14835 відвідувачів онлайн

Припинення бойових дій в інтересах України та РФ. Потрібні переговори, - Венс

Венс зробив заяву про припинення війни РФ в Україні

Віцепрезидент США Джей Ді Венс вважає, що нинішня фаза війни між Росією та Україною виснажує обидві сторони, і настав час шукати шляхи припинення бойових дій.

Про це Венс заявив в інтерв'ю Pod Force One, інформує Цензор.НЕТ.

Провали РФ на фронті

За словами американського посадовця, росіяни зазнають значних втрат на передовій, попри мінімальні територіальні здобутки, а водночас Україна стикається з серйозними внутрішніми викликами.

"Територія, яку росіяни захоплюють, настільки мала, і при цьому вони втрачають багато людей. Українці, зі свого боку, стикаються з багатьма проблемами", - сказав Венс.

Час для мирних перемовин

На думку віцепрезидента США, збройне протистояння зайшло у фазу, коли подальші бойові дії не приносять вигоди ні Україні, ні Росії, і потрібні переговори.

"Ми справді віримо, що досягли того моменту, коли й Росії, і Україні вигідно припинити боротьбу", - додав Венс.

Топ коментарі
+12
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показати весь коментар
29.10.2025 21:37 Відповісти
+11
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показати весь коментар
29.10.2025 21:34 Відповісти
+10
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показати весь коментар
29.10.2025 23:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показати весь коментар
29.10.2025 21:37 Відповісти
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показати весь коментар
29.10.2025 21:34 Відповісти
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показати весь коментар
29.10.2025 23:34 Відповісти
Це байки. Утримування тактичних ядерних ракет коштує менше ніж футбольні клуби - іграшки олігархів.
показати весь коментар
29.10.2025 21:41 Відповісти
Яким чином?В тебе в голодних 90х були гроші на утримання яо?
показати весь коментар
29.10.2025 21:40 Відповісти
Чого збудився? Боїшся України з ядерною бомбою? Бійся. 🚀
показати весь коментар
29.10.2025 21:43 Відповісти
Бомбардувальники розпиляли. Ми нічого не забудемо.
показати весь коментар
29.10.2025 21:45 Відповісти
яке утримування? ось у мене є БЧ на основі плутонію, що там обслуговувати?
показати весь коментар
29.10.2025 21:47 Відповісти
Постріли мінометні браковані випускали(підозрюю що і надалі йде брак,просто заборонили жалітися) а яо то простіше
показати весь коментар
29.10.2025 21:48 Відповісти
Але цікаво як боти сороса набігають на згадку ядерної зброї. Знають хто винен.
показати весь коментар
29.10.2025 21:48 Відповісти
Чувак, мова про країну з власною ЯЗ (чи мали ми можливість нею керувати - хз, але все ж). Треба було проявити стійкість, або обміняти її на щось цінне (наприклад НАТО), а не не шматок туалетного паперу.

А зараз вже пізно скиглити і мріяти про ЯЗ.
показати весь коментар
29.10.2025 21:56 Відповісти
Так що там треба обслуговувати? Ви знаєте, але не ділитесь.
показати весь коментар
29.10.2025 21:59 Відповісти
І стати як Іран і КНДР для всього адекватного світу. Воно нам треба?
показати весь коментар
29.10.2025 22:03 Відповісти
Не было у меня отопления и света в 22 году по 18 часов в день и что значит уничтожит всю провизию ? Он будет ракетами бить по 3кк баксов в склады провизии? Которых десятки тысяч по стране
показати весь коментар
30.10.2025 00:53 Відповісти
Давіть на рашку - не видумуйте велосипед
показати весь коментар
29.10.2025 21:35 Відповісти
Тікай Венс, зараз тут в коментах буде пекло🤣.
показати весь коментар
29.10.2025 21:35 Відповісти
Звісно шо припинення війни не в інтересах потужного.
показати весь коментар
29.10.2025 21:43 Відповісти
Я чесно кажучи боюся, дивлячись на якість політиків у нас плюс не ясно чи є ще хто, хто може обслуговувати її.
показати весь коментар
29.10.2025 21:45 Відповісти
Та ну!Утримування-обслуговування-заміня боєголовок?І до чого оці комуняцьке порівнюванням з майном олігархів?Розкуркуленням мариш?
показати весь коментар
29.10.2025 21:45 Відповісти
Путину нужна вся Украина. Он восстановить хочет Империю Зла. И его стратегия не в захвате земель, а в издевательстве над всей Украиной с целью принуждения к капитуляции. Ему не нужно захватывать земли, чтобы этого добиваться, когда у него есть беспилотники и ракеты и он ими бьет по любой точке Украины. Если он уничтожит энергетику и оставит Украину без тепла в минусовую температуру, то население придется эвакуировать ибо за 2 недели холода начнутся смерти и смертельные болезни требующие немедленной госпитализации. А еще сколько у людей детей и стариков и в том числе лежачих. Путин хочет капитуляции всей Украины, а то, что захватывает на земле просто себе для публики победы для пропаганды. ЦРУ еще до войны огласило, что в плане Путина уничтожить энергетику и оставить Украину без света и тепла и т.п. И Путин это выполняет по своим изначальным расчетам. А власти США просто дурака валяют - зная все. Им судя по всему даже выгодно медленно слить Украину, ибо не придётся платить за восстановление и Трамп на митинге предвыборном говорил, что будет Путиным пугать Европу и США выйдет с НАТО, и Европа будет сама защищаться, а США будет клепать вооружения и продавать Европе - жадный капитализм. США будут делать деньги на крови Европы. И вся эта часть мира будет отставать от США в развитии, в главной гонке человечества - технологического развития. У кого круче технологии, тот и рулит миром. Из за войны будет отставание. Только Китай тоже развивается и главный геополитический соперник на шахматной доске геополитики.
показати весь коментар
29.10.2025 21:46 Відповісти
Пакістан якось взмозі. То і ми зможемо.
показати весь коментар
29.10.2025 21:47 Відповісти
так, погрожували не визнати нашу незалежність
показати весь коментар
29.10.2025 21:49 Відповісти
Ну от тому і боюся.
показати весь коментар
29.10.2025 21:49 Відповісти
Готуюсь давити на масу - якшо нічого не прилетить
показати весь коментар
29.10.2025 21:49 Відповісти
а венс худболку з серпом та кувалдою зняв ? чи це як ночнушка ду* у гріє ?...
показати весь коментар
29.10.2025 21:58 Відповісти
Ядерна зброя нічого не змінить, у нас є "ядерна зброя" у вигляді атомних станцій, які можна замінувати і шантажувати підривом, але ще раз кажу, це нічого не змінить.
показати весь коментар
29.10.2025 22:00 Відповісти
>А зараз вже пізно скиглити і мріяти про ЯЗ.

Не пізно, ми цілком можемо створити ядерну зброю на основі плутонію.
показати весь коментар
29.10.2025 22:00 Відповісти
Чому ізраіль не відмовляється від ядерної зброї? Це ж нічого не змінить.
показати весь коментар
29.10.2025 22:02 Відповісти
Вау....ми постріли до міномета браковані випускали а яо то простіше?
показати весь коментар
29.10.2025 22:05 Відповісти
Так, краще бути як іран, кндр, сша, ізраїль, пакистан, індія та спокійно собі жити. А так кожен день ми перебуваємо під ризиком ядерного удару з боку русні.
показати весь коментар
29.10.2025 22:07 Відповісти
Зате живими. Ми на перехресті торгівельних шляхів і ізоляція нам не загрожує. Стандартні лякалки соросятні. Венедіктова має сидіти в тюрмі, доречі.
показати весь коментар
29.10.2025 22:08 Відповісти
Не складніше за дрони з ШІ, які вже виробляються.
показати весь коментар
29.10.2025 22:08 Відповісти
>у нас є "ядерна зброя" у вигляді атомних станцій, які можна замінувати і шантажувати підривом,

це нічого не дасть, а ось ядерна та хімічна зброя дозволить нам, за потреби, знищити європейську частину рашки разом з москвою та десятками мільйонів мирняка.
показати весь коментар
29.10.2025 22:10 Відповісти
Сорос лівак-комуняка 😆
показати весь коментар
29.10.2025 22:11 Відповісти
Так а що конкретно треба обслуговувати? Під витрати можна списати будь-що.
показати весь коментар
29.10.2025 22:11 Відповісти
Легально? А хто їм давав дозвіл - Бог?
показати весь коментар
29.10.2025 22:13 Відповісти
Як раз розібрався в темі, і так - це не складно. Схеми імплозивних пристроїв є в публічному доступі.
показати весь коментар
29.10.2025 22:18 Відповісти
>Ти ж добре розумієш, що я маю на увазі.

Ні, не розумію. Відповідно до Nuclear Non-Proliferation Treaty ми маємо право створити ядерну зброю, бо інша ядерна країна нам погрожувала використанням ЯЗ.
показати весь коментар
29.10.2025 22:19 Відповісти
Не сміши людей. Лягай спати.
показати весь коментар
29.10.2025 22:22 Відповісти
Ми на ти не переходили. Якщо є аргументи - пишіть.
показати весь коментар
29.10.2025 22:26 Відповісти
Створити зможемо, що робити з політиками - не знаю. Але технічна можливість у нас є.
показати весь коментар
29.10.2025 22:27 Відповісти
Опять этот пустобрех ручной пудель Трампа влезает не в своё дело, такой же как и Орбан..
показати весь коментар
29.10.2025 22:32 Відповісти
Ні, не втрачено. Україна поверне яз і буде діяти як ізраіль з samson option.
показати весь коментар
29.10.2025 22:37 Відповісти
Я завжди писав, що перед створенням ЯЗ (що важко приховати) треба спочатку створити арсенал хімічної зброї - VX та інші подібні агенти. Їх створення можна приховати. Про створення цього арсеналу можна буде публічно заявити - це наша гарантія того, що ми зможемо нанести велику шкоду русні. Однієї тонни VX достатньо щоб знищити все населення москви: в таких умовах русня не ризикне атакувати нас ядерною чи хімічною зброєю.
показати весь коментар
29.10.2025 22:39 Відповісти
Смішне ти, їй-Богу. Все, йди спати. Не сміши мене проти ночі.
показати весь коментар
29.10.2025 22:42 Відповісти
>Я не побачив там вартості розробки

Не маю інформацію, необхідну для таких розрахунків. Я не знаю, скільки нам буде коштувати збудувати примітивне підприємство для збагачення урану до 1.8%.

1-2: Ми можемо створити умови, при яких вони будуть змушені визнати наше право на створення ЯЗ при збереженні допомоги. Я вважаю, що це можна зробити за допомогою (спочатку прихованого) створення хімічної зброї типу VX - вона легко може знищити все населення європейської частини рашки. Якщо на нас накладуть санкції чи зупинять допомогу, ми з часом програємо і використаємо хімзброю по русні - а русня після таких шалених втрат може використати яз, в тому числі по США з Європою, а вони не готові так ризикувати. Тому з їх точки зору, логічніше продовжити нам допомагати - тоді ми не програємо, і не використаємо хімзброю. Після створення ядерної зброї, такий самий механізм буде працювати з нею.

>Тобто, ви впевнені що вона завершиться одномоментно, і хоча б на лінії ЛБЗ?

Так, це повністю зламає плани русні. Зараз вони намагаються перебити захисників, бо тоді вони зможуть швидко окупувати всю Україну. Якщо у нас буде хімічна та ядерна зброя, ми в такому випадку після падіння фронту зможемо знищити десятки мільйонів кацапів - такою буде ціна за захоплення України. Русня не готова платити таку ціну, а тому їм доведеться зупинитися.
показати весь коментар
29.10.2025 22:45 Відповісти
РБМК дозволяє виробляти збройний плутоній з низьким вмістом ізотопів 240-241 плутонію, тому це не зовсім критично.
показати весь коментар
29.10.2025 22:48 Відповісти
аргументів немає, зрозуміло
показати весь коментар
29.10.2025 22:50 Відповісти
Використання збройного плутонію з низьким вмістом ізотопів 240-241 не є секретом.
показати весь коментар
29.10.2025 22:57 Відповісти
>Україна ризикне застосувати, а рашка не ризикне

ще раз: я не писав, що русня не буде використовувати яз, я писав, що ми зможемо нанести їм велику шкоду й знищити десятки мільйонів русаків.
показати весь коментар
29.10.2025 22:59 Відповісти
Україна не буде атакувати першою. Санкціями ти нікого не налякаєш.
показати весь коментар
29.10.2025 22:59 Відповісти
Ізраіль успішно це робить маючи доктрину samson option.
показати весь коментар
29.10.2025 23:01 Відповісти
Так хоч буде чим відповідати. А ти пропонуєш українцям тихо померти. Гарна реклама притули 🤣
показати весь коментар
29.10.2025 23:03 Відповісти
>То ти зібрався шантажувати рашку і решту планети заодно?

Нарешті ви зрозуміли суть ядерної та хімічної зброї, вітаю. Так, це і є план - для того, щоб зупинити війну, треба підвищити її критичність.
показати весь коментар
29.10.2025 23:05 Відповісти
Перехід на особистості - "аргумент" слабаків.
показати весь коментар
29.10.2025 23:06 Відповісти
>Вони знищать нас перші. Бо в них ВЖЕ Є ЧИМ.

Тому і нам треба створити щось (хоч VX), щоб їх зупинити. Ваша позиція - молитися Богу, щоб русня не використала ЯЗ чи хімзброю. Pathetic.
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Ізраіль примусив сша бомбардувати іран
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Готовий, і я в Україні, це VPN. Я вже задовбався кожному пояснювати.

>вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.

іран спокійно собі живе без повномасштабної війни.

>Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато.

Не буде, бо інакше ми програємо і використаємо VX по русні з летальними наслідками для Європи.

>Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо.

Хімзброя це змінить.

> Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації.

Тааак, вони оберуть летальний для себе варіант, тому що ви так вирішили. Їм дешевше буде просто продовжити допомогу.

>А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ.

Тому і пишу про використання хімзброї лише у випадку, якщо русня прорве фронт й почне масово просуватися. Вони не будуть бити ЯЗ по своїх наступаючих військах.
показати весь коментар
29.10.2025 23:11 Відповісти
А хто не дав ізраілю?
показати весь коментар
29.10.2025 23:12 Відповісти
>тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?

З перспективою для окупанта втратити москву та десятки мільйонів населення. А зараз русня просто втрачає гроші через санкції, не існує жодного стратегічного ризику чи загрози для них. Вони так можуть воювати десятиліттями.
показати весь коментар
29.10.2025 23:12 Відповісти
Samson option
показати весь коментар
29.10.2025 23:13 Відповісти
Щось не бачу нормальної допомоги за 4 роки. Де війська?
показати весь коментар
29.10.2025 23:14 Відповісти
О так, мені хтось має давати її зробити, оце лохівська позиція.

>Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.

Тоді ми використаємо VX і буде ******* усім. ірак не мав зброї масового знищення, бо теж були лохами.
показати весь коментар
29.10.2025 23:15 Відповісти
Оцей прищеплює українцям меншовартість. 'не дадуть' і т.д. Ніхто і не питатиме.
показати весь коментар
29.10.2025 23:16 Відповісти
Не буде санкцій, бо вони наблизять летальний сценарій. Ще раз: можна створити умови, при яких вони не будуть мати іншого виходу, окрім як продовжити підтримку.
показати весь коментар
29.10.2025 23:16 Відповісти
Так, прилетять рептилоїди і зупинять ядерні процеси в реакторах
показати весь коментар
29.10.2025 23:17 Відповісти
Не треба розділяти, просто зменшується час опромінення урану-238 в реакторі.
показати весь коментар
29.10.2025 23:18 Відповісти
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX.

>Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду.
показати весь коментар
29.10.2025 23:21 Відповісти
Хочемо зробити з бідної країни третього світу щось нормальне, з ядерною зброєю та власним ядерним енергетичним циклом. А корисні ідіоти хочуть, щоб Україна страждала й далі, аж до поразки.
показати весь коментар
29.10.2025 23:22 Відповісти
Керував. Ще питання є?
показати весь коментар
29.10.2025 23:23 Відповісти
яке ж ви дубове, вже купу разів розписував, що не буде припинення підтримки. як ви вже задовбали
показати весь коментар
29.10.2025 23:28 Відповісти
Маячня.
показати весь коментар
29.10.2025 23:29 Відповісти
>До того ніхто не винищить.

Крім русні, яка поступово знищить захисників і тупо окупує всю Україну. Але тобі пофіг. Головне, щоб на заході не трусилися.
показати весь коментар
29.10.2025 23:36 Відповісти
Москва має бути знищена
Я купив новий айфон, не заздри
показати весь коментар
29.10.2025 23:38 Відповісти
Ось таблиця, вчіть матчастину.

>А в РБМК це взагалі неможливо.

Можливо, вчіть матчастину.

показати весь коментар
29.10.2025 23:38 Відповісти
Не буде, бо отримають VX в *бало.
показати весь коментар
29.10.2025 23:40 Відповісти
Бо ще є захисники, але це і є стратегія русні - тупо перемолоти всіх, хто може захистити Україну. Це може відбуватися на будь-якому напрямку, головне створити втрати.
показати весь коментар
29.10.2025 23:41 Відповісти
4 роки гинуть українці а тобі і норм. Гарна партія притули!
показати весь коментар
29.10.2025 23:42 Відповісти
>in a nuclear power station, high burnup is desirable.

так, але в РБМК можна виймати паливні елементи не зупиняючи реактор - це дозволяє облучати U238 стільки часу, скільки треба. Так, жертвуючи burnup ratio.

>frequent fuel changes using online refuelling

РБМК як раз вміє робити те саме online refuelling

>In these the reactor must be shut down and the pressure vessel disassembled to gain access to the irradiated fuel.

1. В РБМК навіть немає pressure vessel, там мережа трубопроводів.
2. РБМК були розроблені для виробництва збройного плутонію і мають можливість виймати паливо в будь-який момент роботи. Ще раз, вчіть матчастину.
показати весь коментар
29.10.2025 23:49 Відповісти
Без проблем зроблю, але мені треба повноваження, щоб керувати Енергоатомом та Мінстратегпромом. А так - за зебіла ми не створимо яз, тому я займаюсь просвітницькою діяльністю.
показати весь коментар
29.10.2025 23:52 Відповісти
Так а в чому проблема виймати ТВЕЛи з РБМК після невеликого опромінення, а потім за допомогою PUREX виділяти плутоній?
показати весь коментар
29.10.2025 23:58 Відповісти
так в 22 году все были без света иногда по 40+ часов и почти каждую неделю блекауты,и что то никто не умер от холода
показати весь коментар
30.10.2025 00:21 Відповісти
Надо было Украину ещё в 2006 году в НАТО принять.
показати весь коментар
30.10.2025 00:51 Відповісти
Особливо в інтересах України. раші то чого - м'са ще багато - можна ще теріторій видхопити - 3 тисяч ракет як не було, так і немає. Он новий міністр оборони від брехні прзедента не відстає - можемо виробляти 20 міліонів дронів.
показати весь коментар
30.10.2025 03:56 Відповісти
Йшов би ти венс....косметику наносити.
показати весь коментар
29.10.2025 21:34 Відповісти
США вкради ЯЗ в Швейцарії???😮
показати весь коментар
29.10.2025 21:36 Відповісти
Копита трусяться? 🐷
показати весь коментар
29.10.2025 21:38 Відповісти
Копита трясуться? 🐷
показати весь коментар
29.10.2025 21:40 Відповісти
Ага, пальці в двері пхали.
показати весь коментар
29.10.2025 21:43 Відповісти
Ну не забувай.

А то американці пиляли? Я чесно незнаю (я ще маленький😂 відносно місцевої більшості), а гуглити ліньки, та й не факт що знайду правду.
показати весь коментар
29.10.2025 21:48 Відповісти
Чому не ясно? Міндічь.
показати весь коментар
29.10.2025 21:48 Відповісти
імплозивна схема стала чимось надскладним?
показати весь коментар
29.10.2025 21:50 Відповісти
Пффф, ну визнали б на кілька років пізніше, хіба це проблема?
показати весь коментар
29.10.2025 21:50 Відповісти
Тужся сильніше.Може сможеш,Ірино Валентинівно
показати весь коментар
29.10.2025 21:52 Відповісти
а незаконно отримане майно можна і треба вилучати, спец. конфіскація - навіть така процедура є
показати весь коментар
29.10.2025 21:52 Відповісти
мова про повне не визнання, які до біса "на кілька років пізніше"?
показати весь коментар
29.10.2025 21:53 Відповісти
Не відповідай соросячим номерним ботам, їх мета прищеплювати українцям меншовартість, щоб заглядали до рота портніковам та невзоровим...
показати весь коментар
29.10.2025 21:57 Відповісти
Комуняка,йди до біса
показати весь коментар
29.10.2025 22:06 Відповісти
Так, ґамериканці це замовили, а точніше соросяча дем.партія і клінтон. Потім при обамі з дем.партії здали крем, а при байдені з дем.партії - коридор на крем. Дякуєм соросу.
показати весь коментар
29.10.2025 22:14 Відповісти
Угу. Будь який фізик в гаражі склепає. Треба ж бути таким наївним. Може розберетесь в темі, і блог накатаєте?
показати весь коментар
29.10.2025 22:15 Відповісти
Сторінка 1 з 3