9122 відвідувача онлайн

Примусова мобілізація військовозобов’язаних - це законно, але не є нормою, - речник Полтавського ТЦК Істомін

Що кажуть у ТЦК про примусову мобілізацію?

Примусове доставлення військовозобов'язаних до ТЦК є законним. Хоча саме явище є ненормальним, але це вимушений крок під час війни.

Про це в інтерв'ю Главкому заявив речник Полтавського ТЦК та СП Роман Істомін, передає Цензор.НЕТ.

Примусова мобілізація

"Знаю, що за ці слова знову отримаю порцію негативу, але скажу як є: примусове доставлення військовозобов’язаних – це законно. Це ненормальне явище для мирної країни, але вимушений крок у воєнний час", - зазначив він.

Істомін нагадав, що в Україні є добровільна служба за контрактом та обов'язкова за мобілізацією.

"Вона мала б бути обов’язковою, але вона переросла в примусову. Люди не хочуть виконувати свій обов’язок і держава застосовує примус. Якщо громадянин відмовляється від обов’язкової служби, залишається тільки примусове доставлення, яке виконує поліція.

Це не означає, що його одразу мобілізують. Часто буває, що людину приводять до ТЦК, її направляють на ВЛК, а потім з’ясовується, що особа має право на відстрочку, але не оформила документи. А потім з’являються скандальні історії – "забрали з вулиці", "призвали з відстрочкою" тощо", - додав речник.

Відео в мережі

"Щодо самих відео, які поширюються в мережі. Кожен такий випадок перевіряється. Ролики "спускають" до нас старші штаби, або правоохоронні органи, щоб з’ясувати, що саме сталося. Ми готуємо пояснення, додаємо документи, а потім робляться висновки. Якщо з’ясовується, що щось було незаконно – це вже компетенція правоохоронців.

Я до таких історій ставлюся негативно. Це не те, як мала б виглядати мобілізація у цивілізованій країні. В ідеалі людина отримала повістку, прийшла до ТЦК – і все. Але коли не приходять, коли ігнорують закон, тоді залишається тільки примусовий варіант. Адже нашу цивілізовану країну досі намагається захопити і знищити імперіалістична Росія", - додав Істомін.

Мобілізація в Україні

Президент Володимир Зеленський заявив, що мобілізація в Україні передбачає призов близько 30 тис. осіб щомісяця.

Топ коментарі
+28
Что-то вот этот "речник Полтавського ТЦК Істомін", с полуазиатским лицом, не сильно бежит защищать свою родину. С его должностью вполне справится человек, получивший ранения на фронте и неспособный воевать по состоянию здоровья. И таких военов в тылу как г..на, воевать они тоже, походу, не научены.
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
+25
мобілізація - законна. ніхто й не каже що вона не законна.
незаконними є дії тцкашніків, після яких люди вмирають від епілепсії. і незаконним є ігнорування таких дій з боку лівоохоронних органів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
+21
Ухилянтське падло - це якраз про майора Істоміна. Він типовий "професійний військовий", котрий за 4 роки війну бачив тільки по шмарофону, займаючи посаду речника, на яку доцільніше було б призначити когось після важкого поранення. І таких "речників" там - дві третини тцк
показати весь коментар
13.11.2025 16:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Це опудало тцкшне зовсім не знає законів, мабуть вилізло після похмілля...до хресна розвелося всяких речників від яких користі нуль , хоч би як сразу зе не лизали відбілити його не вийде.
показати весь коментар
13.11.2025 16:46 Відповісти
Не фантазуй і не носи а іди і захищай сво родину чи мама не для війни квіточку ростила курва ти
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
"Це законно, але яким саме законом - я сказати не можу"
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
Что-то вот этот "речник Полтавського ТЦК Істомін", с полуазиатским лицом, не сильно бежит защищать свою родину. С его должностью вполне справится человек, получивший ранения на фронте и неспособный воевать по состоянию здоровья. И таких военов в тылу как г..на, воевать они тоже, походу, не научены.
показати весь коментар
13.11.2025 16:45 Відповісти
О вилізло! Почало гавкати в такт потужньому Де ти пропадав рожа пропита? До речі вся сімейка істоміних пристроєна в тцк, потужно, і нікому воювати
показати весь коментар
13.11.2025 16:44 Відповісти
Потрібно людське ставлення і чітке дотримання прав людей. Для дебілів ще раз пояснюю, спочатку права а потім обов'язки.
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
І щастя руснявої влади в тому, що в глубінкє виявились мільйони тих, хто радо продасть своє нікчемне життя за купку дерев'яних.
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
Тоді і розстріл дизертипюра законний
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
А ты кто, любезный? Должность, звания, выслуга календарная в ЗСУ?
показати весь коментар
13.11.2025 16:43 Відповісти
Це ти мізки пропив чи проколов напевно або в темі і в долі любитель безпредела і корупції ти наш.
показати весь коментар
13.11.2025 16:42 Відповісти
Тебе кацапсяча курва ніхто не пита ти взагалі чому падлючира приперлося
показати весь коментар
13.11.2025 16:42 Відповісти
Ага, і всі пам'ятають затони у Верхньому Ларсі.
Відтоді кацапи баблом заманюють.
показати весь коментар
13.11.2025 16:41 Відповісти
А ті хто нападає на ТЦКашників, ховається від мобілізації, тікає за кордон будучи здоровим бугайом на кого працюють?
показати весь коментар
13.11.2025 16:41 Відповісти
***, себе! Сидел бы этот хрен и молча радовался! Или начальство не дозволяэ?
показати весь коментар
13.11.2025 16:40 Відповісти
Так, у них це давно є. І ще чіткий механізм військового обліку, якому не треба влаштовувати пердячку з "оновленням даних, або 20 тисяч штраф".
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
Включф мізки якщо є чи пропив проколов
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
з 2018 року
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
Скажи, а за росію ти воював би?
показати весь коментар
13.11.2025 16:39 Відповісти
"юристи" при владі, ви щє повчить їх законам...
показати весь коментар
13.11.2025 16:38 Відповісти
Ну, в кацапів з цим дуже жорстоко.
показати весь коментар
13.11.2025 16:38 Відповісти
А чому тоді, починаючи з 90-х років минулого століття і до тепер, громадян довели до такого стану, що вони відмовляються за таку країну воювати?
показати весь коментар
13.11.2025 16:37 Відповісти
згоден. цей "бізнес" по бронюванню і по виїзду за кордон оцінюють в мільярди доларів
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
Замість того, щоб дати посилання на закон і відповідну статтю - просто ляпнути "є законною". Рівень інтелекту за межами досяжного.
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
і нашим і вашим, і як би мона але і не дуже...
дідів хапайтє - молоді країна не потрібна, тільки дідам, от іх і хапайте.
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
Коли росії восени 22-го для стабілізації фронту знадобилось триста тисяч тушок, вона не дивлячись на скиглення обиватєлєй ці триста тисяч мобілізувала.
Тоді ще не було багатомільйонних контрактів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:36 Відповісти
Також незаконною є вибіркова мобілізація. Цікавий факт: є гроші - є бронь.
Спитайте Борисова, він розповість як це відбувається. Він у цьому спеціаліст. Як і всі його колеги.
показати весь коментар
13.11.2025 16:35 Відповісти
Потрібно побудинковий поквартирний обзід не кажучі про фітнесцентри трц спорт зали курорти .Дніпро біля мостсіті будівництво не оформлені за мінімалку ухилянти працюють на базарі така кількість торгашів таксисти офіційні нелегальні вохра і тд і тп бігають як щурі
показати весь коментар
13.11.2025 16:35 Відповісти
Краще б про корупцію в тцк розповів де любий каприз за ваші гроші зроблять а бабло розділять а частину вищьому керивництву передадуть..! І ніхто за це не поніс справедливого покарання. Зеленського такий порядок речей влаштовує. Він в темі і в долі!
показати весь коментар
13.11.2025 16:34 Відповісти
А купувати віли у Монако воєнкомам законно?
показати весь коментар
13.11.2025 16:34 Відповісти
Умний, аж жуть. Насправді - навпаки - у нас є нормою, хоча і не зовсім законною. Мобілізація провалена Партрєтом. Він мав забезпечити головне - рівність і справедливість, без якої колесо мобілізації з круглого стає квадратним і не їде.
показати весь коментар
13.11.2025 16:33 Відповісти
Питань нема, сам факт мобілізації законний, А от викрадення, позбавлення волі, силовий примус, тортури і тд - це вже відвертий кримінал.
показати весь коментар
13.11.2025 16:31 Відповісти
Тогда и СЗЧ законно!!!🤪😆🤣🥳
показати весь коментар
13.11.2025 16:31 Відповісти
Этот Истомин инвалид? На моей памяти он второй год, сидя в мягком кресле, пересичным рассказывает "Как Родину любить"
показати весь коментар
13.11.2025 16:31 Відповісти
Та яка ж норма, коли глибоко цивільного чоловіка, народженого не для війни, тягнуть воювати?
Тим більше, може він взагалі проти України. Звісно, народ обурюється.
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
Такі тцкашникі з такими заявами працюють на ворога!
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
мобілізація - законна. ніхто й не каже що вона не законна.
незаконними є дії тцкашніків, після яких люди вмирають від епілепсії. і незаконним є ігнорування таких дій з боку лівоохоронних органів.
показати весь коментар
13.11.2025 16:30 Відповісти
Сторінка 2 з 2