8848 посетителей онлайн
4 764 64

В Беларуси разместят российский "Орешник" так, чтобы расстояние до объектов поражения было минимальным, - Лукашенко

Лукашенко про розгортання Орєшніка у Білорусі

Самопровозглашенный президент Беларуси Александр Лукашенко заявил, что уже выбирает место для размещения российского комплекса "Орешник", который ему пообещал передать диктатор РФ Владимир Путин.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщает белорусское пропагандистское агентство Белта.

"Все это продумано сегодня. Мы сейчас думаем, где, на каких площадях разместить это оружие ("Орешник", - ред.). У нас от размещения стратегических ядерных ракет площадки сохранены", - сказал Лукашенко.

По его словам, в Беларуси имеются десятка три площадки, где можно разместить "Орешник".

"Вот мы выберем, потому что там минимальное расстояние до объектов поражения должно быть. Разместим и нацелим", - сказал белорусский диктатор.

Он добавил, что поставил Путину условие, что цели для потенциальных ударов "Орешником" будет определять белорусская, а не российская сторона, и, по его словам, Путин на такое предложение согласился.

Напомним, ранее российский диктатор Владимир Путин заявил, что РФ передаст Беларуси комплексы "Орешник", которыми недавно била по Украине.

Удар РФ по Украине "Орешником"

21 ноября, по данным Воздушных сил ВСУ, во время ракетной атаки на город Днепр Россия применила межконтинентальную баллистическую ракету. СМИ сообщили, что это могла быть ракета "Рубеж", которая является потенциальным носителем ядерного заряда.

Российский диктатор Владимир Путин в обращении 21 ноября заявил, что во время утренней атаки на Днепр россияне применили якобы новую ракету средней дальности "Орешник".

22 ноября Главное управление разведки Минобороны заявило, что 21 ноября Россия нанесла удар по территории Украины, применив баллистическую ракету вероятно из состава ракетного комплекса "Кедр".

Впоследствии СБУ показала журналистам остатки российской ракеты под названием "Орешник", которая ударила в город Днепр.

Также Путин пригрозил ударом "Орешника" по Киеву.

Топ комментарии
+21
Та ми давно бачимо, що геть скворєшнік пустий. Улетіла кукуха.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:15 Ответить
+20
Після Асада у Луки трошки дах почав тікти...
показать весь комментарий
10.12.2024 16:17 Ответить
+13
Хіба можна зрозуміти логіку ********?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Марить?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:14 Ответить
Та ми давно бачимо, що геть скворєшнік пустий. Улетіла кукуха.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:15 Ответить
походу пускову шахту з Капустиного яру теж будуть переносити
куди з мінська можно пальнути міжконтинентальною білістичною ракетою з мінімальною дальністю 1000 км і максимальною 5000 тисяч? Загадка.
показать весь комментарий
10.12.2024 20:13 Ответить
Хіба можна зрозуміти логіку ********?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:16 Ответить
Добре, гавнєшнік повинен буди в радіусі досяжності Шторм Шадов
показать весь комментарий
10.12.2024 16:16 Ответить
Та здохни паскуда нарешті ,чому земля тримає цю погань .
показать весь комментарий
10.12.2024 16:17 Ответить
Після Асада у Луки трошки дах почав тікти...
показать весь комментарий
10.12.2024 16:17 Ответить
І він тече через жопу
показать весь комментарий
10.12.2024 16:21 Ответить
почалось значно раніше
оно вже наслідки затяжної психічної хвороби - листопад 21-го

показать весь комментарий
10.12.2024 16:29 Ответить
а це вже клінічний криз

показать весь комментарий
10.12.2024 16:31 Ответить
із мирної країни,бульбофюрер зробив потенційну мішень ,для нанесення по її території ракетних ударів країнами НАТО
показать весь комментарий
10.12.2024 16:19 Ответить
Мирна країна у складі військового російського блоку??
показать весь комментарий
10.12.2024 16:23 Ответить
до створення союзної держави куйлом .на білоруській землі...
показать весь комментарий
10.12.2024 16:33 Ответить
Це був вибір бєларуссов. І це був вибір бєлоруссов: https://uk.wikipedia.org/wiki/15_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 15 травня https://uk.wikipedia.org/wiki/1992 1992 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%8F Вірменія, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%85%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD Казахстан, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B3%D0%B8%D0%B7%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD Киргизстан, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F Росія, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD Таджикистан та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D0%BA%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD Узбекистан підписали в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%BD%D1%82 Ташкенті договір про колективну безпеку (ДКБ). https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD Азербайджан підписав договір https://uk.wikipedia.org/wiki/24_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F 24 вересня https://uk.wikipedia.org/wiki/1993 1993, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D1%96%D1%8F Грузія - https://uk.wikipedia.org/wiki/9_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F 9 вересня https://uk.wikipedia.org/wiki/1993 1993, Білорусь - https://uk.wikipedia.org/wiki/31_%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%8F 31 грудня 1993.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:46 Ответить
"вибір білорусів" розігнав рашистсько лукашенківський спецназ
показать весь комментарий
10.12.2024 16:52 Ответить
В них - 1994, в нас 2019(2010).
показать весь комментарий
10.12.2024 17:47 Ответить
Який арешнiк?!!! Дранiк, ось!
показать весь комментарий
10.12.2024 16:21 Ответить
У старенького чіпса зимове загострення .
показать весь комментарий
10.12.2024 16:21 Ответить
мерзенна потвора..., жаль що в тій Білорусі нема нікого, щоб повісили цю наволоч вниз головою...
показать весь комментарий
10.12.2024 16:21 Ответить
Значить бульбофюрер підтвердив, що якщо щось вилетить з території бульбондії то буде винен не *****, а бульбофюрер. І отвЄтка прилетить на голову хитрожопому самодуру.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:23 Ответить
помню как пуесосили луку по роств в 2000...все сглотнул!)
показать весь комментарий
10.12.2024 16:23 Ответить
Поц картопляний підставляє біларусів.
Їбануте ***** з твоєї території вжарить ядеркою, а відповідь прилетить по Біларусі…
дебіл…
показать весь комментарий
10.12.2024 16:23 Ответить
показать весь комментарий
10.12.2024 16:25 Ответить
Украине нужно подать иски во все возможные международные трибуналы касательно нарушения гарантий будапештского меморандума.

Это не просто несоблюдение договора, это преступление против украинского народа что повлекло гибель людей.
Возможно Украина и не добьется ничего но авторитет гарантам подорвет на сотни лет вперёд.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:25 Ответить
1) Меморандум - не договор
2) Гарантій нормальних там ніяких нема
3) "гаранти" вже і так обісралися на політичній арені по самі вуха.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:36 Ответить
1. це не має жодного значення. зобов'язання були взяті публічно і добровільно.
2. у жодних міжнародних (не коммерційних, а політичних) договорів такого рівня немає ніяких гарантій. чи ви вважаєте, що за, наприклад, невиконання ст.5 уставу НАТО когось у стокгольмський арбітраж поведуть?
3. так і є.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:49 Ответить
щодо п1. я нічого не скажу бо не знаю як там в міжнародних відносинах це відбувається. В мене є сумніви, шо це працює як в цивільному праві. І навіть те, шо ви навели, працює не в усякій країні.
щодо п.2 - ви не праві. Такі гарантії є. Є прямі оборонні договори, де вказується, шо країна вступає в війну якшо на союзника напали. Польща мала такий договір з ВБ і Францією і в війну вони вступили. Тільки воювати не стали спочатку. Щодо ст5 особисто я вважаю, що жодна країна не ризикне не виконувати свої зобовʼязаня. Так, можуть відправити півтори каліки, але формально навіть Угорщина в разі потреби обʼявить кацапам війну і якусь всрату роту мадярів виставить на допомогу.
показать весь комментарий
10.12.2024 17:01 Ответить
так, Британія мала такий договір, і, наскільки я розумію, ніхто більше таких договорів не підписує (саме із зобов'язаннями почати війну). та і радянському союзу чомусь війну не об'явила. з іншого боку, а шо було б, якби і Німеччині не об'явила? Польша б подала до суду?

справа ж не в тому, як той документ називається, чи які на ньому печатки стоять. це ж не в собезі виплати отримувати. важить лише добра воля сторін, дотримуватися угоди. тоді все працює. а якшо доброї волі немає - тоді і пачатка не тієї форми і взагалі папір якийсь м'який.
показать весь комментарий
10.12.2024 17:05 Ответить
З одного боку - так. З іншого, може все ж таки інший рівень допомоги був би. Он Ізраїлю в допомогу 2 УАГ (чи АУГ?) припливли. Бо вони союзники поза НАТО. А Україна не союзник, а тупо ніхто (дякувати Зєлі, слугам і 73% дєбілам).
показать весь комментарий
10.12.2024 17:12 Ответить
гадаєте якби Ізраіль воював би з рашкою - теж би 2 АУГ пригнали, чи розпочали б консультації?
ну по Тайваню видно буде.
показать весь комментарий
10.12.2024 17:18 Ответить
На мою думку по Тайваню вже видно. І хоч війни там нема, але США - то єдине, шо стримує комуняк. І США там демонструє рішучість.
показать весь комментарий
10.12.2024 17:23 Ответить
я про це тут 2 роки пишу
показать весь комментарий
10.12.2024 23:54 Ответить
Цікаво буде послухати коментарі добродіїв Байдена, Трампа, Шольца, Орбана, Ґуттереша, а ще Папи Римського.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:26 Ответить
Шо там слухати? Ви краще моніторте показники видобутку біогазу в відповідних країнах. Це прямий показник обісралися\не обісралися.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:38 Ответить
чого ви накинулись на нього, він все вірно сказав - розмістять російський "Орєшнік" так, щоб відстань до об'єкту ураження була мінімальною. 🤣
показать весь комментарий
10.12.2024 16:27 Ответить
Картопенфюфер не знає яка відстань до мінська від кордону України?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:27 Ответить
Скажите Шольцу что эскалация конфликта происходит даже тогда, когда Германия не поставляет Таурусы.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:27 Ответить
Шоб відстань була мінімальною? Для межконтінентальної балістичної ракети? Кісо, ти дебіл?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:28 Ответить
Так. У нього й довідка є.

А ще й деменція наступає.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:33 Ответить
Лукашенко пригрозить вдарити по протестантам.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:31 Ответить
мощщщщно..
походу, дебил лука и *****-обмылок, его партнёр по старческому сексу, размечтались бить прямой наводкой межконтинентальной недовундервафлей в пределах прямой видимости, бо по баллистической траектории у них, предпоследних диктаторов, уже не стоИт.. особенно после сирийского облома..
показать весь комментарий
10.12.2024 16:36 Ответить
А об'єкт ураження це підрозумівається Україна??
показать весь комментарий
10.12.2024 16:36 Ответить
З якої радості? Вони ж з НАТО воюють і США, а не з Україною.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:39 Ответить
Бульбофюрер отдал все оружие Сосии а теперь пугает всех ЯО и орешником. Хотя практичнее запускать етот орешник было бы с территории Сосии чем с ********** где ети установки под прицелом любого западного вооружения
показать весь комментарий
10.12.2024 16:40 Ответить
Вы же не подумайте, ето не ысккаллацыя размещение ядерных боеголовок и баллистических ракет под территорией Европы. А вот если Украине дадут дальнобойные ракеты или когда Польша будет сбивать рашистские ракеты летящие в сторону Польши ето будет ысккаллация. Так и дальше будем играть в поддавки с ********* рашистами и диктаторами? Догадываетесь какой будет итог?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:45 Ответить
Можемо на мотузці, на якій вішатимо лукашенка, написати "орєшнік". Хай потішиться.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:41 Ответить
У Білорусі розмістять російський "Орєшнік" так, щоб відстань до об'єктів ураження була мінімальною

Тобто, будете гуярити по своєму ж найближчому бульбосховищі?
показать весь комментарий
10.12.2024 16:42 Ответить
Эх, сябры, сябры.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:47 Ответить
Наступний крок - русские детсады и школы и всьо такое.
показать весь комментарий
10.12.2024 16:52 Ответить
Ну хоть этот поц потеребил ***** орэшнит. А то весь мир только на *** посылает.
показать весь комментарий
10.12.2024 17:00 Ответить
Так щоб ху....лостан зміг підставити бульбофюрера, хоча скоріше Білорусь. І придется білорусам погибати замість ху...лят
показать весь комментарий
10.12.2024 17:09 Ответить
Бульбособаки підари..
показать весь комментарий
10.12.2024 17:10 Ответить
Один дебил носится с этим "боярышником" как дурень с писаной торбой. Теперь другой подключился. Биба и Боба. Два дебила - это сила.
показать весь комментарий
10.12.2024 17:11 Ответить
А шо там у Бульбофюрера за проблема - маленькие орешки?
показать весь комментарий
10.12.2024 17:24 Ответить
Це для того щоб його дронами було легше обдовбати
показать весь комментарий
10.12.2024 17:26 Ответить
Парочка пускових біля мозиря охолодять пил підстилки)
приліт по мозирю і економіка чіпсоголових помножилась на 0
показать весь комментарий
10.12.2024 18:00 Ответить
Встроміть той орешнік луке у дупу. Хай росте.
показать весь комментарий
10.12.2024 18:10 Ответить
показать весь комментарий
10.12.2024 18:45 Ответить
Дебіл крохмальний, з тим "Дрочєшніком" відстань до тебе як до "об'єкта ураження" якраз стала реально мінімальною.
показать весь комментарий
10.12.2024 18:52 Ответить
Ой бацьку, дивись, щоб горіхи тобі на голову не посипались.
показать весь комментарий
10.12.2024 19:30 Ответить
Пора уже выбирать другое. И подальше и по глубже чтоб было. А то раскопают.
показать весь комментарий
10.12.2024 21:19 Ответить
Я бачу вже забули, як США розмістили у Європі ракети Першинг-2 та Томагавки наземного базування. Тоді СРСР теж почав погрожувати своїми SS-20, але американці швидко наздогнали це.
показать весь комментарий
10.12.2024 21:20 Ответить
і що наші харанти? як завжди обіср*ться?
показать весь комментарий
10.12.2024 23:55 Ответить