Вибух на терміналі "Нової пошти" в Києві: затримано чоловіка, який надіслав засоби ураження посилкою, - СБУ. ФОТО

Контррозвідка та слідчі Служби безпеки спільно із Нацполіцією по "гарячих слідах" затримали чоловіка, який 5 червня влаштував вибух на одному з терміналів "Нової пошти" в Оболонському районі Києва. Це призвело до загибелі одного з працівників відділення, ще двоє отримали тілесні ушкодження.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр СБУ.

Як зазначається, подія сталася вранці під час розвантаження посилок, одна з яких здетонувала.

Вибух на новій пошті в Києві
Вибух на новій пошті в Києві
Вибух на новій пошті в Києві

Що вже встановило слідство?

За даними слідства, відправлення містило осколкові боєприпаси, пересилання яких заборонено, а відправником небезпечної бандеролі був 35-річний уродженець Донеччини, який наразі проживає у Запоріжжі.

Нехтуючи правилами безпеки, він надіслав знайомому з Києва незаконно придбані засоби ураження.

Затримання та підозра 

  • Оперативники СБУ спільно з працівниками Національної поліції затримали фігуранта за місцем проживання у Запорізькій області. Під час невідкладних обшуків правоохоронці виявили у мобільному телефоні затриманого дані про вміст посилки та її відправлення.
  • Слідчі Служби безпеки повідомили затриманому про підозру за ч. 1 ст. 263 Кримінального кодексу України (незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами або вибуховими речовинами).
  • Солом’янський районний суд м. Києва обрав фігуранту безальтернативну міру запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.
  • Триває слідство для встановлення всіх обставин злочину.

Що передувало?

Раніше повідомлялося, що вибух пролунав на поштовому терміналі в Оболонському районі Києва: загинула людина, є травмовані.

Топ коментарі
+17
Недоумок...потвора. Таких треба стеріалізувати
показати весь коментар
08.06.2026 11:20 Відповісти
+15
Потрібно було з самого початку великої війни з рашистською пітьмою на весь період дії режиму воєнного стану запровадити виключну міру покарання - смертну кару за загибель хоча б однієї людини внаслідок диверсії (стаття 113 ККУ) чи теракту (стаття 258 ККУ).
Така норма відповідає статті 2 протоколу #6 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, який стосується скасування смертної кари.
показати весь коментар
08.06.2026 11:30 Відповісти
+9
Так. Вона ще на місцв, а її там вже мало не бути.
показати весь коментар
08.06.2026 11:27 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Потрібно було з самого початку великої війни з рашистською пітьмою на весь період дії режиму воєнного стану запровадити виключну міру покарання - смертну кару за загибель хоча б однієї людини внаслідок диверсії (стаття 113 ККУ) чи теракту (стаття 258 ККУ).
Така норма відповідає статті 2 протоколу #6 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, який стосується скасування смертної кари.
показати весь коментар
08.06.2026 11:30 Відповісти
Закон щодо страти за корупцію діє в Китаї, але здебільше з відстрочкою виконання на два роки, що переважно далі заміняється довічним ув'язненням.

За останні роки були страчені (з відомих):
- Лі Цзяньпін - колишній партійний секретар економічної зони в Хух-Хото (Внутрішня Монголія).
Страчений 17-го грудня 2024 року. Звинувачений у корупції на рекордну суму ~3 млрд юанів (~$412-421 млн): хабарі, розтрата держкоштів, зв'язки з кримінальним синдикатом.
/Один з найбільших корупційних скандалів./;
- Бай ******** - колишній генеральний менеджер China Huarong International Holdings (підрозділ тієї ж Huarong).
Страчений 9-го грудня 2025 року.
Взяв хабарів на понад 1,1 млрд юанів (~$155-157 млн).

Інші гучні справи 2024-2026 (смертні вироки з відстрочкою):
- Екс-міністри оборони Вей Фенхе та Лі Шанфу (2026) - смертний вирок з відстрочкою за хабарництво.
- Екс-міністр сільського господарства Тан Женьцзянь.
показати весь коментар
08.06.2026 12:18 Відповісти
Да бляха муха! Чи не має бути огляд посилки при відправленні?! У нас трясуть все,пляшку домашнього вина для дочки ледве вмовила пропустити,консервації з великим скрипом приймають! А тут вибухові пристрої просто так в посилці поїхали! Як так?
показати весь коментар
08.06.2026 12:26 Відповісти
А що тоді робити з 73 відсотками недоумків,які обрали клоуна президентом України у 2019 по приколу?
показати весь коментар
08.06.2026 12:56 Відповісти
Лугандон головного мозку.
показати весь коментар
08.06.2026 12:35 Відповісти
Терпіть і ждать поки передохнуть
показати весь коментар
08.06.2026 14:00 Відповісти
В нас теж. Все в розпакованому вигляді, працівник НП оглядає й потім пакує.
показати весь коментар
08.06.2026 13:34 Відповісти
Найкраще відразу відтяти те, що у нього було замість голови та мізків.
показати весь коментар
08.06.2026 11:53 Відповісти
Недоумок...потвора. Таких треба стеріалізувати
показати весь коментар
08.06.2026 11:20 Відповісти
Я повністю з вами згоден АЛЕ влада цього не робить і навіть не обговорює,бо ДУЖЕ БАГАТО її виборців вороги України і яких потрібно страчувати.
показати весь коментар
08.06.2026 13:09 Відповісти
Шось з головою
показати весь коментар
08.06.2026 11:23 Відповісти
А дії Міндіча це стаття 113 ККУ чи стаття 258 ККУ. Якшо шо, Зеленський питає
показати весь коментар
08.06.2026 11:59 Відповісти
І не кажи, всю донеччину треба відокремити щоб не було в величній Україні хто там народився. Правда, уйобок *************?
показати весь коментар
08.06.2026 14:34 Відповісти
Яка кінчена істота...
показати весь коментар
08.06.2026 11:56 Відповісти
"Дамбасс всех кормит!!!" - тому їх не можна відокремлювати аби не померти з голоду.
показати весь коментар
08.06.2026 15:13 Відповісти
"... відправником небезпечної бандеролі був 35-річний уродженець Донеччини"

Що ще треба знати про цього їблана?
показати весь коментар
08.06.2026 12:09 Відповісти
Сам то ти звідти чи або *********? По більшості своїй, той "народ домбаса" гівняний народець. Я там прожив майже все життя, тому знаю про що пишу.
показати весь коментар
08.06.2026 18:28 Відповісти
Так. Вона ще на місцв, а її там вже мало не бути.
показати весь коментар
08.06.2026 11:27 Відповісти
До виьцху - то коли слідів ще нема, є превентивні дії. "По гарячих слідах" - це коли щойно пройшов і сліди ще не встигли охолонути.
показати весь коментар
08.06.2026 11:30 Відповісти
Дякую, звісно , але по "гарячих слідах" , це коли до вибуху, а після це просто заарештували. Ще треба перевірити психлікарні, може ще хтось збіг
показати весь коментар
08.06.2026 11:27 Відповісти
Мабуть десь раніше загубив
показати весь коментар
08.06.2026 11:28 Відповісти
Тільки страта!
показати весь коментар
08.06.2026 12:30 Відповісти
Багато питань.
Якщо просто надсилав "засоби ураження", то з якого дива - вибух? Снаряд чи граната - просто так не вибухають. Особливо - без детонатора. Та, навіть, з детонатором - це треба, певно, було молотком стукати по снаряду, це не тринітрогліцерин, який може здетонувати просто від поштовху.
Тобто, вибух було ініційовано - дистанційно?
Якщо так - навіщо це тоді було це робити відправнику посилки? Щоб його одразу вичислили та запроторили за грати?
Чи, щоб, вбити працівника "НП"?
Щоб що?
Бо, просто так ********* не детонує. Особливо, коли людина обізнана щодо того - що вона пересилає - якщо вона хоче саме переслати щось подібне - комусь.
Тоді вона пересилатиме, наприклад, детонатори - окремо.
- З міркувань загальної безпеки, і, наприклад, можливих юридичних наслідків для себе. Це звичайна логіка. Знову ж таки, тоді людина потурбується, також, щоби пересилати не показуючи своїх справжніх даних, пересилати через когось і т.д. Тим більше, якщо вона планувала саме вибух на пошті.
Хіба що, це клінічний ідіот, який, наприклад, накидав купу ВОГ-ів без належного пакування і тим пакунком працівники пошти потім "грали в футбол"? Але, ймовірність спрацювання того ж ВОГ навіть за не зовсім належного транспортування оцінюється як досить низька. Хіба ні? До того ж на пошті, зазвичай, теж перевіряють, щоби в посилці нічого не "бовталось" і просять, як мінімум, перепакувати, якщо щось не так.

Якщо це недалекий, довбень - то як він, взагалі, дістав *********и, і його при тому не пов'язали? Навіщо він їх тоді спорядив детонаторами при пересилці або пересилав не потурбувавшись про належне пакування?
І, чи, наприклад, клав він, насправді, *********и до посилки, чи ********* до посилки поклали потім?
Можливо - "підставна особа"?
І, чи, не буде такого, що, згодом, виступить з заявою якесь "силове ліцо" і скаже, що готувався якийсь "черговий замах" і що "була "ціла мережа", яка готувала повалення чогось і когось"?, і акумулювала стотисячмільйонів *********ів, пересилаючи їх поштою? І що треба тепер, вчергове, "посилити заходи", почати "ретельно трусити" посилки громадян (паралізувати роботу) пошти, збільшити силовий штат і т.п.? "Затягнути гайки". (Може, це і є справжня причина? Згадуємо "прецедент Мазурка"?).

"Прецедент" напередодні "чогось"?
"Договорняка" з путлом?
Здачі України?
Чи, готується низка інших "непопулярних заходів"?

Бо подія - вибивається з логіки.
Тим більше - вибивається з логіки, коли порушник дійсно хоче здійснити успішно якесь порушення й, природньо, якось базово готується до здійснення правопорушення. Особливо - якщо порушник діє зі спільниками, в складі злочинного угруповування, реалізують якусь довготривалу схему здійснення злочину і т.п.

Хіба що - крайня ідіотія, помножена на купу збігів купи обставин? Але, знову ж таки, зазвичай, коли транспортують "в чорну", щось подібне до цього, то, зазвичай, задіюють тих же військових, поліцейських. Це, якщо ми ведемо розмову про якісь об'єми. Ті ж гранати, міни, вже споряджені запалами, ніхто, при тому, транспортувати не буде. ВОГ-и ж - надто специфічна штука, це не ручна граната, яку може використати будь-хто і будь-де. Хіба що - для скидів.
Але, пересилати таке поштою, коли, наприклад, працюєш з дронами, не потурбувавшись про базову безпеку? Просто, зазвичай, з дронами працюють люди, які все ж таки, відрізняються від ідіота. Чи, у нас с дроном працює будь-який ідіот?
показати весь коментар
08.06.2026 17:28 Відповісти