7797 відвідувачів онлайн
26 033 170

Пасажирський літак розбився у Казахстані: летів з Баку до Грозного. ВIДЕО

Поблизу казахстанського міста Актау розбився пасажирський літак.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пишуть місцеві ЗМІ.

Попередньо, він летів рейсом з Баку (Азербайджан) до Грозного (Росія). Відомо, що з борту літака було подано екстрений сигнал.

За даними lada.kz, на борту були 105 пасажирів і пʼять членів екіпажу. Відомо про вцілілих.

Читайте: Російський Су-34 розбився у горах Північної Осетії, екіпаж загинув

Топ коментарі
+27
Здається, дехто вижив... Цікаво одне - ЯК літак, летючи над Кавказом, опинився по інший бік Каспію?!!! Аж над Мангишлаком?...
показати весь коментар
25.12.2024 09:20 Відповісти
+16
Який пасажирський нах? На Московії або військовий літак або літак-скотовіз.
показати весь коментар
25.12.2024 09:15 Відповісти
+15
Нормальні люди в кадировостан не літають. Ну папалі в Члєн Пєпєнгу і х ними.
показати весь коментар
25.12.2024 09:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Напились самогону кацапи":літак Embraer 190 азербайджанської авіакомпанії, який летів із Баку до Грозного, був збитий російським ЗРК (зенітним ракетним комплексом,
показати весь коментар
26.12.2024 09:37 Відповісти
Світова спільнота це зрозуміла, напевно, ще з часів війни у Ічкерії. Але ця спільнота просто звикла. Війни-це ж не у них. Відношення спільноти відчувається у залі оон. Зранку під час смакування кави у затишному кафе почитали у інеті, що вчора орки вбили багато цивільних в Україні, зруйнували купу будинків, що уся Україна сидить по півдоби без світла та пішли собі на роботу у цю залу. Де з розумним виглядом послухали очкастого чорноротого лисого виродка, як країна-терорист Україна здійснила чергову атаку якимись дронами чи ракетами по території болот та зруйнувала при цьому якийсь мирний склад з бк, який детонаціями лякав усіх місцевих цивільних мешканців. Послухали це та пішли й далі смакувати вечірню каву у інше затишне кафе. Приблизно так.
показати весь коментар
26.12.2024 09:04 Відповісти
ні, всім похєр
показати весь коментар
26.12.2024 08:33 Відповісти
москальське криаоруке ППО його підбило літак і йому не дали дозвіл приземлитися в Грозному, тому полетів в Казахстан
показати весь коментар
26.12.2024 08:31 Відповісти
Це наскільки потрібно бути нелюдами щоб вистрілити із ЗРК в пасажирський літак і відправити через море щоб приховати свій злочин??? Нащадки ЧК, НКВД, КГБ в одному флаконі. Може,тепер світова спільнота зрозуміє, що таке роZZія і її мешканці і що таке *****???
показати весь коментар
26.12.2024 07:44 Відповісти
Алієв стане у ту позу, у яку йому скаже ердоганчик.
показати весь коментар
25.12.2024 22:53 Відповісти
Черговий "МН-17"...
показати весь коментар
25.12.2024 22:47 Відповісти
Для слідчого..))) https://t.me/vchkogpu/53591
показати весь коментар
25.12.2024 20:49 Відповісти
..ну бути спеціЯлістом широкого профілю від теорії ядерної фізики до пологової діяльності макак мені не дано. Тим більше по міжнародному праву))))) От навчили мене літати... то я не не лізу туди...де буваєте Ви присутні.... А тут таких як Ви..які знають все достатньо!!! Перепрошую... але я буди йти вузьким авіаційним одностороннім шляхом... Вам ніхто не забороняє бігати де завгодно....)))
показати весь коментар
25.12.2024 20:10 Відповісти
"Узкий специалист подобен флюсу... Полнота его - односторонняя..." (Козьма Прутков "Плоды раздумья",)...
показати весь коментар
25.12.2024 19:59 Відповісти
..4....5....6....7...)))
показати весь коментар
25.12.2024 19:54 Відповісти
... які докази може збирати слідчий..який НЕ МАЄ ПРОФІЛЬНОГО знання? Ну якби він НЕ БУВ У СКЛАДІ комісіїї по розслідуванню... а висновки професійної комісії брав за факт розслідування... то я розумію. АЛЕ СЛІДЧИЙ,,,, ЧЛЕН КОМІССІЇ!!! Це для Вас новина! Але коли він не розуміє самої структури виконання польоту... технічної складової..і ДОПИТУЄТЬСЯ ..що це таке...то про яке розслідування мова? Профанація! Цікаво..коли мені ..який був у кількох розслідуваннях аварій і катастроф ...як відбувається розказує людина..яка подібного і близько не знає. Я навіть вибачатися не буду. Ви самі почули...
показати весь коментар
25.12.2024 19:52 Відповісти
...........................
показати весь коментар
25.12.2024 19:43 Відповісти
https://t.me/nevzorovtv/24037 Невзоров:
Сбившими самолет марабу оказались бойцы ПВО Грозного.
Сообразив что натворили, чеченские марабу отправили самолет на аэродром через Каспийское море, вероятно рассчитывая на то, что тот упадет и утонет. Понимая, что подбит гражданский борт, Грозный отказал ему в посадке в Махачкале и направил в Актау - то есть отправил людей «погибать» в море, и это самое гадкое во всей истории.
Но пилоты дотянули до земли - герои. Пилоты проявили настоящий профессионализм и героизм, дотянули до земли и вылетали полностью топливо, что спасло жизнь половине пассажиров. Погибло 38 человек.
Ну и самолет отличный - не «Сухой суперджет».
Азербайджан приостановил полеты в Чечню до выяснения всех обстоятельств трагедии.
⚡️Сообщается, что трое из пилотов выжили!
Черный ящик найден.
Как только выясниась причина катастрофы, журналистам начали запрещать брать интервью у выживших. На видео видно, что из рук журналиста просто вырывают телефон.
Дыры в фюзеляже отчетливо демонстрируют попадания извне.
Дыра в крыле была видна еще во время полета.
На видео, которое мы размещали утром, видно как ПВО «Панцирь» сбивает БПЛА в Грозном.
Ну и доказательство того, что Грозный направил самолет через море нарочно - на схеме ниже.
показати весь коментар
25.12.2024 19:42 Відповісти
... а що Ви сказали... ?? Маячня відверта по пунктам 4...5...6...7.... Чи може міжнародні правила не забороняють літати на вкрадених літаках? Забороняють! А три роки кацапи літають. То значить Ви НЕ ЗНАЄТЕ реальність міжнародних правил! Ну а про реальність міжнародних авіаційних перевезень... Ви взагалі вже нічого не знаєте!
показати весь коментар
25.12.2024 19:40 Відповісти
Незрозуміла логіка дикості яку ви тут описали. Ви, вибачте ідіот? Слідчий виконує свою справу-збирає докази, в тому числі!!!! Висновки комісії! Передає в прокуратуру . Прокурор вже вирішує кому виставляти звинувачення. Передає в суд. Суд заслуховує всі сторони, включаючи захист котрий можливо із результатами незалежного розслідування!!!! і потім суддя приймає рішення чи віддавати справу на розгляд суду присяжних. Ніхто із вищевказаних осіб окрім членів комісії не повинні взагалі бути вузьким спеціалістом кожній справі. що за фуйню ви орисали!?
показати весь коментар
25.12.2024 19:36 Відповісти
Я сказав УСЕ...
показати весь коментар
25.12.2024 19:29 Відповісти
Щось я не бачив твої співчуття під новинами про загиблих людей в Україні.
показати весь коментар
25.12.2024 19:28 Відповісти
..цей факт і відповів Вам..чому він поперся у Казахстан? А була б хороша погода у тій ж Махачкалі... то поперся він туди б. А може..як було б вдосталь палива...то поперся би додому..у Баку. І пішов він у Актау... тому що найближчий з хорошою погодою. От Вам і відповідь.
показати весь коментар
25.12.2024 19:19 Відповісти
Хоча, в США там справне керування було, а тут би розламався і потопив усіх.
показати весь коментар
25.12.2024 19:15 Відповісти
.. ну як же тут не згадати льотчика!!!))) Це ж прерогатива слідчого... робити дурнуваті висновки!!! Чи може коли Азербайджан не захоче реального розслідування і покарання рашки... то цим займеться сусідній Казахстан? Чи Туреччина?... А може самі Сполучені Штати? І всі авіакомпанії Емірейтс..ЕйрІндія... Чайна... Турки з Паками перестануть літати у рашку і через рашку? Більшість літаків рашки літають у ту ж Туреччину...Азербайджан..Індію з всією Азією. На ВКРАДЕНИХ літаках!! І НІХТО їм нічого зробити не може! БО НЕ ХОЧЕ!!! Не пустять кацапів... ті не пустять індусів. А це гроші... І ніяке міжнародне право тут не діє... бо на нього клали і класти будуть. Судячи по Вашому знанню реальностей міжнародного права... ( про авіаційне я вже промовчу) ... не диво...що і Ваші знання про структуру і правила авіаційних перевезень залишилися на рівні знань випускника військового училища. Фантазії не завжди стають реальністью! Найкращого!!!)))))))
показати весь коментар
25.12.2024 19:14 Відповісти
.. нажаль через рашку повним ходом літають всі авіакомпанії починаючи з Індії і закінчуючі В*етнамом...Китай... повним ходом з Европи до себе... Емірейтс вздовж і впоперек... Про Туркіш вже й говорити не треба.
показати весь коментар
25.12.2024 19:02 Відповісти
а як можна летіти в рашку (чечня у складі *********), не пролітаючи над рашкою?
показати весь коментар
25.12.2024 18:57 Відповісти
глибоко ***** на цю новину!
показати весь коментар
25.12.2024 18:56 Відповісти
є інформація, фото/відео пошкоджень фюзеляжу, мабуть кацапня підбила... тоді все зрозуміло
показати весь коментар
25.12.2024 18:53 Відповісти
Ще не вистачало, щоб льотчик мені читав лекцію по міжнародному праву... Я ж сказав - "проїхали"... "Охолонь"... Бо ми з тобою сьогодні "різними мовами говорили"... Я про "Фому", а ти - про "Ерёму"...
показати весь коментар
25.12.2024 18:48 Відповісти
Все залежить тільки від позиції АЗЕРБАЙДЖАНУ!!!! А чи стане Алієв у позу ..дуже сумнівно! Враховуючи те...що кацапське направлення авіаційних компаній Азербайджану складають більше половини загального обсягу польотів втрачати це направлення вони не будуть. Це гроші... а життя пасажирів та екіпажів у цьому ділі нічого не варті.
показати весь коментар
25.12.2024 18:44 Відповісти
Якраз на воду (море) на мілкоті поблизу берега, можливо і краще було б саджати.
Як на Гудзоні декілька років тому.
показати весь коментар
25.12.2024 18:39 Відповісти
Я ж кажу - "віжки під хвіст попали...".
показати весь коментар
25.12.2024 18:33 Відповісти
.. судячи по Вашому питанню... поняття запасний аеродром з хорошою погодою ..для Вас пустий звук! У людини повинно бути на основі прочитаного... логічна версія! У Вас ця функція ..яку звуть логіка... відсутня. Тоді нічим допомогти не можу.
показати весь коментар
25.12.2024 18:30 Відповісти
..чи можна назвати **професійним** людину... яка не має ніякого поняття у авіаційних справах? Чи може у прокуратурі є направленці по авіації? По Вашій логиці аварію на атомній станції... затонувшому кораблю... чи авіаційну катастрофу може розслідувати любий слідчий?! А у нас це дійсно ТАК!!! Тема закрита. Кому потрібно зрозуміє!
показати весь коментар
25.12.2024 18:26 Відповісти
та невже? а я думав що літаки по рейках ганяють! якого біса його занесло через Каспій до Казахстану...
показати весь коментар
25.12.2024 18:22 Відповісти
... дуже якісний !!! розбір слідчого!!!)) Особливо фраза..тікав на нейтральну територію )))
Вже нова версія.. з ушкодженням ЗРК!!!?? Так ЗРК..чи обстріляли з тієї ж автоматичної зброї? Для слідчого це дуже важливо. Для Вас..як я бачу ..нема різниці! Вона..як я бачу ..для Вас...слідчого вже ясна і можна підписувати акт розслідування! А як же погана погода... повіинні були заборонити виліт... Випалювання керосину...бо це стандартна ситуація для легкої посадки... Махачкалінський аеропорт..який дав погану погоду... щоб не сів азербайджанецть у них.... У Вас було кілька версій...
А може Ви мені покажете слідчого... з авіаційним профілем розслідування? Чи не слідчий по кримінальним чи господарчим справам приходить у комісію...і починається дитячий садочок...??? Так... мати треба повний набір інформації... щоб почати щось будувати з версій! У Вас же версій було декілька..і всі обгрунтовані. Якщо версія обстрілу реальна..буде підтверджена... то це тільки на руку Україні. Так що почекаємо... щоб покричати далі ще щось. А то і птахи у двигунах..і птахи пошкодили рульові поверхні... і синя ізолента... А поки пусте торохтіння!
показати весь коментар
25.12.2024 18:21 Відповісти
На українське ппо кацапи не спишуть-такого ппо ще не придумано, щоб туди дістало від нас. Тож напевно почнуть ліпити про якусь бандерівську дрг с пзрк. А якщо й признають що самі збили-то будуть морозитися, як іран досі з нашим літаком. При цьому уйобки соловйови з різними марданами, сімоньянами та іншими алкогурульовими будуть своєму стаду верещати, що в усьому винуваті біндаравці зі своїми далекобійними дронами по грозному, якби не вони-то нікого б не збили. Те що при цьому декому не вистачило розуму закрити небо у тому районі-про це змовчать. Стадо схаває. Цікаво що Алієв скаже.
показати весь коментар
25.12.2024 18:10 Відповісти
А тепер - "картина маслом":
1. Літак - на території Казахстану;
2. За даних "розкладів, доступ до уламків даватиме Токаєв;
3. Після усіх "фортелів", як останніми роками викидала кацапня, не думаю, що Токаєв почне "бикувать" проти допуску міжнародної авіакомісії для їх огляду;
4. Кацапня отримає ще один багатомільярдний позов;
5. ВСІ авіакомпанії світу перестануть пускать свої авіарейси в Росію - бо існує загроза збиття;
6. Більшість літаків російських авіакомпаній - "вкрадені" у західних авіакомпаній. Тому не зможуть літать за кордон - під загрозою арешту...
7. Авіасполучення в росії буде ПАРАЛІЗОВАНЕ...
показати весь коментар
25.12.2024 18:07 Відповісти
Значить карма...
Ну не хоче Господь шоб чмосковити до нього блище підлітали...
показати весь коментар
25.12.2024 17:56 Відповісти
Апять 25 ... А криворукі прибиральниці Вас теж так збуджують ??
Так, прокурори теж різні бувають. Ви ж написали про заміну - ні пари з уст.
показати весь коментар
25.12.2024 17:56 Відповісти
Накричався? Тепер розбираємо фактичну версію:
1. Літак летів у Грозний;
2. Україна знаходиться у стані війни з Росією. І Азербайджану про це відомо...
3. Україна наносить удари по російській військовій інфраструктурі...
4. Україна не повинна узгоджувать нанесення ударів по російській території, з суміжними з Росією країнами, що зберігають з росією транспортне сполучення;
5. Під час відбиття авіанальоту азербайджанський літак потрапляє під удар ЗРК.
6. Отримавши осколочні ушкодження, літак, під управлінням , тікає на нейтральну територію - до Казахстану...
7. В результаті отриманих ушкоджень - падає...
Я з самого початку висував , зі з"явленням нової інформації, різні версії. І сказав, що лише коли матимемо інформацію в повному обсязі - зможемо зробить висновки про причини катастрофи...
А тобі "погані" та "тупі" слідчі, "в кишеню насрали"...
Оце я тобі написав, як "слідчий", що "розібрався в ситуації " (якщо тобі так подобається мене називать. Але правознавцями є і адвокати, і юрисконсульти, і судді, і, навіть, нотаріуси...)
Писать тобі подальший "розклад подій , у правовому полі, не буду - бо в тобі "сыграло ретивое", "летуновское" - і сприйнять цього ти, зараз, не зможеш...
показати весь коментар
25.12.2024 17:48 Відповісти
Пассажиры отчётливо слышали взрывы. Пишут, что сбившими самолет оказались бойцы ПВО Грозного. Кадыровцы уже зачищают посты про работу утреннего ПВО, теперь понятно почему… спустя 10 лет сюжет с постом стрелкова повторился. И еще одна жертва войны - сбитый путинскими обезьянами самолет…

Так вот почему его направили через Каспийское море в Актау! Думали, концы в воду.
Но пилоты, красавцы, дотянули до суши и оставили и свидетельства, и живых свидетелей…
показати весь коментар
25.12.2024 17:46 Відповісти
Азербайджан сам винен,всі притомні авіакампанії давно не літають над рашкою,а ці,разом з турками,вирішили,що їм і море по коліна. Нагадує збиття літака Бєні в Тегерані,ніхто туди не літав з Заходу і Бєня бабло рубав на польотах в Іран. Тепер Бєня в шоколаді,а екіпаж загинув,як його й не було...
показати весь коментар
25.12.2024 17:35 Відповісти
Olena Olena bf4ebb93

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 22.03.2022
показати весь коментар
25.12.2024 17:27 Відповісти
Ти стикався з подібним час від часу... А у мене це було "професійне"...
показати весь коментар
25.12.2024 17:26 Відповісти
пальне випалював.

Он у Москві, здаєтся, один намагався швидко сісти - спалив всіх пасажирів у хвостовій частині.
показати весь коментар
25.12.2024 17:25 Відповісти
От усе й "вилізло"... А то - "списи ламали" цілий день...
показати весь коментар
25.12.2024 17:21 Відповісти
https://t.me/ToBeOr_Official/16844 Быть Или:
На хвосте потерпевшего крушение в казахстанском Актау пассажирского Embraer 190, принадлежавшего азербайджанским авиалиниям, обнаружены следы, похожие на те, что оставляют поражающие элементы ракеты ПВО. Причём отверстия направлены снаружи вовнутрь.
Согласно сервису Flightradar24 (скрин 3), азербайджанский Embraer 190, который изначально направлялся в Грозный, вошёл в воздушное пространство России и пропал с радаров в районе Каспийска, после чего появился уже в Каспийском море, направляясь в Актау.
Борт потерпел крушение в 9:28 по московскому времени. Где-то за час до этого чеченские паблики сообщили об атаке дронов на Чечню - 4-5 взрывов, несколько дронов упало в районе 2-го полка им. Ахмата Кадырова. И ровно за час до этого, в 8:28, согласно сообщению Минобороны РФ, был сбит БПЛА, обломки которого упали на ТЦ "Алания Молл" во Владикавказе.
С большой долей вероятности можем утверждать, что, зайдя в российское воздушное пространство, азербайджанский Embraer 190 c 62 пассажирами на борту, из которых 16 - граждане РФ, был принят за дрон и сбит российской ракетой ПВО.
показати весь коментар
25.12.2024 17:13 Відповісти
Літак збито кацапською ппо.
показати весь коментар
25.12.2024 17:00 Відповісти
Ну как минимум Эмбраер будет требовать предоставить доступ к обломкам. Потому что одно дело это сбитый самолет - компания тут не при делах, задачи выпускать бронированные аэробусы им и не ставилось - а другое дело падение по причине отказа техники. Это очень большие репутационные а затем и финансовые убытки. Чтобы закрыть им глаза дедушке Пу который Ху придется сильно-сильно раскошелиться. И еще придется договариваться с Токаевым и Алиевым, ну и конечно башлять семьям погибших и пострадавшим. Ну и теперь какие иностранные авиакомпании согласятся туда летать? И что скажут об этом их страховые компании, а так же лизингодатели? В общем жаль конечно погибших людей, не имевших гражданства страны-агрессора, но этот выстрел из ЗРК был точно оркам в ногу.
показати весь коментар
25.12.2024 16:55 Відповісти
.. прибиральниця у філармонії теж свій пай відпрацьовує! Чого ж Ви не пускаєте її писати ноти..чи грати на швабрі? Коли до Вас прийде розслідувати катастрофу людина...яка НІКОЛИ...НІЯКИМ чином не зв*язана з авіацією... і буде задавати тисячі дитячих питань... я подивлюся на Ваші дії! У мене був випадок розслідування аварії літака Ан-12. Дурень слідак вичитав.. що це військово-транспортний літак. Основною версією розслідування ідіота була версія незаконного використання військо-транспортного літака цівільною авіакомпанією. Ніякі аргументи.. документи .. що це цівільний літак не діяли...Поки ідіота не прибрали і прислали тихенького..який три місяці просидів не задаючи абсолютно ніяких питань. І тільки підписав акт.
показати весь коментар
25.12.2024 16:55 Відповісти
Це Ви за клавою так скучили, що стільки тексту наклацали ? Натхнення надійшло ? Без образ ...

Раз у законах, інструкціях, і положеннях так прописано, значить тре., а далі варіанти. Прокурори теж різні бувають.

Літак впав ? Тому що важчий за повітря, чи якісь причини були ? А ті причини які, природного, технічного чи організаційного порядку ?

От прокурори за свій пай і відповідають.

Щоб було зрозуміло - до органів ніякого відношення не маю.
показати весь коментар
25.12.2024 16:45 Відповісти
Судячи з відео, кадирівці з кацапами збили ще один пасажирський літак. Скоріш за все з переляку працювали по всьому, що бачили. Але в залежності від того, хто був на борту, або інших цілей, можливо варіант із навмисним збиттям як ізраільского літака над чорним морем, або з польським керівництвом, або як з пригожиним.
Багато залежить від Казахстану, чи допустить він міжнародних експертів до розслідування. До речі і побачимо на чиєму вони боці.
показати весь коментар
25.12.2024 16:44 Відповісти
Да ?? І що вони там роблять (питання риторичне, звичайно). Ми тут, а вони чого там ??
показати весь коментар
25.12.2024 16:30 Відповісти
Навігатор, як ви можете таке писати, яр у нас " спеціаліст " у всьому
показати весь коментар
25.12.2024 16:11 Відповісти
Коли ж нарешті в касапській ГосДурі приймуть закон об отмене "гравітаціонного тяготенія двух и более тел в поле Землі"
показати весь коментар
25.12.2024 14:18 Відповісти
харашо пашлі на отріцательний взлет єті кандоновскіє овци в полосатих купальніках!
гойда!
показати весь коментар
25.12.2024 14:16 Відповісти
Пане Яре! Мені здається... що Ви в авіаційній тематиці дуже далекі від реальності?! То у Вас забороняють виліт КПС якійсь диспетчера... то ви паливо виливаєте чи випрацьовуєте? Про які штатні дії мова? Я Вам ще раз пропоную подивитися...як його носило по висотам. Ви навіть не уявляєте... про що мова! Петляння почалося чорт зна коли... з втратою висоти... наборами..зниженнями... У нього вертикальна швидкість буда плюс мінус 20-30 метрів... Американські горки.....))) Який виробіток пального? Там як можна скоріше сісти. І він намагався...якщо дивитися по висотам. Перший раз намагався з прямої... потім з лівого розвороту... потім з правого... Паливо виробляють при незначних причинах..які не можуть привести до реальної катастрофи. У нього АВАРІЙНА СИТУАЦІЯ... Який виробіток палива? Ну нащо херню городити..і писати недолугі припущення!? Як виработане паливо полегшує посадку? чим тяжче літак..тим легше посадка! Всім літакам ДОЗВОЛЕНІ посадки з перевищенням посадкової маси..якщо це аварійна ситуація! Ви ж авіатор!! Де Ваша авіаційна логіка? Чи вже скоріш...слідчий??))))))
показати весь коментар
25.12.2024 14:03 Відповісти
Саме про твої "припущення" (стосовно мною сказаного) я і пишу... Я виклав штатні дії екіпажу перед екстреними посадками, взагалі, спираючись на тривале "петляння" борту над Каспієм ... Це була моя ВЕРСІЯ, про "виробіток пального, щоб полегшить посадку"). А ти мені доводиш, що я про "фізично повні баки" у окремо взятому випадку, кажу...
показати весь коментар
25.12.2024 13:37 Відповісти
Пане Яре! Висновки (припущення) роблять СПЕЦІАЛІСТИ!!! Тому присутність сраних баранів...яких називають Слідчими Прокуратури там абсолютно не потрібна! Це дикий баласт і гальма для розлідувачів. Потрібно розповідати барану... що це авіаційний насос..він відмовмв... І починається! А чому він відмовив? А хто винен у цьому. А чому загиблий пілот у кросівках..а не у сапогах? А чому бортінженер не розписався у відомості про план покидання будинку ескадрилії при пожежі? А чому бірка на вогнегаснику не встановленного стандарту?
При таких слідчих було бажання задавити цього барана голими руками! А от при акті ВИСНОВКУ його підпис перший за Головою комісії!!! То щн раз кажу! Не смішіть авіаційний люд казками про слідчих прокуратури! От якби як у тих же ж США... розслідування проводили Незалежні АВІАЦІЙНІ експерти... бе всяких прокуратур... то і діло було б не пятиріччями розслідувано..а вдвічі корочше!
показати весь коментар
25.12.2024 13:32 Відповісти
Це у чомусь суперречить мною сказаному?
показати весь коментар
25.12.2024 13:31 Відповісти
Схоже на маневр "подвійне вирівнювання" - є таке поняття в авіації при певних відмовах двигуна (двигунів)
А там ще й крен правий завеликий ....
показати весь коментар
25.12.2024 13:27 Відповісти
ну так про повні баки написали ж? Візміть ФР 24... Подивіться ..як він носився над Каспієм ..знижуючись чорт зна де майже до 150 метрів над водою... і як літала його вертикальна швидкість... На якій висоті він вийшов на Актау... і як його кидало по висотам.... Тоді і дитячого вибирали ешелон не було б... готували посадкову смугу...( новий асфальт клали?) Інформації море!!! Тільки її бачать ті..хто розуміється...
показати весь коментар
25.12.2024 13:22 Відповісти
.... у нас пасажири вже знають ..що птах попав у двигун? І що? Виключили двигун... чи він працював далі ..як я бачу пасажири не повідомили!? І екіпаж про це не знав... бо пасажири не повідомили!?
все ж подивіться на ФР... як і на яких висотах блукав цей 190-й! Там Вам знімете багато питань. Про втрату свідомості пасажирами? Розгерметизація?.. Чи кисень з балону ..який вибухнув у кабіні екіпажу... призвів до втрати свідомості? Виділяйте розумне і реальне від маячні..накштал того..як літак опинився в Казахстані!!))
показати весь коментар
25.12.2024 13:16 Відповісти
"Навігаторе"! Саме тому при розслідуванні подібного типу катастроф основним документом стає "Висновок" експертної комісії... А те, що слідчі "в папірцях риються" - так це їх робота... Колись (ще в молодості) на мене пробували повісить нестачу майна. Єдине, що мене врятувало - кілька "папірців". Приймально-передавальна відомість, "Акт прийому-передачі майна" (в яких стояли підписи інших осіб), та "розписка", в якій інша посадова особа брала на себе відповідальність за розпорядження цим майном... В іншому випадку я б тут не вів переписку, а працював "підмітайлом" у "народному господарстві"...
показати весь коментар
25.12.2024 13:14 Відповісти
... по небу....))))
показати весь коментар
25.12.2024 13:06 Відповісти
Пане Яре!!! У свій час я був у комісії по розслідуванню кількох катастроф. Колись військових... з дійсно якісним розслідуванням спеціалістами. І зараз цівільних. Скажу відверто. Слідчі прокуратури...які займаються розслідуванням так розуміються у авіаційних справах..як свинні у сортах яблук у кориті. Повні нулі з дико випученими глазами і повним нерозумінням що треба робити! Саме головне для них знайти ВИННОГО!!! І вони його шукають не у літаку..а навколо документів... про підготовку до польоту.. хто контролював..чому нема підпису... чому не такої форми папірець... тощо. Так що про СЛІДЧИХ краще не розповідайте. Бо це вже не смішно!
показати весь коментар
25.12.2024 13:04 Відповісти
Цього не знаю - я не сидів з пілотом у кабіні... А от що на висоті в кілька метрів від землі літак виврівнявся - на відео видно... Можливо, швидкість посадки була зависокою... Та й швидкість зниження - теж...
показати весь коментар
25.12.2024 13:03 Відповісти
за відмову двигуна жодного слова від мене не було взагалі
за вибух кисневого балону та втрату свідомості пасажирами та одним з пілотів - свідчення вижившого бортпровідника рагимли айдана (за балон дізнався від живого на той час пилота кшнякина ігора)
за рульове та проблеми із ним після зітнкення із птахами - написав відразу, бо це основна причина мей дея від пілотів
за птахів у двигуну повідляють виживші пасажири
показати весь коментар
25.12.2024 13:00 Відповісти
Яйца успел нарисовать, а самого Пыню - нет
показати весь коментар
25.12.2024 12:56 Відповісти
... ну спочатку Ви написали про відмову двигуна..і взрив кісневого ьалона. Зараз пошкрдження рульового управління. На 190 електродистанційна система керування з ЧОТИРЬОХ кратним дублюванням. Що можна було зграї птахів так знести на літаку... щоб втратити керування...у тому числі і вручну?! Відбили стабілізатор? Відірвали елерони... ? Ну неможливо птахам ззовні нанести такі ушкодження... що втрачено керування. У мене проскакує здогадка... При катастрофі армянського А-320 у Сочі... екіпаж не виключивши систему автоматичного керування літаком при уході на друге коло... намагався керувати їм вручну...що привело до катастрофи. Може і тут... Одна із версій..це винесене скло... Не ставлю її основною. Катастрофа...загадка.
показати весь коментар
25.12.2024 12:55 Відповісти
Авіатроща під Смоленськом - питання не технічне, а політичне. Тому правди не дізнається ніхто і ніколи...
показати весь коментар
25.12.2024 12:54 Відповісти
А я звідки знаю про місткість баків ЦЬОГО літака? І чого він "петлі" над Каспієм нарізав - а не сів відразу? Вибирали ешелон? Звільняли його для посадки? Готували посадкову смугу?
Бачиш, скільки виникає питань, коли не вистачає інформації?
показати весь коментар
25.12.2024 12:53 Відповісти
нижче відповів (з посиланням на доповіді кацапів та казахів)
за фактом - після зіткнення із птахами відмовило рульове, от і можлива причина зміни висоти
показати весь коментар
25.12.2024 12:50 Відповісти
кадирівці настільки сурові, що самі захопили свій літак і підірвали
показати весь коментар
25.12.2024 12:50 Відповісти
Добре... Тільки не треба свої "припущення" (стосовно мною сказаного) - мені приписувать... Все-таки, я навчений саме "в деталях" сказаного "колупаться"... І пишу дуже обережно - щоб опоненту не було за що "вчепиться"... Робота була така...
показати весь коментар
25.12.2024 12:48 Відповісти
вертикальна швидкість підсказує мені, що пілот не керував по каналу тангажа.... Можливо керував штурвалом, але ефекту не було....
показати весь коментар
25.12.2024 12:46 Відповісти
А ти бачив, що він літак перед землею вирівняв?...
показати весь коментар
25.12.2024 12:43 Відповісти
..зараз ФР відновив останній етап польоту літака. Наберіть 4K-AZ65... І якщо вмієте користуватися ФР... то побачите... на яких висотах він нісся над Каспієм... знижувався до 150 метрів..і набирав... як він летів (як бик посцяв) ..Продивіться висоти його польоту... Це так при відмовленому двигуну літають? 190 на одному двигуні може спокійно летіти без всяких пересторог. Це штатна ситуація. Вижившим розбита бутилка може вдатися вибухом артилерійського снаряду!!!)))
показати весь коментар
25.12.2024 12:42 Відповісти
наразі у доповідях кацапи пишуть таке:
"Спустя некоторое время из-за сильного тумана в Грозном было принято решение перенаправить рейс в Махачкалу.
Почти через час после вылета он столкнулся со стаей птиц и подал сигнал бедствия из-за отказа системы управления. Сигнал был подан над Каспийским морем. Спустя 15 минут экипаж принял решение идти на запасной аэродром в Актау.
Самолёт разбился в 09:28 по московскому времени. На борту находилось 67 пассажиров, в том числе 5 членов экипажа. Всего летело 16 россиян, 37 граждан Азербайджана, 6 граждан Казахстана, 3 гражданина Киргизии.
В больницы госпитализировано 27 пострадавших, из них 3 детей. Семь человек в реанимации в тяжёлом состоянии. Все пилоты погибли. Из членов экипажа выжил, предварительно, только один. Всего в авиакатастрофе выжило 28 человек."
показати весь коментар
25.12.2024 12:38 Відповісти
як він залетів у Казахстан?
показати весь коментар
25.12.2024 12:30 Відповісти
звісно вичерпане.... Але не пішить про те...що було 30 років тому і давно скасовне та забуте. І без образ. Не дуже приємно читати припущення авіаційного спеціаліста... які нічого..крім посмішки не викликають. Не ставайте у ряд з людьми... що тут викладають свої думки...і які в авіаційних темах..як і в темах вивчення правопису у індонезійських папуасів нічого не тямлять. З Повагою!
показати весь коментар
25.12.2024 12:27 Відповісти
пілоти загинули при посадці
перед посадкою вибухнув кисневий балон у салоні (за твердженням виживших)
перед цим потрапив птах у двигун
показати весь коментар
25.12.2024 12:27 Відповісти
Самолёт принадлежал азербайджанской авиакомпании
показати весь коментар
25.12.2024 12:22 Відповісти
А нєх з рашистами літати😁
Жарю крильця і запиваю лімончелою.
Зі святом панове!
показати весь коментар
25.12.2024 12:20 Відповісти
Я тобі вже відповів... Думаю - питання вичерпане...
показати весь коментар
25.12.2024 12:18 Відповісти
Я написав щось про осіб, які приймають рішення? Екіпаж отримав дані з землі. А потім оцінив технічний стан борту та доповів на землю. І командир екіпажу приймає рішення. А я лише виклав кілька версій та купу питань, які будуть ставиться як людям, що мали стосунок до катастрофи, так і експертам - як в області повітряного руху, так і спеціалістів-інженерів... Там треба сідать і вивчать купу інформації... І лише потім робить висновки... Цея тобі кажу, як "слідчий"... Вчив колись такі речі... Та ще й "дізнавачем", колись, допомагав слідчому військової прокуратури, після падіння борта у нашому гарнізоні...
показати весь коментар
25.12.2024 12:16 Відповісти
@уйлостану
показати весь коментар
25.12.2024 12:11 Відповісти
upd. наразі 28 виживших, троє у вкрай важкому стані
показати весь коментар
25.12.2024 12:10 Відповісти
.. а хто заправляє повні баки на рейс Баку-Грозний? З повними баками на 190-м можна 3 рази злітати туди і назад. Невже хтось так ще робить? Заправляють до Грозного..плюс 30 хвилин у зоні ..і паливо на запасний! Пане Яре!!! Доганяйте **********! Ви Шановний Друже дуже гальмуєте зі старим і забутим...)))
показати весь коментар
25.12.2024 12:09 Відповісти
Ну, у вас, пардон, русская фамилия. И что, это мешает быть патриоткой Украины?
показати весь коментар
25.12.2024 12:07 Відповісти
Це не громадяни а скоти скотоМосковії.
показати весь коментар
25.12.2024 12:06 Відповісти
громадяни @уйлостану, які були на борту

показати весь коментар
25.12.2024 12:04 Відповісти
Я теж міська людина і це мені не заважає відрізняти людину від скота
показати весь коментар
25.12.2024 12:02 Відповісти
... при аварійній ситуації рішення на аварійну посадку приймає ВИКЛЮЧНО КПС!!! Ніяка ситуація..у тому числі і погані погодні умови...тим більше якійсь диспетчера не мають права заборонити посадку.. при будь яких умовах. Словосполучення АВАРІЙНА ПОСАДКА це аварійна ситуація..яка може скінчитися катастрофою чи аварією. І ніхто не має права щось заборонити КПС!
показати весь коментар
25.12.2024 12:00 Відповісти
Я людина міська і в породах свійської худоби розбираюсь погано. Залишаю ці тонкощі вам.
показати весь коментар
25.12.2024 11:56 Відповісти
.. пане Яре!! Ви дуже відстали від реалій! Вже років 25 після розпаду СРСР і новим правилам...до яких долучилися країни ... рішення на виліт приймає КПС... І ніякий диспетчер не може заборонити йому летіти. Тільки КПС має право на рішення..летіти..чи не летіти. Це в Радянському союзі за екіпажі приймали рішення диспетчери..та всякі керівники... У світі все інакше. Е метеоінформація... яка показувала..що на час посадки буде видимість 800 метрів..юі можна буде сісти. Вона не виправдалась... І літак повинен піти на запасний. Що сталося з азербайджанцем... поки невідомо. Але зниження його до 400 метрів каже про розгерметизацію і проблемами у кабіні екіпажу.
показати весь коментар
25.12.2024 11:53 Відповісти
СкотоМосковія багато горя зробила айзербайджанцям, тому не треба їх поєднувати зі скотами пов'язаними з скотоМосковією. Це саме як порівнювати українців яки борются за свободу у війні зі скотоМосковією з хохлами яки поїхали чи служат скотоМосковії.
показати весь коментар
25.12.2024 11:49 Відповісти
Сторінка 1 з 2