11916 відвідувачів онлайн

31% українців вважають найкращою гарантією безпеки створення власної ядерної зброї, - опитування. ІНФОГРАФІКА

31,1% українців вважають, що найефективнішою гарантією безпеки для України є створення власної ядерної зброї.

Про це свідчать дані опитування Info Sapiens, проведеного на замовлення Центру "Нова Європа", повідомляє Цензор.НЕТ.

У дослідженні зазначають, що така висока підтримка відображає розчарування українців у міжнародних гарантіях та західній підтримці, а також розуміння того, що саме ядерний арсенал дозволяє Росії чинити тиск на Захід.

Половина українців готові протестувати через неприйнятні компроміси

Водночас знизився рівень довіри до вступу України в НАТО як найкращого варіанта гарантування безпеки. Зараз так вважають 19,4% опитаних, тоді як рік тому цей показник становив 29,3%. Ще 7,8% респондентів назвали оптимальним варіантом надання гарантій ядерного захисту іншою країною.

Підтримка інших варіантів гарантій є помірною: ефективність оборонного союзу зі США бачать 10,2% опитаних, на миротворчу місію ООН покладаються 6,4%. Натомість зросла підтримка розміщення військ європейських країн на території України - 11,7% проти 6,4% торік.

Опитування також показало, що більшість українців не підтримують переговори з Росією без отримання безпекових гарантій від Заходу. Рік тому таку позицію мали 64,1%, зараз - 64,9%.

Половина українців готові протестувати через неприйнятні компроміси

Топ коментарі
+16
Я підтримую Українців які мають думку - Україна повинна мати ядерну зброю власного виробництва!
Це єдиний аргумент для миру!
показати весь коментар
03.12.2025 11:55 Відповісти
+13
101%
показати весь коментар
03.12.2025 11:55 Відповісти
+6
чому тільки 31%? а що ще? Залужний чітко сказав що може стати гарантом нашої безпеки і це 3 можливих компонента. 1. членство в НАТО - що є на сьогодні під питанням так як НАТО це такий самий фейк як і американська демократія. 2. великий контингент на території України готовий вбивати русню та вмирати - взагалі виглядає як фантастика . 3. ядерна зброя - самий реалістичний варіант на сьогодні.
показати весь коментар
03.12.2025 11:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
101%
показати весь коментар
03.12.2025 11:55 Відповісти
Я підтримую Українців які мають думку - Україна повинна мати ядерну зброю власного виробництва!
Це єдиний аргумент для миру!
показати весь коментар
03.12.2025 11:55 Відповісти
чому тільки 31%? а що ще? Залужний чітко сказав що може стати гарантом нашої безпеки і це 3 можливих компонента. 1. членство в НАТО - що є на сьогодні під питанням так як НАТО це такий самий фейк як і американська демократія. 2. великий контингент на території України готовий вбивати русню та вмирати - взагалі виглядає як фантастика . 3. ядерна зброя - самий реалістичний варіант на сьогодні.
показати весь коментар
03.12.2025 11:57 Відповісти
Ни хрена из этого не выйдет, малята. Никто не позволит нам это сделать. А кроме ядерной елды, надо иметь средство доставки. Почему Москва жирует когда Киев горит!? Потому что у неё в отличие от нас, *********** ПВО. Которая нам пробить не получается. И **** толку с ядерной бомбы. Более того, это был бы отличный повод в Москве нанести ядерный удар по Украине. Так шо, будемо шукати щось інше.
показати весь коментар
03.12.2025 11:58 Відповісти
Інститут кумівства у звичному для християнства розумінні (тобто духовне споріднення, що виникає після обряду хрещення) не існує в юдаїзмі.
показати весь коментар
03.12.2025 12:02 Відповісти
хай буде хоч суперміндіч, нам головне, щоб русня більше не лізла - а це може гарантувати ЛИШЕ ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 12:04 Відповісти
Пішли опитувальні контори - як діти в школу
показати весь коментар
03.12.2025 12:04 Відповісти
можливо, і добра ідея, проте... належний час для цього ми вже втратили. не за нинішніх умов (міжнародних також) і не з такими керманичами та станом суспільства. по-перше, нас одразу вдуплять та зроблять ізгоями усі "гаранти" непорушності кордонів та незалежності. по-друге - то шалені щорічні витрати, бо сама по собі ядерна зброя нічого не варта, якщо її немає чим захистити, інакше вона стане зброєю проти нас самих. зробити її мобільною, непомітною та швидко діючою шансів жодних у ********* світі. варто шукати інші шляхи (непомітні, але дієві та болючі для агресора), де ми не будемо одинаками...
показати весь коментар
03.12.2025 12:04 Відповісти
взагалі пофіг на чиїсь "позволєнія". Запускаємо РБМК(ЧАЕС), збираємо плутоній-239, робимо ЯЗ імплозивної схеми, і всі сша з єсами йдуть на "юг".

Засоби доставки теж є.

>олее того, это был бы отличный повод в Москве нанести ядерный удар по Украине.

Тоді ми знищимо москву, спб та інші великі міста. Ще раз, тільки ЯЗ гарантує безпеку.
показати весь коментар
03.12.2025 12:05 Відповісти
У відкриту ядерний проект Захід не дасть створити, а в таємну самі українці, бо фіг хто повірить що гроші з бюджету якого небуть будівництва доріг, електростанцій чи чогось подібного йдуть на ЯЗ а не на машини, маєтки і ****** причетних чиновників. Журналісти швидко розкопають "нецільове використання держбюджету" 🤔
показати весь коментар
03.12.2025 12:05 Відповісти
Дитячий садочок, ІІ чверть..... Мотоцикл власний створіть, або холодильник. Вже потім ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 12:06 Відповісти
пофіг на санкції, нас або всіх виріжуть кацапи, або ми створимо ЯЗ. Всі, хто виступають проти ЯЗ працюють на русню, бо це їх одна з головних вимог.
показати весь коментар
03.12.2025 12:06 Відповісти
британці мають ЯЗ, але не виробляють холодильники чи мотоцикли.
показати весь коментар
03.12.2025 12:07 Відповісти
На донати створювати планують, чи партнери грошей мають дати?
показати весь коментар
03.12.2025 12:08 Відповісти
окрім москалів нам не дадуть це зробити ті, хто нині виступає, як тимчасовий союзник. неможливо це зробити непомітно...
показати весь коментар
03.12.2025 12:09 Відповісти
підари будуть лізти, поки існують на цій планеті!
виключно потужна піздюліна в змозі розірвати цю історичну спіраль!!!
показати весь коментар
03.12.2025 12:10 Відповісти
нічого нам не зроблять, бо заходу треба стримувати русню. Ще раз, у нас є вибір: окупація кацапами, підписання капітуляції, створення ЯЗ. Що ви обираєте?
показати весь коментар
03.12.2025 12:12 Відповісти
Конвенційна зброя (і війна) не здатна зупинити русню, що ці 11 років війни і продемонстрували. Тому і треба створити ядерну зброю.
показати весь коментар
03.12.2025 12:13 Відповісти
Українці живуть мріями.Не існує чарівної палички
показати весь коментар
03.12.2025 12:14 Відповісти
тому що україна не мала не зброї! ні армії!
все знищувалось всіма попередниками!!!
чи, забули в чому воювали добровольці у 2014?
показати весь коментар
03.12.2025 12:17 Відповісти
І як неконвенційна зброя зупинить конвенційнуивійну.

Купа наївних ідіотів що мріють про "ядерний удар по Москві", але не розуміють наслідків.
показати весь коментар
03.12.2025 12:19 Відповісти
У неї не ППО круте, у нас немає засобів і ніхто не хоче їх робити, тому що простіше освоїти гроші на китайських конструкторах чим робити щось технологічне.
показати весь коментар
03.12.2025 12:20 Відповісти
тобі вже сто разів пояснювали один з варіантів того, як ЯЗ може змусити русню йти на нормальні перемовини, але ти й досі не зрозумів.
показати весь коментар
03.12.2025 12:20 Відповісти
Багато хто каже, що ядерну зброю можна виготовити. Можливо. Але це американці просто скинули з літака, а зараз потрібні носії типа крилатих ракет. А іх в Україні немає від слова зовсім. Взагалі ракетна програма похерена. Спочатку треба робити ракети навіть зі звичайною боєголовкою
показати весь коментар
03.12.2025 12:21 Відповісти
За багато років не спромоглись навіть балістику малої дальності свою зробити, а вони про ЯЗ мріють.

Друге ніхто не дозволить ні з ЄС ні з США нам мати ядерку, заблокують рахунки нашій еліті і вся програма здується за секунду.
показати весь коментар
03.12.2025 12:21 Відповісти
тоді таку еліту варто міняти, і продовжувати робити яз. У нас вибір: 1) капітуляція 2) окупація кацапами 3) створення ЯЗ. Що ви обираєте?
показати весь коментар
03.12.2025 12:25 Відповісти
ЯЗ не займає багато місця. Треба 11кг плутонію-239 без нейтронних дзеркал для створення мінімальної ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 12:26 Відповісти
Да хоч кілограм. Ви неіснуючими рожевими фламінгами збираєтеся доставляти до місця ураження? Чи на ФПВ дрон?
показати весь коментар
03.12.2025 12:29 Відповісти
Всі хто проти української зброї - вороги України. 🔴
показати весь коментар
03.12.2025 12:29 Відповісти
А Ізраіль чим живе?
показати весь коментар
03.12.2025 12:30 Відповісти
так і є: русня вимагає від України безядерний статус, тому всі хохли, які це підтримують, мають сісти по 111 статті ККУ.
показати весь коментар
03.12.2025 12:32 Відповісти
Цифри занижені. Цензура
показати весь коментар
03.12.2025 12:33 Відповісти
Наші дрони з +50кг вибухівки долітали куди далі москви, тож не сси.
показати весь коментар
03.12.2025 12:33 Відповісти
Іди поміняй Ахметова Пінчука Коломойського, спробуй)))
показати весь коментар
03.12.2025 12:34 Відповісти
На гроші забрані в московитів.
показати весь коментар
03.12.2025 12:35 Відповісти
Евгений-начинай)) начинай создавать ядерную бомбу и уничтожь Россию! Я с тобой! Кстати, а что это за флажочек у тебя под ником?)) из-за границы воевать как-то сподручней?
показати весь коментар
03.12.2025 12:36 Відповісти
Портнов їх чекає.
показати весь коментар
03.12.2025 12:36 Відповісти
Вони не є владою. Якщо проти них введуть санкції - окей.
показати весь коментар
03.12.2025 12:38 Відповісти
я в Україні. Давай мені владу над мінстратегпромом та енергоатомом, і я за рік створю ЯЗ. 100-200 одиниць ЯЗ за два роки.
показати весь коментар
03.12.2025 12:39 Відповісти
Ах так, справді. Це десь зразу після вступу в НАТО?
показати весь коментар
03.12.2025 12:40 Відповісти
Зробимо ядерку і буде мир назавжди.
показати весь коментар
03.12.2025 12:42 Відповісти
Касьянов може, так єрмак його прибрав.
показати весь коментар
03.12.2025 12:43 Відповісти
Вони і є влада, у них депутати в усіх партіях і та міністерствах. А те що ви бачити в телевізорі, то ляльки яких міняють.
показати весь коментар
03.12.2025 12:44 Відповісти
Це коли Ізраіль нам міндіча віддасть.
показати весь коментар
03.12.2025 12:44 Відповісти
Чарлі кірк теж думав шо він влада 😁
показати весь коментар
03.12.2025 12:45 Відповісти
В неси єрунди. В Україні повно потенційних носіїв для ЯЗ. Хоча б малої і середньої дальності. Ті ж Нептуни і Фламінго запросто можуть нести ядерний заряд. Даже КАБ можна оснастити ядерною боєголовкою і зробити тактичною ядерною зброєю. До твого відома в ссср міномети і Точка У оснащались ядерними зарядами.
показати весь коментар
03.12.2025 12:50 Відповісти
Ці вижили в 90-х чим ти їх лякаєш?
показати весь коментар
03.12.2025 12:50 Відповісти
Тобі вже сто разів відповідав, це твої вологі фантазії які в реальності не спрацюють.
показати весь коментар
03.12.2025 12:54 Відповісти
А щербань не вижив, кушнарьов не вижив, гепа не вижив. Думай-те
показати весь коментар
03.12.2025 12:56 Відповісти
А взагалі впевнений що скоро ядерною зброєю будуть оснащати даже дрони. Які з'являться в усіх терористичних організаціях. Запускаються скажімо 200 таких дронів з вантажівки і прокладають собою ядерну безлюдну тропу до любої столиці любої країни. І не потрібно витрачати десятки мільярдів доларів і десятки років на виробництво технологічних і дорогих балістичних ракет
показати весь коментар
03.12.2025 12:56 Відповісти
У Ізраіля працюють.
показати весь коментар
03.12.2025 12:57 Відповісти
Опираясь на Будопештский меморандум, логично было бы разместить ЯО Великобританией и США , размещение под своим контролем ЯО ,на территории Украины. Просто постфактум, потом сообщить об этом рашке.
показати весь коментар
03.12.2025 12:58 Відповісти
Працюють у всіх ядерних країнах, особливо у Китаї, Індії, Пакистані. Та і русня лякає європку своєю ЯЗ. Один ти сліпий і не бачиш, як воно працює.
показати весь коментар
03.12.2025 12:59 Відповісти
А Великобританія чи США це пропонують? Ні, їм пофіг, що буде з Україною та українцями. Тому і треба мати власну ЯЗ, і власноруч контролювати власну долю, а не залежати від чуваків, яким пофіг на нас.
показати весь коментар
03.12.2025 13:00 Відповісти
Прямий шлях до конкуренції з Іраном по санкціях
показати весь коментар
03.12.2025 13:00 Відповісти
Хто прибрав Щербаня зараз при владі у нас. Гепа та Кушнарьов пішаки.
показати весь коментар
03.12.2025 13:01 Відповісти
Так, не проблема розмістити +11кг ядерну БЧ на невеличкому дроні, який буде летіти на низькій висоті, фіг його хтось зіб'є.
показати весь коментар
03.12.2025 13:01 Відповісти
Всі смертні.
показати весь коментар
03.12.2025 13:02 Відповісти
Що може лапшу слухаєте, вони долітали до Москви але там БП облегшували щоб пального більше взяти і це фактично було психологічним ефектом та і то поки орки ППО не стагнули малої дальності та гелікоптери для збиття не почали приміняти.
показати весь коментар
03.12.2025 13:03 Відповісти
Краще бути живим ніж мертвим. На санкції плювати.
показати весь коментар
03.12.2025 13:03 Відповісти
При поточному рівні медицини, ти їх спочатку спробуй пережити)))
показати весь коментар
03.12.2025 13:04 Відповісти
Евгений! Правом, дарованным мне украинским народом-даю вам Владу!
показати весь коментар
03.12.2025 13:05 Відповісти
Давайте вгадаєм, з якої країни така кількість людей та ботів, що проти Української ЯЗ? От цікаво, хто ж у нас такий воріженька...❓
показати весь коментар
03.12.2025 13:05 Відповісти
4) Полетіти на Марс. Це більш реальний варіант. Якщо розглядати серйозно.
показати весь коментар
03.12.2025 13:06 Відповісти
Та ладно, я єрмака при владі пережив
показати весь коментар
03.12.2025 13:06 Відповісти
ну недавно наглядно показали на прикладі з Іраном що буде якщо створювати бомбу. І нагадай, скільки яз у Швейцарії?
показати весь коментар
03.12.2025 13:07 Відповісти
цікаво, хто з цих 30% бажаючих мати ядерну зброю:

1. має осівту, та розуміє весь ланцюг виробництва ЯЗ?
2. має бажання обладнити полігон з випробувань ЯЗ у власній області?
3. може відповісти на питання: скільки боєголовок потужністю більше 1 МТони може виробити Україна впродовж 3 місяців? Загалом, 3 місяці - дуже оптимістичний строк на: оцінку Московією ризиків, консультації між Московією та Китаєм/Іраном/П.Кореєю, наступні консультації Московії з США та ЄС та нанесення превентивного удару Московією з використанням ЯЗ по місцях виробництва.
4. має розуміння, як доставити боєголовку хоча б до Москви?
показати весь коментар
03.12.2025 13:08 Відповісти
Чомусь Ізраіль на марс не летить і ядерку має.
показати весь коментар
03.12.2025 13:08 Відповісти
Ага, от тільки що хезболлі, що хамасу *****.
показати весь коментар
03.12.2025 13:09 Відповісти
І що там з Іраном? Реактори не бомбили, для виду щось побомбили, і все, іран далі працює. Ще раз: що краще, смерть, але без санкцій, чи життя, МОЖЛИВО під санкціями?
показати весь коментар
03.12.2025 13:09 Відповісти
1. так
2. випробовувати можна під землею, або на великій висоті, такі підриви не є потужним джерелом радіації
3. За рік ми можемо виробити плутонію на 100-200 боєголовок.
4. дрони та ракети, які вже долітали до москви та далі.

Все це вже обговорювалось сто разів.
показати весь коментар
03.12.2025 13:11 Відповісти
Аятола живий, ксір не знищений.
показати весь коментар
03.12.2025 13:12 Відповісти
надо багато в Україні хохлів-зрадників, яким важливіше, що там в сша чи москві подумають.
показати весь коментар
03.12.2025 13:12 Відповісти
ЯЗ захищаех лише від ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 13:12 Відповісти
Нікого ні до чого вона не примусить.
По-перше, щоб примусити Московію до перемовин слід мати достатню кількість ЯЗ для знищення щонайменше 20% індустріальних містМосковії (як було в протистояння США/СССР). Такої кількості боєголовок та носіїв Україна не зможе виробити, оскільки є
По друге - Московія нанесе превентивний удар ЯЗ по Украні і в цій ситуації ми будемо другим Іраном.
показати весь коментар
03.12.2025 13:12 Відповісти
Він мая яо?Він викостовував яо?Який зиск він має з яо(якщо вона існує)?
показати весь коментар
03.12.2025 13:13 Відповісти
ахахахаха, їх ізраїль під нуль знищує, а територія ізраїлю ніколи не знаходилась під ризиком окупації чи знищення. Це гарний приклад того, що ЯЗ і тут працює.
показати весь коментар
03.12.2025 13:13 Відповісти
Але мирняку гази погано. Так буде і з мирняком москви.
показати весь коментар
03.12.2025 13:13 Відповісти
Ти теж хочеш європу лякати?
показати весь коментар
03.12.2025 13:14 Відповісти
економічним розвитком, укладанням військових союзів (а не оті Вовіни паперці), створенням ефективної системи управління. При цьому Ізраїль в іншій ситуації - його противники з самого початку не мають ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 13:14 Відповісти
Бомбили ядерний підземний об'єкт.

Життя під санкціями ще можна терпіти, коли твоя країна економічно розвинена. А не бананова республіка.
показати весь коментар
03.12.2025 13:14 Відповісти
1. має
2. ні, бо не було стратегічних загроз для існування ізраїлю або євреїв
3. див. samson option
показати весь коментар
03.12.2025 13:14 Відповісти
Україні це і треба.
показати весь коментар
03.12.2025 13:14 Відповісти
Долбайоб
показати весь коментар
03.12.2025 13:15 Відповісти
А що робить samson option?
показати весь коментар
03.12.2025 13:15 Відповісти
яку ще лапшу, див. зведення ЗСУ, ми вже багато разів дронами атакували цілі далеко за москвою. Ще раз, хохол, не сси, у нас є чим доставити ядерку до твоїх панів, русні.
показати весь коментар
03.12.2025 13:15 Відповісти
А що ви два патріьоти в європі робите?
показати весь коментар
03.12.2025 13:16 Відповісти
Достатньо створити загрозу для москви.
показати весь коментар
03.12.2025 13:16 Відповісти
Задача були знищити основні обьекти ядерної програми. Ізраіль просто не допустить щоб у Іранських фанатиків була ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 13:17 Відповісти
Я в Ізраілі.
показати весь коментар
03.12.2025 13:17 Відповісти
Бомбили бомбили, але не вибомбили. Як все працювало, так і працює, просто два поци - трамп і бібі, понтанулися перед виборцями.
показати весь коментар
03.12.2025 13:17 Відповісти
А варіант життя без санкцій принципово не розглядається? Фантазії про яз це щось типу кави в Ялті і 300 фламінго в місяць. Зіграє лише на руку путлєру який опять почне кричати за грязну бомбу і розказувати як він був правий щодо України.
показати весь коментар
03.12.2025 13:18 Відповісти
Ніхрена він не робить
показати весь коментар
03.12.2025 13:18 Відповісти
Тут купа мрійників -гуманітаріїв що свято вірять що ЯЗ врятує.
показати весь коментар
03.12.2025 13:18 Відповісти
Їх хіба знищили? Центрифуги в горах, реактори не бомбили. Хахахах, а ти легковірний.
показати весь коментар
03.12.2025 13:18 Відповісти
Руками сша не допустить, поки трамп сидить. А далі не загадуй
показати весь коментар
03.12.2025 13:19 Відповісти
Тим більше Повертайся ядерку варити
показати весь коментар
03.12.2025 13:19 Відповісти
Так, не розглядається, бо русня або нас окупує (і виріже українців), або ми матимемо ЯЗ.
показати весь коментар
03.12.2025 13:20 Відповісти
Сторінка 3 з 3