7797 відвідувачів онлайн

Примусова мобілізація військовозобов’язаних - це законно, але не є нормою, - речник Полтавського ТЦК Істомін

Що кажуть у ТЦК про примусову мобілізацію?

Примусове доставлення військовозобов'язаних до ТЦК є законним. Хоча саме явище є ненормальним, але це вимушений крок під час війни.

Про це в інтерв'ю Главкому заявив речник Полтавського ТЦК та СП Роман Істомін, передає Цензор.НЕТ.

Примусова мобілізація

"Знаю, що за ці слова знову отримаю порцію негативу, але скажу як є: примусове доставлення військовозобов’язаних – це законно. Це ненормальне явище для мирної країни, але вимушений крок у воєнний час", - зазначив він.

Істомін нагадав, що в Україні є добровільна служба за контрактом та обов'язкова за мобілізацією.

"Вона мала б бути обов’язковою, але вона переросла в примусову. Люди не хочуть виконувати свій обов’язок і держава застосовує примус. Якщо громадянин відмовляється від обов’язкової служби, залишається тільки примусове доставлення, яке виконує поліція.

Це не означає, що його одразу мобілізують. Часто буває, що людину приводять до ТЦК, її направляють на ВЛК, а потім з’ясовується, що особа має право на відстрочку, але не оформила документи. А потім з’являються скандальні історії – "забрали з вулиці", "призвали з відстрочкою" тощо", - додав речник.

Відео в мережі

"Щодо самих відео, які поширюються в мережі. Кожен такий випадок перевіряється. Ролики "спускають" до нас старші штаби, або правоохоронні органи, щоб з’ясувати, що саме сталося. Ми готуємо пояснення, додаємо документи, а потім робляться висновки. Якщо з’ясовується, що щось було незаконно – це вже компетенція правоохоронців.

Я до таких історій ставлюся негативно. Це не те, як мала б виглядати мобілізація у цивілізованій країні. В ідеалі людина отримала повістку, прийшла до ТЦК – і все. Але коли не приходять, коли ігнорують закон, тоді залишається тільки примусовий варіант. Адже нашу цивілізовану країну досі намагається захопити і знищити імперіалістична Росія", - додав Істомін.

Мобілізація в Україні

Президент Володимир Зеленський заявив, що мобілізація в Україні передбачає призов близько 30 тис. осіб щомісяця.

Топ коментарі
+28
Что-то вот этот "речник Полтавського ТЦК Істомін", с полуазиатским лицом, не сильно бежит защищать свою родину. С его должностью вполне справится человек, получивший ранения на фронте и неспособный воевать по состоянию здоровья. И таких военов в тылу как г..на, воевать они тоже, походу, не научены.
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
+25
мобілізація - законна. ніхто й не каже що вона не законна.
незаконними є дії тцкашніків, після яких люди вмирають від епілепсії. і незаконним є ігнорування таких дій з боку лівоохоронних органів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
+21
Ухилянтське падло - це якраз про майора Істоміна. Він типовий "професійний військовий", котрий за 4 роки війну бачив тільки по шмарофону, займаючи посаду речника, на яку доцільніше було б призначити когось після важкого поранення. І таких "речників" там - дві третини тцк
показати весь коментар
13.11.2025 16:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
мобілізація - законна. ніхто й не каже що вона не законна.
незаконними є дії тцкашніків, після яких люди вмирають від епілепсії. і незаконним є ігнорування таких дій з боку лівоохоронних органів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
Такі тцкашникі з такими заявами працюють на ворога!
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
Та яка ж норма, коли глибоко цивільного чоловіка, народженого не для війни, тягнуть воювати?
Тим більше, може він взагалі проти України. Звісно, народ обурюється.
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
Этот Истомин инвалид? На моей памяти он второй год, сидя в мягком кресле, пересичным рассказывает "Как Родину любить"
показати весь коментар
13.11.2025 16:31 Відповісти
Тогда и СЗЧ законно!!!🤪😆🤣🥳
показати весь коментар
13.11.2025 16:31 Відповісти
Питань нема, сам факт мобілізації законний, А от викрадення, позбавлення волі, силовий примус, тортури і тд - це вже відвертий кримінал.
показати весь коментар
13.11.2025 16:31 Відповісти
Умний, аж жуть. Насправді - навпаки - у нас є нормою, хоча і не зовсім законною. Мобілізація провалена Партрєтом. Він мав забезпечити головне - рівність і справедливість, без якої колесо мобілізації з круглого стає квадратним і не їде.
показати весь коментар
13.11.2025 16:33 Відповісти
А купувати віли у Монако воєнкомам законно?
показати весь коментар
13.11.2025 16:34 Відповісти
Краще б про корупцію в тцк розповів де любий каприз за ваші гроші зроблять а бабло розділять а частину вищьому керивництву передадуть..! І ніхто за це не поніс справедливого покарання. Зеленського такий порядок речей влаштовує. Він в темі і в долі!
показати весь коментар
13.11.2025 16:34 Відповісти
Потрібно побудинковий поквартирний обзід не кажучі про фітнесцентри трц спорт зали курорти .Дніпро біля мостсіті будівництво не оформлені за мінімалку ухилянти працюють на базарі така кількість торгашів таксисти офіційні нелегальні вохра і тд і тп бігають як щурі
показати весь коментар
13.11.2025 16:35 Відповісти
Також незаконною є вибіркова мобілізація. Цікавий факт: є гроші - є бронь.
Спитайте Борисова, він розповість як це відбувається. Він у цьому спеціаліст. Як і всі його колеги.
показати весь коментар
13.11.2025 16:35 Відповісти
Коли росії восени 22-го для стабілізації фронту знадобилось триста тисяч тушок, вона не дивлячись на скиглення обиватєлєй ці триста тисяч мобілізувала.
Тоді ще не було багатомільйонних контрактів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
і нашим і вашим, і як би мона але і не дуже...
дідів хапайтє - молоді країна не потрібна, тільки дідам, от іх і хапайте.
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
Замість того, щоб дати посилання на закон і відповідну статтю - просто ляпнути "є законною". Рівень інтелекту за межами досяжного.
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
згоден. цей "бізнес" по бронюванню і по виїзду за кордон оцінюють в мільярди доларів
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
А чому тоді, починаючи з 90-х років минулого століття і до тепер, громадян довели до такого стану, що вони відмовляються за таку країну воювати?
показати весь коментар
13.11.2025 16:37 Відповісти
Ну, в кацапів з цим дуже жорстоко.
показати весь коментар
13.11.2025 16:38 Відповісти
"юристи" при владі, ви щє повчить їх законам...
показати весь коментар
13.11.2025 16:38 Відповісти
Скажи, а за росію ти воював би?
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
з 2018 року
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
Включф мізки якщо є чи пропив проколов
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
Так, у них це давно є. І ще чіткий механізм військового обліку, якому не треба влаштовувати пердячку з "оновленням даних, або 20 тисяч штраф".
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
***, себе! Сидел бы этот хрен и молча радовался! Или начальство не дозволяэ?
показати весь коментар
13.11.2025 16:40 Відповісти
А ті хто нападає на ТЦКашників, ховається від мобілізації, тікає за кордон будучи здоровим бугайом на кого працюють?
показати весь коментар
13.11.2025 16:41 Відповісти
Ага, і всі пам'ятають затони у Верхньому Ларсі.
Відтоді кацапи баблом заманюють.
показати весь коментар
13.11.2025 16:41 Відповісти
Тебе кацапсяча курва ніхто не пита ти взагалі чому падлючира приперлося
показати весь коментар
13.11.2025 16:42 Відповісти
Це ти мізки пропив чи проколов напевно або в темі і в долі любитель безпредела і корупції ти наш.
показати весь коментар
13.11.2025 16:42 Відповісти
А ты кто, любезный? Должность, звания, выслуга календарная в ЗСУ?
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
Тоді і розстріл дизертипюра законний
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
І щастя руснявої влади в тому, що в глубінкє виявились мільйони тих, хто радо продасть своє нікчемне життя за купку дерев'яних.
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
Потрібно людське ставлення і чітке дотримання прав людей. Для дебілів ще раз пояснюю, спочатку права а потім обов'язки.
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
О вилізло! Почало гавкати в такт потужньому Де ти пропадав рожа пропита? До речі вся сімейка істоміних пристроєна в тцк, потужно, і нікому воювати
показати весь коментар
13.11.2025 16:44 Відповісти
Что-то вот этот "речник Полтавського ТЦК Істомін", с полуазиатским лицом, не сильно бежит защищать свою родину. С его должностью вполне справится человек, получивший ранения на фронте и неспособный воевать по состоянию здоровья. И таких военов в тылу как г..на, воевать они тоже, походу, не научены.
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
"Це законно, але яким саме законом - я сказати не можу"
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
Не фантазуй і не носи а іди і захищай сво родину чи мама не для війни квіточку ростила курва ти
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
Це опудало тцкшне зовсім не знає законів, мабуть вилізло після похмілля...до хресна розвелося всяких речників від яких користі нуль , хоч би як сразу зе не лизали відбілити його не вийде.
показати весь коментар
13.11.2025 16:46 Відповісти
А ты чего припёрся?
показати весь коментар
13.11.2025 16:46 Відповісти
Добре коли закони повинні дотримуватися. Погано, коли вибірково. Наприклад, статтю 65 Конституції громадяни повинні дотримуватися, а от скажімо стаття 49 тієї ж Конституції вже не така й принципова. Хоча обидві в одній книжці записані.
показати весь коментар
13.11.2025 16:47 Відповісти
Це ж було вже.
Знову цей індивід розказує що беззаконня то є норм і сталінскі методи ну шо поробиш треба робити-бо так нам самим доведется йти і свої патріотичні слова доказувати в окопах.
показати весь коментар
13.11.2025 16:48 Відповісти
Права ти кацапам будеш казать що порушують твої права коли твою жінку і дитину вб,ють чи ти думаєш якщо ти кацапсяча курва тебе не тронуть
показати весь коментар
13.11.2025 16:48 Відповісти
А если нет семьи?
показати весь коментар
13.11.2025 16:49 Відповісти
В Україні війна! Тому всі абсолютно повинні підкорятись законодавству в особливий період!
Питання постає, чому така сила-силенна боєздатних чоловіків (мужиків) та жінок просто "законно ухиляються" від виконання свого святого обов'язку, - захищати Україну!?

Чому у коледжах та універах всі так "потяглися до навчання", що під час навчального процесу пусті аудиторії, хоча по документах - здобувачів освіти хоч греблю гати!
Чому викладачі (мужики) призовного віку створюють лише вигляд навчальної діяльності, а по суті гребуть хабарі з здобувачів освіти, займаються здирництвом, передають ворогові інформацію про дислокації підрозділів ЗСУ (тут про це вже писалось не одноразово), прикриваючись відстрочкою від мобілізації?! Більшість з таких приподів та представників адміністрації місяцями не перетинають поріг коледжів!?
Кому потрібна така так звана бутафорна освіта!?!
показати весь коментар
13.11.2025 16:49 Відповісти
То при Пороху, і на початку повномасштабного вторгнення була неправильна мобілізація. Ніхто не платив, всі йшли добровільно. Що за дикість? От Квартальні зметикували, і виправили ситуацію. Тепер бабки дівати нікуди!
показати весь коментар
13.11.2025 16:50 Відповісти
Да это ты ссышь кацапов, и истеришь, чтобы тебя шли защищать.
показати весь коментар
13.11.2025 16:50 Відповісти
Ухилянтське падло - це якраз про майора Істоміна. Він типовий "професійний військовий", котрий за 4 роки війну бачив тільки по шмарофону, займаючи посаду речника, на яку доцільніше було б призначити когось після важкого поранення. І таких "речників" там - дві третини тцк
показати весь коментар
13.11.2025 16:51 Відповісти
Йди курсом руского воєнного корабля провокатор і курва ти ворожа яка всі беззаконня і корупцію виправдовує.
показати весь коментар
13.11.2025 16:51 Відповісти
О, а вот і ущємльонний русскаязичній паявілся.
показати весь коментар
13.11.2025 16:52 Відповісти
А ти з нетерпінням їх чекаєш.
показати весь коментар
13.11.2025 16:53 Відповісти
https://mvs.gov.ua
https://gp.gov.ua https://gp.gov.ua
https://komzakonpr.rada.gov.ua
https://gp.gov.ua
https://court.gov.ua

згідно статутів,закоутворюючіх НПА та Конституції особи цих поважних організацій повинні бути першими в окопах,давай герой вперед з агітацією...
показати весь коментар
13.11.2025 16:53 Відповісти
Якби Україна була ШТАТОМ Вашингтона, або ГРАФСТВОМ Лондона, або РЕГІОНОМ Брюсселя, або КАНТОНОМ Парижа, або ЗЕМЛЕЮ Берліна, ось тоді я пішов би на війну ДОБРОВІЛЬНО і не ЗАДУМУЮЧИСЬ.
показати весь коментар
13.11.2025 16:53 Відповісти
Полтавське тцк саме відморожене на голову тцк в Україні, бандити від влади!
показати весь коментар
13.11.2025 16:53 Відповісти
Краще кидайте скріни свого УБД )
показати весь коментар
13.11.2025 16:54 Відповісти
А рома істомін інвалід чи пенсіонер?
показати весь коментар
13.11.2025 16:54 Відповісти
Юначе, в наш час спілкуватися російською- те ж саме що привселюдно колупатися в дупі, а потім демонстративно облизувати пальці.
Огиду викликає.
показати весь коментар
13.11.2025 16:55 Відповісти
Кращий захист для родини - забезпечити їм нормальне життя за кордоном у нормальній країні, а не в банановій республіці, котра по факту є всього лиш мисливськими угіддями міндичів і деркачів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:55 Відповісти
Привет, кверулянт! Как здоровье? А с какого перепой ты решил, что я в чём-то ущемлённый? Я тебе, кстати, подарок присмотрел, форма с портупеей василькового цвета. Только вот с размером ещё не определился.
показати весь коментар
13.11.2025 16:55 Відповісти
Або ж росією, так?
показати весь коментар
13.11.2025 16:56 Відповісти
Думаешь?
показати весь коментар
13.11.2025 16:56 Відповісти
З летехі до майора...
показати весь коментар
13.11.2025 16:56 Відповісти
........є добровільна служба за контрактом та обов'язкова за мобілізацією........

Ще є добровільна за мобілізацією, але то для чоловіків з яйцями. До містечкових ухілесів, що сидять в коментарях, воно не стосується.
показати весь коментар
13.11.2025 16:56 Відповісти
Тцкун, ти ж працюєш на злочиний режим ЗЕгніди-д'Єрьмака-Міндіча. Ви ловите за бабло рабів, для того, щоб вони захищали награбовані вашими пейсатими хозяйвами мильярди. Ну нічого, прийде час... ви ж усі, як ваш господар міндіч, здриснути з країни не зможете. Доля беркутівців яника для вас будуть квіточки... Далі буде...
показати весь коментар
13.11.2025 16:56 Відповісти
Ідіть до психотерапевта. Бо до кінця своїх днів будете в інтернеті ловити "диверсантів". В житті є набагато більше цікавих занять, в люди без вас розберуться, що їм робити. Вас держава вже списала - ваша думка державу не цікавить
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
Какие у вас фантазии однобокие, расширяйте кругозор.
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
В нас вже кожна жаба може коментувати та трактувати Конституцію. Країна мрій.....
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
Читав я, як ти своє право :гаваріть радним русскім язиком; захищав. Я б на місці Адмінів тебе давно деактивував би на фіг.
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
Уважаемый, во все времена когда не было власти, чем прикрыть свою несостоятельность, находились умники которые им показывали на Ведьм!
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
це поважні багатодітні вагітні інваліди інурезні передпенсійного віку 60+,які ,,свого часу вже десь відвоювали,, а тепер проживають своє найкраще життя і тут тільки роздають безкоштовні поради....
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
А 95 анал чи батальон Монако це стосується?
показати весь коментар
13.11.2025 16:57 Відповісти
Смердюча ZаССрашка мене не цікавить, як і твоя пропагандиська упоротість.
показати весь коментар
13.11.2025 16:58 Відповісти
Ну, може й працюєш щоб швидше прийшли.
показати весь коментар
13.11.2025 16:58 Відповісти
прийми пігулки,а краще сходи до ветеринара...
показати весь коментар
13.11.2025 16:59 Відповісти
Він вагітний від пана Пометуна, котрий призначений начальником Полтавського ТЦК зразу після того, як успішно справився з мобілізацією в Донецьку.
показати весь коментар
13.11.2025 16:59 Відповісти
Прийдеш до мене разом з братами- бурятом, білорусом та чеченцем?
показати весь коментар
13.11.2025 16:59 Відповісти
Понятия СЗЧ- Є!!!
розстріл - Ні!!
Вбій в собі кацапа, налаштуй мозок на цивилизацию!!!
показати весь коментар
13.11.2025 17:00 Відповісти
Ви, ***, цікаві.
Тобто, хай підори вб'ють тебе, твою жінку, твоїх дітей, хай заберуть твою землю, але захищатися підеш, поки не підуть ті зелені плісняви, діти депутатів і прокурори.
Так?
показати весь коментар
13.11.2025 17:00 Відповісти
. Бусинка, если деактивировать, вывезти из Украины, в общем избавится от тех, кто думает и говорит не так как вы, то сначала у вас будет всеобщая радость, а потом вы начнёте скучать и начнёте грызню между собой, причин найдётся вагон, ибо такая ваша натура.
показати весь коментар
13.11.2025 17:02 Відповісти
Ну я тоже с лейтенанта до старшего офицера дослужился, но я в " полях" по ракетам прыгал! Правда еще до войны, но в ЗСУ!
показати весь коментар
13.11.2025 17:03 Відповісти
Ні. Багато ждунів. Ці дебіли реально думають що кацапи їм добро несуть.
показати весь коментар
13.11.2025 17:03 Відповісти
Так їх ніхто примусово,як українців не бусифікує ,вони підписують контракт ДОБРОВІЛЬНО , і вони "продають життя " не за 20 000 гривень ,як українці.
показати весь коментар
13.11.2025 17:03 Відповісти
Ну, типу такі як ти не мріють взагалі фізично знищити українців.
показати весь коментар
13.11.2025 17:04 Відповісти
Який ти мужній в коментарях...а скількох бурятів ти вже встиг зловити та повісити?
показати весь коментар
13.11.2025 17:05 Відповісти
Що таке норма ? В що таке закон ? В нашій країні нічого нема законного. Хіба у нас є війна ?
показати весь коментар
13.11.2025 17:05 Відповісти
А землю ( и то что в ней) уже забрала влада и олигархи. Или вы до сих пор наивно верите, что природные ресурсы, согласно Конституции Украины, принадлежат народу?
показати весь коментар
13.11.2025 17:06 Відповісти
Їх не які закони не стосуються .
показати весь коментар
13.11.2025 17:06 Відповісти
А потім на Росії зрозуміли, що примусова мобілізація це постріл собі в яйця і дійсно перейшли на купівлю контрактників.
показати весь коментар
13.11.2025 17:07 Відповісти
Нормальна людина і за десять мільйонів не продасться.
Тому у нас по 18-24 майже нікого не набрали.
Але ж то кацапи. Їм жізнь - копєйка.
Хтось взагалі за Аллаха безкоштовно підривається.
показати весь коментар
13.11.2025 17:07 Відповісти
Це погано, тому що на всю країну у нас тільки 2 чоловіка з яйцями - ви і Женя Дикий.
показати весь коментар
13.11.2025 17:07 Відповісти
Навіщо речнику ТЦК військове звання (зі всіма привілеями, як у військового)?
показати весь коментар
13.11.2025 17:08 Відповісти
Цілком нормально, що тягнуть воювати ненавчені воювати менти та тітушки в цивільному, взагалі немає приводу для обурення.
показати весь коментар
13.11.2025 17:08 Відповісти
Ні, саме відморожене - Одесське.
показати весь коментар
13.11.2025 17:08 Відповісти
Як у вас довбойобів взагалі виходить виправдовувати чисто кацапській методи у нас, тим що кацапи теж їх застосовують до українського населення.

Ви вже визначтеся, ми за те щоб НЕ було як у кацапів, чи ні.
показати весь коментар
13.11.2025 17:09 Відповісти
У нас теж згодом перейшли, і що? Який результат?
Купити можна того, хто згоден себе продати.
Ходять чутки, що русня наступного року розгортає приховану мобілізацію.
Значить, не все так гладко з контрактниками. Для покриття втрат не вистачає вже тих, хто згоден за гроші на майже вірну смерть.
показати весь коментар
13.11.2025 17:09 Відповісти
Потрібно тебе навчати ставити коми. А поки не навчишся - не платити тобі пенсію.
показати весь коментар
13.11.2025 17:10 Відповісти
Что бы врать! Чем выше звание тем больше брехня! Речники в ЗСУ на сколько я помню родились уже "зелеными" !
показати весь коментар
13.11.2025 17:10 Відповісти
Ну, поліцію я б і сам відправив воювати. Знаєш яка була перша задача тероборони, ще до того як їх штурмовиками зробили?- Роззброїти поліцію.
показати весь коментар
13.11.2025 17:11 Відповісти
Милейший, ваши фантазии далеки от реальности. Вокруг всё происходит не так, как вы желаете. И пора бы уже признать, что ваше мнение не всегда верно. Хотя, если вам так легче, можете считать меня да кем захотите. Мне от этого не холодно, не жарко.
показати весь коментар
13.11.2025 17:11 Відповісти
Сторінка 1 з 2