21320 посетителей онлайн

Рада приняла законопроект о множественном гражданстве в Украине

Множественное гражданство в Украине. Рада поддержала законопроект

Верховная Рада поддержала законопроект №11469 о введении института множественного гражданства в Украине.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, передает Цензор.НЕТ.

Решение поддержали 243 нардепа.

Закон о множественном гражданстве. Что поддержала Рада

Законопроект о множественном гражданстве

8 августа 2024 года президент Владимир Зеленский вынес на рассмотрение парламента проект закона о множественном гражданстве.

Президент предлагает, чтобы множественность гражданства (подданства) допускалась в таких случаях:

  • одновременное приобретение ребенком по рождению гражданства Украины и гражданства другого государства;
  • приобретение ребенком, который является гражданином Украины, гражданства своих усыновителей-иностранцев;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины другого гражданства вследствие брака с иностранцем;
  • автоматическое приобретение гражданином Украины, который достиг совершеннолетия, другого гражданства вследствие применения законодательства о гражданстве иностранного государства, если такой гражданин Украины не получил документ, подтверждающий наличие у него гражданства другого государства;
  • приобретение гражданства Украины в упрощенном порядке для иностранцев, являющихся гражданами государств, которые входят в перечень тех, кто может получить гражданство в упрощенном порядке;
  • приобретение гражданином Украины гражданства государств из перечня тех, чьи граждане приобретают гражданство Украины в упрощенном порядке.

В то же время множественность гражданства не будет допускаться в отношении людей, которые имеют гражданство России (то есть страны, признанной Верховной Радой государством-агрессором / государством-оккупантом) или государства, которое не признает территориальную целостность и суверенитет Украины.

Топ комментарии
+75
Стаття 4 Конституції України "В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом"
показать весь комментарий
18.06.2025 11:16 Ответить
+52
О чим зайняті, виродки. Громадянства іноземні получать зібрались...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
+41
і раптом, як посипалися кацапські паспорти зі всіх щілин!
оце, я розумію.
таке враження, що знову запрацював шалений принтер.
приймають все поспіль, як перед смертю.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
показать весь комментарий
18.06.2025 23:56 Ответить
показать весь комментарий
18.06.2025 23:57 Ответить
Ти іншим предьявляєш.. а ти сам то коли почнеш створювати таку країну???

він же про це і говорить.. громадянство це те, чим ПОТРІБНО би було пишатися. а "слуги диявола" роблять це ганьбою!
показать весь комментарий
18.06.2025 23:59 Ответить
а це тут до чого??зміщення акцентів??
показать весь комментарий
19.06.2025 00:01 Ответить
буле незаконно, і каралось, не відпускалось, штрафи і т.п. тепер же "законно".
правда "для ізбранних" буде
показать весь комментарий
19.06.2025 00:02 Ответить
логіку собі придбай.. інакше навіщо тоді той антиконституційний закон приймався??? задля чого? з якою цілью? яка його суть? назву вкури..
показать весь комментарий
19.06.2025 00:04 Ответить
тобто тцк і поліце - основні ухилянти - подібні до тебе, вже мають куплені паспорти інших держав? ти це сказати хтів?
показать весь комментарий
19.06.2025 00:06 Ответить
Вона Конституцію не читала.. бо їй від того очі виїдає...
показать весь комментарий
19.06.2025 00:07 Ответить
а ти по трасі задом їздиш?
почни зі статті 3, 17, 19, 21, 22, 24, 27, 28, 29 Конституції. може помудрієш..
показать весь комментарий
19.06.2025 00:09 Ответить
іди випий що седативного, захисничок .
тобі хтось щось винен? добровільно взяв на себе обовязки - то і виконуй!
а до інших - зась! а то заставлю піти електриком, слюсарем, сантехніком, грозом, зварювальником, електронщиком, радіотехніком, інженером, програмістом, прибиральником..
показать весь комментарий
19.06.2025 00:11 Ответить
кому в проституції хороше?? чмирькам, котрі від ЧМОшників за обопільне ще і гроші отримують???
показать весь комментарий
19.06.2025 00:12 Ответить
та воно дурне! йому, бач, "ухилянти" жити не дають.. бусифікують, напевно, порушують його права! ))))
показать весь комментарий
19.06.2025 00:13 Ответить
виштовхування через зачинені (всупереч Конституції) кордони?? ти що палиш, які наркотики вживаєш??.
показать весь комментарий
19.06.2025 00:15 Ответить
в тебе дитячий інтелект..
по твоїх же "аргументах" взагалі не має бути ніяких паспортів, і привязок до держав-країн! але ти не помічаєш цього!
показать весь комментарий
19.06.2025 00:17 Ответить
потужнічає ...
показать весь комментарий
19.06.2025 00:19 Ответить
чия, твоя?? прикордонника-корупціонера-виконавцязлочиннихнаказів?
показать весь комментарий
19.06.2025 00:20 Ответить
якщо це фраза "ні про що" - то твій інтелект ні про що! може це тому що в тебе проблеми зі значенням слова "єдине"??
показать весь комментарий
19.06.2025 00:21 Ответить
обовязки лишень при користуванні привілеями повноважень..
не плутай тепле з мягким!
показать весь комментарий
19.06.2025 00:23 Ответить
где делась "воинская повинность" у женщин (ДО этого "закона")????
показать весь комментарий
19.06.2025 00:24 Ответить
а по факту, в реалі країна - Закони ВР вищі за Конституцію, а Постанови КабМіну - вищі за Закони та тим більше за Конституцію!!!
показать весь комментарий
19.06.2025 00:25 Ответить
Іноді мені вважається, що я й досі дивлюсь той всратий серіал......
показать весь комментарий
19.06.2025 08:03 Ответить
***@ніврот репедасти
показать весь комментарий
18.06.2025 11:33 Ответить
Я назвав статтю так-Влада порушила 4 ст Конституції України прийнявши множинне громадянство.А не так толерантно як ви назвали.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:30 Ответить
Огляд від ШІ

Стаття 4 Конституції України визначає, що в Україні існує єдине громадянство. Це означає, що людина може бути громадянином України лише за одним громадянством. Крім того, в цій статті зазначено, що підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом. /////Ти міг би бути чудовим політиком.Бо саме чудовий політик може пояснити своїм виборцям як він збирається втопити слона в столовій ложці.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:49 Ответить
Не було. Було "дишло " яким всі успішно користувалися
показать весь комментарий
18.06.2025 11:44 Ответить
Яки взагалі закони можно зараз приймати , якщо в. рада нелегітимна, президент нелегітимний?👈
А чи існує українське громадянство? - Згідно статті 92 Конституції України - громадянство визначається законом, → а закона про громадянство України не існує.
показать весь комментарий
18.06.2025 22:49 Ответить
Тільки ніхто його поки , що не бачив.
показать весь комментарий
19.06.2025 08:07 Ответить
Можете конкретно вказати: яким законом передбачено українське громадянство?
показать весь комментарий
20.06.2025 09:46 Ответить
Єдине громадянство (стаття 4 Конституції) - це не закон про громадянство.
Вкажить: яким законом визначається громадянство України.
показать весь комментарий
20.06.2025 10:35 Ответить
Українці ж розуміють що то не для них "закон"?! Це для колонізаторів що сидітимуть у Швейцарії,Ізраїлі,США,Британії й завдяки цій оборудці,отримають доступ до всіх ресурсів,скупки підприємств і,найперше,земель в Україні! А кілька десятків чи сотень тисяч"громадян",за потреби,можуть впливати й на результати виборів!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:59 Ответить
Перераховані Вами категорії "ініціативних" їдуть з України-невже Ви,насправді, вірите що українці Канади чи Британії поспішать у "країну мрій" Зеленського?!
показать весь комментарий
18.06.2025 12:06 Ответить
Ви так пишете, нібито відсутність цього закону якось не давала офіційно набувати інших громадянств раніше.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:25 Ответить
Громадянство в Україні повинно бути одне. І громадянин україни повинен пишатися своїм громадянством. Негативні наслідки прийняття цього закону Україна буде відчувати ще багато років поспіль.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:15 Ответить
А до того ж зміни до Конституції під час воєнного стану вносити заборонено
показать весь комментарий
18.06.2025 12:03 Ответить
автоматичне набуття громадянином України іншого громадянства внаслідок одруження з іноземцем; -- Это как вообще? Например девушка вышла замуж за немца и тут же автоматичски становится гражданкой ФРГ? А правительство Германии в курсе? ха-ха-ха
показать весь комментарий
18.06.2025 11:12 Ответить
Да я то знаю об этом, но судя по тексту того за что голосовали наши дерутаты, они явно мимо темы
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
Щось не видно було щоб давали громадянство захисникам України з їнших країн, а тут така нечувава щедрість роздають громадянство кому не попадя тим хто не разу не був в Україні, не воював, не працював, не волонтерив, значить тут інша мета чим захист країни, схоже на легалезацію іноземних паспортів восокопосадовців,таких як Арахамія і таких тисячи ждунів при владі, а друга мета це скупка землі.
показать весь комментарий
18.06.2025 19:32 Ответить
зараз на західній отримаємо декілька мільйонів з паспортами угорців та словаків (від страху перед мобілізацією). потім автономії з сепаратизмом. ска.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:22 Ответить
ну а тепер це узаконено і жодна СБУ не в праві щось з цим робить - бо то вже іноземці.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:48 Ответить
а що в цьому доброго? всі ухилянти зараз порозривають українські паспорти, та отримають інші. З тих залишків 20 млн населення, залишиться від сили 5-6 млн, і то стариків.
От на виборах у всих кандидатів буде по 10 паспортів. Це добре?
Простому люду з цього користі ніякої, а от владі для торгівлі землею, та узаконенні корупції ЗОЛОТЕ ДНО.
Це лише доб'є Україну.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
справа ж не в тих баранах, які отримають паспорт. справа в територіях, на які вже претендують угри, словаки, поляки, румуни, навіть молдова. дивись 2014р. днр/лнр та ру паспорти.
барани то засіб, а не мета.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:26 Ответить
як не доганяєш - розповім. завтра там перелякані ухилянти отримають паспорти, післязавтра заявлять про автономії, а там одразу референдум і "в родную гавань". Звісно зацікавлені уряди це приховано підтримають. а в Україні зараз нема ні сил ні засобів з цим боротись.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:40 Ответить
як це формально? коли в чувака є паспорт іншої країни - він громадянин і має захист тієї країни.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:43 Ответить
дурниці? буквально декілька місяців тому угри роздавали паспорти на закарпатті
показать весь комментарий
18.06.2025 16:58 Ответить
тоді так, сбу розігнало ту контору
показать весь комментарий
18.06.2025 17:15 Ответить
а насильно можна залишити українця українцем? якщо він з угорським паспортом і запросе захисту в угро-консула? а укр паспорт кине в морду.
показать весь комментарий
18.06.2025 23:07 Ответить
Прийнятий закон створює умови не для повернення українців, а для їхнього виштовхування за кордон. Натомість - відкриває двері для мігрантів. Наприклад, громадяни Ізраїлю чи Китаю заїжджають по своєму паспорту, отримують дозвіл на проживання, а з часом - і український паспорт. І таких - буде все більше. Уже неодноразово лунало: «Ми всі скоро повернемось в Україну, бо тут найкраще місце для життя». Нації, що не спроможні відстояти своє майбутнє, будуть прагнути «позичити» у нас наше - за яке ми платимо життями кращих.

І це - не припущення. В Україні вже є ті, хто має два громадянства і спокійно залишає країну. Переважно це - чоловіки мобілізаційного віку. Якщо такий чоловік на вулиці зустріне представника ТЦК, він просто покаже паспорт іншої держави - і мобілізації уникне.

Але найстрашніше - влада готує ґрунт для заміни українців. Не збереження нації, а її розчинення.

Якщо хтось із можновладців уявив себе Черчиллем, Рузвельтом чи Наполеоном - нагадаю: були ще Македонський, Калігула і Цезар. Але Україна - не імперія, і для самозакоханих диктаторів у ній немає місця. (Павло Жеребівський)
показать весь комментарий
18.06.2025 23:11 Ответить
Потужний усе робить щоб знищити Україну
показать весь комментарий
18.06.2025 11:18 Ответить
Слуги з кацапськими та кіпрськими паспортами вже легалізували себе. Тепер легше можна буде вивезти награбоване. І моральне право Стефанчуку не муляло, коли голосували за цей закон? Важливіші закони нехай почекають - не на часі.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:20 Ответить
Краще б визначили процедуру позбавлення громадянства.
показать весь комментарий
18.06.2025 13:25 Ответить
реальні громадяни України - це ті, хто живуть в Україні, усі інші - одна назва. Але це потрібно владі для маніпуляцій, наприклад, з виборами. Коли долю людей, які живуть в Україні, зможуть вирішувати ті, хто давно вже тут не живе і не збирається тут жити.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
мене особисто мало цікавлять традиції, мене цікавить, коли закінчиться війна, бо від цього залежить виживання моєї родини, я зовсім не бажаю, щоб територія України була полем бою ще довго, бо так легко "перемагати" і "воювати", коли ти за кордоном, а не в Україні
показать весь комментарий
18.06.2025 11:38 Ответить
ХА ХА ХА!! Конституція ні не чули!! ААА В НАС КОНСТИТУЦІЯ НА ПАУЗІ ТАК ШО НЕ ХВИЛЮЄ!!!
показать весь комментарий
18.06.2025 12:06 Ответить
А завтра війна з УГОРЩИНУЮ ну то шо бушь робити?! ЗАКОН ПЕРЕПИСУВАТИ!!
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
зараз усі зеоені виродки подостають свої пачпорта з куркою і скажуть ачтоужеможна....
показать весь комментарий
18.06.2025 11:43 Ответить
Тепер всі такі можуть втікати за кордон. Не можуть же не пустити громадянина іншої держави. Підараси.
показать весь комментарий
19.06.2025 08:21 Ответить
Чергове порушення Конституції України.
показать весь комментарий
19.06.2025 02:32 Ответить
Для привладних, це найбільш важлива тема на сьогодні!
Московська війна, для служок та ригоАНАЛІВ у ВРУ і Стефанчука, то таке…
Іх гроші! уже за кордоном!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:13 Ответить
Це жахливо, бо жодна істота, що привела Україну до страшного сьогодення, чи то «реформами», чи то страшенною боротьбою за «здорову» націю, за «нову освіту», а на ділі знищення і освіти, і здоров'я, всі грантожери і будівники «маяків» в «світле» майбутнє України, ті хто боровсь з корупцією так завзято, що розплодив її у всі сфери нашого життя, хто крав краде і буде красти, тепер матимуть.надійний. дах - дпуге громадянство і вільний виїзд з країни з награбованим.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:14 Ответить
Воно в них усіх є. Піде процес легалізації іноземних панів на українськими рабами.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:15 Ответить
Для наших депів все до сраки, вони зробили так, що для України отаке заміжжя всім вручило статус іноземця.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:17 Ответить
Конституція в нас не на павузі....а в позі і її трахають у всі щіли депусрати оп кабмін в міру свого збочення. А воно в них безмежне.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:19 Ответить
А він сам хоч щось зробив аби з ним рахувались?
Силить як миша під віником
показать весь комментарий
18.06.2025 11:24 Ответить
Країну їх рабів. Таке собі село, яке їх годуватиме на відстані по монакам.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:26 Ответить
😢😢😢😢
І повна демотивація рабів, сорі ресурсу(
показать весь комментарий
18.06.2025 11:27 Ответить
Так. І голос желєзняка-радіної разом з ригоаналами проголосував першими натискаючі на кнопки!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:29 Ответить
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Так. Доречі це одна з основ прийняття цього закону. Там є про це мова.
Тепер ще кабмін, знов серучі на Конституцію, визначить список тих країн, громадянство яких автоматично дозволятиме займати певні посади у владі.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:46 Ответить
І одночасно рада ухвалила оце :Верховна Рада прийняла закон, який підвищила поріг недостовірного декларування для кримінальної відповідальності посадовців з 1,5 млн до 2,2 млн грн.

Красти можна!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:54 Ответить
І що на це каже Конституційний Суд?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:15 Ответить
Тобто тепер буде нова схема - купується, умовно, паспорт Молдови (при цьому змінюється прізвище) і людина може спокійно виїжджати за кордон...
показать весь комментарий
18.06.2025 11:19 Ответить
Наприклад, те, що Конституція прописує ЄДИНЕ законодавство і закон ПРЯМО суперечить їй?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:29 Ответить
Ви реально думаєте, що канадська діяспора, яка досі зберігає давні традиції (значно більше, аніж українці в Україні), голосуватиме за чинну владу?

Тут, швидше, мотивами є продаж землі та мутні схеми для депутатів/міністрів
показать весь комментарий
18.06.2025 11:30 Ответить
Порозривають паспорти - це не подвійне громадянство, це зміна громадянства
показать весь комментарий
18.06.2025 13:02 Ответить
Ідіотський комент! Які нафіг ухилянти? На городі бузина, а в Києві дядько!

Рекомендую подивитися на позицію правих сил по цьому закону, представники яких воюють із 2014 року. Свобода, Правий сектор, ЦК Азов - усі проти!

За множинне громадянство виступають переважно безродні космополіти!
показать весь комментарий
18.06.2025 16:30 Ответить
Можеш не старатися, боте подоляцький - одразу кілька провладних меседжів провладних у постах: - Конституція на паузі,
- у всьому винні ухилянти
- підтримка подвійного громадянства, проти якого виступають не лише праві, але і ЄС, і Батьківщина, і частина Голосу...
Комбо, короч!
показать весь комментарий
18.06.2025 18:14 Ответить
Свідомі українці виступають ПРОТИ подвійного громадянства! Зокрема, і ті, що в ЗСУ!
показать весь комментарий
18.06.2025 18:16 Ответить
Змінити можливо й треба, але ж:
1. Конституція має вищий пріоритет ніж законодавство.
2. Конституцію неможливо змінити під час дії воєнного стану.
3. Зміни і доповнення до Конституції можуть вноситися за ініціативою не менше однієї третини складу Верховної Ради або у порядку народної ініціативи, підтриманої підписами не менш одного мільйона виборців

Тобто, тут питання в порушенні конституції.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:37 Ответить
Ніхто не може поставити її на паузу, ні при яких умовах.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
Ні, не дає, для громадянства Німеччини свої процедури. Так, якоюсь мірою шлюб з німцем чи німкенею впливає на отримання громадянства, але там свої окремі процедури для його отримання.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:20 Ответить
А що в цьому поганого?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:23 Ответить
Для чого ? Зелені покидьки нищать державу щодня
показать весь комментарий
18.06.2025 19:51 Ответить
Більш актуально спростити процедуру відмови від громадянства.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:37 Ответить
ми вже таке маємо і там і будь-де!
показать весь комментарий
18.06.2025 11:32 Ответить
Рада приняла закон о многоженстве. https://t.me/DmitryKorneychuk/11863 Дмитро Корнійчук
показать весь комментарий
18.06.2025 21:11 Ответить
Нет такой путенской хотелки, которую слугонароды не воплотили бы в жизнь. Тупоголовые 73% идиоты своим тупым выбором в 2019 разваливают страну изнутри.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:51 Ответить
В нормальных странах идиотам не дают голосовать. В нормальных странах клоунов в президенты не выбирают. В нормальных страна депутаты и президент -патриоты своей страны а не какого то там азиатского бурятского болота.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:53 Ответить
І що там в кінці серіалу? Ви дивились цю гидоту?
показать весь комментарий
18.06.2025 11:57 Ответить
Тепер товариш Патрушев зможе легально керувати нашим клоуном, пан Єрмак стане не потрібним.
показать весь комментарий
18.06.2025 11:59 Ответить
Кінцева мета квартальної клоунади - розвал країни з середини. Все робится дуже послідовно і виборцям знищення рідної країни дуже подобаєтся. Більшист в 2019 взагалі голосувала за власну смерть.
показать весь комментарий
18.06.2025 12:08 Ответить
Якщо конституція на паузі, то і її гарант теж в тому самому місці. Що він тоді робить на Банковій?
показать весь комментарий
18.06.2025 12:15 Ответить
В Україні чудова конституція, але спеціально написана без конкретики. Стаття звучить "В Україні існує єдине громадянство." - це фраза ні про що. Ну да, немає в нас громадянства київської області, львівської, тощо. Це зовсім не означає, що "громадянин україни може мати лише одне громадянство" - як уявляєте ви і інші коментатори.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:38 Ответить
дивлюся, коментатори статтю зовсім не читали. Закон містить такі вимоги, які підходять лише дуже вузькій групі людей (ні, не депутатам). Чесно кажучи, сенсу в ньому взагалі немає.
показать весь комментарий
18.06.2025 16:44 Ответить
налоговые вопросы возникают у любого эмигранта, и этот закон не меняет ровно ничего. Эмигрант обращается к налоговому консультанту, собирает справки, и т.д.
Ну а с мобилизацией еще проще - наличие второго гражданства не освобождает от нее (и собственно вообще ни от чего не освобождает).
показать весь комментарий
18.06.2025 16:51 Ответить
Резидентом вважається лише той, хто впродовж року знаходився в країні 183 дні. Інши, з другим чи третім паспортом, є громадянами, а не резидентами.
показать весь комментарий
18.06.2025 14:33 Ответить
Громадянство - це права і обов'язки. Чи зможе/здатен/буде володар кількох паспортів виконувати свої обов'язки і де він налоги буде сплачувати?
показать весь комментарий
18.06.2025 14:38 Ответить
...вопрос: воинская повинность, мобилизация: в армии какой страны должен будет служить владелец "библиотеки" паспортов?
Или... ни в какой?
С правами. . Понятно, но как булет с обязанностями?
А с декларацией о доходах?
Где будут уплачены налоги?
Есть ответы на эти вопросы?
показать весь комментарий
18.06.2025 16:09 Ответить
Т.е. человек может быть призван на воинскую службу в двух и более странах, напр., в Израиле или Швейцарии или в Германии (если будет принят сотюответствующий закон), а налоги будет тоде платить, напр., в сша и в Украине?
Как это реально моде бути?
показать весь комментарий
18.06.2025 17:19 Ответить
Хоч так, але не тільки пуйлостан ворожий до України...
Недоречно і не на часі було прийняття цього закону адже, як він сообразується з Конституцієй... ? Це як телега попереду коняки... і з налог.кодексом, мобілізацієй і ін. Ніяк так навіщо було його принимати прям зараз? Немає інших справ?
показать весь комментарий
18.06.2025 18:50 Ответить
Страница 2 из 3