7996 відвідувачів онлайн
12 622 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 4
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:17 Відповісти
Та звідки ж ви лізете стратеги мамкіни... Різницю між поважати цілісність та бути гарантом цілісності розумієш? Якщо Україна підпише мирну угоду із втратою територій, то це й буде офіційною визнаною її територією. Так зрозуміло?
Впрягатися за Україну в кордонах 94 року штати не зобов'язані. Ось якщо стануть ГАРАНТОМ цілісності України у цьому договорі, лише тоді вони будуть зобов'язані ці гарантії виконувати у випадку подальшої агресії кацапів, чи будь кого.
показати весь коментар
06.02.2025 16:18 Відповісти
Ти забіг наперед, ми кажемо про теперішній час!
Саме формулювання такої угоди це неповага до кордонів України та власного підпису.
Що значить впрягатися - війська посилати - так, не повинні, але і так формулювати угоди - теж не повинні!
Навіщо тоді там взагалі той перший і третій пункти!
показати весь коментар
06.02.2025 16:38 Відповісти
Як ТАК формулювати? Хто й що саме формулював вже? Де можна почитати офіційно? Дитячий садок "Козюльки". Можливо, та скоріше за все, йдуть неформальні перемовини за посередництвом штатів. Потім штати кажуть офіційно щось на кшталт цього: Якщо договір влаштовує обидві сторони, та сторони дійшли згоди ,то він влаштовує і США . Так це робиться.
показати весь коментар
06.02.2025 16:49 Відповісти
Ще один способ США не виконувати своє документальні домовленності - це розпад країн.
Саме так договори із Югосоавією були анульовані після її розпаду.
Там ще було відокремлення Чорногорії від Сербії.
При тому, що навіть із Хорватією там практично спільна мова!
показати весь коментар
06.02.2025 16:46 Відповісти
Але тут вже США нічтого не бояться і не оформлюють.
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
...кісінджер чекає на тебе!
показати весь коментар
06.02.2025 13:22 Відповісти
Чем Келих наполнить, то оттуда и выльется
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
Її здали віслюки обравши оманського зрадника.
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Воно то так, та тільки трішечки не так.
показати весь коментар
06.02.2025 13:35 Відповісти
Авжеж не повернути нашу взад - вона ж утилізована. Тут питання що волонтери можуть намутити нову, якщо скажуть що вже треба
показати весь коментар
06.02.2025 13:24 Відповісти
Я думаю за пару мішків рису в Північної Кореї можна виміняти.
показати весь коментар
06.02.2025 13:27 Відповісти
Вона путілізована.
показати весь коментар
06.02.2025 13:37 Відповісти
Проте як і щодо попередніх рішень українського парламенту, яким чином має Україна рухатися до без'ядерного статусу та які повинна отримати гарантії своєї національної безпеки президент (кравчук) усі застереження Верховної Ради і цього разу повністю проігнорував.

Натомість вже 14 січня 1994 року Кравчук разом з президентами США Клінтоном та РФ Єльциним підписав у Москві так звану Тристоронню заяву та Додаток до неї, якими фактично було дезавуйовано усі принципові рішення Верховної Ради України. А саме - президент Кравчук погодився з російською пропозицією не знищувати ядерні боєголовки та ще й під міжнародним контролем, як того вимагали рішення парламенту, а передати їх до РФ. Причому не 42%, як було визначено ратифікаційною Постановою Верховної Ради, а всі 100%, та ще й у рекордні терміни - упродовж семи років.
показати весь коментар
06.02.2025 14:04 Відповісти
Онєгдод дня від келлог корн флейкс:

Пам'ятаєте, президент сказав, що ми - уряд здорового глузду. Джерело: https://censor.net/ua/n3534317
показати весь коментар
06.02.2025 13:24 Відповісти
А, тобто ненульові.
показати весь коментар
06.02.2025 13:26 Відповісти
Та тільки недоумок з 95 кварталу міг вкотре нарватися на таку відповідь!
показати весь коментар
06.02.2025 13:26 Відповісти
З початку потрібно навчитися голосувати НЕ ЗА клованів з шашликами.
Бо вони звісно не ядерну зброю зроблять, а поломані велосипеди.
показати весь коментар
06.02.2025 13:27 Відповісти
Так у нас одні кловани.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
Брехня,есть варианты.
показати весь коментар
06.02.2025 14:09 Відповісти
Тоді швиденько Украіну в НАТО!
показати весь коментар
06.02.2025 13:27 Відповісти
Як її повернеш? Потрібно виробляти свою. З мощним стариком повністю згоден.
показати весь коментар
06.02.2025 13:27 Відповісти
Ну це спірне питання,як в Україні з'явиться адекватний,впертий презедент зі сталевою волею ( не з яйцями зеленими по 17 гр) та любовью до України,напевне у таких як цей дядя Україна і питати не буде,а просто поставе перед фактом.
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
В ирана под санкциями шансы ее создать тоже были близкие к нулю тем более ,что ни базы ,ни специалистов ,ни оборудования почти не было .А нет почти создали если не уже.Что уже говорить об Украине у которой яо было и все наработки ,люди и оборудование для создания в наявности .Дед видимо не в курсе о чем базарит ,а ну что я говорю они же и Киеву со все Украиной давали от 3 дней до месяца
показати весь коментар
06.02.2025 13:56 Відповісти
Ірану сильно допомогли кацапи. Це по перше...
показати весь коментар
06.02.2025 14:16 Відповісти
Так и у нас те наработки советские и схемы ,которые кацапы аятоллам передали тоже есть как и специалисты .Я же написал
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
Все советские наработки остались в Москве. А Украине ядерные боеголовки не разрабатывались.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Тоді нас просто кацапи роздеруть разом з америкосами. Поділять так, як поділили Польщу (Річ Посполиту) в 1772-1793 рр.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
вряд ли, все приходит во власть становиться врагом АВТОМАТОМ,
показати весь коментар
06.02.2025 18:32 Відповісти
Допустим я вернув атомне озброєння,воно в мене є,куди я сьогодні,зараз їм стрельну
Це безглузде самоввпевнене шльопання язиком
Тільки любе озброєння в кожному домі і ніяка зараза не полізе сюди
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Ну да,каждому АК-47! Детский сад.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
в мокву, куди ще?
показати весь коментар
06.02.2025 19:03 Відповісти
Для начала украинцы должны заявить, на государственном уровне, об ошибочности решения про избавление от яо приняв соответствующий закон предусматривающий самое жесткое наказание для политиков принявших такое решение.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Це треба було робити ще в 1992 році. Зараз вже пізно...
показати весь коментар
06.02.2025 14:49 Відповісти
і що далі?
показати весь коментар
06.02.2025 17:54 Відповісти
Ту що була звичайно не можна повернути. Вона вже знищена. І якби навіть була, то вже б пройшли всі терміни придатності.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
ДНЯЗ: (1) Кожний Учасник цього Договору в порядку здійснення свого
державного суверенітету має право вийти з Договору, якщо він
вирішить, що пов'язані зі змістом цього Договору виняткові
обставини поставили під загрозу найвищі інтереси його країни.
показати весь коментар
06.02.2025 13:31 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми - уряд здорового глузду" - весьма спорное утверждение, стоит заметить.
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
провина США шо Україна вмивається кров'ю 100% ...Хамло цинічне !!!
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
В первую очередь наша собвственная и наших недальновидных политиков ,а потом уже сша и всех остальных
показати весь коментар
06.02.2025 13:58 Відповісти
Зачем нам назад старые ракеты, которые давно уже сгнили у рашистов на складе?

Если бы мы решили иметь своё, то сделали бы новое, вопрос в другом, зачем оно нам, чтобы пугать мир, как это делает кровавый путлер?

Украина должна выступить с инициативой об уничтожении всего оружия массового поражения, вот что нужно делать, чтобы наступил мир на всей Земле!!!
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
Ага, я вже таке десь чув. З трибуни Верховної Ради. Іван Драч і деякі інші говорили приблизно таке. "Навіщо нам зброя? Ми демократична та миролюбива країна, яка ні з ким не збирається воювати. Знищивши свою ядерну зброю і скоротивши армію ми покажемо всьому світу нашу миролюбність і станемо прикладом для наслідування."

Показали!! Тепер дивіться, щоб вам, суки, очі повилазили.

Стали прикладом. Прикладом кінчених дебілів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Я представляю, что было бы с миром, если бы ядерное оружие было у таких, как вы.
показати весь коментар
06.02.2025 13:46 Відповісти
Ну и что бы с ним было .Вон у раши во главе с пу оно есть и у религиозных фанатиков ирана тоже есть и у пухляша ына есть и что все их бояться и предпочитают диалог вести ,а не войну как эти же вышеперечисленные диктаторы с нами ведут
показати весь коментар
06.02.2025 14:01 Відповісти
кацапа, достатньо, що воно є у таких як ви, кончених.
показати весь коментар
06.02.2025 16:51 Відповісти
Ти не рівняй тоді і зараз.
показати весь коментар
06.02.2025 14:18 Відповісти
До чого тут ракети? Справа в ЯЗ, а не в засобах доставки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Розовый пони!
показати весь коментар
06.02.2025 14:14 Відповісти
Это будет возможно и разумно тогда, когда на всей Земле не останется ни одного путлера. Так что до мира розовых пони еще очень далеко.
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
Нам потрібно не просить ядерну зброю а зробить самим. Ми що не можемо? КНДР може а ми ні?
показати весь коментар
06.02.2025 13:36 Відповісти
Щоб зробити, потрібно випробовувати. Де?
показати весь коментар
06.02.2025 13:42 Відповісти
Ви вважаєте що не спрацює без випробування?
Ну тоді нехай буде не випробувана ядерна зброя.
показати весь коментар
06.02.2025 13:54 Відповісти
Есть масса мест это не проблема вообще.
показати весь коментар
06.02.2025 16:16 Відповісти
Вірно, справа не в ракетах, а в бомбах. Я ж про це і написав.
показати весь коментар
07.02.2025 07:32 Відповісти
Зелені-- ракети ПВО не зробили ні одної, міни роблять диряві, а ви хочете щоб вони балістичну ракету зробили)))) а саме головне!!!!! Загуглі стільки потрібно часу для збагачення урана хоть для однієї ракети, і хто нам дасть це обладнання, я розумію нєрви, але це пустослів'я
показати весь коментар
06.02.2025 17:47 Відповісти
КНДР допомогли кацапи.
показати весь коментар
06.02.2025 14:19 Відповісти
Черговий псевдодемократ.
показати весь коментар
06.02.2025 13:36 Відповісти
Знову ядерний срач!
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
Так, при цих діячах в США та і в Україні, шанси дійсно мізерні, але все змінюється і нам потрібно робити своє. Вчиться у Ізраелю, бо ніхто не знає, чи є в них ядерна зброя, скільки її. От так і потрібно робити, а не базікати про те.
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 13:40 Відповісти
Авжеж, Україна не зможе повернути собі ядерну зброю, але у разі необхідності вона її використає.
показати весь коментар
06.02.2025 13:40 Відповісти
щоб смердічні Крвчучні мощі крутились у труні, раом із спадкоємцями, і теж саме Кучмою.. Здохніть у злиднях
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Хабадники Шнеєрсона усе зробили для того щоб позбавити українців від реального інструменту захисту, для створення якого в сталінські часи приклали неймовірні матеріальні і людські ресурси. Щоб вряди-годи українці не спитали тих коли узнають правду про натхненників і реалізаторів генодицу українців.... Шмульцкєри кравчук із кучмою приклали свою комуно-сатанинську руку.
показати весь коментар
06.02.2025 13:42 Відповісти
ПРавильно діду: ви ж позбавили нас ядерної зброї і наїбали кинувши на поталу ******* русні...
показати весь коментар
06.02.2025 13:43 Відповісти
Чим би допогла в даній війні ядерна зброя??Можливо при наявності ядерки люди були б розумніші і голосували по іншому??Тупе стадо,яке волає про ядерку,воно й не дивно після виборів клоуна
показати весь коментар
06.02.2025 13:46 Відповісти
Умник с таким тупым погонялом?
показати весь коментар
06.02.2025 14:17 Відповісти
Помогла бы тем, что ***** не напало бы на Украину.
показати весь коментар
06.02.2025 14:25 Відповісти
Повернути стару ядерну зброю так, а створити нову і то дуже швидко шанс 100%!
показати весь коментар
06.02.2025 13:48 Відповісти
Невже так багато дурників, які думали що країні третього світу з неадекватним керівництвом, з аграрною економікою, з військовим конфліктом із другою державою з ЯЗ - хтось дозволить створити свої бімби - коли таким державам як Німеччина, Корея, Японія не дозволяють?
Це не кажучи вже про можливість створити та профінансувати.
Реально нарід інфантилів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:51 Відповісти
німеччині і іншим не загрожуюь тотальним знищенням і на них ніхто не нападав вже більше 50 років.
показати весь коментар
06.02.2025 13:54 Відповісти
Невже? А як же казочки місцевих воювак до останнього, що після Україні 200% буде Європа аж до Лісабону, га? Чи вже концепція одразу змінилась?
До речі, ніяк ЯЗ не знімає загрозу знищення, навпаки дійсно робить його тотальним. Бо у випадку удару 1 боєголовкою Україною назад прилетить 100.
показати весь коментар
06.02.2025 13:59 Відповісти
не га-кай кретин. Україна має повне право оборонятись всіма засобами включно з ЯЗ. Ну не одна ракета, а скажімо 3, на москву підарбург та ростов - знищать більшу частину населення росії. чи захоче хтось на болотах такого удару?
показати весь коментар
06.02.2025 14:05 Відповісти
Не огризайся, собацюра. Я з тобою як з людиною спілкувався, а ти ногу кусаєш.
Україна може думати, що має право на що завгодно, але скоріш за все ії роз'їбуть ще превентивно. Та ще й не тільки рашка, а й західні "союзники" разом.
Але якщо допустити фантастичний варіант втілення твоїх фантазій, то по Україні полетать ракети на кожне місто і знищать взагалі все населення.
Чи захоче хтось бити по великим містам росії, розуміючи ці наслідки? Це утопія і не міняє нічого принципійно так само як із конвенційною війною. Україну буде огрібати ще більше, що так, що так.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
собацюра твій татко, який виховав такого кретина. у все, тепер пнх.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
Це все на що ти здатно, собацюра? ХАМАСу ніхто ЯЗ створити не дозволив, отже і таким злим на весь світ собакам не дозволить. Може колись затямиш, але то навряд чи. Розум в тебе теж як в собаки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Ни иран ,ни северную корею никто превентивно не ******** так ,что не надо тут пугать .Пуганные уже за три года войны
показати весь коментар
06.02.2025 14:27 Відповісти
А ты по всей видимосьти больше бедности боишся чем жизнь потерять
показати весь коментар
06.02.2025 14:42 Відповісти
Я вже написав. ЯЗ аж ніяк не знижує вірогідність померти і не підвищує безпеку.
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
так, без ножа краще ходити лісом ніж з ножем?
так, ідіот лівацький?
показати весь коментар
06.02.2025 19:06 Відповісти
Я вам, ідіотам нацдебільним, пояснюю, що ЯЗ це не панацея взагалі. Реально якісь агресивні папуаси тумба-юмба.
показати весь коментар
06.02.2025 20:29 Відповісти
я тобі відповім останній раз , лівацький ботяра
май зброю а не бумажку!!!
це стосується усіх рівнів життя
коли тебе гопарі зустрінуть увечері ти зрозумієш
ну або смоктати їм будеш
показати весь коментар
07.02.2025 03:43 Відповісти
Тебе, нацдебіл, так за ту "зброю" відтрахають, що ти 10 раз пожалкуєш. Просто ви, нацдебіли, думаєте, що весь світ під вас підстраюватись буде.
Ні, стеруть в порошок та за 3 дні забудуть про існування таких папуасів.
показати весь коментар
07.02.2025 12:16 Відповісти
Абсолютно вірно. Це кацапо-тролі, які формують думку, що Україна ні за яких обставин не може навіть думати про власну ЯЗ. Вони цього дуже бояться, бо тоді УКРАЇНА БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ БУДЕ ЖЕРТВОЮ !
показати весь коментар
06.02.2025 17:59 Відповісти
Ідіот, як тільки з України злетить ракета з ЯО. Кацапи миттеао запустять їх у відповідь ще до того як наша досягне цілі.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
або навпаки - тільки параша запустить ЯЗ, одразу і Україна вдарить ЯЗ у відповідь. Україна ще нікому не погрожувала ЯЗ, а от пуйло погрожує всьому світу! І по Україні він вже мінімум 3 рази збирався вдарити ядеркою.
показати весь коментар
06.02.2025 14:27 Відповісти
Все угрозы параши, это дешёвые понты. И это понимают все.
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
ну як сказать... по словам Білого дому путін двічі вже майже нажав кнопку, першого разу його спинили США, другого - Китай. А в мене нема причин не довіряти розвідці США. Сам пуйло вихвалявся, що з задоволенням знищить Україну ядерним ударом.
показати весь коментар
06.02.2025 18:02 Відповісти
а кто ее профинансировал Индии и Пакистану???
показати весь коментар
06.02.2025 15:33 Відповісти
Населення в мільярд та 150 мільйонів. В Україні ж половина населення це пенсіонери.
показати весь коментар
06.02.2025 15:55 Відповісти
а Израиле?
показати весь коментар
06.02.2025 16:03 Відповісти
Вікіпедію можеш почитати.
Нехай Україна хоча б своїх пенсів прокормить, яке там ЯЗ. Чи воно матеріалізується?
показати весь коментар
06.02.2025 16:13 Відповісти
есть варианты..можно просто заявлять, можно выйти из безядерного статуса, и больше ничего не делать, можно разместить чужое ЯО у себя....
показати весь коментар
06.02.2025 16:17 Відповісти
Сторінка 2 з 4