10811 відвідувач онлайн

Мадяр висловився про зустріч із Зеленським

Мадяр про зустріч з Зеленським

Лідер угорської опозиційної партії "Тиса" Петер Мадяр заявив про намір зустрітися із Президентом України Володимиром Зеленським.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це він сказав під час пресконференції у Будапешті.

Позиція Мадяра щодо відносин з Україною

Лідер "Тиси" наголосив, що прямий діалог між Україною та Угорщиною є необхідним, а контакти на найвищому рівні — лише питання часу. За його словами, така зустріч може відбутися як у двосторонньому форматі, так і в межах європейських інституцій.

"Ми обов’язково зустрінемося, якщо не деінде, то у Європейській раді", — заявив Мадяр.

Він підкреслив, що виступає за відновлення активного політичного діалогу між Будапештом і Києвом. Він фактично окреслив курс на зміну підходів попередньої угорської влади у відносинах з Україною.

Мадяр також зазначив, що як країни-сусіди Україна та Угорщина мають спільні безпекові та політичні виклики, які потребують постійної комунікації на рівні лідерів держав.

  • Раніше  Мадяр заявив, що не телефонуватиме Путіну першим. Але якщо той подзвонить, він закликатиме його припинити війну проти України. У відповідь у Кремлі відповіли, що контактів з Мадяром наразі не заплановано.
Топ коментарі
+11
Я один з найбільших противників ЗЕ - але ЯК?

АЛЬО!!!! У нас війна - 50% країни закордоном - і неможливо щоб вони проголосували там ніщо не справиться з цим. 1-2 млн на фронтів, 1-2 млн пів вогнем в вогневій зоні. А ще шахеди дістають всюди

НУ РІЛІ!!!
показати весь коментар
13.04.2026 20:52 Відповісти
+6
Сподіваємося на адекватність!
показати весь коментар
13.04.2026 20:48 Відповісти
+6
І що каже з цього приводу Конституційний Суд? нічого не каже?
Станом на квітень 2025 року https://www.google.com/search?q=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%A1%D1%83%D0%B4+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8&oq=%D1%87%D0%B8+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%81%D1%83%D0%B4&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRigAdIBCTE4MDE5ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfCjaRM1gKZNzznsWWvg82kVplGlmGTmnXPsbHhwxaitKJay7Z1rB5o1JHGejDhNO6mjDqI1yadp8nu0GeylLNiXaSXZs7YUYGfoSua0d2Q7F0giSKY8tNdrKyvujYuGGz_gILp-_mTrNO-AnGRd7SNhG_tPPC6dh4X0T1GTwMHN0Wg&csui=3&ved=2ahUKEwjXw4aqs-uTAxXl1gIHHSHQD4sQgK4QegQIARAB Конституційний Суд України (КСУ) фактично паралізований та не є працездатним через відсутність кворуму. З 27 січня 2025 року в суді працює лише 11 суддів із 18 необхідних, що унеможливлює проведення пленарних засідань та ухвалення рішень. Вакантними залишаються 7 посад. https://ccu.gov.ua/storinka/status-konkursiv-na-posady-suddiv-ksu

Ключові факти:

Відсутність кворуму: Для ухвалення рішень Великою палатою КСУ необхідна участь щонайменше 12 суддів.Причини: Тривалий час суб'єкти призначення (Президент, Верховна Рада, З'їзд суддів) затягують призначення нових суддів, саботуючи процес.
Наслідки: Робота суду зупинена, засідання не проводяться, рішення не приймаються, що створює ризики для євроінтеграції. https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c20399w628go#:~:text=%D0%A2%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B9%20%D1%87%D0%B0%D1%81%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D1%83%D0%B4%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%2C%20%D0%B1%D0%BE,%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D1%96%20%D0%B7'%D1%97%D0%B7%D0%B4%20%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%8F%D0%B3%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%B2.

Попри фактичну непрацездатність, судді продовжують отримувати високі зарплати.
показати весь коментар
13.04.2026 21:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сподіваємося на адекватність!
показати весь коментар
13.04.2026 20:48 Відповісти
Починаю хвилюватися за долю Королівського палацу.
показати весь коментар
13.04.2026 21:17 Відповісти
Я один з найбільших противників ЗЕ - але ЯК?

АЛЬО!!!! У нас війна - 50% країни закордоном - і неможливо щоб вони проголосували там ніщо не справиться з цим. 1-2 млн на фронтів, 1-2 млн пів вогнем в вогневій зоні. А ще шахеди дістають всюди

НУ РІЛІ!!!
показати весь коментар
13.04.2026 20:52 Відповісти
І що каже з цього приводу Конституційний Суд? нічого не каже?
Станом на квітень 2025 року https://www.google.com/search?q=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%A1%D1%83%D0%B4+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8&oq=%D1%87%D0%B8+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%81%D1%83%D0%B4&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRigAdIBCTE4MDE5ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfCjaRM1gKZNzznsWWvg82kVplGlmGTmnXPsbHhwxaitKJay7Z1rB5o1JHGejDhNO6mjDqI1yadp8nu0GeylLNiXaSXZs7YUYGfoSua0d2Q7F0giSKY8tNdrKyvujYuGGz_gILp-_mTrNO-AnGRd7SNhG_tPPC6dh4X0T1GTwMHN0Wg&csui=3&ved=2ahUKEwjXw4aqs-uTAxXl1gIHHSHQD4sQgK4QegQIARAB Конституційний Суд України (КСУ) фактично паралізований та не є працездатним через відсутність кворуму. З 27 січня 2025 року в суді працює лише 11 суддів із 18 необхідних, що унеможливлює проведення пленарних засідань та ухвалення рішень. Вакантними залишаються 7 посад. https://ccu.gov.ua/storinka/status-konkursiv-na-posady-suddiv-ksu

Ключові факти:

Відсутність кворуму: Для ухвалення рішень Великою палатою КСУ необхідна участь щонайменше 12 суддів.Причини: Тривалий час суб'єкти призначення (Президент, Верховна Рада, З'їзд суддів) затягують призначення нових суддів, саботуючи процес.
Наслідки: Робота суду зупинена, засідання не проводяться, рішення не приймаються, що створює ризики для євроінтеграції. https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c20399w628go#:~:text=%D0%A2%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B9%20%D1%87%D0%B0%D1%81%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D1%83%D0%B4%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%2C%20%D0%B1%D0%BE,%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D1%96%20%D0%B7'%D1%97%D0%B7%D0%B4%20%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%8F%D0%B3%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%B2.

Попри фактичну непрацездатність, судді продовжують отримувати високі зарплати.
показати весь коментар
13.04.2026 21:00 Відповісти
Миша, у меня давно есть ответ на этот вопрос. Вариант Чили. Пиночет. Когда военные взяли власть в свои руки. И спасли Чили от коммуняк. Так и сейчас в Украине, по-моему единственный вариант. А всё остальное лирика. Разберёмся после войны во всех правовых коллизиях.
показати весь коментар
13.04.2026 21:17 Відповісти
Нє - не факт шо всі військові підтримають путч - Чілі не вели тоді війну з зовнішнім ворогом - шей з таким монстром
показати весь коментар
13.04.2026 21:29 Відповісти
Тобто ти "за" щоб Сирський очолив хунту ?
показати весь коментар
13.04.2026 21:44 Відповісти
Ст.103 Конституції України, вона визначає порядок обрання президента.Президент обирається на 5 років і в цій статті нічогісінько не сказано про продовження повноважень президента після закінчення терміну 5 років. В статті є положення про виконання президентом обов'язків, поки не приступить нововибраний президент до своїх повноважень. Коли вибори вже відбулися.
Звичайно мова не йде про вибори під час війни, коли діє воєнний стан - бо це неможливо з точки зору законодавства і навіть логіки.
В таких випадках Президент, або ті, хто має це робити по Конституції( подати позов до Конституційного суду). Цього не зробили бо знали його рішення( спеціально зробили щоб Конституційний суд не міг приймати рішення без кворуму).В такому випадку мали б звернутися до рішення Конституційного суду 1-19-2014 від 15.5.2014 року(5 оп 2014). Суд тоді в рішив, що Президент України обирається на 5 років. Жирна крапка. Іншого рішення немає.
Є простий шлях, який прописаний в Конституції - ст.83. там всі чітко, правила, без проведення виборів під час війни( в любий час).Прошу не вважати мій коментар за російське ІПСО, бо в такому разі виходить, що наша Конституція є ІПСО.
показати весь коментар
13.04.2026 21:36 Відповісти
Так там про ВР, а про президента нічого немає.
показати весь коментар
13.04.2026 22:00 Відповісти
Так, правильно. Після закінчення 5 років повноважень президента, якщо вибори президента не відбулися, то керування країною переходить до спікера Верховної Ради. А Верховна Рада може хоч кожного дня вибирати нового спікера( це не означає, що керувати буде Стефанчук). Верховна Рада призначає новий уряд і контролює його діяльність. Там і слова немає про Офіс Президента та 6 його менеджерів.
А коли настане час і можливість проведення виборів, то Верховна Рада призначить дату виборів президента і перевибори Верховної Ради та інші вибори. Так записано в Конституції. Чи вже ст.83 виключена з Конституції?
показати весь коментар
13.04.2026 22:12 Відповісти
У разі оголошення указу Президента України про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або окремих її місцевостях Верховна Рада України збирається на засідання у дводенний строк без скликання.

У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.
Питання, а хто тоді оголосить про скасування воєнного стану, якщо його оголошував президент? Виходить, що Конституція недопоацьована, або свідомо цей момент пропустили...
показати весь коментар
14.04.2026 07:57 Відповісти
Читайте Конституцію. Там все прописано. Я думаю, що пан знають, в Україні ніякі закони, укази Президента, постанови не є вищими за Конституцію? Не пишіть нісенітниці, не маніпулюйте, краще читайте Конституцію, бо ''ефективні менеджери'' топчуться по ній брудними чоботами та переконують громадян, що то правильно.
показати весь коментар
14.04.2026 08:32 Відповісти
Питання на логіку, шановному Грицько Злий, а хто приймав Закон України «Про правовий режим воєнного стану»? Правильно, його приймала Верховна Рада України, як і решту Законів. Я в деталі влазити не буду про механізми його застосування. Але з логіки і Конституції витікає, що Верховна Рада при необхідності може внести зміни до цього Закону (а президент ні), або прийняти новий, в якому прописати прийняття, або скасування воєнного стану Посткановою чи Законом Верховної Ради.
показати весь коментар
14.04.2026 10:42 Відповісти
Я постараюся викласти і свою точку зору, коментуючи поточну ситуацію і застосування ст.83 Конституції України.
Мені особисто зрозуміло, що згідно ст.103 Конституції України президент вибирається рівно на 5 років. Було б добре, коли Президент, чи спікер Верховної Ради, чи необхідні кільткість депутутів чи інші, хто має право подавати позови до Конституційного Суду подали такий позов до закінчення повноважень президента за 3-4 місяці. Суд розтлумачив би зістосування ст.103. Але цьго зроблено не було. В такому випадку можемо звернутися до раніше прийнятого рішення Конституційного Суду України, про яке вже писалося. Там є чіткі визначення - президент вибирається на 5 років.
«- Що ж робити?», - варіантів виходу з цієї кризи залишилося мало.
Перший варіант - відставка Володимира Зеленського. Тоді влада перейде до Верховної Ради, як це мало б і відбутися два роки тому, згідно Конституції.( Він обіцяв, що йде на один строк. Якщо не вийде раніше закінчити війну - то піде, нехай це роблять ті, що знають, як це зробити). Але Володимир Зеленський сам не піде. Sрав він на Україну з великої гірки, він піклується виключно про себе і своє оточення. Добре знає, що як тільки піде, то відразу його наздоженуть кримінальні справи і пожиттєве відбування покарання. Цей варіант найпростіший, але і найнездійсненніший.
Залишається другий варіант. Якщо ми повної процедури не пройшли і закінчилися повноваження Президента - тог в силу вступає ст.83 Конституції України. Це коли відбудеться переформатування Верховної Ради, в якій створюється реальна коаліція. І ця коаліція призначає уряд єдності чи спасіння України.
Володимир Зеленський гальмує процес створення коаліції, погрожує великій кількості депутатів (більше сорока), які хочуть залишити фракцію, відправкою на фронт. Цей «юрист» лукавить, бо щоб насильно відправити депутатів на фронт за це мають проголосувати самі депутати. Зеленський або зовсім не знає законів, або вважає себе царем. Скоріше гонить понти, щоб сподобатися тій невеликій частині своїх прихильників - подивіться, який я грізний, суворий, нещадний!.
Рано чи пізно, але переформатування в Раді відбудеться і більшість депутатів Верховної Ради проголосують за створення «Уряду порятунку», або його ще називають «Урядом національної єдності». Уряд буде під контролем Верховної Ради, а не Президента і його Офісу, проведе вкрай необхідні реформи. Буде діяти так, як записано в нашій Конституції - Інструкції по функціонуванню держави. Ось так я бачу вихід із кризи і зупинку війни в тих кордонах, які є на сьогодні реальними. Воєнного варіанту їх повернення немає. Потрібно очікувати, коли Росія ослабне і дипломатичним шляхом забрати хоч частину і не втратити ще.
Пам'ятаєте, як все починалося з брехні та порушення Конституції України? Розпуск парламенту у 2019 році та збір під купол Верховної Ради «непотребу» під брендом «Слуга народу» дали свої плоди. Непрофесійність і відданість Лідору, поширилися на всі органи влади. Якійсь частині населення відомо, що 5-ти річний термін повноважень Володимира Зеленського сплив 20 травня 2024 року, оскільки його інавгурація відбулася 20 травня 2019 року. Згідно з Конституцією України, президент виконує повноваження до вступу на пост нового обраного президента, а проведення виборів під час воєнного стану заборонено. А які він може виконувати повноваження до інавгурації нового президента, коли виборів не було? Нам нав'язують «експертну думку» щодо легітимності повноважень президента України Зеленського після 20 травня 2024 року, обґрунтовуючи її нормами діючих Законів України і Конституції України. Експерти дуже детально розписали неможливість проведення виборів під час війни. Ніхто з цим і не сперечається. Як на мене, то мали б розписати законність перебування Президента на посаді після 20 травня 2024 року, коли минув термін п'ятирічного перебування на посаді Президента після того, як неможливо провести вибори нового президента.
Частина «експертів», вважають нелегітимним перебування Президента Володимира Зеленського на посаді після 20 травня 2024 року, повністю погоджуються з тим - вибори під час війни проводити не можна. Тут навіть діє логіка, що реально вибори провести неможливо. Але вони переконані, повноваження президента України Володимира Зеленського закінчилися 20 травня 2024 року і це прямо записано в Конституції, не в законах, на які вище спиралися «експерти» про продовження легітимності президента після 5 років, бо навіть студенту першого курсу юридичного вишу відомо, що основним законом в Україні є Конституція.
Підсумовуючи написане вище можна сказати, що повноваження Президента України закінчилися 20 травня 2024 року. Згідно діючих норм Конституції України влада мала перейти до парламенту, яким в нас є Верховна Рада України. Найвищою посадовою особою стає спікер Верховної Ради, яким сьогодні являється Руслан Стефанчук. Але депутати можуть постійно створювати нові коаліції і міняти спікера, яким може бути любий із депутатського корпусу, якого виберуть більшістю 226 голосами.
Це моя особиста точка зору, яку я як юрист бачу з норм Конституції. Але висновки має право робити виключно Конституційний Сукд України. Це всього моя думка.

показати весь коментар
14.04.2026 11:02 Відповісти
Вибори неможливі. Але це----------------''Ідея створення «уряду національного порятунку» в Україні (активно обговорювана у 2025-2026 роках) передбачає формування технократичного Кабміну з професіоналів, не пов'язаних із корупцією, для ефективного ведення війни, переходу на військову економіку та забезпечення народної довіри. Це не офіційний конституційний орган, а політична ініціатива опозиції та частини суспільства. Пропонується формувати з людей, що мають абсолютну довіру суспільства та професійний досвід.----------а це можливо. Але гравець боїться?
показати весь коментар
13.04.2026 22:36 Відповісти
Чесні вибори? Це питання.
Хтось ще слідкує за https://vtr.valasztas.hu/ogy2026 ?
Там останніми годинами цікава річ відбулась.
Кількість оброблених протоколів зменшилась (вдень залишалось 1.06%, тепер - 1.78%), і місць у "Тиси" було 138, а стало - 136.
показати весь коментар
13.04.2026 20:54 Відповісти
Коли в тебе один ствол вставлений в рот, другий в анальний отвір, то единий вихід - "гідно прийняв поразку".
Проза життя... Тим паче політичного...
показати весь коментар
13.04.2026 20:57 Відповісти
Як той так зразу - Польща Австрія Брюссель а далі будем побачити - Мадяр
показати весь коментар
13.04.2026 20:50 Відповісти
"пропускайте кацапську нафту, а ми не будемо блокувати вам кредит 90 млрд."

це коротко, про що будуть розмовляти.
показати весь коментар
13.04.2026 20:55 Відповісти
А чи захочуть тепер кацапи качати нафту "не дружній країні" і по якій ціні,типу умови змінились.
показати весь коментар
13.04.2026 21:01 Відповісти
А їм яка різниця кому продавати, Чехи, Німці, Британці якось ніби також недружна країна а нічого продавали. Те саме з США при Байдені, уран поставляли і не було проблем.
показати весь коментар
13.04.2026 21:53 Відповісти
******* однаково що орбан, що Мадяр - в нього наказ від ***** псувати стосунки зі всіма. Що воно і робить вже 8й рік щодня.
показати весь коментар
13.04.2026 21:09 Відповісти
Чому Мадяр може стати Орбаном 2.0
Шістнадцять років Орбан пояснював Угорщині, що без нього все завалиться. У підсумку завалився сам Орбан разом з політичною схемою, в якій усередині Євросоюзу роками продавали кремлівську лексику як суверенітет, шантаж - як національний інтерес, а залежність від зовнішніх гравців як особливий шлях.

Навколо Орбана сходилися сили, які взагалі ******* зображати себе непримиренними противниками, - Кремль і трампівський політичний табір у США. На цих виборах програла саме ця зв'язка, цей спільний антиєвропейський рефлекс, який так довго намагалися видавати за реалізм.

Але я б не поспішав роздавати Петеру Мадяру аванси. Він виріс не поруч із системою Орбана, а всередині неї, і це не людина, яка прийшла ззовні, щоб знести цю модель до фундаменту.

Мадяр - колишній інсайдер, який і сам довго був частиною цієї конструкції, а в кампанії подекуди цілком свідомо користувався орбанівською естетикою, орбанівською обережністю та орбанівськими інстинктами, просто в новішій упаковці.

Звісно, було б добре, якби він виявився іншим, але небезпека якраз у тому, що Угорщина може отримати не кінець орбанізму, а його видозмінену, акуратнішу і скривджену на стару систему версію.

І це вже питання не лише до Будапешта, а й до Брюсселя, бо союз, у якому одна столиця може роками зривати критичні рішення щодо безпеки, санкцій і війни, надто вразливий до внутрішнього саботажу. У чутливих питаннях зовнішньої політики та санкцій ЄС і далі значною мірою зав'язаний на одностайності, а стаття 7, яка теоретично дозволяє призупиняти права держави-члена, включно з правом голосу, залишається крайнім і політично важким заходом.

Євросоюзу давно потрібен робочий інструмент, який у разі відверто антиєвропейських випадів дозволяв би ухвалювати ключові рішення без права одного уряду тримати всіх у заручниках. Інакше наступна проблема буде вже не в Орбані, а в європейській звичці робити вигляд, що саботаж - це просто ще один прояв демократії і цілком легітимна позиція за столом.
показати весь коментар
13.04.2026 21:28 Відповісти
Головне, щоб Голобородько не став показувати свою потужність та стійкість перед нововибранним прем'єром Угорщини. Не знищив довгоочікувану надію на нормальні і дружні відносини сусідів. Політика - це не продовження висміювання ''кварталом'' політиків зі сцени, а кропітка і невідома робота по налагодженню відносин на користь України.
показати весь коментар
13.04.2026 21:43 Відповісти
Угорщині потрібна орківська нафта через Дружбу від цього залежить їх економіка? Ви погоджується продовжувати перекачувати нафту заради добрих відносин.
показати весь коментар
13.04.2026 21:54 Відповісти
Я боюся, що Голобородько почне бикувати при зустрічі з новим прем'єром Угорщини, щоб залишкам 73% показати свою міць, незламність і героїзм десь там далеко за кордоном. А нафто по ''Дружбі'' - то вже політика. Хіба пуйло дав добро на продажу угорцям нафти? В хіба до пошкодження нафтопроводу Україна не качала російську нафту до Угорщини?
показати весь коментар
13.04.2026 22:06 Відповісти
У них контракт на постачання як і в Чехів чи Словаків, всі вони від початку війни отримували через нас орківську нафту.
показати весь коментар
13.04.2026 22:29 Відповісти
Поживемо, побачимо - чи дійсно він прагне політичних змін для згуртування ЄС і налагодження добросусідських відносин з Україною, чи просто хоче дешевої нафти.
показати весь коментар
13.04.2026 22:05 Відповісти
Ну то до зустрічи в Києві , а не в Ужгороді чи Мукачево!!! Якщо є яйця!!! Подивимось!!!
показати весь коментар
13.04.2026 22:47 Відповісти
зніму велику квартиру на чотири роки , Ростов не пропонувати -Вітя Орбан .
показати весь коментар
13.04.2026 22:48 Відповісти