12352 відвідувача онлайн

США не вимагають від України вийти з Донбасу в обмін на гарантії безпеки. Це брехня Зеленського, - Рубіо

Зеленський та Рубіо

Державний секретар США Марко Рубіо назвав брехнею твердження президента України Володимира Зеленського про те, що Вашингтон готовий надати гарантії безпеки в обмін на вихід ЗСУ з Донбасу.

Про це посадовець заявив під час спілкування з журналістами, інформує Цензор.НЕТ.

Відповідь Рубіо Зеленському

Рубіо запитали, чи кажуть США лідеру України Зеленському про те, що гарантії безпеки залежать від виводу військ ЗСУ з Донбасу.

"Це брехня. Я бачив, як він це сказав, і прикро, що він так говорить, бо він знає, що це не так. Йому говорили зовсім інше. Йому пояснили очевидну річ: гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна. Інакше це означатиме, що ти [той, хто є гарантом безпеки] автоматично втягнешся у війну. Це не було прив'язано до того, що він [Зеленський] має віддати території. Я не знаю, чому він говорить такі речі. Це просто неправда", - відповів посадовець.

Що передувало?

Топ коментарі
+52
А ще точніше - правда в тому , що амери не збираються (не можуть і не хочуть) нам давати жодних гарантій безпеки !
Про це надо чітко казати , а не вірити в казки
показати весь коментар
27.03.2026 20:00 Відповісти
+50
очевидну річ: гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна. Джерело: https://censor.net/ua/n3607539
- ну правильно - а кацапи кажуть , що війна можливо припиниться , якщо Україна вийде з Донбасу ... Тобто - те ж саме тільки іншими словами .
показати весь коментар
27.03.2026 19:55 Відповісти
+37
"США не вимагають від України вийти з Донбасу в обмін на гарантії безпеки. Це брехня Зеленського, - Рубіо".
Не лише...
А і його численних ботів.
показати весь коментар
27.03.2026 19:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Звісно що брехня. Ми навіть якби і з Києва вийшли - то обісрані будапештські партнери ніяких гарантій нам все одно не дадуть. Ми це і так знаєом, Срубліо, міг би так не напружуватись.
показати весь коментар
27.03.2026 20:07 Відповісти
Якщо зєля ******* то це ще не значить ніби сраколиз рижого ******* говорить правду.
показати весь коментар
27.03.2026 20:08 Відповісти
Рубио: "... гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна"
-----------------------------------------------------------------------------------------
А война по заявлениям россии закончится (по крайней мере так обещает), когда Украина выведет свои войска со всего Донбасса.
Так где Зеленский соврал?

А теперь представьте такой фантастический вариант.
Война закончилась, когда от Украины осталась только Львовская область.
И вот только после этого США дают гарантии Украины в рамках Львовщины.
И еще будут заявлять, а что такое? Мол мы (США) выполнили свои обещания в полном объеме.
Даем гарантии безопасности той территории Украины, которая сформировалась по окончании войны.
Для США важен ФАКТ окончание войны и только потом предоставление гарантий безопасности той территории Украины, которая сформируется на момент окончания войны.
А какой будет тогда территория Украины - США до лампочки.
показати весь коментар
28.03.2026 09:39 Відповісти
ми вас обов'язково врятуємо... якщо самі допливете до берега. А після цього ще й нагодуємо... якщо не здохнете. І захист дамо... якщо зникне загроза
показати весь коментар
28.03.2026 09:38 Відповісти
Ой, забув подякувати... ДЯКУЮ!
показати весь коментар
28.03.2026 09:39 Відповісти
Умеров з фірташем та шуфричем і каламойським, це можуть підтвердити!!!
показати весь коментар
27.03.2026 20:31 Відповісти
Якщо є школа криворагульної дипломатії, то чому б не бути школі дипломатів "Мар-а-Лаго"?
показати весь коментар
27.03.2026 20:01 Відповісти
Брешуть усі , взагалі не можна зрозуміти кому вірити, бо й Зе, й Трамп, й Рубіо можуть легко збрехати.
показати весь коментар
27.03.2026 20:45 Відповісти
США бомбят Иран по просьбе Израиля, цель Ирана -уничтожить Израиль, иранцы это говорят прямым текстом. Поэтому промедление в этом вопросе смерти подобно. Поэтому и бомбят. Украине ЯО нужно в целях защиты, а не нападения.
показати весь коментар
27.03.2026 21:29 Відповісти
ЯО это прежде всего сдерживающий фактор, от развязывания войны. Никто ещё не напал первым на страну с ЯО. А думают о нападении , такие религиозные фанатики или поехавшие головой шизофреники у власти. Но все понимают, что это "билет в один конец", поэтому не применяют ЯО , как последний аргумент.
показати весь коментар
28.03.2026 08:25 Відповісти
С тех пор , конечно, многое изменилось. Никто не ожидал, нападения россии. И именно от неё надо защищаться. Америка не будет против, если ЯО будет гарантией от войны. И Европа тоже.
показати весь коментар
28.03.2026 10:14 Відповісти
ну если б я была на их месте, то так бы и сделала)) зато гарантия от нападения стопудово!) вот же Трамп расправился с венесуэльцами, а с Северной Кореей слабО!)
показати весь коментар
28.03.2026 17:53 Відповісти
ну они же как-то создали яо, не все такие ссыкливые
показати весь коментар
28.03.2026 21:06 Відповісти
ну так они же заинтересованы должны быть, чтоб война больше не повторилась у них под носом, так что логично было бы вписаться. Вон какие безумцы владеют ядеркой и ничего) чего б украинцем не дать этого.
показати весь коментар
28.03.2026 22:14 Відповісти
Ось результат некомпетентності зе: його підловили, і навіть щур рубіо дозволяє на весь світ називати президента дружньої країни - брехуном.

Я вірю, що не існує стенограми чи документа, де штати прямо б заявили що Донбас = гарантії сша.

Але відкинувши всі формальності, це ж навіть не секрет полішинеля, що сша вимагають виконати умови пітуна, в обмін на обіцянку-цяцянку.
показати весь коментар
27.03.2026 20:11 Відповісти
Два брехуни не розберуться хто бреше більше. Недарма нещодавно Келлог порівняв Зє з Рудим маразматиком.
показати весь коментар
28.03.2026 10:01 Відповісти
В цій ситуації я скоріш повірю Зеленському, ніж Рубіо )
показати весь коментар
27.03.2026 21:07 Відповісти
Після цієї заяви Рубіо, Генеральна прокуратура має відкрити справу на Зеленського за держзраду. Бо саме Зелнський просуває ідею про сдачу територій нібито під тиском США.
показати весь коментар
27.03.2026 21:03 Відповісти
Так. Ось гарантії Рубіо- порізати українські літаки . треба йому це нагадати , бо в них памʼять яку курки
показати весь коментар
28.03.2026 03:44 Відповісти
А ВАШІ у раши депутати коров нищать
показати весь коментар
29.03.2026 10:02 Відповісти
Немає ніяких гарантій, крім власної економіки, армії та ЯЗ.
показати весь коментар
27.03.2026 23:52 Відповісти
Тю , здивував, так зеленський і брехня це вже синоніми.
показати весь коментар
27.03.2026 20:05 Відповісти
Ось зараз ботва набіжить, будуть захищати його чотириразового брехливого оманського ухилянта.
показати весь коментар
27.03.2026 20:06 Відповісти
Ну так хоч трампон і не передбачуваний але він робить все щоб його країна процвітала, питання на яку країну працює зелений обмудок? З ним тільки гірше і гірше.
показати весь коментар
27.03.2026 22:19 Відповісти
Не буває , безвіхідних сітуацій! Вождь , виявився " троянським кобелем " наприклад, Янукович, зібрав монатки з мільярдним кешем і здриснув , мало , чого трапляеться з людиною , сердцевий напад , або передоз ……… То й , що , цілій Державі , пропадати ? Призначається уряд національного порятунку з виконуючим обов'язки президентом , наприклад генералом Залужним , премьером Порошенко , міністром оборони Марусі Звіробій ……… СБУ - Романом Червінським
показати весь коментар
27.03.2026 22:28 Відповісти
Зейло бреше завжди , як тільки відкриває рота Що , мало вам було , брехні про " вагнергейт",кривавих шашликів , зірваної Перемоги з затягуванням і зривом контрнаступу , обміну терріторіями ( курська афера) , татаров убивали чеченців, найпотужніших 5-6 менеджерів ,, які всі виявились мародерами ……… Воно , пообіцяло ***** пів України " дагаваримся паасередіне" не знало , як впарити , перекинув на США , А як воно брехало , що европейці не готувались до війни , а сам з Гути , Буковелі не вилазив , роздаючи накази терміново розміновувати і відводити війська з Півдня
показати весь коментар
27.03.2026 22:36 Відповісти
Ага звісно. Держдеп США на чолі з Рубіо не вимагав. Але держдеп і не бере участі в перемовинах. А от Кушнер та Віткоф ще й як вимагали. Тому в цій історії я схиляюся до версії Зеленського.
показати весь коментар
27.03.2026 22:29 Відповісти
Держдеп США на чолі з Рубіо звісно нічого не вимагав і не буде вимагати, бо вони участі в переговорах не беруть. Віткоф та Кушнер ще й як вимагали і вимагають і це підтверджують їхні численні заяви для ЗМІ. Часом завуальовані, а часом прямі як дошка. Всі політики прибріхують. Часом більше часом менше. Зеленський та Рубіо звісно теж. Трамп взагалі рекордсмен з брехні.
показати весь коментар
27.03.2026 22:36 Відповісти
Рубіо сказав про це відкрито. Зеленський сказав лохторату те, що хоче зробити, перевівши стрілки на США. Зелеботи звинуватили Рубіо.
показати весь коментар
28.03.2026 00:12 Відповісти
звісно, що рудому, він ще ні разу про потужного не збрехав, ліпить правду-матінку прямо межи очі! як це зешобла ще не приписала рудого до порохоботів?🧐
показати весь коментар
27.03.2026 21:31 Відповісти
рудий, знаючи про двушечки на мацкву, повинен був щось інше пропонувати? це в Україні двушечки і довіра найпотужнішому якимось дивом існують поряд, а в США це вже всіх бісить. бо вбачають в цьому звичайний лохотрон з боку нашої влади, на якому хочуть прокрутити США.
показати весь коментар
27.03.2026 21:37 Відповісти
єдине, що сша вимагають - перестати гроші американських платників податків пересилати на москву. Їх логіка залізобетонна - якщо ви путлєру платите, то тоді або домовляйтесь з ним, або ми перестаємо вам давати гроші.
показати весь коментар
27.03.2026 21:39 Відповісти
ні, не вимагали! єдине, що вимагали, або воювати, або домовлятися. а коли шлються прямо в кремль двушечки з американських грошей, то тут навіть рудому стало ясно, що його розводять як лоха. єдине, що американці не можуть зрозуміти, чому це все терплять самі українці, чи може ми всі в якійсь долі від цього шапіто? і схоже, що і США, і ЄС вирішили перевірити це, притримавши на кілька місяців гранти і кредити Україні.
показати весь коментар
27.03.2026 22:16 Відповісти
мімікрія під патріота річ дуже тонка, вам ще працювати і працювати, але чи воно того варте? українці швидко розкусять, а свої все рівно не оцінять!
показати весь коментар
28.03.2026 00:07 Відповісти
це новина The Telegraph, таких новин від різних ЗМІ вагон з причепом, заморишся всі читати. Я говорю про новини з Білого Дому, бо тільки вони є офіційними. В заявах від адміністрації Президента США ніколи не говорилось про гарантії безпеки в обмін на Донбас. Та й як таке могло прозвучати, якщо Донбас ми би мали віддати не США, а росії. А росія згодна на такий варіант?
показати весь коментар
28.03.2026 00:26 Відповісти
тут йдеться про обмін територіями, на той момент Україна ще була в Курській області, і тут про розмову між трампом і путіним, а не між трампом і зеленським, хоча трамп вказував, що шансів мало, що Україна піде на уступки своєї території.
показати весь коментар
28.03.2026 01:14 Відповісти
до сих пір не отримали інструкції, як реагувати на двушечку? чи на вечір п'ятниці нову методичку завезли - валити все на рудого? не заздрю вам - постійно треба чітко дотримуватись лінії партії, а партію ковбасить зараз так, що не знаєш куди тікати.
показати весь коментар
28.03.2026 01:40 Відповісти
українці такого не знають, видно, що методичка ваша застаріла, не встигає ваш пропагадон-аналітичний сектор весь потік інформації переварювати, але ніколи про паляницю не забувай, на ній ви масово валитесь.
показати весь коментар
28.03.2026 01:45 Відповісти
для трампа ще були, бо він говорив саме про обмін територіями, не уточнюючи, що збираються обмінювати, а нічого орського, крім шматка курської області, у нас на 2025 рік не було. Хоча потім вже підкоригували і наші заявили, що мова йде про обмін українських територій на українські. нашим заявам я не вірю, бо у них ціль одна - запутати народ України і зробити те, що потрібно. як і бачимо з цією брехнею про гарантії в обмін за Донбас. мета цієї брехні - нібито за підтримки народу відійти з Донбасу, а потім, коли орки аж бігом посунуть на Дніпро, Харків і Полтаву, звинуватити в усьому США.
показати весь коментар
28.03.2026 11:31 Відповісти
вас орських пропагандонів одне губить - ви не здатні нормально спілкуватись, для мене це непорушний тест - якщо на 2-3 пості починає в елементарно зрозумілих і логічних темах путатися і замість визнання, що не прав, зривається на "патріотичне" хамство, однозначно орконаймит! можете видати ще порцію гною, який вам прописали в методичці, не тримайте в собі, це шкодить печінці. але все рівно задумайтесь, навіщо ви сатані продались? невже так краще? скоро святкуватимемо Воскресіння Христове, найкращий час для покаяння, викиньте ті смердючі орчі рублі і вертайтесь до українців. Більше не затримую, хлопче, бережи вашу душу Господь!
показати весь коментар
28.03.2026 11:41 Відповісти
Зятьок і Вітьок повпреди Рудого, вони маленького кубінця не ставлять до відома.
Та взагалі. Байден перетинав з Окурком поза Госдепом, через Саллівена. Рудий тягне ковдру сам. А навіщо? Бо де Госдеп там І протоколи, паперові носії, можуть спитати.
показати весь коментар
27.03.2026 20:49 Відповісти
Чітко і ясно.
показати весь коментар
27.03.2026 21:23 Відповісти
Ситуація стає геть смішною на фоні того, що гарантії сша нічого не вартують. Запитайте Катар і Саудівську Аравію.
показати весь коментар
27.03.2026 20:32 Відповісти
Обоє рябоє...
показати весь коментар
28.03.2026 09:54 Відповісти
На жаль, трамп бреше з такою самою частотою. Ще й міняє думку до протилежної у довільному порядку. А його підлабузники повторюють за ним брехню. Тому все, що кажуть обоє, треба ділити на щось велике...
Якби ми не були так залучені, я б запаслася попкорном, а так... "Маємо, що маємо!" (с)
показати весь коментар
28.03.2026 10:01 Відповісти
Так! Майже ідеальний склад для України! Я б підтримала залюбки!
показати весь коментар
28.03.2026 10:04 Відповісти
Іран ******** не за ЯЗ як таке, а за те, що ЯЗ, якщо вона з'явиться саме в Ірані, таким чином опиниться в руках релігійних фанатиків, притрушених на всю голову, для яких мета - ісламізація всього світу чи одразу в рай до гурій!
По-іншому кажучи, небезпечний не сам кулемет, а кулепет в руках саме у мавпи.
показати весь коментар
28.03.2026 10:10 Відповісти
Трамп робить щось, "щоб його країна процвітала"?!! Ви взагалі новини читаєте?! Чи інфляція, безробіття, здичавілі ціни на все, вбивства громадян "айсесовцями", а тепер ще й безглузда непідготовлена війна - це процвітання? Сьогоднішні багатомільйонні протести - це теж подяка за процвітання?!
Поки процвітає тільки сам трумп та його родина й друзі, наварюючи трильйони на інсайдерській біржевій інформації.
показати весь коментар
28.03.2026 10:22 Відповісти
"Оба хуже..." (с)
показати весь коментар
28.03.2026 10:24 Відповісти
Тоді усім потрібно заборонити! Так?

Насправді, все ж таки більшість країн, що зараз мають ЯЗ, мусять бути стриманими саме тому, що мають ЯЗ. Навіть Пакістан. Навіть Індія. Навіть Північна Корея, яка тільки щоки надуває. Навіть Штати, хоч у них невіглас зараз при владі. Я зараз некошерне скажу: навіть рашка, яка стращає та лякає, але поки що тьху-тьху-тьху, бо таки жити хочуть, не дивлчись на "культ смерті" (він там взагалі придуманий для "смердів", а "царі" хочуть жити довго та щасливо)... Бо майже усі розуміють про "атвєтачку".
А ось з Іраном інша справа. Там реально усі разом з аятолами готові хоч зараз піти до раю (бо, якщо від зброї, ще й у війні з невірними, то путь прямий та однозначний, і гурії вже лягли і просють). А головна ціль - знищити невірних та царювати над усім світом. Ось тому саме їм - зась!
показати весь коментар
28.03.2026 14:37 Відповісти
Не треба спрощувати та пересмикувати! Ще з 50-х років зрозуміло, що ядерний клуб закритий. А далі, як у тому прислів'ї: "Краще жаліти, що зробив, ніж жаліти, що не зробив".
А там, судячи з обставин. Якщо ти притомний чи тільки язиком плекаєш, ну таке... "Велкам у клюб!" А якщо ти аятола - вечір в хату разом з Томагавком...

З Україною складніше, бо вона зараз у війні, та залежить від західної зброї. І своя ЯЗ не з'явиться ані за годину, ані за тиждень, ані за рік - це справа довга та складна. А за цей час потрапити під санкції, втратити грошову та збройну допомогу та залишитися з рашкою наодинці (а саме така ціна виробництва ЯЗ) - собі дорожче! Бо окупація буде скоріше, ніж та ЯЗ. Чи варте воно того?

Ну, власне, я все сказала. Дискусію далі вважаю шляхом по колу.
показати весь коментар
28.03.2026 15:07 Відповісти
Та ж сама жопа тільки в профіль.
показати весь коментар
28.03.2026 05:55 Відповісти
Зі слів Путіна виходить, що Україна не отримає гарантії, навіть якщо ЗСУ вийде з Донбасу. Бо якщо ЗСУ вийдуть, а Путін війну не припинить, то і гарантій не буде.
показати весь коментар
27.03.2026 22:50 Відповісти
Була така собі біблійна притча про вічного жида, так там була правда.
показати весь коментар
27.03.2026 20:15 Відповісти
ясно. Зе брехун, путіну постілимо червону доріжку і повісимо портрет в рамочку. Головне не переплутати. Кубінська повія
показати весь коментар
28.03.2026 02:30 Відповісти
Єдиний раз , коли ЗЕленський сказав правду - то коли 19 квітня 2019 на стадіоні він, дивлячись для маскування на Папєрєдніка, сказав - "Я - ваш ВИРОК!" ... с тих часів ВІН успішно виконує свою обіцянку для України та її населення, у тому числі для тих бовдурів, що радісно проголосували за цей ВИРОК для самих себе, своїх дітей і онуків.
показати весь коментар
27.03.2026 23:28 Відповісти
А я більше вірю Зелі, що саме такі вимоги Трамп ставить.
Хоча - вони обоє рябоє ще ті брехуни.
Але ж Вітьков про вимоги виводу ЗСУ з Донбасу заявляв!
показати весь коментар
27.03.2026 20:40 Відповісти
Розпропідари і ґандольєри
показати весь коментар
27.03.2026 22:31 Відповісти
тут бреше сам Рубіо, або йому Кушнер з Вітьковим не сказали.
показати весь коментар
28.03.2026 00:46 Відповісти
Рубио тоже не внушает доверия. Он говорит то что ему скажут. Он ещё хуже трапма, скорей всего. Слава Украине!
показати весь коментар
27.03.2026 21:17 Відповісти
Пубио говорит от имени красного агента. Слава Украине!
показати весь коментар
27.03.2026 21:19 Відповісти
Эх сыпануло сегодня на "Цензор" подоляковских! Плотным строем кинулись отбеливать ****** хрипатого. Ахтунг, честного Нэзламника оговаривают, срочно заболтать тему! А то еще какой - нибудь Рубио таки проболтается, откроет истинное содержание торговли переговоров, на каких щирые "украинцы" остатки Украины делят.
показати весь коментар
28.03.2026 07:12 Відповісти
Гарантій не буде - Рубіо
показати весь коментар
27.03.2026 20:20 Відповісти
Напрямую нет, а косвенно да.
Рубио может если не Трамп, то по-другому сказал, а так все трамписты хотят угодить Трампу.
показати весь коментар
27.03.2026 20:18 Відповісти
Гарантії США після мирної угоди, а мир - після виходу ЗСУ з Донбасу, бо так хоче путлер - партнер Трампа. Так де тут брехня? Рубіо звичайний пристосуванець та цинічний брехун.
показати весь коментар
27.03.2026 20:06 Відповісти
Значит свое яо.И только не надо говорить что нам его никто создать не позволит .Иран пытаются нагнуть великие штаты по вопросу яо но не получается😁
показати весь коментар
27.03.2026 20:53 Відповісти
Кто именно трамп или зе.Не могут твои американцы ничего .Они Кастро ,который у них под боком сидел до конца его жизни ничего не смогли сделать,талибским пастухам с калашами в Афганистане проиграли, Иран их сейчас нагибает. Даже нелоха не могут заставить выйти с Донбасса и уже не то что давят , а просят. А ты убрать😂
показати весь коментар
27.03.2026 21:01 Відповісти
Для Зеленського збрехати - як пукнути...
показати весь коментар
27.03.2026 22:25 Відповісти
Зеленському збрехати - як смичком на роялі зіграти... Хоча дійсно, Рубіо ще та шістка Трампушки...
показати весь коментар
28.03.2026 09:26 Відповісти
Хватить нести хєрню в маси з всякими гарантіями, найкращі гарантії безпеки - це гарантії ЗСУ, все інше це просто брєд, не буде ні від жодної країни ніяких гарантій безпеки!
показати весь коментар
27.03.2026 22:25 Відповісти
Тому що Рубіо політик і буде нести політичну відповідальність за свої слова. А Зеленський шахрай і це кінець його політичної кар'єри, якщо він дозволить провести чесні вибори
показати весь коментар
28.03.2026 08:55 Відповісти
Він сам прилетів і порізав чи це організували ваші депутати?
показати весь коментар
28.03.2026 08:56 Відповісти
А что за документ подписала власть с пиндосами за полезные ископаемые? Или там только гарантия личной безопасности?!
показати весь коментар
27.03.2026 20:23 Відповісти
Я, грішним ділом, думав, що це тільки у нас, в Україні тупе бидло, якому пейсаті постійно їздили по вухам, вибрало блазня-ідіота, який на той час був здатен тільки морду корчити зі сцени. Але я помилився. В демократичній державі, яка була зразком для всьго світу такого тупого бидла виявилося в десятки, а то і в сотні разів більше, і американці вибрали брехливого старого пирдуна, хворіючиго старечою деменцією. І від цього старого рудого блазня Донні страждає весь світ.
показати весь коментар
27.03.2026 21:02 Відповісти
Ви вже розбериться хто з вас краще бреше, чи Трамп, чи його "лутший друг" *****, чи найпотужніший боневтік "*********************"..
показати весь коментар
27.03.2026 20:09 Відповісти
ЗАКІНЧИТИ ВІЙНУ МІЖ УКРАЇНОЮ І 3,14ДЕРАЦІЄЮ ЗА 24 ГОДИНИ- ЦЕ ОКУЄННА БРЕХНЯ США В ЛИЦІ РАШИСТСЬКОГО АГЕНТА "КРАСНОВА"
показати весь коментар
27.03.2026 20:47 Відповісти
Ага, можна вірити тільки Чубчику
показати весь коментар
27.03.2026 20:19 Відповісти
Ні,блазні рудого,вимагали. Янкі допомагають капам з кожної щілини. Суки , обічмосковськими повіями.
показати весь коментар
27.03.2026 20:28 Відповісти
Та цьому зільоному підерку все до сраки...у нього язик без кістки...
показати весь коментар
28.03.2026 16:28 Відповісти
очевидну річ: гарантії безпеки не почнуть діяти, доки не закінчиться війна. Джерело: https://censor.net/ua/n3607539
- ну правильно - а кацапи кажуть , що війна можливо припиниться , якщо Україна вийде з Донбасу ... Тобто - те ж саме тільки іншими словами .
показати весь коментар
27.03.2026 19:55 Відповісти
А ще точніше - правда в тому , що амери не збираються (не можуть і не хочуть) нам давати жодних гарантій безпеки !
Про це надо чітко казати , а не вірити в казки
показати весь коментар
27.03.2026 20:00 Відповісти
Так ото ж ...
показати весь коментар
27.03.2026 20:54 Відповісти
Трампісти в т.ч. рубіо чітко кажуть - гарантії тільки тоді, коли закінчиться війна а для того щоб закінчилась війна потрібно Зеленському підписати угоду з ****** в якій головна вимога - вихід наших військ з Донбаса. І ці гниди амераканські *******, що прямо не вимагають віддати Донбас? ****** піндоські
показати весь коментар
27.03.2026 22:40 Відповісти
На жаль, якщо притиснемо ********* - вони ******* по нас ядеркою тактичною і ніхто нічим нам не допоможе. Тільки наявність у нас ядерки буде стримувати кацапів. Тому всі інші гарантії - *****
показати весь коментар
27.03.2026 22:42 Відповісти
Ішак, вчергове, обісрався. Це чмо свідомо бреше, аби виставитисебе "героєм-патріотом" в очах своїх любителів ( бидла безмозглого).
показати весь коментар
27.03.2026 21:18 Відповісти
Зеленський ще те брехло, але ми ж добре знаємо, що лиса кремлядь вимагає Донбас, а руда *лядь допомагає йому додавлювати Україну, тільки не хоче робити це відкрито.
показати весь коментар
27.03.2026 20:11 Відповісти
😄😄😄
показати весь коментар
27.03.2026 20:19 Відповісти
Это рубио свистит. Рыжый подx#йловник трампон постоянно давит на Украину, чтобы та отдала Донбасс и тогда "война завершится и будут гарантии безопасности от США". Наглая и при этом тупейшая разводка от x#йловских агентов.
показати весь коментар
27.03.2026 20:01 Відповісти
Звісно, що зеленський ще те брехло, але тоді що насправді вимагають США?
Як раз про вимогу виходу він швидше всього говорить правду!
показати весь коментар
27.03.2026 20:01 Відповісти
Сторінка 2 з 3