8403 посетителя онлайн

Россия накопила почти 2000 ракет различного типа, также наращивает производство "Шахедов", - ГУР

Запасы России ракет и дронов: ГУР раскрыло обновленные данные

По состоянию на июнь 2025 года Россия имеет в своем арсенале более 1950 стратегических ракет различных типов, включая баллистические, крылатые и гиперзвуковые ракеты. Также российские войска увеличивают производство БпЛА.

Об этом сообщили в ГУР МОУ, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на РБК-Украина.

Кроме того, по данным разведки, враг имеет тысячи ударных дронов Shahed-136 и их имитаторы.

Основные запасы ракет РФ включают:

  • до 500 баллистических ракет 9М723 "Искандер-М";
  • до 300 крылатых ракет 9М728/9М729 "Искандер-К";
  • до 260 крылатых ракет Х-101, которые запускают бомбардировщики Ту-95 и Ту-160;
  • до 280 крылатых ракет Х-22/Х-32 с бомбардировщиков Ту-22М3;
  • более 400 крылатых ракет 3М-14 "Калибр";
  • до 150 гиперзвуковых аэробаллистических ракет Х-47М2 "Кинжал" на истребителях МиГ-31К;
  • до 60 баллистических ракет KN-23 северокорейского производства.

По данным ГУР, РФ удалось нарастить производство отдельных ракет на 10-20%.

Ежемесячно россияне производят до 195 ракет, в частности:

  • до 60 ракет "Искандер-М";
  • до 20 "Искандеров-К";
  • до 60 "Х-101";
  • до 10 модернизированных Х-32;
  • до 30 калибров;
  • до 15 кинжалов.

Производство дронов

Кроме того, враг имеет более 6 тысяч ударных БПЛА типа "Герань-2" (Shahed-136), "Гарпия-А1", а также более 6 тысяч имитаторов ("Гербера").

По оценке ГУР, Россия способна производить до 170 таких дронов в сутки - ударных и имитаторов.

До конца текущего года Россия планирует нарастить производство БПЛА до 190 единиц/день.

Топ комментарии
+30
«Два-три рази, і вони закінчаться взагалі» (с)
показать весь комментарий
21.06.2025 11:48 Ответить
+19
І де наші 3 тисячі ракет і мільйони дронів які обіцяв "найвеличніший" ?
показать весь комментарий
21.06.2025 11:53 Ответить
+17
санкції працюють,економіка в дупі,.....так нам казали
показать весь комментарий
21.06.2025 11:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А як же - "два-три пуски"?
показать весь комментарий
01.08.2025 17:20 Ответить
Я теж стверджую що не зможе, поки корупціонери відповідають за цей напрямок, їм простіше клепати якісь х...ню рівня шкільного гуртка добавивши там свій відсоток чим зайнятись чимось технологічно складним. Закупивши багатоосеві станки, найнявши інженерів проектантів з досвідом та зарплатнею від 2тис євро

А те що ви називаєте заводами то совкові залишки з застарілим обладнанням, яке вже не має ніякої точності, з токарями, що сидять там тому що їх більше ніде не візьмуть, некомпетентними начальниками цехів і обвісом у вигляді родичів керівництва.
Наліплять плати рівня ардуїно на якесь совкове гівно, або залишки чеських чи гдрівських станків і розповідати про супер рішення. А ще можуть китайські доробки типу плазморізок взяти і це вся автоматизація.
Там навіть ерозійного станка нормального ніде немає, а якщо є то механізми давно зношені і от пиляють якусь х..ню з великими допусками.
показать весь комментарий
21.06.2025 17:49 Ответить
чмо зелене говорило про 1 000 000 дронів, це напевно про кацапські?
показать весь комментарий
21.06.2025 16:42 Ответить
Почав вже істерити, "учьоний"?
показать весь комментарий
21.06.2025 16:40 Ответить
шиз, закінчуй дзеркалити своє життя та йди за кораблем
показать весь комментарий
21.06.2025 16:37 Ответить
В тому і справа, що з твоїми "знаннями" тебе на підприємство, навіть, вантажником не беруть.
показать весь комментарий
21.06.2025 16:30 Ответить
Саме так. Для відвідувачів цього ресурсу асфальт винен, навіть, в тому, що самі по старості вже не добігають до туалету.
показать весь комментарий
21.06.2025 16:23 Ответить
Я б тобі накидав би посилань, але тут це не вітається. Навіть, на власні статті кількарічної давності.
показать весь комментарий
21.06.2025 16:19 Ответить
На тих, хто насмілився дещо з названого паном вивезти, і головне - застосувати по ворогу, хутко відкрили "дєла". І здається, ті сміливці досі під тими "дєламі" ходять.
показать весь комментарий
21.06.2025 16:18 Ответить
Чомусь гадав, що "асфальт" разом із "тротуарною плиткою" для відвідувачів цього ресурсу давно стали "іменами загальними". Виходить, помилявся...
показать весь комментарий
21.06.2025 16:15 Ответить
І у всіх країнах де кладуть асфальт і плитку в мегапромислових масштабах йде повномасштабна війна з втратою територій по 200 км2 в місяць?
показать весь комментарий
21.06.2025 16:09 Ответить
так 7 клас, хто мене візьме в магате, для цього ще й грушником тре бути

>в занедбаній халупі на просцятому дивані?

ліл, знов дзеркалиш власне життя?
показать весь комментарий
21.06.2025 16:09 Ответить
максимум - пошкоджують надземні об'єкти
показать весь комментарий
21.06.2025 16:08 Ответить
Згідний. Поки тут можна офігєнно прибарахлитись, що і внуками вистачить, втікати недоцільно. Куй дєньгі ,нє отходя от каси. А дурні холопи фронт ще тримають, а наївні партнери бабло ще дають і що дуже приємно -зовсім не контролюють куди воно зникає. То чого кіпішувати?
показать весь комментарий
21.06.2025 16:03 Ответить
А хіба в інших країнах не кладуть афальт і плитку? Всі живуть в багні?
показать весь комментарий
21.06.2025 15:54 Ответить
Вони навіть і не виїзджали.
показать весь комментарий
21.06.2025 15:53 Ответить
А що не так про асфальт і тротуарна плитку? Поцікавтесь скільки мільярдів на це витрачено з бюджету вже під час війни з 2022 року.
показать весь комментарий
21.06.2025 15:52 Ответить
Майже ні. А навіщо? Все те, що необхідно для виробництва ЯЗ, методично знищується. Поки що. І скільки триває операція Ізраїлю проти Ірану?
показать весь комментарий
21.06.2025 15:49 Ответить
Де, де? В .....
показать весь комментарий
21.06.2025 15:47 Ответить
Ще раз питаю: чому ти такий освічений, не працюєш, хоча б, а "Енергоатомі", а то і в самому МАГАТЕ? Чому такий талант і бездонний колодязь знань пропадає в занедбаній халупі на просцятому дивані?
показать весь комментарий
21.06.2025 15:45 Ответить
Демократично!!! обраний мудрим!! українським народом. Ви маєте щось проти загального виборчого права для охлоса?
показать весь комментарий
21.06.2025 15:45 Ответить
шиз, порівняй це з тим, що пережила Україна, і ти зрозумієш, що іран майже не обстрілювали
показать весь комментарий
21.06.2025 15:42 Ответить
показать весь комментарий
21.06.2025 15:39 Ответить
правильно, 7 клас - так і передай своєму куратору
показать весь комментарий
21.06.2025 15:38 Ответить
В китайців і американців військові заводи не знищені. Недавно писали, як зграї приватизаторів судяться за їх земельні ділянки.
показать весь комментарий
21.06.2025 15:34 Ответить
>зараз розносять Іран

тобто, майже ніяк?

>Лише тільки подумай про створення ЯЗ, як західні ж "друзі" рознесуть Україну

не будуть, бо 1) зможуть отримати дрона з vx 2) бомбити реактори завантажені паливом - ідіотизм 3) відповідно до article x договору про нерозповсюдження яз, ми можемо з нього вийти - їх дії будуть незаконними
показать весь комментарий
21.06.2025 15:33 Ответить
Твої "певні знання" отримані в 7 класі на уроці фізики з підручника. І ти вже вирішив, що з ними ти можеш розробляти ЯЗ? Ким працюєш, знавець? В якій галузі?
показать весь комментарий
21.06.2025 15:32 Ответить
Я теж маю в цьому досвід. Тому і стверджую: нічого суттєвого Україна виробляти не зможе. В усякому разі в найближчі кілька десятиліть.
показать весь комментарий
21.06.2025 15:25 Ответить
>А в реальності, чомусь, сидять на просцятих диванах, так нічого в житті і не досягши...

Проєкція власного життя на інших? Особисто я не називав себе ядерщиком, але певні знання в цій галузі маю.
показать весь комментарий
21.06.2025 15:23 Ответить
Ти справді недоумок? З ким чемними? Лише тільки подумай про створення ЯЗ, як західні ж "друзі" рознесуть Україну, як рознесли Ірак і зараз розносять Іран. Ти справді цього не розумієш, чи в тебе таке завдання від подоляка: упорото верзти маячню?
показать весь комментарий
21.06.2025 15:23 Ответить
Ага. Всі коментатори Цензора мають знання. Всі военачальники, стратеги, ядерщики, хіміки, президенти і міністри. В коментарях. А в реальності, чомусь, сидять на просцятих диванах, так нічого в житті і не досягши...
показать весь комментарий
21.06.2025 15:19 Ответить
я не робив аналізу того, чи треба використовувати ЯЗ/VX при повільній окупації земель, не можу нічого сказати.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:49 Ответить
Люди дітей готують до виїзду, нах їм ця "тривала війна" впала. Ніхто не буде жити під ракетами, хай зелена потолоч своїми їбалами сама їх ловить.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:44 Ответить
Припустимо вони захопили Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одесу, Харків і Суми. Ви будете погрожувати ядерним знищенням москви?
показать весь комментарий
21.06.2025 14:44 Ответить
Ні. Особисто я вважаю, що єдиною причиною для використання VX/ЯЗ є прорив фронту зі стрімким просуванням ворога. Бо в такому випадку ми вже фактично програли й русня окупує великі землі швидко - отже, як останній постріл, можна знищити москву, спб тощо.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:36 Ответить
Припустимо вони захопили Запоріжжя та Херсон (як хочуть зараз). Ви будете погрожувати ядерним знищенням Москви?
показать весь комментарий
21.06.2025 14:32 Ответить
А ризикувати і не треба. Або русня продовжує війну і ми рано чи пізно знищимо москву - бо Києву вже буде пофіг, або вони підпишуть мир. З точки зору логіки - русня обере другий варіант.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:24 Ответить
Ніхто не ризикуватиме Києвом заради ПРИПУЩЕННЯ, що москалі повірять у наші погрози знищення москви, злякаються і перестануть наступати.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:15 Ответить
Кубань не наша! Кубань належить черкесам і адигам, которих кацапи вирізАли 101 рік, а на опустівші землі черкесів-адигів заселяла козаків, як зараз заселяє кадирівцями, дагестанцями і т. п. південь України , зокрема Маріуполь. Вільні черкеси втікали на маленьких човнах в Османську імперію. Зараз десь біля 10 млн. черкесів проживає на території Турції та Ізраілю. Ось тому так дивно звучать назви "ісконно російських" міст, як Адлнр, Туапсе, Сочі і т. п.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:07 Ответить
На яку чисту воду ти виводиш, ліл? Ти ж навіть не перевірив, чи маю я відповідні знання. А я їх маю. Тож не переживай, кацапе, створення ЯЗ цілком реальне, головне щоб влада це підтримала.
показать весь комментарий
21.06.2025 14:00 Ответить
>Ірак
не мав зброї масового знищення і не планував її створювати

іран - й досі спокійно працює над створенням ЯЗ.

>Те ж буде і з Україною.

Ні, не буде, бо який сенс атакувати Україну, якщо виробництво може бути розташоване глибоко під землею? Потім Україна може відповісти VX, нащо ризикувати? Краще тихо дозволити й домовитися про обмеження використання.

>А де гарантія, що наступні "ефективні менеджери" не направлять її в протилежний бік? Нема такої гарантії. Тому ніхто і не дозволить Україні мати ЯЗ.

Немає такої гарантії, тож доведеться таким країнам бути чемними, а не поводитися як угорщина.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:59 Ответить
Якщо ми будемо погрожувати застосувати VX/ЯЗ у випадку прориву фронту - їм буде легше відмовитися від продовження війни, бо у випадку прориву фронту зі стрімким просуванням ворога нам буде вже все одно, й ми знищимо москву та інші великі міста русні, а сенс русні знищувати те, що вони вже захоплюють?
показать весь комментарий
21.06.2025 13:57 Ответить
Якби я не мав в цьому досвіду то міг вас послухати, потужні західні країни не можуть з цим справитись тільки по одній причині, перше це їм нах... не треба, вони в безпеці, вони навіть 5% на оборонку не хочуть витрачати.
Друге у них є деякі вимоги до безпеки, якими ми нехтуємо зовсім, а це тягне за собою багато витрат на ліцензування і страхування, що і складають основну частину вартості.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:42 Ответить
"Ніхто не чіпає країни, які мають зброю масового знищення"

Саме так. Тих, хто ВЖЕ має, не чіпають. Чіпають тих, які ХОЧУТЬ її мати. Ірак та Іран тобі в приклад. Те ж буде і з Україною. Направлена проти русні? А де гарантія, що наступні "ефективні менеджери" не направлять її в протилежний бік? Нема такої гарантії. Тому ніхто і не дозволить Україні мати ЯЗ.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:41 Ответить
На загрозу застосування VX вони дадуть відповідь загрозою застосування свого VX або ядерної зброї. І війна продовжиться як зараз.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:35 Ответить
Так. Такі диванні "ядерщики" та стратеги, як ти, коли їх виводять на чисту воду, завжди починають верзти про "кацапів", "твою маскву" та іншу подібну маячню.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:35 Ответить
Найкращий варіант - створення ядерної, хімічної, біологічної зброї, щоб твої володарі зрозуміли, що у випадку переходу червоних ліній буде бо-бо.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:33 Ответить
Наша ракетна программа Нептун після розвалу її Зеленським не запрацювала і досі. Слова Зеленського про виготовлених 2 мільйони дронів говорить про те що він дійсно 🤡🤡🤡, якщо їх не вистачає на фронті. Це як про мільярд посаджених ним дерев. Де с***ка він взявся на нашу голову.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:32 Ответить
Так-так, продовжуй так думати. Коли прилетить дрон в твою мацкву й ти почнеш РАПТОВО помирати, не дивуйся - то український VX.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:30 Ответить
Не бреши, кацапе, нічого не буде. Ніхто не чіпає країни, які мають зброю масового знищення, тим більше, якщо вона направлена проти русні.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:29 Ответить
А якщо повоюємо ще кілька років, Україна, може, і буде, але без українців. Який варіант кращий? Українець в Канаді чи його зовсім нема?
показать весь комментарий
21.06.2025 13:28 Ответить
Що ти мелеш? Кого ти створиш, фантазер? Буде Україні те, що Ірану, ще на етапі розробки. І, навіть, не від рашки, а від тих же західних партнерів.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:24 Ответить
Багато ти наробиш, сидячи на дивані. Хіба що під себе...
показать весь комментарий
21.06.2025 13:21 Ответить
Десь заридав Арестович.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:20 Ответить
Розгорнути виробництво якраз дуже складно. Кілька дослідних зразків тих же нептунів чи сапсанів, зроблених вручну - це одне, а серійне виробництво - це зовсім інше. Навіть, збільшити вже готове не так просто. Почитай новини. Потужні західні країни з потужною економікою не завжди можуть з цим справитись. Що вже казати про повністю убиту українську? Та ж сама рашка, ресурси та можливості якої в багато разів перевищують українські. Якби не Китай, не було б там зараз ніхера. Абсолютно ніхера.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:18 Ответить
А ти, кацап, не сси - як отримаємо наказ створити ЯЗ та хімічну зброю, все зробимо. Тому твоя мацква та навасіб зможуть отримати заряд VX.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:15 Ответить
Звичайно переживають, бо вивчали Sun Tzu.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:14 Ответить
>а ви тут пропонуєте клепати ЯО, яке у русні вже є, один привід і застосують.

Тому спочатку створюємо VX, а потім ЯЗ - якщо русня ризикне використати ЯЗ, отримає дохлу москву.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:13 Ответить
На цей раз вони змінять демографію так. що тут більше не буде України.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:12 Ответить
Це так, але П. вміє в усякі дипломатичні ігри, тому хто його зна як би це все було. Виграти час теж цінно, он наші європейські друзі цим і займаються. В будь якому разі, маємо шо маємо, сенс фантазувати.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:11 Ответить
згоден, буде зачистка
показать весь комментарий
21.06.2025 13:09 Ответить
Та 500 років вже якось крутиться то все з кацапами, і нічого і мову пам'ятають і історію і література з поезією є. Виїдуть до Канади потом захочуть то повернуться, що перший раз.
Головне людей врятувати, а ви тут пропонуєте клепати ЯО, яке у русні вже є, один привід і застосують.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:09 Ответить
цензор в Україні без VPN працює!
показать весь комментарий
21.06.2025 13:08 Ответить
Війна була б в будь-якому випадку при будь-якому українському президенту, бо кацапам вкрай необхідний сухопутний коридор, вода та електрика на Крим. Це, фактично, і є основна ціль війни. Так, розпочалась би вона, можливо, трохи пізніше. При сильному українському президенту куйлу знадобилось би більше часу на підготовку.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:08 Ответить
А зеленський з 2019 року, з Оманським рішалою та «ПОТУЖНИМИ» менегерами, що за цей час поставили з Ракетних Комплексів, у військо України!?!?
Самітами міру-мір, зеленський з групою осіб в урядовому кварталі, ****** не зупинив!!!
показать весь комментарий
21.06.2025 13:03 Ответить
Ага... Переживають кацапи за мотивацію...
показать весь комментарий
21.06.2025 13:03 Ответить
Ну об'єктивно - він якби й підписав, то зумів би витиснути якісь більш-менш непогані умови. Інша справа, що в умовах, коли ворог відчуває силу, а союзники морозяться, спробуй ще щось витиснути. Але якби П був президентом, то цілком імовірно, що війна би й не почалася (або почалася пізніше). Але історія не знає "якби", так що треба виходити з реалій.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:02 Ответить
Розвернути виробницвто не так зараз складно, у нас є багато людей які зараз працюють розробниками онлайн на західні компанії, їх можна залучити давши їм нормальну зарплатню, операторів ЧПУ навчити не так складно, можна і іноземців на 2-3 місяці запросити на навчання. Головне бажання щось змінити. Ну і бити по рукам рекрутерам, які зараз раптово знімають бронь на декілька тижнів типу через технічні труднощі і починають дії по оповіщенню.

А те що ви кажете розвалили то все застаріле і неефективне, я б сказав, що старе керівництво тих заводів, воно б затримувало час від розробки до конвеєра, тому що повсюди б пхало своїх родичів, або тягнуло відкати? Такі дії як п'ята нога в коня на кожному заводі.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:00 Ответить
и Брежнев
показать весь комментарий
21.06.2025 12:58 Ответить
Ти вже морозиш маячню. З боку рашки йде агресія. Там, фактично, не кордон, а лінія оборони. Мова йде про західні кордони.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:55 Ответить
І Кучма!
показать весь комментарий
21.06.2025 12:54 Ответить
Звісно ні. Це ж я приймаю рішення про гарантії безпеки для України, удари по російських заводах, санкції на нафту й так далі. Чого б то моя хата скраю була - ми тут на цензорі всі стратеги.

А якшо вам цікаво то за Петра П., але не вважаю що й він зараз би щось кардинально змінив.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:53 Ответить
это всё поршенко зеленского в растяжку поставил, забыл что ли?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:52 Ответить
Просто нашим людям спокійно коли їм розповідають казки, їм простіше тоді жити в мильній бульбашці.

Час від часу їм вкидають картинку про якісь розробки, деяким з яких от уже більше півтори року але вони так і не на конвеєрі. В реальності ситуація з кожним днем ускладнюються орки нарощують і маштабують виробництво ракет, ми ж нарощуєм кількість чиновників які тікають з України з награбованим.

Нам виставляють красиву картинку про удари дронами з бп 20-30 кг, які в реальності не приносять великих втрат оркам, тому що у них багато авіації, що збиває більшість, та в наших малий заряд навіть у порівнянні з шахедом, використання ж більших бпла збільшить їх замітність і оркам буде простіше їх знешкоджувати. Скільки вже було пусків в реальності тільки по НПЗ була якась успішність та і все.

Необхідні балістичні ракети, але судячи із заяв, що проскакують від чиновників, вони вважають, що то дорого та дрони краще. Може і дорого але судячи з підняття зарплат чиновникам та спецпенсії в бюджеті гроші є. Треба вивчати досвід Ірану клепати дешеву і ефективну балістику, не використовуючи при цьому дороге шассі.

Або пробувати робити рій невеликих далекобійних дронів на водні з АІ та новими датчиками орієнтації (кому цікаво може почитати про західні розробки там точність до 1-2 м на 700 км, щоб беспілотник попав в зону удару дальше вже ШІ шукає ціль ) і запускати їх в реальне масове виробництво, кошмарити не заводи а логістику та аеродроми. Особливо необхідне зараз вибивання авіації орків, та гелікоптерів, ППО.

Таким чином зараз ідуть китайці та американці. Ми тут відстаємо.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:52 Ответить
а у нас один пи.....шь
показать весь комментарий
21.06.2025 12:51 Ответить
А твоя хата з краю...за кого голосував?...
показать весь комментарий
21.06.2025 12:50 Ответить
в ответ клоун нарастил в 10 раз производство бусиков тцк и увеличил зарплаты мусорам и судьям
показать весь комментарий
21.06.2025 12:49 Ответить
Україна закрила кордон з Росією. У зв'язку з російською агресією, Україна закрила всі пункти пропуску на кордоні з Росією, а також з Білоруссю та біля невизнаного Придністров'я, з 28 лютого. Ц
показать весь комментарий
21.06.2025 12:49 Ответить
А вони хіба закриті? Закриті якраз ті, куди українці хотіли б поїхати.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:46 Ответить
Я нічого не пропоную, для того є люди у верхах - вони й визначать, чим це все закінчиться.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:46 Ответить
Готовий працювати над створенням ядерної та хімічної зброї, головне щоб зе прийняв відповідне рішення.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:44 Ответить
>На тот вже всіх вбили та вивезли?

Ні, щоб не створювати мотивацію для українців. У випадку повної окупації будуть вбивати, або вивозити людей масово - щоб перетворити Україну на черговий рузкій рєгіон без українців.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:43 Ответить
З росією теж кордони відкрити?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:43 Ответить
Щоб випускати щось в промислових масштабах, треба ту промисловість мати. А її за 33 роки повністю розвалили. Будували ж бо аграрну супердержаву, а не промислову.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:42 Ответить
Відкрити кордони. І кожен сам для себе вирішить, що йому робити.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:40 Ответить
українців будуть вбивати чи вивозити

На тот вже всіх вбили та вивезли?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:39 Ответить
Без проблем - це як? Вже працюєш на підприємстві ВПК?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:37 Ответить
Ти пропонуєш здаватись, чи нескінченно воювати?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:33 Ответить
Цінність СРСР для Заходу у Другій світовій була в першу чергу в великих людських ресурсах, які дозволяли стирати Вермахт, доки Захід готуватиметься до війни. А щоб ці ресурси підтримувати, потрібен був ленд-ліз.

Усі аналогії випадкові, то вам тільки так здається.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:27 Ответить
>Немає у держави шансів у цій ітерації

Інших більше не буде, русня не буде допускати минулих помилок - українців будуть вбивати чи вивозити.

>Будь-яке ДП засре все так чи інакше.

Приватне так само може засрати все. В США чомусь ядерну та хімічну зброю виробляли саме державні структури.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:27 Ответить
Які? Які адекватні люди? Що одне зейло це все чудить? Що отой цткун, який людей катує, стане іншою людиною коли президента змінити? Чи продажні судді з прокурорами кудись подінуться або перевиховаються?
Виробляти будь-яку зброю має приватне підприємство, яке в цьому зацікавлене. Будь-яке ДП засре все так чи інакше. Чи можливо таке приватне виробництво в країні де перевіряючих органів більше всього на планеті, ще й тотально корумпованих та наполовину укомплектованих зрадниками?
Немає у держави шансів у цій ітерації, про*бали, як у 17-му році минулого століття.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:22 Ответить
Так, навіть величезний срср, економіка якого була повністю переведена на військові рейки і працювала цілодобово, не зміг самотужки, без потужного ленд-лізу, впоратись з агресором. Але деякі так і не змогли виконати прості математичні дії і четвертий рік продовжують упорото верзти маячню про асфальт.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:21 Ответить
Ну? А де чергове потужне відео від СБУ, про знищення усіх ракетоносних літаків?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:19 Ответить
показать весь комментарий
21.06.2025 12:19 Ответить
И не понятно зачем НАТО сейчас производить ракеты если у них полные склады этих ракет, типа есть 10 000 ракет и давайте ещё 2000 произведем чтоб лежало 12000
показать весь комментарий
21.06.2025 12:18 Ответить
А це Україну поставили в розтяжку західні любі друзі. Тепер так, тільки варіанти - здаватися або воювати ще років невідомо скільки. Хоча варіанти могли бути й інші, але тут від України далеко не все залежить.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:16 Ответить
Все правильно делают до2350 в год,а выпускали эти годы по 2900 в год ракет!!!
показать весь комментарий
21.06.2025 12:16 Ответить
Точно можно сказати, що у Нідерланди не здимило.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:16 Ответить
Страница 1 из 2