата прийняття 16.07.90
почитайте як буде час, і більше ніколи не пишіть цю дичину.
Самі відмовились від ЯЗ, все крапка.
показати весь коментар
06.02.2025 13:51 Відповісти
Ну за нас це точно ніхто не підписував, а вот пістолет до віска приставили!
показати весь коментар
06.02.2025 15:42 Відповісти
та невже, і РУХівцям пістоль до скроні приставляли ?
немає ніякого сенсу у яз, якщо ти не маєш повного циклу її виробнитцва.
ЯЗ просто базувалась на нашій території, як скажімо ракети США на території Туреччини, ми нею НЕ володіли, як і Білораша чи Казахстан.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
"Група 236" ні про що не говорить? РУХ - це ширма, якою прикрились учорашні комуняки для розпилу України. РУХ використали і викинули на смітник.
показати весь коментар
06.02.2025 17:00 Відповісти
Отут детальніше , ми , виявляється 500 років тому ядерку віддали ? (( Ну а раптом ти про Хмельницького згадав , то те що він підписував у оригіналі ніде не збереглося ..... тоді може і не було ніякого "кацапи + Україна навіки разом" , а просто був військовий союз як у кацапів і Вірменії одкб ? ((
показати весь коментар
06.02.2025 17:42 Відповісти
Як ви вже задовбали. Ось тобі меморандум: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/998_158#Text

Що саме США порушили?
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
Я вмію користуватися пошуком. Мені не потрібні твої лінки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:45 Відповісти
Так нащо пишеш відверту брехню тоді?
показати весь коментар
06.02.2025 13:48 Відповісти
Цю угоду обговорювали тут безліч разів. І у кожного своє бачення і прочитання усіх речень документу. Не будемо повторювати.
показати весь коментар
06.02.2025 13:52 Відповісти
Це тому що по факту питання тобі сказати абсолютно нічого.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
Пункт 4 цієї Угоди про що каже? Де допомога з боку ООН окрім занепокоєнь?
показати весь коментар
06.02.2025 13:56 Відповісти
Штати не скликали Радбез ООН з питання агресії кацапів України?
Чи штати, цитую не домагатися негайних дій з боку Ради
Безпеки Організації Об'єднаних Націй з метою надання допомоги
Україні ? Вимагали й не раз. Ще щось?
показати весь коментар
06.02.2025 14:02 Відповісти
Забрали в України зброю масового ураження це закінчена дія. Де закінчена дія по нашому захисту? Хіба ,,негайні дії з боку ООН,, це тільки посидіти попиз іти? Де результат, Карл? Все. Чергова дискусія про цей Меморандум закінчена. Їх було безліч. Ти ще не згадав про саме слово ,,Меморандум,, та про те що воно ,,нічого не значить і ні до чого нікого не зобов'язує,, Так що ще маєш про що потриндіть.
показати весь коментар
06.02.2025 14:10 Відповісти
Звісно закінчена дискусія. Бо порушили той меморандум виключно кацапи.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
А чому такі могутні США і Британія побоялися дати реальні гарантії на те, що Україна пішла на такий крок? Вони що засцяли таких бідних і обдертих кацапів? Чи свідомо віддали Україну на поталу кацапам, знаючи що без ЯО кацапи знайдуть шанс напасти. Якось не личить так поступати справжнім джентельменам
показати весь коментар
06.02.2025 14:30 Відповісти
Як мале дитя... Ти дійсно вважаєш що ЯЗ що була на території України у 94 році керувалась із Києва, минаючи москву? Україна її використати не могла. Єдине що могла, так це не дати її використати кацапам.
показати весь коментар
06.02.2025 14:36 Відповісти
І навіть Х55 з ядерною боєголовкою не могла? Та в Україні була купа тактичних ядерних зарядів Та й МБР можна "перепрограмовувати". Просто потужні американці повелися як корисливе мале дитя - за будь-яку ціну захотіли видурити в нас ЯО і позбавити безпеки
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
вся тактична яз була вивезена на кацапію задовго до 94, вчіть історію для загального розвитку.
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
В 94 був лише задокументований процес, який почався після того, як американці остаточно зрозуміли, що Україна виходить з СРСР. І для загального розвитку це треба знати розумнику
показати весь коментар
06.02.2025 15:26 Відповісти
в 94 на території України залишились тільки боеголовки в МБР, вчіть історію щоб не виглядати невігласом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
Так, тому що після виходу України з СРСР американці вирішили, що вся стратегічна зброя повинна і надалі залишатись під керівництвом Москви. Всі ядерні боеголовки, стратегічні ракети дальністю 500+км, а також стратегічні бомбардувальники Ту 95, Ту 160 та Ту 22 повинні бути або вивезені до росії або утилізовані на території України, Білорусі та Казахстану
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
ми і так не могли нею користуватись, бо всі коди активації надходили з "центру" на параші.
пора вже забути про ту яз, здали за буси, комуняки яких мудрий нарід вибрав керувати країною після Незалежності, замість того щоб виторгувати вступ до НАТО..
Але от ця от риторика кацапів-ботів опе що у всьому винні погані шатати, бо бачте силою примусили здати яз, вже задовбала. Так наче люди не жили у 90 і не бачили стан війська, де банально не було що їсти, та нарід на повному серьозі думає що знайшлись би гроші на утримання такої наддорогої зброї.
Краще спитай у всіх міністрів оборони де поділась сухопутна армія, та авіація яка могла легко протистояти силам нато в європі...
показати весь коментар
06.02.2025 16:07 Відповісти
Були тисячі танків, літаків і вертольотів 60-80-х років випуску, яким на 2022 в кращому випадку було б біля 40 років, а більшість цих жилізяк мала б по 50-60 років. Була б собі така чисельне застаріла армія як в Саддама Хусейна, яку американці розбили за тиждень втративши всього біля 100 загиблих
показати весь коментар
06.02.2025 17:57 Відповісти
Ти просто король логіки. У грудні 91 року США офіційно визнають Україну як незалежну державу, а потім ще три роки їм знадобилося щоб остаточно зрозуміти що Україна виходить із совка! Ти найкращий!
показати весь коментар
06.02.2025 15:54 Відповісти
Ти що насправді такий бовдур чи просто прикидаєшся? США запустила процес по роззброєнню України від ЯО в 91, коли зрозуміли що Україна виходить із СРСР і цей процес завершився через 3 роки різних обговорень і зустрічей підписанням славнозвісного Будапештського меморандуму
показати весь коментар
06.02.2025 18:30 Відповісти
Тактичну ЯЗ вивезли до кацапії ще до літа 92 року, коли ше не відбувся розподіл армії совка.

Та й МБР можна "перепрограмовувати" Ти зараз серйозно?
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
Ви такі обидвоє розумні і думаєте, що ядерне роззброєння України почалося в 94. Та воно почалося ще в 90 після візиту президента Буша старшого до Києва, який вмовляв Україну не виходити з СРСР, а коли зрозумів, що Україна все ж таки виходить, то США негайно дали так би мовити пораду а фактично приказали росіянам забрати "свою" ядерку
показати весь коментар
06.02.2025 15:24 Відповісти
Хіба тобі хтось доводив протилежне? Мова йшла про будапештський меморандум. Ось про нього й дискутували.
показати весь коментар
06.02.2025 15:32 Відповісти
як корисливі скоти. так точніше
показати весь коментар
06.02.2025 17:50 Відповісти
Порушили її всі підписанти з протилежного боку. Тому що підписувалося не чотири окремих меморандума а один де було дві сторони - Україна та "ядерний клуб", який гарантував цілісність і суверенітет. Не кожен окремо а всі разом...
показати весь коментар
06.02.2025 14:41 Відповісти
де було дві сторони - Україна та "ядерний клуб" брехня.

Коли так, то в документі пишеться десь таке; Україна з одного боку, та США, рф та Британія з іншого...
показати весь коментар
06.02.2025 14:53 Відповісти
Якраз так там і написано. Інакше з кожним окремо заключався б свій "меморандум".
показати весь коментар
06.02.2025 15:31 Відповісти
По перше, де там так написано? Про сторони. По друге, ти можеш якось сформулювати що то є юридично "ядерний клуб"? Є така міжнародна офіційна організація з якою Україна підписала меморандум? Тоді саме вона несе відповідальність за порушення меморандуму. Ну й по третє, ось тобі зразок документу де написано так як ти кажеш і хочеш: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3175-20#Text

Не треба вигадувати неіснуючих речей.
показати весь коментар
06.02.2025 15:39 Відповісти
"Ядерний клуб" тут просто термін який вжито щоб не перечисляти всіх підписантів.
І в цій угоді є тільки дві сторони - Україна як та хто віддає ЯЗ і підписанти-гаранти які гарантують їй суверенітет і цілісність в обмін на це. Не кожен окремо а всі разом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:49 Відповісти
Ще раз питаю, де в документі прописано про дві сторони? ДЕ? Абзац вкажи рядок. Я можу собі нафантазувати що там дві сторони за географічною, або три за мовною ознакою, або дві та більше за релігійною. В таких документах міжнародних можуть сперечатися про кожну кому годинами. А ти вигадуєш те що тобі хочеться. І ніхто Україні не гарантував суверенітет та цілісність. Де це в документі? Зобов'язались лише поважати незалежність, суверенітет та цілісність Різницю розумієш? Знову твої хотєлки.
показати весь коментар
06.02.2025 16:04 Відповісти
брехня. Його порушили також амери і англія. Якщо б не сша, кацапи б взагалі не напали, бо у нас була б своя зброя.
показати весь коментар
06.02.2025 17:49 Відповісти
Ну брехня, так брехня. Ти хоч з якого класу?
показати весь коментар
06.02.2025 18:03 Відповісти
на пару років старше твого
показати весь коментар
06.02.2025 18:10 Відповісти
І всі ті роки минули даремно... Навіть не опанувала грамотне письмо. Та то таке. Ходи здорова, хай щастить.
показати весь коментар
06.02.2025 18:22 Відповісти
Сторінка 1 з 4