10172 відвідувача онлайн

Черкаський ТЦК про конфлікт: Військовослужбовці терцентру діяли в межах чинного законодавства

напад на ТЦКашників у Черкасах

У Черкаському ТЦК та СП прокоментували конфлікт, який напередодні стався на вулиці Різдвяній за участі чоловіків та військовослужбовців терцентру.

Про це розповів тимчасовий виконувач обов'язків заступника начальника ОТЦК та СП Володимир Левченко, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Суспільне.

За його словами, військовослужбовці територіального центру здійснювали заходи оповіщення військовозобов'язаних.

"Власне в тому районі під час оповіщення побачили чоловіків, які відповідають під категорію військовозобов'язаних і підійшли до них з метою перевірки військово-облікових документів. В одного вони встигли перевірити військово-облікові документи, але їм ще не надійшла відповідь від оператора, який надає нам інформацію що з людиною. І розпочався вже словесний конфлікт, який потім перейшов в більш серйозні наміри", - розповів Левченко.

У ТЦК наголосили, що військові терцентру діяли в межах чинного законодавства, не порушуючи його.

"Вони трималися, не дивлячись на провокації цивільних громадян, які переходили всі нормальні етичні межі. Тож якщо є якісь чинники, які вказуватимуть на порушення правил військового обліку, вони, звісно, будуть враховані під час складання адміністративних матеріалів", - зазначив Левченко.

За його словами, один із військових ТЦК та СП — ветеран, учасник бойових дій.

"Він пройшов військові дії на Харківщині, на Запорізькому напрямку. Зараз за станом здоров'я проходить військову службу в територіальному центрі", - додав він.

Нагадаємо, у Черкасах поліція розпочала кримінальне провадження за фактом хуліганських дій щодо військовослужбовців ТЦК та СП.

27 травня у Черкасах правоохоронці затримали чотирьох осіб, які брали участь у конфлікті з військовослужбовцями ТЦК та СП.

Топ коментарі
+32
Додай ще щось про бурятів, без них методичка не повна.
показати весь коментар
27.05.2025 17:45 Відповісти
+31
Учитывая что тцкшники были налегке и без сопровождения полицейского - 100% хотели по быстрому срубить бабла, а вместо этого получили по чайнику 😁
показати весь коментар
27.05.2025 17:38 Відповісти
+27
Чуваки, що без супроводу правоохоронців чогось вимагають від громадян і навіть не можуть надати на їх законну вимогу посадові посвідчення державного зразка - це всього-навсього члени ОЗУ. Громадяни мають повне право на самооборону для недопущення скоєння злочинів цими особами.
показати весь коментар
27.05.2025 17:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
А шо, так можна було?
показати весь коментар
28.05.2025 14:22 Відповісти
Ти хочеш щоб у тебе у дворі в Австрії сиділи бандюки так?
показати весь коментар
28.05.2025 13:54 Відповісти
Ооооо, бачу, що ти дуже гострий на язик, чи не поголиш мою дупу в такому разі?
показати весь коментар
28.05.2025 11:16 Відповісти
Ти вже поділився цим маренням зі своїм власним психіатром?
показати весь коментар
28.05.2025 11:05 Відповісти
Ось мені цікаво, чи твій особистий психіатр знає яку нісенітницю ти тут верзеш ?
показати весь коментар
28.05.2025 09:57 Відповісти
Ойой. Налякав....
показати весь коментар
28.05.2025 02:27 Відповісти
Дивно ви про своїх товаришів по службі... Сидять на шиї у платників податків, ухиляються від своїх прямих зобов'язань, прикриваються ім'ям народу, а в СІЗО поки не потрапили, бо правоохоронна система і є спільниками... А той двір позбувся цих гівнюків та і мешканцям спокійніше і комфортніше жити і надалі. Ха ха ха
показати весь коментар
28.05.2025 01:25 Відповісти
"Запрошення" до ТЦК - має ЗАКОННУ назву - ПОВІСТКА, яку мають видати оті самі "співробітники", а не пхати у незареєстрований юридично транспортний засіб. Більш того, людина для відвідування ТЦК має мати при собі ЗАКОНОДАВЧО встановлений пакет документів, який вона НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНА мати при собі перебуваючи на вулиці.
показати весь коментар
28.05.2025 01:14 Відповісти
А 17 стаття передбачає якісь права і свободи для громадянина? 17 стаття чітко регламентує які формування НЕ МАЮТЬ ПРАВА ОБМЕЖУВАТИ ПРАВ ГРОМАДЯН!
показати весь коментар
28.05.2025 00:34 Відповісти
Дрищ, чого ти вилізло? Бігом під мамкину спідницю!
показати весь коментар
27.05.2025 23:26 Відповісти
Стьопа, а чому тебе тільки російські тролі лайкають?
А чому ти не можеш повісити на себе прапор України?
А де то ошивався до 01.02.2025,, поки тебе ведмедчук не знайшов і не зарєєстрував тут?
показати весь коментар
27.05.2025 23:19 Відповісти
Ти дісно дебіл. Тобі ж пояснюють - ст 17 не про права, а про заборону участі військових в обмеженнях прав. Крім того, права які обмежуються повинні визначатись законом - не скопом і не по хотєлке якогось посадовця чи імпровізації тецекашника, а законом з визначенням терміну дії обмеження. В любому випадку - військовим заборонено брати участь в обмеженнях навіть визначених законами, бо виключень в ст. 17 немає.
показати весь коментар
27.05.2025 23:10 Відповісти
А указ Президента про обмеження дії 17Ї статті бачите? Якщо ні, Значить дія статті юридично не обмежується.
показати весь коментар
27.05.2025 22:27 Відповісти
Гедолідор зробив с України сомалі щоб мародерити на крові і сидіти у корита
показати весь коментар
27.05.2025 22:07 Відповісти
Стули пельку, промоскальський ждун.
показати весь коментар
27.05.2025 21:57 Відповісти
Кожен притомний громадянин буде захищати в першу чергу самого себе. А цей завод може стати в любий час місцем району зосередження ЗСУ. Так що правильно зробили що продали. Який дурень його купив? Ха ха ха.
показати весь коментар
27.05.2025 21:55 Відповісти
Дублюю для тих "на броневику" у ролі дебілу:

Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
Це перелік тих статей Конституції, котрі не можуть бути обмежені. Стаття 17 до цього переліку не входить.
показати весь коментар
27.05.2025 21:36 Відповісти
Що, херой, злився?
показати весь коментар
27.05.2025 21:26 Відповісти
Друзенко, керівник ПДМШ - шпиталю, який рятує ЗСУ на фронті, каже, що три буси з бурятами ТЦК влаштували облаву на двох його співробітників мабуть наслідок того, шо Друзенко активно критикує Зе. (c)

https://x.com/i/status/1927415087754519039
показати весь коментар
27.05.2025 20:39 Відповісти
Вони страждають, бо на вулицю не вийдеш- можуть мобілізувати, кордони перекриті, ще й над головою зрідка пролітає.
показати весь коментар
27.05.2025 20:35 Відповісти
Фонд держмайна продав "Київський авторемонтний завод" за 310 мільйонів.
что с этого получил каждый гражданин от батьківщини? захищать часный завод?
показати весь коментар
27.05.2025 20:31 Відповісти
ти дибіл. Котрий не може відрізнити права від заборони. Для таких даунів як ти і прописали 17 статтю. І це те що роблять з країною зелені виродки аукнеться гірше ніж вторгнення рашки.
показати весь коментар
27.05.2025 20:27 Відповісти
Ото ж бо й воно, що вони "втомилися від війни", анітрохи не понюхавши її.
показати весь коментар
27.05.2025 20:24 Відповісти
Яке відношення гопники ухилянти мають до народу? Що таке повага до гопника який вже в СІЗО саме за гопнічество? Скільки ті гопники заплатили податків щоб рахувалися що вони там десь когось годують. Щоб когось особисто хтось годував треба щоб дохід був більше 100 к. в місяць. По тих гопниках не скажеш що вони взагалі десь працюють. Тобто вони також сидять на шиї платників податків. Гопники це не народ або не весь народ. Щоб прикриватися ім'ям народу. Якщо навіть той двір якимсь дивом позбудеться тих гівнюків, то всім іншим мешканцям мабуть буде набагато спокійніше і комфортніше жити і надалі. Наприклад особисто для мене краще коли в дворі постійно знаходяться поліція або тцк. А не оці галімі забухані гопники. Ха ха ха.
показати весь коментар
27.05.2025 20:09 Відповісти
красивая сказка. вас зеленский учил в трускавце?
показати весь коментар
27.05.2025 20:08 Відповісти
А ти з якою метою , трохи вище цікавился ?
показати весь коментар
27.05.2025 20:06 Відповісти
Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції

І де тут 17 стаття??? Щось я не бачу
показати весь коментар
27.05.2025 20:03 Відповісти
не знаю такого
показати весь коментар
27.05.2025 20:03 Відповісти
Ще під ніком ;рітта рижук; писав? Він?
показати весь коментар
27.05.2025 20:01 Відповісти
Громадяни втомилися від війни і хочуть свято перше мая і шашликів.
показати весь коментар
27.05.2025 20:00 Відповісти
А хоч би й так, ввічливо запросили, а він відказується......, та й 65статтю Конституції України ніхто не відміняв

Стаття 65. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.

Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону.
показати весь коментар
27.05.2025 19:52 Відповісти
Не ображай Суліму. Він смарагд Цензора. БУв ще такий "Ігор Л", шкода десь пропав. Дай бог живий
показати весь коментар
27.05.2025 19:51 Відповісти
Пам'ятаю це відео. Хлопчина з переляку навіть упісявся.
показати весь коментар
27.05.2025 19:48 Відповісти
Поржав з коментів. Дякую хлопці, підняли настрій
показати весь коментар
27.05.2025 19:47 Відповісти
щоб побільше забанити
показати весь коментар
27.05.2025 19:44 Відповісти
показати весь коментар
27.05.2025 19:43 Відповісти
Всі хто заздрів успіху своїх односельчан по господапрсту, бо у них було все, а у тих нічого, різного роду алкаші тамаргінали. Надягли кожанки і стали комуністами. А потім почали розкуркулювати своїх вчорашніх "друзів". Якраз таки оту всю ******* в ватніках і шапках вушанках в тєплушках ешелонами перевезли на домбас саме після голодомору, а не до.
показати весь коментар
27.05.2025 19:40 Відповісти
Уехал,потому что не хотел жить с такими как вы. Причем до войны. А если вам военный напишет, какие будут оправдания???
показати весь коментар
27.05.2025 19:40 Відповісти
Ще й бесплатно підвезуть )
показати весь коментар
27.05.2025 19:37 Відповісти
То есть это нормальное поведение?? Нормально на остановке общественного транспорта прям под ноги окурки бросать или может нормально мусорные пакеты из окна выбрасывать??? Так же как и кошек,собак на улицу выкидывают когда они надоели. Я много чего насмотрелся. По этому и уехал, как показало время - не зря. Вы же остались, вас все устраивало, а теперь странная ситуация. В состав РФ вы не хотите,но воевать кто то должен,только не вы.. Я в отличии от вас,в политику не лезу, там не бывает нормальных кандидатов, но население слишком глупое чтоб осознать это.
показати весь коментар
27.05.2025 19:37 Відповісти
А сам ти де і чому ховаєшя?
показати весь коментар
27.05.2025 19:31 Відповісти
За відсутності відповідних паперів людину можуть запросити до ТЦК для з'ясування обставин.

Ось так запрошувати?

показати весь коментар
27.05.2025 19:26 Відповісти
Ой баюсьбаюсьбаюсь,інтернетних пі да рів Ще своїм братом з тюрми налякай. Пєрхоть ти під за луп Na.
показати весь коментар
27.05.2025 19:26 Відповісти
Заступник начальника ОТЦК та СП Володимир Левченко, а які межи закону України, дозволяють їздити ТЦК на закордонних номерах на автомобілі? Народ прийняв отих вояк за диверсійну кацапську групу. Навчиться з початку поважати закони України та народ, який вас годує.
показати весь коментар
27.05.2025 19:26 Відповісти
Ну все зрозуміло.Твій діагноз homo stolidus cum dissocia personali
показати весь коментар
27.05.2025 19:24 Відповісти
Так тобі і не треба захищати але навіщо ображати, давати поради людям країни до якої ти ніякого відношення не маєш? Тобі ж ніхто не дає поради за кого вболівати, за Тшасковського чи за Навроцького.
показати весь коментар
27.05.2025 19:21 Відповісти
На тлі https://week.ukrainianwall.com/142721-mobilizaciyu-rozshirili-teper-mozhna-sluzhiti-do-65-rokiv мобілізації в Україні питання про наявність військово-облікових документів стає особливо актуальним.

Представники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) мають законне право перевіряти документи, що підтверджують військовий облік громадян.

За відсутності відповідних паперів людину можуть запросити до ТЦК для з'ясування обставин. У зв'язку з цим громадянам важливо знати, які документи потрібно носити із собою та в якому форматі вони мають бути надані, щоб уникнути можливих проблем.

https://week.ukrainianwall.com/uk/142727-mittyeve-zatrimannya-ta-mobilizaciya-tck-rozv-yazali-ruki-ostatochno-yak-zahistitis
показати весь коментар
27.05.2025 19:20 Відповісти
Він з ТОТ. Відпрацьовує.
показати весь коментар
27.05.2025 19:16 Відповісти
Я з вас, козлорилих троляк, пруся. Коли не вивозите, то прапор негайно допомогу направляє. Ви ж тупі.
показати весь коментар
27.05.2025 19:15 Відповісти
Звичайно. Адже Горлівка- це Україна.
показати весь коментар
27.05.2025 19:15 Відповісти
Ні. То були твої родичі, СтєпаноВ.
показати весь коментар
27.05.2025 19:13 Відповісти
Згоден. 1:1
показати весь коментар
27.05.2025 19:12 Відповісти
З якої палати розвіднику?
показати весь коментар
27.05.2025 19:10 Відповісти
А зачем мне таких людей как ты защищать??? 30 лет сидели в своей Украине, а теперь по хатах прячетесь.
показати весь коментар
27.05.2025 19:10 Відповісти
Кого ти лякаєш,гнида англійска. Ти в Україну і носа не всунеш,я вже не кажу щоб щось зробить,черешенька мамкина ти обісрана. Я перший раз був мобілізований ще у 14.
показати весь коментар
27.05.2025 19:10 Відповісти
Я ж кажу,що пеньок з очима .В конституції такого поняття нема,як власні.Раджу прочитати конституцію телепню.
показати весь коментар
27.05.2025 19:09 Відповісти
А щодо розвідника, то я ним і є. Виявляю вас на сайті, систематизую та відправляю у спеціальний відділ СБУ на розробку. Треба ж вас якось проріджувати. Ось і твій нік хутко зникне.
показати весь коментар
27.05.2025 19:08 Відповісти
Я запитую- чому ти з Великобританії так переймаєшся мобілізацією в Україні? Чи ти житель ТОТ?
показати весь коментар
27.05.2025 19:07 Відповісти
А ти Шкільний автобус?
показати весь коментар
27.05.2025 19:06 Відповісти
Ти Дімон?
показати весь коментар
27.05.2025 19:05 Відповісти
Власні це ті які прописані у Конституції. Кожному. Особисто. Тобі також.
показати весь коментар
27.05.2025 19:04 Відповісти
Більшість Старлінків ЗСУ на польському ІР.
показати весь коментар
27.05.2025 19:04 Відповісти
Ти якусь херню написав .Які зобовязання?Власні?Власні у кожного різні і не регламентуються законом.Підеш до війська розвідником,бо на пенька похожий,ворог не поміте
показати весь коментар
27.05.2025 19:02 Відповісти
Угу. Військові винні що такі як ти не хочуть воювати. До речі, а чому ти з Великобританії так переймаєшся мобілізацією в Україні?
показати весь коментар
27.05.2025 19:02 Відповісти
Дімон, повертайся з Польщі і покажи, як треба Україну захищати.
показати весь коментар
27.05.2025 18:58 Відповісти
Ні. На окупованих територіях бояться й перднути. Особисто допитував полоненого, сказав ;А што дєлать, павєстка пришла, вот і пашьол;.
показати весь коментар
27.05.2025 18:53 Відповісти
Когда окажутся в составе РФ, тоже на сотрудников военкомата будут бычку включать??? Люди как были быдлом, такими и остались.. Только в России разговор короткий с такими.
показати весь коментар
27.05.2025 18:52 Відповісти
Так, вигрібали кацапи, але руками мерзотників, серед яких були і українці, але керували ними відомо хто, і відомо, які нації були серед начальства цих керувальників представлені найбільше.
показати весь коментар
27.05.2025 18:51 Відповісти
Шо ти тут дрищеш?Зброю в руки і захищай країну клятий пердун-ухилянт!!
показати весь коментар
27.05.2025 18:51 Відповісти
Стаття 17. Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.
показати весь коментар
27.05.2025 18:50 Відповісти
Нічого. Тому й викривають злочинців. Не так швидко як би нам хотілося. Але повторюся, злочини в середовищі державних службовців не є аргументом на користь відмови від власних зобов'язань як громадянина України. Якщо хтось їде на червоний це ж не є дозволом що ви також можете це робити.
показати весь коментар
27.05.2025 18:49 Відповісти
І с вамі рассія!
показати весь коментар
27.05.2025 18:49 Відповісти
З якою метою цікавитесь?
показати весь коментар
27.05.2025 18:46 Відповісти
Та невже ти там був?
показати весь коментар
27.05.2025 18:44 Відповісти
Стаття 65. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.

Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону.
показати весь коментар
27.05.2025 18:41 Відповісти
А що конституційного в цих шалених заробітках?
показати весь коментар
27.05.2025 18:41 Відповісти
Кожна сциклива ухилянтська скотиняка, подібна тобі, позіціонує себе як борцуна з зеленим режимом. Мовляв, я не ховаюсь у погрібі. Це я так знешкоджую владу Зеленського. Не буду воювати поки ці зеленосракі у країні керують. Це у вас всіх така відмовка. Щоб не виглядати остаточним чмом засраним під спідницею у дружини. А начебто політичний опонент. По іншому звучить. Але виглядає так само огидно як і той хто вже втопився в Тисі.
показати весь коментар
27.05.2025 18:40 Відповісти
Якщо в сусіда стріха протікає і він приводить до влади всяких пройдисвітів,то йому важко чимось допомогти
показати весь коментар
27.05.2025 18:29 Відповісти
Оповіщення і насильне впихування в бус - це не одне і те саме.
показати весь коментар
27.05.2025 18:29 Відповісти
Сторінка 1 з 2