8717 відвідувачів онлайн

Росія накопичила майже 2000 ракет різного типу, також нарощує виробництво "Шахедів", - ГУР

Запаси Росії ракет і дронів: ГУР розкрило оновлені дані

Станом на червень 2025 року Росія має у своєму арсеналі понад 1950 стратегічних ракет різних типів, включаючи балістичні, крилаті та гіперзвукові ракети. Також російські війська збільшують виробництво БпЛА.

Про це повідомили у ГУР МОУ, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

Крім того, за даними розвідки, ворог має тисячі ударних дронів Shahed-136 та їхні імітатори.

Основні запаси ракет РФ включають:

  • до 500 балістичних ракет 9М723 "Іскандер-М";
  • до 300 крилатих ракет 9М728/9М729 "Іскандер-К";
  • до 260 крилатих ракет Х-101, які запускають бомбардувальники Ту-95 та Ту-160;
  • до 280 крилатих ракет Х-22/Х-32 із бомбардувальників Ту-22М3;
  • понад 400 крилатих ракет 3М-14 "Калібр";
  • до 150 гіперзвукових аеробалістичних ракет Х-47М2 "Кинджал" на винищувачах МіГ-31К;
  • до 60 балістичних ракет KN-23 північнокорейського виробництва.

За даними ГУР,  РФ вдалося наростити виробництво окремих ракет на 10-20%.

Щомісяця росіяни виробляють до 195 ракет, зокрема:

  • до 60 ракет "Іскандер-М";
  • до 20 "Іскандер-К";
  • до 60 "Х-101";
  • до 10 модернізованих Х-32;
  • до 30 "Калібрів";
  • до 15 "Кинджалів".

Виробництво дронів

Крім того, ворог має понад 6 тисяч ударних БПЛА типу "Герань-2" (Shahed-136), "Гарпія-А1", а також понад 6 тисяч імітаторів ("Гербера").

За оцінкою ГУР, Росія здатна виробляти до 170 таких дронів на добу –– ударних та імітаторів.

До кінця поточного року Росія планує наростити виробництво БПЛА до 190 одиниць/день.

Топ коментарі
+30
«Два-три рази, і вони закінчаться взагалі» (с)
показати весь коментар
21.06.2025 11:48 Відповісти
+19
І де наші 3 тисячі ракет і мільйони дронів які обіцяв "найвеличніший" ?
показати весь коментар
21.06.2025 11:53 Відповісти
+17
санкції працюють,економіка в дупі,.....так нам казали
показати весь коментар
21.06.2025 11:48 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
«Два-три рази, і вони закінчаться взагалі» (с)
показати весь коментар
21.06.2025 11:48 Відповісти
санкції працюють,економіка в дупі,.....так нам казали
показати весь коментар
21.06.2025 11:48 Відповісти
ви мабуть ждун або зрадник,тільки вони не вірять та довіряють месседжам влади(це був жарт)
показати весь коментар
21.06.2025 11:51 Відповісти
І де наші 3 тисячі ракет і мільйони дронів які обіцяв "найвеличніший" ?
показати весь коментар
21.06.2025 11:53 Відповісти
Российские оккупанты с начала полномасштабного вторжения выпустили по территории Украины более восьми тысяч ракет, это инфа за февраль 2024 года, думаю на данный момент уже больше 10 000 ракет выпустили, это получается 2900 ракет в год а осталось всего 2000 у них, ну перемога получается ))
показати весь коментар
21.06.2025 11:54 Відповісти
Україні виробити стільки не під силу - але ше є Захід який в"їбе санкціями по рашці
показати весь коментар
21.06.2025 11:55 Відповісти
А скільки асфальту накопичила Україна? А тротуарної плитки?
показати весь коментар
21.06.2025 11:55 Відповісти
Потужний "довгий Нептун", ракетний комплекс Сапсан, так і не доїхали до фронту...
Бла-бла-бла...
показати весь коментар
21.06.2025 11:56 Відповісти
Ситуацію може дещо змінити створення ядерної та хімічної зброї (особливо VX) - якщо русня перейде червону лінію, ми зможемо знищити населення москви.
показати весь коментар
21.06.2025 11:57 Відповісти
І що ГУР разом з президентом і його 5-6 ефективними менеджерами зробили щоб рф не виробляла ракети? Ну крім, волання про посилення санкцій?
показати весь коментар
21.06.2025 11:57 Відповісти
Чому такі найцінніші "спеціалісти" і за кордоном? Приїжджай сюди і виробляй.
показати весь коментар
21.06.2025 11:59 Відповісти
Просто не врахували, що є ще багато пральних машин, з яких вони виймають чіпи для ракет. От машинки закінчаться - і все, Кубань наша.
показати весь коментар
21.06.2025 12:01 Відповісти
А де наші, обіцяні Зе ще рік тому - 4 мільони дронів і 30 тисяч ракет?? Вклали -вкрали?
показати весь коментар
21.06.2025 12:02 Відповісти
Вы не полностю прочитали статью, они уже развернули производство и делают до 200 ракет в месяц. Больше, чем все НАТО вместе взятое ,кстати. Страшные цифры...
показати весь коментар
21.06.2025 12:04 Відповісти
І для чого ж все це вони нам кажуть?...
показати весь коментар
21.06.2025 12:08 Відповісти
Яка нах ядерна,хімічна зброя? Проспись,в Україні снаряди,міни звичайні виготовити не можуть,браковане ліплять,а ти про ядерну,хімічну зброю,наївний.Під керевництвом найпотужнішого,найвеличнішого,************** сонцесяйного лідАра в Україні тількі найчесніших міліонерів виробляють.
показати весь коментар
21.06.2025 12:08 Відповісти
я в Україні, це VPN.

>Приїжджай сюди і виробляй.

без проблем, з зе ви вже домовились?
показати весь коментар
21.06.2025 12:09 Відповісти
Це було актуально на початку вторгнення, коли була надія порівняно малими силами зупинити ворога. Зараз вже такі масштаби, що без Заходу Україна не витягне ніяк, хоч би весь асфальт зняти. А Захід не хоче і не захоче, так що це все вже таке, аби поговорити. Що не відміняє тупості нинішньої влади.
показати весь коментар
21.06.2025 12:09 Відповісти
Де наші анонсовані ракети, які мали випускатися у промислових масштабах, як обіцяв Зеленський?
Тільки на словах, бо в реальності це брехня.
Зеля постійно бреше та здає Україну пуйлу частинами.
І саме сумне, що всіх це влаштовує. Бо мовчать.
показати весь коментар
21.06.2025 12:09 Відповісти
skill issue, якщо адекватні люди будуть займатися створенням ЯЗ та хімічної зброї - проблем не буде.
показати весь коментар
21.06.2025 12:10 Відповісти
Щоб готували дітей та онуків до тривалої війни. Вже ж було тут про це.
показати весь коментар
21.06.2025 12:10 Відповісти
Ну от, скажуть, вибирайте - тривалу війну, чи мирний договір Зеленського...
показати весь коментар
21.06.2025 12:12 Відповісти
І не тільки Кубань...
показати весь коментар
21.06.2025 12:13 Відповісти
Може ТЦК всі бояться, або подібного. Всі суди теж під Татаровим..
показати весь коментар
21.06.2025 12:14 Відповісти
Нардеп Железняк підтвердив, що співвласник "Кварталу 95", близький до ОПи гаманець Зеленського Тимур Міндіч втік з України.

Це друга, після втечі Чернишова, втеча щурів за тиждень. Шефір, до слова, вже там.

Як відомо, елітно-калібровані "потомки козаків у 10 коліні" зазвичай мають чуйку на грандіозний шухер. Чи, може. вони з Іраном поїхали воювати? 🤔
показати весь коментар
21.06.2025 12:14 Відповісти
Так і є. Ще 2 - 3 місяці і рашці кирдик...
показати весь коментар
21.06.2025 12:15 Відповісти
Точно можно сказати, що у Нідерланди не здимило.
показати весь коментар
21.06.2025 12:16 Відповісти
Все правильно делают до2350 в год,а выпускали эти годы по 2900 в год ракет!!!
показати весь коментар
21.06.2025 12:16 Відповісти
А це Україну поставили в розтяжку західні любі друзі. Тепер так, тільки варіанти - здаватися або воювати ще років невідомо скільки. Хоча варіанти могли бути й інші, але тут від України далеко не все залежить.
показати весь коментар
21.06.2025 12:16 Відповісти
И не понятно зачем НАТО сейчас производить ракеты если у них полные склады этих ракет, типа есть 10 000 ракет и давайте ещё 2000 произведем чтоб лежало 12000
показати весь коментар
21.06.2025 12:18 Відповісти
показати весь коментар
21.06.2025 12:19 Відповісти
Ну? А де чергове потужне відео від СБУ, про знищення усіх ракетоносних літаків?
показати весь коментар
21.06.2025 12:19 Відповісти
Так, навіть величезний срср, економіка якого була повністю переведена на військові рейки і працювала цілодобово, не зміг самотужки, без потужного ленд-лізу, впоратись з агресором. Але деякі так і не змогли виконати прості математичні дії і четвертий рік продовжують упорото верзти маячню про асфальт.
показати весь коментар
21.06.2025 12:21 Відповісти
Які? Які адекватні люди? Що одне зейло це все чудить? Що отой цткун, який людей катує, стане іншою людиною коли президента змінити? Чи продажні судді з прокурорами кудись подінуться або перевиховаються?
Виробляти будь-яку зброю має приватне підприємство, яке в цьому зацікавлене. Будь-яке ДП засре все так чи інакше. Чи можливо таке приватне виробництво в країні де перевіряючих органів більше всього на планеті, ще й тотально корумпованих та наполовину укомплектованих зрадниками?
Немає у держави шансів у цій ітерації, про*бали, як у 17-му році минулого століття.
показати весь коментар
21.06.2025 12:22 Відповісти
>Немає у держави шансів у цій ітерації

Інших більше не буде, русня не буде допускати минулих помилок - українців будуть вбивати чи вивозити.

>Будь-яке ДП засре все так чи інакше.

Приватне так само може засрати все. В США чомусь ядерну та хімічну зброю виробляли саме державні структури.
показати весь коментар
21.06.2025 12:27 Відповісти
Цінність СРСР для Заходу у Другій світовій була в першу чергу в великих людських ресурсах, які дозволяли стирати Вермахт, доки Захід готуватиметься до війни. А щоб ці ресурси підтримувати, потрібен був ленд-ліз.

Усі аналогії випадкові, то вам тільки так здається.
показати весь коментар
21.06.2025 12:27 Відповісти
Ти пропонуєш здаватись, чи нескінченно воювати?
показати весь коментар
21.06.2025 12:33 Відповісти
Без проблем - це як? Вже працюєш на підприємстві ВПК?
показати весь коментар
21.06.2025 12:37 Відповісти
українців будуть вбивати чи вивозити

На тот вже всіх вбили та вивезли?
показати весь коментар
21.06.2025 12:39 Відповісти
Відкрити кордони. І кожен сам для себе вирішить, що йому робити.
показати весь коментар
21.06.2025 12:40 Відповісти
Щоб випускати щось в промислових масштабах, треба ту промисловість мати. А її за 33 роки повністю розвалили. Будували ж бо аграрну супердержаву, а не промислову.
показати весь коментар
21.06.2025 12:42 Відповісти
З росією теж кордони відкрити?
показати весь коментар
21.06.2025 12:43 Відповісти
>На тот вже всіх вбили та вивезли?

Ні, щоб не створювати мотивацію для українців. У випадку повної окупації будуть вбивати, або вивозити людей масово - щоб перетворити Україну на черговий рузкій рєгіон без українців.
показати весь коментар
21.06.2025 12:43 Відповісти
Готовий працювати над створенням ядерної та хімічної зброї, головне щоб зе прийняв відповідне рішення.
показати весь коментар
21.06.2025 12:44 Відповісти
Я нічого не пропоную, для того є люди у верхах - вони й визначать, чим це все закінчиться.
показати весь коментар
21.06.2025 12:46 Відповісти
А вони хіба закриті? Закриті якраз ті, куди українці хотіли б поїхати.
показати весь коментар
21.06.2025 12:46 Відповісти
Україна закрила кордон з Росією. У зв'язку з російською агресією, Україна закрила всі пункти пропуску на кордоні з Росією, а також з Білоруссю та біля невизнаного Придністров'я, з 28 лютого. Ц
показати весь коментар
21.06.2025 12:49 Відповісти
в ответ клоун нарастил в 10 раз производство бусиков тцк и увеличил зарплаты мусорам и судьям
показати весь коментар
21.06.2025 12:49 Відповісти
А твоя хата з краю...за кого голосував?...
показати весь коментар
21.06.2025 12:50 Відповісти
а у нас один пи.....шь
показати весь коментар
21.06.2025 12:51 Відповісти
Просто нашим людям спокійно коли їм розповідають казки, їм простіше тоді жити в мильній бульбашці.

Час від часу їм вкидають картинку про якісь розробки, деяким з яких от уже більше півтори року але вони так і не на конвеєрі. В реальності ситуація з кожним днем ускладнюються орки нарощують і маштабують виробництво ракет, ми ж нарощуєм кількість чиновників які тікають з України з награбованим.

Нам виставляють красиву картинку про удари дронами з бп 20-30 кг, які в реальності не приносять великих втрат оркам, тому що у них багато авіації, що збиває більшість, та в наших малий заряд навіть у порівнянні з шахедом, використання ж більших бпла збільшить їх замітність і оркам буде простіше їх знешкоджувати. Скільки вже було пусків в реальності тільки по НПЗ була якась успішність та і все.

Необхідні балістичні ракети, але судячи із заяв, що проскакують від чиновників, вони вважають, що то дорого та дрони краще. Може і дорого але судячи з підняття зарплат чиновникам та спецпенсії в бюджеті гроші є. Треба вивчати досвід Ірану клепати дешеву і ефективну балістику, не використовуючи при цьому дороге шассі.

Або пробувати робити рій невеликих далекобійних дронів на водні з АІ та новими датчиками орієнтації (кому цікаво може почитати про західні розробки там точність до 1-2 м на 700 км, щоб беспілотник попав в зону удару дальше вже ШІ шукає ціль ) і запускати їх в реальне масове виробництво, кошмарити не заводи а логістику та аеродроми. Особливо необхідне зараз вибивання авіації орків, та гелікоптерів, ППО.

Таким чином зараз ідуть китайці та американці. Ми тут відстаємо.
показати весь коментар
21.06.2025 12:52 Відповісти
это всё поршенко зеленского в растяжку поставил, забыл что ли?
показати весь коментар
21.06.2025 12:52 Відповісти
Звісно ні. Це ж я приймаю рішення про гарантії безпеки для України, удари по російських заводах, санкції на нафту й так далі. Чого б то моя хата скраю була - ми тут на цензорі всі стратеги.

А якшо вам цікаво то за Петра П., але не вважаю що й він зараз би щось кардинально змінив.
показати весь коментар
21.06.2025 12:53 Відповісти
І Кучма!
показати весь коментар
21.06.2025 12:54 Відповісти
Ти вже морозиш маячню. З боку рашки йде агресія. Там, фактично, не кордон, а лінія оборони. Мова йде про західні кордони.
показати весь коментар
21.06.2025 12:55 Відповісти
и Брежнев
показати весь коментар
21.06.2025 12:58 Відповісти
Розвернути виробницвто не так зараз складно, у нас є багато людей які зараз працюють розробниками онлайн на західні компанії, їх можна залучити давши їм нормальну зарплатню, операторів ЧПУ навчити не так складно, можна і іноземців на 2-3 місяці запросити на навчання. Головне бажання щось змінити. Ну і бити по рукам рекрутерам, які зараз раптово знімають бронь на декілька тижнів типу через технічні труднощі і починають дії по оповіщенню.

А те що ви кажете розвалили то все застаріле і неефективне, я б сказав, що старе керівництво тих заводів, воно б затримувало час від розробки до конвеєра, тому що повсюди б пхало своїх родичів, або тягнуло відкати? Такі дії як п'ята нога в коня на кожному заводі.
показати весь коментар
21.06.2025 13:00 Відповісти
Ну об'єктивно - він якби й підписав, то зумів би витиснути якісь більш-менш непогані умови. Інша справа, що в умовах, коли ворог відчуває силу, а союзники морозяться, спробуй ще щось витиснути. Але якби П був президентом, то цілком імовірно, що війна би й не почалася (або почалася пізніше). Але історія не знає "якби", так що треба виходити з реалій.
показати весь коментар
21.06.2025 13:02 Відповісти
Ага... Переживають кацапи за мотивацію...
показати весь коментар
21.06.2025 13:03 Відповісти
А зеленський з 2019 року, з Оманським рішалою та «ПОТУЖНИМИ» менегерами, що за цей час поставили з Ракетних Комплексів, у військо України!?!?
Самітами міру-мір, зеленський з групою осіб в урядовому кварталі, ****** не зупинив!!!
показати весь коментар
21.06.2025 13:03 Відповісти
Війна була б в будь-якому випадку при будь-якому українському президенту, бо кацапам вкрай необхідний сухопутний коридор, вода та електрика на Крим. Це, фактично, і є основна ціль війни. Так, розпочалась би вона, можливо, трохи пізніше. При сильному українському президенту куйлу знадобилось би більше часу на підготовку.
показати весь коментар
21.06.2025 13:08 Відповісти
цензор в Україні без VPN працює!
показати весь коментар
21.06.2025 13:08 Відповісти
Та 500 років вже якось крутиться то все з кацапами, і нічого і мову пам'ятають і історію і література з поезією є. Виїдуть до Канади потом захочуть то повернуться, що перший раз.
Головне людей врятувати, а ви тут пропонуєте клепати ЯО, яке у русні вже є, один привід і застосують.
показати весь коментар
21.06.2025 13:09 Відповісти
згоден, буде зачистка
показати весь коментар
21.06.2025 13:09 Відповісти
Це так, але П. вміє в усякі дипломатичні ігри, тому хто його зна як би це все було. Виграти час теж цінно, он наші європейські друзі цим і займаються. В будь якому разі, маємо шо маємо, сенс фантазувати.
показати весь коментар
21.06.2025 13:11 Відповісти
На цей раз вони змінять демографію так. що тут більше не буде України.
показати весь коментар
21.06.2025 13:12 Відповісти
>а ви тут пропонуєте клепати ЯО, яке у русні вже є, один привід і застосують.

Тому спочатку створюємо VX, а потім ЯЗ - якщо русня ризикне використати ЯЗ, отримає дохлу москву.
показати весь коментар
21.06.2025 13:13 Відповісти
Звичайно переживають, бо вивчали Sun Tzu.
показати весь коментар
21.06.2025 13:14 Відповісти
А ти, кацап, не сси - як отримаємо наказ створити ЯЗ та хімічну зброю, все зробимо. Тому твоя мацква та навасіб зможуть отримати заряд VX.
показати весь коментар
21.06.2025 13:15 Відповісти
Розгорнути виробництво якраз дуже складно. Кілька дослідних зразків тих же нептунів чи сапсанів, зроблених вручну - це одне, а серійне виробництво - це зовсім інше. Навіть, збільшити вже готове не так просто. Почитай новини. Потужні західні країни з потужною економікою не завжди можуть з цим справитись. Що вже казати про повністю убиту українську? Та ж сама рашка, ресурси та можливості якої в багато разів перевищують українські. Якби не Китай, не було б там зараз ніхера. Абсолютно ніхера.
показати весь коментар
21.06.2025 13:18 Відповісти
Десь заридав Арестович.
показати весь коментар
21.06.2025 13:20 Відповісти
Багато ти наробиш, сидячи на дивані. Хіба що під себе...
показати весь коментар
21.06.2025 13:21 Відповісти
Що ти мелеш? Кого ти створиш, фантазер? Буде Україні те, що Ірану, ще на етапі розробки. І, навіть, не від рашки, а від тих же західних партнерів.
показати весь коментар
21.06.2025 13:24 Відповісти
А якщо повоюємо ще кілька років, Україна, може, і буде, але без українців. Який варіант кращий? Українець в Канаді чи його зовсім нема?
показати весь коментар
21.06.2025 13:28 Відповісти
Не бреши, кацапе, нічого не буде. Ніхто не чіпає країни, які мають зброю масового знищення, тим більше, якщо вона направлена проти русні.
показати весь коментар
21.06.2025 13:29 Відповісти
Так-так, продовжуй так думати. Коли прилетить дрон в твою мацкву й ти почнеш РАПТОВО помирати, не дивуйся - то український VX.
показати весь коментар
21.06.2025 13:30 Відповісти
Наша ракетна программа Нептун після розвалу її Зеленським не запрацювала і досі. Слова Зеленського про виготовлених 2 мільйони дронів говорить про те що він дійсно 🤡🤡🤡, якщо їх не вистачає на фронті. Це як про мільярд посаджених ним дерев. Де с***ка він взявся на нашу голову.
показати весь коментар
21.06.2025 13:32 Відповісти
Найкращий варіант - створення ядерної, хімічної, біологічної зброї, щоб твої володарі зрозуміли, що у випадку переходу червоних ліній буде бо-бо.
показати весь коментар
21.06.2025 13:33 Відповісти
Так. Такі диванні "ядерщики" та стратеги, як ти, коли їх виводять на чисту воду, завжди починають верзти про "кацапів", "твою маскву" та іншу подібну маячню.
показати весь коментар
21.06.2025 13:35 Відповісти
На загрозу застосування VX вони дадуть відповідь загрозою застосування свого VX або ядерної зброї. І війна продовжиться як зараз.
показати весь коментар
21.06.2025 13:35 Відповісти
"Ніхто не чіпає країни, які мають зброю масового знищення"

Саме так. Тих, хто ВЖЕ має, не чіпають. Чіпають тих, які ХОЧУТЬ її мати. Ірак та Іран тобі в приклад. Те ж буде і з Україною. Направлена проти русні? А де гарантія, що наступні "ефективні менеджери" не направлять її в протилежний бік? Нема такої гарантії. Тому ніхто і не дозволить Україні мати ЯЗ.
показати весь коментар
21.06.2025 13:41 Відповісти
Якби я не мав в цьому досвіду то міг вас послухати, потужні західні країни не можуть з цим справитись тільки по одній причині, перше це їм нах... не треба, вони в безпеці, вони навіть 5% на оборонку не хочуть витрачати.
Друге у них є деякі вимоги до безпеки, якими ми нехтуємо зовсім, а це тягне за собою багато витрат на ліцензування і страхування, що і складають основну частину вартості.
показати весь коментар
21.06.2025 13:42 Відповісти
Якщо ми будемо погрожувати застосувати VX/ЯЗ у випадку прориву фронту - їм буде легше відмовитися від продовження війни, бо у випадку прориву фронту зі стрімким просуванням ворога нам буде вже все одно, й ми знищимо москву та інші великі міста русні, а сенс русні знищувати те, що вони вже захоплюють?
показати весь коментар
21.06.2025 13:57 Відповісти
>Ірак
не мав зброї масового знищення і не планував її створювати

іран - й досі спокійно працює над створенням ЯЗ.

>Те ж буде і з Україною.

Ні, не буде, бо який сенс атакувати Україну, якщо виробництво може бути розташоване глибоко під землею? Потім Україна може відповісти VX, нащо ризикувати? Краще тихо дозволити й домовитися про обмеження використання.

>А де гарантія, що наступні "ефективні менеджери" не направлять її в протилежний бік? Нема такої гарантії. Тому ніхто і не дозволить Україні мати ЯЗ.

Немає такої гарантії, тож доведеться таким країнам бути чемними, а не поводитися як угорщина.
показати весь коментар
21.06.2025 13:59 Відповісти
На яку чисту воду ти виводиш, ліл? Ти ж навіть не перевірив, чи маю я відповідні знання. А я їх маю. Тож не переживай, кацапе, створення ЯЗ цілком реальне, головне щоб влада це підтримала.
показати весь коментар
21.06.2025 14:00 Відповісти
Кубань не наша! Кубань належить черкесам і адигам, которих кацапи вирізАли 101 рік, а на опустівші землі черкесів-адигів заселяла козаків, як зараз заселяє кадирівцями, дагестанцями і т. п. південь України , зокрема Маріуполь. Вільні черкеси втікали на маленьких човнах в Османську імперію. Зараз десь біля 10 млн. черкесів проживає на території Турції та Ізраілю. Ось тому так дивно звучать назви "ісконно російських" міст, як Адлнр, Туапсе, Сочі і т. п.
показати весь коментар
21.06.2025 14:07 Відповісти
Ніхто не ризикуватиме Києвом заради ПРИПУЩЕННЯ, що москалі повірять у наші погрози знищення москви, злякаються і перестануть наступати.
показати весь коментар
21.06.2025 14:15 Відповісти
А ризикувати і не треба. Або русня продовжує війну і ми рано чи пізно знищимо москву - бо Києву вже буде пофіг, або вони підпишуть мир. З точки зору логіки - русня обере другий варіант.
показати весь коментар
21.06.2025 14:24 Відповісти
Припустимо вони захопили Запоріжжя та Херсон (як хочуть зараз). Ви будете погрожувати ядерним знищенням Москви?
показати весь коментар
21.06.2025 14:32 Відповісти
Ні. Особисто я вважаю, що єдиною причиною для використання VX/ЯЗ є прорив фронту зі стрімким просуванням ворога. Бо в такому випадку ми вже фактично програли й русня окупує великі землі швидко - отже, як останній постріл, можна знищити москву, спб тощо.
показати весь коментар
21.06.2025 14:36 Відповісти
Припустимо вони захопили Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одесу, Харків і Суми. Ви будете погрожувати ядерним знищенням москви?
показати весь коментар
21.06.2025 14:44 Відповісти
Люди дітей готують до виїзду, нах їм ця "тривала війна" впала. Ніхто не буде жити під ракетами, хай зелена потолоч своїми їбалами сама їх ловить.
показати весь коментар
21.06.2025 14:44 Відповісти
я не робив аналізу того, чи треба використовувати ЯЗ/VX при повільній окупації земель, не можу нічого сказати.
показати весь коментар
21.06.2025 14:49 Відповісти
Ага. Всі коментатори Цензора мають знання. Всі военачальники, стратеги, ядерщики, хіміки, президенти і міністри. В коментарях. А в реальності, чомусь, сидять на просцятих диванах, так нічого в житті і не досягши...
показати весь коментар
21.06.2025 15:19 Відповісти
Ти справді недоумок? З ким чемними? Лише тільки подумай про створення ЯЗ, як західні ж "друзі" рознесуть Україну, як рознесли Ірак і зараз розносять Іран. Ти справді цього не розумієш, чи в тебе таке завдання від подоляка: упорото верзти маячню?
показати весь коментар
21.06.2025 15:23 Відповісти
>А в реальності, чомусь, сидять на просцятих диванах, так нічого в житті і не досягши...

Проєкція власного життя на інших? Особисто я не називав себе ядерщиком, але певні знання в цій галузі маю.
показати весь коментар
21.06.2025 15:23 Відповісти
Я теж маю в цьому досвід. Тому і стверджую: нічого суттєвого Україна виробляти не зможе. В усякому разі в найближчі кілька десятиліть.
показати весь коментар
21.06.2025 15:25 Відповісти
Твої "певні знання" отримані в 7 класі на уроці фізики з підручника. І ти вже вирішив, що з ними ти можеш розробляти ЯЗ? Ким працюєш, знавець? В якій галузі?
показати весь коментар
21.06.2025 15:32 Відповісти
Сторінка 1 з 2