10390 відвідувачів онлайн

Жодного компромісу на перемовинах в Абу-Дабі не досягнуто. США та РФ тиснуть на Україну, - Reuters

Тристоронні переговори в ОАЕ

Жодних ознак компромісу на вчорашній зустрічі делегацій України, США та РФ в Абу-Дабі не досягнуто.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Reuters.

Що відомо?

"Українські та російські переговірники зустрілися в Абу-Дабі в п'ятницю, щоб обговорити життєво важливе питання території, без жодних ознак компромісу, оскільки російські авіаудари занурили Україну в найгіршу енергетичну кризу за майже чотирирічну війну", - пише видання.

Тиск на Україну

За даними видання, США посилюють тиск на Україну щодо досягнення мирної угоди. Своєю чергою, Москва вимагає від Києва поступитися всією своєю східною промисловою зоною Донбасу, перш ніж країна-агресорка припинить бойові дії.

Що передувало?

Раніше зазначалося, що Україна, РФ та США обговорювали в ОАЕ параметри завершення війни. Продовжимо у суботу.

Топ коментарі
+59
кацапам не порібен мир, тільки повна окупація України ось їхня мета ...

Тому всі ці переговори, та підписання договорівз кацапами нічого не вартує
показати весь коментар
24.01.2026 11:18 Відповісти
+58
Україна вже підписувала з ****** договір про дружду і кордон у 2003 році. ***** ж його і порушив. Ви думаєте його спинять якісь ще договори? Тільки куля в лоб!! Ну може він сам коні двине...
показати весь коментар
24.01.2026 11:25 Відповісти
+36
Куля в лоб і не тільки одному пуйлу, бо там скажених дідів типу патрушева і без пуйла вистачає. В краще за все розвал кацапстану на дрібні шматочки...
показати весь коментар
24.01.2026 11:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
кацапам не порібен мир, тільки повна окупація України ось їхня мета ...

Тому всі ці переговори, та підписання договорівз кацапами нічого не вартує
показати весь коментар
24.01.2026 11:18 Відповісти
Україна вже підписувала з ****** договір про дружду і кордон у 2003 році. ***** ж його і порушив. Ви думаєте його спинять якісь ще договори? Тільки куля в лоб!! Ну може він сам коні двине...
показати весь коментар
24.01.2026 11:25 Відповісти
Ніхто Петрович якщо б ти не написав про це, ми б не знали
показати весь коментар
24.01.2026 11:27 Відповісти
Сиджу вдома(відпустка після поранення), скучно, робити нічого, на вулиці зимно... От і пишу ))
показати весь коментар
24.01.2026 11:33 Відповісти
Куля в лоб і не тільки одному пуйлу, бо там скажених дідів типу патрушева і без пуйла вистачає. В краще за все розвал кацапстану на дрібні шматочки...
показати весь коментар
24.01.2026 11:28 Відповісти
Тільки ФІЗИЧНА ЛІКВІДАЦІЯ ПУЙЛА приведе до закінчення війни. Але це не з Вовою ***********, який під час війни- як риба в воді, бо має можливість безкарно мародерити і красти в фантастичних розмірах, власне, для чого його і привело до влади шобла Бєні Бородача. Це про Вову ********** сказано: "Кому война, а кому -мать родна".
показати весь коментар
24.01.2026 12:36 Відповісти
З першим реченням погоджуюся на 100%. Допоки живий путін, війна не закінчиться.
показати весь коментар
24.01.2026 13:33 Відповісти
Добре що хоча з першим на 100%. Друге вже ні? Напевне належиш до 25% що хочуть дилетанта вибрати на другий термін, і до "церкви" фсб ешної ходиш.
показати весь коментар
25.01.2026 06:23 Відповісти
"...привело до влади шобла Бєні..." Аналізуючи спецоперацію по захопленню поста президента етнічним дилетантом, ухилянтом, Бєня в ній далеко не організатор-керівник, а один із виконавців.
показати весь коментар
25.01.2026 06:11 Відповісти
дик... боялися і бояться штати розвалу імперії зла і роблять все можливе щоб расєя не потонула, не пішла курсом відомого корабля з символічной назвой: масква.
показати весь коментар
24.01.2026 16:23 Відповісти
Бояться, щоб кацапська ЯЗ не потрапила до рук бандитів, але коли вони нарешті зрозуміють, що пуйло це і є справжній бандит, коли знайдуть йому кращу заміну, чи змусять цю зброю віддати, як змусили Україну це зробити, то все може трапитися в кацапстані...
показати весь коментар
24.01.2026 17:03 Відповісти
Коні він двине по любому. Просто вже всьому світу хочеться, щоб якнайшвидше.
показати весь коментар
24.01.2026 11:30 Відповісти
якби ж справа була в одній істоті...
показати весь коментар
24.01.2026 11:39 Відповісти
Договор о дружбе, сотрудничестве и партнёрстве между Российской Федерацией и Украиной?
Разве не в 97 подписали, а с 99-го вступил силу?
Вы имеете о другом договоре?
показати весь коментар
24.01.2026 14:20 Відповісти
Мабуть мався на увазі Договір між Україною і Російською Федерацією про українсько-російський державний кордон - двосторонній https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 міжнародний договір, що визначив лінію https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD кордону України та Росії на суходолі.
Підписано особисто ВВХ 28.01.2003, ратифіковано обома сторонами в 2004.
показати весь коментар
24.01.2026 14:57 Відповісти
Дякую
показати весь коментар
24.01.2026 17:45 Відповісти
Окупація України це тимчавих успіх, основна ціль відновлення СССР, після захвату України якщо в них це вийде, вони заїдуть в Кішенев, в Мінськ, Ригу, в Астану в Тбілісі в Єреван Ташкєнт і навіть Китай їм нічого не зробе.
показати весь коментар
24.01.2026 11:26 Відповісти
китай тут буде тільки допомагать..
показати весь коментар
24.01.2026 11:41 Відповісти
навіщо їм ці нищеброди, вони їх від вимені не для того відірвали
показати весь коментар
24.01.2026 17:12 Відповісти
першими стануть країни Прибалтики...
показати весь коментар
24.01.2026 19:28 Відповісти
Баку пропустив чи не зайдуть?
показати весь коментар
25.01.2026 06:29 Відповісти
Дякуємо 🤝 що просвітив ситуацію 🤭
показати весь коментар
24.01.2026 11:30 Відповісти
Та отож. Що кацапи вимагають віддати їм Донбас для початку реальних перемовин - тобто вони просто хочуть всіх надурити і отримати те, для захоплення чого їм знадобиться не менше року і сотні тисяч 200 ваньок. Кацапи розцінюють перемовини виключно як частину бойових дій, як військову хитрість.
показати весь коментар
24.01.2026 11:32 Відповісти
якщо б ти не написав про це, ми б не знали
показати весь коментар
24.01.2026 11:33 Відповісти
Україні потрібен Гетьман!

.
показати весь коментар
24.01.2026 11:35 Відповісти
А ще зробити, в краще купити ЯЗ. В того самого трампа.Гроші знайти можна,було б бажання. Конфіскувати у злодіїв-мародерів, друзів- мародерів.
показати весь коментар
24.01.2026 12:11 Відповісти
Угу.Ізраїль має ядерну зброю.
І колошматять щороку.Якби не США,існквання Ізраїлю будо б під питанням.
Треба мати свою зброю,неядерну,сильну економіку і справжніх союзників.
показати весь коментар
24.01.2026 14:09 Відповісти
.....---українець, націоналіст як приклад керівник "Свободи" Олег Тягнибок.
показати весь коментар
25.01.2026 06:36 Відповісти
І який з цього висновок? Воювати поки дають гроші? А як не будуть давати? Та вже можна сказати не дають - 1 мільярд в місяць для України це дуже мало для ведення такої війни + зменшення податків через втрату енергетики. Хтось може написати які плани у влади і які цілі вона намагається досягнути. Я не закликаю до капітуляції, напишіть ваш план перемоги.
показати весь коментар
24.01.2026 12:14 Відповісти
Andy #608717 ти ж бачиш що Зеля підготував якійсь договір, їздив до рудого діда, відправив делегацію в Абу-Дабі, а підписувати не хочуть саме кацапи. Якій ще є варіант ?
бо то що ти пишеш виглядає начебто українська делегація не хоче миру.
показати весь коментар
24.01.2026 12:30 Відповісти
Є план узгоджений американцями з росіянами. Його не підтримує зеленський і написав свій план узгодивши його з європейцями. Американці сказали що вони не проти йдіть тепер з росіянами це підпишіть. І тут би мав макрон або мерц або навіть україна послати свого представника в москву узгоджувати свій план. Але вони цього не роблять. Чому?
показати весь коментар
24.01.2026 12:43 Відповісти
по перше - Україна пишеться з великої літери.
по друге чому макрон або мерц або навіть україна послати свого представника в москву узгоджувати свій план ? чому у москву ? ти ж сам же написав - зеленський і написав свій план узгодивши його з європейцями ( та цей план було передано через саша кацапам)
по трете - українська делегація зараз і зустрічається з кацапами у Абі Дабі щоб що - мабуть узгоджувати на нейтральній теріторії, а не їздити на поклон к кацапам.
показати весь коментар
24.01.2026 12:50 Відповісти
+++ 100 тысяч 500.
Мое почтение и всеобщее уважение. Хоть один встал на защиту страны
по перше - Україна пишеться з великої літери.
по друге чому макрон або мерц або навіть україна послати свого представника
показати весь коментар
24.01.2026 14:26 Відповісти
А що узгоджувати? пу чесно відкрито каже, що України не існує, українців хтось видумав і до усунення першопричин не остановиться, але згоден на пошагову капітуляціб України.
А у тр свій пиковий інтерес: Нобель і жирні гешефти з пу... а Україна - це лакомий шматочек..
показати весь коментар
24.01.2026 16:29 Відповісти
План перемоги не напишу, а план власти легко. Тянуть кота за хвост до талого пока хватит той Украины и шинковать бабло пока шинкуется. Миндич это верхушка айсберга. Там все такие начиная с вождя зелёного племени. А потом на моря в Израиль и Майами. Чем вам не план. Вполне себе пристойный.
показати весь коментар
24.01.2026 12:51 Відповісти
В як не будуть давати то ти поміняєш прапорець на іспанський і вимагатимеш щоб поляки віддали русні Гданськ.
показати весь коментар
24.01.2026 14:00 Відповісти
Хибний вибір, коли тільки дві альтернативи, коли є третя.
******* русню далі, поки вона рухатись не зможе.
А як це зробити - справа не публічна. Кому треба (Мадяр, Флеш), ті знають.
Тільки не все скажуть. І правильно.
показати весь коментар
24.01.2026 14:39 Відповісти
Как вы достали своей дебильной аналитикой. Кацапам не нужна вся Украина - им нужен в идеале весь мир. Как на гербе СССР был нарисован серп и молот - а за ним - весь земной шар. Кацапы остановятся только тогда когда не смогут продолжать. А говорить о том что у них есть какие то геополитическая стратегия может только имбецил. В той системе которую они построили достаточно посмотреть на то как они планировали вторжение 22 года, из чего они исходили - чтобы понять что никакой связи с реальностью там в общем то нет. Когда на голубом глазу начальник их Генштаба говорит о захвате Купянска - в то время как даже их военкоры прекрасно понимают и пишут открыто о том что россиян в Купянске отрезали и окруженных добивают - можно сделать несложный вывод о том как принимаются решения. Достаточно вспомнить как принималось решение заморозить Европу перекрыв ей газ - теперь Европа понастроила терминалов и принимает сжиженный газ со всего мира и показала россиянам пенис. Нет там никакого горизонта планирования и нет там глобального понимания ситуации. Они влезли как муха в варенье в ситуацию когда каждое решение вызывает серьезные проблемы - и войну продолжать нельзя, и остановиться не получается. А переговоры и договоры нужны, если под это будут гарантии. И если это даст нам время чтобы сменить власть и подготовиться. Если бы в 22 году у нас у власти были нормальные люди - никакого вторжения бы не было в том формате которое случилось - как не было его до 19 года. Именно понимание того что власть и вся страна в целом не готовится к обороне позволило кацапам предполагать что "Киев за три дня" может получиться. Они и в страшном сне не могли представить во что для них это выльется.
показати весь коментар
24.01.2026 13:25 Відповісти
як тебе пердолить, так багато писати ))
показати весь коментар
24.01.2026 13:46 Відповісти
Майже зі всім згоден.
Але як ти сам міг би здогадатись, кацапня не збирається підписувати ніякий реальний договір хоч з Бомбасом хоч без - САМЕ ТОМУ що вони брешуть своєму головпідару про Куп'янськ - бо вони вірять що не зараз, то через місяць чи 6 чи 12 він все одно буде окупований.
І зупинити їх можна не папірцями а виключно силою.
показати весь коментар
24.01.2026 14:05 Відповісти
Они врут потому что там вся система как принятия решений - так и ответственности - гнилая. Все держится на вранье и замыливании глаз. В принципе никому кроме горстки упоротых наверху война не нужна, никакого смысла для них в ней нет - одни убытки и неприятности. Но систему построили так что элиты не имеют влияния на вождя, который уже начал ехать кукушкой и пребывает в собственной придуманной реальности. С одной стороны это ведет к принятию неадекватных и губительных для рф решений - с другой стороны затягивает войну и на ней гибнут наши люди. Диктаторы всегда почему то считали что они самые умные и уж с ними то точно не произойдет того что происходило с предшественниками в мировой истории. Так и путин приведет рф к распаду, это бы и так случилось потому что сама модель политической и экономической системы там неэффективна, и при изменении мировой экономики для рф нет места - но распад мог бы занять намного больше времени. Из за войны все произойдет намного быстрее.
показати весь коментар
24.01.2026 14:12 Відповісти
Аналітика там є, планувати вони вміють, але коли треба приймати рішення, першу скрипку грає психологія.
показати весь коментар
24.01.2026 14:41 Відповісти
Чувак, ну правда, о че ты? Я не сомневаюсь что в рядах сотрудников фсб и разведки которые собирали информацию о состоянии Украины перед вторжением - были люди которые понимали реальную картину, понимали что халявы не будет. Но на раскачку ситуации в стране, на подкуп нужных людей, на Оман, на вагнергейт, на Цемаха, на Медведчука - на все это выделялись большие деньги, которые конечно в большинстве своем просто разворовывались. И что после этого они должны были написать в папочку которую клали на стол царю? Что мы потратили кучу бабок но украинцы бабки взяли а сопротивляться все равно будут и мы рискуем двумя ногами в говно вступить, влезть в войну на 4 года, положить миллион мужиков в землю, эвакуировать приграничные области, тушить заводы, НПЗ и танкеры? Нет конечно, писали то что от них хотели слышать, потому что дедушка любит хорошие новости. Но они наверняка сами не ожидали что на основе их туфты будет принято решение о вторжении. Именно после провала вторжения по плану - и полетели головы в ФСБ. Потом их аналитики решили что Украину можно разбить просто путем численного и качественного перевеса - оказалось что к осени 22 года и эта концепция - *****. Дальше решили брать измором - мобилизация, контрактники, мясные штурмы - и уже сейчас понятно что по вложенным ресурсам, средствам и силам - результат - *****. Почему мы должны говорить о том что следующий вариант предложенный теми же аналитиками будет отличаться? Как мы можем говорить об аналитиках если все их прогнозы и построенные на основе их прогнозов планы - *****?
показати весь коментар
24.01.2026 14:54 Відповісти
Будь-яка аналітика покаже, що Афганістан проти США не має шансів.
Але результат ми знаємо.
Аналітики постійно упускають психологічну складову. Тому що готовність їбашити попри все дуже важко виміряти цифрами. Ніколи не знаєш, скільки реально піде воювати і який ступінь залученості.
Якби американцям сказали, що увесь Афганістан (десь 40 мільйонів) як один буде проти них воювати до останнього, вони б і думки не мали туди полізти. Увесь не воював, але постійні вилазки талібів і космічна корупція колаборантів зробили свою справу.
показати весь коментар
24.01.2026 14:58 Відповісти
Вартувати- це стояти на варті.Коштує- є таке невідомед більшості "знавців мови"слово. А що до"не віддамо бамбас", то так взагалі можна без нічого залишитись. Пропонуювсим палким турбопатріотам дружно йти в найближчий ТЦК. Там вам нададуть всі можливості боротись за бамбас.
показати весь коментар
24.01.2026 14:09 Відповісти
хто би сумнівався! мир непотрібен ні рашистам ні нашим геніальним корупціонерам! треба ще поможливості нажитись на війні! їм по х-й що залишиться з України- в них паспорти є інших держав і купа накрадених грошей!
показати весь коментар
24.01.2026 11:20 Відповісти
потужний буданга мав би все порішати - у нього великий авторитет у розвідколах США

а шо пішло не так ?

.
показати весь коментар
24.01.2026 11:34 Відповісти
Ніхто і не очікував якогось результату. Пуста балаканина.)(уйло не піде ні на які компроміси,це навіть дітям зрозуміло.
Єдине ,щоб про обмін домовились.
показати весь коментар
24.01.2026 11:22 Відповісти
Подивіться уважно на фото!
Умєров пздц зацікавлений у долі України.😂
Він сидить і думає, як би так пропетляти, щоб і НАБУ не виручило йому підозру і щоб з США його не виперли.
показати весь коментар
24.01.2026 11:23 Відповісти
..ти на прийомі?... Сам воочевидь записався.. чи привели?
показати весь коментар
24.01.2026 11:42 Відповісти
Ось тепер зрозуміло, чому 6 000 будинків в Києві без опалення? І так буде до кінця опалювального сезону. Добре, що морози відступили, бо були б ще смерті від замерзання.
показати весь коментар
24.01.2026 11:26 Відповісти
У вас морози відступили? У нас -20 зранку.
показати весь коментар
24.01.2026 11:29 Відповісти
Я так розумію, що вже й прогнози погоди з реальністю розбігаються?
показати весь коментар
24.01.2026 12:02 Відповісти
Какие морозы отступили? Куда? За поребрик. Ну было ночью минус 20, теперь будет минус 10. Как это должно согреть дома которые уже неделю, в некоторые и больше без отопления? И так до марта минимум, а скорее до апреля.
показати весь коментар
24.01.2026 13:13 Відповісти
В Одесі відступили
показати весь коментар
24.01.2026 14:46 Відповісти
Тебе що в гуглі забанили? Глянь прогноз плюсова температура наступного тижня
показати весь коментар
24.01.2026 23:38 Відповісти
Тиснуть - а на кого ж тиснути? - на кацапів?
показати весь коментар
24.01.2026 11:26 Відповісти
А хто більше підставився через недолугість і жадібність очільника своєї держави, на того і тиснуть...
показати весь коментар
24.01.2026 11:31 Відповісти
Звісно тиснуть тому що є чим (ракети дрони виробляються в великих кількостях) а в нас тільки потужні відосики і заклики.
показати весь коментар
24.01.2026 11:31 Відповісти
а без електрики що може бути вироблено?
показати весь коментар
24.01.2026 16:36 Відповісти
двушка на маскву??
показати весь коментар
24.01.2026 23:39 Відповісти
Сьогодні летять ракети не тільки з Мацкви ...це летять вони і з Білого дому... Це їхні ракети...Примус до миру ..
показати весь коментар
24.01.2026 11:32 Відповісти
про який мир ти тут пишеш? ти що, складеш зброю, якщо зелена пліснява підпише капітуляцію?
показати весь коментар
24.01.2026 11:36 Відповісти
з чого ти взяв, що ти такий як я?
показати весь коментар
24.01.2026 12:14 Відповісти
А вийдеш з переговорів/*******/ - то США можуть і зброєю шантажувати
показати весь коментар
24.01.2026 11:32 Відповісти
"За даними видання, США посилюють тиск на Україну щодо досягнення мирної угоди"

Непідтверджений доказово вкид від західних журнашлюшок. Якщоб хотіли тиснути реально - зняли б усі санкції та припинили продаж зброї та ракет РАС3, в також запровадили санкції проти оточення лідера. Тоді б це дійсно нагадувало тиск. А поки що це лише схоже на блаблабла від Ройтерс.
показати весь коментар
24.01.2026 11:32 Відповісти
І в цей час США знову надають ракети до Петріот
показати весь коментар
24.01.2026 11:37 Відповісти
Тупорила маніпуляція від трамподрочерів.
Давай напиши що раз Копенгаген не ******** і їх монарха не викрали як Мадуро - то й на Даній ніхто не тисне.
показати весь коментар
24.01.2026 14:07 Відповісти
Дипломатично водить писей по носу и московитам и тампонам. Тампона нужно переждать.
показати весь коментар
24.01.2026 11:35 Відповісти
Та понятно що з мордором домовитись нереально ,його можна тільки розвалити!Це те саме що воду в ступі колотити.Москаль буде водити козу поки куйло не здохне.Скоро п"ятий рік піде а на заході далі рожеві поні, не розуміють чи не хочуть розуміти, що маньяка треба замочити в сортірі!!!пс.сша сюди не входять з путінососм трампоном.
показати весь коментар
24.01.2026 11:36 Відповісти
Сильна переговорна позиція це масований блекаут москви, але у членограя кишка тонка , краще хай він членом пограє по своїх виборцях.
показати весь коментар
24.01.2026 11:38 Відповісти
Який до дупи цивілізований світ, і туди ж світовий порядок. Хто сильніший - то й і правий, під того пишуть закони і кожен догоджає йому. Весь так званий цивілізований світ зацяв і всрався перед парашею і Китаєм. Вони ж чомусь не можуть надати нам далекобійну зброю, лише ****@ж про посилення ППО. А де ж блекуати в блєтгороді, *******, ростові - там, де ми можемо достати. Чому по нам щоночі запускають до півтисячі всякої *****, а від нас відповідей не має?
показати весь коментар
24.01.2026 11:38 Відповісти
Якщо є свій власний сильний (я не пишу потужний бо одне посміховисько просто спотворив це слово) впк , з замкнутим виробництвом всіх типів ракет, власний танковий завод, + дрони як в єлабузі то можна на рівні їм відповідати на Москву не боячись але якщо свого майже нічого нема і залежність від заходу від грошей до ракет ппо майже 100 відсоткова то звісно позицію свою буде диктувати сильніше.
показати весь коментар
24.01.2026 11:41 Відповісти
Гарно сказав в Давосі прем'єр-міністр Канади щодо ********* світу. Середні країни повинні об'єднуватись та захищати себе перед гегемонією "великих" держав, адже їм закон не писаний, а не підлаштовуватися під них. Якщо є можливість, можете перечитати на цензорів в резонансі здається.
показати весь коментар
24.01.2026 11:50 Відповісти
Пусті балачки, у кого сильніша армія по всім параметрам (від ракет і винищувачів і до дронів ) той в диктує свою позицію, якщо на четвертий рік війни волонтери до сих пір збирають на нещасні грілки солдатам на нуль то це каже про повну відірвану реальність влади від народу.
показати весь коментар
24.01.2026 11:52 Відповісти
Не повіриш - з іншого боку на СВО збирають носки, труси та чорні пакети...... Так що волонтерство - це погано (з тієї точки зору, що держава не справляється з забезпеченням). Але і не показник того, що "всьо пропало....."
показати весь коментар
24.01.2026 15:06 Відповісти
Вы наверное не очень поняли кого именно он имел под "средними" станами. Это типа Канады, Японии, Ю Кореи, Швеции и пр. Т.е. не сверхдержавы но страны богатые и состоявшиеся. Что делать малым, а именно под это определение подходим и мы, он тактично умолчал. Потому что очевидно. Малым придется пробиваться у чему-то берегу.
показати весь коментар
24.01.2026 12:44 Відповісти
Країни,які ви перечислили, з легкістю можуть створити ЯЗ,бо багаті. Україна була такою. Проїхали...Зараз потрібно робити дрони. Багато дронів.Створювати тисячі підрозділів дроноводів.Але немає молодих ігроманія,їх відпустили за кордон,а вони були б зараз дуже корисні. Уявіть, як тільки кацап десь вилізе, знищити його дроном...Як казав Залужний,це війна технологій, дронів і він це розумів...Але маємо те ,що маємо...Залужного звільнив,гроші вкрав.Дронів у належній кількості немає. У нас є два варіанти. Створити технологічну Армію, і ,або створити ,купити ЯЗ із засобами доставки.
показати весь коментар
24.01.2026 14:05 Відповісти
Пан правий. ( Має рацію Моторола чи Алкатель) !!!! Державний борг майже 190 МЛРД доларів , і скоро перестануть давати....
показати весь коментар
24.01.2026 12:57 Відповісти
Бо зима,в зимою фламінги не літають. І потужні відосики теж.
показати весь коментар
24.01.2026 12:54 Відповісти
В теплих краях, на ізраїльских берегах.
Полетіли міл'ярди на міндічів Кібуц.
показати весь коментар
24.01.2026 12:58 Відповісти
...іранськи повстанці, з яких вже > 20 тис.!погиблі, все ще чекають на допомогу від тр, яка в дорозі...
показати весь коментар
24.01.2026 16:40 Відповісти
Як це чудово...Продовжуємо далі бути щитом Європи. Європейські лідери в захваті від героїзму українців🤣🤣🤣
показати весь коментар
24.01.2026 11:42 Відповісти
М'ясний щит Європи без ракет , звучить незламно і обнадійливо, європейці як за кам'яною стіною.
показати весь коментар
24.01.2026 12:12 Відповісти
європейські лідери діють сміливо і виважено, у них зв'язані місцевой аппа-зи-цієй руки і ноги і всупереч труднощам вони підставили плече, за що їм ріспект і щира подяка від кожного українця.
показати весь коментар
24.01.2026 16:44 Відповісти
В Штатах, мабуть, трохи поплутали. Це росія має залишити Донбас. Це на росію США має тиснути. Але доки Трамп в Білому домі, цей сюр буде продовжуватися. Всі, хто водив шашні з ******, погано закінчили, починаючи з януковича і до Мадуро. До Трампа це не доходить. Третім імпічментом може не обійтися.
показати весь коментар
24.01.2026 11:44 Відповісти
Байден дуже потужно тиснув на росію, щоб вона вийшла з України?
показати весь коментар
24.01.2026 12:22 Відповісти
Сторінка 1 з 2