13470 відвідувачів онлайн

Чоловік відкрив стрілянину з автомата по військових та поліцейському на Рівненщині: його розшукують. ФОТОрепортаж

Чоловік відкрив вогонь по групі оповіщення ТЦК та правоохоронцю на Рівненщині.

Про це повідомила поліція області, передає Цензор.НЕТ.

Що відомо?

"Внаслідок стрілянини поранено двох людей. Особу зловмисника встановлено. Керівником поліції Рівненської області введено спеціальну поліцейську операцію.

Учора, 29 квітня, близько 17 години військовослужбовці групи оповіщення спільно з поліцейським офіцером громади у селі Верба Дубенського району побачили чоловіка, який йшов із велосипедом у руках.

Наближаючись до чоловіка з метою перевірити документи, той з автомата відкрив вогонь по військових та поліцейському", - йдеться в повідомленні.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

Внаслідок стрілянини поранено військового та правоохоронця.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині
Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині
Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

Розпочато провадження за фактом замаху на умисне вбивство. Поліцейські розшукують нападника.

Прикмети нападника

48 років, худорлявої тілобудови, зріст орієнтовно 170 см, має коротке волосся із сивиною.

Був у камуфляжному одязі.

Контактні номери телефону: чергова частина 0500327234, 0365632702.

За даними правоохоронців, йдеться про жителя Дубенщини - Калініна Павла Сергійовича, 1978 р.н.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

"Розшукуваний може бути озброєним, тож будьте обережними та не намагайтеся самостійно його затримати. У разі виявлення — не наближайтеся!" - наголосили там.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині
Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині
Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині
Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

Топ коментарі
+61
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показати весь коментар
30.04.2026 10:37 Відповісти
+44
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показати весь коментар
30.04.2026 10:50 Відповісти
+37
От йшов,шов...побачив ТЦК с полицейскими...А чи не обстрілять мені їх,подумав він...Достав автомат і відкрив вогонь...Як цей пздж вже достав.Займалися б кожен своєю справою,а не кошмарили пересічних,цих би случаев не було...як не було їх с 14 року до 23
показати весь коментар
30.04.2026 10:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Ресурс став якийсь непослушний
показати весь коментар
30.04.2026 15:24 Відповісти
Ты даже не знаешь разницы запас и отставка? Недокомандир!
показати весь коментар
30.04.2026 15:23 Відповісти
Відвоювали своє військові, що звільнені по пораненню. Він був військовим, допоки не став дезертиром. А якщо дезертир, який вже є злочинцем, відкриває вогонь по іншим військовим, або цивільним - він підлягає знищенню. Чим він відрізняється від того, хто постріляв людей у Києві?
показати весь коментар
30.04.2026 15:00 Відповісти
Чому фото цього "злочинця" публікують, а фото справжніх масових вбивць-корупціонерів "ні"? Може це був адекватний самозахист від "наїзду" здебілованих та пяних від безкарності вимагачів з ТЦК? Крім того, якщо на особу направити зброю вона має право негайно стріляти на випередження. Не вірю я таким повідомленням. Якби я знав де цей пацан, то я б його не здав...
показати весь коментар
30.04.2026 14:57 Відповісти
Цей чоловік ніколи і не був військовим, на відміну від вас мусорів і тцкунів з вислугою. Тільки він своє відвоював а ви ні. тому може вас треба в першу чергу знищувати?
показати весь коментар
30.04.2026 14:54 Відповісти
Ты знаешь как звучат сапоги посильного в панельной пятиэтажке? Я это знаю с пяти лет. Мой отец был офицером, и я часто слышал этот топот, потом когда я уже служил, тоже слышал. И когда ко мне посыльный прибежал в 2014 году, ночью, я услышал ( правда не сапог, а берц) этот характерный звук. Я знал, что происходит, и тупо мог не открыть дверь. Я открыл и честно отслужил свою мобилизацию. "Не рассказывайте как Родину любить, и вас никто не пошлет!" есть такая поговорка.
показати весь коментар
30.04.2026 14:48 Відповісти
Феодалізмом у нас і не пахне. За феодалізму воювала аристократія.
А в нас із так званої "аристократії" майже ніхто не воює.
Це вже більше схоже на рабовласницький лад. Але й раби зазвичай не воюють - це просто неефективно.
показати весь коментар
30.04.2026 14:39 Відповісти
За відсутності відпусток - СЗЧ на фронті - звичайна справа. Але, якщо військовий не повертається в частину - він вже не є військовим - він є дезертиром. А якщо він у тилу відкриває вогонь по інших військових - він є злочинцем і підлягає знищенню.
показати весь коментар
30.04.2026 14:37 Відповісти
Не має значення, якщо кожна мавпа буде ходити з автоматом і стріляти на ліво, на право, то що тоді буде, такими підходами завтра окупант створить переворот в середині держави, то тоді що будете п-и-здякати!
показати весь коментар
30.04.2026 14:33 Відповісти
Якщо вб'ють при затриманні - боти також радісно прославлятимуть виконавців?
показати весь коментар
30.04.2026 14:33 Відповісти
Служив зі мною,з березня 22-го,замазаний
показати весь коментар
30.04.2026 14:30 Відповісти
Як я бачу, зброя в нього є.
показати весь коментар
30.04.2026 14:29 Відповісти
Якщо побратими кажуть "уходи никто тебя здесь не осудит", нормальний командир ще й тиждень дасть на дорогу
показати весь коментар
30.04.2026 14:23 Відповісти
Так, ПРОСТОМУ УКРАЇНЦЮ потрібно надати дозвіл на придбання, зберігання і носіння зброї, а в тебе вже І так є
показати весь коментар
30.04.2026 14:20 Відповісти
Давайте больше раздадим оружия населению!
Чтобы затмить сводки из США.
показати весь коментар
30.04.2026 14:16 Відповісти
Значить не витримав, вигорів. Там поліція на полігонах вчиться стріляти, то поїде на заміну
показати весь коментар
30.04.2026 14:15 Відповісти
А он в сусідній темі аж 10 тіл на одного беззбройного накидуються і нічого, все нормально! Я думаю як би в нього була зброя то такого не було би.
показати весь коментар
30.04.2026 14:15 Відповісти
Військовий в СЗЧ - це вже не військовий - це дезертир.
показати весь коментар
30.04.2026 14:14 Відповісти
Щів додалось!. Така двозначність!
показати весь коментар
30.04.2026 14:14 Відповісти
А він там сам був? Чи кинув побратимів та стріляє по військових у тилу?
показати весь коментар
30.04.2026 14:11 Відповісти
Та да, у житті ніколи людина не взмозі автобусом, чи попуткою " преодоліти 200 км". Це не можливо в принципі.
Міг бути хто завгодно. Мова не про нього, а про російських тролів, що окупували гілку. І почали розганяти провокації у стилі "так і надо..". А ви цього наче не помічаєте...
показати весь коментар
30.04.2026 14:09 Відповісти
Це помітно.
показати весь коментар
30.04.2026 14:07 Відповісти
Казімко, ти смішний
показати весь коментар
30.04.2026 14:07 Відповісти
А ви на ВіПіЄні, чи медведчук просто крадені СіМКи Київстару на фермі роздає?
показати весь коментар
30.04.2026 14:06 Відповісти
Слаба географічна відмазка!😁
показати весь коментар
30.04.2026 14:06 Відповісти
Так а чому ти ще із Пермського краю не перебрався де потепліше? Чи всьо " На Соловкі" душа тягне?
показати весь коментар
30.04.2026 14:04 Відповісти
У вас проблеми з мотузками , приїздять в Україну, беруть мотузку і натягніть її де хочете
показати весь коментар
30.04.2026 14:02 Відповісти
Обов'язково скористаюся вашою порадою.) Дякую.
показати весь коментар
30.04.2026 13:59 Відповісти
Калінін цей, більше року в піхоті в самій сраці під Покровськом. УБД. Тепер черга вам мусорам з тцкунами його замінити
показати весь коментар
30.04.2026 13:58 Відповісти
Ну і чого ти так сцишся ТЦКшників? Чомусь я з ними пересікався лише два чи три рази за останніх 5 років.
В 22-му за 10 хвилин намалювали мені відношення (чи як воно там називалося) і я поїхав в свій батальйон.
Потім ходив до них відмічати відпустки.
Я теж попаяний, тому кожен мій до них візит був феєричним. Куями не раз доводилося обкладати і воєнкома , і таких самих статутно-паркетних додіків.
Але це наше.
Внутрішньо-корпоративне.
МОбілізуйся по рекрутингу - і не будеш за те ТЦК навіть згадувати.
показати весь коментар
30.04.2026 13:55 Відповісти
Тю, а чого вони не тікали? як ті київські поліцаї що кинули дитину під кулями
показати весь коментар
30.04.2026 13:54 Відповісти
Та вони б мабудь з радістю так зробили, от тільки той спритнійшим виявися, оскільки пристреленим бути не хоче...
показати весь коментар
30.04.2026 13:53 Відповісти
Не все так однозначно. Маріуполь то звільнили, а банду Гіркіна через місяць після інагурації дивним чином (дивним, бо її вже планомірно винищували, в Слов'янську в той час жила моя сестра і вона свідок, що з міста неможливо було вибратись непомітно навіть таємними стежками, які знали лише місцеві) випустили з оточення на простори Донбасу. А ще чомусь повна тиша, що в серпні 14-го наші танки з БМП зайшли в Жданівку і Юнком (мої родичі жили в Єнакієво, мали дачу на окраїні Юнкому поряд з сепарівським блокпостом), сепари тоді повтікали з усієї округи, включаючи Єнакієво і Вугледар, та по чиїйсь команді танки розвернулись і поїхали назад, через три дні повернулись сепари. Отакий борщ.
показати весь коментар
30.04.2026 13:52 Відповісти
Хочеш оцінити мій диван? В мене їх навіть два. Один в Дружківці, другий в Славіку. Щодня курсую через Крамік.
Приєднуйся.
показати весь коментар
30.04.2026 13:50 Відповісти
ТЦКшників?
показати весь коментар
30.04.2026 13:50 Відповісти
Значить, попаяло остаточно. Таке буває.
показати весь коментар
30.04.2026 13:49 Відповісти
Можливо, це хтось був з "добувачів бурштину"? У них дуже багато зброї.
показати весь коментар
30.04.2026 13:49 Відповісти
А, тобто не кацапські окупанти горе приносять, ні, "людолови" горе приносять? Ти, ботяра кацапська, за скільки срібних продав Батьківщину кацапським загарбникам?
показати весь коментар
30.04.2026 13:49 Відповісти
Нічого дивного.Під такими дописами половина кацапи під VPN,половина сцикунів/ухилянтів.Такі новини використовують як виправдання власної нікчемності і боягузства.
показати весь коментар
30.04.2026 13:48 Відповісти
Від тебе, паркетний, я раніше чув лише непов'язану між собою нелогічну маячню.
Десь колись в 90-х ти служив.
А далі?
Далі відставник. Пенсіонер.
Ти навіть мову не бажаєш вчити. Нахєр мені тут розбирати твоє свинособаче есперанто?
І шо ти мені розповідаєш за АТО?
В 2014 вже навесні я був в Дівичках на зборах. Там ще й Присягу приймав.
І теж ще тоді трохи поносило ще в добробаті.
Так в лютому 22-го вже мобілізувався.
А ти?
Як був військовим пенсіонером, так і залишився. Зате тепер згадуєш як в тому своєму полку перекладав папірці.
показати весь коментар
30.04.2026 13:48 Відповісти
"високого зросту"
"зріст орієнтовно 170 см"

Як це поєднується? То 170 см чи високого зросту? Чи з яких пір 170 - це високий зріст для чоловіка?
показати весь коментар
30.04.2026 13:47 Відповісти
У Парагваї призивали 15-16-річних, там крайність у інший бік...
показати весь коментар
30.04.2026 13:45 Відповісти
Так а труну і горе в конкретну сім'ю приносить не абстрактне х...ло, а конкретний людолов, хіба ні?

Вони самі вибрали цю роботу, тож нєх скиглити що вже почорніли від проклять людських. Особисто мені страшно себе навіть уявити себе на їх місці - когось запакувать, а потім до кінця життя знати що залишив малих дітей без шматка хліба.
показати весь коментар
30.04.2026 13:44 Відповісти
А чого ти сидиш на обісцяному дивані і клацаєш по клаві?Мародерів/корупціонерів обрали прості українці,то нєхєр скиглить.Простий українець став дезертиром, вкрав автомат,відкрив стрілянину в тилу.Після WWII озброєні банди були масовим явищем,навіть гсс розтрілювали за бандитизм.В нас поки лайтовий варіант.
показати весь коментар
30.04.2026 13:42 Відповісти
Дезертир відкрив стрілянину - пристрельте погань! У Слов'янську така сама ******* вбила поліцейського при перевірці документів.
показати весь коментар
30.04.2026 13:39 Відповісти
В нас і так феодалізм. Все що Ви описали наявне. Лише не закріплене в законодавстві.

Ну крім широких прав 'військових'. Бо військові - це ті ж самі бусифіковані безправні кріпаки.

Право першої ночі, право безкарно вбивати холопів, право розпоряджатись холопським життям і смертю належить панам.
показати весь коментар
30.04.2026 13:38 Відповісти
Ви використовуєте хибний агітаційний тренд , який не є актуальним для даного типу суспільства. Уважно дослідіть психологічну модель об'єкту впливу і можливо підберете належну концепцію яка стане ефективною.
показати весь коментар
30.04.2026 13:35 Відповісти
Ну скільки в нас таких, які вважають, що в всіх бідах в нас винні робітники і селяни. Ні не мородери, ні не корупціонери, ні не зрадники, а прості українці Скільки в нас агітаторів щоб штурмувати заміновані посадки, а самі сидять на сцяних диванах і клацають по клаві.
показати весь коментар
30.04.2026 13:34 Відповісти
Казімко а чого тебе не було в новині де бандитів тцк пов'язали з битами, кастетами і грошима, які вони вимагали у викраденого громадянина?

Чи ти в цей час якраз після робочої зміни протирав службову биту від крівці оповіщених посполитих?
показати весь коментар
30.04.2026 13:33 Відповісти
"Назвете мені ще хоч одну війну в історії, у якому мобілізували 50-55-річних?" Ваше питання? А кажете історик і не було такого.
показати весь коментар
30.04.2026 13:27 Відповісти
З самого початку зрозумів, що вогонь відкрив не по військових, а по людоловам ТЦкунам і поліцаям. В ТЦКущних гадючниках служать не військові, а садисти і вбивці під дахом поліції. Тому заголовок брехливий. А не знаю практично ні одного випадку, коли хтось нападав на дійсних військових бо вони наші захисники.
показати весь коментар
30.04.2026 13:27 Відповісти
Він військовий, перебуває у СЗЧ.
показати весь коментар
30.04.2026 13:20 Відповісти
Зєлю - ГЕТЬ !!!
показати весь коментар
30.04.2026 13:17 Відповісти
Дивує чому немає стільки дописів під новинами про обстріли,загиблих, поранених.Там одиниці реагують, або зовсім немає. Це вже не викликає засудження чи співчуття?
Щойно новина про поліцію, ТЦК..аж гай шумить.Таке враження, що всі обурені мають на меті посіяти розбрат між ними і людьми. Насамперед це вигідно рашистам. Нажаль видно, що у нас дуже багато бажаючих допомогти їм у цьому. Прикро...
показати весь коментар
30.04.2026 13:13 Відповісти
В разі небезпеки "бий", "біжи" або "замри". Він вибрав. Нічого не вдієш - небезпека є небезпека.
показати весь коментар
30.04.2026 13:06 Відповісти
Якось по кацапськи у нас люди думають. Звинувачувати у смерті близкого тобі чоловіка людей які його мобілізували, а не *****. Кацапи українців звинувачують у загибелі своїх солдат, і наші ж наших звинувачують у загибелі своїх.
показати весь коментар
30.04.2026 13:05 Відповісти
Якраз ті, хто спроможні воювати ховаються за купленою інвалідністю, бронюванням і великими грошима. А за мамкиними спідницями ховаються ті, хто ще малий, хто ще своїх дітей не має, а тиса, то безвихідь бідних, по якісь причині тому, що в Монако через тису не потрапляють
показати весь коментар
30.04.2026 12:50 Відповісти
Робота з ТЦК знижує довіру до поліції до нуля. У нас великий некомплект, відтік розпочався у 2024-2026 роках. Більшість звільняється, бо не хоче займатися мобілізацією, - голова патрульної поліції Фацевич

«У нас поліцейських офіцерів громад запрошують на похорон. На похорон хлопців, яких вони мобілізували. Начальника райвідділу, поліцейського громади, патрульного там ненавидять. Вони не витримують цього та звільняються. Хтось бере повістки і йде воювати», - заявив він.
показати весь коментар
30.04.2026 12:49 Відповісти
В 1941 мого діда, який мав 7 дітей і вагітну дружину мобілізували у віці 41 рік.
Мама, не маючи повних 16 років, в 1941 році БЕЗКОШТОВНО вручну будувала протитанкові окопи і польові аеродроми.
показати весь коментар
30.04.2026 12:49 Відповісти
С 2014 гладко не было, но как то не так, как сейчас. И тогда были коррупционные скандалы в военкоматах, еще не ТЦК. Но, как то работали.
показати весь коментар
30.04.2026 12:48 Відповісти
Певене тому, що мобілізовані мали право після 1 року служби демобілізуватися, відповідно люди могли планувати своє майбутнє. А коли сидіти безвилазно в армії, то про яке планування майбутнього може йти мова, я вже не говорю, що за кілька років в армії відбувається профдеформації в професійному плані і в разі повернення в цивільне життя людина стикнеться з суворою реальністю, що вона як спеціаліст тепер некомпетентна і не цікава для роботодавців. Зеленим під*расам плювати на військовослужбовців, бо війна тепер списала вже до прикладу Велике Крадівництво, а тепер ще більше, тобто під час війни у казнокрадів "роботи непочатий край".

показати весь коментар
30.04.2026 12:46 Відповісти
Мій дід, з білим білетом, в 1943 пішов добровольцем, було йому 39 і на передову його не всунули, до війни був механіком, так до кінця війни і ремонтував автотехніку в артполку. А взагалі то на передку воювали здебільшого молоді а більш старші -це різні служби забезпечення.
показати весь коментар
30.04.2026 12:46 Відповісти
В кожного з читачів Цензора (а це - сотні тисяч громадян) є подібна ситуація: знайомий, 1977 р.н., строкова служба в ЗСУ в десантно-штурмових військах, понад 25 р. служби в поліції, з 24.02.22 оформлено фіктивну інвалідність 3ї групи, відтак - робота у відділі кадрів одного із міських ТЦК.

Відтак, всі пояснення провалу мобпроцесу стають очевидними.
показати весь коментар
30.04.2026 12:43 Відповісти
Пригоди рашен алкашен в Україні🥴
показати весь коментар
30.04.2026 12:43 Відповісти
А що Парагвай, у війні кокнули 90% населення, більшість чоловіки і війна закінчилась
показати весь коментар
30.04.2026 12:42 Відповісти
Салдафон Верес, сказав що справедливості і закону не буває при мобілізації на війну, це означає, що люди теж не повинні притримуватись закону, і він також не підтримується закону на війні.
Це наслідки порушення закону державою і президентом з міністрами!!
показати весь коментар
30.04.2026 12:41 Відповісти
Привет, в обед. Я уже тебе рассказывал. " не офицер", что война началась с 2014 года! Но вы не понимаете! У моего крестника три медали которые по статуту вручаться один раз. Он воевал с 2015 года, и тоже "СЗЧ". Не трынди и воюй молча. Не можешь? Нетриндеть, уволься и тога тринди свои сказки!
показати весь коментар
30.04.2026 12:41 Відповісти
Даний агітативний тренд, в суспільстві з культом споживацтва не працює, то ж раджу уважно дослідити психологічний профіль населення та затвердити більш ефективний протокол роботи з суспільною позицією.
показати весь коментар
30.04.2026 12:41 Відповісти
Свіженька Розаринкова реєстрація: 22.04.2026
показати весь коментар
30.04.2026 12:41 Відповісти
Уривок зі зведення:
30 квітня 2026 року, близько ___ години ___ хвилин, в районі ____ озброєний автоматом дезертир, веломобільний, наскочив на патруль ТЦК, відкрив безладний вогонь та зник з місця події.
Є втрати - двоє 300-ті.
показати весь коментар
30.04.2026 12:40 Відповісти
Це білоцерківський "орел", правда трішки обісцявся, ну то таке ...
показати весь коментар
30.04.2026 12:40 Відповісти
Так, потрібно дозволити придбання, зберігання і носінням травматичної зброї простим українцям, а такому, як ти " мудрому наріду " не потрібно у вас і так зброя є
показати весь коментар
30.04.2026 12:38 Відповісти
сам видумав гуйню - сам собі і аплодуєш.запроданці в 95 кварталі - піди розберись тіки памперс натягни щоб менше воні було.а чоловяга стріляв безглуздо,бо доведений до відчаю коли втрачати нічого.
показати весь коментар
30.04.2026 12:36 Відповісти
Саме так і було. Навіть шоста хвиля почала вже трохи "буксувати" і тому влада підвищила грошове забезпечення + зробили короткострокові контракти і далі воювала вже кадрова і контрактна армія. А зараз все зайшло в глухий кут
показати весь коментар
30.04.2026 12:34 Відповісти
Джерел багато не буває.
Дай у весь світ - поб'є ногами з криками "**** так мало?!!"
показати весь коментар
30.04.2026 12:33 Відповісти
Да це місцева тролька. У неї всі опоненти - кацапи. Зараз "бойові діди" з печі злізуть і підтягнуться
показати весь коментар
30.04.2026 12:32 Відповісти
Був би СЗЧшник з трофейним стволом - напевно б написали за це.
Тоді б була інша пісня.
А так - реальний же зрадник.
Так сцятися мобілізації на захист рідної землі, що не сцятися стріляти по військовослужбовцям ТЦК.
Значить - не засцянець, а запроданець.

Ухилеси, я в сортах лайна не розбираюся, ви усі реально є зрадниками.
Усі нормальні чоловіки, що вважають себе чоловіками - з 2022 року в ЗСУ.
А ви, якщо нема реально поважних причин - ви усі не можете вважатися ні громадянами України, ні навіть особама чоловічої статі.
показати весь коментар
30.04.2026 12:30 Відповісти
Вполне может быть . Если он автомат отобрал у ТЦК .
показати весь коментар
30.04.2026 12:29 Відповісти
Ще є 50% кеш-ауту в «Фаєр Поінт», "шлагбауми" в енергетиці...
Та багато ще джерел для прібарахлєнія.
показати весь коментар
30.04.2026 12:29 Відповісти
По великому рахунку державний стрій у нас мав би бути феодалізм. Де тільки військові бали б мати право володіння зброю і тільки вони могли займати державні посади та управляти країною. Ще там є право першої ночі і можна навіть шльопнути сусіда за ради розваги, якщо той не служив, правда після цього потрібно булоб заплатити не великий штраф. Хочете таке?
показати весь коментар
30.04.2026 12:25 Відповісти
і їздить з автоматом на ровері.
показати весь коментар
30.04.2026 12:24 Відповісти
Доловились... Мали ухилянта без зброї, тепер отримали дизертира зі зброєю...
показати весь коментар
30.04.2026 12:23 Відповісти
На одному з фото ремінь безпеки для водія позаду сідіння водія проведено. Водила - типовий жлоб з "ксівою".
показати весь коментар
30.04.2026 12:23 Відповісти
Наближаючись до чоловіка з метою перевірити документи, той з автомата відкрив вогонь по військових та поліцейському", - йдеться в повідомленні. Джерело: https://censor.net/ua/n4000742
нічого не ясно - так цей "той", який, "наближаючись до чоловіка з метою перевірити документи", відкрив вогонь? а чого він перевіряв документи? якщо тому, що військовий чи поліцейський, то чого раптом почав по колегам стріляти?
показати весь коментар
30.04.2026 12:23 Відповісти
я навіть більше скажу , коли Головнокомандуючим був Порошенко П.О- а це якраз 2015- 2019рр.- там навіть Маріуполь звільнили , і Одеса,Херсон, Київ, Дніпро, як і інші 95% територіі були цілі, кордони відкриті, борщовий набір був 250 грн!!! - - але вкраїнчики вирішили - що все не так, все не так.
показати весь коментар
30.04.2026 12:22 Відповісти
Не там мотузку натягаєте?😀
показати весь коментар
30.04.2026 12:22 Відповісти
Ти шо з луни впав?
Просто в тилу залишилося багато трангендерів-сцикунів, що втратили чоловічий гендер; повно радянських громадян і запутінців. Ну і малороси звісно

От куда їх дівати? І в нашій частині обмежених таких половина.
показати весь коментар
30.04.2026 12:21 Відповісти
Дайошь стволи мудрому наріту !

.
показати весь коментар
30.04.2026 12:21 Відповісти
Сторінка 2 з 3