11192 відвідувача онлайн

Гегсет заявив про успіхи США у війні проти Ірану: "Ми тільки почали воювати"

Гегсет про удор США по Ірану

Сполучені Штати заявляють про впевнений поступ у війні проти Ірану.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться під час брифінгу міністра оборони США в Пентагоні.

Операція "Епічна лють"

Піт Гегсет заявив, що операція під назвою "Епічна лють" лише набирає обертів. За його словами, бойові дії тривають четвертий день, однак вже спостерігаються відчутні результати.

"Через чотири дні ми тільки почали воювати. Ми діємо рішуче, руйнівно та безжально", — наголосив міністр.

За словами Гегсета, Сполучені Штати витратять стільки часу, скільки потрібно для досягнення поставлених цілей. Він підкреслив, що кампанія демонструє суттєві зміни на полі бою, а американські сили отримують додаткові можливості для посилення тиску.

США та Ізраїль координують дії

Міністр також зазначив, що Вашингтон очолює кампанію спільно з Армією оборони Ізраїлю. За його словами, дії двох країн становлять серйозну загрозу для іранського керівництва.

Гегсет охарактеризував Ізраїль як надійного партнера та підкреслив високий рівень координації між сторонами. Він також заявив, що США встановили контроль над повітряним простором і водними шляхами Ірану без введення наземних військ.

Окремо міністр звернув увагу на безпеку американських військових. За його словами, ще до початку активної фази конфлікту близько 90% сил у регіоні були передислоковані за межі потенційної зони ураження.

Можлива участь союзників

За інформацією глави Пентагону, держави Перської затоки підтримують контакт зі Сполученими Штатами. Йдеться про співпрацю у сфері логістики, базування та забезпечення можливості прольотів.

Він уточнив, що союзники можуть посилити участь у кампанії на різних рівнях. Водночас міністр наголосив, що цілі США не пов’язані з підтримкою чи озброєнням будь-якої окремої сили всередині Ірану.

У Пентагоні підкреслюють, що операція триватиме до досягнення визначених результатів, а стратегія залишається спрямованою на послаблення військових можливостей Тегерана.

  • Раніше Піт Гегсет заявив, що повний контроль над повітряним простором Ірану буде встановлено менш ніж за тиждень. 
Топ коментарі
+19
Хизуються що всім світом воюють з бабуїнами. І то бабуїни вже в усьому регіоні колапсу наробили. Україна ж невелика країна і воює одна з втричі більшим ворогом. Ще й нас всі за руки тримають, підніжки ставлять і забороняють сильно бити
показати весь коментар
04.03.2026 19:34 Відповісти
+16
нотатки у ***** стибзділі?
той теж: ще не починав, тільки почав, беріть владу у свої руки, всьо по плану....
показати весь коментар
04.03.2026 19:33 Відповісти
+14
Я буду сміятись коли врешті решт через три роки сша будуть тікати з ірану як тікали похапцем з Афганістану від моджахедів в шльопках на верблюдах.
показати весь коментар
04.03.2026 19:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Фрики у руля!
показати весь коментар
04.03.2026 19:32 Відповісти
Але машина їде! Бо зроблена добротно, на совість.
показати весь коментар
04.03.2026 19:37 Відповісти
Поки що їде.
показати весь коментар
04.03.2026 19:48 Відповісти
"Министерство войны в лице Хагсета никогда ранее не было настолько откровенно.
Избранные цитаты (капитана Хагсета)

«Это не честная борьба… Мы добиваем их- стоящих на коленях…

Мы всех убили и добьем оставшихся…

▪️ Им конец, и они это знают. Или, очень скоро узнают.

▪️Америка побеждает - решительно, сокрушительно и без пощады.

▪️Менее чем за неделю две самые мощные военно-воздушные силы в мире установят полный контроль над иранским небом.

▪️Это никогда не задумывалось как честная борьба - и это не честная борьба.

▪️Мы бьём их, когда они уже на коленях.

▪️Впереди новые и более масштабные волны ударов - мы только начинаем.

▪️США будут использовать неограниченный запас высокоточных гравитационных бомб.

▪️Высшее руководство Ирана мертво. Так называемый правящий совет, который мог бы выбрать преемника, мертв, пропал без вести или находится в бункерах. Генералы, офицеры среднего звена и рядовые не могут общаться или разговаривать»

Джерело: @nevzorovtv
показати весь коментар
04.03.2026 20:15 Відповісти
нотатки у ***** стибзділі?
той теж: ще не починав, тільки почав, беріть владу у свої руки, всьо по плану....
показати весь коментар
04.03.2026 19:33 Відповісти
Хизуються що всім світом воюють з бабуїнами. І то бабуїни вже в усьому регіоні колапсу наробили. Україна ж невелика країна і воює одна з втричі більшим ворогом. Ще й нас всі за руки тримають, підніжки ставлять і забороняють сильно бити
показати весь коментар
04.03.2026 19:34 Відповісти
Я буду сміятись коли врешті решт через три роки сша будуть тікати з ірану як тікали похапцем з Афганістану від моджахедів в шльопках на верблюдах.
показати весь коментар
04.03.2026 19:36 Відповісти
Цілком можливий сценарій.
показати весь коментар
04.03.2026 19:45 Відповісти
Як США можуть втікати звідки, куди не заходили? Не порівнюйте Афганістан з Іраном. Навіть якщо США забавлять темпи атак на Іран, то цього не зробить Ізраїль, бо то їх надія на життя країни. Все буде добре, терорист поранений і знадобиться небагато часу, щоб його добити.
показати весь коментар
04.03.2026 20:04 Відповісти
Проблема Ізраїлю що в нього нема стільки людей проводити сухопутну операцію. Ізраїль ледве з Газою і її терористами справився. Крім того в Ізраїлю і крім Ірану е ще багато гарячих точок які потрібно тримати. Тому сша і Ізраїль зараз шукають дурнів які б воювали на суші замість них.
показати весь коментар
04.03.2026 20:16 Відповісти
Так я і про це кажу, що вони туди не заходили. Будуть за допомогою авіації, флоту та ракет довбати Іран з відстані.
показати весь коментар
04.03.2026 20:59 Відповісти
Що, знову, а у В'єтнам заходили? Корея?
показати весь коментар
04.03.2026 21:58 Відповісти
Слухай, я розумію наш біль через обмеження для Украіни, але давай тверезо глянемо, як воюють профі. США - це не про "м'ясні штурми". У них інша філософія: життя власного солдата - понад усе.Вони воюють технологіями. Згадай Другу світову: вони не перли в лоб на кожне німецьке місто, а методично розкатували військову машину Рейху авіацією. Японію взагалі "примусили до миру" дистанційно, зберігши сотні тисяч своїх життів. То за що їх критикувати? За те, що вони розумні і бережуть своїх? Нам би такі ресурси - ми б теж ворога кнопками з кабінетів нищили.
Щодо Афганістану - це взагалі не про страх перед "шльопками". Американці зробили для них навіть більше, ніж треба було: створили й навчили армію, яка була втричі більша за талібів, залишили їм техніки та літаків на мільярди доларів. Але якщо самі афганці не захотіли воювати за свою країну і здалися майже без бою - то це не провина США. Як то кажуть, "Мавр зробив свою справу, Мавр може йти". Вони не зобов'язані вічно тягнути тих, хто сам не хоче свободи.....
З Іраном зараз зовсім інше кіно - там немає ніякої наземної операції. Триває поступове хірургічне видалення чергової скалки зі світової дупи. Спочатку Саддам, потім Каддафі, Асад, Мадуро. Тепер черга інших. Світ просто чиститься від диктаторів. Так, це повільно, але напрямок вірний: спочатку приберуть дрібних союзників, а потім дійде черга і до головних придурків -кремлівського "удмурта" та його північнокорейського брата- пухляша. США грають у довгу, де головна зброя - не штикова атака, і не кидок с шашкою наголо на білій коняці попереду, а ракети і бомби , що прилітають з неба точно в ціль.....
показати весь коментар
04.03.2026 21:10 Відповісти
Що ти верзеш? Які скалки? Які диктатори? Контроль над нафтою - це все, що цікавить США.
показати весь коментар
04.03.2026 21:46 Відповісти
О, Комік Прикольний - а ти таки дійсно прикольний!! Божечки, сонечко, як мило! Але ж оце твоє жлобське та безпардонне ,,що ти верзеш'' звучить так само переконливо, як і дурнувата лекція про пласку землю. Сідай зручніше, зараз дядя пояснить тобі ,,на пальчиках'', як влаштований світ, бо твої знання точно застрягли десь між чергою за дефіцитним маслом і програмою ,,Врємя'' за 1984 рік. Твоя агітка так сильно тхне нафталіном, що в радіусі кілометра точно повиздихала уся моль...... Давай розберемо твої ,,нафтові вологі фантазії'' на фактах, які ти, вочевидь, пропустило, поки вивчало цитати з газет минулого століття.... Ітак , Ірак: Як кажуть - де нафта, Зін? Ти справді віриш, що США захопили Ірак, щоб красти нафту? Відкрию тобі ,,страшну таємницю'': війна коштувала Америці трильйони доларів, а прибуток від нафти вимірюється мільярдами. Це як математика для учнів початкових класів: витратити 100 гривень, щоб вкрасти 5 - це план для лоховатих дурнів, а не для світової супердержави...... Куди йшла та нафта? Після падіння Хусейна іракська нафта не потекла безкоштовно в Техас. Основними покупцями стали Китай, Індія та Європа. Хто на ній заробляє? Найбільші контракти на розробку родовищ отримали китайські (CNPC), російські (Лукойл) та британські компанії. І яким тут боком США і де тут ,,американський контроль''? А Зіна мовчить.....Венесуела: Твій ,,герой'' Мадуро - це геній, який примудрився зробити найбагатшу на нафту країну злиденною. За всі своі і попередника роки без інвестіцій і вкладення грошей в модернізацію І розвиток, умудрився майже повністью угробити нафтову галузь. краіни,призвів до гіперінфляції, падіння видобутку нафти та масової еміграції, що дестабілізувало весь регіон, Станом на 2026 рік він перебуває під вартою в американській в'язниці за звинуваченнями у наркотероризмі. І вгадай що? Нафта як належала Венесуелі, так і належить .Тамтешня роль США: Америка - найбільший виробник нафти у світі. Їм не треба завойовувати ті джунглі.США наважилися усунути Мадуро через поєднання економічного колапсу Венесуели, масових порушень прав людини, наркоторгівлі та посилення впливу ворожих до США країн (Китаю,Росії, Ірану, Куби) у регіоні. Постійні спроби діалогу не дали результатів. Коли компанія Chevron туди повертається, вона працює за прозорими контрактами, а не ,,захоплює'' вишки. І На відновлення галузі ************ роки і роки, що навіть і повернення туди американських нафтових корпорацій ще досі під питанням....Настільки там все занедбане й досі погано і не стабільно......Лівія: Каддафі завалили переважно зусиллями Франції та Британії, бо їм набрид тероризм під боком. США там були лише як кажуть ,,на підтанцовці''. Лівійська нафта як ішла в Європу, так і йде. Ніякого ,,51-ї штату США'' там чомусь не з'явилося.....А тепер чітко,коротко і ясно: США - енергонезалежні. Завдяки сланцевій революції вони самі експортують нафту і газ. Їм не потрібно воювати десь за барель нафти , коли в них своєі нафти завались до схочу . А Диктатори - це дійсно таки скалки у дупі... США прибирає Саддамів ,Каддафів, Мадурів і усіляких там Хайіменів не заради бензину, а тому що диктатор з ракетами - це як мавпа з гранатою. Це видалення загрози для світової стабільності. І головне - питання світовоі єкономіки . США вигідно, щоб нафти просто було достатньо на ринку (від кого завгодно), бо це тримає низькі ціни. Для цього не треба окупувати країни - достатньо просто вигнати звідти божевільних і дурнуватих тиранів. Тож витри нафталін з підборіддя, сонечко. Твій світогляд - це дешевий комікс з далеких 80-х про ,,злих капіталістів'', а реальність - це складна економіка. Наступного разу, перед тим як хамити, почитай бодай один звіт Міжнародного енергетичного агентства, щоб не виглядати так комічно безглуздо..... Комічний ти наш комік....
показати весь коментар
05.03.2026 01:19 Відповісти
Ти справді такий недалекий чи прикидаєшся?
показати весь коментар
05.03.2026 12:47 Відповісти
Слухай, "Комік", ну ти й видав..... Твій нік - це що , походу, твій єдиний прикол, на який у тебе вистачило фантазії і сил? Реально жалюгідне видовище: коли по фактах крити нічим, і ти в тяжких потугах не придумав нічого кращого, ніж видавити з себе цю заїжджену фразу про "недалекість"... Це що, твій останній захисний рефлекс, коли мозок починає диміти від напруги?
Виглядає так, ніби в тебе в голові остаточно закінчився безкоштовний трафік на думки. Ти стоїш, кліпаєш очима як те мале дитя і намагаєшся тут хамити просто тому, що вивозити нормальну суперечку в тебе немає чим - природа на тобі явно відпочила. Я б тобі пояснив дійсно недалекому на пальцях ще раз, але боюсь, що навіть це для твого процесора буде занадто складним завданням.....Твій максимум - це бути пихатим і хамовитим невігласом, який ховає тут свою тупість за дешевими наїздами. Відпочинь краще бідолашний, не муч себе так , бо від таких довгих речень у тебе реально запобіжники виб'є. І не ганьбися ти тут так привселюдно, бо твій "гумор" - це суцільна трагедія, а твої спроби здаватися розумним - просто жахливий іспанський сором.....
показати весь коментар
05.03.2026 16:02 Відповісти
Те, що ти намагаєшся ввімкнути розумника, висираючи відверту маячню, насправді розумним тебе не робить.
показати весь коментар
05.03.2026 20:14 Відповісти
Яка феєрична спроба видати безсилу лють за ,,критичне мислення''! Коли людина не здатна витиснути з себе бодай хоча б один притомний доказ чи фактик, вона починає отак безсило гавкати на ,,розумників'', сподіваючись, що іі агресія замінить відсутність клепок у голові. Бачу, твоі аргументи закінчилися, так і не розпочавшись? Твій коментар - це просто ідеальний зліпок інтелектуальної капітуляції: коли мізків не вистачає навіть на те, щоб сформулювати хоча б один кволий контраргумент, ти вмикаєш режим ображеного п'ятирічки й починаєш жбурлятися в дорослих вмістом свого нічного горщика. Це ж треба мати такий унікально порожній череп, щоб на логічні пояснення видати оце своє ,,бе-ме, ти какашка, а я нє''-.... просто унікальний розпис у власній безпорадності. Твоя нездатність зачепитися хоча б за одне моє слово лише підтверджує, що для тебе будь-яка думка, складніша за ,,хочу їсти'', автоматично стає ,,маячнею'', бо твій мозок просто перегрівається від обробки літер. Ти не сперечаєшся, ти просто гавкаєш на потяг, який давно поїхав без тебе, залишаючи тебе на пероні невігластва з цим твоїм дитячим ,,сам дурень''. Насправді це навіть мило - спостерігати, як ти намагаєшся здаватися значущим, поки єдине, що ти реально продукуєш, - це шум, який навіть у дитсадку визнали б занадто примітивним.

Але це в одночас виглядає також і жалюгідно: намагатися принизити чийсь інтелект, коли сам не можеш зв'язати навіть два речення без того, щоб не звалитися в істерику ображеного невігласа. Чесно, навіть якось незручно тебе далі тебе "елозити носом по столу" - це все одно що змагатися в бігу з табуреткою......
показати весь коментар
05.03.2026 20:54 Відповісти
А є якийсь сенс чіплятись за твою маячню? Дурнику, ти так і не зрозумів, що єдина мета США - контролювати світовий ринок палива І все. Ніякою "боротьбою з тероризмом" там і не пахне. Якщо в країні є нафта і місцевий правитель не бажає віддати її під контроль США, а сама країна не має ядерної зброї, то достатньо потрясти з трибуни пробіркою з пральним порошком - і все, він вже диктатор і терорист. Невже ти настільки тупий, що цього не розумієш?
показати весь коментар
06.03.2026 00:16 Відповісти
Слухай, у тебе пам'ять як у рибки гуппі, чи ти таки дійсно такий тупий, що і читати не вмів у школі? Тобі ж на пальцях вже пояснили, що США зараз самі заливають світ своєю нафтою, бо мають її досхочу. Але ти, як той заведений іграшковий заєць, продовжуєш стукати в барабан своєю заїждженою методичкою про "контроль палива". Невже так важко ввімкнути мозок хоча б на хвилину? Якщо мета - нафта, то де вона? Чому в тому ж Іраку після повалення диктатора нафтові контракти гребуть китайці та росіяни, а не американські компанії? Це такий хитрий план США - воювати за свій кошт, щоб віддати ресурси іншим? Ну це ж логіка рівня -"геній", вітаю! Твоя теорія розсипається від одного питання: навіщо США витрачати трильйони доларів на війну заради контролю ресурсу, який дешевше просто купити на вільному ринку? І головне питання для твого "супермозку": у світі повно країн із покладами нафти, де сидять спокійні правителі, і навіть з з авторитарними режимами. Чому ж по твоій логіці США не ,,трясуть пробірками'' десь в Катарі, Анголі чи Казахстані , в ОАЄ чи в Саудівській Аравіі? Чому США не біжать туди з пробірками? Може тому, що ті правителі не погрожують сусідам, і не фінансують терористів, які підривають мир? Але ні, тобі простіше вірити в казки про "пральний порошок", ніж визнати очевидне: світ просто прибирає неадекватів із гранатами, щоб вони не влаштували глобальний колапс. Твоя проблема в тому, що ти навіть не намагаєшся аналізувати - ти просто копіпастиш чужу дурість. Ти нагадуєш того глухонімого, якому пояснюють математику, а він у відповідь малює на стіні какашку. Твоя нездатність відрізнити причину (безпеку світу) від наслідку - це вже вже не невігластво, це вже діагноз. Це не дискусія, це спроба пояснити вищу математику людині, яка не може вивчити і зрозуміти навіть таблицю множення. Ти хоч один наведений мною факт здатен спростувати, чи ти таки дійсно такий тупий і твоє критичне мислення остаточно померло під вагою пропаганди, і я у відповідь знову почую твоє ,,бе- ме'' ,і побачу твоі нові какашки на стінах? Якщо так, то краще вже промовч , може для когось ще і за розумного зійдеш....
показати весь коментар
06.03.2026 01:29 Відповісти
Ще раз: контроль над ресурсами і нічого більше. Наскільки треба бути тупим дебілом, щоб цього не розуміти?
показати весь коментар
06.03.2026 08:07 Відповісти
І знову ті самі твоі какашки на стіні. І знову навіть якоісь маленькоі спроби з твого боку щось спростувати . Знову твоє невнятне Бе-е-е і М-е-е..... Н ,ти мене вибач звісно , але ти таки дійсно вроджений дебіл.....Знаєш, є така категорія людей - і ти зараз їхній почесний президент. Це як та сцена на пляжі: батько стоїть по коліна в морській воді, сонце смалить, він пальцем тицяє в горизонт і каже: ,,Ось воно, море!''. А поруч стоїть таке дебілкувате дитя, кліпає пустими оченятами і перепитує: ,,А де море?''.Батько вже синіє від люті, хапає це непорозуміння за шкірки й занурює з головою його прямо в солону безодню. І що ми бачимо? Воно виринає, обтікає, витріщається перелякано і знову видає своє шедевральне: ,,А що це було?''. Ось це - ти. Я тебе щойно кілька разів ,,занурив'' у факти, логіку та очевидні речі, а ти все одно стоїш, як те дебілкувате маля і кліпаєш і чекаєш на диво. Море знань навколо тебе дурненьке , але ти примудряєшься залишатися сухим і стерильно чистим від будь-якої думки.....Бо твій інтелект має дивовижну властивість: він абсолютно герметичний для здорового глузду......
показати весь коментар
06.03.2026 17:48 Відповісти
Твої гнилі фантазії зовсім далекі від реальності. І, якщо ти до цих пір нічого так і не зрозумів, то це вже не виліковно.
показати весь коментар
06.03.2026 19:32 Відповісти
Дивовижно, з якою впевненістю ти просторікуєш про "реальність", враховуючи, що твій кругозір надійно обмежений парканом найближчої підворітні. Твій агресивний примітивізм - це не позиція і не "правда", а просто відчайдушний крик про допомогу нерозвиненого мозку, який фізично не здатний осягнути нічого складнішого за фразу "сам дурень".
Твій лексикон такий же "багатий", як і твої перспективи зрозуміти бодай щось поза межами інструкції до освіжувача повітря. Не напружуйся так, намагаючись здаватися зухвалим - від цих зусиль на твоєму обличчі з'являється вираз настільки болісного мислення, що стає навіть трохи ніяково. Втім, твої спроби вкусити виглядають як напад беззубої болонки: шуму багато, а змісту - нуль. Я звик пояснювати речі людям з інтелектом, а не тим, чий максимум - це хамити від безсилля та браку клепки. Лікувати це справді пізно, адже тут потрібна не медицина, а базове дресирування. Продовжуй гавкати в порожнечу, це єдине, що в тебе виходить природно.....
показати весь коментар
06.03.2026 21:05 Відповісти
Давайте думати тверезо - в США пропаганда діє як і в совку . Тіко вона розумніша і має деякі ( мала ) деякі здержувачі . Я ось до речі вважаю що перегони в дослідженні космосу США виграли у совка але - але вибачайте фундамент заклав тієї перемоги заклав не американець ( до речі перший процесор Інтела розробив італієць якицй був на момент розробки громадянином Італії - такшо якось так ). Ось хто власними силами шось зробив то напевно японці і корейці - бо в Японії мігрантів як кіт наплакав .
показати весь коментар
05.03.2026 07:44 Відповісти
Слухай, ну порівнювати радянську пропаганду з американською системою - це як порівнювати в'язничний статут із вільним інтернетом. У совку була монополія на істину: одна партія, одна газета, одна ,лінія''', а за крок ліворуч -праворуч - "квиток у Сибір" або психлікарня. У Штатах держава взагалі не контролює медіа. Там тисячі приватних каналів, які з ранку до ночі з азартом ,,мочать владу''і "множать на нуль" власного президента. Пропаганда - це коли тебе змушують ходити строєм і жувати державну жуйку, а свобода - це коли ти сам фільтруєш інфопотік і можеш відкрито послати владу подалі. Щодо твого "фундаменту" і італійця в Intel - це ж просто ідеальний автогол! Так, процесор розробив італієць. Але чому він не зробив цього в Італії? Чому генії з усього світу десятиліттями тікали в США, а з СРСР люди намагалися вирватися хоч тушкою, хоч опудалом? Бо історія пам'ятає сотні і тисячи випадків коли люди намагаючись втекти з совка плигали у воду з пароплава у відкритомк океані за сотні кілометрів від берега, уганяли цівільні і військові літаки і таке інше... Бо Америка - це крутий "сервер", на якому будь-який "софт" літає, а не глючить. Це система, де твої мізки - твій капітал, а не власність "наркомату". Інновації не народжуються там, де всі ходять строєм і бояться ляпнути зайве. Вони з'являються там, де є вільний простір для творчості. Тому США і виграли: вони не просто ,,купили'' мізки, вони створили середовище, де ці мізки нарешті змогли запрацювати на повну силу.. Тому дивно чути, що США "виїхали на чужому", бо саме в цьому і є їхня суперсила - створити саме такі умови, щоб найкращі люди світу мріяли працювати на їхній результат.....А тепер давай про реальний радянський "фундамент". Правда в тому, що 90% всього "свого." в СРСР було або тупо вкрадено, або скопійовано. Крали все: від рецепта морозива, ковбаси й біжутерії до пральних машин, танків, літаків і атомної бомби. Навіть "легендарний" автомат Калашникова чи радянські авто - це фактично переспіви західних зразків. Совок був гігантським ксероксом, який міг лише копіювати чуже, бо вільна думка в тюрмі не живе. І куди ж подівся цей "величний фундамент" після розвалу? Він просто згнив і зник , бо без західних запчастин і західного мислення ці розробки нікому не потрібні. А про Японію та Корею взагалі смішно: вони зробили свій ривок саме тоді, коли викинули на смітник ідею "свого особливого шляху" і скопіювали західну модель вільного ринку та демократії. Інновації не народжуються за наказом генсека чи під наглядом КДБ. Вони ростуть там, де немає страху, де є вільна конкуренція і де за "іншу думку" тобі дають грант, а не повістку на Соловки......
показати весь коментар
05.03.2026 15:41 Відповісти
В Японії вільний ринок і демократія були такі самі як в другому рейху ( тобто Германській імперії часів кайзерів ) - а Дойчланд до першої війни переважав США у промисловому виробництві і іноваціях , переважав не маючи і десятої частини природніх ресурсів США ( у них не було нафти залізної руди міді лісу - не було і родючих земель також ). А ось Японія взагалі навіть в порівнянні з Дойчландом мала ресурсів ше менше - в Японії навіть вугілля не вистачало . Так ось японці зі своїми обмеженими ресурсами природніми і з опорою на власні мізки зробили те - вони зробили те шо США зробили з необмеженими ресурсами . Такшо не порівнюйте дитину з бідної сімї яка сама мала добиватися сама і дитину з багатої яка мала допомогу батьків ( на навчання до прикладу ). Так в США винайшли транзистор але - але перші малі радіоприймачі випустила Соні , так в США винайшли чіпи але - але теперка навіть Інтел замовляє чіпи на Тайвані , так в США винайшли Атарі 2600 ( ігрову консоль ) але - але Хбокс тойво не дуже а Плай Статіон нормально почувається . Так в США іновації зявляються першими але ...
показати весь коментар
06.03.2026 02:13 Відповісти
Дякую за такий цікавий погляд на історію. Ваша думка про ,,дитину з бідної сім'ї'', яка всього домоглася сама, звучить дуже емоційно та влучно. Проте, хоч я і не є фаховим економістом, але мені було цікаво і ваша теза змусила мене поцікавитися реальними цифрами та фактами. Мушу сказати, що ваші твердження, м'яко кажучи, не зовсім відповідають дійсності, якщо поглянути на документи того часу. Ну ,по-перше, Німеччина (Другий рейх) ніколи не випереджала США за промисловістю. Навіть перед Першою світовою війною Америка виробляла вдвічі більше продукції, ніж Німеччина. США стали найбагатшою країною світу ще наприкінці 19 століття. Крім того, Німеччина зовсім не була ,,бідною'' - бо вона мала колосальні поклади вугілля та заліза в Рурі та Лотарингії, (що на той час було ключовим ресурсом) ,на яких вона і побудувала свої заводи. тож називати її ,,ресурсно бідною'' некоректно.... Щодо Японії та її ,,мізків'', тут є ДУЖЕ б я сказав важливий відрізняючий нюанс. Бо США та Японія просто грають у різні ігри: США - це винахідник. Вони придумують те, чого ніколи не існувало: інтернет, транзистор, GPS, перші мікросхеми, і таке інше .... А Японія та Тайвань - це супермайстри. Вони беруть американську ідею за основу і роблять її ідеальною, маленькою та дешевою. Те, що Sony випустила радіоприймач, не скасовує того, що саму технологію придумали в США. Те саме ж стосується і чіпів. Те, що Intel замовляє їх на Тайвані, не означає, що США ,,програли''. Це знаєте як з будівництвом будинка. Як приклад архітектора і будівельників. Архітектор-: він малює проект будинку і робить усі розрахунки (це найскладніше і найдорожче), а будують його підрядники там, де це зручніше і дешевше. Основні гроші та патенти все одно залишаються у того, хто придумав і розробив технологію. Отже, Японія та Німеччина - великі молодці, але вони не ,,зробили те саме, що США''. Вони скористалися американськими відкриттями як фундаментом, щоб побудувати свої дуже якісні та швидкі ,,поверхи''. Це не боротьба бідного з багатим, а скоріше співпраця геніального вченого та дуже талановитого інженера.... Ну якось так..
показати весь коментар
06.03.2026 02:53 Відповісти
Китайці перші винайшли порох і мали фору десь в чотири століття перед європейцями але - але вони відстали у розвитку вогнепальної зброї . Китайці почали виплавляти чавун на дві тисячі років раніше за всіх але - але у розвитку металургії вони програли також . Ше раз - навіть якшо ти перший шось придумав але не вмієш ним користуватися ти вже програв ( рано чи пізно ). І шо головне транзистори придумали би де інде якби не дві війни - німці до прикладу ( США може шось і виробляли але хімічна промисловість і важка в Дойчланді була розвинута ліпше ). До речі німці придумали автівки і двигуни внутрішнього згорання - і на відміну від США вони зосталися лідерами в цій галузі ( автівки німецькі кращі за американські - і технологічніші ). Такшо якось так .
показати весь коментар
06.03.2026 03:21 Відповісти
Слухай, логіка в тебе реально цікава, але ти змішуєш докупи різні речі: вміння ЩОСЬ вигадати і вміння ЦЕ дешево штампувати. Ну от давай розберемо по фактах, чому висновок "хто перший, але не зміг....- той і програв" - це міф. Ну от дивись, По-перше, про Китай. Вони не "не вміли" користуватися порохом чи чавуном. Просто на той момент їм це було нафіг не потрібно для війни. Вони використовував порох для оборони, феєрверків і своіх ритуалів (до речі вони ********** це і до сьогодні). Китай тоді був величезною, закритою імперією, яка хотіла стабільності, а не завоювань за океаном. . У них не було потреби в експансії, як у європейців які ж гризлися в той час між собою в нескінченних війнах за кожен клаптик землі, і які саме тому й довели розвиток гармати і іншоі стрілецькоі зброі до ідеалу, щоб просто вижити і захопити побільше чужих земель. Це не програш Китаю, це були просто різні умови життя і різні цілі.
По-друге, про транзистори та США. Ти кажеш, що японці чи корейці їх розвинули краще. Але дивись: США давно зрозуміли, що тримати в себе заводи з димними трубами - це дорого і брудно. Вони залишили собі "мізки": дизайн, софт і патенти (Apple, Google, Intel). А Азії віддали роль "величезної фабрики". Якщо завтра США відкличуть свої технології, ці заводи на Тайвані стануть просто купою металобрухту, бо вони працюють на західному обладнанні.(чесно скажу я і сам в шоці бо не знав цього, і тільки но це вичитав: Що для виробництва ************* чипів (7 нм і менше) Тайвань (зокрема TSMC) використовує EUV-сканери голландської компанії https://www.google.com/url?sa=i&source=web&rct=j&url=https://www.cnbc.com/2022/03/23/inside-asml-the-company-advanced-chipmakers-use-for-euv-lithography.html&ved=2ahUKEwjW2sCZoYqTAxXiSTABHYlrAz8Qy_kOegQIBBAB&opi=89978449&cd&psig=AOvVaw3AQL1nyzur43v2vVf5FSQO&ust=1772851653217000 ASML. Це єдиний у світі виробник таких машин, і вони містять тисячі компонентів зі США та Європи. Крім того, технології ASML та TSMC мають механізми - так звані "kill switches"- які дозволяють https://www.google.com/url?sa=i&source=web&rct=j&url=https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-05-21/asml-tsmc-can-disable-chip-machines-if-china-invades-taiwan&ved=2ahUKEwjW2sCZoYqTAxXiSTABHYlrAz8Qy_kOegQIBBAG&opi=89978449&cd&psig=AOvVaw3AQL1nyzur43v2vVf5FSQO&ust=1772851653217000 дистанційно вимкнути обладнання у разі якщо щось піде не так, або несанкціонованого захоплення заводів , наприклад, під час вторгнення ) Ну і хто ж тут тоді насправді виграв? Той, хто крутить гайки, чи той, хто володіє кресленнями і можливостью все зупинити одним натиском на ,,кнопку''? Щодо німців і авто. Німці круті в деталях, згоден -тут заперечень немає. Але саме американці (Форд) зробили машину доступною для кожного, вигадавши конвеєр. Це змінило світ більше, ніж потужний двигун. І саме США домінували в автопромі 50 років. Німеччина тільки пізніше виграла в ,,преміум'' сегменті, але зараз знову програє Tesla (США) та китайським електрокарам у новій технологічній гонці. І німецький автопром зараз якраз і намагається їх наздогнати .Це взагалі циклічний процес, а не остаточна поразка ні для кого. І все ж таки дійсно ще раз ,головний висновок такий: у світі є "мозок" і є "руки". Винайти щось - це створити інтелектуальний капітал. В ********* світі ,навіть якщо ти віддав виробництво іншим, ти все одно контролюєш процес через ліцензії та софт. Тому перший не той, хто більше виробив, а той, без чиїх ідей ці заводи не зможуть працювати......Якось так....
показати весь коментар
06.03.2026 05:46 Відповісти
Ага димні заводи - ну і ось сьогодні ми тутка , в той час коли хтось замість того шоб розвивати технології вирішив заробити всі гроші світу за короткий термін ( бо димні заводи тре було мвіняти на бездимні - а це дорого так , але не коштовність причина не розробки - а те прор шо я друкував вище ) - і шо було зроблено спитаєте ви ? США країна яка була лідером в виробництві рідкісних металів стала ( стук барабаних паличок ) - стала критично залежною від КНР ( куди пересли виробництво - до речі Європу в екологічному планів ше мож зрозуміти але не штати , штати мають територію в три рази більшу ніж Західна Європа з населенням в півтора рази меншим ) настіко шо цих металів не вистачає ВПК США . Шодо чавуну то китайці робили з нього масово сілськогосподарський інструмент шо і дозволило так підняти в них населення - крім того так як чавун легко обробляється литтям чавуний посуд теж масовим став . А шодо Тесли то це навіть не смішно - по перше Теслу першу і технології розробила не компанія Маска , по друге Тесла зявилася тиоді коли всі необхідні технології стали доступними і дешевими ( акумулятори до прикладу ). А ракети Маска шо повертаються то для вас дивина але - але Спейс Шаттл також повертався весь ( ну гаразд бак для пального згоряв але - але його можна було повернути вклавши гроші але відносна дешевизна бака нівелювала витрати на його повернення), тобто класичні ракети Спейс Ікс вдалися відносно безболсно і дешево - а ось шось чого ше ніхто не робив то у них трабли ( ну ця нова їхня ракета - стіко років в розробці а результат ше на горизонті ), тобто ракети в Маска вийшли добре як і Тесли - потрібні технології подешевшали і стали доступними .
показати весь коментар
06.03.2026 07:36 Відповісти
Так, думки цікаві, але..... Є одне ,,але'', або як казав один классик жанру ,, тут не все так однозначно''..... Щодо заводів і Китаю: це не просто чиясь забаганка ,,заробити всі гроші''. Це була і є логіка всього світу - бізнес завжди ішов іде туди, де дешевше, щоб ми з вами могли купувати доступну техніку. Так, штати стали залежними від ресурсів КНР, але зараз вони це вже зрозуміли і активно розгортають видобуток у себе. Це просто великий цикл економіки: спочатку виносиш брудне виробництво подалі, а коли стаєш вразливим - повертаєш його, але вже на нових технологіях. Про Теслу: так, Маск не винайшов акумулятор чи сам електрокар. Але ідея сама по собі нічого не варта, якщо вона не працює як бізнес. До нього електромобілі були або дивними прототипами, або машинками для гольфу. Він перший, хто зміг побудувати мережу зарядок і зробити це масовим та бажаним продуктом. Саме він змусив гігантів типу Mercedes чи VW нарешті ворушитися. Про космос: Так, Шаттл був крутим, але він коштував космічних грошей (вибач за каламбур). Кожен виліт обходився у мільярди, бо його треба було перебирати чи не вручну після кожноі посадки. Маск же зробив таку собі ,,робочу конячку'' Falcon 9, яка сідає сама і знову летить за копійки в порівнянні з Шаттлом. (до речі один раз я бачив це на власні очі з пляжу на Cape Canaveral і не міг повірити що таке можливо - це було як кіно в прокрутці назад) Щодо Starship - так, він довго будується, але це ракета такого масштабу, якого людство ще не бачило. Трабли на старті - це нормально для заліза, яке ще ніхто ніколи не робив.
У підсумку: технології часто стають дешевими саме тому, що хтось ризикує і масштабує їх, як Маск. Це не просто ,,пощастило'', це вміння дотиснути ідею до реального результату, коли всі інші кажуть, що це задорого або непотрібно.....
показати весь коментар
06.03.2026 18:13 Відповісти
"щоб ми з вами могли купувати доступну техніку"

Ти знов виригало, як завжди, люту маячню. Бізнес іде туди, де менші затрати і більші прибутки. І все!!!! Йому похрін на доступність.
показати весь коментар
06.03.2026 19:42 Відповісти
Посто дивовижно, як в одній людині тільки уживається стільки пихи і стільки тупості ? Твій черговий потік свідомості - це ідеальна ілюстрація агресивної дебілкуватості. Спроба розмежувати поняття "менші затрати" і "дешевше" - це вже навіть не невігластво, це вже діагноз. Складно пояснювати щось людині, яка плутається в синонімах і не здатна подужати сенс написаного, але намагається потужно імітувати розумкову діяльність. Скаржитися на "маячню", не розуміючи елементарної логіки - це справжній талант, хоч і сумнівний. Відпочинь дурнувате , бо від таких складних слів у тебе може статися перегрів того єдиного нерва, який ти помилково вважаєш мозком. Навчися спочатку читати, а вже потім виповзай зі своєю зневагою і зі своіми ригачками, щоб не виглядати вже зовсім так жалюгідно.....
показати весь коментар
06.03.2026 20:57 Відповісти
Саме так. Читаю твої пропагандистські висери і дивуюсь. Як можна бути настільки тупим, щоб не розуміти очевидного?
показати весь коментар
06.03.2026 21:00 Відповісти
Знаєш дурнувате, твоє оце "очевидне" зазвичай лікується в кабінеті психіатра або хоча б середньою освітою. Дивуйся далі - це єдина доступна тобі інтелектуальна активність, і хоч ти відчайдушно намагаєшся здаватися розумним, мені просто ніяково за твоїх батьків. Твоя "експертна" думка дуже важлива для стіни, в яку ти зазвичай розмовляєш, тому не відволікаю - продовжуй деградувати на самоті.....
показати весь коментар
06.03.2026 21:11 Відповісти
Мені за твоїх не просто ніяково. По справжньому їх шкода. Це ж справжнє горе - мати таку недоумкувату дитину...
показати весь коментар
06.03.2026 21:18 Відповісти
Залиш свою дешеву драму і жалість при собі: вони вартують так само мізерно, як і твоє виховання.Мої батьки виховали мене і дали освіту , а твої, судячи з усього, на тобі просто здалися і давно поставили хрест....Співчувай краще своїм -це їм доводиться жити все життя з тяжким усвідомленням того , шо вони взагалі народили і випустили у світ .....
показати весь коментар
06.03.2026 21:48 Відповісти
Тобто, твої раді, що мають відприска-дебіла? Ще більше співчуваю...
показати весь коментар
07.03.2026 00:20 Відповісти
Ні, ти таки реальний дебіл ! Перехід на образи , на особистості та сім'ю - це класична розписка у власному розумовому безсиллі усіх таких придурковатих невігласів як ти. Це ваш всіх дебілів загальний і беззмінний стиль: коли в голові порожньо і бракує мізків для аргументів, такі примітиви, як ти тільки так і роблять бо по інакшому просто із за відсутності мізків, освіти та виховання вони просто не можуть. Якщо в твоєму викривленому світі виховання та освіта дитини - це ознака "дебілізму", то ти не просто хворий, ти - еталонний дегенерат. Дійсно шкода твоїх батьків, але ще більше шкода генофонд: бо таким, як ти, треба робити кастрацію ще в зародку, щоб не плодити спадкових ідіотів. Ти - закомплексоване посміховисько, яке через власну нікчемність намагається зачепити інших, а насправді лише в черговий раз доводить, що ти недорозвинена істота з підворітні. Вітаю, ти офіційно злив себе в унітаз.....
показати весь коментар
07.03.2026 00:46 Відповісти
Читай оце, пітушара: Адміністрація Трампа підтвердила, що війська США вдарили по району в Ірані, де постраждала школа . А тепер ще раз розкажи свою маячню про "випалювання гнійника тероризму.
Утирок, перечитай ще раз всі коментарі. Тут вже добрих три десятки коментаторів, якщо не більше, написали про твого рудого ідіота абсолютно те ж саме, що і я. А ти все упорото намагаєшся його виправдати, шкрябаючи свій недолугий маразм. Ти тут найрозумнішим себе вважаєш? Ні, навпаки. Тому останній раз повторюю: твій рудий недоумок таке ж саме куйло, як і ваш брат в кремлі. Абсолютно таке саме. І ти від них нічим не краще.
показати весь коментар
07.03.2026 00:56 Відповісти
Слухай сюди ще раз, обмежений. Твій перехід на лексикон підворотні -це розписка у власному інтелектуальному безсиллі. Коли бракує мізків заперечити фактами, такі як ти починають бризкати слиною, намагаючись видати своє "бе-ме" за позицію. Щодо твоїх трьох десятків "однодумців": зграя баранів, що мекають в унісон, не стає правою - вона просто залишається отарою. Якщо ти звик ховатися за натовп таких самих недалеких персонажів, то це лише підтверджує, що своєї думки у тебе немає і не було. Ти тут недолуге намагаєшся корчити з себе "миротворця", плачучи за іранським режимом? Твій фаворит Хаменеї - кривавий релігійний фанатик, який тільки за два тижні протестів винищив більше десяти тисяч власних громадян. Де були твої соплі тоді? Чи кров іранських дівчат, яких забивають до смерті палицями, або українців, яких вбивають іранські дрони, для тебе нічого не варта? Ти впритул не бачиш, як твій кремлівський "брат" стирає з лиця землі українські міста разом з іхніми мешканцями (згадай ткупориле Маріуполь - тільки там під час ракетних і боммових ударів загинуло під руінами своіх домівок порядка 100 тисяч цивільних) , але ти ідіот бігаєш тут з цитатами про "постраждалу школу", виправдовуючи гнійник тероризму. На війні трапляються помилки, але твої кумири роблять вбивства своєю професією..... Твоя наскрізь гнила натура відразу вилазить назовні щоразу, коли ти відкриваєш рота. Ти не здатен навіть на елементарну логіку, лише на хамство бидла, яке відчуло безкарність за монітором. Ткнути тебе носом у твій же маразм - це не дискусія, це санітарна обробка. І наостанок: щодо твоїх випадів про батьків - краще б твій батько вчасно використав презерватив, щоб не дати життя такому утирку, який сьогодні виправдовує вбивць і диктаторів, не вміючи скласти два речення докупи без помилок і матюків .....
показати весь коментар
07.03.2026 01:25 Відповісти
Твої тупорилі гнилі відмазки нікому не цікаві. Ти таке ж саме падло, як і твої кумири краснов і ваш ідейний брат куйло. Абсолютно не ваша справа, що де відбувається в інших країнах. І ще раз повторюю: ніхто не просив ні куйла, ні твого рудого недоумка їх "освобождать". Все, щезни, ідіотина.
показати весь коментар
07.03.2026 11:07 Відповісти
Одразу видно типовий продукт підмосковних каналізацій: лексикон бідний, зате агресія - як у того голодного щура в тупику. Твоє намагання видати цей набір літер за "позицію" виглядає як спроба примата зібрати адронний колайдер: шуму багато, а на виході - лише звичний тобі запах гною. Дивно, що така істота як ти з таким рівнем деградації взагалі навчилася клацати по клавішах, хоча рефлекси у тебе все одно як у інфузорії - смикаєшся лише тоді, коли господар смикає за нашийник. Твій максимум - це бути фоновим шумом у забитому генделику та скаржитися на якість дешевого пійла. Ти настільки нікчемний і передбачуваний у своїй обмеженості, що навіть твоя ненависть виглядає вторинною, злизаною з телевізора, яким тобі замінили мозок ще в дитинстві. Ти - порожнє місце, нуль без палички, чиє існування має менше сенсу, ніж торішній сніг на звалищі під Митищами......Продовжуй гавкати зі свого болота, це єдина територія, де твій писк хоч якось чутно (хоча й там на тебе зазвичай просто не звертають уваги, як на прикру муху). Ти навіть не вартий того, щоб тебе посилати - ти вже там, у своєму безпросвітному невігластві. А тепер завали свою смердячу пельку і зникни в тумані власної нікчемності. Все, вільний. нікчема пустоголова....
показати весь коментар
07.03.2026 17:39 Відповісти
Дивно спостерігати, як ти знову виповз зі своєї нори, щоб зобразити грізний гавкіт з-за надійного паркану. І цей твій "гавкіт" з-за паркану лише підтверджує: ти боїшся прямого діалогу, бо там твій інтелектуальний рівень відразу стане очевидним для всіх....Твої спроби бодай щось написати виглядають комічно: ти настільки обмежений, що навіть не здатний придумати власну образу, а просто, як мавпа в зоопарку, копіюєш мої ж слова. Ця твоя безпорадна "копіпаста" -як явний доказ твоєі тупості , і твій розпис у твоєму ж повному інтелектуальному дефолті. Мавпячі спроби копіювати мої думки не роблять тебе розумнішим - вони лише ще раз підкреслюють, що ти порожнє місце....Ти настільки передбачуваний у своїй безпорадності, що навіть викликаєш жалість..... І тобі було ж чітко наказано зникнути, але, схоже, твій рівень розвитку не дозволяє опрацювати навіть і таку просту інструкцію.Наказ зникнути був для тебе шансом зберегти залишки твоєї гідності, але ти, як справжній невіглас, вирішив продемонструвати свою тупість ще раз... Ти виглядаєш дійсно жалюгідно, намагаючись корчити з себе щось значуще, поки насправді не можеш навіть зв'язати декілька слів в оде речення.... Повертайся в забуття, убоге нікчемо, бо кожна твоя наступна репліка лише глибше закопує тебе в статус місцевого дурника, який навіть не розуміє, наскільки він нікчемний у своєму невігластві....
показати весь коментар
07.03.2026 20:53 Відповісти
Слухай, чудо ти пришелепкувате. Твої спроби щось там "чітко сказати" виглядають так само жалюгідно, як потуги мавпи в зоопарку розібратися в квантовій фізиці. Хоча таки ні, мавпу я ображати не буду - вона хоч здатна до навчання, а ти просто безнадійно хвора на всю голову копірка.,Ти ж звичайне чаморошне непорозуміння з підворотні, у якого замість мізків - набір чужих матюків і затяганих шаблонів. Свого нічого немає: ані думки, ані честі, лише рефлекторне бажання скавуліти й кидатися брудом через паркан. Твій максимум - це бути "луною" розумніших людей, примітивно повторюючи те, що почув у своїй канаві.....Кажуть, горбатого могила справить, але твій діагноз набагато гірший. Тут навіть гільотина не допоможе, бо не можна відсікти те, чого немає - твій череп порожній від народження. Ти не опонент, ти просто опущене і сцикливе бидло, яке намагається переконати себе у власній значущості, поки всі навколо тебе лише гидливо відвертаються. Продовжуй гавкати, примате, це єдине, що тримає твій нікчемний світ у купі.....
показати весь коментар
08.03.2026 01:01 Відповісти
Єдина причина, чому ти бачиш тут "пітушару" - це твоє власне відображення у моніторі, з якого ти щойно вилізло убоге. Ти настільки нікчемний і порожній, що твоя хвороблива потреба коментувати моє життя - це вже діагноз, цікавий хіба що психіатрам для вивчення деградації особистості.
Запам'ятай, чмошнику: кожного разу, коли ти висунеш тут свою тупу голову з каналізаційної ями, я буду тебе тут чмирити і топити у твоєму ж лайні, поки ти ним не захлинешся, і твій смердючий писок не закриється назавжди, бо це єдиний спосіб для такого біосміття, як ти, не ганьбити людський рід своїм існуванням. Звикни до того, що ти чмошнику ніхто, і твоє місце під плінтусом. Обтікай мовчки і звикай....Набирай повітря в легені і готуйся до нового занурення в лайно....
показати весь коментар
08.03.2026 01:28 Відповісти
То шо Форд дурень виходить ? Він ночі не спав мучився шоб придумати конвеєрне виробництво шоб автівки подешевшали - потім доляри вклав в будівництво заводу і нарешті платив зарплату таку шоб його робітники могли купувати автівки які вони і випускають . А просто тре заводи за старою схемою в Піднебесній імперії побудувати . Якісне дешевим не буває - і якісне в підсумку обійдеться дешевше за роки експлуатації ( замісь купувати молоток кожен рік дешевий але який ламається ви - ви просто двадцять років користуетесь купленим якісним який і внукам не встидно передати ( мало того шо він якісний так ним банально зручніше користуватися - бо виробник подбав про це бо його хвилює репутація його товарів ). Про космічні технології мені не тре розповідати - бо я про них знаю трішечки більше ніж ви , і цікавився ними ше тоді коли Маск в школу ходив . Про електромобілі у вас також пробіл знань - бо ви шось там друкуєте про зарядні станції але нічого не друкуєте про те як на них буде зберігатися електрика ( бо якшо всі автівки стануть електричним то електромережі країн ляжуть або , або у на Алабамщині введуть графіки відключень електрики для домашніх споживачів - ну шоб потужності електромереж вистачло для зарядки електромобілів ).
показати весь коментар
07.03.2026 02:44 Відповісти
· Слухайте, ніхто й не думав зазіхати на ваші знання у космосі - я ж розумію, що ви в темі ще з тих часів, коли Маск пішки під стіл ходив (хоча, сподіваюся, з Гагаріним ви все ж таки разом особисто не літали). Але давайте повернемося до нашої суперечки про те, хто насправді ,,замовляє музику'' в історії. Хто казав що Форд дурень? Він геній ! Він як справжній бізнесмен - капіталіст,ночі не спав і мучився і думав якраз про те , щоб таке вигадати, щоб заробити побільше грошенят. І Форд не просто ,,вигадав'' конвеєр'' - він перетворив хаос на ідеальний механізм. До нього машини збирали вручну, як дорогі годинники: майстри бігали навколо одного авто, підганяючи деталі напилком. Форд зробив навпаки: поставив робітників на місця, а машину пустив повз них на тросах. Результат? Час збирання шасі впав з 12 годин до 93 хвилин. Всі деталі стали ідентичними, що дозволило збирати авто як конструктор. Замість майстрів-універсалів на лінію ставили людей для виконання однієї простої дії. Саме це принесло йому космічні гроші. Його статки зростали не завдяки високій націнці, а за рахунок величезних обсягів продажу. Бо Форд зрозумів головний секрет: краще заробити по 10 доларів з мільйона машин, ніж по 1000 доларів з десяти. Ціна на модель ,,Т'' постійно падала, і в результаті він просто ,,завалив'' світ своїми авто. Щоб бізнес не зупинявся, він купував усе: від копалень із рудою до лісів для дерев'яних деталей, щоб не платити жодної зайвої копійки посередникам. А щодо Китаю - тоді це була б ідея-самогубство. По-перше, у 1910-х роках у Китаї було простіше знайти верблюда, ніж стабільну електрику чи залізницю для заводу. По-друге, перевезення машин на кораблях через океан тоді коштувало дорожче за саме авто. Форду не потрібна була ,,дешева праця'', бо його конвеєр і так робив роботу майже безкоштовною за рахунок швидкості. До того ж він хотів, щоб його власні робітники купували його машини, тому платив їм у США вдвічі більше за ринок. У Китаї того часу просто не було кому продавати ,,Форди'' - там не було середнього класу, лише суцільна бідність, основний платоспроможний клієнт знаходився в Америці, і доставка машин через океан з'їла б усю економію на виробництві. І ваш приклад із Фордом - це ж ідеальне підтвердження моїх слів! Дивіться: німці Бенц і Даймлер винайшли самохідний візок, поршні та клапани. Вони зробили ,,якісно''. Але хто змінив світ? Форд. Бо він винайшов систему. Конвеєр - це не просто ,,поставити заводи'', це фундаментальний винахід у логіці мислення. Він винайшов доступність. І саме тому він номер один, а не ті, хто потім просто довів його ідею до ідеалу, обтягнувши салон шкірою і нашпігувавши його усілякими прибамбасами і цецьками-пацьками як космічний корабель.... Те саме зараз із Маском. Можна скільки завгодно критикувати якість збірки Тесли (і тут я з вами погоджуся - зазори там іноді ,,гуляють''), але він винайшов екосистему. Поки гіганти типу Mercedes думали, як краще відшліфувати циліндри, він створював мережу Supercharger і софт. Проблема з мережами, про яку ви пишете, - реальна, але він і тут на крок попереду: Tesla - це вже не лише авто, а й Tesla Energy. Вони вже масово будують і встановлюють гігантські промислові акумулятори (Megapack) для стабілізації мереж у США та Австралії, щоб як ви пишете, мережі ,,не лягли''. Також система V2G (Vehicle-to-Grid) дозволяє самим електрокарам віддавати енергію в мережу в пікові години, перетворюючи автопарк на гігантську розподілену батарею. Тож ,моя логіка проста і незмінна: в історії залишається той, хто створює нові правила гри, а не той, хто краще за всіх грає за старими. Можна зробити ,,вічний'' молоток, який передадуть онукам, але якщо хтось інший винайде лазерний різак, цей молоток просто стане красивим музейним експонатом. Лідером завжди буде той, хто приносить щось нове, якусь нову ідею, нову технологію, а всі інші ,,доводчики'' та ,,покращувачі'' - це завжди лише другий ешелон, який намагається наздогнати потяг, що вже пішов.....
показати весь коментар
08.03.2026 19:13 Відповісти
Сперечатися з сектантом це ше те задоволення - а ви сектант . Маск нічого проривного не винайшов - він просто чужі ідеї трішечки вдосконалив , тобто він доводжувач і покращувач - а теперка шо ви там друкували про подібне . До речі як ви збираєтесь лазерним різаком гвіздки забивати - тобто приклад має бути прикладистим а не дибільним . До речі якшо ви не знали деякі винаходи винаходили одночасно декілька людей але - але хтось з них був спритніший і швидше інших добіг до патентного бюро ( а бо мав змогу це зробити ) . І ше дешо - людей шо вигадують шось дійсно нове ( чого ніколи ні під ніяким виглядом не існувало ) дуже мало , більшість винахідників ( і творців в інших галузях - як то письменники або композитори ) займаються компіляцією - тобто вони використовують старі ідеї і винаходи комбінуючи їх або ,або наприклад використовуючи ідеї з інших галузей у своїй . Тобто Форд вдосконалив техніку італійських зброярів - додавши те чого вони не мали ( рухому стрічку чи шось подібне ) . До речі Старлінк придумали давно - але відповідні технології були дуже дорогими , і відповідно ніхто і не будував подібне ( крім того Старлінк може спричинити катастрофу піісля якої запуск в космос чогось стане не можливим або надто вартісним - але шоб про подібне знати тре трішечки шось читати а не зубоскалити шось про Гагаріна ). І насамкінець ось вам приклад завдяки чому Спейс Ікс зробив повернення ступенів можливим ( один з прикладів ) - шоб керувати тими ступенями потрібен комп продуктивністью в 1 Гігафлопс ( цифри не точні а наведені в якості ілюстрації шо змінилося починаючи наприклад з 1980 років ) в 1980 роках вахив кілограм сто і споживав кіловат 100 електроенергії , компютер з такою самою продуктивністью у 2000 роки важить 100 грамм і споживає 100 ватт електроенергії . Сектанство то є недобре - такшо кидайте ту вашу секту гаразд .
показати весь коментар
09.03.2026 03:15 Відповісти
Дуже дякую за розгорнутий екскурс в історію компіляцій! Приємно мати справу з людиною, яка так завзято відстоює роль ,,покращувачів''. Пропоную вийти з режиму ярликів про ,,секти'' і повернутися до конструктиву: розділимо емоції про сектанство та сухі факти бізнесу й прогресу.....Ви стверджуєте, що Маск чи Форд лише ,,вдосконалили'' чужі ідеї. Проте в історії залишається саме той, хто створює точку відліку -перший робочий прототип. Покращувати існуюче - це ремесло, а створити те, чого раніше не було (або що вважали неможливим) - це архітектура майбутнього. Без першого, нехай навіть недосконалого прототипу, наступникам просто не було б чого вдосконалювати....Це як говорити про поняття, сенс і значимість фундаменту і фасаду. Щодо мого порівняння лазерного різака та молотка і цвяхів. ВІн як ви висловились ,не був дебільним. Ви його просто не зрозуміли. Мій приклад був про рівень інструментів, а не про методи забивання. Це зовсім інші поняття. Можна ідеально володіти молотком (вдосконалювати старе), але світ змінює той, хто вигадує лазер. Поки одні вдосконалюють тертя дерева об дерево, інші вигадують сірники. Про обчислювальні потужності та SpaceX....Тут Ви абсолютно праві: залізо стало меншим і потужнішим. Це еволюція. Але геній не в тому, щоб дочекатися дешевого чипа, а в тому, щоб змінити парадигму (використати цей чип для реверсивної посадки, яку всі експерти називали божевіллям). Десятки компаній мали ті самі чипи, але ступені повертає лише той, хто мав сміливість вигадати схему, а не просто чекати прогресу. І щодо ,,сектантства''. Якщо віра в те, що першовідкривач важить більше за копіювальника - це секта, то запишіть мене в її лави. Але в бізнесі це називається ,,інноваційним лідерством''. Копіювати завжди дешевше і безпечніше, проте вершки знімає той, хто йде першим.Тому на мою думку, і має більшу цінність для цивілізації саме той, хто створює новий ринок, а не той, хто приходить на нього другим і просто робить товар дешевшим.
Ви класно розібрали технічні деталі, але за деревами не помітили лісу. Можна бути кращим у світі складальником пазлів (компілятором), але справжній творець - той, хто цей пазл намалював і нарізав......
показати весь коментар
09.03.2026 14:58 Відповісти
Лазер не замінить молоток тому шо в них принципи трішечки різні ( хоча коли трішечки цікавишся всяким різним і вмієш компілювати то - то можна придумати шоб лазер виконував роботу у молотці ) і призначенні для різних цілей - і навіть через мілярд років молотки будуть існувати бо робота для них завжди знайдеться . Ше раз ви сектант - Маск нічого нового не придумував , Маск крім того не Стівен Возняк ( це той шо придумав і зробив власними ручками перші Яблука ) він Стівен Джобс на мінімалках ( ранній ) гарний піарщик і все . Крім того ракети Спейс Ікс можуть бути ракетами наприклад Боїнга - просто Боїнг вирішив не звязуватися напряму в ці проекти будучи не впевненими у успіху , ост тутка Маск і знадобився - якшо шо піде не так реноме Боїнга не постраждає , якшо вийде Боїнг заробить доляри . На цю думку мене навела стаття десь 10 річної давнини про Інтел - в цій статті було надруковано шо ше на початку 2000 років Інтел мав розробленні хімікати і подібне для виробництва транзисторів які можуть бути економічнішими проівняно з існуючими на той момент зразками , і ось теперка 2026 рік і вже років 10 як Інтел використовує ці хімікати - тобто років пятнацять вони тримали ці розробки в сейфі а теперка видають шо то неймовірний прорив останього часу . Такшо ше раз - сектанство то є недобре , кидайте ту секту але якшо вам подобається дивуватися речам які не нові але вам сказали шо то нове створена черговим ВИНАХІДНИКОМ то тоді продовжуйте .
показати весь коментар
09.03.2026 16:53 Відповісти
Ну послухайте, давайте почнемо з головного. Винахід без реалізації - це лише ідея на папері, яка не змінює світ. Історія пам'ятає не того, хто першим щось накреслив у блокноті, а того, хто зробив це доступним для людства. Саме тому Форд і Маск стали символами прогресу: Форд винайшов і створив конвеєр і перевернув уявлення про виробництво, а Маск - вертикальну інтеграцію та багаторазовість космічних систем, що знизило вартість запусків у рази. І Ви кажете про ,,піар''. Але бути ,,піарщиком'' рівня Стіва Джобса - це не про красиві презентації. Це про здатність бачити майбутнє і переконувати тисячі інженерів та інвесторів працювати над тим, що інші вважають неможливим. Якби все справді зводилося до піару, будь-який багатий ,,піарник'' уже мав би власну космічну компанію. Але чомусь більшість навіть і близько не підходить до цього рівня. Щодо Boeing - Ви припускаєте, що SpaceX ,,підняли штучно''. Але Boeing має свій Starliner, і він суттєво поступається SpaceX за надійністю, ціною та темпами розвитку. Можливості були в усіх, але виграв той, хто рухався швидше та сміливіше. А щодо Intel - комерціалізація технологій відбувається не тоді, коли ,,хтось дозволив'', а коли ринок готовий і технологія стає рентабельною. Це не змова, а економічна логіка. І Ви знову згадали ,,молоток і лазер''. Так, молоток нікуди не зникне, але ефективність економіки визначають саме ,,лазери''. Можна продовжувати забивати цвяхи вручну, поки інші будують автоматизовані заводи. Світ рухається вперед завдяки тим, хто не боїться переходити на новий рівень. І ось тут виходить дуже таки цікава річ. Ви постійно звинувачуєте мене у ,,сектантстві», але самі захищаєте справжню ,,релігію минулого'' - віру в те, що нічого нового не створюється, а ми лише нескінченно вдосконалюємо старе..... Така логіка веде до світу, де прогрес неможливий, а майбутнє нібито вже визначене великими корпораціями, які все придумали та сховали в сейфах. Це нагадує віру в те, що Земля стоїть на трьох китах: зручно, стабільно, але абсолютно відірвано від реальності. Але подивімося на це тверезо. Справжнє закрите мислення - це небажання бачити очевидне: світ змінюється не через креслення, а через сміливість втілити їх у життя. Якщо вважати, що все - лише ,,удосконалення'', тоді за вашою логікою і ******** смартфон - це просто дуже хороший старий телеграф. Але ж ми з Вами розуміємо, що це інший рівень реальності. Відмовлятися визнавати винахідниками і успіх тих, хто реально змінює правила гри : того ж Маска, Джобса, Форда та інших інноваторів - означає залишатися прибічником старої системи, яка боїться усього нового. Boeing мав усі шанси, але програв у швидкості та інноваціях, бо залишився корпорацією минулого. Маск - творець сьогодення. І зрештою, триматися за думку що ,,нічого нового не існує'' - це значно більша релігія , секта і несвобода, ніж захоплюватися тим, як технології змінюють наше життя прямо зараз. Можливо, Вам вже варто вийти з цієі секти самому , вийти з цього ,,сейфа минулого'' і подивитися на світ таким, яким він є: динамічним, сміливим і надзвичайно цікавим? Це набагато приємніше, ніж шукати змови там, де є просто праця, ризик і результат......
показати весь коментар
09.03.2026 18:01 Відповісти
Ну тутка я не допоможу - тутка тре з масс культурою боротися . Я пас бо довести фанату фактами шо Бітли то просто Бекстріз Бойс 60 років практично неможливо .
показати весь коментар
10.03.2026 04:00 Відповісти
Ми тільки розкочегаруємся - Гегсет
показати весь коментар
04.03.2026 19:36 Відповісти
Ага!.. Ми зорали-я і трактор! Цей довбень з кабінету не вилазить-лиже дупу трампону!…
показати весь коментар
04.03.2026 22:06 Відповісти
А хто там Трампу в рот не заглядає? - люди спецом підібрані під старшого
показати весь коментар
04.03.2026 22:23 Відповісти
Пока все идет бодро. В 2003 в Ираке тоже так было. Мало кто тогда предполагал, сколько это лет займет.
показати весь коментар
04.03.2026 19:36 Відповісти
Під час своєї передвиборчої кампанії 2024 року та на початку свого другого президентського терміну Трамп неодноразово заявляв про намір припинити участь США у закордонних конфліктах і не відправляти солдатів на нові війни.

"Я не збираюся починати війни. Я збираюся їх зупиняти", - заявив Трамп після перемоги на виборах у листопаді 2024 року. Він наголосив, що його адміністрація зосередиться на внутрішніх пріоритетах, а не на зовнішніх конфліктах.
Під час інавгурації 20 січня 2025 Трамп пообіцяв, що Америка "зупинить усі війни". Він зазначив, що успіх вимірюватиметься не лише виграними битвами, а й тими війнами, в які США ніколи не вступлять.
показати весь коментар
04.03.2026 19:40 Відповісти
Слова популістів завжди треба сприймати суворо навпаки.
Нє ми началі ету вайну, но ми єйо закончім.
показати весь коментар
04.03.2026 19:49 Відповісти
Він ******* у своєму стилі.
показати весь коментар
04.03.2026 20:20 Відповісти
А где Трамп, который не развязал не одну войну, блаженный миротворец, лицемеры?!))
показати весь коментар
04.03.2026 19:42 Відповісти
Пиши ще
показати весь коментар
04.03.2026 19:45 Відповісти
Як би там не було, але українські міста руйнує вранська зброя, союзником наших смертельних ворогів-кацапів є іранський режим, який окрім того є нелюдським навіть для власних громадян. Тому я щиро бажаю арміям США, Ізраїлю і їхнім союзникам успіху у цій війні. Навіть якщо вони створять у Ірані хаос, як свого часу у Іраці, Сирії чи Афганістані, для України це буде полегшення, бо кацапи залишаться без поставок зброх і втратять ланцюжки поставок підсанкційних матеріалів для свого ВПК. Мене дивують саркастичні коментарі українців з підсвідомою приховпною, чи явною підтримкою рушникоголових людоїдів. Це свідчення готовності діяти на шкоду власній країні, в тому числіготовність знову обрати на виборах всіляких голобородьок.
показати весь коментар
04.03.2026 19:46 Відповісти
Це особи без логічного мислення і здатності бачити причинно-гасдідковиц зв'язок.
показати весь коментар
04.03.2026 19:55 Відповісти
Та хватить вже про антисемітів. Євреї в 1945 році і подумати не могли, після всіх жахіть через які вони пройшли, в що перетвориться іхній народ.
показати весь коментар
04.03.2026 19:58 Відповісти
І не кажіть. Зрівняли бомбою школу для дівчаток разом з дівчатками. Принесли світло.
показати весь коментар
04.03.2026 20:03 Відповісти
Ні. То зробили все таки Бі-бі і пілотами з сінагоги міста Тель-Авів. Разом з раввінами.
показати весь коментар
04.03.2026 20:10 Відповісти
А окрім іранських кукуріків є якісь дані про загиблих дівчат чи як завжди - фейки про газаватських мальчікав в трусіках?🤦
показати весь коментар
04.03.2026 21:07 Відповісти
Воно тобі не потрібно.
показати весь коментар
04.03.2026 21:22 Відповісти
хай брехня кожного любителя терористів буде видна. давай, *********, вперед за пруфами.
показати весь коментар
05.03.2026 00:59 Відповісти
Не парся. Навіщо це тобі?
показати весь коментар
05.03.2026 09:54 Відповісти
Ну і звісно, про трампа не забудь. Його теж вибрав вумний нарід США щоб він підняв мита, розпочав війну в Ірані, припинив підтримку України, намагався захопити Гренландію, Канаду, остаточно зруйнував міжнародне право, зробив з США посміховисько.
Теж хотіли поржать по пріколу.
показати весь коментар
04.03.2026 19:52 Відповісти
Гегсет заявив про успіхи США у війні проти Ірану: "Ми тільки почали воювати"
=============
ні довбню,ти мав сказати-ми ще навіть не починали!
показати весь коментар
04.03.2026 19:46 Відповісти
В них немає Міністерства оборони, як і Міністра оборони. Трамп все перейменував. В них є залив Америки й Міністерство війни. А ще є 350 мільярдів доларів, які Байден безкоштовно,,подарував'' Україні.
показати весь коментар
04.03.2026 19:46 Відповісти
Можна сказати - що навіть і не починали, Ще ні одного солдата не відправили в Іран.
показати весь коментар
04.03.2026 19:46 Відповісти
Може іранці знову поведуться та й зроблять все самі. І відправляти нікого не доведеться. Тим більше один американський мертвий солдат - то трагедія, а сотня-друга тисяч іранських борців за свободу й демократію - то таке, їхній особистий вибір.
показати весь коментар
04.03.2026 19:50 Відповісти
Епічна дурь набирає обороти. Москалі рахують нафтобакси.
показати весь коментар
04.03.2026 19:47 Відповісти
Тільки з запою. Випав на перші пʼять днів.
показати весь коментар
04.03.2026 19:48 Відповісти
не виключено ,що сам найвеличнішний український зелений 3,14стабол" давав недавно цьому "напомадженому американському півню" уроки мистецтва 3,14стабольства???
показати весь коментар
04.03.2026 19:50 Відповісти
Тегеран за три дні...
показати весь коментар
04.03.2026 19:52 Відповісти
А потім підуть на перерву ))
показати весь коментар
04.03.2026 19:58 Відповісти
Oскільки протиповітряна оборона Ірану повністю ослаблена, потреба у літаках-невидимках зменшується.

Це означає, що більші бомбардувальники - зокрема, B-52 з більшою корисним навантаженням - можуть безкарно вражати більше цілей в глибині іранської території.
показати весь коментар
04.03.2026 20:04 Відповісти
Тільки почали обсиратися, за 4 дні загидили весь регіон, як кацапи своє мухозасраньє.
показати весь коментар
04.03.2026 20:05 Відповісти
Насрати на той регіон, аби Україні це не шкодило.
показати весь коментар
04.03.2026 20:27 Відповісти
Так шкодять же, ще й як шкодять і не лише Україні, а всім країнам, що нам допомагають. Один паскудник і один ідіот від народження, а всьому світу нагадили на сотні мільярдів лише за три дні.
показати весь коментар
04.03.2026 21:07 Відповісти
Мав би Іран кордон з США (як Мексика наприклад), от тоді було б видно, які ви вояки.
Бомбити з винищувачів будинки і пікапи це вдавалося навіть рашці в Сирії.
А коли у відповідь прилетить біля 200-300 шахедів то понти пропадають.
показати весь коментар
04.03.2026 20:05 Відповісти
Мав би кордон, його аятол власним **** задушили б ще в зародку.
показати весь коментар
04.03.2026 21:11 Відповісти
Сторінка 1 з 2