21957 посетителей онлайн

Рада приняла законопроект о множественном гражданстве в Украине

Множественное гражданство в Украине. Рада поддержала законопроект

Верховная Рада поддержала законопроект №11469 о введении института множественного гражданства в Украине.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, передает Цензор.НЕТ.

Решение поддержали 243 нардепа.

Закон о множественном гражданстве. Что поддержала Рада

Законопроект о множественном гражданстве

8 августа 2024 года президент Владимир Зеленский вынес на рассмотрение парламента проект закона о множественном гражданстве.

Президент предлагает, чтобы множественность гражданства (подданства) допускалась в таких случаях:

  • одновременное приобретение ребенком по рождению гражданства Украины и гражданства другого государства;
  • приобретение ребенком, который является гражданином Украины, гражданства своих усыновителей-иностранцев;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины другого гражданства вследствие брака с иностранцем;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины, который достиг совершеннолетия, другого гражданства вследствие применения законодательства о гражданстве иностранного государства, если такой гражданин Украины не получил документ, подтверждающий наличие у него гражданства другого государства;
  • приобретение гражданства Украины в упрощенном порядке для иностранцев, являющихся гражданами государств, которые входят в перечень тех, кто может получить гражданство в упрощенном порядке;
  • приобретение гражданином Украины гражданства государств из перечня тех, чьи граждане приобретают гражданство Украины в упрощенном порядке.

В то же время множественность гражданства не будет допускаться в отношении людей, которые имеют гражданство России (то есть страны, признанной Верховной Радой государством-агрессором / государством-оккупантом) или государства, которое не признает территориальную целостность и суверенитет Украины.

Топ комментарии
+75
Стаття 4 Конституції України "В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом"
показать весь комментарий
18.06.2025 11:16 Ответить
+52
О чим зайняті, виродки. Громадянства іноземні получать зібрались...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
+41
і раптом, як посипалися кацапські паспорти зі всіх щілин!
оце, я розумію.
таке враження, що знову запрацював шалений принтер.
приймають все поспіль, як перед смертю.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Ні, не дає, для громадянства Німеччини свої процедури. Так, якоюсь мірою шлюб з німцем чи німкенею впливає на отримання громадянства, але там свої окремі процедури для його отримання.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:20 Ответить
А що в цьому поганого?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
Ви так пишете, нібито відсутність цього закону якось не давала офіційно набувати інших громадянств раніше.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:25 Ответить
Цю совкову маячню давно пора змінити.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:28 Ответить
ми вже таке маємо і там і будь-де!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:32 Ответить
Так через кілька років шлюбу можна отримати паспорт, тільки не автоматом а треба подавати заявку і в деяких країнах здавати іспити.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:37 Ответить
Не було. Було "дишло " яким всі успішно користувалися
показать весь комментарий
18.06.2025 11:44 Ответить
Так це і чудово бо ті хто в Україні вирішили так долю що прийшлося імігрувати,ттепер буде навпаки.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:53 Ответить
А кормитися з чого вони будуть ?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:15 Ответить
думаєш так просто отримати громадянство словаччини та угорщини ?
якщо не маєш родинних звзязків або не працював наприклад у словаччині 2 роки сплачуючи податки, хрін ти отримаєш аусвайс.
зараз не нулльові коли мадярський паспорт продавали за пачку сигарет, але потім багато "угорців" тих паспортів позбулось коли перетинали угорський кордон і ні слова не розуміли на "рідній" мові
показать весь комментарий
18.06.2025 12:18 Ответить
По перше не смішіть мене про розвинені країни. Я можу сильно поспорити про розвиток людей в тих країнах. По друге, рабство може проявлятися в різних видах і в Європі ті ж самі раби які думають що вони вільні і з кожним роком стає все гірше. По третє, Європа зараз не воює з Сосією яка намагається знищити різними способами всіх українців.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:23 Ответить
За каденції Зе війна не закінчиться .
показать весь комментарий
18.06.2025 12:25 Ответить
боже яка дурня, на західній КУПУВАЛИ паспорти щоб мати можливіть спокійно працювати в єс.
не порівнюй це зі сходом, хоча знаю людей які брали кацапські паспорти щоб там на параші бізнесом займатись.
і так мадяри претендують на території всіх сусідніх країн, від нас доречі не так вже і багато "вимагають" але хто шовікам дасть відновити велику мадярію ?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:34 Ответить
Порозривають паспорти - це не подвійне громадянство, це зміна громадянства
показать весь комментарий
18.06.2025 13:02 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 14:00 Ответить
Резидентом вважається лише той, хто впродовж року знаходився в країні 183 дні. Інши, з другим чи третім паспортом, є громадянами, а не резидентами.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:33 Ответить
Это скорее для того чтобы украинцы могли получить паспорта других стран, без обязательного отказа от украинского паспорта.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:41 Ответить
Не волнуйтесь. Судя по статистике Европа неохотно выдает украинцам свои паспорта.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:49 Ответить
Правильно роблять. Повертатись в Руїну - безуміє
показать весь комментарий
18.06.2025 15:42 Ответить
А до цього закону хто заважав таку схему прокрутити?
показать весь комментарий
18.06.2025 15:53 Ответить
Ну Конституція передбачає "Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов'язком громадян України." Але ж мільйонів ухилянтів не дуже хвилює це положення Конституції, за них воюють тисячі іноземців, які б хотіли отримати громадянство України, ще є іноземні волонтери і т.д. Так що було б цілком логічно надати можливість мати множинне громадянство. Тим більше, що у світі багато країн практикують подібне.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:10 Ответить
налоговые вопросы возникают у любого эмигранта, и этот закон не меняет ровно ничего. Эмигрант обращается к налоговому консультанту, собирает справки, и т.д.
Ну а с мобилизацией еще проще - наличие второго гражданства не освобождает от нее (и собственно вообще ни от чего не освобождает).
показать весь комментарий
18.06.2025 16:51 Ответить
дурниці? буквально декілька місяців тому угри роздавали паспорти на закарпатті
показать весь комментарий
18.06.2025 16:58 Ответить
Що за "які нафіг ухилянти?" Це ті ухилянти, які є громадянами України і не виконують закон про мобілізаію і воєний стан. До війни наш мобрезерв оцінювався в 5 млн. Зараз в силах оборони максимум 1 млн. А ми щоденно здаємо потрохи території чере те що в окопах немає піхоти. Праві, можливо, виступали проти цього закону, виходячи з того, що "українські козаки" - свідомі, волелюбні, патріоти, які будуть захищати країну. Але реальність виявилась зовсім не такою.
показать весь комментарий
18.06.2025 17:05 Ответить
І що? Закону тоді ще не було, це помішало їм "роздавати " паспорти?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:07 Ответить
вже сотні тисяч людей в Україні мають громадянство країн ЄС, крім українського. Ніяким сепаратизмом це не загрожує. Його використовують тільки для поїздок і проживання в Європі. А після війни ще мільйони біженців захочуть залишитися в Європі, США, Канаді і т.д. Це робиться, щоб вони могли мати вибір і не втрачали звязок з Україною.
показать весь комментарий
18.06.2025 17:23 Ответить
Чого?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:28 Ответить
Так хлопці з фронту прийдуть - порядок наведуть!!! У, бійся, буржуй!!
показать весь комментарий
18.06.2025 17:49 Ответить
Про демобілізацію. Мобілізація триває більше трьох років
показать весь комментарий
18.06.2025 18:24 Ответить
Якщо між державами не має договору про запобігання подвійного оподаткування, то мусить платити податки в обох країнах і наперед... довідки, можливість списання частки сумми податків відбувається по закінченню року...відповідно до класу оподаткування і ін.чинникам... також має значення 183 доби перебування на территорії країни... є багато нюансів...
показать весь комментарий
18.06.2025 19:07 Ответить
Ніде і ніхто автоматом громадянство не отримує. В разі одруження, треба мінімум 4 роки прожити в шлюбі і т.д.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:16 Ответить
Ні, не так: громадянин України на территорії України не вважається громадянином іншої країни і до нього застосовується ЛИШЕ укр.законодавство.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:23 Ответить
Ти чого за всіх розписуєшся? Сам де? Я, проживши понад 20 років за кордоном, приїхав з початком війни пішов в ЗСУ. І ти ще будеш виступати від імені свідомих українців, яке ти до них має відношення? Ухилянт іпсошний.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:23 Ответить
Щоб голосувати громадянин має мати регистрацію, тобто прописку. Щоб мати адресу треба або бути власником недвижухи, або мати контракт аренди житла... на Заході все не так просто, як комусь здається.
Якщо громадянин ЄС проживає більш ніж 3 місяці в ін.країні... то виникнуть проблеми з мед.страховкой, він має стати на консульский облік і т.д.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:32 Ответить
если паспорт уже получен (или будет получен) - то как "не допустят"? отменят украинский? или скажут, что мы кацапского паспорта не видим и не признаем, это фикция, работайте, дорогой товарищ, дальше судьей\депутатом\прокурором\министром без проблем? в этом смысл закона? или палками будут бить?
а если завтра Трамп признает Крым кацапским (или та же Угорщина, ну или Польша за бабло) - то панов Смелянского или там Умерова или остальных - тоже палками бить?
зачем такой ораве д*билов и обслуги три года платить ахренительное бабло во время войны? лучше б оружия наделали.
единственное - что всяких "иностранцев" теперь официально могут таскать по "тцк" при желании - пусть доказывают, что не верблюды двойные граждане.
показать весь комментарий
18.06.2025 20:17 Ответить
в смысле - на высшую меру?
показать весь комментарий
18.06.2025 20:32 Ответить
Есть гражданство больше символическое (допустим венгр проживает много лет в Канаде -
гражданство, прописка, налоги, социалка , участие в выборах , армия ) и имеет гражданство Венгрии (по крови, родственники ), где он считается гражданином ,проживающим за границей.
Не платит налогов ,не имеет там внутреннего паспорта ,прописки и ТП.
показать весь комментарий
18.06.2025 20:47 Ответить
Рада приняла закон о многоженстве. https://t.me/DmitryKorneychuk/11863 Дмитро Корнійчук
показать весь комментарий
18.06.2025 21:11 Ответить
Згоден на 125 %. Зелені продовжують хитати човен. С ... ки ...
показать весь комментарий
18.06.2025 21:20 Ответить
1. Потрібно новий Закон читати. Я колись проект проглядав, давно, там багато про що було.
2. Трумп, не Трумп ... Європа може з США і не погодитись.
3. Польща, навряд чи. Це доволі близько до неї. Угорщина - це інше.
показать весь комментарий
18.06.2025 21:23 Ответить
Ну??? На нам закон!!!! Без зміни конституції!!!
а земля, продана резидентам, які отримають друге громадянство не вилучається з власності! Тож!!!
влада жидів скупила нашу землю, отримавши друге громадянство і відмовившись від Українського, автоматично передає нашу, ***** землю у власність хузнакого!!! Це все, чого хотів і зробив цей зелений гандон!!!!!
показать весь комментарий
18.06.2025 21:29 Ответить
Для добровольців вже давно прийняли окремий закон , так що нічого тут вішати локшину на вуха.
показать весь комментарий
18.06.2025 21:49 Ответить
Тут досить просто. Вони з допомогою цього будуть фальсифікувати вибори онлайн чи в Дії.
показать весь комментарий
18.06.2025 22:14 Ответить
Тобто, після закінчення депутатської каденції всі 450 відкормлених хряків народних депутатів України на війну не мобілізуються, бо з'ясується що вони громадяни інших країн Кіпру, Майорки і Лазурного узбережжя Франції.
показать весь комментарий
18.06.2025 22:28 Ответить
а насильно можна залишити українця українцем? якщо він з угорським паспортом і запросе захисту в угро-консула? а укр паспорт кине в морду.
показать весь комментарий
18.06.2025 23:07 Ответить
Прийнятий закон створює умови не для повернення українців, а для їхнього виштовхування за кордон. Натомість - відкриває двері для мігрантів. Наприклад, громадяни Ізраїлю чи Китаю заїжджають по своєму паспорту, отримують дозвіл на проживання, а з часом - і український паспорт. І таких - буде все більше. Уже неодноразово лунало: «Ми всі скоро повернемось в Україну, бо тут найкраще місце для життя». Нації, що не спроможні відстояти своє майбутнє, будуть прагнути «позичити» у нас наше - за яке ми платимо життями кращих.

І це - не припущення. В Україні вже є ті, хто має два громадянства і спокійно залишає країну. Переважно це - чоловіки мобілізаційного віку. Якщо такий чоловік на вулиці зустріне представника ТЦК, він просто покаже паспорт іншої держави - і мобілізації уникне.

Але найстрашніше - влада готує ґрунт для заміни українців. Не збереження нації, а її розчинення.

Якщо хтось із можновладців уявив себе Черчиллем, Рузвельтом чи Наполеоном - нагадаю: були ще Македонський, Калігула і Цезар. Але Україна - не імперія, і для самозакоханих диктаторів у ній немає місця. (Павло Жеребівський)
показать весь комментарий
18.06.2025 23:11 Ответить
Конституція вже не Закон!??? а, на Паузі ж!!!
показать весь комментарий
18.06.2025 23:53 Ответить
тобі мозок в черепній коробці пора змінити... походу, ще з дитинства..
показать весь комментарий
18.06.2025 23:55 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 23:56 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 23:57 Ответить
Ти іншим предьявляєш.. а ти сам то коли почнеш створювати таку країну???

він же про це і говорить.. громадянство це те, чим ПОТРІБНО би було пишатися. а "слуги диявола" роблять це ганьбою!
показать весь комментарий
18.06.2025 23:59 Ответить
а це тут до чого??зміщення акцентів??
показать весь комментарий
19.06.2025 00:01 Ответить
буле незаконно, і каралось, не відпускалось, штрафи і т.п. тепер же "законно".
правда "для ізбранних" буде
показать весь комментарий
19.06.2025 00:02 Ответить
логіку собі придбай.. інакше навіщо тоді той антиконституційний закон приймався??? задля чого? з якою цілью? яка його суть? назву вкури..
показать весь комментарий
19.06.2025 00:04 Ответить
тобто тцк і поліце - основні ухилянти - подібні до тебе, вже мають куплені паспорти інших держав? ти це сказати хтів?
показать весь комментарий
19.06.2025 00:06 Ответить
Вона Конституцію не читала.. бо їй від того очі виїдає...
показать весь комментарий
19.06.2025 00:07 Ответить
а ти по трасі задом їздиш?
почни зі статті 3, 17, 19, 21, 22, 24, 27, 28, 29 Конституції. може помудрієш..
показать весь комментарий
19.06.2025 00:09 Ответить
іди випий що седативного, захисничок .
тобі хтось щось винен? добровільно взяв на себе обовязки - то і виконуй!
а до інших - зась! а то заставлю піти електриком, слюсарем, сантехніком, грозом, зварювальником, електронщиком, радіотехніком, інженером, програмістом, прибиральником..
показать весь комментарий
19.06.2025 00:11 Ответить
кому в проституції хороше?? чмирькам, котрі від ЧМОшників за обопільне ще і гроші отримують???
показать весь комментарий
19.06.2025 00:12 Ответить
та воно дурне! йому, бач, "ухилянти" жити не дають.. бусифікують, напевно, порушують його права! ))))
показать весь комментарий
19.06.2025 00:13 Ответить
виштовхування через зачинені (всупереч Конституції) кордони?? ти що палиш, які наркотики вживаєш??.
показать весь комментарий
19.06.2025 00:15 Ответить
в тебе дитячий інтелект..
по твоїх же "аргументах" взагалі не має бути ніяких паспортів, і привязок до держав-країн! але ти не помічаєш цього!
показать весь комментарий
19.06.2025 00:17 Ответить
потужнічає ...
показать весь комментарий
19.06.2025 00:19 Ответить
чия, твоя?? прикордонника-корупціонера-виконавцязлочиннихнаказів?
показать весь комментарий
19.06.2025 00:20 Ответить
якщо це фраза "ні про що" - то твій інтелект ні про що! може це тому що в тебе проблеми зі значенням слова "єдине"??
показать весь комментарий
19.06.2025 00:21 Ответить
обовязки лишень при користуванні привілеями повноважень..
не плутай тепле з мягким!
показать весь комментарий
19.06.2025 00:23 Ответить
Закон існує
показать весь комментарий
19.06.2025 01:36 Ответить
Внутрішні інструкції тецекістів і прикордонників вище за всю оцю байду
показать весь комментарий
19.06.2025 04:31 Ответить
це не верховна рада . це шобло істот якими керує зелений офіс . як таку ***** під час війни можна приймати . у нас немає в порядку денному законопроектів які потрібніші для держави ???цьому зеленому дурдому не видно ні кінця ні краю . я не фанат ю. тимошенко але те про що вона сказала з трибуни це на 1000% вірно
показать весь комментарий
19.06.2025 06:45 Ответить
Іноді мені вважається, що я й досі дивлюсь той всратий серіал......
показать весь комментарий
19.06.2025 08:03 Ответить
Дуже "актуальне питаня" в той час як ворог не припиняє свій наступ і щоночі обстрілює і руйнує наші міста.
показать весь комментарий
19.06.2025 08:05 Ответить
Тільки ніхто його поки , що не бачив.
показать весь комментарий
19.06.2025 08:07 Ответить
Тепер всі такі можуть втікати за кордон. Не можуть же не пустити громадянина іншої держави. Підараси.
показать весь комментарий
19.06.2025 08:21 Ответить
І для продажу землі.
показать весь комментарий
19.06.2025 10:07 Ответить
Сказано, що громадянство України зможуть отримати, за бажанням, етнічні українці, які є громадянами інших держав.

Всі хто захочуть переїхати й колонізувати Україну напишуть, що вони етнічні українці.
показать весь комментарий
19.06.2025 10:39 Ответить
Тому і по іншим причинам, наразі можна було прийняти тільки закон, що громадяни України, які виїхали з України, і якщо з цього моменту захочуть прийняти інше громадянство, українське громадянство не втрачають. А широкий закон залишити на потім.
показать весь комментарий
19.06.2025 10:52 Ответить
Тільки "батьківщина" проголосувала проти закону.
Імітація опозиції і хитрі технології.
Якщо б їх голосів не вистачало для прийняття закону, то проголосували б ЗА.
показать весь комментарий
19.06.2025 10:56 Ответить
До чинного закону вносятся зміни. Коли їх буде визнано неконституційними, закон продовжить діяти
показать весь комментарий
20.06.2025 09:35 Ответить
Можете конкретно вказати: яким законом передбачено українське громадянство?
показать весь комментарий
20.06.2025 09:46 Ответить
Ст. 4 Основного закону
показать весь комментарий
20.06.2025 10:17 Ответить
Єдине громадянство (стаття 4 Конституції) - це не закон про громадянство.
Вкажить: яким законом визначається громадянство України.
показать весь комментарий
20.06.2025 10:35 Ответить
Давно эта тема болела, таки решил высказаться.
Этот закон(опроект) "воняет чем то левым" и сейчас объясню почему, как по мне.
Предистория: я живу в Польше от 2012 года, на сегоняшний день у меня Польский паспорт, итак:
Что дает мне этот закон?
Да ровным счетом нифига!!!!
итак:
-----
Ухвалений закон дає їм можливість легалізуватися, задекларувати інше своє громадянство і не ховатися із цим, як було досі.
-----
Внимание вопрос, а какого бантика я должен легализировть свой Польский паспорт?
в целом о чем идет речь с этой "легализацией"????
Мой Польский паспорт есть легальный со всех сторон и одобрение Украины он не требует.
Более того, в отношениях с государством Украина, гражданин с пасспортом другой страны будет трактоватьсяТОЛЬКО И ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО КАК гражданин Украины. То есть для меня исключений не будет.
То есть я как гражданин Польши в Украину не смогу вьехать.
Еще раз повторю вопрос, нафига мне "легализироваться" ?????????
***
чтобы не потерять гражданство Украины?
самое интересное, что как повод утраты Украинского гражданства в законопроекте есть добровольное вхождение в гражданство другой страны.......
развод еще тот, оооойййй да не смешите мои тапочки, а вы пробовали отказаться от Украинского гражданства, нет., ну так попробуйте !!!! реально, это еще тот квест при чем платный.

****
взято с открытых источников:

Відповідно до https://unity.gov.ua/vazhlyvo/vse-pro-mnozhynne-gromadyanstvo-ta-zakonoproyekt-%e2%84%9611469/ нового закону, громадянам України дозволено офіційно мати паспорти інших держав. Закон дає можливість отримати громадянство іншої країни без втрати українського. Пріоритет надаватиметься країнам ЄС, G7 і НАТО.
***
Вот тут самое вкусное, "дозволено офіційно мати паспорти інших держав" , а кто мне запретит:?
эээ агов, там на шхуне, вы шо бахнулись там??? КТО МНЕ ЗАПРЕТИТ ИМЕТЬ ГРАЖДАНСТВО ДРУГОЙ СТРАНЫ????!!!!!!
Я вас не собирался спрашивать, и мне начхать что вы там думаете.
ЮРИСДИКЦИЯ УКРАИНЫ НЕ РАСПРОСТРАНЯЕТСЯ НА ТЕРРИТОРИИ ЗАГРАНИЧНЫХ ГОСУДАРСТВ..
Если я получил гражданство другой страны, то значит 2 вещи: мое гражданство легально, на мнение МЗС Украины мне наср*ть, при чем официально.

еще один момент:
"автоматичне набуття громадянином України іншого громадянства внаслідок одруження з іноземцем;"
***
это полный ППЦ!!!!! Покажите мне страну, адекватную страну где после "одруження" супруг, ВНИМАНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!автоматом получает гражданство!!!!!!
Ребята в ВР что вы курите?
Во всех адекватных странах брак с гражданином страны дает привелегии, но бл**ь не гражданство автоматом!!!
Вы что реально людей за дебилов держите?????

А вот в том законе получение Украинского гражданства реально упрощено для большой категории людей... что то тут не так... ((((
показать весь комментарий
21.06.2025 01:14 Ответить
Давно треба було.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:11 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 11:17 Ответить
Ну а що ,Конституція на паузі...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:24 Ответить
Знову ця совкова маячня. Ну ніхто ніколи не стане особливим через те що народився на певній території.
Чем пишатися? Я ще розумію громадянство країн з високим рівнем життя і достатку, де людина живе в не копійки рахуе.
Ви спочатку створить таку Україну...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:27 Ответить
Так. І голос желєзняка-радіної разом з ригоаналами проголосував першими натискаючі на кнопки!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:29 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 11:30 Ответить
его просто не надо было давать всем кому не попадя в 91 а сейчас давать только за боевые заслуги...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:31 Ответить
У вас совкове мислення.В розвинених країнах місце народження не робить його рабом.А дає змогу жити де йому краще,і мати кілька паспортів за потреби.Інша справа робити тоді в країні такі умови щоб люди не повиїзжали в більшості. Бо їдуть ті хто не боїться працювати,бореться з викликами,навчається бере ініціативу в свої руки. І такі люди завжди потрібні в усіх країнах і їм залюбки дають громадянство.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:50 Ответить
Не смішіть,ато комусь у кого є гроші заважало щось купляти в Україні? Он боневтік всі ресурси передав "партнерами вони не мають паспорта Украины,про що ви хвилюєтеся?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:05 Ответить
Усі з російським паспортом тепер на коні.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:17 Ответить
Водночас множинність громадянства не допускатиметься щодо людей, які мають громадянство Росії (тобто країни, визнаної Верховною Радою державою-агресором / державою-окупантом) або держави, яка не визнає територіальну цілісність і суверенітет України.
Джерело: https://censor.net/ua/n3558547
показать весь комментарий
18.06.2025 12:21 Ответить
Формально - ні. У них відповідальність громадянина. На нашій території вони мають відповідати за нашими законами.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:22 Ответить
справа ж не в тих баранах, які отримають паспорт. справа в територіях, на які вже претендують угри, словаки, поляки, румуни, навіть молдова. дивись 2014р. днр/лнр та ру паспорти.
барани то засіб, а не мета.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:26 Ответить
Ну тоді наведіть приклади в яких країнах громадянам заборонено або обмеження на голосування?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:32 Ответить
Ви реально вважаєте що ви наприклад як резидент зможете відстояти свої права в українських судах з не резидентом у якого купа грошей?))
показать весь комментарий
18.06.2025 12:34 Ответить
як не доганяєш - розповім. завтра там перелякані ухилянти отримають паспорти, післязавтра заявлять про автономії, а там одразу референдум і "в родную гавань". Звісно зацікавлені уряди це приховано підтримають. а в Україні зараз нема ні сил ні засобів з цим боротись.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:40 Ответить
Страница 1 из 3