9260 відвідувачів онлайн

Найбільша демографічна криза: народжуваність в Україні впала до критичного рівня, - CNN

демографія,діти,народжуваність,україна

Напередодні четвертої річниці повномасштабної війни демографічна ситуація в Україні стрімко погіршується.

Про це пише CNN, матеріал якого цитує Цензор.НЕТ.

За оцінками експертів, війна, масова еміграція та втрати на фронті призвели до однієї з найглибших демографічних криз у світі. Народжуваність продовжує падати, а дедалі більше родин відкладають рішення поповнити родину. 

"Це катастрофа. Жодна країна не може існувати без людей. Навіть до війни щільність населення України була низькою і дуже нерівномірно розподіленою", – наголосила директорка Інституту демографії НАН України Елла Лібанова.

За її словами, від початку війни Україна втратила близько 10 мільйонів осіб. Йдеться про загиблих, вимушених переселенців та мешканців окупованих територій.

Історії війни та материнства

У матеріалі розповідається історія військовослужбовиці Олена Білозерська, яка через війну відклала народження дитини. Після років служби лікарі оцінили її шанси завагітніти як мінімальні.

"Солдати живуть одним днем. Вони нічого не планують на майбутнє", – розповіла вона журналістам у Києві.

Жінка зважилася на процедуру екстракорпорального запліднення напередодні повномасштабного вторгнення. Ембріон зберігався у кріобанку під час її служби на фронті. У 46 років вона народила сина.

Окремо у матеріалі згадується історія Ірини Іванової, чоловік якої – пілот F-16 Павло Іванов – загинув у бою у 2025 році. Донька народилася вже після його смерті.

Що кажуть лікарі

Директор клініки репродуктивної медицини Валерій Зукін зазначає, що війна має руйнівний вплив на репродуктивне здоров’я. За його словами, зросла кількість ускладнень вагітності та хромосомних аномалій.

Репродуктолог Алла Бараненко також фіксує зниження якості яйцеклітин і сперми. Медики пов’язують це зі стресом, умовами життя та наслідками бойових дій.

За даними журналістів, рівень народжуваності в Україні впав нижче однієї дитини на жінку. Для порівняння, у країнах Європи цей показник становить близько 1,4, у США – 1,6.

Водночас близько шести мільйонів українців, переважно жінки та діти, залишаються за кордоном. Експерти попереджають, що чим довше триває війна, тим менш імовірним є їхнє повернення. Масова міграція посилює проблему відтоку кваліфікованих кадрів та старіння населення.

Топ коментарі
+53
показати весь коментар
23.02.2026 00:17 Відповісти
+33
Відбувається ніщо інше як геноцид, українського народу
показати весь коментар
23.02.2026 00:56 Відповісти
+28
У Зеленского еще в сериале был план оставить Украину без людей. Зеленский - это главный враг народа. путин то понятно враг, но Зеленский управляя Украиной враг Украины. он еще хуже открытых врагов.
показати весь коментар
23.02.2026 01:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
"Нас 52 мільйони" казали на початку 90-х, навіть до війни населення зменшувалось якимись неймовірними темпами, наступний перепис населення 48 мільйонів і це в 2001 році, тобто мінус три мільйони.
показати весь коментар
23.02.2026 10:13 Відповісти
Нi.
показати весь коментар
23.02.2026 10:19 Відповісти
Так закон " Про посилення відповідальности за несплату аліментів" (липень 2018 року) з якою метою приймався?! Тож-то!
показати весь коментар
23.02.2026 10:20 Відповісти
Олігархи скоро утилізують залишки українців і завезуть на плантації негрів і малайців, так що все буде добре, але не у нас.
показати весь коментар
23.02.2026 10:21 Відповісти
То вихочете щоб українці прагнули до рівня палестинців?
показати весь коментар
23.02.2026 10:32 Відповісти
Какие дети сейчас? Война, нищета, разруха. Какие дети. Мы люди, а не микробы. В говне не размножаемся.
показати весь коментар
23.02.2026 10:33 Відповісти
На росії - скрєпи в усі поля, але населення чомусь скорочується.
показати весь коментар
23.02.2026 10:40 Відповісти
Зато у Боріса Джонсона (який сам підтвердив, що говорив в 2022р "давайте просто воювати") вже 10 визнаних дітей і ще кілька невизнаних.
показати весь коментар
23.02.2026 10:56 Відповісти
На які дані ти посилаєшся?
показати весь коментар
23.02.2026 11:13 Відповісти
ну фемінізм таки да тупа річ. але ж бути батьком, це теж відповідальність, а не всунув і пішов, а жінка потім виховуй і вирощуй як хочеш тих дітей.
показати весь коментар
23.02.2026 11:30 Відповісти
Пора кликати пуштунів?((( ви ж цього хочете, пузаті?
показати весь коментар
23.02.2026 11:52 Відповісти
Припинить, або його припинять.
показати весь коментар
23.02.2026 11:54 Відповісти
Та швидше б вже припинили його, бо завтра п'ятий рік піде, як "припиняють".
показати весь коментар
23.02.2026 11:55 Відповісти
Припинять бо гроші закінчились, золото продають. Його пропинять за то що стільки грошей на війну профукав і загнав рашу в санкції.
показати весь коментар
23.02.2026 11:58 Відповісти
Арестович на мінімалках. 2-3 неделі, ну може пів року (с).
показати весь коментар
23.02.2026 12:08 Відповісти
нахрена им впала Украина с ее голимейшим климатом? У них сейчас +22 пока у нас всратые морозы и отсутствие солнца 8 месяцев в году.
показати весь коментар
23.02.2026 12:12 Відповісти
тут ще проблема у тому що чоловіки більше не бажають заводити дітей та родину. Але тут вже провина не України окремо, а тенденція взагалі. Після довгих років фемінофашизму сама ідея шлюбу для чоловіків стала абсурдною.
показати весь коментар
23.02.2026 12:16 Відповісти
та Залужний такий самий номенклатурщик як і вони. Від в один голос с ЗЕ за неділю перед вторгненням брехав по ТВ що то все брехня і вторгнення не буде, із-за чого сотні тисяч людей які йому повірили опинились у окупації або загинули.
показати весь коментар
23.02.2026 12:19 Відповісти
ні, там такий же фемінофашизм як і в Україні.
показати весь коментар
23.02.2026 12:20 Відповісти
Там на державному рівні з цим борються. Пропаганду чайлдфрі заборонили.
показати весь коментар
23.02.2026 12:22 Відповісти
Перед тим як писати, то краще б подивилися на факти. По перше ту палестину закидають їжею і трохи є ресурси, але дуже багато дітей помирає і про них ніхто не знає і там відлік не ведуть. Дале ви хочете жити як в палестині? ******* ЛЮДИНА це не тварина і один німець приносить набагато більше користі і роботи, ніж 100 палестинців безграмотних.

На рахунок дітей, у вас знайомі якісь, а є ЗАКОН який каже, що для влаштування дітей в садочок чи школу треба мати прописку, а краще житло. Я влаштовував дитину в Житомирі, то треба була прописка ну або в приватне іди, потім переїхав в Київ, і там взагалі сказали копію ПРАВА ВЛАСНОСТІ, бо типу школа перевантажена і тільки місцеві.

На дитину в мене йде грошей більше, ніж на мене і дружину разом взятих, один тільки похід до лікаря чого вартий, також дитині треба нормальна і різні їжа, щоб нормально сформувалися органи і система (запчастини треба), а ще треба одяг і іграшки, і я дитину не балую, але виростити ЛЮДИНУ то треба ГРОШІ.

Я дитина 90-х, то я на барахолках купив собі іграшки в 35років, які колись не могли купити мені батьки, щоб погасити дитину ображену і стало легше.

Діти не тварини, і за бідність потім вони дякую не скажуть, не просто там потім там в тій палестині бандитизм, беззаконня, вбивства і т.д.

Не просто так в совку у містах людям з дитиною давали житло хоч якесь, не всім, але давали, переселення, розширення, багато завдяки цьому і тримали житло і потім приватизували після розвалу.

І те що ви написали, бо діти це велика витрата в сімейному бюджеті, і народження дитини більшість людей в Україні заганяє у бідність, по собі знаю, повезло ухватити побиту під ремонт квартиру за дешевше, це і врятувало, а як з дитиною по арендах - то це є жах.
показати весь коментар
23.02.2026 12:34 Відповісти
Той випадок, коли мир потрібен тільки трампу...
показати весь коментар
23.02.2026 12:36 Відповісти
Я у поїзді з циганами їхав... Гарна жіночка, симпатична років 30... І 9 діточок з нею. Українську розуміє, російською трохи балакає, питає яке місце у мене бо "читать не знаю"...
Сказав їй мадярською що красива вона і діти гарнюні... Так защебктала, я не зрозумів... А вона пояснила що мадярску вона добре знає, і читає нею, а от кирилицю не знає.
Там же цигани (будівельники хлопці) кажуть нам ТЦК не страшно, і 25 нема і троє дітей є!
показати весь коментар
23.02.2026 12:51 Відповісти
Не 09... У мене 0,6 вийшло...
Метод: кількість народжених(точно від сайту держстату). Середня тривалість жіночого життя (дерстат) і кількість наявних бібів (невідома, оціночна)
показати весь коментар
23.02.2026 12:54 Відповісти
Фмемок придумали у кінці 19ст. Щоб сповільнити ріст населення і підняти добробут фабрикантів.

Що робити..? Жінкам які дітей не народили, або чиї діти за кордоном скасувати пенцію!
Навчання старшим 16 державним коштом тільки тим хто має уже дітей.
показати весь коментар
23.02.2026 12:59 Відповісти
відпускайте за кордон усіх до 35 років...ось тоді точна покращиться...Але не в Україні...
показати весь коментар
23.02.2026 13:01 Відповісти
Трампу нужен не мир как таковой. Трампу нужно иметь возможность без проблем качать бабло на свой карман.
показати весь коментар
23.02.2026 13:01 Відповісти
Там експеримент зробили у одній області... Аборт тільки після бесіди з попадею що має більше 5дітей. Результат 500 жінок від аборту відмовили. Зараз хочуть законодавчо на усю росію.
показати весь коментар
23.02.2026 13:02 Відповісти
Життя паразитів обмежується життям тих,на кому вони паразитують.Їх не буде - і для паразитів два виходи - або помирати,або самим ставати об"єктом для інших майбутніх паразитів.Які теж появляться не відразу і то буде черговим золотим віком людства...А закінчиться все апокаліпсисом,війною між першими і другими,надто мала різниця між ними...
показати весь коментар
23.02.2026 13:03 Відповісти
Цікаво, скільки з тих жінок, яких "відмовили", підуть "до стоматологів"?
А скільки, після прийняття закону, підуть "до стоматологів" без усіляких попадєй.
показати весь коментар
23.02.2026 13:03 Відповісти
Да. Правда Про! Жмурукуабнимаю!
Московськомовним населенцам не треба
показати весь коментар
23.02.2026 13:05 Відповісти
Навіть якщо віна зупиниться,катастрофа залишиться.
показати весь коментар
23.02.2026 13:11 Відповісти
Дивно було б чекати чогось іншого. Бо:
1. Низкий рівень життя
2. Війна і ризики для життя
3. Відсутність будь яких перспектив.
4. Україна - максимально фемінофашистська країна. Чоловіків тут прирівняли до безправного скота. І це ще до війни було, а зараз і того більше, тому чоловіки не бажають створювати шлюб у цієї країні.
показати весь коментар
23.02.2026 13:11 Відповісти
так проблема у них (і у нас) була не в пропаганді чайдл фрі, а у тому що чоловіків та все що вони роблять максимально знецінювали останні десять років, якщо не більше. Чоловік "заборгував" в шлюбі все, а у відповідь "я тобі не кухарка/прачка/домогосподарка" і взагалі все що ти робиш то "базовий мінімум" який нічого не вартий. Бо жінки надивились фейкових сторіз з Дубаїв та думають що насправді багато чоловіків які можуть так жити і при цьому забажають саме її утримувати все життя. Чоловіки дивлячись на все це знецінення їх праці, статистику розлучень понад 76% (з яких 80% за ініціативою жінок) вирішили що воно їм не потрібно. Бо зараз набагато комфортніше жити самому і всі побутові проблеми вирішувати самостійно при допомозі пральної машини, аєрогріля та робота-пилесоса. Кекс можна купити у масжці, і це набагато дешевше ніж утримувати невдячну утриманку все життя яка тобі ще й буде мозги виносити за те що ти не Шейх с Дубаїв..
показати весь коментар
23.02.2026 13:21 Відповісти
Це не є основною проблемою при демографічній кризі. Основна проблема чоловіків в Україні (в росії це ще більша проблема) - це повальний алкоголізм і не бажання визнавати це хворобою та лікуватись. Ця дегенеративна гілка з часом зникне, бо вона не може повноцінно жити та давати велике та повноцінне потомство. Ось чому впровадження сухого закону в Україні є першою і необхідною підставою для подолання демографічної кризи. Решта - похідне.
показати весь коментар
23.02.2026 13:22 Відповісти
відповідальність не може бути однобокою. А зараз за все відповідають чоловіки, а жінки тільки мають права.
показати весь коментар
23.02.2026 13:24 Відповісти
саме так. Але тут вже нічого не змінити, занадто пізно. Ця фемінофашистська країна вже приречена, як і сусідня паРаша.
показати весь коментар
23.02.2026 13:25 Відповісти
обов'язки без прав = рабство.
показати весь коментар
23.02.2026 13:27 Відповісти
ви путаєте причини та наслідки. Я знаю багатьох алкоголіків, і всі вони їми сталі після шлюбу. Спочатку - чарка у барі після сварки ж жінкою, потім друга щоб заглушити постійне звинувачення у тому що мало заробляєш, погано забезпечуєш, не возиш по Дубаям, не купляєш мені те що подруга-Любка-Машка та всі інші разом виклали в інстагарм.. Чарка за чаркою, і через кілька років готовий алкаш, а потім розлучення при якому жінка відіжме все майно та новий клієнт для теплотраси. ЖОДЕН з моїх друзів який живе сам не став алкашем. ЖОДЕН.
показати весь коментар
23.02.2026 13:33 Відповісти
Знайома ситуація. Але ж оце "чарка за чаркою" - це саме те, що призводить до вказаних Вами наслідків. Не жінка-зміюка наливає ці чарки, вона лише вправно користується наслідками хвороби чоловіка. Тож, впровадження сухого закону і є головний порятунок нації та держави. Інакше, нації, де чоловіки майже не вживають алкоголю, а жінки не такі вимогливі (Кавказ, Середня Азія) просто нас замінять на мапі України.
показати весь коментар
23.02.2026 13:42 Відповісти
Ні, що Ви. Ніякої мирної угоди. Конче треба повоювати ще років-3-5. Краще 10, як вважають деякі лідери думок.
І тоді все наладиться і владнається само по собі. В тому числі і демографія.
показати весь коментар
23.02.2026 13:45 Відповісти
Це пердомога!
Як казали відбиті патріоти "ми воюємо щоб нашим дітям та онукам не довелось".
Ну що ж, ця проблема по-троху вирішується, щоб патріоти не хвилювались.
Тільки не тим методом, який їм сподобається...
показати весь коментар
23.02.2026 13:45 Відповісти
Я вже мав довгу розмову з подібним персонажем.
Все звелось до "обєспєчьтє і гарантіруйтє мнє статус патріарха, ілі ідітє всє *****!"
показати весь коментар
23.02.2026 13:49 Відповісти
А ти як думав? Олені які будуть вкладатись у справу у який не мають жодних прав і мають купу обов'язків скінчились, так як було раніше "настоящий чоловік" (олень-обеспечун) заборгував за народженням більше не буде. Ну не бажають більше чоловіки лізти у це лайно на таких умовах. Все, шара для жінок скінчилась.
показати весь коментар
23.02.2026 14:00 Відповісти
Жінка не наливає, вона лише створює умови від яких чоловік від постійного стресу наливає сам. Впровадження сухого закону - дурниця, це ж вже було в США, було при совкі, наслідки одні і ті самі - починали ще більше пити та ще гірше саморобне поло. Наркота в нас наприклад заборонена, але на кожній стіні є надписи з тг-каналами де її замовити.
Як на мене все це лайно вживають від стресу, а стрес чоловікам створюють в більшості випадків саме жінки.
показати весь коментар
23.02.2026 14:07 Відповісти
Сухий закон - це лише обмеження на продаж та споживання алкоголю. До речі за 2 роки сухого закону у СССР значно зменшилась смертність та виросла народжуваність.
Проблема є у невизнанні алкоголізма хворобою і нелікуванням його. Якщо людина на зло собі та оточуючим, замість лікування п'є ще більшу отруту і скорочує собі дні - то, гадаю, таке й не має права на існування у подальшому.
А жінці, звичайно легше керувати і оббирати алкаша, аніж тверезого. Тож ще раз закликаю не пити, а по-тверезому обирати собі жінок та вирішувати сімейні проблеми.
показати весь коментар
23.02.2026 14:17 Відповісти
ще раз - сов стат то лайно. Пити стали тільки більше. Як у нас так і в США.
Я наприклад взагалі не вживаю. Чи буду я тут створювати родину чи заводити дитину? Звичайно НІ. Бо справа зовсім не в алкоголі.
показати весь коментар
23.02.2026 14:22 Відповісти
Звичайно що добре
показати весь коментар
23.02.2026 14:27 Відповісти
Є у нас двійко пущтунів, російських Наємнитів, але дітей щось не чути щоб вони багато мали.
показати весь коментар
23.02.2026 14:40 Відповісти
Я теж не вживаю взагалі. І теж самітник. І, наразі, не бачу перспектив розмножитись у даний момент часу, за даних обставин. У мене на то свої причини. Але я даю рекомендації загального плану, які, на мій погляд, можуть виправити критичну ситуацію з демографією.
показати весь коментар
23.02.2026 14:52 Відповісти
даже не буду питати де тут своє. Це шахти Ахметова моє, чи землі великих агрохолдингів, у тому числі і китайских? Щось я свого прізвища у земельному кадастрі не бачу, і моїм воно становится виключно коли треба віддати життя за захист цього майна, а от коли отримувати дивіденди - тут вже ні, воно звичайно не моє.. Нічого дивного у цій логиці не бачиш?
показати весь коментар
23.02.2026 14:58 Відповісти
Так сюрприз - більшість чоловіків зараз саме такі. І у кожного є мозок і очі щоб побачити на що перетворився брак і не лізти у це лайно. І тут ні до чого ні алкоголь, ні навіть війна (хоча вона все ще усугубила).
показати весь коментар
23.02.2026 15:00 Відповісти
Своє - це своя держава, не шкурне своє. Моє вже давно москалі окупували. Іншого в мене немає. І за це варто боротись. Якщо не можеш у окопі, то принаймні у інший спосіб.
показати весь коментар
23.02.2026 15:09 Відповісти
Дмаю що його здохнуть.
показати весь коментар
23.02.2026 15:31 Відповісти
І де саме воно моє, окрім частини де сплачувати податки?
Розумієш, віка була така схема - є король, у нього є підлеглі - барони, графи та інші. І є звичайні люди. У звичайних людей було два шляха - або робити на землі короля та його баронів та сплачувати податки, або йти у військо та бути на його забезпеченні з тих самих податків все життя, несучи службу. А зараз дуже хітрожопі рабовласники придумали як їм обіграти навіють цю середньовічну схему - коли війни немає, то ти крестьянин або ремесленник та сплачуєш податки, а коли війна то ще й солдат який чомусь заборгував захищати чужі статки ******** баронів та королів. Ідея геніальна. От тільки народець з гнильцею попався, не оцінив потужних потуг зробити з нього окрім батраків ще й солдат..
показати весь коментар
23.02.2026 15:32 Відповісти
Брешуть.
показати весь коментар
23.02.2026 15:33 Відповісти
Досить повоювати ще декілька місяців і раша видохнеться.
показати весь коментар
23.02.2026 15:35 Відповісти
Є своя держава - і ти її або захищаєш, або дозволяєш знищити. Але держава (всяка) так влаштована, що вона тримається на податках. І якщо не захистити свою державу - будеш служити іншій і їй сплачувати податки, або воювати за неї. Іншого шляху немає.
показати весь коментар
23.02.2026 15:39 Відповісти
Як я і казав - занадто хітрожопа схема. І як бачиш більшість чоловіків на неї не згодна. Багато хто вже і жити тут взагалі не бажають при будь якому раскладі, а ти ще пропонуєш їм за це воювати. Це так не працює.
показати весь коментар
23.02.2026 15:42 Відповісти
Головне у тому, що ти не бачиш це з боку пересічного чоловіка. Де факто країна перетворилась на в'язницю і утримує тут чоловіків які взагалі вже не бажають тут жити. Коли донбасня штурмовал тюрми у Донецьку, як ти думаєш, чи дуже в'язні переймались чи утримає охорона стіни чи ні?
показати весь коментар
23.02.2026 15:46 Відповісти
Я не відчуваю себе в'язнем у власній країні, бо майже відразу мобілізувався, а зараз списаний за станом здоров'я. Чим більше мужиків одразу б пішли у армію, тим більшими були шанси перемогти ще у 2022-му. А, коли, сиділи та чекали. Та намагались усіляко ********** - то й результат відповідний. І нічого хітрожопого немає у захисті власної держави. Або ти тут живеш, працюєш та захищаєш своє, як господар. Або ти живеш, працюєш і воюєш на чужині за чуже, як наймит, з відповідним до тебе ставленням. Все просто зпоконвіку.
показати весь коментар
23.02.2026 15:52 Відповісти
А я думав, чоловік сам має здобути авторитет.
По-вашому виходить все та ж лівачня: обєспєчьтє нам права, а то ми самі нє можєм [справіться с бабамі].
показати весь коментар
23.02.2026 16:05 Відповісти
Розумію, ви не відчуваєте, і маєте на це право. Але як бачите інші чоловіки мають іншу думку і не вважають що за таку країну варто віддавати своє життя. І так, вони бажають виїхати і працювати на чужині. Дивно що ви цього не зрозуміли.
показати весь коментар
23.02.2026 16:09 Відповісти
Що до ставлення, то дуже спірне затвердження у вас. Гірше ніж місцеві рабовласники які пропонують 350-400 євро та ставляться до людей як до скота вже мабуть ніде немає.
показати весь коментар
23.02.2026 16:11 Відповісти
Та все я зрозумів. Раб шукає гарного господаря. Завжди була і буде така каста. Рабів не брали до війська І раб завжди знайде роботу.
показати весь коментар
23.02.2026 16:17 Відповісти
А ви шукаєте поганого? Господарям думаю навіть забавно те що ви рахуєте себе за не раба, але фактажу це не змінює.
показати весь коментар
23.02.2026 16:21 Відповісти
Та я взагалі не шукаю. Робота була до мене, вона буде після мене - вона вічна. А я ні. Тож я за неї не переживаю.
показати весь коментар
23.02.2026 16:26 Відповісти
У нас не так суворо як у разі. У них гірше....
Але трохи простих кроків можна було б зробити... Наприклад жодних майнових прав для жінки на майно якщо вона не має спільних дітей. Не виплачувати якщо нема дітей.
показати весь коментар
23.02.2026 16:50 Відповісти
Це інтерв'ю якогось чиновника дивився, там не просто співбесіда, там попадя іще запрошує до церкви і приход морально а іноді і матеріально жіночку підтримує. Тобто це 500 плюс народжених із тих що прийшли на аборт. За рік.
показати весь коментар
23.02.2026 16:52 Відповісти
та і дітей бажано 50/50 як це роблять у США та багатьох країнах. Неділя з татом, неділя з мамою, а не віддати всі права на дітей жінці яка буде налаштовувати їх проти батька і той взагалі їх ніколи не побачить, тільки буде сплачувати аліменти в нікуди 18 років.
показати весь коментар
23.02.2026 16:57 Відповісти
Але ставлю 100 до 1 що нічого тут не змінится і країна вимре.
показати весь коментар
23.02.2026 16:59 Відповісти
Це інтерв'ю якогось чиновника дивився
Ну, якщо чиновника, то точно правда. Не стане ж муж государствєнний брехати.
показати весь коментар
23.02.2026 16:59 Відповісти
виглядає дуже реалістично, і десь воно так і рухається, нам би протриматись.
показати весь коментар
23.02.2026 17:36 Відповісти
а яких прав позбавляється батько?
показати весь коментар
23.02.2026 17:37 Відповісти
та всіх. Не залежно від бажання батька на сумісну опіку у 98% випадків український суд залишає дітей матері, а з ними і єдине житло де проживають діти (якщо воно єдине, і не допоможе навіть те щ воно належало чоловіку до брака). Тобто чоловік втратить своє житло, не буде бачити своїх дітей якщо жінка не забажає (і вона звісно буде цим шантажувати), але буде 18 років сплачувати аліменти на дітей які будуть вважати його ворогом після пари місяців жіночої обробки.
показати весь коментар
23.02.2026 17:43 Відповісти
И как вам эти ресурсы помогли тут жить? Мне как-то начхать на уголь Ахметова, а вот 8 месяцев холода без солнца в году это треш.
показати весь коментар
23.02.2026 18:25 Відповісти
специально посмотрел - у них лютая жара 4 месяца (и то есть же кондеры которые работают от солнца), а у нас наоборот, 4 месяца только и есть нормальные, в остальное время холод и нет солнца. С удовольствием с ними бы поменялся..
показати весь коментар
23.02.2026 18:29 Відповісти
Не тим місцем ти думав. Якщо ти лізеш у свідомо кабальну угоду, на свідомо дискримінаційних умовах, то який авторитет у тебе може бути, крім "авторитету" тупого оленя, який у це вліз?
показати весь коментар
23.02.2026 19:14 Відповісти
То есть , продолжая вашу мысль, бедности нет, есть зависть. И вы советуете вашим дочерям всю жизнь долбиться вхолостую, лишь бы кто то когда то из ваших не позавидовал бы соседу за новый телефон или брендовую косметику
показати весь коментар
23.02.2026 20:41 Відповісти
Кого і хто вигнав? Замаячила халява на горизонті то й жінки і поїхали за нею. Звичайно це провина держави що відпустила будь кого хто не інвалід чи 63+
показати весь коментар
23.02.2026 20:49 Відповісти
Умные люди говорят-бойтесь своих желаний, они имеют свойство исполняться. Половина Израиля говорит по-русски, вдруг когда-то и вы там окажетесь, или ваши дети. А у нас уже в каждом крупном городе на Рождество хануки стоят, самая большая минора и синагога-в Днепре, правящий класс, "элита", олигархи, все из обрезанных. Банки, СМИ, правительство,всё в их руках.Все влиятельные политологи-они, родимые! Скоро вся Украина превратится в Умань.Так что, вам нужно только стырить здесь 100 млн баксов и кордон для вас будет открыт. А там вас примут с распростёртыми объятиями, даже с вашей фамилией.
показати весь коментар
23.02.2026 20:51 Відповісти
Це ви прожектуєте свої хотелкі на своїх доньок. А ви питали їх чи хочуть вони смазливого тюрка з серіалу? Думаю що мити будуть не тільки ноги.
показати весь коментар
23.02.2026 20:53 Відповісти
Достаточно просто не давать бесплатных денег от державы. Тут я включаю и 100500 различных работ которые существуют только для того что бы дать бездельникам обоих полов денег. Женщина должна знать что деньги может получить только от отца или мужа, панели. Работать естественно не вариант для большинства.
показати весь коментар
23.02.2026 20:59 Відповісти
Если какой-то урка меня ограбил, это не значит, что мои вещи теперь его собственность. Ахметов украл уголь у народа Украины. Этот уголь принадлежит не ему. Хотя, да, сейчас-ему. И попробуй докажи теперь, что он просто украл его у нас. А без ресурсов жить, конечно, тяжело! Но мы же как-то живём? Хотя, да, сейчас не живём, а выживаем. А вот насчёт климата спорить не буду, как говорил Паратов, кто-то любит арбуз, а кто-то-свиной хрящик.
показати весь коментар
23.02.2026 21:02 Відповісти
До чого тут Україна? Жінки ніде не хочуть народжувати, особливо в містах, особливо ті що самі в містах виросли, а якщо ще й сама єдина дитина була то взагалі ховайся.
Це взагалі не має ніякого відношення до войни, депресії чи економіки , це тому що діти це багато роботи, а працювати ніхто не хоче, звісно що котіки і подорожі краще, і гарцювати на 50-100 піськах теж мабуть цікавіше ніж на чоловікової та сусідської.
Це все від того що є багатство вибору. Жінка не вибирає одного з трех парубків на селі, борделю у місті чи монастир. Вона вибирає усе зразу, і трех парубків, і бордель у місті, і монастир на вихідні. І ви оплачуєте усе це.
В США, до речі, тільки 2 чи 3 роки у житті жінки як класс сплачують податків більш ніж забирають. Тобто вся християнська і японська цивілізації оплачують свій власний занепад
показати весь коментар
23.02.2026 21:34 Відповісти
Так. І не просто "прожектую", а доклав всіх можливих зусиль щоб повністю заблокувати вплив патріархальних релігій в своїй родині. З раннього дитинства моїм дочкам було показано на прикладах в що перетворює жінку Іслам і наскільки убогими та інтелектуально обмеженими є представники інших традиційних патріархальних релігій. Виховав своїх дітей атеїстами і вони, до речі, взагалі не дивляться телевізор, а читають книжки.
показати весь коментар
23.02.2026 22:04 Відповісти
Найгіршою формою проституції є проституція сімейна - "я живу зтобою, а ти маєш платити за секс". Ви своїх так виховуєте (вже виховали)?
показати весь коментар
23.02.2026 22:08 Відповісти
Так можна, але де ж ту зброю взяти? Її просто немає в ЄС. Потрібно виготовляти, а це займає час і потребує збільшення військових бюджетів за рахунок соціальних виплат.
показати весь коментар
23.02.2026 22:23 Відповісти
та я не против если исполнится. Точно уже решил что наш климат не для меня, не люблю холод и не хочу страдать 8 месяцев в году.
показати весь коментар
23.02.2026 22:50 Відповісти
это все болтология. Нифига вы у Ахмедки или Пинчука или квартальных никогда не заберете, так что да, теперь это его.
показати весь коментар
23.02.2026 22:52 Відповісти
Я не бачу як ваше питання може відноситися до мого поста вище, це загальне питання чи що? Що стосується такої проституції, то якщо це задовільняє обох партнерів не нам з вами їх судити. І скільки жінок взагалі ви бачили стають в позу рогатки перед новим *уєм не спитавши про роботу, доходи чи таке інше?
показати весь коментар
23.02.2026 22:54 Відповісти
Книжки з гаджетів читають? По скільки їм років, і скільки годин на день вони в них дивляться
показати весь коментар
23.02.2026 22:58 Відповісти
Для меня, как в песне- "у природы нет плохой погоды".Даже такая зима не проблема-оделся потеплее, надел ледоступы, если дорожки не посыпаны и пошёл гулять или работать. Холод у нас не лютый, вполне сносный, как и жара. Но больше всего я страдаю от нашего государства, вернее от этого шобла у власти, которое меня всячески гнобит и издевается надо мной. Тут никакие ледоступы не помогут.Просто нужно бежать отсюда, если есть возможность. А если нету, сцепить зубы и ждать, пока оно само убежит.
показати весь коментар
23.02.2026 23:31 Відповісти
І ще, я маю знайомі родини, де багато дітей, то в одній родині було 5 дітей, з яких 1 загинув, 1 попав в секту і поїхав кукухою, 2 наче нормально і то везіння, одна не благополучна, і того ККД менше 50%.

Бідність і виживання породжує злобу, ненависть і бандитизм і палестина, яку ви вказали топу приклад.

Ну і якби палестину не закидали їжею, то вони б там вимерли вже давно, чому про це не говорите?

Аааа, не зручна історія.

Скільки в палестині знаходять дітей, які загинули, які просто як непотріб були викинуті?

Ще раз якби палестину не спонсорували, то вони б вимерли з голоду вже дуже давно. Вони нічого не виробляють окрім як тероризувати інших.
показати весь коментар
24.02.2026 01:17 Відповісти
Не засипайте зраду, раші до війни було від сили 80 лямів, там самі приблизно не формально рахували. Це як в України кричать про 45 лямів, а самі 4 рази переносили перепис, щоб не спалити масштаби вимирання. Оцим свойной дід бункерний і рашу прирік на вимирання, там і без того не краща ситуація, а зараз як і в Україні там патова ситуація, там молодь "мала на увазі" бункерне лайно і вони також бачать і ціни і все інше куди все там котиться.
показати весь коментар
24.02.2026 01:23 Відповісти
Шара скінчилась?😅
Шара для жінок тільки почалась. Зараз у жінки багато привілеїв та чоловічого інтересу у Інтернеті. Можно онліфанщіцею заробляти більше ніж десяток звичайних чоловіків. Зараз жінка тупо вареник демонструє на камеру, та скірдує бабло вагонами, тож їй чоловік нах не потрібен😳
показати весь коментар
07.04.2026 03:01 Відповісти
Manufactured Dilemma (у перекладі - штучна дилема) - це психологічний та риторичний прийом, який використовується для маніпуляції та впливу на рішення.

Що це означає?

Нав'язування вибору: Людям пропонують вибір лише між двома варіантами, причому обидва є небажаними, негативними або несуть значні втрати (наприклад, "вибір між поразкою і ще більшою поразкою").

Приховування альтернатив: Справжня мета маніпуляції полягає в тому, щоб приховати третій (або більше) варіант, який міг би бути кращим, конструктивним чи вигіднішим.

Ілюзія неминучості: Створюється враження, що вибір вже зроблено, і залишилося лише обрати менше зло, хоча насправді існують інші можливості.

Переведення уваги: Прийом часто використовується в політиці для переведення уваги з конкретних питань, фактів та відповідальності на емоційну драму, моральність або "високу місію".

***

Простими словами: Це коли вам кажуть "або А, або Б", де і А, і Б погані, але замовчують, що насправді можна зробити В, Г або Д, які можуть вирішити проблему без втрат.
показати весь коментар
10.05.2026 18:04 Відповісти
Сторінка 2 з 2