61 180 150

Причина катастрофы на Покровском направлении - высшее командование, - комбат Филимонов

Філімонов про новостворені бригади

Неподготовленные к боевым действиям бригады ставят защищать на участки с большой ответственностью, как следствие, они теряют позиции.

Об этом в интервью NV заявил командир 108-го отдельного батальона Волки Да Винчи капитан Сергей Филимонов, передает Цензор.НЕТ.

Ранее Филимонов заявлял, что "причина катастрофы на Покровском направлении - высшее командование."

"Относительно нереалистичных задач, о которых я говорил, - прежде всего я имел в виду новосозданные, "зеленые" бригады, которых ставят на полосу с большой ответственностью, дальше они теряют (позиции. - Ред). И из-за этого страдает и общая ситуация на фронте, и конкретно наше подразделение, наша бригада", - сказал он.

Филимонов отметил, что эффективность вновь созданных бригад определяется не по дате создания.

"Есть определенные пункты, по которым мы можем оценить неэффективную вновь созданную бригаду. Неэффективная новосозданная бригада формируется из офицеров запаса, формируется из офицеров, которые себя плохо проявили на прежних боевых должностях. На самом деле 155-я бригада, к сожалению, - далеко не единичный случай. Таких бригад почти 10. И это те, с которыми я встречался на фронте, которые стояли рядом. Их, на самом деле, очень много", - сказал командир.

По словам Филимонова, новосозданные бригады вообще не имеют понимания организации боевой работы или в них есть лишь единичные боевые командиры, которые могут хоть как-то управлять боем.

"И, по факту, это бригады, три-пять тысяч человек, среди которых нет специалиста "артиллерист", "РВПшник", "танкист", "механик". Они все - пехота, начиная от делопроизводителей и заканчивая саперами и разведчиками. То есть их даже по специальности не обучают.

Если мы говорим о замене на фронте и о комплектации бригад. Все равно, этими же людьми, только неподготовленными, необеспеченными, неквалифицированными и низкомотивированными будут так же комплектовать старые бригады, которые там будут стоять. Так же они не поменяют старую бригаду, которая поедет на ротацию, никто не поедет на ротацию", - добавил он.

Филимонов отметил, что вновь созданные бригады все равно становятся частью старых бригад, а точнее - неэффективной частью.

"Извините, так, может, неправильно говорить, но скажу как есть. Они становятся мясом по факту", - отметил он.

Командир также отметил, что у Украины еще много сил.

"И для этого точно не надо уменьшать призывной возраст до 18 лет. Если мы создадим в армии условия, в которых можно будет воевать, быть эффективным и классно готовиться, я вам гарантирую, многие ребята 18, 19, 20, 21 лет пойдут сами на фронт.

Люди есть, людей очень много, техника есть, техники очень много, вооружение есть, его так же очень много. Нам (имею в виду высшему командованию) надо делать нормальный аналитический отдел, который сможет нормально, правильно описать проблему. Проблему распределения, подготовки, управления людьми", - добавил он.

Ситуация в 155-й бригаде

Напомним, 1 января 2025 года главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов изложил ряд фактов об обстоятельствах формирования и функционирования 155-й механизированной бригады "Анна Київська", которая вступила в бой под Покровском и несет там значительные потери.

По его словам, 155-я бригада столкнулась с рядом проблем: перед первым боем ее самовольно оставили 1700 военных, командира бригады уволили сразу после боя, а один из руководителей формирования бригады умер от сердечного приступа.

Бутусов провел длительное расследование для того, чтобы выяснить, что именно привело к значительным потерям среди личного состава бригады и техники и массовому СОЧ.

В октябре 155-я бригада выехала на обучение во Францию. Туда направили 1924 военнослужащих, из них опыт военной службы более года был только у 51, опыт до года - у 459 военнослужащих, а большинство, 1414, были только зачислены на службу и служили менее 2 месяцев, около 150 человек были направлены во Францию даже без прохождения БЗВП. Во Франции сбежали около 50 военных бригады.

Главный редактор Цензор.НЕТ сообщает и о том, что бригаду не обеспечили необходимым вооружением. В частности ни одного дрона для выполнения боевых задач бригада от государства не получила. Также, по данным Бутусова, полностью отсутствовали средства РЭБ. Бригаду обеспечивали волонтеры.

Кроме того, все 120мм минометные мины производства предприятия Минстратегпрома, которые выдали бригаде, оказались бракованными.

2 января стало известно, что ГБР начало расследование относительно массового СОЧ в 155-й бригаде "Анна Киевская" после появления соответствующих публикаций в СМИ. В свою очередь, в Министерстве обороны Франции не комментировали информацию о том, что подготовленная вооруженными силами Франции 155-я бригада "Анна Киевская" стала объектом расследования в Украине.

Также в начале января стало известно о результатах заседания Ставки Верховного Главнокомандующего в отношении 155-й ОМБр "Анна Киевская".

5 января главнокомандующий ВСУ Александр Сырский пообещал нарастить способности 155-й бригады и признал, что есть проблемы, требующие решения.

Главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов заявил, что формирование новых бригад без их обеспечения является грубой ошибкой, которая дорого стоит для страны.

Топ комментарии
+90
Зелені бригани, зелений презедент, країна зеленеих мрій. Все як хотів вумний нарід
показать весь комментарий
16.01.2025 09:43 Ответить
+69
Байден, Дуда, Шольць, Макрон, королі Чарльз та Херальд V тощо. Ну і Порошенко, куда ж без нього.
показать весь комментарий
16.01.2025 09:51 Ответить
+63
Зараді власного рейтінгу Зеленський знехтував вимогами Головкома Залужного шодо маштабної мобілізації 500 000 і підготовки їх як резерву СОУ ще півтора року тому. І бригади досвідченні треба розгортати у дивізії а не формірувати нові недосвідчені ЗЕлені бригади на кшталт 155. Заради власного рейтінгу Зеленский вбиває українців.
показать весь комментарий
16.01.2025 09:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Це вобще дебілізм створювати нові бригади замість поповнювати старі. Тим більше повністю замінювати на фронті стару бригаду новою. Це все одно що на заводі який працював 50 років замінити всіх робітників і керівництво на вчорашніх студентів. Гарантую що заводу пздц. Або ще краще порівняння, представте що в лікарні звільнили всіх старих працівників і вам роблять операцію бригада студентів. Да ви просто обсеритесь і втечете як і половина студентів.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:49 Ответить
Вони напевне мали на увазі що не вистачає людей на лінії оборони. Якби ті бригади які там стоять і які укомплектовані лише на 30% поповнити до повноцінної чисельності то напевне б хватило і їх. Головне в бригаді які вже стоять на фронті в них кістяк складається з бойових обстріляних військових які навчать мобіків що робити в реальному бою.
показать весь комментарий
16.01.2025 13:52 Ответить
Все делается как учили вовочку кремлядские кураторы......
показать весь комментарий
16.01.2025 18:13 Ответить
Х. поймеш - третя штурмова жаліється що в них лінія оборони дивізії - очевидно тому що недостатня кількість бригад. Спеціалісти типу Бутусова та Безуглої заявляють що нових бригад не треба...
показать весь комментарий
16.01.2025 12:00 Ответить
Все ще більшості дописувачів ввижається перемога?. Ні - перемир'ю? Ну-ну. Ще кілька тижнів і москальський чобіт доптатиме центральну Україну.
показать весь комментарий
16.01.2025 12:22 Ответить
Стратегія ОПи.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:40 Ответить
Вы лучшие расскажите что там с шахтой с новым многомиллионным оборудованием под Покровском, будут взрывать, или сдавать кацапик под ключ? Я уже третий месяц об этом говорю. Ахметову привет.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:49 Ответить
Щось пробувпв , а все звичайно не можу. І що там є з читального матеріалу?
показать весь комментарий
16.01.2025 16:06 Ответить
Дякую! Я до речі вашого ніка пару разів на вудку ловив
показать весь комментарий
16.01.2025 19:57 Ответить
Парашенка. Затягнув мене до дільниці та моєю рукою поставив галочку за зе! рєдіска
показать весь комментарий
17.01.2025 06:50 Ответить
Зєля має піти. Потрібно виходити на мирні пікєти. Я готовий приймати участь фінансово і особисто
показать весь комментарий
17.01.2025 06:57 Ответить
"новосозданные бригады вообще не имеют понимания организации боевой работы или в них есть лишь единичные боевые командиры, которые могут хоть как-то управлять боем"

А у рашистов с этим(не только в новосозданных, а и повсеместно) наверно вообще швах? И получается продвигаться лишь из-за численного перевеса.
показать весь комментарий
16.01.2025 22:47 Ответить
Бутусов вже давно не каже, волає про причини відступу
показать весь комментарий
16.01.2025 15:32 Ответить
Це втрата Залужного, як головного керівника армії
показать весь комментарий
16.01.2025 11:18 Ответить
показать весь комментарий
16.01.2025 09:53 Ответить
Війна - це продовження політики. Щоб не доводилося витримувати таку війну, треба обирати до влади розумних людей, а не клоунів.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:47 Ответить
Кого він там ставив? Він обличчя того кварталу, а не його мізки. І щоб це зрозуміти, достатньо послухати, як він говорить без папірця. Та Вітя Овоч був оратором у порівнянні з ним.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:54 Ответить
Так а читати щось пробували? Чи ви можете тільки писати?
показать весь комментарий
16.01.2025 16:01 Ответить
Підірвали стволи. Шахти нема.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:14 Ответить
Ну то така ж фігня, як у суддів, прокурорів чи депутатів нема статків, але ось їхні рідні якимось дивом володіють дуже великим бізнесом.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:17 Ответить
Хто відповідальний за бардак? Папєрєднікі?
показать весь комментарий
16.01.2025 09:46 Ответить
3 рік війни ніяких висновків з того, чому ми майже рік втрачаємо позиції... навіть з чистої цікавості можна було б в когось спитати, хто має якусь думку..., але нікому з вищого керівництва це не потрібно..., чи є користь від новостворених ненавчених бригад? теж нікому не цікаво... чому росіяни просуваються дуже швидко, а ми, маючи багато техніки, озброєння, мотивованих людей, 9 місяців відступаємо? й це теж нікого не хвилює...
показать весь комментарий
16.01.2025 10:38 Ответить
Де не ригане Зеленський, там біль і смерть.😭
показать весь комментарий
16.01.2025 09:56 Ответить
Причина Зеленський і його люди
показать весь комментарий
16.01.2025 11:37 Ответить
А поруч потужний лідор
показать весь комментарий
16.01.2025 11:19 Ответить
Вище командування-це ВГК,ГК.
Нехай називає імена,а чи втрати ос менш важливі по відношенню до імен?
показать весь комментарий
16.01.2025 10:49 Ответить
ну в кварталі то якраз він ставив професіоналів щоб керували бізнесом, але це не значить, що ті хто вміють акерувати якимись невеликими компанічми чи групами можуть керувати процесами в країні,воно цього не доганяє
показать весь комментарий
16.01.2025 15:25 Ответить
але ж більша частка у нього
показать весь комментарий
16.01.2025 16:08 Ответить
але то таке, керувати кагалом 95 і країною, ще й в стані війни, то абсолюьно не порівнювані речі
показать весь комментарий
16.01.2025 16:10 Ответить
нє. смарагдові
показать весь комментарий
16.01.2025 11:30 Ответить
Виявляється, жодна бусифікація та тупе м'ясо ЗСУ не потрібні.

Отак правда і вилізла, що цим займаються бандити, яких найняли кацапські шпіони.

Пошана капітанові за пруф.
показать весь комментарий
16.01.2025 18:42 Ответить
чого ж ти не балатувався, так би зарес жили, ех.
показать весь комментарий
16.01.2025 11:15 Ответить
єрмачю владу - геть!
показать весь комментарий
16.01.2025 11:25 Ответить
Ах єслі би, да каби, в роті росли гриби...
Ну... балатуйся на наступні вибори.
показать весь комментарий
16.01.2025 11:34 Ответить
яка війна? нема війни - воєнний стан, і той суперечить Конституції.
показать весь комментарий
16.01.2025 11:37 Ответить
та вже...ПОтужно прогнила, залишилось 4 дні, і потужно почне їхати за кордон, потужно звинувачуючи один одного по дорозі.
показать весь комментарий
16.01.2025 12:08 Ответить
Народ лає "офіс простих рішень", а сам завжди шукає "прості відповіді". Хто винен, Зеленський і тупі генерали. Я взагалі вважаю що проблема не в ЗСУ. Покажіть мені армію яка витримає таку війну.
показать весь комментарий
16.01.2025 12:46 Ответить
Зимова війна тривала 1,5 місяці. Афганська була така ж недовійна як американська Афганська, де роками сиділи на базах нічого не роблячи, навіть втрати однакові (мізерні за багато років війни). Зараз на війні вбитих і поранених вже менше тільки в два рази ніж у 20-річній В'єтнамській війні. Про Асада це жарт?
показать весь комментарий
17.01.2025 11:55 Ответить
.. не хочеш кормити свою армію ..будеш кормити чужу!! Не хочеш воювати у своїй армії..будеш воювати у чужій!! Але тут ти можеш попручатися... покричати... побачити підтримку небайдужиш ідіотів на вулиці... Хтось навіть буде намагатися тебе захистити.. А там ти ..як покірне телятко прийдеш сам... І ніхто не кинеться тобі допомагати ...і 100 відсотків пройдуть мимо... відвернувши рило... РЕАЛЬНІСТЬ?
показать весь комментарий
16.01.2025 12:43 Ответить
....так вже з Криму..Мелітополя..зі смердячої Даунбасіїї у кацапській армії воюють... і НЕ ДОБРОВІЛЬНО!!! І не втікають..а дохнуть.... Не називайте казочкою те...що може стати реальністью. У 2022 ніхто не вірив..що кацапня розв*яже таку війну. У 2025 році Ви не вірите...що кацапня нападе на НАТО. А от попробує пробити Сувалківський коридор..і що? І кацапсячі ніколи не рахували свій скот на всіх війнах. Друга світова Вам не показовий приклад? А сьогодні бусифіцировані тікають з ЗСУ..а з кацапсячої армії вони не втічуть... Їх там просто покладуть ..як і свій скот. І НІЧОГО НЕ ЗРОБИШ! У всіх війнах спочатку гинули патріоти і добровольці...а потім примусово брали всіх. І СРСР це забезпечило перемогу.. І по іншому не буде. Тільки примус... який на війні був ПОВСЮДИ..у всіх арміях..які воювали. І покарання для втікачів... яке було повсюди.
показать весь комментарий
16.01.2025 19:53 Ответить
..все Вами перераховане..це складові частини війни. А мова про ПРИМУСОВЕ виконання ролі солдата на війні. І по іншому неможливо. Не хотіли воювати у 41-му ні німці..ні радянські.. ні американці....
А кацапсячі йдуть дійсно за гроші...і воюють ..бо щнають...що його чи наші завалять..чи свої. У них обнуляють достатньо багато..і це факт. І природна тупість кацапа..з промитою пропагандою башкою... починає працювати тільки тоді..коли бачить..що тут дорога у один кінець. Тому і стріляються вони безстрашно... розуміючі..що іншого не буде.
А що відносно історії...Так німці дурницю вчинили. Признай у 1941 році Українську державу... і сотні тисяч українців воювали б у вермахті..не задумуючись. Як і словаки..чехи...мад*яри з румунами...тощо. Бо кацапсячі дуже насолили українцям. Але все це дійсно минуле. Сьогодні навіть звірства кацапів не дуже хвилюють наше українське стадо. Світ став на голову!! Повторюються дії 20-го сторіччя. Гітлер - Сталін поставили світ на голову... Путін - Трамп ставлять світ теж на голову. А далі... тоді друга світова... а зараз тільки сподіватися залишилося...)))
показать весь комментарий
16.01.2025 21:35 Ответить
...я привіз Вам МИР для цілого покоління!!! Чемберлен. 1938 рік.
Не буде світових війн !!! Літій Неоненко. 2025 рік.
P.S Війну почав Путін... а дозволив її безхарактерний чорношкірий Обама та мудрий український нарІд ..який навесні 2019 року показав свою тупість і дурість дуже яскраво!!!
показать весь комментарий
16.01.2025 22:09 Ответить
Чемберлен..це колишне... Літій Неоненко..це майбутне!!! Але результат може бути однаковим!! І якщо Чемберлен помилився..то дуже сумнівно, що Ви Шановний не помияєтеся теж. Ну і якщо Ви вважаєте війну між нами і рашкою регіональним конфліктом ... то далі спілкуватися з вами нема сенсу. Буває одне словосполучення , написане людиною... показує повну відсутність розуміння, що відбувається у світі. Ви це підтвердили дуже яскраво. Тому... я спілкуюся з розумними людьми. Нажаль..це не Ви! Найкращого у фантазіях!)))
показать весь комментарий
16.01.2025 22:28 Ответить
А що мало кандидатів було? 38 штук у 2019 балотувалися і вибирати було з чого - кілька нормальних набиралося...
показать весь комментарий
16.01.2025 12:10 Ответить
ЗеВиродку доручили лише щоб воно смішило, бо гірше не буде... Тепер цей блазень із середини знищує країну набагато швидше ніж це роблять рашисти. Про крилатий вираз С.Петлюри згадувати не буду, всі його знають, але висновки більшість не робить. Тому успіх може відбутися лише за участю заходу, або якимось дивом, але точно не за участю ЗеВиродка та його зграї.
показать весь комментарий
16.01.2025 11:16 Ответить
"Добувать, продавать (через офшорні прокладки), будувать дороги..." (хотів написати "далі за текстом", але на військо вже нічого не залишиться...)
показать весь комментарий
16.01.2025 13:24 Ответить
Або братуха Стефанчука...
показать весь комментарий
16.01.2025 20:19 Ответить
В підсумку зелені соплі і зелена пліснява крізь ...
показать весь комментарий
16.01.2025 09:45 Ответить
Питання в тому, що наразі Україна захищається залишками складу ЗС який був на початку вторгнення + небайдужі люди з поповнення перших днів та ще пари місяців війни, то ж про це і ідеться , що замість створення нових, та загалом недосвідчених, було б доцільно забезпечити повноцінне підживлення діючих військ. Це відбувається , але ж зовсім не в тому обсязі, та й не в тої кількості. Зрозуміло, що підготовка за кордоном мала, насамперед політичне підґрунтя, але ж від того, що така кількість людей , ще, на такий термін часу, та ще з нульовим досвідом, це "ні в які ворота" . Тож за ціну, тупісті та боягузтва, ціну рейтингу, сплачуємо зараз.
показать весь комментарий
16.01.2025 13:21 Ответить
Погоджусь. Треба додати ще дійсно саме забезпечення, бо ж ті "корчи" з якими зустрічали ворога та ї те, що, наразі, залишається у досвідчених бригадах, це жах. ( надія більш на востановлені трофеї) Тож про забезпечення новою технікою бойових бригад як що і ідеться, то по краплі, бо це вимагає як часу, так і відриву від, безпосередньо, участі. Натомість, у новоутворених, але ж практично без досвіду та, прямо кажучи, з низкою психологічно планкою , все більш-меньш .Тож погоджусь з Вами, що у стані, яки ми є зараз, нам залишилось, підтримувати своїх хлопців , та мати віру у позитивні зміни.
показать весь комментарий
16.01.2025 17:47 Ответить
Ну знаете професор, єто какой то Ппооззоорр зелений
показать весь комментарий
16.01.2025 09:58 Ответить
Так у зеленого президента бригади будуть зелені апріорі. І на те нема ради.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:13 Ответить
Це дуже показово, якщо довбні можуть бути депутанами, працівниками міністерств, керувати країною, то чому любий з вулиці не може бути воїном? А от ні, воїнів треба виховувати десятиріччями, створювати злагоджені бойові підрозділи професіоналів. А в нас звикли, ляпнув купу лайна вороватого в куток, і є тобі начальник, прокурор, і суддя…
показать весь комментарий
16.01.2025 10:03 Ответить
Армія зріз суспільства...
показать весь комментарий
16.01.2025 10:53 Ответить
Очевидні речі, но не для випускників трускавецького універу...
показать весь комментарий
16.01.2025 10:57 Ответить
Який ти прозорливий, а московитська армія не зріз їхнього суспільства, хоча там виборів ніколи не було?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:55 Ответить
Товсто...
показать весь комментарий
16.01.2025 15:40 Ответить
Мудрий нарід поставив до влади зелені обригади, тому Україна втрачає свої території.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:44 Ответить
Безугла саме про це й сказала звертаючись до партнерів
показать весь комментарий
16.01.2025 09:57 Ответить
О, то ботівня знає що є квартира в криму і що зебоба краде. Тільки не знає що далі писать, бо нема методички. Я тобі підкажу - іди на фронт чи тікай тисою, "ира"
показать весь комментарий
16.01.2025 11:04 Ответить
Кадри вирішують усе(с).
Головним критерієм у підборі кадрів була ефективна праця та здатність виконувати поставлені згори завдання.
А тут, куди не плюнь, суцільне лайно, починаючи з тих, хто згори
показать весь комментарий
16.01.2025 11:29 Ответить
В окопі не надто затребувані роздуми і шляхетність, радше тренованість і ефективність. Більшість солдат потребує певної вимогливості з боку командира, принаймні, впевненості, а не копирсання ним у собі. І тут годиться Сунь Цзи, а не Конфуцій. Що не заперечує необхідності в навчанні певного роду. Власне, нам всюди бракує ефективності, і зокрема на найвищому рівні, Де, саме, й переймаються найбільше: "хто більше гетьман". Чи вистачить їм розуму? Особисто я впевнений, що ні.
показать весь комментарий
17.01.2025 04:18 Ответить
Ну, то правильно, тому треба усіх авіатехніків та з ППО й мобільних груп перевести в піхоту. І тоді не тільки піхоти не буде, а й авіації, ППО й захисту від шахедів. У нас у генштабі теж вже 95-й квартал, з ОП давно все зрозуміло.
показать весь комментарий
16.01.2025 09:54 Ответить
Українців вбиває його повна професійна некомпетентність. Він вважає, що ЗСУ це те ж саме, що 95-й квартал. Зняв професіоналів, поставив жополизів які тупо виконують усі забаганки. Результат на карті бойових дій.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:00 Ответить
Коли люди потрапляють в безлад, до них відношення, як до отари овець, вони бачать, що життя висить на волосині й нікому не потрібне, то про яку мотивацію, які гроші йдеться?
показать весь комментарий
16.01.2025 10:07 Ответить
В опі так не вважають. Бо!
Там думають що так само як легко з 4 ухилянтв перетворитися на Головнокомандувача, так саме мусить бути легко перетворитися з бусифікованого громадянина в Рембо.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:25 Ответить
Катастрофа вже настала. Просто країна велика і "джет-лаг" дуже довгий.
показать весь комментарий
16.01.2025 10:56 Ответить
техніка є, техніки дуже багато, озброєння є, його так само дуже багато. Джерело: https://censor.net/ua/n3530539
показать весь комментарий
16.01.2025 10:58 Ответить
Зеленський з єрмаком та стефанчуки з шмигалем, ведуть Україну до катастрофи та злиття її прутіну ще 2019 року!
Їм на заваді, стали Українці!
Смерть рашистам та їх прихвостням в Урядовому кварталі!!!
показать весь комментарий
16.01.2025 13:28 Ответить
Кажу чесно від серця. Я - офіцер у запасі. Запропонують мені посаду у бригаді сьогодні за моєю останньою посадою - я відмовлюсь. Моя кваліфікація для 1995 року допустима. Для 2025 року - майже нічого не важить. Вчитись пізно. Заважати у бою - це не мій вибір. Проте ніхто вже мені й не запропонує - мій вік завадить. Але я закликаю всіх, хто ще придатний йти у нові бригади, ЗВАЖТЕ всі свої знання, досвід. Не беріть на себе гріх керувати при відсутності бойових навичок !
показать весь комментарий
16.01.2025 13:37 Ответить
Розумно. Проте турбує інше. Сьогодні, не вчора. Цікаво, як це розумний народ, який все ЗРОЗУМІВ, зробив висновки ще терпить мовчки ... на кухні зєлєнське правління ? Наголошую ДРУГИЙ СТРОК ! Без мандату на керування країною ! ЗСУ повинні боротись ще й з мільярдною корупцією, яку почали ЗАВГОСПИ Лідора ? А ми що так і сидітимемо, скиглячи у ... повітря ??? ЄС у парламенті в меншості, але вони ВОЮЮТЬ ! А ми - гівно чи люди ?
показать весь комментарий
16.01.2025 13:50 Ответить
Винні ми ! Бо так і сидітимемо скиглячи як цуценята !
показать весь комментарий
16.01.2025 13:52 Ответить
В нас теж диктаторський режим тільки неефективний і злодійський.
показать весь комментарий
16.01.2025 11:08 Ответить
Тому що йде постійна текучка, набирають нових людей з словами що нехватає на передовій, їх як небудь ускорено навчають і за місяць опиняються причому на досить складних напрямках, тепер ніби збільшили до 1.5 місяці. Те саме стосується і піджаків - офіцерів запасу, місячні курси. Хоча мінімальний термін що готують інші армії це 3 місяці та 6 місяців для офіцерів та сержантів. Совок що не рахувався з людьми в 2 світову також в результаті дійшов до цього і в 43 роках уже 3 місяці підготовка.

В результаті необстріляні, погано навчені, без реального злагодження бригади, якими керують командири без досвіду та без фактичного навчання, несуть втрати і виникає нова необхідність в поповненні. Причому через залишення ними позицій, втрати несуть і їх сусіди. І це все усугубляється поганим забепеченням підрозділів, відсутністю дронів та снарядів.

І проблема була ще з початку війни, та не вирішувалась ні колишнім генштабом ні новим, тепер ніби новий командувач Драпатий висловлює хороші думки, але як воно буде побачимо.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:11 Ответить
...поца
показать весь комментарий
16.01.2025 11:04 Ответить
наче Юзік
показать весь комментарий
16.01.2025 11:05 Ответить
Ця стаття має бути видалена протягом трьох днів, за негативні коментарі щодо роботи Лідора потужного і його військових менеджерів ефективних
показать весь комментарий
16.01.2025 10:26 Ответить
Все марення Богдана Русінко можна умістити у два слова, "...зможемо, якщо...".
А гонорар отримав...

... Я що подумав. Може, свого папугу треба навчити таку х- ню теревенити?
Може, журналістом стане, а там і у люди виб'ється....
показать весь комментарий
16.01.2025 09:50 Ответить
Чорт під числом звіра, тебе ще сьогодні не посилали за "рузьге карабльом"?
Ну, я перший.
Вже день недарма пройшов. А я з папугами не спілкуюсь. Тільки з одним глупим звєрьком під Враг рода человеческого 666.
показать весь комментарий
16.01.2025 12:15 Ответить
забув про дуже зелені світлофори
показать весь комментарий
16.01.2025 10:00 Ответить
Правильно каже Філімонов.
Але в свій час він багато зробив для того, щоб поставити керувати армією цього спєца.

показать весь комментарий
16.01.2025 09:53 Ответить
Не тільки гроші потрібні людям, а в першу чергу Людське ставлення до них від тих, хто відправляє їх назустріч смертельній небезпеці.
показать весь комментарий
16.01.2025 09:58 Ответить
"бригади наступу" змінилися на "зелені бригади"...
показать весь комментарий
16.01.2025 12:03 Ответить
В новоприбулих немає мотиваціі - хто хотів захищати краіну пішли в перші дні - зараз потрібно більше грошеи
показать весь комментарий
16.01.2025 09:52 Ответить
Страница 1 из 2