8987 посетителей онлайн

США будут предоставлять Украине разведданные для ударов вглубь России по энергетической инфраструктуре, - WSJ

супутник

Соединенные Штаты будут передавать Украине разведывательную информацию для ударов ракетами большой дальности по энергетической инфраструктуре России.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщает The Wall Street Journal со ссылкой на американских чиновников.

Издание отмечает, что администрация президента Дональда Трампа также рассматривает возможность предоставить Киеву мощное вооружение, способное поражать больше целей на территории РФ.

Ранее Трамп подписал распоряжение, которое позволяет спецслужбам США и Пентагона помогать Украине в целеуказании. По данным журналистов, новый этап сотрудничества облегчит удары по нефтеперерабатывающим заводам, трубопроводам, электростанциям и другой инфраструктуре, лишая Кремль доходов от экспорта нефти.

В то же время Вашингтон призвал союзников по НАТО присоединиться к этой инициативе.

"Расширенный обмен разведданными с Киевом является свидетельством того, что Трамп усиливает поддержку Украины, несмотря на застой в его усилиях по мирным переговорам", - подчеркивает WSJ.

Напомним, что ранее издание со ссылкой на два источника писало, что президент США Дональд Трамп сообщил украинскому президенту Владимиру Зеленскому, что он готов снять ограничения на использование Украиной американского оружия большой дальности для нанесения ударов по территории России.

Вице-президент США Джей Ди Вэнс в интервью Fox News заявил, что в администрации президента США Дональда Трампа ведут обсуждение о потенциальном предоставлении Украине ракет Tomahawk.

Также Кит Келлог сообщил, что Белый дом и непосредственно президент США не возражают против атак Украины на цели, расположенные в глубине России.

Впоследствии Келлог заявил, что его слова о Tomahawk не отражают решений Вашингтона. Он подчеркнул, что эти ракеты могли бы существенно повлиять на ход войны.

Топ комментарии
+11
Одна проблемка - влупити потрібно не по прохідній НПЗ, а точно по колоні первинної перегонки. Тоді однією ракетою чи дроном *гаситься* увесь завод. От тут і потрібні точні координати. А бити треба ракетами, бо кацапи обкрутили вже всі НПЗ металевими сітками від дронів.
показать весь комментарий
02.10.2025 06:50 Ответить
+10
Маячня якась. Всі ті координати можно бачити на гугл-мапі, всі ці об'єкти нерухомі десятиряччями, починаючи від заштатної ПС у Ніжнєй ********** і кінчаючи установкою АВТ на нафтопереробному заводі. І для цього не треба звертатись навіть до естонської розвідки.
Ось ЕЛОУ-АВТ-6 на Рязанському НПЗ - 54°33'50.0"N 39°44'47.3"E, а ось ЕЛОУ-АВТ-3 на тому ж НПЗ - 54°33'54.0"N 39°44'31.9"E, і між ними рівно 300 метрів. Теж саме з будь-яким підприємством, наприклад берем Новомосковський "Азот": ось саме у цій точці знаходиться установка М-300 для виготовлення метанолу, потужністю 150 тис. тон на рік, а ось це 54°05'16.9"N 38°10'51.4"E - установка сінтеза амміака на цьому ж заводі, і так далі... Все це давно всім відомо.
показать весь комментарий
02.10.2025 07:28 Ответить
+3
Це ні про що. ТЕ саме як казали в РФ - "США каже Україні де наші НПЗ" - та їх видно на гугл картах. Це стаціонарні обєкти нереальної величини, це не танк що змінює положення
показать весь комментарий
02.10.2025 06:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це ні про що. ТЕ саме як казали в РФ - "США каже Україні де наші НПЗ" - та їх видно на гугл картах. Це стаціонарні обєкти нереальної величини, це не танк що змінює положення
показать весь комментарий
02.10.2025 06:30 Ответить
Одна проблемка - влупити потрібно не по прохідній НПЗ, а точно по колоні первинної перегонки. Тоді однією ракетою чи дроном *гаситься* увесь завод. От тут і потрібні точні координати. А бити треба ракетами, бо кацапи обкрутили вже всі НПЗ металевими сітками від дронів.
показать весь комментарий
02.10.2025 06:50 Ответить
Ну, судячи з велетенських стовпів вогню, диму та багатоповерховості тих споруд, які горять на десятках НПЗ у сотнях відосів - влучають гарантовано не у "прохідні".

Ну або в засрашці словом "проходная" називають установки ЕЛОУ-АВТ-6/9.

Очевидно, що дрони ЗСУ мають точні, аж до метра, координати найцінніших установок на тих НПЗ. І очевидно, що шкода від декількох дронів по $100тис наноситься на мільярди баксів.

Якщо хтось не розуміє наслідків - для заміни установки ЕЛОУ-АВТ-6 потрібно ... 3 роки принаймні. Це якщо всі керманичі та виконавці будуть з штанів вистрибувати від завзятості при проектуванні, закупівлі, виробництві, постачанні, будівництві, монтажі та пуско-наладочних роботах.

Тож скаменіться, всі "прохідні" на відповідних НПЗ уражені правильно і точно. 38% потужностей - стоять. Почалися перебої з постачаннями дизпалива.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:01 Ответить
Це добре, але дрон вибухне на першій перешкоді, а ці тварі обмотують все сітками металевими на відстані.
показать весь комментарий
03.10.2025 05:17 Ответить
Ну, вони "обмотують" НПЗ вже 3й рік. Але святий дух зійшов на засрашку з кінця липня і ... ніякі сітки, металоконструкції, троси тощо - чомусь не допомогли.

Це як в анекдоті: дівчина напередодні першої шлюбної ночі питає мамцю - а яку комбінацію надіти - білу чи червону? Відповідь проста: яку не надінь - все рівно на шиї опиниться.

Так і за тими сітками - мастряч чи не мастряч, але коли в одну точку, з точністю в 1-2 метри, псолідовно прилітає 5 дронів з БЧ в 20-50 кг тротилу - похєр, які ти там сітки натягуєш, все рівно все згорить.
показать весь комментарий
03.10.2025 13:28 Ответить
Але оті 5 повинні ще долетіти. І в одну точку.
показать весь комментарий
03.10.2025 22:51 Ответить
Я так розумію, що ви з тих рептилоїдів, які навіть після перегляду сотні відосиків, в яких 20 НПЗ в засрашці горять і над ними кілометрові стовпи диму та полум'я, а також після перегляду тисячі відосів про проблеми з пальним в 1/4 засрашки - НЕ вірять в те, що то ЗСУ лупить дальнобойними дронами, прориваючи ППО, прориваючи сітки і троси на тих НПЗ. То ж зелені чоловічки - ну, якісь кубчні в вакуубі неприємності.

Я скажу так: ви себе поводите рівно так, як посадовці в засрашці - ніякої України і її ударів немає, то атмосферні лінзи та вигоряння сухостою-ковиля.

Лікуйте голову, будь-ласка.
показать весь комментарий
04.10.2025 00:29 Ответить
Та ви шо? Самі кацапи зняли відосик як дрон в......в у купол колони крекінгу..
показать весь комментарий
02.10.2025 16:49 Ответить
пан має свого власного сателіта ?
то може пан є притула ?

.
показать весь комментарий
02.10.2025 08:19 Ответить
* точні зображення (стан, робота, інтенсивність використання, стан/конфігурація та якість захисних конструкцій) сьогодні на вчора
* історія активності
* періодичність наявності персоналу та взагалі графік роботи
* періодичність ремонтів
* місцезнаходження складів запчастин
* кількість та якість техніки МЧС в регіоні
* кількість та якість комплексів ППО навколо об'єкту та в регіоні загалом

Багато чого можна виявити, якщо в тебе є постійний доступ до супутникової інформації і що оновлюється щогодини. Нічого цього на гугл-мапах п'ятирічної давнини не побачиш. А все це варто знати при прийнятті рішення про включення цілі в чергу на вибиття, наряд засобів ураження, необхідність та конфігурацію заходів прикриття/прориву ППО/відсотка втрат засобів ураження при прориві.

Коротше, Міша, не верзи дурниць.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:08 Ответить
Маячня якась. Всі ті координати можно бачити на гугл-мапі, всі ці об'єкти нерухомі десятиряччями, починаючи від заштатної ПС у Ніжнєй ********** і кінчаючи установкою АВТ на нафтопереробному заводі. І для цього не треба звертатись навіть до естонської розвідки.
Ось ЕЛОУ-АВТ-6 на Рязанському НПЗ - 54°33'50.0"N 39°44'47.3"E, а ось ЕЛОУ-АВТ-3 на тому ж НПЗ - 54°33'54.0"N 39°44'31.9"E, і між ними рівно 300 метрів. Теж саме з будь-яким підприємством, наприклад берем Новомосковський "Азот": ось саме у цій точці знаходиться установка М-300 для виготовлення метанолу, потужністю 150 тис. тон на рік, а ось це 54°05'16.9"N 38°10'51.4"E - установка сінтеза амміака на цьому ж заводі, і так далі... Все це давно всім відомо.
показать весь комментарий
02.10.2025 07:28 Ответить
установка М-300 тут - 54°05'21.1"N 38°11'25.9"E
показать весь комментарий
02.10.2025 07:49 Ответить
вам би Штірліцем працювати.
ціни б вам не було

.
показать весь комментарий
02.10.2025 08:21 Ответить
це все є у відкритому доступі, тому штірліців більше ніж тих цілей.
показать весь комментарий
02.10.2025 09:30 Ответить
Якщо донаведення відбувається вже на місці, по камерам і машинному зору, то звісно, координати особливо і непотрібні, дуже точні. Але, можливо, потрібні детальні знімки об'єктів, для машинного зору. Розвідка може це все робити, але, можливо, не під тим кутом, який треба. Це точно знають тільки ті, хто вводить завдання і зображення в польотне завдання.
показать весь комментарий
02.10.2025 08:42 Ответить
на дронах діпстрайку донаведення на термінальнній стадії польоту відбувається з використанням DSMAC і порівняння через оптичну станцію зображень цілі, заванттажених у коп'ютер. Але все одно у систему наведення завантажені і точні GPS-координати цілі.Часто у глибокі ***** каапщини летять дрони без високовартісної DSMAC, бо у тих *****х на кінцевій точці елементарно нема ніяких засобів спуфінга.
показать весь комментарий
02.10.2025 09:27 Ответить
* точні зображення (стан, робота, інтенсивність використання, стан/конфігурація та якість захисних конструкцій) сьогодні на вчора
* історія активності
* періодичність наявності персоналу та взагалі графік роботи
* періодичність ремонтів
* місцезнаходження складів запчастин
* кількість та якість техніки МЧС в регіоні
* кількість та якість комплексів ППО навколо об'єкту та в регіоні загалом

Багато чого можна виявити, якщо в тебе є постійний доступ до супутникової інформації і що оновлюється щогодини. Нічого цього на гугл-мапах п'ятирічної давнини не побачиш. А все це варто знати при прийнятті рішення про включення цілі в чергу на вибиття, наряд засобів ураження, необхідність та конфігурацію заходів прикриття/прориву ППО/відсотка втрат засобів ураження при прориві.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:09 Ответить
згоден. Але значна кількість цієї інформації отримується від "очей" на місцях, а також з відкритих джерел.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:15 Ответить
Коли мене навчали подібним речам (планування маршрутів, визначення складу нарядів засобів, розрахунок тих довбаних відсотків втрат на ключових точках операції) - ваше відношення викладачі назвали б "єрєсь" і "профанство".

Вибачте, але з точки зору мислення військового (яким я не є - не служив, але навчали) - ви в даному питанні не праві.

PS: якби в України були можливості з утримання "сотень" очей "на місцях" (аби за 2 місяці розхєрачити соютню об'єктів нафто-газо-індустрії), то ця війна давно б скінчилась. Навіть засрашка таких можливостей у цій війні не має. Я впевнений, що таких команд, яка, наприклад, виконала "Павутину" - не одна в ГУР. Але не сотні.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:28 Ответить
ну, припустимо, тоді викладачі не мали уяви, як дистанційно за тисячі кілометрів завербувати і купити за кріпту "очі" на місцях. Часи змінюються, тому деякі речі поки що виглядають як "єрєсь".
І знов таки, об'єкти нафто і газопереробки і перекачувальна інфраструктура не потребує "очей" на місцях, бо на віськових супутникових знімках фаховий спеціаліст легко відрізнить колону АВТ від колони каткрекінгу.
Звісно, з іншими об'єктами, діялність яких відбувається у закритих приміщеннях, отримання інформаії складніше, і тут вже треба мати той масив інформації, який ви перерахували вище.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:45 Ответить
Я б мав за щастя постфактум дізнатись, що СЗР/ГУР/СБУ реально ведуть цілеспрямоване вербування у всіляких тєлєграмах, дискордах та онлайн-іграшках (як це робить засрашка) "очей на місцях" в стилі (дуже-дуже спрощено) "не хочеш заробити крипти? треба тиждень поспіль фоткати входи-виходи з такого-то цеху, ти ж там працюєш? В тебе і мама хвора, гроші ж треба?".

Перша думка щодо цього "сумніваюсь". А потім згадав "Павутину" і зрозумів, що зараз я в стадії (не емоційно, а свідомо) - "не знаю". Бо комплекс меншовартості і пропаганда - вони давлять не іллюзорно і на емоціях я досі "сумніваюсь".
показать весь комментарий
02.10.2025 12:21 Ответить
Urs, уся гугл-мапа - це туфта для лохів. Все дуже-дуже приблизно. Точних координатів там нема. Бо нема дурнів, які би підставляли свої важливі об'єкти для агресора.
показать весь комментарий
02.10.2025 15:32 Ответить
ну да, а всі ці GPS, Galileo, ГЛОНАСС і Beidou - це повна туфта, а всі ті "Гарміни" на кораблях і літаках - це просто імітація. Про це ще сам юрій лоза розповідав, можете відео в інтернеті пошукати.
показать весь комментарий
02.10.2025 16:12 Ответить
Некоторые блогеры предполагают что эти данные нужны для того что бы спланировать маршрут в обход ПВО . На мой диванный взгляд это имеет смысл .
показать весь комментарий
02.10.2025 16:05 Ответить
наданий масив супутникових данних з високою роздільною якістю у реальному часі дає повну інформацію про пересування РЛС і установок ППО, тому так - саме ця інформація безцінна, бо це підвищуе вірогідність доліту повільних дронів, які таким чином облітають зони ураження засобами ППО. А геолокація нерухомих цілей і так вже давно відома з точністю до метрів, хіба що є люди, які носять у кишені ******** смартфон, який визначає реальну геолокацію з точністю п'ять-десять метрів, але продовжують стверджуваати що це туфта, а Земля взагалі пласка.
показать весь комментарий
02.10.2025 16:34 Ответить
Маячня якась....... Все це давно всім відомо.
Не переймайтесь.Це просто шоу для простолюдинів.
показать весь комментарий
02.10.2025 18:36 Ответить
Бла-бла-бла
показать весь комментарий
02.10.2025 08:01 Ответить
І навіщо про це говорити пкблічно?
показать весь комментарий
02.10.2025 09:19 Ответить
тому що це маячня якогось баяна панчевського, який хоче смачно їсти і їздити у відпустку на Гаваї.
показать весь комментарий
02.10.2025 09:35 Ответить
Бо американці збирались про це говорити, а не діяти. Просто шоу, вистава бурхливої діяльності.

Говорять, щоб:
- мєдвєдєв виригнув "ета будєт трєтяя міравая" , а піськов "ета сводіт на нєт діпломатічєскій прогрєс" .
- трамп зможе преспокійно кинути Україну , бо в нього зав'язані руки : не можна допустити третю світову
показать весь комментарий
02.10.2025 10:05 Ответить
Бо в США і раніше багато чого з того, що стосується зовнішньої політики, було публічне, а зараз, коли при владі руде лайно - і поготів, будь-яка дія/дозвіл/зоборона озвучуються як найпрекрасніші досягнення найвеличнішого рудого лайна.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:12 Ответить
Трамп наш слоняра 💪💪💪
показать весь комментарий
02.10.2025 09:54 Ответить
Та ні, він тормоз, якому знадобилось 8 місяців президентства (з необмеженим доступом до найточнішої розвідувальної та аналітичної міці найбагатшої держави планети), аби тільки почати усвідомлювати правильні факти і почати "перевзуватись у повітрі" в стилі вагітного слона.

Тож ми просто спостерігаємо "перевзування в повітрі". Чи будуть з цього реальні зиски Україні - очевидно їх буде більше, ніж півроку тому. Чи достатньо їх буде для перемоги над засрашкою - ну, я сумніваюсь.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:15 Ответить
++
показать весь комментарий
02.10.2025 10:16 Ответить
Згодом Келлог заявив , що його слова про Tomahawk не відображають рішень Вашингтона. Він підкреслив, що ці ракети могли б суттєво вплинути на перебіг війни.

Вчитуюсь у фразу.... шакарно. Ці ракети могла би вплинути на пребіг війни, але ми вам їх не дамо, бо змінювати пербіг війни на користь України не в наших планах. Дякую що сказали це нарешті прямо.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:10 Ответить
Розумієте яка тут річ - попередня адміністрація взагалі не розглядала цей вид зброї як такий, що може навіть випадково обговорюватись в якості "чи не передати Україні". Тобто їхня політика була "гарантовано ні, при будь-яких інсінуаціях".

Нинішня адміністрація - не сприймає "томагавки" як гарантований і невід'ємний атрибут міці "закритого клубу" (США + Великобританія), яким не можна ні з ким ділитись, бо це основа безпеки державності самих США. Для рудого лайна та набраних по пивбарам гегсетів - ця зброя від ракети AIM-120C не відрізняється. Ну ракети і ракети. І "томагавки" реально РАПТОВО почали обговорюватись в одному реченні з словами "надання Україні".

Властивість нинішньої адміністрації в США така, що те, що "обговорюється", завтра, при зміні "повєсточки" може стати раптово ФАКТОМ. І по автодорогах України поїдуть дивовижні машинки з назвою https://ru.wikipedia.org/wiki/Typhon_(%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0) Typhon
показать весь комментарий
02.10.2025 10:20 Ответить
урря!
показать весь комментарий
02.10.2025 10:15 Ответить
А ПО ПУТІНУ ТА ЙОГО РОДИЧАМ !!!???
показать весь комментарий
02.10.2025 10:32 Ответить
Так, будь ласка надайте ті бомби якими ви викурювали талібів у горах, що б ми по ***** їх застосували, нехай падлюка здохне у свому бункері!
показать весь комментарий
02.10.2025 13:14 Ответить
Вот когда предоставят, тогда и поверю. Словам рыжего павиана, какими распрекрасным они не были, нельзя доверять.
показать весь комментарий
02.10.2025 13:33 Ответить
Дякуем...Бо передають не то ше нерухоме а дещо інше..Й ненадо писдякать..кацапота..
показать весь комментарий
02.10.2025 21:12 Ответить
От якби вони ще надали "Зірку смерті"
показать весь комментарий
02.10.2025 21:14 Ответить
Кажуть, Франція надасть Данії 35 (!) солдатів. Це так вони готуються до війни.
показать весь комментарий
02.10.2025 21:20 Ответить