22451 посетитель онлайн

Рада приняла законопроект о множественном гражданстве в Украине

Множественное гражданство в Украине. Рада поддержала законопроект

Верховная Рада поддержала законопроект №11469 о введении института множественного гражданства в Украине.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, передает Цензор.НЕТ.

Решение поддержали 243 нардепа.

Закон о множественном гражданстве. Что поддержала Рада

Законопроект о множественном гражданстве

8 августа 2024 года президент Владимир Зеленский вынес на рассмотрение парламента проект закона о множественном гражданстве.

Президент предлагает, чтобы множественность гражданства (подданства) допускалась в таких случаях:

  • одновременное приобретение ребенком по рождению гражданства Украины и гражданства другого государства;
  • приобретение ребенком, который является гражданином Украины, гражданства своих усыновителей-иностранцев;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины другого гражданства вследствие брака с иностранцем;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины, который достиг совершеннолетия, другого гражданства вследствие применения законодательства о гражданстве иностранного государства, если такой гражданин Украины не получил документ, подтверждающий наличие у него гражданства другого государства;
  • приобретение гражданства Украины в упрощенном порядке для иностранцев, являющихся гражданами государств, которые входят в перечень тех, кто может получить гражданство в упрощенном порядке;
  • приобретение гражданином Украины гражданства государств из перечня тех, чьи граждане приобретают гражданство Украины в упрощенном порядке.

В то же время множественность гражданства не будет допускаться в отношении людей, которые имеют гражданство России (то есть страны, признанной Верховной Радой государством-агрессором / государством-оккупантом) или государства, которое не признает территориальную целостность и суверенитет Украины.

Топ комментарии
+75
Стаття 4 Конституції України "В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом"
показать весь комментарий
18.06.2025 11:16 Ответить
+52
О чим зайняті, виродки. Громадянства іноземні получать зібрались...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
+41
і раптом, як посипалися кацапські паспорти зі всіх щілин!
оце, я розумію.
таке враження, що знову запрацював шалений принтер.
приймають все поспіль, як перед смертю.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
А кормитися з чого вони будуть ?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:15 Ответить
Якщо конституція на паузі, то і її гарант теж в тому самому місці. Що він тоді робить на Банковій?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:15 Ответить
вони вже давно прибарахлилися...
показать весь комментарий
18.06.2025 12:16 Ответить
У статті тільки короткий перелік положень Закону. Там цього пздц ще більше.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:16 Ответить
Куля їх дістане
показать весь комментарий
18.06.2025 12:16 Ответить
Усі з російським паспортом тепер на коні.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:17 Ответить
думаєш так просто отримати громадянство словаччини та угорщини ?
якщо не маєш родинних звзязків або не працював наприклад у словаччині 2 роки сплачуючи податки, хрін ти отримаєш аусвайс.
зараз не нулльові коли мадярський паспорт продавали за пачку сигарет, але потім багато "угорців" тих паспортів позбулось коли перетинали угорський кордон і ні слова не розуміли на "рідній" мові
показать весь комментарий
18.06.2025 12:18 Ответить
Що такого страшного в цьому законі? За Україну воюють тисячі добровольців з Білорусі, Грузії, Колумбії, Польщі, Британії, США, Канади та ін. Вони зробили для України в сотні разів більше ніж всі ухилянти разом взяті (і ті які виїхали законно і незаконно, і ті які тут никаються). Чомувони мають відмовлятися від громадянства країни народження, щоб отримати громадянство країни за яку вони віддають життя. Я б ще прийняв закон про обмеження прав "рідних" ухилянтів, хабарників і корупціонерів (в додаток до кримінальної відповідальності).
показать весь комментарий
18.06.2025 12:20 Ответить
Ні не повернуться звичайно. Але це дасть змогу тим хто відносно недавно виїхали років 10-20 назад не втрачати зв'язку з Україною.І можливо зробити паспорт України своїм дітям ,можливо з роками якщо буде все гаразд вони захочуть повернутися.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:20 Ответить
Водночас множинність громадянства не допускатиметься щодо людей, які мають громадянство Росії (тобто країни, визнаної Верховною Радою державою-агресором / державою-окупантом) або держави, яка не визнає територіальну цілісність і суверенітет України.
Джерело: https://censor.net/ua/n3558547
показать весь комментарий
18.06.2025 12:21 Ответить
Формально - ні. У них відповідальність громадянина. На нашій території вони мають відповідати за нашими законами.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:22 Ответить
Конституцією в черговий раз підтерся Юрістопісюаніст та слуги російського наріду.
цікаво побачити поіменне голосування за цей закон.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:22 Ответить
По перше не смішіть мене про розвинені країни. Я можу сильно поспорити про розвиток людей в тих країнах. По друге, рабство може проявлятися в різних видах і в Європі ті ж самі раби які думають що вони вільні і з кожним роком стає все гірше. По третє, Європа зараз не воює з Сосією яка намагається знищити різними способами всіх українців.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:23 Ответить
І час вдали вибрали - війна. Спротиву не буде. Поки що.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:24 Ответить
володіти власністю як резидент чи нерезидент то є дві великі різниці
показать весь комментарий
18.06.2025 12:24 Ответить
За каденції Зе війна не закінчиться .
показать весь комментарий
18.06.2025 12:25 Ответить
справа ж не в тих баранах, які отримають паспорт. справа в територіях, на які вже претендують угри, словаки, поляки, румуни, навіть молдова. дивись 2014р. днр/лнр та ру паспорти.
барани то засіб, а не мета.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:26 Ответить
Ага,закон про множинне громодянство це зелайно може внести в раду,а про мобілізацію воно це зробити не спроможне,покидьок.Тупіших істот чим виборці зеленського немає.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:27 Ответить
Мертвонароджений закон, який порушує Конституцію України і створює лазівки для потенційних ворогів української державності.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:27 Ответить
Ну тоді наведіть приклади в яких країнах громадянам заборонено або обмеження на голосування?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:32 Ответить
боже яка дурня, на західній КУПУВАЛИ паспорти щоб мати можливіть спокійно працювати в єс.
не порівнюй це зі сходом, хоча знаю людей які брали кацапські паспорти щоб там на параші бізнесом займатись.
і так мадяри претендують на території всіх сусідніх країн, від нас доречі не так вже і багато "вимагають" але хто шовікам дасть відновити велику мадярію ?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:34 Ответить
Ви реально вважаєте що ви наприклад як резидент зможете відстояти свої права в українських судах з не резидентом у якого купа грошей?))
показать весь комментарий
18.06.2025 12:34 Ответить
для нерезидентів є суттєві обмеження.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:37 Ответить
Більш актуально спростити процедуру відмови від громадянства.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:37 Ответить
вони і зараз його секта
показать весь комментарий
18.06.2025 12:39 Ответить
як не доганяєш - розповім. завтра там перелякані ухилянти отримають паспорти, післязавтра заявлять про автономії, а там одразу референдум і "в родную гавань". Звісно зацікавлені уряди це приховано підтримають. а в Україні зараз нема ні сил ні засобів з цим боротись.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:40 Ответить
Слуги бажають легалізувати свої паспорти. На чолі з Зелєнскім.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:41 Ответить
Гнида, признайся скіки вже на умі наречених і з яких вони країн. Оце відео з майбутніми обраницями - https://www.youtube.com/watch?v=Xy_RjirDf5A
показать весь комментарий
18.06.2025 12:43 Ответить
як це формально? коли в чувака є паспорт іншої країни - він громадянин і має захист тієї країни.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:43 Ответить
Порозривають паспорти - це не подвійне громадянство, це зміна громадянства
показать весь комментарий
18.06.2025 13:02 Ответить
Зебіли можуть. їм пофуй.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:08 Ответить
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про громадянство України
Розділ III
ПРИПИНЕННЯ ГРОМАДЯНСТВА УКРАЇНИ ТА СКАСУВАННЯ РІШЕНЬ ПРО НАБУТТЯ ГРОМАДЯНСТВА УКРАЇНИ

Стаття 19. Підстави для втрати громадянства України
Підставами для втрати громадянства України є:

1) добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, якщо на момент такого набуття він досяг повноліття.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:19 Ответить
Краще б визначили процедуру позбавлення громадянства.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:25 Ответить
набуття громадянства України у спрощеному порядку для іноземців, що є громадянами держав, які входять до переліку тих, хто може отримати громадянство у спрощеному порядку;

Тобото, кацапи, з громадянством інших держав можуть спрощено отримати громадянство України.

Голосували за згвалтування Конституції та знищення України : "вороги народу", "риги".
показать весь комментарий
18.06.2025 13:27 Ответить
Я назвав статтю так-Влада порушила 4 ст Конституції України прийнявши множинне громадянство.А не так толерантно як ви назвали.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:30 Ответить
Що?!! вирішили допомогти Ізраїлю позбавитись від жителів Сектору Гази?
Правильно, весь непотріб світу в Україну!
Громадянам розвинених країн це громадянство нафіг не потрібне, а ось всілякий азійсько-африканський мотлох приїде залюбки.
Це величезна помилка, якщо не злочин! Громадянство це зв'язок громадянина з державою, який складається з прав та обов'язків. Зараз війна. Завтра всі ухилянти "по бистрячку" отримають якісь аусвайси і будуть що? іноземцями які не мають виконувати обов'язки громадянина України.
А вибори? Якого чорта люди, які вже давно стали громадянами інших держав, отримавши паспорт громадянина України як сувенір, будуть голосувати?!!
Сидить хтось в Канаді і "сумуючи за батьківщиною" обирає владу в Україні?
А сплата податків, а пенсійне забезпечення, бла, бла...
І, наостанок, щоб це було зроблено, необхідна згода інших країн. А в переважній більшості законодавство передбачає відповідальність за множинне громадянство.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:49 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 14:00 Ответить
Ну, не даром же обрізаний лідор протягнув Закон про продаж землі, теперю земля буди синів Ізраілєвих та кацапів
показать весь комментарий
18.06.2025 14:16 Ответить
Конституція України - Розділ XIII

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ

Стаття 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.

Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану
показать весь комментарий
18.06.2025 14:16 Ответить
Піаніст зміг.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:30 Ответить
Резидентом вважається лише той, хто впродовж року знаходився в країні 183 дні. Інши, з другим чи третім паспортом, є громадянами, а не резидентами.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:33 Ответить
Стаття 154. Законопроект про внесення змін до Конституції України може бути поданий до Верховної Ради України Президентом України або не менш як третиною (300) народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:35 Ответить
Громадянство - це права і обов'язки. Чи зможе/здатен/буде володар кількох паспортів виконувати свої обов'язки і де він налоги буде сплачувати?
показать весь комментарий
18.06.2025 14:38 Ответить
Это скорее для того чтобы украинцы могли получить паспорта других стран, без обязательного отказа от украинского паспорта.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:41 Ответить
Не волнуйтесь. Судя по статистике Европа неохотно выдает украинцам свои паспорта.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:49 Ответить
читав ще років з 10 тому - війна ізраїля з іраном,ядерний удар по тереторії ізраїля - масова міграція євреїв в Україну.а тут і громадянство на шару.ну не по приколу ж....
показать весь комментарий
18.06.2025 15:01 Ответить
3.14 Дари на лижі стали. 🤬🤬🤬
показать весь комментарий
18.06.2025 15:37 Ответить
Правильно роблять. Повертатись в Руїну - безуміє
показать весь комментарий
18.06.2025 15:42 Ответить
А до цього закону хто заважав таку схему прокрутити?
показать весь комментарий
18.06.2025 15:53 Ответить
Золотий парашут?В нашому випадку можновладці це роблять виключно в своїх інтересах.Україна цікава їм як країна в якій легко сколотити капітал на корупції але нестабільність породжує бажання підстрахуватися..
показать весь комментарий
18.06.2025 16:04 Ответить
...вопрос: воинская повинность, мобилизация: в армии какой страны должен будет служить владелец "библиотеки" паспортов?
Или... ни в какой?
С правами. . Понятно, но как булет с обязанностями?
А с декларацией о доходах?
Где будут уплачены налоги?
Есть ответы на эти вопросы?
показать весь комментарий
18.06.2025 16:09 Ответить
Ну Конституція передбачає "Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов'язком громадян України." Але ж мільйонів ухилянтів не дуже хвилює це положення Конституції, за них воюють тисячі іноземців, які б хотіли отримати громадянство України, ще є іноземні волонтери і т.д. Так що було б цілком логічно надати можливість мати множинне громадянство. Тим більше, що у світі багато країн практикують подібне.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:10 Ответить
Не говори дурниць, якби було так легко отримати громадянство іншої країни, вже всі отримали б. Тим більше, що в законі ясно вказано, що незалежно від того маєш ти громадянство ще якесь, крім українського, на території України ти будеш розглядатися як громадянин України і маєш виконувати закони України і відповідати по Законам України.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:15 Ответить
Ідіотський комент! Які нафіг ухилянти? На городі бузина, а в Києві дядько!

Рекомендую подивитися на позицію правих сил по цьому закону, представники яких воюють із 2014 року. Свобода, Правий сектор, ЦК Азов - усі проти!

За множинне громадянство виступають переважно безродні космополіти!
показать весь комментарий
18.06.2025 16:30 Ответить
В Україні чудова конституція, але спеціально написана без конкретики. Стаття звучить "В Україні існує єдине громадянство." - це фраза ні про що. Ну да, немає в нас громадянства київської області, львівської, тощо. Це зовсім не означає, що "громадянин україни може мати лише одне громадянство" - як уявляєте ви і інші коментатори.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:38 Ответить
дивлюся, коментатори статтю зовсім не читали. Закон містить такі вимоги, які підходять лише дуже вузькій групі людей (ні, не депутатам). Чесно кажучи, сенсу в ньому взагалі немає.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:44 Ответить
Огляд від ШІ

Стаття 4 Конституції України визначає, що в Україні існує єдине громадянство. Це означає, що людина може бути громадянином України лише за одним громадянством. Крім того, в цій статті зазначено, що підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом. /////Ти міг би бути чудовим політиком.Бо саме чудовий політик може пояснити своїм виборцям як він збирається втопити слона в столовій ложці.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:49 Ответить
налоговые вопросы возникают у любого эмигранта, и этот закон не меняет ровно ничего. Эмигрант обращается к налоговому консультанту, собирает справки, и т.д.
Ну а с мобилизацией еще проще - наличие второго гражданства не освобождает от нее (и собственно вообще ни от чего не освобождает).
показать весь комментарий
18.06.2025 16:51 Ответить
дурниці? буквально декілька місяців тому угри роздавали паспорти на закарпатті
показать весь комментарий
18.06.2025 16:58 Ответить
Що за "які нафіг ухилянти?" Це ті ухилянти, які є громадянами України і не виконують закон про мобілізаію і воєний стан. До війни наш мобрезерв оцінювався в 5 млн. Зараз в силах оборони максимум 1 млн. А ми щоденно здаємо потрохи території чере те що в окопах немає піхоти. Праві, можливо, виступали проти цього закону, виходячи з того, що "українські козаки" - свідомі, волелюбні, патріоти, які будуть захищати країну. Але реальність виявилась зовсім не такою.
показать весь комментарий
18.06.2025 17:05 Ответить
І що? Закону тоді ще не було, це помішало їм "роздавати " паспорти?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:07 Ответить
тоді так, сбу розігнало ту контору
показать весь комментарий
18.06.2025 17:15 Ответить
А мобілізація теж буде стосуватися осіб з множинним громадянством? чи то буде привілійований клас?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:19 Ответить
Т.е. человек может быть призван на воинскую службу в двух и более странах, напр., в Израиле или Швейцарии или в Германии (если будет принят сотюответствующий закон), а налоги будет тоде платить, напр., в сша и в Украине?
Как это реально моде бути?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:19 Ответить
А мобілізація буде стосуватися осіб з множинним громадянством? Чи то буде привілійований клас?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:21 Ответить
вже сотні тисяч людей в Україні мають громадянство країн ЄС, крім українського. Ніяким сепаратизмом це не загрожує. Його використовують тільки для поїздок і проживання в Європі. А після війни ще мільйони біженців захочуть залишитися в Європі, США, Канаді і т.д. Це робиться, щоб вони могли мати вибір і не втрачали звязок з Україною.
показать весь комментарий
18.06.2025 17:23 Ответить
Чого?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:28 Ответить
а я думаю,чого раптом тік-ток та ін. заполонили бородані-раввіни,такі мудрі-мудрі,які анонсують еміграцію в Україну мільйонів....євреїв. мовляв,країна чудова,природа чудова,а населення дуже миле але зменшується....
показать весь комментарий
18.06.2025 17:45 Ответить
Так хлопці з фронту прийдуть - порядок наведуть!!! У, бійся, буржуй!!
показать весь комментарий
18.06.2025 17:49 Ответить
Можеш не старатися, боте подоляцький - одразу кілька провладних меседжів провладних у постах: - Конституція на паузі,
- у всьому винні ухилянти
- підтримка подвійного громадянства, проти якого виступають не лише праві, але і ЄС, і Батьківщина, і частина Голосу...
Комбо, короч!
показать весь комментарий
18.06.2025 18:14 Ответить
Свідомі українці виступають ПРОТИ подвійного громадянства! Зокрема, і ті, що в ЗСУ!
показать весь комментарий
18.06.2025 18:16 Ответить
Про демобілізацію. Мобілізація триває більше трьох років
показать весь комментарий
18.06.2025 18:24 Ответить
Думаю де він живе і платить податки там і можуть запросити служити якщо що.
показать весь комментарий
18.06.2025 18:32 Ответить
Как Будапештский меморандум, вроде Она есть, но Она не работает!,Анархия
показать весь комментарий
18.06.2025 18:33 Ответить
Конституция Украины превратилась в рулон бумаги......
показать весь комментарий
18.06.2025 18:36 Ответить
Хоч так, але не тільки пуйлостан ворожий до України...
Недоречно і не на часі було прийняття цього закону адже, як він сообразується з Конституцієй... ? Це як телега попереду коняки... і з налог.кодексом, мобілізацієй і ін. Ніяк так навіщо було його принимати прям зараз? Немає інших справ?
показать весь комментарий
18.06.2025 18:50 Ответить
Якщо між державами не має договору про запобігання подвійного оподаткування, то мусить платити податки в обох країнах і наперед... довідки, можливість списання частки сумми податків відбувається по закінченню року...відповідно до класу оподаткування і ін.чинникам... також має значення 183 доби перебування на территорії країни... є багато нюансів...
показать весь комментарий
18.06.2025 19:07 Ответить
..ще від тоді, коли расєйський флот залишився в криму...
показать весь комментарий
18.06.2025 19:10 Ответить
Ніде і ніхто автоматом громадянство не отримує. В разі одруження, треба мінімум 4 роки прожити в шлюбі і т.д.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:16 Ответить
Ні, не так: громадянин України на территорії України не вважається громадянином іншої країни і до нього застосовується ЛИШЕ укр.законодавство.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:23 Ответить
Ти чого за всіх розписуєшся? Сам де? Я, проживши понад 20 років за кордоном, приїхав з початком війни пішов в ЗСУ. І ти ще будеш виступати від імені свідомих українців, яке ти до них має відношення? Ухилянт іпсошний.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:23 Ответить
Те, заради чого приймався цей "закон", нам ніколи не скажуть. Цього не знають навіть, хто за нього голосував. А вчора прийняли закон про заборону перевірок посадовців після відставки. Трохи раніше - про узаконення краденої землі. ну, а найголовніше - закон про землю, з нього почали. Зеля поспішає і навіть перевиконує. Це вже тягне на програму максимум.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:28 Ответить
Щоб голосувати громадянин має мати регистрацію, тобто прописку. Щоб мати адресу треба або бути власником недвижухи, або мати контракт аренди житла... на Заході все не так просто, як комусь здається.
Якщо громадянин ЄС проживає більш ніж 3 місяці в ін.країні... то виникнуть проблеми з мед.страховкой, він має стати на консульский облік і т.д.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:32 Ответить
Щось не видно було щоб давали громадянство захисникам України з їнших країн, а тут така нечувава щедрість роздають громадянство кому не попадя тим хто не разу не був в Україні, не воював, не працював, не волонтерив, значить тут інша мета чим захист країни, схоже на легалезацію іноземних паспортів восокопосадовців,таких як Арахамія і таких тисячи ждунів при владі, а друга мета це скупка землі.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:32 Ответить
Для чого ? Зелені покидьки нищать державу щодня
показать весь комментарий
18.06.2025 19:51 Ответить
если паспорт уже получен (или будет получен) - то как "не допустят"? отменят украинский? или скажут, что мы кацапского паспорта не видим и не признаем, это фикция, работайте, дорогой товарищ, дальше судьей\депутатом\прокурором\министром без проблем? в этом смысл закона? или палками будут бить?
а если завтра Трамп признает Крым кацапским (или та же Угорщина, ну или Польша за бабло) - то панов Смелянского или там Умерова или остальных - тоже палками бить?
зачем такой ораве д*билов и обслуги три года платить ахренительное бабло во время войны? лучше б оружия наделали.
единственное - что всяких "иностранцев" теперь официально могут таскать по "тцк" при желании - пусть доказывают, что не верблюды двойные граждане.
показать весь комментарий
18.06.2025 20:17 Ответить
і дуже добре утилізують населення, щоб нікому було бунти чи революцію провдити..

Країна Мрій
показать весь комментарий
18.06.2025 20:18 Ответить
в смысле - на высшую меру?
показать весь комментарий
18.06.2025 20:32 Ответить
Есть гражданство больше символическое (допустим венгр проживает много лет в Канаде -
гражданство, прописка, налоги, социалка , участие в выборах , армия ) и имеет гражданство Венгрии (по крови, родственники ), где он считается гражданином ,проживающим за границей.
Не платит налогов ,не имеет там внутреннего паспорта ,прописки и ТП.
показать весь комментарий
18.06.2025 20:47 Ответить
Ішак та зелені виродки мастять лижі. Будемо сподіватись на успішний відстріл при спробі втечі.
показать весь комментарий
18.06.2025 20:59 Ответить
Рада приняла закон о многоженстве. https://t.me/DmitryKorneychuk/11863 Дмитро Корнійчук
показать весь комментарий
18.06.2025 21:11 Ответить
Згоден на 125 %. Зелені продовжують хитати човен. С ... ки ...
показать весь комментарий
18.06.2025 21:20 Ответить
1. Потрібно новий Закон читати. Я колись проект проглядав, давно, там багато про що було.
2. Трумп, не Трумп ... Європа може з США і не погодитись.
3. Польща, навряд чи. Це доволі близько до неї. Угорщина - це інше.
показать весь комментарий
18.06.2025 21:23 Ответить
Ну??? На нам закон!!!! Без зміни конституції!!!
а земля, продана резидентам, які отримають друге громадянство не вилучається з власності! Тож!!!
влада жидів скупила нашу землю, отримавши друге громадянство і відмовившись від Українського, автоматично передає нашу, ***** землю у власність хузнакого!!! Це все, чого хотів і зробив цей зелений гандон!!!!!
показать весь комментарий
18.06.2025 21:29 Ответить
Для добровольців вже давно прийняли окремий закон , так що нічого тут вішати локшину на вуха.
показать весь комментарий
18.06.2025 21:49 Ответить
Конституція вище законів,а в ній не дозволено множинне громадянство
показать весь комментарий
18.06.2025 21:50 Ответить
Який закон? Як називається?
показать весь комментарий
18.06.2025 21:51 Ответить
Це не для продажу землі. Шоб ні в кого не було сумнівів, зелена команда буде фальсіфікувати з цими приколами вибори в Дії.
показать весь комментарий
18.06.2025 22:13 Ответить
Страница 2 из 3