7996 відвідувачів онлайн
12 622 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 4
Можна ще багато що нафантазувати.
показати весь коментар
06.02.2025 17:52 Відповісти
А можно просто взять и сделать безо всяких отговорок .Если уж у ирана ,руководимого религиозными фанатиками,живущими по средневековым законам получилось сделать яо то у нас имеющих когда то это яо и знающих как его сделать получится еще быстрее
показати весь коментар
06.02.2025 19:04 Відповісти
А ти підеш і зробиш? Чи спеціалісти та ресурси з неба впадуть самі по собі? Чи ти думаєш, що вони 30 років були законсервовані і з одного бажання з'являться, а потім за 2 місяці все зроблять?
показати весь коментар
06.02.2025 20:28 Відповісти
Падло
показати весь коментар
06.02.2025 13:52 Відповісти
все кодло трампа орієнтоване на путіна, тому слід їх сприймати як шісток пуйла. Це справа України мати чи ні ЯЗ при тій агресії, яку Україна перенесла з 2014 року.
Якщо келогу не подобається ЯЗ - нехай сша її позбудуться?
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
4. …підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Ради Безпеки ООН з надання допомоги Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з використанням ядерної зброї.

Тепер до Микол нарешті дійшло? Ні? То читати ще раз поки не дійде.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
Наївний ти, Денис...Фантазер.
показати весь коментар
06.02.2025 13:57 Відповісти
Я фантазую? Тоді роззуй ввічки і читай ще раз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:58 Відповісти
Для недолугих вкраїнчиків, свідків Будапештського меморандуму які не вміють читати, вникнути в суть справи, слухають балакающих голів "експердів" з телевізора і самі нічого ніколи не перевіряють особисто, вибирають клованів або Юль вважають що їм всі все винні, та вірять у чудеса і Святого Миколая. Пояснюю - в Меморандумі сказано про ЯДЕРНИЙ **** УДАР нашій території. Мова йдеться про "стане жертвою акту агресії з використанням ядерної зброї.". З ВИКОРИТАННЯМ ЯДЕРНОЇ млять. І поки ***** не вжарив ядеркою можете вгомонитися зі своїм Меморандумом. А ще краще підійти до дзеркала і спитати у того кого там побачте "чому я всі 30 років проплигав під Сердючку та пробухав замість того щоби будувати країну?".
показати весь коментар
06.02.2025 14:10 Відповісти
Ти впевнений що трампон і потім не витре цією ганчіркою сраку?
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
"ти впевнений шо" - це вже тупа полеміка. Конкретно тут і зараз я про Меморандум та про претензії колгоспників до США та Великобританії.
показати весь коментар
06.02.2025 20:18 Відповісти
"стане жертвою акту агресії з використанням ядерної зброї." - геть тупе припущення.
показати весь коментар
06.02.2025 20:33 Відповісти
вася, це цитата з меморандуму.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%88%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%BC Будапештський меморандум - Вікіпедія
показати весь коментар
06.02.2025 20:37 Відповісти
у нас країна населена от такими Васями як ти. Пустоголовим нарідом.
показати весь коментар
06.02.2025 20:39 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:20 Відповісти
1. Вони "поважають". А де там написано що вони повинні їх відстоювати?
2. Вони не повинні давати гроші на розбудову доріг та клумб у прифронтовій Костянтинівці, та на ремонт школи у Харьковскому селі з якого вже давно евакуйовані усі діти. Тому це не "економічний тиск", а виховання акуєвших.
показати весь коментар
06.02.2025 17:17 Відповісти
Як казав Ізраїль недавно адміністрації Байдена, не дасте нам високоточну зброю, будемо приміняти тим що є. В України є десятки тонн важких елементів які можно завантажити на тисячі далекобійних дронів і відправити в кожен куточок Сосіі
показати весь коментар
06.02.2025 13:58 Відповісти
Якого біса він звертає увагу на марення дуету.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Нарешті! Світ, це місце, де толерантність це слабкість! Усідомити та діяти. Заради наших дітей!!!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:15 Відповісти
А тоталітаризм це сила? Де вам ідіотів беруть?
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
Ух ти ) Ок на "ти". Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси.

Явно забув свою інструкцію - Перед тим я щось писати "ьумблєр трбеа переключити".))))

Хоча з іншого боку - судяи з того. що ти безім"яний - ти можеш бути тролем від кацапі - провокатором.
Н атому і погодимся. )))))))))))))))))). хз би длом спілкуватись не має бажання Не цікаво!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
"Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси"

Їх все влаштовує. Але живуть вони гірше ніж там де "слабка толерантність".
показати весь коментар
06.02.2025 14:52 Відповісти
ага, тумблер перключився. ДОбре тепер треба іще подивитись про що суперечка.))))0 Про сили чи про якість життя )))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
Лише відірвані від реальності вкраїнчики, які досі чомусь не утямлюють місце яке займає Вкраїна в світі могли думати, що хтось дозволить створити ядерну зброю. Чи взагалі повернути.
Україна то ніякий не другий Ізраїль якщо що, як би кому не хотілось. Аналогій 0.
показати весь коментар
06.02.2025 14:18 Відповісти
Ирану и Северной корее как то разрешили создать прикинь.Или может быть просто не смогли помешать как думаешь ?
показати весь коментар
06.02.2025 14:33 Відповісти
Ну якщо Україна готова десятиліттями сидіти на санкціях та голодувати - то заради бога.
Але тут скоріш вкрай збожеволівше від бідності населення знесе такий режим саме чи станеться переворот. І на тому вся епопея закінчиться.
показати весь коментар
06.02.2025 14:35 Відповісти
Какие санкции появились у Индии и Пакистана? Может США перестало спонсировать армию Пакистана? Нет вроде, больше бабла стало уходить. Жду ответа.
показати весь коментар
06.02.2025 16:24 Відповісти
Ні та ні інша не підписували жодних договорів про заборону ЯЗ. Але навіть так отримували санкції, з яких їм допомагали вийти або інші держави, або власне величезне населення та теріторії.
Україна настільки слабка та залежна держава, що їй не те що санкції не треба буде накладати, а просто перестати субсидувати бюджет - і вона сама розвалиться.
Тому це рішення можливо лише за згоди Заходу і ніяк інакше.
показати весь коментар
06.02.2025 17:59 Відповісти
Ну если кацап українською мовою пишет что Украина не получит ядерное оружие , значит очень этого бояться! Надо делать!
показати весь коментар
06.02.2025 20:19 Відповісти
А якщо кацап скаже, що жерти лайно погано, то ти побіжиш жерти лайно, патрідіот руськомовний.
показати весь коментар
06.02.2025 20:32 Відповісти
Якою мовою я пишу тебе не обходить , а от до образ ,зазвичай , вдаються ті ,в кого скінчились аргументи. Якщо твоя потужність тільки в образах , то вона не дуже то й потужна. По ділу зазначу , що слабкою і залежною Україну робили майже усі влади за більш ніж 30 років незалежності , бо вони були куплені кацапами. Хто скуповував за безцінь заводи , які потім пускав на металолом? Кацапи! А наші можновладці з радістю їм це дозволяли. Взагалі Україна одна з небагатьох країн , яка за нормальної влади може вийти на самозабезпечення , причому на досить непоганому рівні. Але це не потрібно сусідам , особливо північно-східному. Усі хочуть бачити залежну Україну , або від кацапії , або від ЕС , або від Штатів . У цьому плані я підтримую правих , які за сильну і незалежну Україну , а вже потім розбиратись йти у якісь сюзи чи ні.
показати весь коментар
06.02.2025 20:58 Відповісти
не ****** би він, це не йому вирішувати
показати весь коментар
06.02.2025 14:23 Відповісти
Нарешті хоч хтось сказав чисту правду. Шансів на створення української ядерної зброї рівний нулю. Іде дебілам у вишиванках і казочками - "Ядерна зброя захистить нас від кацапів" хоч кіл на голові стругай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:24 Відповісти
Может быть и не защитит в полной мере сейчас как могла бы раньше .На пара тройка боеголовок сможет существенно ограничить аппетиты раши в будущем когда она будет знать ,что если захочет покончить с Украиной то покончат и с ней ( если и не со всей так с москвой и еще парочкой крупных индустриалных центров точно).Согласись что яо все таки убойный аргумент.Ну а насчет нулевых шансов ,что скажешь тогда про иран или северную корею
показати весь коментар
06.02.2025 14:38 Відповісти
Наивные сказки. Во первых, важно не наличие ЯО а количество. Когда у двух стран примерно равное количество боеголовок, это ещё можно про что то говорить. Когда у тебя одна-три а у врага 5000 то свои три боеголовки ты можешь себе в очко засунуть.

"Согласись что яо все таки убойный аргумент."

Ага, на новый карибский кризис и вечную жизнь в ожидании увидит утром грибок.

"На пара тройка боеголовок сможет существенно ограничить аппетиты раши"
Сколько можно говорить, ЯО никак не помогает от конвенционального оружия. НИКАК. Вообще.

"Ну а насчет нулевых шансов ,что скажешь тогда про иран или северную корею"
У Ирана его нет. А КНДР получила помощь от кацапов. Самостоятельно бы она ничего не сложила.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
кацап, не нуди, заманав
зробимо ми ЯЗ, ми все можемо, якщо захочемо дуже
показати весь коментар
06.02.2025 19:10 Відповісти
Мрій далі. Як діти, чесне слово. Поки українська нація не вилізе з пубертатного періоду, толку не буде
показати весь коментар
06.02.2025 19:27 Відповісти
Ви думаєте, що ЗЕ не розумів, що ніхто нічого не поверне, і не дозволить. Може його заява мала інший характер. Допустимо передвиборчий. Він розуміє, що більшість людей це підтримає, і їм сподобається його боротьба за відновлення справедливості. У той же час, як завжди перекладає відповідальність на партнерів. У разі поразки буде відмазка, що вони винні, не захотіли "віддати-дати ядерну зброю". У будь якому випадку викрутиться.
На це він "майстер-клас".)
показати весь коментар
06.02.2025 14:25 Відповісти
OH RLY?

А пластівець Келлоґ не подумав, що за такої "сміливої" позиції так званого західного світу, ядерна зброя в Україні може з'явитися Made in China?
показати весь коментар
06.02.2025 14:32 Відповісти
Ну, дали ту зброю. І шо далі - зеленский натискає кнопочку і запускає ракети з ядеркою по рашистам. Скіки дебілів. Ще сходіть на чарівне поле та посадить п'ять золотих монет - може дерево вирасте. А те шо зеленский зупинив всі ракетні програми України, розмінував Чонгар, скорочував Армію, будував шляхи для вторгнення рашистів ..... - то вже мать йього нехай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:43 Відповісти
Ясень пінь шо цього ніколи не станется.

При розумній владі дійсно патріотів країни, тишком спробували б зробит і якщо б якимось магічним чином це вдалося,потім сказали"у нас нема ядерної зброї,але якщо потрібно ми її застосуємо"©
показати весь коментар
06.02.2025 14:46 Відповісти
а Південний маш завод у Дніпрі випускав же Сатану!
от би її запустити, навіть без ядерки!
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
О Господи ,, Зеля лише потролив русню , а тут вже - панєслось .!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
що ви накинулись на дідуся келога ? це ж відомий дідусь-невдаха, дідусь-капітулянт.

Ще з В'єтнаму топить за свій культ поразки . Нічого неочікуваного він не каже, для цього трамп його й поставив, а не республіканця-яструба.
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
До речі дуже гарний аргумент для дипломатичної відповіді від України!

Трамп - взагалі мерзотний ухилянт війни у В'єтнамі, якого б раніше до будь-якої спільноти не запросили чи до шановного будинку!
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
Нехай не переживає у разі програшу у війні-капітуляції України, РФ сюди свою завезе...
Як кажуть святе місце пустим не буває... або ЯЗ буде у нас, або на нашій території буде ЯЗ РФ, але тоді у кожної країни вона буде, бо це єдина гарантія безпеки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
Ну так Келлогу треба відповідати:
Ви ж самі кажете, що для миру треба компроміси - повернення ядерки і буде компромісом для усього світу, зокрема для США!
Треба у чомусь поступитися!
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
ця хитрови*ана команда, коли говорить про компроміси, чомусь завжди має на увазі виключно Україну.

- ядерку - ні

- НАТО - ні

- повернути хоч якісь території - ні

- вибори поскоріше - так (товарішч путін просіт)
показати весь коментар
06.02.2025 14:54 Відповісти
Якщо не ядерка, то пропонуйте інший механізм!
Просто підписи - нічого не вартують!
Навіть іноземні війська на території Укарїни - можуть відступити та віддати території!
Довіри немає нікому!
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
Якщо підходити до питання повернення Украіною ЯЗ тверезо і без ємоцій, то треба визнати що мистер Келлог таки правий....На сьогоднішній момент це, по перше недоцільно, а по друге і нереально... Якщо говорити про два види так званих класичних ядерних бомб, так званих ядерних зарядів - це плутоній і уран. Плутоній взагалі складніше - там треба використовувати реактори, в нас вони всі під контролем МАГАТЕ, ми - не Іран, ми не ховаємо ядерні об'єкти. Далі, ми не виготовляємо власного ядерного палива, у нас немає технології реалізованої збагачення уранової руди. І виготовити-це одне, але потрібні також і засоби доставки, потрібни носіі цієі зброі.А в нас немає підводних човнів, стратегічних ТУшок та власних супутників. Та найголовніше - це довго і аж надто дорого. До прикладу - ізраїльські спецслужби з'ясували, що Іран, розпочавши ядерну програму на початку 90-х років, за 20 років зумів зробити лише 5 ядерних боєголовок, вартість яких експерти оцінюють від 100 до 150 мільярдів доларів.
Тому виготовляти "ядерку" - не на папері, а для реального стримування - ми, якби й хотіли, то навіть у найближчій перспективі просто не змогли б. А зважаючи на те, що Україна не збирається порушувати міжнародні договори, бо негайно будуть запроваджені санкціі і ми перетворимось на краіну ізгоя, то єдиний правильний вихід - якнайшвидше доєднання до НАТО, клубу колективної безпеки, де найміцніші економіки як один з елементів стримування мають ті-таки ядерні арсенали. І для цього треба не бикувати і займатися політичним шантажем і звинуваченнями, а робити кропотливу і сплановану дипломатичну працю, на яку наш найкращий випусник відомоі Криворозьскоі Академіі Міжнародних Відносен абсолютно не здатен. Бо він не розуміє також ,що краіни власники ЯЗ -це як закритий єлітний клуб, з якого було легко вийти, але повернутись назад майже неможливо......
показати весь коментар
06.02.2025 14:59 Відповісти
чомусь ірану, кореям та тарганам сусідам (з їх слів) це реально, а нам для захисту та здержування монголів ні? дивна логіка зважаючи що весь світ нам повинен надати захист при обороні нашої території.
показати весь коментар
06.02.2025 15:02 Відповісти
Перші графітові реактори на природньому урані прості і дешеві, Україні під силу максимум рік,
просто Гундосу нічого не треба крім "дай"
показати весь коментар
06.02.2025 15:13 Відповісти
Ну якщо навіть і припустити неможливе, і ми врешті -решт отримаємо ЯЗ (зробимо самі або хтось подарує) , ну і що то змінить? Зеленський натискне на кнопку запуску, чи це зупинить путіна? І ні те і ні друге! Бо як показує історія ,військові озброєні конфлікти існують і між ядерними краінами (Індія та Пакістан тому приклад) Ніхто не наважиться на застосування такоі зброі, розуміючи що прилетить у відповідь. Як приклад- у Гітлера було достатньо хімічноі зброі, але навіть програючи війну, і навіть такий божевільний як він і те не наважився іі застосувати , розуміючи що союзники у відповідь просто зальють усю німеччину хімічною речовиною..... Тому ЯЗ зараз не панацея! Вона нічого не вирішить! Не треба піддаватись дитячим ілюзіям і опускатися до рівня зеленського. Війна може бути виграна тільки наявністью достатньоі кількості ********* і далекобійного озброєння і сильной арміі.... І тим більше дивно слухати зеленського, який все це за роки свого правлІння тільки знищував і скорочував, тим самим по суті відкривши двері ворогу який привів війну в краіну, а тепер патякає про поверненн ЯЗ......А гарантією безпеки від нападу росіі в майбутньому може бути тільки вступ до НАТО. Інших альтернатив немає......
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Чому, Україна в межах своїх міжнародно визнаних кордонів має право застосовувати ЯЗ будь-де, а по Раші звісно тільки у відповідь. Почитайте свого Кьослера лейтенанта армії США що на навчаннях в 50х "ядерні гриби" штурмував. Ядерка робить війну не лінійною, тобто чим більше в тебе на квадратний кілометр техніки і людей тим більше просто їх згорить.
Все зміниться, кацапи змушені будуть або піти або згоріти разом з нами.
показати весь коментар
06.02.2025 17:51 Відповісти
Тут було зроблено третину ядерного арсеналу Франції.
показати весь коментар
06.02.2025 15:22 Відповісти
Ви глибоко не в темі.
показати весь коментар
06.02.2025 16:14 Відповісти
Ні, та будь ласка, якщо ви глибоко у темі- то просвітіть....
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
1. кндр під тотальними санкіями зробили 80 зарядів, та досить точні ракети-носії.
2. іран під адськими санкіями вже зробив, або дуже близько до ядерних зарядів.
3. білорусь отримала ядерку зброю вже готову, та носії.
4. в польщі недавно стався вибух на урано - збагачуючій установці (на 99% польща тихо виготовля власні ядерні заряди)

А Україна значить не може? Коли в Україні є все для власної ядерки! На даний час це питання життя або смерті для України, як народу, так і держави. Коли український народ в кроці від холокосу він повинен дотримуватись гарантій світу, яких сам світ не дотримався???
показати весь коментар
06.02.2025 18:26 Відповісти
Так, згоден, колись теоретично Украіна в залежності від сітуаціі і при бажанні може повернутись до питання розробки і виготовлення ядерноі зброі. Але при умовах величезного фінансування і то протягом 5-7 років. Ви вважаєте що наше керівництво яке вже протягом року не може навіть стабілізувати лінію фронту і ми щодня втрачаємо територіі, яке не в змозі забеспечити армію єлементарними речами і де не вистачає навіть необхідного, яке не може налагодити навіть виготовлення звичайних мін і іх бракованими сотнями тисяч постачають в армію, яке не в змозі навіть фінансово забезпечети поранених воінів-інвалідів (вони отримують при інвалідності усього 600 гр на місяць)- Ви думаєте таке керівництво взмозі налагодити виробництво ЯЗ? Крім того, це складна технологія, а саме виробництво є дуже брудним. До того ж всі чутливі ядерно-паливні цикли відбуваються під контролем МАГАТЕ. Є інспектори, які перевіряють кількість, облік та контроль ядерних матеріалів, зокрема на атомних електростанціях. Ці інвентарні списки ведуть там до десятих грам. Навіть якщо уявити, що ми знайшли економічні ресурси й технології якось украли чи щось таке, ви думаєте, що міжнародна спільнота буде спостерігати спокійно? Ні. Це загрожує втратою підтримки Америки та Заходу, які зараз фінансують наш бюджет, допомагають зброєю. А також це призведе до накладення санкцій ООН, аналогічно з тими, які отримала КНДР після цього кроку в 2003 році. Навряд ми хочемо, щоб Україна йшла тим шляхом, яким йде Північна Корея. І за підсумком: У ******** умовах Україна не має можливості створити ЯЗ. І вся ця балаканина просто ні про що..... Нам краще будувати ракети, дрони та інше озброєння, яке нівелює саме значення "ядерки". Сили оборони зараз без ядерної зброї перебувають на території рф, і росіяни не знають, що з цим робити, хоча завжди погрожували застосуванням ЯЗ при найменшому навіть натяку зазіханню на іхню терріторію.... І що допомогла ім іхня ЯЗ?
показати весь коментар
06.02.2025 21:30 Відповісти
Всі твої аргументи нікчемні. Скільки б ми не робили дронів, параша зробить в рази більше дронів , літаків , танків та ракет. Скільки потрібно коштів на утримання армії, співставної російській? Мабуть це в рази дорожче ядерки. Єдине що може зрівняти сили це ЯЗ. Ти сам це все розумієш
показати весь коментар
06.02.2025 21:42 Відповісти
Ви вперто не хочете зрозуміти, що бажання щось зробити і можливості це зробити- це різні речі. Я вам вже на пальцах пояснив як дитині що це зараз неможливо і недоцільно, Але ви все рівно капризуєте- хочу і все тут. Порахуйте скільки московити иають ракет та боеголовок до них. І скільки нам треба зробити щоб почати ім погрожувати. або хоча б вони почали реально замислюватись про загрозу, для себе, Ви що думаєте зробимо десяток- другий і цього буде вистачить? А носіі для цієі зброі у нас є? У нас є для цього ракети, бомбардувальники чи підводні човни чи своі супутники? Чи ви зібралися іх в сумка поіздом в росію доставляти? І саме головне я повторюю- нам цього ніхто не дозволить зробити. Спробуємо- відразу перетворимось на світового ізгоя під санкціями. без усілякоі допомоги і підтримки. Отоді нам вже точно прийде триндець, Навіть набагато раніше ніж ми встигнемо хоча б щось зробити накшталт ЯЗ......
показати весь коментар
06.02.2025 22:15 Відповісти
Гарантовано робочих в пуйла не більше 50 шт. Все інше втратило термін придатності. Це ви не хочете зрозуміти, що цим шляхом, яким зараз йде війна, України не стане. Пуйло вимагає гарантій знищення України через декілька років, навіть якщо зараз буде деяка заморозка
Краще бути живим ізгоєм, чим мертвим лохом.
показати весь коментар
06.02.2025 22:54 Відповісти
50 Кажете?.....У агресора 46% від орієнтовних світових запасів ядерної зброї: 5580 боєголовок, Згідно з неурядовими оцінками,з них : 1200 відслужили своє, 2670 в резерві та нерозгорнуті та 1710 розгорнуті стратегічні. Класична ядерна тріада - це повітряний, сухопутний та морський компоненти засобів доставки боєголовок. Російська тріада - пускові установки міжконтинентальних балістичних ракети, підводні човни та стратегічні бомбардувальники....... За декларацією СНО від вересня 2022 року, росія має розміщувати 1549 стратегічних боєголовок на 540 стратегічних системах доставки (міжконтинентальні балістичні ракети, балістичні ракети підводних човнів і важкі бомбардувальники). Проте кремль в односторонньому порядку дію договору призупинив. Плюс ще Тактична ядерна зброя, На відміну від ядерної тріади стратегічної зброї, яка хоч поверхнево регулюється, тактична не була предметом угод між росією та США. У звітах та статистиці світового ядерного потенціалу та у розрізі країн її не враховують. Вважається, що російська нестратегічна ядерна зброя знаходиться на зберіганні і не розташована разом із своїми пусковими установками, а тому формально не вважається "розгорнутою". Однак багато місць зберігання розташовані відносно близько до гарнізонів і фактично боєголовки можуть бути передані до своїх пускових установок у короткий термін. Таких боєголовок, дослідники нарахували близько 1558. Серед них морського базування - 784, повітряного (на Ту-22М3, Су-24М, Су-34, Міг-31К) - 334, на базі ПРО чи берегових комплексів - 345, сухопутного базування (у тому числі Іскандер-М) - 95. А тепер на фоні ціих цифр скажіть- скільки нам потрібно виготовити ядерних боеголовок та іх носііів , що хочаб якось погрожувати росіі?

показати весь коментар
07.02.2025 06:21 Відповісти
Лохами ми стали ще у далекому 1990 році, коли ВР Украіни сама проголосила про безядерний статус краіни. А потім первий президент Кравчук продовжив цей рух в безодню, промінявши нашу ЯЗ за безцінь на пустий аркуш паперу. Та ще й вмудрився відмовитись від пропозиціі США на достроковий вступ Украіни до НАТО в обмін на відмову від ЯЗ, І під кінець другий лошара розмінував усе що міг, позакривав усі ракетні прграми, відводив війська і здавав територіі,скорочував армію та іі фінансування- тим самим повністью відкривши двері навстіж для війни яку привів в нашу краіну путін. І до того теж вмудрився відмовитись від пропозиціі Ленд-Лізу..... Якесь безкінечне Де-жавю, і танці по тих самих граблях......
показати весь коментар
07.02.2025 06:38 Відповісти
Зрозуміло, якщо не беруть в НАТО, то потрібно розробляти самим в прискореному темпі,бо інакших стримуючих механізмів проти кацапів не існує 😡
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
Забрали ядерку тепер ще й насміхаючись іздіваються...
показати весь коментар
06.02.2025 15:11 Відповісти
Та хто вас буде запитувати! Зробимо тіхо, та ******* по мАсковських болотах тіхо. Хоча тіхо не вийде.
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
Та пох...зробимо власну...
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
Мразота прокацаська. Самі забрали і кацапами віддали. На *** пішли мразота трампівська.
показати весь коментар
06.02.2025 15:53 Відповісти
"Вбережи мене,Боже,від таких "друзів",а зі своїми ворогами я якось і сам впораюсь".
показати весь коментар
06.02.2025 15:54 Відповісти
Щось не чутно дрлчил на трампа. Як вам? Території здати,рідкоземи віддати і ніякого НАТО. Задоволені ,придурки?
показати весь коментар
06.02.2025 15:55 Відповісти
А забрати атомну зброю і не забезпечити захист, згідно Будапештського меморандуму - це десь посередині між "домовляйтесь з росією самі" і "ми за вас воювати не збираємось".
показати весь коментар
06.02.2025 16:03 Відповісти
Он плохо слушал зЕ.Не в курсе.
показати весь коментар
06.02.2025 16:10 Відповісти
Для США потрібна відносно слабка Європа, яка не зможе конкурувати із ними. Тому америка завжди буди підтримувати біснуватих лідерів московії, які загрожують Європі та гальмують її розвиток. Не було б дивно, коли б США почали допомагати маскалям у разі нашого швидкого успіху у бойових діях.
показати весь коментар
06.02.2025 16:12 Відповісти
Так вони тільки ми успішно атакували зразу тормозили поставки, вони ще надіються приручіти медведя, а ми це способ.
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
вони їм і так допомагають. Розуйте очі. Скільки Сша зробили для росії - ніхто не зробив
показати весь коментар
06.02.2025 17:43 Відповісти
Калоніям ядерку не можна давати.
А всі, хто винен у здачі ядерної зброї, спокійно доживають свій вік, і плювали на Україну.
США поставила Зебланов на своє місце у параші))
Так буде і з НАТО і ЄС, лохотрон одним словом.
показати весь коментар
06.02.2025 16:17 Відповісти
То все ****** нечего там сложного нету вон ким чи даже сделал. наша ядерка на фпв крепится будет
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
Ти б хоть би почітав скільки потрібно часу на це не кажучі про кошти, і всі будуть дивиться по третє
показати весь коментар
06.02.2025 17:39 Відповісти
польща проводить досліди зі збройовим ураном, і ЩО ?
напевно вже має декілька зарядів, і ЩО ?
тільки тупі **** барани в Україні топлять проти ЯЗ
показати весь коментар
07.02.2025 11:49 Відповісти
З такою політикою америкосів шанс, що США залишаться лідером світу, також нульовий, чим далі тим більше країн будуть готові послати їх нах.. разом з їх доларами, будуть друкувати їх лише для себе.
показати весь коментар
06.02.2025 16:50 Відповісти
Розумієте в чому питання це нацбезпека і кожна країна дивиться уважно, і ось є Україна яка немала своєї я\з і сусідня країна яка її мала просто роздерибанила територію яка їй приглянулася. Я ось про що , все вже відбувається в світі просто це таємні програми і про такі плани ніхто нерозголошує, бо навіщо підіймати пил завчасно.
показати весь коментар
06.02.2025 23:19 Відповісти
По перше почитайте в неті скільки треба часу для збагачення урана для ЯЗ, якщо почати зараз, це років 20, щоб не писати всяку дурню
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Позбігалися адепти "прастих рєшєній" і давай розповідати, як просто зробити ядерку,такі самі керують Україною 🤬
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
Шанс, що дадуть ЯЗ приблизно 0.01%. Шанс, що через провокативні заяви зеленського про ЯЗ стосунки з партнерами ще більше погіршаться 75%. Він або ворог або ідіот. Або все разом. Щодо коментаторів, які тут радісно пісяють кипятком від цих заяв, впевнений, що більшість з вас не вороги, а ота друга категорія.
показати весь коментар
06.02.2025 17:46 Відповісти
Цьому дурники на емоціях взагалі до мікрофона підпускати нільзя, бо несе таке, що його другими словами назвали дураком.
показати весь коментар
06.02.2025 17:50 Відповісти
Залишається прикупити ядрёну бімбочу у корейців і приховати її десь в Карпатах.
показати весь коментар
06.02.2025 18:02 Відповісти
кацапо-тролі просто скаженіють, вони формують думку, що Україна ні за яких обставин не може навіть думати про власну ЯЗ.
Вони цього дуже бояться, бо тоді з ЯЗ УКРАЇНА БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ БУДЕ ЖЕРТВОЮ !
показати весь коментар
06.02.2025 18:13 Відповісти
Наскількі відомо Україна і не намагається отримати ЯЗ, тому що знищувала її не за ради війни, а за ради миру, вона тільки нагадує учасникам тих подій, що згідно угоди під назвою Будапештський меморандум Україна знищила 2 тис. ядерних боєголовок бувшого СРСР разом з ракетами і шахтами націлених на Захід надавши їм послугу з безпеки в тому числі 1,4 тис. на США , виконавши свої обовязки вчасно і в повному обсязі чого не скажеш за гарантів, які допомагають в не в повному обсязі і невчасно.
показати весь коментар
06.02.2025 18:18 Відповісти
Пан Келлог вирішив цинічно під'#бнути нас; і це під час війни, коли Країна кров'ю стікає.
показати весь коментар
06.02.2025 18:27 Відповісти
зато гречку получили.
показати весь коментар
06.02.2025 18:28 Відповісти
Радника звати не Кіт Келлог, а звичайна стара тупа ****.
показати весь коментар
06.02.2025 18:36 Відповісти
"Келлог закликав керуватися здоровим глуздом".
Що робити,коли такого вибрали,якого треба закликати,щоб керувався здоровим глуздом і вибрали такі,що самі не керувались здоровим глуздом.
Мусить якось його ставити на місце.
показати весь коментар
06.02.2025 18:42 Відповісти
Ми ж не якісь там чучхе-північнокорейці, і не навіть не іранці-аятольянці. Ми страшні "бєндєравци", нам ніззя.
показати весь коментар
06.02.2025 18:55 Відповісти
головне щоб було та незакінчувалось бажання
показати весь коментар
06.02.2025 18:58 Відповісти
Панове, зверніть увагу на беззмістовний, по колу, словесний пронос Келлога. Це свідчить про те, що він таки обісрався і геть не знає, що сказати. Наразі головне, що заважає нам відновити ядерну зброю - це ненажерна банда зелених гопників. Проте ми можемо просто зараз авансом оголосити про поновлення свого міжнародно визнаного статусу ядерної держави, через те що Будапештський меморандум фактично втратив чинність у 2014 році, при чому не з нашої провини.
показати весь коментар
06.02.2025 19:02 Відповісти
Кіт Келог - бойовий офіцер, десантник, спецназівець, реально сам кидав гранати у В'єтнамі. Його дружина теж військова, десантниця.

Разом з тим, хоч його й нагородили за роботу в Іраці - там особливих заслуг не получилось. Не знаю, чи дивиться він на Україну як на Ірак, але має зрозуміти різницю.

Даремно ви чіпляєтесь до цитати про ядерну зброю : важко зрозуміти про яку зброю він казав, про ту що забрали США, чи про ту що Україна прагне створити самотуж

Насправді треба не поступатися в питанні вступу в НАТО, стосовно решти (тимчасова втрата частини території) можна йти на компроміс. Але стосовно невступу до НАТО треба впиратися і не погоджуватися.
показати весь коментар
06.02.2025 19:06 Відповісти
келЛОХ йде за кораблем
показати весь коментар
06.02.2025 19:13 Відповісти
Цілком логічне ствердження. Бо повернути може тільки той, кому віддали. А кому віддали?
показати весь коментар
06.02.2025 19:17 Відповісти
Сторінка 3 з 4